» »

Formula 1 2022

Formula 1 2022

««
3 / 99
»»

scythe ::

Če bomo hoteli mir v F1, bo Masi moral odleteti. V dobro vseh ekip in F1;) Drugače bomo tole poslušali celo sezono 2022 in še kakšno več....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Tilen88 ::

billy je izjavil:

Ne da smrdijo, ampak madona, spustit se na tak nivo samo zaradi še nekaj miljonov? Jaz nimam miljonov, pa si ne bi šel krila oblačit za 10 jurijev in se blamira v javnosti.

aichi pa še kar blodi: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...


Ta itak nima vseh v glavi. Nisem čekiral hamiltonmanije že od novembra pa slučajno preverim novice, ker si ti dal link in kaj vidim...




Ne daj kaj pisat čez mercedes ali hamiltona :))

Also...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Ben Dover ::

FIA bo še enkrat analizirala dirko v AbuDhabiju...

https://www.formula1.com/en/latest/arti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ben Dover ()

driver_x ::

Mnenje večine strokovne javnosti je, da je šlo na zadnji dirki za kršenje pravil. Zadeva je bila najbrž narejena v želji narediti prvenstvo zanimivo do zadnjega kroga. Kdor spremlja ameriške "športe", mu je ta princip precej poznan. Publika v F1 pa po večini noče gledati limonado, ampak fer dirkanje. Sporno odločitev pozdravljajo edino die hard Hamiltonovi hejterji ter najbolj butasti Verstapnovi fani, ki jim je vseeno, na kakšen način njihov ljubljenec zmaga. Precej Verstapnovih navijačev je bilo nad odločitvijo ogorčenih. Sicer pa nima veze, kdo je (bo?) na koncu potegnil krajšo, saj sta bila po svoje oškodovana oba dirkača. Da se je FIA odločila za podrobno analizo priča o tem, pod kakšnimi pritiski so. Rezultata ne bodo spreminjali, bo pa (za pomiritev situacije) letele glave. Prvi na listi za odstrel je Masi, za katerega se je tudi brez fiaska na zadnji dirki že večkrat pokazalo, da situaciji ni dorasel. Jaz take F1, kjer bodo rezultate manipulirali tako očitno (komu v prid sploh ni pomembno), ne mislim več spremljati.

scythe ::

Dost je slepih navijačev Maxa in Hamiltona, vsak zagovarja svojga aduta....;) V sezoni 2021 je bilo preveč manipulacij, zato je za 2022 dobrodošlo da pride nov direktor, da bo mir pri hiši.


P.S

Na avtomaniji so sami veliki navijači Maxa in Hamilton, tam pa tam kakšen za Alonsa... :))
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

ripmork ::

ginekk je izjavil:

A Hamilton je še vedno butthurt in se ne javlja po družabnih omrežjih? Naj me kdo popravi, ampak takega primera vsaj med prvaki še ni bilo.

Senna je po tisti diskvalifikaciji, ki mu je pobrala naslov, rekel nekaj krepkih čez Balestreja. Ker se ni hotel opravičit in se je zavil v molk, je moral Mclaren uradno it v novo sezono brez njega in so šele tik pred prvim vikendom v sezoni "zglihali" zadeve, da se je dejansko pojavil v dirkalniku. Tko da ja, tudi hujše situacije so že bile.

Mercedes bi lahko zadevo konkretno zvlekel na sodišče, pa so se odločili proti temu. Hočejo pa, da se naredi red in se v prihodnje preprečijo komisarske "ej, dejmo v zadnjem momentu naredit nekaj, kar še nikoli nismo naredil" odločitve, ki dobesedno obrnejo izid prvenstva. 2021 je bilo več kontroverznih odločitev, morda bo pa res Masi odletel in dobil kakšno manj pomembno pozicijo. Meni že od začetka odkar je prevzel to mesto, aroganten in preveč prepričan vase deluje.

Nisem fen Lewisa, sam opažam pa, da ima res haterjev. Koga resno briga, kaj počne v prostem času? Kolikor vem ni glih kakega zakona, ki bi silili ljudi v obvezen following nekoga na instagramu. Če se komu tip zdi poženščen naj pogleda kak star video, kako agresivno je tip kot mulc lomastil v kartingu. Sicer pa bi katerikoli f1 dirkač, če bi kogarkoli iz slotecha vzel za sovoznika v dirkalniku, le-tega spremenil v vreščečo jokico >:D:))

FYI: Na Avtomaniji se da čisto normalno tut kritično debatirat, dokler se ne pišejo nebuloze (Mercedes "skušal oropat" Maxa. lol, no :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

driver_x ::

ripmork je izjavil:

Mercedes bi lahko zadevo konkretno zvlekel na sodišče, pa so se odločili proti temu.


Sodišče nima pristojnosti spreminjati rezultata, zato tudi, če bi tam zmagali, ne bi dosegli ničesar razen moralne zmage. Zato bodo pač storili, kar bi storil vsak na njihovem mestu: potegnili najboljše iz dane situacije. Kaj to bo, ne bomo najbrž nikoli izvedeli.

ripmork je izjavil:

Senna je po tisti diskvalifikaciji, ki mu je pobrala naslov, rekel nekaj krepkih čez Balestreja. Ker se ni hotel opravičit in se je zavil v molk, je moral Mclaren uradno it v novo sezono brez njega in so šele tik pred prvim vikendom v sezoni "zglihali" zadeve, da se je dejansko pojavil v dirkalniku. Tko da ja, tudi hujše situacije so že bile.


V takih situacijah se ne reagira čustveno, kakor morda na prvi pogled izgleda, ampak se določi cilj, kaj se želi doseči in nato postavi strategija, kako do tega cilja priti. Vsako dejanje (tudi molk) Hamiltona ali Mercedeza je prav gotovo zelo dobro premišljeno in v naprej načrtovano. To niso otroci, ki se skregajo v vrtcu. Mercedez ima pripravljeno svojo igro, s katero pritiska na FIA-o. Kot sem omenil, iz dane situacije bo potegnil koristi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

scythe ::

Mercedes in FIA sta se zavedala, da bi bilo na sodišču preveč škode za F1, posebi če bi Mercedes zmagal. Kaj bi to na pomenilo na dolgi rok v F1, pa ne vemo. Bolje narediti nek sporazum in je mir pri hiši....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

springfield ::

Nikakor ni bolje naredit sporazum, ce ni javen. Ker zdaj lahko pod vprasaj postavimo vse morebitne prihodnje naslove Mercedesa - FIA jim je pomagala zaradi sporazuma. Kako je bilo, ko je Ferrari skleno sporazum gelede motorja? Toto je bento celo zimo in pomlad do prve dirke, ko je videl, da je Ferrari nemocen.
Sam mislim, da ni bilo nobenega sporazuma, preprosto je Mercedes videl, da ne more zmagat. Pravila so slaba, ampak so se vedno pravila. Ta analiza upam, da bo prinesla preprostejsa pravila in da direktor dirke ne bo vec imel moci povozit pravil, ko se mu zazdi. In predvsem profesionalne komisarje, ker ta razlicna merila vsako dirko ne vodijo nikamor.

scythe ::

Mislim da FIA ne bo ponovila napake od Ferrarija, ko so sami potrdili, da so sklenili sporazum. Toto ni dosegel nic tedi, še zdaj ni jasna vsebina sporazuma in tudi nikol ne bo.

Mercedes bi imel največ šanse na civilnem sodišču, to so lepo tuji odvetniki napisali. Ni problem zmagati na sodišču, problem so posledice ki bi nastale zaradi sojenja.

Komisarji morajo biti takšni, da bodo upali dati na hladno Hamiltona ali pa Maxa zaradi napake, ne pa 10-25sec kazni.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scythe ()

billy ::

Nea bluzi no, tudi če bi na sodišču zmagali, kaj pa bi lahko sodišče naredilo? Reči: zmagati bi moral lujz in spremeniti vrstni red zadnje dirke ne bi bilo mogoče. Eventuelno bi lahko zadnjo dirko razveljavili, kar pa bi spet pomenilo, da je max prvak. torej na rezultat ne bi mogli vplivat, lahko bi pa na blatenje organizacije, kar pa valda ne bo Liberty pustil, in bi lahko v ozadju še kaj hujšega bilo, kot samo beden F1 rezultat (recimo gospodarska škoda mercedeze na USA tleh, ipd)

driver_x ::

Če bi na kakršen koli način spreminjali rezultat za nazaj, bi še bolj zavozili že tako zavoženo sezono.

billy ::

Saj ga ne bi, če bi želeli vplivati na rezultat, bi vseeno ostal max prvak - ker bi zadnjo disko razveljavili.

Lahko bi rekli, da se mora dirka ponovit, ampak potem bi spet merc nekdo v ozadju oklofutal, ker to ni ravno tekma v ping pongu, da ga lahko kar tako ponoviš.

springfield ::

scythe je izjavil:

Mercedes bi imel največ šanse na civilnem sodišču, to so lepo tuji odvetniki napisali.

Angleski odvetniki ja. Ostali so se strinjali, da clen 15.3 iznici kakrsnokoli moznost Mercedesa.

ripmork ::

Če bi zadnjo dirko razveljavili, bi bil zaradi ene zmage več Max prvak. Če pa bi razveljavili zadnji krog, je pa popolnoma druga zgodba. Se pa vsi (vključno z Mercedesom) strinjamo, da bi bilo naknadno popravljanje rezultatov na sodiščih slabo za šport. Kar je bilo, je bilo. Edino smiselno je, da se naredi kaj, kar bi takšne situacije v prihodnje preprečilo. Da lahko npr. vodstvo dirke po svoje interpretira pravila in jih "override-a" je kar lol.

billy ::

Zadnjega kroga se ne more razveljavit, kje si še to videl? Kvečjemu se lahko celo dirko ali pa zahteva ponovitev.

ripmork ::

billy je izjavil:

Zadnjega kroga se ne more razveljavit, kje si še to videl? Kvečjemu se lahko celo dirko ali pa zahteva ponovitev.

Pa sej smo na finalni dirki videli, da se lahko marsikaj "kar še nismo videli" uporabi >:D Če bi šlo na sodišče bi se lahko marsikaj zgodilo, sej sporna je bil ravno odločitev pred zadnjim krogom. Kot rečeno, raje vidim, da ne. Že tako bo v spominu f1 gledalcev tole prvenstvo ostalo kontroverzno, z mrcvarjenjem po sodiščih bi vse le še poslabšali.

billy ::

Lahko se naredi ja, ampak v sklopu FIA pravil. Kdaj se prekliče zadnji krog in uporabi "predzadnjega" je tudi točno določeno.

Sodišče pa ne more kar samovoljno sprejemat nekih novih pravil samo zato, da bi lujz postal prvak.

Razmisli malo, kdaj so že na kakšni nogometni tekmi razveljavili zadnjih 10 minut igre? Ponavadi se razveljavi celotna tekma in ponovi.

scythe ::

springfield je izjavil:

scythe je izjavil:

Mercedes bi imel največ šanse na civilnem sodišču, to so lepo tuji odvetniki napisali.

Angleski odvetniki ja. Ostali so se strinjali, da clen 15.3 iznici kakrsnokoli moznost Mercedesa.


Na žalost niso samo angleški odvetniki, pejt na https://www.newsnow.co.uk in poglej stare novice, večinoma odvetnik je lepo povedalo, postopki bi bili dolgoletni, posledice tudi, selilo bi se pa iz sodišča na sodišče. Meni je najbol padel v oči odvetnik iz Dubaja, na civilnem sodišču bi lahko povozili člen 15.3 in izničili 2-4 kroge na dirki, nebi trebal cele dirke črtati. Saj ima FIA v pravilniku napisano, koliko krogov dirke moraš odpeljati da dobiš 100% točn in koliko krogov da 50% (glej letošnji SPA). Ampak tale debata je zaključena za sezono 2021, bila je polno napak iz strani Masija, kar pa ni pošteno do Maxa in Hamiltona.

A si kdo predstavlja, da se zgodba v 2022 ponovi in Max izgubi naslov? :)):))
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

billy ::

Jaz bi si raje predstavljal, da se zgodba v 2022 ponovi in SPET max dobi naslov, na drugi strani pa lujz poraženec.

To bi bilo pa res gold.

Tilen88 ::

To je debata za 2021 temo...

Zdej pa aktualno za novo sezono: 10. feb 2022 bo AM predstavil dirkalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

driver_x ::

billy je izjavil:

Jaz bi si raje predstavljal, da se zgodba v 2022 ponovi in SPET max dobi naslov, na drugi strani pa lujz poraženec.

To bi bilo pa res gold.


Za Maxa bo zelo neugodno, če bo to njegov edini naslov.

ginekk ::

driver_x je izjavil:

billy je izjavil:

Jaz bi si raje predstavljal, da se zgodba v 2022 ponovi in SPET max dobi naslov, na drugi strani pa lujz poraženec.

To bi bilo pa res gold.


Za Maxa bo zelo neugodno, če bo to njegov edini naslov.


Zakaj bi bilo neugodno? Saj je sam izjavil, da je opravil en svoj velik cilj, postati vsaj enkrat prvak. Od tu dalje bo dirkal še bolj sproščeno.
IMHO ni nobenega madeža na tem naslovu, ker je pač celo sezono bil dober, še zdaleč da bi se mu kaj usralo, kvečjemu obratno.

springfield ::

Se strinjam, leto je bil Max boljsi. Je pa zanimivo, da se gleda izkljucno zadnjo dirko, kot da se vse ostale niso zgodile, kjer so tudi bile sporne odlocitve in je veckrat prisel ven kot zmagovalec Lewis. Kaj bomo sli zdaj vsako dirko analizirat in jo razveljavit?

scythe je izjavil:

springfield je izjavil:

scythe je izjavil:

Mercedes bi imel največ šanse na civilnem sodišču, to so lepo tuji odvetniki napisali.

Angleski odvetniki ja. Ostali so se strinjali, da clen 15.3 iznici kakrsnokoli moznost Mercedesa.


Na žalost niso samo angleški odvetniki, pejt na https://www.newsnow.co.uk in poglej stare novice, večinoma odvetnik je lepo povedalo, postopki bi bili dolgoletni, posledice tudi, selilo bi se pa iz sodišča na sodišče.

Za podkrepitev svojih argumentov bos pa ze sam poiskal clanke.

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

Da, spet smo pristali na 2021 debati, ker Masi ni še letel in bi kao moral.

Tilen88 ::

Former BMW motorsports head Mike Krack appointed Aston Martin Team Principal

springfield ::

https://twitter.com/ScuderiaFerrari/sta...
Ferrarijeva predstavitev 17.2.

Tilen88 ::

Ferrari "pokradel" precej osebja iz RBRja in Merca, v lovu na 2022 sezono.

Predator X ::

Ben Dover je izjavil:

FIA bo še enkrat analizirala dirko v AbuDhabiju...

https://www.formula1.com/en/latest/arti...


Ma sej merc je imel možnost, da bi naredil bottas red flag al pa ga parkiral itd. Sej bi lahka tud oni igral podlo pa niso. Dobr je kar je.

Ni mi všeč, da je recimo max spet vijugal po ravnini takoj ko je prehitel hamiltona - hamilton tega v prvem krogu ni naredil (čeprav so rekli, da bodo na te stvari bolj strogi). Ni mi bila všeč obramba pereza, ker je pretiraval. Hamiltona je bilo dejansko strah, da bo trčil vanj.

Kar je je. Sami bi lahko tako zrihtali zmago Hamiltonu kot jo je Redbull.

Zdej gremo v 2022 in upam, da bo Hamilton dirkal na nož.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

No no, Perezu pa res nimamo kaj ocitati. Res se je vrhunsko branil. Kvecjemu mi da misliti koliko pocasnejsi avto ima napram VER in HAM, da kljub "all in" voznji, ne more dohitevati tempa. Ne samo celo dirko, kar bi nakazovalo na "nesposobnost" Pereza ampak niti za en krog, kar nam da vedeti, da je dirkalnik res inferioren.

Tudi mi ni jasno kako je RBR "zrihtal" zmago?
Se obsolutno strinjam, da je poteza Massija vprasljiva ampak ne Redbull, ne Honda, ne Verstappen nimajo pri temu nic. Oni so odigrali svojo roko kolikor dobro so lahko.
Celo Pereza so celo PREVENTIVNO poklicali v bokse.
Mi je zal za Merc ampak moramo gledati na stvar objektivno. In zaenkrat kaze da je sporna zgolj odlocitev (ali vec teh) Massija.

PrimozR ::

Če se pravilno spomnim vijuganje na ravnini ni omejeno, omejeno je spreminjanje smeri med zaviranjem. Lahko da se motim.

Se pa ne motim pri tem, ko berem, da je tole tema o sezoni 2022, ne 2021.

endelin ::

Hamiltonmania so ostali še v prejšnji sezoni:D

springfield ::

PrimozR je izjavil:

Če se pravilno spomnim vijuganje na ravnini ni omejeno, omejeno je spreminjanje smeri med zaviranjem. Lahko da se motim.

Ni dobil Max letos v Braziliji crno-bele zastave, ker je vjugal?

billy ::

PrimozR, a si pozabil singapur, ali kje je že Piquet namerno trčil, da je potem Alonso zmagal? A misliš da bi bottasa namerno potezo spregledali?

springfield ::

Tam so "ugotovili", ko je Piquet sam cez nekaj let povedal.

billy ::

No ja, slabo leto pa ja :)

Timeline
September 28, 2008
Piquet crashes at the Singapore Grand Prix; team-mate Fernando Alonso goes on to win
July 26, 2009
Piquet Jnr was fired by Renault after the Hungarian Grand Prix. He did not go quietly. "A manager is there to encourage and support you and provide you with opportunities. In my case it was the opposite. Briatore was my executioner."
July 30, 2009
Piquet gives evidence to the FIA about events in Singapore.

Kakorkoli, merc RF zdaj ne bi mogel skriti, ker ni bila zgleda dogovorjena vnaprej. Je pa tudi res, da vprašanje kdaj bi lahko merc to sploh naredil. Ker prvo je masi rekel, da avti ne bodo prehitevali - in na tak način dal false info mercu. Potem pa jih je zajebal v par sekundah in niti ni mogel bottas reagirat v enem krogu.

Dejansko je Masi izvedel tole perfektno in preprečil RF.

driver_x ::

billy je izjavil:

Kakorkoli, merc RF zdaj ne bi mogel skriti, ker ni bila zgleda dogovorjena vnaprej. Je pa tudi res, da vprašanje kdaj bi lahko merc to sploh naredil. Ker prvo je masi rekel, da avti ne bodo prehitevali - in na tak način dal false info mercu. Potem pa jih je zajebal v par sekundah in niti ni mogel bottas reagirat v enem krogu.


Pozabljaš tudi, da se tako nizkih prijemov z izjemo Briatoreja ne poslužuje nihče.

Tilen88 ::

Samo render

ripmork ::

Uf, dobr izgleda :)
Čeprav kolikor razumem, teh nosilcev krilc spredaj ne bo več (nos bo spojen s prednjim krilcem, kot je bilo to včasih)?
Me res že fibec matra, kako se bodo koncepti razlikovali med sabo. So inženirji sicer bolj omejeni kot v preteklosti, ampak plac za inovativnost se vedno najde.

billy ::

A ima FIA kakšno pravilo, do kdaj morajo biti avti "predstavljeni" javno, ali imajo pravilo do kdaj jih je potrebno predstavit krovni organizaciji?

Ker s tem bi nekako lahko zapolnili praznino, ki nastane pozimi, lahko bi recimo rekli, da mora vsaka ekipa predstavit avto do 1.2.xxxx, ne pa da zdaj vsi taktizirajo in nočejo pokazat tega in se jebemo z nekimi slikicami?

springfield ::

FIA zanima samo homologacija, ki mora bit do prve dirke. Sicer pa kaj ti pomaga predstavitev, ce imajo dummy krilca gor? :D

billy ::

Pa neko kost da bi nam dali, ne pa da se še vedno krega folk okoli lujzeta.

Gregor5816 ::

Ima kdo F1 TV, je vredno tistih 65€ letno?

ripmork ::

Absolutno vredno IMO. V miru brez reklam in s super komentatorji gledaš dirko kjerkoli, kadarkoli. Nekaj dirk sem tekom prilike še na telefonskem app-u in na laptopu (v browserju) pogledal. Lani pred začetkom sezone je krožila še ena akcijska promo koda, tako da sem uspel za manj kot 50 dobit (mogoče bo letos spet).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

driver_x ::

Gregor5816 je izjavil:

Ima kdo F1 TV, je vredno tistih 65€ letno?


Imel zadnji dve (tri?) leti, pred kratkim sem odjavil. Sicer ima še naročnino do maja, ker so vmes podaljševali.

springfield ::

V redu je F1TV. Komentatorji so sice zelo pristranski (anglezi), tak da je vcasih mucno, ce nisi Hamilton fan, ampak se vedno boljse kot nasi "strokovnjaki".
Sicer je pa v redu, ker imas tudi prenose F2 in posnetke. Zdaj so se dodali neke posebne oddaje, kjer analizirajo stare dirke.

PS
Velikokrat je pred zacetkom sezone kaka akcija, tak da mogoce se pocakaj.

Zgodovina sprememb…

AaBoy ::

ripmork je izjavil:

Uf, dobr izgleda :)
Čeprav kolikor razumem, teh nosilcev krilc spredaj ne bo več (nos bo spojen s prednjim krilcem, kot je bilo to včasih)?
Me res že fibec matra, kako se bodo koncepti razlikovali med sabo. So inženirji sicer bolj omejeni kot v preteklosti, ampak plac za inovativnost se vedno najde.


Krilca spredaj se bodo enako nastavljala kot sedaj. Model, ki ga je FIA pokazala, ni imela tega (kdo ve zakaj).

pirlo ::

billy je izjavil:

A ima FIA kakšno pravilo, do kdaj morajo biti avti "predstavljeni" javno, ali imajo pravilo do kdaj jih je potrebno predstavit krovni organizaciji?

Ker s tem bi nekako lahko zapolnili praznino, ki nastane pozimi, lahko bi recimo rekli, da mora vsaka ekipa predstavit avto do 1.2.xxxx, ne pa da zdaj vsi taktizirajo in nočejo pokazat tega in se jebemo z nekimi slikicami?

To bo ja :) Tak bodo na predstavitvi dummyji, prvo testiranje pa je zaprto.

BT52 ::

ripmork je izjavil:

Uf, dobr izgleda :)
Čeprav kolikor razumem, teh nosilcev krilc spredaj ne bo več (nos bo spojen s prednjim krilcem, kot je bilo to včasih)?
Me res že fibec matra, kako se bodo koncepti razlikovali med sabo. So inženirji sicer bolj omejeni kot v preteklosti, ampak plac za inovativnost se vedno najde.


Točno to 4 flapi morajo biti attached. (Pa mislim, da so lahko 2 peruti prosti ali neki takega, nisem 100% v tole)

Trenutno se diskutira platypus nose (Ferrari ima kar prakse tukaj recimo). Koliko vem tudi luknje niso možne (s-ducti ali pa pametne spiralne luknje). Pa konveksne oblike ala plašči ipd niso možni.

Kako pa lahko ekipe preigrajo minimalni radij in uporabijo centralno sekcijo za čim boljši airflow za lačne tunnele pa bo zelo dobro vprašanje. Laično bom rekel, da bo iterakcija z čelom in spodnjim robom nosu daleč najbolj pomemben aspekt za dobro delovanje. Včasih celo premišljam, če ne bo katera ekipa spet poizkusila snow plow koncept. Pullrod tudi z potencialnom 75 mm višjega okna zaradi večje felge postaja tudi mamljiva opcija. Še posebej, če lahko navkljub vsemu tuneli še vedno delujejo. Recimo lahko bi tole šlo z nižjo šasijo in snow plowom recimo. Čeprav osebno še vedno dam roko v ogenj, da bodo visoki monokok pri splitterju močno zaželjen, če ne celo nujem. Monokok ala rb5 mi pride na pamet. Kakorkoli komaj čakam, na Testne slike.

EDIT: Edino, kar me malce žalosti, da nimamo aktivnega vzmetenja. Še baqje Heve spring bo šel po gobe. RIP Kinematični inženirji in setup ekipa bo imela nočne more z tunneli in aero platformo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Tilen88 ::

MCL in ferrari bota imela pullrod. Sm par dni nazaj bral.
««
3 / 99
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916392280 (160279) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375179619 (100011) ripmork
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616165528 (100088)          
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975219331 (133258) kosta

Več podobnih tem