Forum » Na cesti » Nov avto?
Nov avto?
Kekokekič ::
Js mam 1.4 TSI turbo bencinarja, 120konjev pa imam ob neki dokaj normalni vožnji porabo med 6 in 7. Večino časa bi reku, da je pod 6.5.
Če ga šparaš, pelješ po omejitvah bolj po ravnem in ne pospešuješ preveč agresivno greš kamot tudi na 5.5 in manj. Zdej sem imel iz vač do Litije čez zagorje celo 4.8 (je pa res, da je tam kar veliko časa cesta šla navzdol).
AC iz hrvaške imam običajno 6.5 (+/- 0.2l). Vozim pa tam 130 - 150km/h.
Se pa poraba precej dvigne ob vožnji v hrib in pa, če ga tišiš. Če ga res šponam gre brez problema 7+. Enako z vožnjo v hrib. Verjetno tudi za kakšno vleko prikolc ni lih najbolj primeren.
Če ga šparaš, pelješ po omejitvah bolj po ravnem in ne pospešuješ preveč agresivno greš kamot tudi na 5.5 in manj. Zdej sem imel iz vač do Litije čez zagorje celo 4.8 (je pa res, da je tam kar veliko časa cesta šla navzdol).
AC iz hrvaške imam običajno 6.5 (+/- 0.2l). Vozim pa tam 130 - 150km/h.
Se pa poraba precej dvigne ob vožnji v hrib in pa, če ga tišiš. Če ga res šponam gre brez problema 7+. Enako z vožnjo v hrib. Verjetno tudi za kakšno vleko prikolc ni lih najbolj primeren.
Motion ::
1.2 TCE 120 (kojnov).
Ko sm ga jst rabu za vožnjo po hitri cesti (30km v eno smer) z tempomatom cca 115kmh sm ga spravil tam nekje na 6.5l. Ko ga voži žena na pol krajši razdalji, ravno tako po hitri cesti brez tempomata je bla nazadnje poraba ko sm pogledal 10 l. Sedaj niti ne gledam več ker je vedno slabši ko pogledam.
Ko sm ga jst rabu za vožnjo po hitri cesti (30km v eno smer) z tempomatom cca 115kmh sm ga spravil tam nekje na 6.5l. Ko ga voži žena na pol krajši razdalji, ravno tako po hitri cesti brez tempomata je bla nazadnje poraba ko sm pogledal 10 l. Sedaj niti ne gledam več ker je vedno slabši ko pogledam.
Ghost7 ::
Jao in to naj bi bil napredek...
Diesel že vsaj zaradi manjše porabi spusti manj CO2...
Diesel že vsaj zaradi manjše porabi spusti manj CO2...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
TheBlueOne ::
Ni samo ta problem. Imas recimo startstop, ki prihrani priblizno nic, baterije pa menjas po smesnih intervalih.
John Doe 71 ::
Ne moreš meriti porabo tako kot jo ti, da nekaj škiliš na trenutno porabo. Resetiraj, vozi vsaj 10km v enakem režimu pri isti hitrosti in odčitaj. Pa še to boš težko, ker je ful odvisno od vetra, klanca in ostalega prometa.
Turbobencinar bo žrl pri enaki vožnji manj kot N/A bencinar, turbina pač doda k termodinamičnemu izkoristku otto cikla. Koliko manj pa iz parih odgovorov tule ne boš ugotovil. Kvečjemu če greš gledat na spritmonitor.de in primerjaš enak avto z različnima motorjema.
Zgornje porabe so izmerjene tako kot se pač meri porabo, na poraba.com in spritmonitor.de, se pravi na cel tank vedno točen do polnega. Veter in klanec nimata nekega vpliva, razen če ne meriš takrat ko čutiš da ti veter premika avto, klanci se pa tako izničijo, ker greš tudi v kontra smer. Od ostalega prometa sem pa že napisal, da je največ odvisno pri 140, pri 120 že ne toliko. To je zame točno na +/-0,1l, bolj točno v bistvu ne rabiš za te potrebe.
energetik ::
Veter in klanec še kako vplivata na porabo. In če gledaš trenutno porabo, je to povsem brez smisla.
vires in numeris
John Doe 71 ::
Pa dobro, saj na Spritmonitor tudi noben ne piše zraven, veter je bil 10 km/h. Pogoji so pač taki kot so. Če meriš na cel tank in več tankov z enako vožnjo, ti je najbolj pomembna razlika samo hitrost s katero si vozil.
Sem pogledal zdaj na Spritmonitor za Astro 2016-2020, 1.0 105KM ima povprečje 6,21l, moj 1.6T 200KM pa 7,68l. Se pravi ravno teh 1,5l kjer se še ne splača menjat (mislim, zdaj pri 1,5€ na liter itak ne, jaz razmišljam za takrat ko bo 3€/l), sploh ker bi vsak hotel da jaz doplačam vsaj 2k€. Kot sem že prej rekel, bi morala biti razlika vsaj 2l.
Sem pogledal zdaj na Spritmonitor za Astro 2016-2020, 1.0 105KM ima povprečje 6,21l, moj 1.6T 200KM pa 7,68l. Se pravi ravno teh 1,5l kjer se še ne splača menjat (mislim, zdaj pri 1,5€ na liter itak ne, jaz razmišljam za takrat ko bo 3€/l), sploh ker bi vsak hotel da jaz doplačam vsaj 2k€. Kot sem že prej rekel, bi morala biti razlika vsaj 2l.
TheBlueOne ::
Ampak sama poraba se nikoli ni koga zares odvrnila. Ce nekdo hoce avto se b.p. potolazi s podatkom o tem koliko minimalno porabi.
Je pa bil zanimiv VW Lupo 3l. Na cesti ne vem ce sem kdaj videl katerega.
Je pa bil zanimiv VW Lupo 3l. Na cesti ne vem ce sem kdaj videl katerega.
Mike_Rotch ::
Jih je kar nekaj. Je pa res, da težko od daleč vidiš, da je 3L verzija. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Utk ::
Ampak sama poraba se nikoli ni koga zares odvrnila. Ce nekdo hoce avto se b.p. potolazi s podatkom o tem koliko minimalno porabi.
Odvisno od teme. Če je tema o Rusiji in Ukrajini, ali ceni goriva, je treba jamrat na polno kako je drago. Če je tema o porabi, potem pa vsak bmw 3,0 porabi 4,4 litre. Če je tema o počasnelah, je počasno vse kar ni pod 150. Realno stanje je pa tu nekje vmes v sredini. Z norci v eno in drugo smer. Ki se ne zavedajo, da so norci.
Slopek ::
Odločitev je padla
Novega avta ne bo, bova pa vzela 2 leti starega Mondeota hibrida. Več kot nudi ta avto, res ne najdem. Glede kombinirane vožnje magistralka/avtocesta, bo hibrid vseeno nekaj prispeval k manjši povprečni porabi, avto sam je pa itak top za daljše relacije.
Novega avta ne bo, bova pa vzela 2 leti starega Mondeota hibrida. Več kot nudi ta avto, res ne najdem. Glede kombinirane vožnje magistralka/avtocesta, bo hibrid vseeno nekaj prispeval k manjši povprečni porabi, avto sam je pa itak top za daljše relacije.
Ahim ::
TheBlueOne je izjavil:
Ampak sama poraba se nikoli ni koga zares odvrnila. Ce nekdo hoce avto se b.p. potolazi s podatkom o tem koliko minimalno porabi.
Je pa bil zanimiv VW Lupo 3l. Na cesti ne vem ce sem kdaj videl katerega.
From Berlin to Warsaw on a single tank?
Jaz se spominjam enega flourescentno zelenkastega s crnimi dekoracijami.
matobeli ::
wow, pri 3L so se pe dejansko potrudli:
To achieve this, the 3L was significantly changed from the standard Lupo to include:
1.2 litre three cylinder diesel engine with turbocharger and direct injection
Use of light weight aluminum and magnesium alloys for doors, bonnet (hood), rear hatch, seat frames, engine block, wheels, suspension system etc. to achieve a weight of only 830 kg (1,830 lb)
Tiptronic gearbox
Engine start/stop automatic to avoid long idling periods
Low rolling resistance tires
Automated manual transmission and clutch, to optimise fuel consumption, with a Tiptronic mode for the gearbox
Changed aerodynamics, so a value of 0.29 was achieved
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Tene ::
TheBlueOne je izjavil:
Ni samo ta problem. Imas recimo startstop, ki prihrani priblizno nic, baterije pa menjas po smesnih intervalih.
Zato se ga sw izklopi.
Utk ::
Zakaj, a Nemci še zmeraj ne znajo dobrega start-stopa naredit, ali si ga samo vi ne morete privoščit?
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Ni samo ta problem. Imas recimo startstop, ki prihrani priblizno nic, baterije pa menjas po smesnih intervalih.
Zato se ga sw izklopi.
Kdo to naredi?
Zakaj, a Nemci še zmeraj ne znajo dobrega start-stopa naredit, ali si ga samo vi ne morete privoščit?
Problem so akumulatorji, drzijo dost manj dolgo. Start stop pri nas deluje v vseh avtih brez problemov. Mi pa gre na jetra, tako da je izklop del flight checka preden startam. Potem pa so se dragi start stop akumulatorji. Na Renaultu so mi rekli, da lahko pricakujem menjavo v roku treh do stirih let, stane pa 160€. Za Twingeca...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
m0LN4r ::
Varta Silver Dynamic stane 85AH 99evrov, brez startstopa, ce ne vozis glih 10 minutne relacije zdrzi vecno. Pri renaultu ti pa neko vgradijo z 100% marzo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Problem so akumulatorji, drzijo dost manj dolgo. Start stop pri nas deluje v vseh avtih brez problemov. Mi pa gre na jetra, tako da je izklop del flight checka preden startam. Potem pa so se dragi start stop akumulatorji. Na Renaultu so mi rekli, da lahko pricakujem menjavo v roku treh do stirih let, stane pa 160€. Za Twingeca...
Zakaj ti gre na jetra? Meni v toyoti ne gre čisto nič na jetra in s čisto navadnim akumulatorjem, istim kot v 20 let starem renoju.
Utk ::
TheBlueOne ::
Varta Silver Dynamic stane 85AH 99evrov, brez startstopa, ce ne vozis glih 10 minutne relacije zdrzi vecno. Pri renaultu ti pa neko vgradijo z 100% marzo.
Zal... Sem preveril cene, tudi drugje toliko stanejo.
Zakaj ti gre na jetra? Meni v toyoti ne gre čisto nič na jetra in s čisto navadnim akumulatorjem, istim kot v 20 let starem renoju.
Kaj Toyota ima startstop z navadnimi akumulatorji?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
m0LN4r ::
Samo vprasa, zakaj pa mora biti tista za 160 ?
To je povsem dovolj za twingota: https://www.amazon.de/dp/B005M0K8ZU?m=A...
Ampak je bedno ja, vseeno ne uporabljam start stopa, ker je pac tecna stvar.
To je povsem dovolj za twingota: https://www.amazon.de/dp/B005M0K8ZU?m=A...
Kaj Toyota ima startstop z navadnimi akumulatorji?To je navadno nategovanje, dela z vsakim akkujem, ki je danes na trgu. Sem dal not ze obicn star akku, 5kg litijskega, 2,5kg litijskega, dela.
Ampak je bedno ja, vseeno ne uporabljam start stopa, ker je pac tecna stvar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
TheBlueOne ::
hojnikb ::
To je navadno nategovanje, dela z vsakim akkujem, ki je danes na trgu. Sem dal not ze obicn star akku, 5kg litijskega, 2,5kg litijskega, dela.
Dela že, sam vprašanje kolk dolg. EFB/AGM akkuji so v avtih z S&S z razlogom.
#brezpodpisa
Motion ::
Pri meni zelo poredkoma da se sploh uklopi start stop, ker pač nimam semaforjev in drugih daljših postankov na poti, pa je baterija ravno tako šla v treh letih. Pač loterija, lahko zdrži 3 ali pa 5 ali pa 8 let, nemoreš vedet.
hojnikb ::
Kaj Toyota ima startstop z navadnimi akumulatorji?
Hibridna toyota ne rabi posebnih akkujev, ker je start&stop seamless zarad HSDja
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Kaj Toyota ima startstop z navadnimi akumulatorji?
Hibridna toyota ne rabi posebnih akkujev, ker je start&stop seamless zarad HSDja
Temu skoraj tezko reces start stop, ker je v igri hibridni sistem.
Ne, temu komot rečeš start stop, ker se motor dejansko ustavlja (celo zelo pogosto). Težko pa start stop rečeš temu sranju, ki ga imate vi pri navadnih dizlih in bencinarjih. Čeprav ni nobenega razloga, da se tudi pri nehibridih ne ustavlja ko ni potreben. To nima v bistvu nobene veze s hibridnom pogonom. Vsi avtomatiki, pa celo nekateri ročni menjalniki, znajo vržt v ler in takrat bi komot motor takoj ugasnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Ce ima funkcijo start stop temu vseeno ne reces vedno tako. Bi za brezveze mesal definicije, kar je jasno od tukaj.
Kdor ima start stop, kakor ga poznamo, bo drago placeval akumulatorje. Kdor pa imam kaksen hibridni sistem, ki to resuje drugace pa ne.
Potem pa zaradi pomesanih definicij vlecemo od tebe podatek, zakaj se tvoja izkusnja tepe z realnostjo.
Kjer ne izkljucujem moznosti, da se pri Toyoti tudi imenuje start stop. Samo pac tezko primerjas, ker so popolnoma razlicne zadeve.
Kdor ima start stop, kakor ga poznamo, bo drago placeval akumulatorje. Kdor pa imam kaksen hibridni sistem, ki to resuje drugace pa ne.
Potem pa zaradi pomesanih definicij vlecemo od tebe podatek, zakaj se tvoja izkusnja tepe z realnostjo.
Kjer ne izkljucujem moznosti, da se pri Toyoti tudi imenuje start stop. Samo pac tezko primerjas, ker so popolnoma razlicne zadeve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Če se motor ustavlja in vžiga, je to start&stop. Po vsaki definiciji.
Kako je kater narejen in kako dober je, je drugo vprašanje. Zato pa pravim...dober start&stop JE dober, deluje, prišpara, ne gre na živce. Slab je pač slab. In vi imate slabe. Zato imate drage akumulatorje, na jetra vam gre, ga pri vsaki vožnji izklapljate, ali ga pa celo na servisu SW izklopite. Čeprav ste ga plačali. Stanje tehnike po nemško.
Kako je kater narejen in kako dober je, je drugo vprašanje. Zato pa pravim...dober start&stop JE dober, deluje, prišpara, ne gre na živce. Slab je pač slab. In vi imate slabe. Zato imate drage akumulatorje, na jetra vam gre, ga pri vsaki vožnji izklapljate, ali ga pa celo na servisu SW izklopite. Čeprav ste ga plačali. Stanje tehnike po nemško.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Odvisno kako gledas na to. Ce tvojega tretiras kot start stop, potem pac imas zelo drag start stop. Pri kaksnem TDIju bi bila kar smesno, ce bi za start stop placal recimo 5000€. Pije pa ze tako dovolj malo, da ni problem.
Drugace meni delujeta nemski in fracoski avto cisto OK. Ampak je pa res, da jima dalec ne kazem toliko ljubezni kot ti Toyoti.
Pa ne me narobe razumeti, ideja HSDja mi je super, samo Toyote mi vecinoma niso vsec. Od ljudskih bi morda RAV4, pa se tu sem zalosten, da niso nadaljevali kar so zaceli s predhodniki.
Drugace meni delujeta nemski in fracoski avto cisto OK. Ampak je pa res, da jima dalec ne kazem toliko ljubezni kot ti Toyoti.
Pa ne me narobe razumeti, ideja HSDja mi je super, samo Toyote mi vecinoma niso vsec. Od ljudskih bi morda RAV4, pa se tu sem zalosten, da niso nadaljevali kar so zaceli s predhodniki.
Utk ::
Aja? Jaz imam prvo toyoto, naslednji avto bo električen in nikjer ne piše, da toyota. Kolk VAG-ov si že ti čez dal? In potem sem jaz zaljubljen...
Meni tudi niso nemški in francoski slabi. Marsikaj imajo boljše od toyote. Sama kabina itd. Ampak jebemu mast, v pogonu so pa 20 let zadaj. Tega ne morem odpustit. V ostalem toyota pač ni tolk slabša, kot so ostali slabši v pogonu.
Meni tudi niso nemški in francoski slabi. Marsikaj imajo boljše od toyote. Sama kabina itd. Ampak jebemu mast, v pogonu so pa 20 let zadaj. Tega ne morem odpustit. V ostalem toyota pač ni tolk slabša, kot so ostali slabši v pogonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Ampak potem nimajo klime, pa gretja, pa svinčev aku se nuca, pa štarter se nuca...TheBlueOne je izjavil:
Kaj Toyota ima startstop z navadnimi akumulatorji?
Hibridna toyota ne rabi posebnih akkujev, ker je start&stop seamless zarad HSDja
Temu skoraj tezko reces start stop, ker je v igri hibridni sistem.
Ne, temu komot rečeš start stop, ker se motor dejansko ustavlja (celo zelo pogosto). Težko pa start stop rečeš temu sranju, ki ga imate vi pri navadnih dizlih in bencinarjih. Čeprav ni nobenega razloga, da se tudi pri nehibridih ne ustavlja ko ni potreben. To nima v bistvu nobene veze s hibridnom pogonom. Vsi avtomatiki, pa celo nekateri ročni menjalniki, znajo vržt v ler in takrat bi komot motor takoj ugasnil.
Medtem ko v Toyoti sediš pred semaforjem v tišini, pa še vedno vse deluje, vključno s klimo. Pa regljanja štarterja ne poslušaš, v bistvu ICE sploh ne štarta ko spelješ
Start/stop v nehibridu je bil tudi eden od razlogov, zakaj sem potem vzel HSD.
vires in numeris
TheBlueOne ::
Aja? Jaz imam prvo toyoto, naslednji avto bo električen in nikjer ne piše, da toyota. Kolk VAG-ov si že ti čez dal? In potem sem jaz zaljubljen...
Meni tudi niso nemški in francoski slabi. Marsikaj imajo boljše od toyote. Sama kabina itd. Ampak jebemu mast, v pogonu so pa 20 let zadaj. Tega ne morem odpustit.
Passat je drugi. Sem imel Lupota, ko sem bil student. Imel tudi Toyoto, ko sem bil student.
Potem Mini, Mercedez...
Passat je tudi prvi dizel, ker je bilo treba vzeti druzinsko kariolo in sem presenetljivo zadovoljen. 4x4 200 konjev, poraba pod 6l, DSG mi je super. Meni je pogon super. Ne vem kaj ti pricakujes, samo zna biti, da se boljse vozi kot HSD, posebej tale ki je 4x4.
Utk ::
Ne vem kaj ti pricakujes, samo zna biti, da se boljse vozi kot HSD, posebej tale ki je 4x4.
Ne se ne. Lahko je močnejši, lahko gre hitreje čez ovinke, ampak zame to ni "boljša" vožnja. Ko se voziš 90-100 ali pa po avtocesti, je čisto vseeno. Zakomplicira se ko se zakomplicira. Ko se drkaš za nekom v koloni, ali celo v mestu v gužvi. Takrat HSD zares dela. Tišina, klima dela, vozi se pa itak napol sam, čeprav to znajo tudi drugi (sicer ne za ta denar, ampak ok).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Ja to je meni boljse, mocnejsi, boljsa lega na cesti itn. Drugace tudi v guzvi ni problema. Zelo lepo speljuje, vecinoma se v guzvi vozim z aktivnim tempomatom. Ce bi imel prizgan startstop bi pravtako bil popolnoma tih ko stojim. Ne vem kako je lahko kaksen drug sistem kar se tega tice ne vem kako boljsi. Morda morm kdaj preizkusiti kaksen RAV4, ceprav imam obcutek, da bomo hibride preskocili.
Pri start stop klima menda dela naprej. Ce pa predolgo stojis pa ponovno vklopi motor.
Pri start stop klima menda dela naprej. Ce pa predolgo stojis pa ponovno vklopi motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Ne vem kako je lahko kaksen drug sistem kar se tega tice ne vem kako boljsi.
Ne veš ker nisi probal.
TheBlueOne ::
Ne vem kako je lahko kaksen drug sistem kar se tega tice ne vem kako boljsi.
Ne veš ker nisi probal.
Pac tale je vec kot OK. Drugace pa imam vecinoma dolge relacije. Ce bi bil dosti po mestih pa bi verjetno takoj sel na elektriko. Imam pa zeljo preizkusit tale HSD. Mi je tehnicno zelo zelo vsec.
Mike_Rotch ::
Kako je kater narejen in kako dober je, je drugo vprašanje. Zato pa pravim...dober start&stop JE dober, deluje, prišpara, ne gre na živce. Slab je pač slab. In vi imate slabe. Zato imate drage akumulatorje, na jetra vam gre, ga pri vsaki vožnji izklapljate, ali ga pa celo na servisu SW izklopite. Čeprav ste ga plačali. Stanje tehnike po nemško.
Start-stop deluje dobro in ne gre na živce izključno pri hibridih kjer lahko spelješ z mesta takoj in ni treba čakati na zagon motorja.
Pri ICE je crap, ne glede na znamko. Tudi pri Toyoti.
TheBlueOne ::
Lahko vozis z aktivnim tempomatom. Potem pac sam naredi vse 0.5s bolj pocasi, razlike pa ne cutis. Ceprav moram potestirati, ker izklapljam start stop. Imam v spominu, da je slo nisem pa 100%...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Mike_Rotch ::
Na Rav4 aktivni tempomat dela le od določene hitrosti naprej. 40, 50kmh oz. nekaj takega.
Utk ::
Ne, dela od 0 dalje, samo hitrost ne moreš nastavit na manj kot 30.
Deluje dobro tam kjer je do konca narejen. Tam kjer je napol, ne deluje.
Mike_Rotch je izjavil:
Start-stop deluje dobro in ne gre na živce izključno pri hibridih kjer lahko spelješ z mesta takoj in ni treba čakati na zagon motorja.
Pri ICE je crap, ne glede na znamko. Tudi pri Toyoti.
Deluje dobro tam kjer je do konca narejen. Tam kjer je napol, ne deluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
TheBlueOne je izjavil:
Pri start stop klima menda dela naprej. Ce pa predolgo stojis pa ponovno vklopi motor.Seveda ne deluje, saj je kompresor klime gnan z jermenom na ICE. Ko se ICE ustavi, se ustavi kompresor in klima ne hladi. Vemo pa, ko je res vroče in soparno, se občuti v 10, 20 sekundah, da hlajenja ni več. Vsaj jaz to takoj občutim, kdo drug ki ga vročina ne moti, morda ne.
Toyota ima klima kompresor napajan neposredno iz hibridne baterije, dela _vedno_, prav tako invertersko prilagaja svoje obrate potrebam. Prav tako je pumpa hladilne tekočine električna in vročo tekočino poganja skozi pečko tudi ko ICE miruje, torej tudi gretje deluje če ICE miruje.
vires in numeris
Utk ::
Ja, in pri slabih s&s sistemih to zgleda tako, da vsakič ko temperatura malo naraste, se vžge motor in malo ohladi. Pri še slabših sistemih se motor enostavno ne vžge, ti se pa kuhaj not.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98821 (61587) | profii |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23785 (20320) | WizzardOfOZ |
» | dizli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10803 (8856) | mahoni |