Forum » Na cesti » Formula 1 2025
Formula 1 2025

free_rider ::
Ogromno F1 veteranov je letos v Le Mans 24H:
Nasr, Kobayashi, de Vries, Buemi, Hartley, Stevens, Magnussen, Mick Schumacher, Bourdais, Button, Giovinazzi, Kubica, di Resta, Vergne, Vandoorne, Aitken, Lotterer, Fittipaldi.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Nasr, Kobayashi, de Vries, Buemi, Hartley, Stevens, Magnussen, Mick Schumacher, Bourdais, Button, Giovinazzi, Kubica, di Resta, Vergne, Vandoorne, Aitken, Lotterer, Fittipaldi.
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Imagine there's no religion :)

vinkop ::

Tilen88 ::

z3ro ::
Gledam na VOYO MotoGP in je vredu slika, me ne moti da bo tudi F1 tukaj. Vprašanje pa je kdo bo komentiral.

free_rider ::
Mick je res veteran ja :p
Veteran je bilo mišljeno v smislu, da je že vozil F1. Sem sklepal, da je to jasno.
Sicer pa v tem preseku bivših dirkačev F1 in aktualnih LEMANS24H Mick ni ravno med manj izkušenimi.
Rank F1start Dirkač
1 306 Button
2 185 Magnussen
3 99 Kubica
4 75 Kobayashi
5 62 Giovinazzi
6 59 di Resta
7 58 Vergne
8 55 Buemi
9 43 Mick Schumacher
10 42 Vandoorne
11 39 Nasr
12 27 Bourdais
13 25 Hartley
14 18 Stevens
15 11 de Vries
16 2 Fittipaldi
17 1 Aitken
18 1 Lotterer
Imagine there's no religion :)

BT52 ::
BTW. Kubica in #83 je zmagal kot privatni Ferrari. Estre z Porchejem je celo noč jim edini mešal štrene. Pri Ferrari #50 in #51 pa so dirkači delali take bedarije, da glave peče. Mislim ,da oba avta sta imela predrte gume, drive thruje, 5 sekudne kazni pa še vedno so vsi končali znotraj 30s od zmagovalca. #83 pa je od začetka imel težave z downšifti.
Kubica pa je pokazal veličino z IZJEMIM zadnjim dirkaškim stintom, ko je bil v avtu skoraj 5 ur skupaj in pripeljal avto do konca. Neverjetno.
Kubica pa je pokazal veličino z IZJEMIM zadnjim dirkaškim stintom, ko je bil v avtu skoraj 5 ur skupaj in pripeljal avto do konca. Neverjetno.

codeMonkey ::
Kubica je legenda. Skoda ker v F1 ni dosegel vec. No pa Estre je tudi car. Gledati njega na Nordschleife je tudi zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Ganon ::
Hmmmm, drugo mesto bi moralo biti dosegljivo za Piastrija.
Težko bo v tej nenormalni gneči.
Težko bo v tej nenormalni gneči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

codeMonkey ::
Haha. Uradno prehajamo v napet del sezone. Je bilo samo vprasanje casa kdaj bo zakuhalo.

Skyman ::
codeMonkey je izjavil:
Haha. Uradno prehajamo v napet del sezone. Je bilo samo vprasanje casa kdaj bo zakuhalo.
Pa se slabse bo..pocajajmo avstrijo 2 ovinek mogoce tudi 3 ovinek tam je skos pestro.

Cr00k ::
Skoda da so pod SC zaključili, sicer pa kar zanimiva dirka. Lepo so vsi prvenstvo zacinili :)

endelin ::
Slabo za norrisa. Že skoraj za zmago zaostaja za piastrijem kar je glede na izzenačenost in zanesljivost avtov že kar velika prednost

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

DamijanD ::
Ampak je vseeno korektno od Norrisa, da takoj reče da je on zafrknil. Oba hočeta WC, ampak zaenkrat še ni grdih igric vmes.

billy ::
Ferari zajebe taktiko, klasično, mcl ne ve kaj bi z dirkačema, merc pa labilen glede na temperature...max pa se vedno nekje vmes ušunja...
upajmo na še več takšnih dirk...lepo je bilo videt tam 10 krogov pred koncev prvih 5 v manj kot 10 sekundah.
upajmo na še več takšnih dirk...lepo je bilo videt tam 10 krogov pred koncev prvih 5 v manj kot 10 sekundah.

free_rider ::
Slab vikend za živali ob dirkališčih.
V Le Mansu je nastradal zajec, ki ga je zadel #31 BMW M4.
Hamilton je pa povozil svizca.
Vasseur: "First, it's true that we had a small kiss with the marmot. It was lap eight or nine at the beginning of the first stint.
"And we damaged all the front part of the floor. It's something like 20 points [of downforce]. Hopefully, we didn't have a big change in balance, but it was a lot of performance. We will send flowers to the marmot."
V Le Mansu je nastradal zajec, ki ga je zadel #31 BMW M4.
Hamilton je pa povozil svizca.
Vasseur: "First, it's true that we had a small kiss with the marmot. It was lap eight or nine at the beginning of the first stint.
"And we damaged all the front part of the floor. It's something like 20 points [of downforce]. Hopefully, we didn't have a big change in balance, but it was a lot of performance. We will send flowers to the marmot."
Imagine there's no religion :)

AvtoR ::
Danes so dirkalniki zelo izenačeni, zato kar zanimive dirke.
Drugo leto bodo nova pravila in verjetno bo na začetku spet nekdo nekaj časa dominiral.
Drugo leto bodo nova pravila in verjetno bo na začetku spet nekdo nekaj časa dominiral.

codeMonkey ::
Jaz tudi ne vem zakaj bi McLaren imel tu najvec moznosti. Deloma bo loterija tole. Tudi kaksen "Brawn GP" se lahko ponovi v osnovi. Trenutna premoc tu ni nobena garancija.

billy ::
Mogoče bodo lahko trik s krilci in zavorami uporabili tudi v 2026...ne vemo niti kaj delajo točno :)

codeMonkey ::
Obicajno take prednosti ne trajajo vec sezon. Jim je ze vse jasno, ostalim ekipam, vprasanje je samo ali gredo v to naslednje leto vsi, ali pa se prepove. Gre pac za izolacijo prenosa toplote z zavor na gumo z uporabo faznih prehodov dolocenih materialov.

Ganon ::
codeMonkey je izjavil:
Jim je ze vse jasno, ostalim ekipam, vprasanje je samo ali gredo v to naslednje leto vsi, ali pa se prepove.
Nič jim ni jasno, ne zavajaj.
codeMonkey je izjavil:
Gre pac za izolacijo prenosa toplote z zavor na gumo z uporabo faznih prehodov dolocenih materialov.
Ne, to je bila samo ena od že ovrženih teorij.

billy ::
Mogoče bodo po kanadi kaj več odkrili...ko je nor tam parkiral..sigurno so hitro inženirji si ogledali zadeve karseda blizu....newey sigurno :)

codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Jim je ze vse jasno, ostalim ekipam, vprasanje je samo ali gredo v to naslednje leto vsi, ali pa se prepove.
Nič jim ni jasno, ne zavajaj.
codeMonkey je izjavil:
Gre pac za izolacijo prenosa toplote z zavor na gumo z uporabo faznih prehodov dolocenih materialov.
Ne, to je bila samo ena od že ovrženih teorij.
Super, daj link. Ker kar sem jaz bral je RB ze kopiral, FIA pa nadgradila pravilnik za 2026.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Ganon ::
codeMonkey je izjavil:
Ker kar sem jaz bral je RB ze kopiral
Ne morejo kopirati nečesa, za kar ne vedo, kako deluje. So samo ideje in teorije. Da poskušajo najti svojo rešitev, pa menda ni nič nenavadnega. Bo dejansko kdaj delujoča? Vprašanje za milijon evrov.
codeMonkey je izjavil:
FIA pa nadgradila pravilnik za 2026.
Je. Hudič je v detajlih.
The changes to the 2026 rules may well be more about preventing teams taking tricks to the next level next year rather than stamping out something that has been taking place already this season.

codeMonkey ::
Kje je link da je ta sistem ovrzen? To ni noben detajl, ampak ugibanje.
Evo konkretno:
It now reads: d. "The only permitted type of tyre heating devices are blankets that comply with the design prescriptions listed in Article C10.8.4.
e. With the exception of air entering through the apertures defined in C3.16.6 and C3.16.16, and the blankets permitted in (d) above. Any device, system or procedure (except for driving of the car) whose purpose and/or effect is to heat, cool or maintain the temperature of the complete wheels, hubs, or brakes is prohibited."
Odebeljeno je novo. Meni se bere kot da so zadevo argumentirali tako, da hladi platisce in je zato slo skozi. Seveda pa so semembo pravilnika razsirili, da se ne omenja le en (trenuten) nacin, ampak v splosnem smislu, da bi preprecili druge razlicice takega sistema.
https://www.motorsportweek.com/2025/06/...
Evo konkretno:
It now reads: d. "The only permitted type of tyre heating devices are blankets that comply with the design prescriptions listed in Article C10.8.4.
e. With the exception of air entering through the apertures defined in C3.16.6 and C3.16.16, and the blankets permitted in (d) above. Any device, system or procedure (except for driving of the car) whose purpose and/or effect is to heat, cool or maintain the temperature of the complete wheels, hubs, or brakes is prohibited."
Odebeljeno je novo. Meni se bere kot da so zadevo argumentirali tako, da hladi platisce in je zato slo skozi. Seveda pa so semembo pravilnika razsirili, da se ne omenja le en (trenuten) nacin, ampak v splosnem smislu, da bi preprecili druge razlicice takega sistema.
https://www.motorsportweek.com/2025/06/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
To bi marsikaj objasnilo, zakaj mcl ni bil nič posebnega v kanadi...ta njihova rešitev pride bolj do izraza, bolj kot je vroče vreme...upamo na vročo avstrijo...in potem spet hladno anglijo.

BT52 ::
OMG kaj pa sta Mcla delal. LOL Norris pa je res ni vreden tega naslova letos. Bilo bi že tragikomedija, če on zmaga. Toliko napak na kvali, dirkah.... Jao.
Ferrari pa jep CL reže plan C. njegov inženir "copy". Pa ga vseeno pokličejo v bokse? WTf kaj so priozadeti. Sploh nebi izgubili z tem rizikom enega postanka.
Ferrari pa jep CL reže plan C. njegov inženir "copy". Pa ga vseeno pokličejo v bokse? WTf kaj so priozadeti. Sploh nebi izgubili z tem rizikom enega postanka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Scorpy84 ::
Norrisu gre na nos in zivcki, ker zna biti hitrejsi, posledicno vec napak dela. Piastri v pol karirere od norrisa ima zmago vec. Sem pa opazil, da je norris precej boljsi v zaviranju, piastri pa je odlicen v pospesevanju. Ampak norrisu to ne pomaga, ker ne zna to unovcit pri prehitevanju.
A ni Leclerc sam izrazil zeljo za medium in se prej spraseval za boxe? Tudi sam ne razumem vec kot pol sekunde je pridobil v dveh krogih v premirjavi z russelom, ki je bil na novih.
A ni Leclerc sam izrazil zeljo za medium in se prej spraseval za boxe? Tudi sam ne razumem vec kot pol sekunde je pridobil v dveh krogih v premirjavi z russelom, ki je bil na novih.

codeMonkey ::
Ne vem ce Norris dela vec napak ker naj bi bil hitrejsi. Tudi ce je hitrejsi je ze za dvomiti tu. Mislim, vcasih je, itak, ampak tezko reci da je generalno. Treba je upostevati, da je Norris gonil tega McLarna leta preden je Piastri prisel v ekipo in je seveda slednji rabil nekaj casa. Proti koncu lanske sezone sem jaz ze resno dvomil, da bo Norris prisel do naslova ob Piastriju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
Meni deluje norris bolj agresiven voznik, piastri pa umirjen, tudi slog vožnje. Torej slednjega ni "zanimivo" gledat, prvega pa. Je pa norris zelo labilen očitno in ga vse vrže iz tira, ter seveda dela napake, ki pa niso posledica neznanja, ampak pač njegove naraven.

codeMonkey ::
Zanimivo, meni je Piastri bolj agresiven, samo pac umirjen pri tem, kot pravis. Vidis pri prehitevanjih razliko.

ZveeZ ::
Piastri ima predvsem hladnejso glavo.
Deluje mi tudi dosti bolj ponizen/skromen.
Jaz ga trenutno vidim v top 3 dirkacih trenutno na gridu.
Deluje mi tudi dosti bolj ponizen/skromen.
Jaz ga trenutno vidim v top 3 dirkacih trenutno na gridu.

billy ::
ja...ampak dokler ima top dirkalnik bo lahko hiter, kaj pa ko več ne...meni deluje kot kak button, rosberg, hill...pač nikoli top of the top...

Scorpy84 ::
jaz ga nebi kar tako "poniževal" vozi komaj svojo tretjo sezono in šele zdaj kaže hitrost. Mislim, da še ni pokazal vsega in da še pride najboljše od njega. Manjka samo še izboljšava pri zaviranju, berem tudi da norris pri zaviranju hitreje prestavlja navzdol, kot pa piastri. Tako, da je še prostora za izboljšave.

BT52 ::
Enako kako razliko dela VES proti TSU na zaviranju. Občutno z več rear locka lahko zavira.
Pia in Lan pa je letos skupi v nijansah. Seveda kot gospod Lando spravi krog skupi.
Pia in Lan pa je letos skupi v nijansah. Seveda kot gospod Lando spravi krog skupi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2024 (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Na cesti | 114321 (20601) | skyform |
» | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 140230 (41568) | Skyman |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 355912 (139085) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 481810 (249809) | BT52 |