» »

Nov avto?

Nov avto?

matobeli ::

Isto kot hatchback corolla, mejčken daljš od golfa malo krajši od tiguana in ene 30cm daljš od cliota.

Slopek ::

Cena, ki jo dobiš za kia X ceed je taka, kot je navedena v oglasu za to Mazdo. Res pa ima x ceed za to ceno prav "vse". Mazda gotovo ne.
Edini pogoj, katerega je žena imela, je bil ogrevan volan in sedeži.
Jasno je, da mi Hyundai ali KIA nudi mnogo več opreme, kot katerikoli Japonec, Nemec...

Jutri greva sprobat še X ceeda, saj če se ji zdi primeren i30, bi ta lepa KIA znala presenetiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

energetik ::

Slopek je izjavil:

@energetik. Kateri model corole pa imaš? Meni izgledajo res dobro.
TS. Samo ne vem, če bo všeč tvoji ženi, če hoče sedeti visoko. Tu se sedi nizko.

m0LN4r je izjavil:

Ja mislim 4-4.5 porab zena z dizlom.

Corola zgleda solidno. Nebi rekel grdo. Resno mislim. Ampak ostale toyote so pa res krneki.
Ne moreva neposredno primerjati porabe, ker imava poti sigurno različne. Nisem rekel, da bi dizel požrl kaj dosti več, ampak povej mi koliko stane primerljiv tebi ljubi nemec dizel, avtomatik, z radarjem, LTA in bi-LED lučmi? Jaz vem, da ko sem iskal zase, sem na enako ceno prišel le z I30 CW, pa je bil to najšvohnejši dizel. Že Octavia je bila s tako opremo par kEUR dražja, da ne govorimo o kakšnih ljudskih vozovih.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

S tem, da ima toyota 10 let garancije, nemci pa ponavadi 2 do 3.

m0LN4r ::

energetik je izjavil:

Slopek je izjavil:

@energetik. Kateri model corole pa imaš? Meni izgledajo res dobro.
TS. Samo ne vem, če bo všeč tvoji ženi, če hoče sedeti visoko. Tu se sedi nizko.

m0LN4r je izjavil:

Ja mislim 4-4.5 porab zena z dizlom.

Corola zgleda solidno. Nebi rekel grdo. Resno mislim. Ampak ostale toyote so pa res krneki.
Ne moreva neposredno primerjati porabe, ker imava poti sigurno različne. Nisem rekel, da bi dizel požrl kaj dosti več, ampak povej mi koliko stane primerljiv tebi ljubi nemec dizel, avtomatik, z radarjem, LTA in bi-LED lučmi? Jaz vem, da ko sem iskal zase, sem na enako ceno prišel le z I30 CW, pa je bil to najšvohnejši dizel. Že Octavia je bila s tako opremo par kEUR dražja, da ne govorimo o kakšnih ljudskih vozovih.

Nevem, spomnim se edino, da je bil paket zato kar si omenil 3 leta nazaj 250-300€ doplacila. Pri drugih je to v visji osnovni opremi ze notr, pa ni treba dodatno dat notr. Tezko ti recem.
Ce bova gledala samo "opremo" bodo azijci cenejsi ja, verjetno.

Utk je izjavil:

S tem, da ima toyota 10 let garancije, nemci pa ponavadi 2 do 3.

To je tak. Jaz imam 5 let garancije, pa mi v okviru garancije ne znajo ali pa nocejo popraviti stvari. Papir vse premore.
Si ze uveljavljaj recimo sploh kdaj garancijo po kaksnem daljsem obdobju?
Informativno me zanimajo izkusnje, kak je to ko gres brat drobni tisk za teh 10 let in se pojavis pri Toyoti in poves, da te po 7 letih elektronika zajebava.
Dobis zastonj novi motor, nov avto?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Slopek je izjavil:

Cena, ki jo dobiš za kia X ceed je taka, kot je navedena v oglasu za to Mazdo. Res pa ima x ceed za to ceno prav "vse". Mazda gotovo ne.
Edini pogoj, katerega je žena imela, je bil ogrevan volan in sedeži.
Jasno je, da mi Hyundai ali KIA nudi mnogo več opreme, kot katerikoli Japonec, Nemec...

Jutri greva sprobat še X ceeda, saj če se ji zdi primeren i30, bi ta lepa KIA znala presenetiti.

Ne gledat samo "opremo" - vec na ZS, peljita se vsaj pol ure, eno uro malo po AC malo po mestu itn.

energetik je izjavil:

Slopek je izjavil:

@energetik. Kateri model corole pa imaš? Meni izgledajo res dobro.
TS. Samo ne vem, če bo všeč tvoji ženi, če hoče sedeti visoko. Tu se sedi nizko.

m0LN4r je izjavil:

Ja mislim 4-4.5 porab zena z dizlom.

Corola zgleda solidno. Nebi rekel grdo. Resno mislim. Ampak ostale toyote so pa res krneki.
Ne moreva neposredno primerjati porabe, ker imava poti sigurno različne. Nisem rekel, da bi dizel požrl kaj dosti več, ampak povej mi koliko stane primerljiv tebi ljubi nemec dizel, avtomatik, z radarjem, LTA in bi-LED lučmi? Jaz vem, da ko sem iskal zase, sem na enako ceno prišel le z I30 CW, pa je bil to najšvohnejši dizel. Že Octavia je bila s tako opremo par kEUR dražja, da ne govorimo o kakšnih ljudskih vozovih.

Sem sel gledat, v opremi Style in R-Line je to ze notri.
V opremi Life pa ne.
Razlike so ogromne, tudi vizualno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

Predvsem pa cenovne. Tko kt je un Tiguan ki si ga linkal ravno 10k dražji od konkurence, oprema pa ista.

Utk ::

To je tak. Jaz imam 5 let garancije, pa mi v okviru garancije ne znajo ali pa nocejo popraviti stvari. Papir vse premore.
Si ze uveljavljaj recimo sploh kdaj garancijo po kaksnem daljsem obdobju?

Točno piše na kaj je kolk garancije. 5 let brez omejitve km je na vse, isto kot prve 2 leti, do 10. leta imaš pa spisek na kaj je in kaj ni. Če znaš brat, ne more bit presenečenj. Na elektroniko je 10 let. Na tesnila, gume itd, ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

Predvsem pa cenovne. Tko kt je un Tiguan ki si ga linkal ravno 10k dražji od konkurence, oprema pa ista.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Ja pac. Oprema je slepa ljubezen.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

To je tak. Jaz imam 5 let garancije, pa mi v okviru garancije ne znajo ali pa nocejo popraviti stvari. Papir vse premore.
Si ze uveljavljaj recimo sploh kdaj garancijo po kaksnem daljsem obdobju?

Točno piše na kaj je kolk garancije. 5 let brez omejitve km je na vse, isto kot prve 2 leti, do 10. leta imaš pa spisek na kaj je in kaj ni. Če znaš brat, ne more bit presenečenj. Na elektroniko je 10 let. Na tesnila, gume itd, ni.

Pac sprasujem, ce imas prakticne izkusnje z uveljavljanjem garancije po tolkih letih?
Pac, ko se tam pojavis cez 7-8 let in reces da motor ali volan zajebava. Kak to poteka?
Po mojih izkusnjah in izkusnjah iz drugih forumov, si lahko taksne garancije po tolkih letih v rit vtaknes. Najprej nekaj tednov pregovarjanja, pol ti pod nos vrzejo 10 let uradnih servisov, pol se ze vlece nekaj mescev, groznja z odvetniki, na koncu po pol leta, pa dobis zamenjavo, rabljeno z parkplaca.

Pol ti zacnejo razlagati, da so prva 3 leta prava garancija, naslednji 7 pa je drugacna garancija itn.
Alle für Europa produzierten Toyota Modelle erhalten die Toyota Relax Garantie im Anschluss an die Herstellergarantie nach einer durchgeführten Inspektion automatisch, wenn folgende Bedingungen erfüllt sind:

Die Inspektionen müssen bei einem teilnehmenden autorisierten Toyota Vertragspartner und innerhalb der vom Hersteller für das jeweilige Modell vorgegebenen Serviceintervalle durchgeführt werden.
Bei Fahrzeugen außerhalb der Herstellergarantie, die vor der Inspektion keine Garantiedeckung hatten, gilt Toyota Relax nach Ablauf einer 30-Tage-Frist ab Durchführung der Inspektion.
Dein Fahrzeug muss jünger als 10 Jahre ab Erstzulassung und weniger als 160.000 km gelaufen sein (Toyota Relax gilt bis zu einem Fahrzeugalter von 10 Jahren1 oder 160.000 km, je nachdem, was zuerst eintritt).
Toyota Relax ist an das Fahrzeug gebunden und geht bei Weiterverkauf auf den neuen Eigentümer über.

1Bis zu 10 Jahre Garantie mit Toyota Relax: 3 Jahre Neuwagen Herstellergarantie + max. 7 Jahre Toyota Relax Anschlussgarantie der Toyota Motors Europe S.A./N.V.,
Avenue du Bourget, Bourgetlaan 60, 1140 Brüssel, Belgien.
2Die Toyota Relax Laufzeit beträgt 12 oder 24 Monate in Abhängigkeit des für das Fahrzeug vorgesehenen Inspektionsintervalls.

Mislim, ja kaksno simple stvar ti ziher brez tezav zamenjajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

5 let je osnovne garancije, nobenih 3+2, 2+3 ali karkoli, 5 let, neomejeno km, do 10. leta je dodatna garancija na neke stvari, ki so točno naštete. Kaj bi ti še rad?
Ne, izkušenj nimam. Ker se toyote ne kvarijo. Pri hyundaiju so mi pa zamenjali termostat po dobrih 3 letih, za kar se bi pri VW najbrž obrisal pod nosom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Veselo branje Zaniv je iskalni niz "ne krije"
3 Leta imas prave garancije, vse ostalo so pa mutni posli.

Izrecno ali smiselno uporabljen izraz „jamstvo“, ki se uporablja v okviru programa TOYOTA RELAX, ne
predstavlja garancije (3 letne garancije, ki je dana skladno s pravili obvezne garancije Zakona o varstvu
potrošnikov) in tudi ne jamčevanja v okviru odgovornosti za stvarne napake, temveč pogodbeno zavezo
podjetja TOYOTA ADRIA. Lastnik vozila ohranja vse pravice iz naslova garancije (3 letna garancija), ki izhaja
iz Garancijskega lista in Zakona o varstvu potrošnikov in odgovornosti za stvarne napake, ki izhajajo iz
Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika, vendar se te pravice ne podaljšujejo na obdobje
kritja opcijskega jamstva iz programa TOYOTA RELAX.

Reklamno brosuro kr ignoriraj. Ta PDF ti je sveto pismo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Mater si pameten. Ta PDF ti pove kaj je krito. Kaj ti ni jasno? Zakaj bi bil to "droben tisk"? A ga skrivajo? Jaz imam 5 let prave garancije, to so zdaj najbrž spremenili, samo nima kaj dost veze. Vse kar je zares drago je krito do 10 let, 160 kkm, baterija, inverter, vsa elektronika, menjalnik, itd. Razen led luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Podlaga za aktiviranje kritja jamstva Toyota Relax je vzdrževanje vozila v rednih,
predpisanih intervalih, kot jih je določil proizvajalec**, pri vašem izbranem pooblaščenem
servisnem partnerju Toyota.
Jamstvo Toyota Relax velja samo v primeru, ko je vozilo vzdrževano skladno s proizvajalčevim
programom vzdrževanja, pri vzdrževanju pa so uporabljeni izključno originalni deli Toyota,
dobavljeni s strani pooblaščenega servisa, ki je vzdrževalni poseg tudi opravil. Tako
zagotovimo da je vozilo vzdrževano zgolj z visokokakovostnimi deli znanega porekla v
skladu s priporočili proizvajalca in ob upoštevanju ustreznih servisnih postopkov. Toyota
Adria ne prevzema odgovornosti za uporabo delov, tekočin in drugega materiala iz drugih
virov, zato se v tem primeru jamstvo Toyota Relax ne aktivira.
2. Jamstvo Toyota Relax se lahko aktivira ob opravljenem rednem vzdrževanju in spoštovanju
teh splošnih pogojev, kritje jamstva pa traja en servisni interval, kakršnega je proizvajalec
predpisal za vaše vozilo. Jamstvo Toyota Relax se lahko obnovi in s tem ponovno aktivira ob
vsakem predpisanem rednem vzdrževalnem posegu pri izbranem pooblaščenem servisnem
SPLOŠNI
POGOJI
* Mrežo Toyota Adria sestavljajo pooblaščeni servisi v naslednjih državah: Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in
Hercegovina, Črna gora in Kosovo. Pooblaščeni serviserji so navedeni na uradnih Toyotinih spletnih straneh
ustrezne države. ** Celoten razpored vzdrževalnih del za vaše vozilo najdete v priročniku za uporabo,
garancijski knjižici ali na spletni strani proizvajalca s tehnično dokumentacijo: www.toyota-tech.eu/
7
partnerju Toyota in velja do naslednjega rednega vzdrževalnega intervala, kakršen je
predpisan za vaše vozilo, vse ob upoštevanju teh splošnih pogojev.

Hibridne komponente (ko poteče osnovna garancija proizvajalca za 5 let/100.000
prevoženih kilometrov): nadzorni modul za hibridno baterijo; hibridni nadzorni modul;
in hibridni inverter s pretvornikom. Hibridna baterija je krita z jamstvom splošnega
servisnega pregleda hibrida v primeru aktivne pogodbe za servisni pregled hibrida.

IZJEME
1. Iz kritja jamstva Toyota Relax so izključeni naslednji deli in komponente:
- Obrabni deli, npr. deli, ki jih je treba redno menjati, filtri, zavorne ploščice, obloge
bobnastih zavor, čeljusti bobnastih zavor in kabli, vsi elementi sklopke (lamela, okrov
in potisni ležaj), kolesa, platišča, pnevmatike, (klinasti, rebrasti) jermeni z napenjalci,
baterije/akumulatorji, tekočine, vžigalne svečke, diagnostika.
- Gumasti deli (npr. gumaste (ogrevalne) cevi, napeljave in cevi, nosilci motorja ali kabine,
zaključne letvice, metlice brisalcev), manšete pogonske gredi, blažilniki (vključno s
pnevmatskimi valji), puše stabilizatorja, deli za utekočinjeni naftni plin/kakršnikoli
neoriginalni sistemi ali deli sistema za gorivo, in njihova neposredna in posledična
škoda (vključno s predelavo originalnih sistemov za uporabo sistema za utekočinjeni
naftni plin ali neoriginalnega sistema za gorivo).
- Karoserija in lak (npr. luči, svetilke, žarnice, leče, paneli karoserije, odbijači, steklo,
krom, antena, ročaji in tkanine, zunanje obloge, tesnilni trakovi, sijajne kovine (kovinski
deli brez premaza), barva, vsako popravilo zaradi korozije, čeprav bo na vozilu ostala
veljavna splošna garancija za prerjavenje po pogojih iz garancijske knjižice.
- Notranjost (npr. obloge, sedežne prevleke, oblazinjenje, preproge, prezračevalne reže,
pepelnik, vžigalnik, glava prestavne ročice, armaturna plošča in oblazinjenje armaturne
plošče, volanski obroč).
- Večpredstavnostni sistem (krita je glavna enota z navigacijskim modulom, nobeni drugi
deli večpredstavnostnega sistema niso kriti, na primer sistemi za zabavo v vozilu, itd.)
- Deli, ki niso originalni nadomestni deli Toyota, in dodatna oprema, ki ni originalna
dodatna oprema Toyota, in posebna oprema.
- Originalna dodatna oprema Toyota, ki ni tovarniško nameščena (vsa dodatna oprema, ki
je naknadno vgrajena po tem, ko vozilo zapusti tovarno).
- Nekateri posamezni deli in komponente, npr. izpušni sistem (vsi deli od tesnila
zbiralnika izpušnih plinov do izpuha, vključno s katalizatorjem in filtrom trdih delcev);
stropna obloga; tečaji; matice in vijaki; varovalke; sponke; zadrževalni in pritrdilni
elementi; sprednji in zadnji stabilizator; nosilci za motor in kabino; zgorevalni dodatni
grelnik; polnilni kabli za električna vozila in polnilne hibride.
11
- Vsi deli zunaj karoserije vozila (z izjemo delov, ki so izrecno navedeni med pokritimi deli
v 2. točki obsega kritja programa Toyota Relax).
- Popravila v zvezi s hrupom (razen če je hrup posledica okvare kritega originalnega dela).
- Nastavitve.
- Čiščenje.
- Deli, kriti z vpoklicem ali katero koli drugo garancijo.
2. Jamstvo Toyota Relax ne krije stroškov popravil v naslednjih primerih:
- Del ni naveden v popisu kritih delov poglavja Obseg kritja jamstva Toyota Relax.
- Okvara je posledica obrabe, prevelike zračnosti, hrupa oziroma vibracij. Napake, kot
so ohlapnost, neporavnanost in mehanske spremembe, ki ne povzročijo okvare delov
ali komponent, kritih v sklopu jamstva Toyota Relax in so posledica starosti in uporabe
vozila, ter okvare delov in/ali delov, ki so sicer kriti v jamstvu Toyota Relax, okvara pa je
posledica okvare ali obrabe delov, ki v sklopu omenjenega jamstva niso pokriti.
- Vozilo ni bilo vzdrževano oziroma se ni popravljalo v skladu s priporočili proizvajalca. Ta
zahteva velja od datuma prve registracije vozila.
- Okvara je posledica okvar, ki niso bile prijavljene pooblaščenemu serviserju Toyotinih
vozil v najkrajšem možnem času oziroma pri katerih pooblaščeni serviser Toyotinih vozil
ni imel možnosti, da jih popravi.
- Okvara je posledica popravil, ki jih ni opravil pooblaščeni serviser Toyotinih vozil.
- Okvara je posledica okvar, ki so rezultat uporabe vozila, ki ni skladna s priporočili
proizvajalca (npr. napačna uporaba, dirke, ekstremna terenska vožnja, tuning,
preobremenitev itd.).
- Okvara je posledica okvar, ki so rezultat zunanjega vzroka oziroma naravnega pojava
(npr. vdor vode ali prahu, okruški zaradi kamenja, poplava, zaledenitev, nevihta, naravna
nesreča, nezgoda, požar, eksplozija, vojna, državljanski nemiri, državni udar, namerno ali
zlonamerno delovanje, nedovoljena uporaba, sol, erozija in praske na steklu, umazanija).
- Okvara je posledica napak, za katere odgovornosti ni mogoče pripisati Toyoti.
- Škoda, ki jo je povzročila dodatna oprema, ki ni Toyotina originalna dodatna oprema ali
posebna oprema.
- Okvara je posledica napak, ki so rezultat namernega ali skrajno malomarnega vedenja
(med drugim vključno z neprimernimi ali onesnaženimi mazivi in gorivom).
- Če zaradi sprememb prvotne zasnove vozila oziroma namestitve določene dodatne
opreme vozilo ne izpolnjuje več minimalnih standardov, ki jih je določil proizvajalec.
- So na vozilo nameščeni deli, ki se glede kakovosti ne ujemajo z originalnimi
nadomestnimi deli proizvajalca.
- Okvara je posledica nepravilno nameščenih koles, nepravilnega popravila ali neustrezne
zamenjave posameznih komponent.
- Okvara je posledica nepravilne namestitve.
- Škoda, ki jo je povzročila uporaba elementa, ki očitno zahteva popravilo, razen če je
mogoče dokazati, da škoda ni povezana z elementom, ki ga je treba popraviti.
3. Jamstvo Toyota Relax prav tako ne krije:
- Kakršnekoli škode in/ali posrednih stroškov,
ki bi nastali zaradi napake na vozilu, za katero jamstvo Toyota Relax nudi brezplačno
popravilo, npr. izgubo dobička ali dohodka lastnika vozila; prevoz; vleko; telefon;
12
nastanitev; najemnino; izgubo kakršnegakoli premoženja ali dragocenosti; nadomestno
vozilo; stroške parkiranja itd.
- Estetske elemente, npr. popravilo barve; popravilo rje; razbarvanje; bledenje; deformacije;
razpoke; razrahljanje; odpadanje; poškodbe zaradi vdora vode in kondenzacije, luščenje.
Jamstvo Toyota Relax ne zajema nikakršnih elementov, povezanih s karoserijskimi
napakami in ličanjem.
- Pnevmatike, centriranje ali uravnoteženje koles.
- Stroški, povezani s testi, meritvami ali prilagoditvami, ki niso povezani s popravili, ki jih
krije jamstvo Toyota Relax.
- Običajni stroški vzdrževanja karoserij

Utk je izjavil:

Mater si pameten. Ta PDF ti pove kaj je krito. Kaj ti ni jasno? Zakaj bi bil to "droben tisk"? A ga skrivajo? Jaz imam 5 let prave garancije, to so zdaj najbrž spremenili, samo nima kaj dost veze. Vse kar je zares drago je krito do 10 let, 160 kkm, baterija, inverter, vsa elektronika, menjalnik, itd. Razen led luči.

Tovarniske garancije od toyote imas 3 leta. Razen, ce mi das uradno dokumentacijo za kjer to tako pise.
Seveda je krito, razen ce si ti na nek nacin kriv, da se je pokvarilo.

Pac podcrtano ti je sveti gral, ce delas na servisu, ti povem tak, kak pac je v praksi. Dokler so stevilke popravila stotak ali dva, se res ne gre komplicirat. Ko pa preseze jurja-dva, pa bos hitro videl drugi obraz. Samo povem iz prakse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Meni piše v garancijski 5 let brez omejitve, to so zdaj zgleda spremenili, ampak to je nepomembno.

Ko pa preseze jurja-dva, pa bos hitro videl drugi obraz. Samo povem iz prakse.

Jaz ne kupim avta z 10 let garancije zato, ker bi mislil, da mi bojo 10 let zastonj popravljali, ampak zato, ker očitno drugi nimajo tolk jajc, da bi dali tolk garancije, kakršnekoli, tega z 10 let garancije pa najverjetneje ne bo nihče 10 let popravljal, niti jaz niti oni. Nihče ni tako neumen, da bi dajal neko garancijo, potem pa v njej na veliko popravljal. Niti malenkosti ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Bom ti povedal se to, kaj je meni rekel serviser od tam. Ja imamo garancijo, na tri sraufe.
ampak zato, ker očitno drugi nimajo tolk jajc, da bi dali tolk garancije,
Odvisno. Jaz pa gledam na to, kot poceni vabo za naivne in skrivanje za cudnimi jamstvi in pogoji, ki so nekje v nekem 10 strani dolgem drobnem tisku. Zakaj bi dajal 10 let garancije, ce stvari tudi brez garancije v 99,9% primerih zdrzijo 10 let dandanes? Nevem no. Ali se kaj zgodi prve 2-3 leta, ce ne zdrzi tut 3x tolko, vse kar ni potrosni material.

Apple ima tudi eno leto, pa vem iz izkusenj, da se najmanj kvarijo in zdrzijo brez problema 7+ let pri nasih strankah ali pa se nikoli ne pokvarijo.
Poceni proizvajalci ala Medion in razna Lidl orodja, pa se derejo, da imajo tri leta+ in se problemi zacnejo ze v prvih treh letih, crkovati pa po stirih. Se ujema s statistiko reklamacij prinas v nulo.
Te podaljsane garancije/khm jamstva so najbolj prirocna pogruntavscina ever za pospesevanje prodaje in lovljenje kupcev.
Ze ko prides v salon se ti derejo s tocno to reklamnim sloganom, ki si napisal sam:
drugi nimajo tok jajc, da bi dali
TOP SHOP.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

iso2000 ::

Jaz imam na VW podaljšano garancijo na 6 let in vse špila. Lani je crknil nek senzor, sem se zapeljal na servis, so zamenjali, mi povedali da je avto še v garanciji in nasvidenje.
Na Citroenu sem imel 2 leti, v tem obdobju so mi vse uredili. Po preteku garancije, pa so mi v kulanco vzeli še dve zadevi, ki bi me drugače stali nekje 1500 €. Eno je bila odpoved črpalke ADBlue tekočine, druga zadeva pa je bilo rjavenje sovoznikovih vrat in pokrova motorja.

Utk ::

Zakaj bi dajal 10 let garancije, ce stvari tudi brez garancije v 99,9% primerih zdrzijo 10 let dandanes?

Zakaj ne bi dajal 10 let garancije, če tudi brez garancije v 99,9% primerih zdržijo 10 let?

Apple ima tudi eno leto, pa vem iz izkusenj, da se najmanj kvarijo in zdrzijo brez problema 7+ let pri nasih strankah ali pa se nikoli ne pokvarijo.
Poceni proizvajalci ala Medion in razna Lidl orodja

Ja, ker toyota je znana po tem, da crkuje že v garanciji, kaj šele izven. V nasprotju z nemci...jao, kje ti živiš, da te ne ukradejo.
Če bi dali 3 leta garancije na baterijo in inverter, bi kričal, kaj pa čez 4 leta ko vse crkne, če dajo 10 let, ti spet ni prav. Drži se ti nemcev, za drugo nisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:



Ja pac. Oprema je slepa ljubezen.


Oprema je ena izmed stvari ki dejansko ni slepa, ker več=več.

Aja, verjetno namiguješ na superiornost nemške opreme, sploh nedelujočih infotainment sistemov ter ogabnih knofov ki to niso. Ali pa morda škatlast izgled terenca ki to ni.

Mogoče pa na odlično dinamiko vožnje v avtu, ki je po dizajnu namenjen zelo široki publiki oziroma predvsem ljudem v srednjih letih?

Edina zadeva ki je slepa je ljubezen do znamke aka fanboizem.

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Ja pac. Oprema je slepa ljubezen.


Oprema je ena izmed stvari ki dejansko ni slepa, ker več=več.

Aja, verjetno namiguješ na superiornost nemške opreme, sploh nedelujočih infotainment sistemov ter ogabnih knofov ki to niso. Ali pa morda škatlast izgled terenca ki to ni.

Mogoče pa na odlično dinamiko vožnje v avtu, ki je po dizajnu namenjen zelo široki publiki oziroma predvsem ljudem v srednjih letih?

Edina zadeva ki je slepa je ljubezen do znamke aka fanboizem.
Pa cuj, niti ne namigujem, ampak kdor ne vidi, pac ne ve.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Vsi vidijo kako super je infotainment in kako knofi, ki bi to morali biti, niso.

Pa vsi smo videli kako so prišli do čudežnega TDIja.

Rubbish.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi dajal 10 let garancije, ce stvari tudi brez garancije v 99,9% primerih zdrzijo 10 let dandanes?

Zakaj ne bi dajal 10 let garancije, če tudi brez garancije v 99,9% primerih zdržijo 10 let?

Apple ima tudi eno leto, pa vem iz izkusenj, da se najmanj kvarijo in zdrzijo brez problema 7+ let pri nasih strankah ali pa se nikoli ne pokvarijo.
Poceni proizvajalci ala Medion in razna Lidl orodja

Ja, ker toyota je znana po tem, da crkuje že v garanciji, kaj šele izven. V nasprotju z nemci...jao, kje ti živiš, da te ne ukradejo.
Če bi dali 3 leta garancije na baterijo in inverter, bi kričal, kaj pa čez 4 leta ko vse crkne, če dajo 10 let, ti spet ni prav. Drži se ti nemcev, za drugo nisi.

Nisem rekel, da tojote niso zanesljive. Je pa znano, da se s tojotami folk ne naganja vsak dan po 200+km z 170+km/h po autobahnu itn.
Ce ne nucas kak se zagre, se nima kaj kvarit. Tojota/Hundei je pac najbolj ljudski voz izmed ljudskih vozov.
Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.
Ajd madzarski minister se vozi v najcenejsem VAGu to je Skoda. Pa mogoce francoskega ministra pripeljejo v kaksnem renaultu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

Vsi vidijo kako super je infotainment in kako knofi, ki bi to morali biti, niso.

Pa vsi smo videli kako so prišli do čudežnega TDIja.

Rubbish.

Vse kak je, ce pri applu kamera ne dela, se o tem pise na prvi strani v casopisu in vsepovsod na internetu.
Ce pa kamera ne dela na flaghip OPPOju pa o tem nihce nic ne zasledi.
Predvidevam, da ta pojav poznas.

Sem sel reklamirati pri azijcu razmak levo spredaj od blatnika in se par stvari, kot piskanje vetra pri vratih itd.
So me "naterali" domov z izjavo, da je to normalno. Pa sem se malo zbunil, stal zravn z cenejsim VAGom in jim kazal, da to ni normalno. Pa pride ven mojster iz delavnice in mi pove, da kaj sem pa pricakoval od azijske znamke.

Anyway, nemci nategujejo s cenami, cist tko za brezveze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Slopek ::

Hehe, bi kaj se potem take debate sprevržejo. Vedno.
Zdaj že nisem več prepričan v nakup novega....
Vseeno, pa se hočem znebiti VW.
Mogoče mu delam krivico in sem res dobil ena zmahana uvožena jajca. Bil je uvoz iz Francije, kjer ga je dejansko imela neka družina. Imel je 130k, star štiri leta. V nadaljnjih petih letih sem z njim imel cca.4k nepričakovanih stroškov. Vem, da jih nikoli ne pričakuješ, pa vseeno....

Utk ::

Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.

Zakaj bi to brigalo mene, ki naredim 25,000 na leto? A z golfom si pa že videl kakega resnega poslovneža se vozit po Evropi?

Sem sel reklamirati pri azijcu razmak levo spredaj od blatnika in se par stvari, kot piskanje vetra pri vratih itd.
So me "naterali" domov z izjavo, da je to normalno. Pa sem se malo zbunil, stal zravn z cenejsim VAGom in jim kazal, da to ni normalno. Pa pride ven mojster iz delavnice in mi pove, da kaj sem pa pricakoval od azijske znamke.

Anyway, nemci nategujejo s cenami, cist tko za brezveze.

Korejci imajo z Japonci glih tolk, pa še veliko manj, kot Italijani z Nemci. Pa nihče ne zato v isti koš meče fiata in mercedesa. Tu se pa tak bedak še sam pohvali s tem...

Bil je uvoz iz Francije, kjer ga je dejansko imela neka družina. Imel je 130k, star štiri leta. V nadaljnjih petih letih sem z njim imel cca.4k nepričakovanih stroškov. Vem, da jih nikoli ne pričakuješ, pa vseeno....

Najbrž ga je vozil prej nek resen poslovnež ali predstavnik kakšne znamke...aja, ni, družinski je bil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Mislim ja sej ti dam prav, za slovenskih 60km/h je vsak avto dober in za slabe ceste je preskoda vzeti kaj drazjega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Slopek ::

Glede na stike, ki so ostali kot BT povezava, sem sklepal, da je družina, čeprav imajo tudi poslovneži ata in mamo, pa to....

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Mislim ja sej ti dam prav, za slovenskih 60km/h je vsak avto dober in za slabe ceste je preskoda vzeti kaj drazjega.

Aha, se pravi, da so slovenske ceste tako odlične, da se niti poceni avti na njih ne razpadejo? Si siguren, da veš kaj govoriš ali samo nekaj blebečeš brez veze?

Slopek je izjavil:

Glede na stike, ki so ostali kot BT povezava, sem sklepal, da je družina, čeprav imajo tudi poslovneži ata in mamo, pa to....

Ah nihče ni kupil tourana za poslovne poti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slopek ::

Dacia duster torej. Nisem še videl, da je kateri kaj odpadlo.
Ja itak je jasno, da ga ni imel poslovnež, haha. Pravim le, da glede na vse, me je VW razočaral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

Mike_Rotch ::

Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.


To smo že obdelali. Resni poslovneži uporabljajo video klice.

Da tisti, manj resni, ki vseeno delajo veliko kilom vozijo le nemce je pa res verjetno v Nemčiji.

Tukaj je bolj malo nemcev zraven. https://www.iseecars.com/cars-highest-a...

John Doe 71 ::

m0LN4r je izjavil:

Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.

Z mojo 2017 Astro 1.6T se lahko furaš komot 5k km na teden po Evropi, edino plačo moraš imeti vsaj 10kEUR, da je tako početje smiselno, ker pri 170 km/h to pije 10l in gre 2-3kEUR samo za bencin. Res pa da je to verjetno zadnji dober Opel, če ne najboljši kar so jih naredili.
Ti naši službeni TDI Passati so praktično še novi, pa že v tovarniškem popravilu. Če si hotel imeti VW kot referenco nepokvarljivega voza.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Aha, se pravi, da so slovenske ceste tako odlične, da se niti poceni avti na njih ne razpadejo? Si siguren, da veš kaj govoriš ali samo nekaj blebečeš brez veze?
Seveda razpadajo. Mehaniki imajo polne delavnice s popravljanjem podvozij, amortizerjev, lezajev, vzmeti, odtrganih auspuhov, you name it. Malo bolj "trdih" avtoh v Sloveniji skoraj da ne vidis, ker pac.
Zato pa vidis samo se Kadjare ipd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Kodrnusa ::

Mike_Rotch je izjavil:

Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.


To smo že obdelali. Resni poslovneži uporabljajo video klice.

Da tisti, manj resni, ki vseeno delajo veliko kilom vozijo le nemce je pa res verjetno v Nemčiji.

Tukaj je bolj malo nemcev zraven. https://www.iseecars.com/cars-highest-a...

Ameriška statistika.... Makes sense

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Aha, se pravi, da so slovenske ceste tako odlične, da se niti poceni avti na njih ne razpadejo? Si siguren, da veš kaj govoriš ali samo nekaj blebečeš brez veze?
Seveda razpadajo. Mehaniki imajo polne delavnice s popravljanjem podvozij, amortizerjev, lezajev, vzmeti, odtrganih auspuhov, you name it. Malo bolj "trdih" avtoh v Sloveniji skoraj da ne vidis, ker pac.
Zato pa vidis samo se Kadjare ipd.

Nisi logičen. Ker imamo slabe ceste, kupujemo francoska in korejska jajca, namesto da bi kupovali nemška, ki se na slabih cestah razpadajo.

m0LN4r ::

Normalno, saj se pa z formulo tudi ne vozis po kolovozu. Ne delaj ocitno neumnega.

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Jao, enga polota si kupil pa enga korejca, in misliš da veš vse o avtih.

matobeli ::

Sindrom gasterbajterja.

VWji so bli dobri dokler so se zanašali na mehaniko in dokler so lahko bruhali saje vsepovprek.

Ko so ratal lastniki požrešni in zdej k morjo upoštevat norme izpuhov so pa ostali zadaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Jao, enga polota si kupil pa enga korejca, in misliš da veš vse o avtih.

Zdaj si me pa uzalil :'( Ce pa toyota ni imela boljse alternative, prisilili so me.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mike_Rotch ::

Kodrnusa je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Se niti enega bolj resnega poslovneza ali predstavnika kaksne znamke, ki se fura gor in dol po EU vsak teden po 2-3-5k km, nisem videl tega delati v tojoti, mazdi, hyundaju ali citroenu, boknedaj v pezoju ali oplu.


To smo že obdelali. Resni poslovneži uporabljajo video klice.

Da tisti, manj resni, ki vseeno delajo veliko kilom vozijo le nemce je pa res verjetno v Nemčiji.

Tukaj je bolj malo nemcev zraven. https://www.iseecars.com/cars-highest-a...

Ameriška statistika.... Makes sense


Ja ameriška, druge na hitro ne najdem. Glede na njihov standard si precej lažje privoščijo dražje avtomobile. Pa se tisti, ki delajo veliko kilometrov vseeno ne odločajo za nemce.

m0LN4r ::

Ameri stojijo v megalomanskih guzvah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mike_Rotch ::

Ja? Kar takole pavšalno? Američani stojijo v gužvah, Nemci pa se vozijo 250 po autobahnu?

Ne seri. Sem naredil kar nekaj kilometrov po USA, pa ni bilo neke neznanske gužve, razen na vpadnicah v večja mesta, podobno kot po Evropi.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

Jao, enga polota si kupil pa enga korejca, in misliš da veš vse o avtih.

Zdaj si me pa uzalil :'( Ce pa toyota ni imela boljse alternative, prisilili so me.

Res si beden. Ja, toyota ni kul avto, nikoli nikdar nihče ni trdil da je. Ampak enako nekul je tudi golf, passat, i30, astra, ne vem kaj vse v tem razredu. Edina razlika med temi avti je, da toyota res dela. Če bi zdaj tu govoril, da je bolj kul tesla, ioniq5, ajde, tudi bmw i4, bi ti vsak pritrdil. Da nam nek nemški krep prodajaš kot kul avto, to je pa...kozlarija.

Masayoshi ::

Fak, kolk ste tukaj v povprečju stari? 3 leta? Moj oci ma bolsi avtek, press...

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

Jao, enga polota si kupil pa enga korejca, in misliš da veš vse o avtih.

Zdaj si me pa uzalil :'( Ce pa toyota ni imela boljse alternative, prisilili so me.

Res si beden. Ja, toyota ni kul avto, nikoli nikdar nihče ni trdil da je. Ampak enako nekul je tudi golf, passat, i30, astra, ne vem kaj vse v tem razredu. Edina razlika med temi avti je, da toyota res dela. Če bi zdaj tu govoril, da je bolj kul tesla, ioniq5, ajde, tudi bmw i4, bi ti vsak pritrdil. Da nam nek nemški krep prodajaš kot kul avto, to je pa...kozlarija.

Nevem kako ti definiras krep, ce ga je najvec na cesti od privat do gospodarskega sektorja in od 90/130km/h pa vse do neomejenih avtocest, tam jih je najvec.
Toyot pa je proti temu bolj za okras.
Po mojem se ti samo zdi, da se kvarijo, ker jih je na cestah za nekaj 1000x vec in so znani potem, da se jih ne spara, kar pa za voznike toyot ne morem rect. Pazijo na njih kot diamante, nisem se videl recimo toyotasa, razen suprasev pa gr-ovcev, da bi vozili mal bolj dinamcino.

Tudi dobro orodje se pokvari, ce ga uporabljas kot se zagre. Ce pa imas orodje iz lidla za 1x na dve leti luknjo zvrtat, bo zdrzalo pac vecno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

John Doe 71 ::

Vozi kdo 1.0 ali 1.2 turbobencinarja?
Zanima me poraba po AC, 90-100 (celo pot za tovornjakom), 120 in 140.
In sicer sem čez vikend gledal Golfa 1.0 TSI 110 in 130KM, čeprav v našem ceniku ne vem zakaj je samo 1.5 TSI. Ter Astro L 1.2T 110 in 130KM.

Ker meni se vse bolj zdi, da bi bil pri enaki porabi precej hitrejši kot moja Astra K 1.6T 200, kjer imam:
90 - 6l (šele začel danes, pada pa zelo strmo, če voziš celo pot za tovornjakom, tako da zna biti tudi 5l ali celo manj, BC je večkrat kazal trenutno samo 2-3l) (ampak časovno je pa takoj 27min, če imam pri 140 20min, kar se mi pa že kar pozna, dolgčas mi pa sploh ni bilo)
120 - 7l (se ne premakne, odstopanje je kvečjem +/-0,1l)
140 - 8l (tukaj je +/-0,2l, ker si precej bolj odvisen od ostalega prometa in frekventnosti prehitevanja)
160 - 8,5-9,0l
regionalka kolikor da duša, za kar je bil ta avto tako narejen kot pa kupljen - 10-11l, še vedno precej bolje kot 2.0 atmosferci z 12-14l
Ampak zdaj vozim samo po AC, ne splača se mi pa menjat avta še vsaj enih 10 let, ker so novi takoj 20k, rabljen avto z majhnim doplačilom 2k€, pa vprašanje kaj se je z njim delalo teh 5 let. Res pa da če bo šel bencin na 3-4€/l, itak ni druge opcije kot 1.0.
Če seveda pije 2l manj pri vseh opisanih režimih, drugače se ne splača menjat.

energetik ::

Ne moreš meriti porabo tako kot jo ti, da nekaj škiliš na trenutno porabo. Resetiraj, vozi vsaj 10km v enakem režimu pri isti hitrosti in odčitaj. Pa še to boš težko, ker je ful odvisno od vetra, klanca in ostalega prometa.

Turbobencinar bo žrl pri enaki vožnji manj kot N/A bencinar, turbina pač doda k termodinamičnemu izkoristku otto cikla. Koliko manj pa iz parih odgovorov tule ne boš ugotovil. Kvečjemu če greš gledat na spritmonitor.de in primerjaš enak avto z različnima motorjema.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

TheBlueOne ::

Meni majhni turbobencinarji kurijo neverjetno dosti. Twingec s ca. 100 konji nam kuri 6.5l+, med tem Passat z 200 konji, 4x4 dizel pokuri 6l-.

Je pa menda mozno te turbobencinarcke spravit zelo nizko, ampak vozis kakor, da imas 10 konjev.

Utk ::

Nevem kako ti definiras krep,

Vse raziskave čisto lepo kažejo kaj je kaj.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

Meni majhni turbobencinarji kurijo neverjetno dosti. Twingec s ca. 100 konji nam kuri 6.5l+, med tem Passat z 200 konji, 4x4 dizel pokuri 6l-.

Je pa menda mozno te turbobencinarcke spravit zelo nizko, ampak vozis kakor, da imas 10 konjev.
To kar pišeš, da turbobencinarji "kurijo dosti", so gostilniške debate. Realnost in fizika pa pravita, da bo TSI žrl manj kot atmosferski, seveda v enakem avtu pri enaki vožnji.

Jasno, da ti passat žre manj, če je pa turbodizel, kaj ti ni jasno? Večja učinkovitost ravno pokrije večje zahteve zaradi teže in velikosti.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

TheBlueOne ::

No MINI s 120 konji (menda letnik 2009) brez turbine mi je pil manj kot tale nov Twingec. 1.6l vs 0.9l turbo (star eno leto). Pa sem Minija dosti bolj teral.

Pac kakor vozim jaz, kar ni kakor penzic, te mali turbobencinar kar opece. Tudi v testih na YT je podobno.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84092586 (55352) profii
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12321524 (18059) WizzardOfOZ
»

dizli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9210184 (8237) mahoni

Več podobnih tem