Forum » Na cesti » Formula 1 2025
Formula 1 2025
no comment ::
codeMonkey je izjavil:
Ne vem cisto kaj mislis s tem, ampak dejstvo je, da Russel stopnicke s to svojo raketo komaj povohal in so pri Mercedesu izgubili dve leti z napacno filozofijo.
Ja, nisi zaznal očitnega sarkazma.
Resnica je, da Hamilton ni imel blage veze kaj točno morajo spremeniti pri Mercedesu. Da so falili pri razvoju so pa vedeli vsi.
codeMonkey ::
Niso. Dolgo niso. Ker so slepo zaupali napacnim podatkom iz vetrovnika. Da pa ni vedel tocno kaj, cisto mozno, ampak dovolj je ze, da ti izrazi dvom. On je tam za voznjo in feedback, ne detajle pri razvoju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
no comment ::
codeMonkey je izjavil:
Niso. Dolgo niso. Ker so slepo zaupali napacnim podatkom iz vetrovnika. Da pa ni vedel tocno kaj je cisto mozno, ampak je ze dovolj, da ti izrazi dvom. On je tam za voznjo in feedback, ne detajle pri razvoju.
Tvoj komentar je namigoval, da je Hamilton bolje (ali pa edini) vedel kaj je narobe (oz. da je nekaj narobe), pri Mercedesu pa so bili "kao" bolj pametni.
Kar ni res. En primer, naenkrat je pogruntal, da sedi preveč naprej (seveda, sredi sezone, ko tega ni mogoče spremeniti). Letos, so to spremenili in upravičeno* pričakovali čudež, ki ga potem ni bilo. Še več, Hamilton je bil letos v primerjavi z Russllom slabši kot pred spremembo, ki bi mu morala koristiti.
* eh, seveda, ne, pri Mercedesu so točno vedeli, da problem ni v tem
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Ne, se enkrat. Vsi so vedeli, da je nekaj narobe, to je bilo ocitno iz rezultatov. Problem je bil v tem, da so na osnovi napacnih podatkov sli optimizirati v eno smer, in pri tem vztrajali, kao "bomo zadeli optimum, daj mir", ampak ga niso, ker so bile metode in posledicno podatki napacni. In od tu nesporazum, ker je kot voznik dojel, da optimuma tam ne bo. In to celo po katastrofalni sezoni se enkrat. Glede pozicije je tezko tako zakljucevati, ampak Ferrari je za njega za 2025 tudi prilagodil polozaj, pa bi si mislil, da imajo vec vpogleda v to zadevo. Tudi, pred tem Hamilton ni zmagal v 22 in 23, nato v 24 dvakrat. Problem je bil predvsem v kvalifikacijski formi, kjer je pa hitro lahko kaksen drug razlog za to.
sorry za izbris...
Pac, OK, delimo mnenja. Jaz vidim smisel prestopa v tem. In mislim da je tu boljsi od Sainza (in Leclerca). Ne rabimo se strinjati :)
sorry za izbris...
Pac, OK, delimo mnenja. Jaz vidim smisel prestopa v tem. In mislim da je tu boljsi od Sainza (in Leclerca). Ne rabimo se strinjati :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Saj to je "to"...če bo ferari spremenil osnovo za hamiltona, le-ta pa je pred penzijo, kaki obeti za prihodnost so potem tu? Razvijat X let, potem pa zgubiš voznika, ali pa le-ta zgubi hitrost, če je že ni.
kakorkoli...dodalo se bo nekaj zanimivega v sezono, lujz pri mercu več ni bil zanimiv, mogoče zdaj bo.
kakorkoli...dodalo se bo nekaj zanimivega v sezono, lujz pri mercu več ni bil zanimiv, mogoče zdaj bo.
Gambino ::
Razvoj dirkalnika za leto 2025 je bil že mnogo prej, preden so podpisali z Hamiltonom. In definitivno Ferrari 2025 avto ne bo optimalen zanj, kar lahko privede do tega, da bodo letos nazadovali za kakšno mesto ali več, kar bi bilo razumljivo! To da je Ferrari izbral Hamiltona je po moje napaka, razen iz finančne strani verjetno ne.
ZveeZ ::
Razvoj dirkalnika za leto 2025 je bil že mnogo prej, preden so podpisali z Hamiltonom. In definitivno Ferrari 2025 avto ne bo optimalen zanj, kar lahko privede do tega, da bodo letos nazadovali za kakšno mesto ali več, kar bi bilo razumljivo! To da je Ferrari izbral Hamiltona je po moje napaka, razen iz finančne strani verjetno ne.
S Hamiltonom pridobijo na imidžu ter velik fanbase. Posledicno vec denarja od novih in obstojecih sponzorjev, vec prodanih reklamnih artiklov (majcke, kapice, tangice..), hkrati pa, ce razvijejo konkurencen avto, imata oba voznika moznost, da bosta v prvenstvu razvrscena tik en za drugim.
skyform ::
Meni je čudno zakaj je Ferrari šel narediti skoraj popolnoma nov bolid za 2025, če bodo 2026 spet nova pravila. SF-24 je bil čist soliden. Glede na to, da je tudi Sainz bil hiter z njim je bodil bil kar kar predvidljiv za vozit. Tudi Bearman se je hitro navadil nanj, tako da ne vem zakaj niso dalje gradili na tem.
Vasseur je rekel, da je SF-25 narejen 95% na novo, tole je lahko en velik fail, če jim ne uspe ali so ravno zato tvegali, ker je še samo ena sezona s temi pravili in so pač šli na vse ali nič. Bomo videli.
Mene zanima kako se bi Hamilton kosal z Leclercom v SF-24, glede na to kako se je že z Sainzem mantral na čase, žal tega ne bomo nikdar vedeli. Bolid lahko zelo vpliva na rezultate med voznikoma. Smo lepo videli med Leclerc vs Sainz in Hamilton vs Russell kako se je obračalo iz dirke v dirko in iz leta v leto.
Vasseur je rekel, da je SF-25 narejen 95% na novo, tole je lahko en velik fail, če jim ne uspe ali so ravno zato tvegali, ker je še samo ena sezona s temi pravili in so pač šli na vse ali nič. Bomo videli.
Mene zanima kako se bi Hamilton kosal z Leclercom v SF-24, glede na to kako se je že z Sainzem mantral na čase, žal tega ne bomo nikdar vedeli. Bolid lahko zelo vpliva na rezultate med voznikoma. Smo lepo videli med Leclerc vs Sainz in Hamilton vs Russell kako se je obračalo iz dirke v dirko in iz leta v leto.
Scorpy84 ::
Meni je čudno zakaj je Ferrari šel narediti skoraj popolnoma nov bolid za 2025, če bodo 2026 spet nova pravila. SF-24 je bil čist soliden. Glede na to, da je tudi Sainz bil hiter z njim je bodil bil kar kar predvidljiv za vozit. Tudi Bearman se je hitro navadil nanj, tako da ne vem zakaj niso dalje gradili na tem.
Vasseur je rekel, da je SF-25 narejen 95% na novo, tole je lahko en velik fail, če jim ne uspe ali so ravno zato tvegali, ker je še samo ena sezona s temi pravili in so pač šli na vse ali nič. Bomo videli.
Mene zanima kako se bi Hamilton kosal z Leclercom v SF-24, glede na to kako se je že z Sainzem mantral na čase, žal tega ne bomo nikdar vedeli. Bolid lahko zelo vpliva na rezultate med voznikoma. Smo lepo videli med Leclerc vs Sainz in Hamilton vs Russell kako se je obračalo iz dirke v dirko in iz leta v leto.
Saj menda ne verjameš vsemu, kar rečejo?
Skyman ::
Sej ze vsak novi sravf je 95% bolida,seveda ne bodo stare sravfe uporablali heheh...Drugace bo novo spredno vzmetenje,drugacen pokrov za "vroce" dirke da bo izbolsano hlajenje itd..
Ta RBR se prav norca dela iz tsunode.So ga namrec dali za rezervnega dirkaca 2025
Ta RBR se prav norca dela iz tsunode.So ga namrec dali za rezervnega dirkaca 2025
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
free_rider ::
billy ::
Mantranje pomeni, da ni bil hitrejši, ali je bil celo slabši, od sainza.
ne vem pa od kod ljudem takšne predpostavke, da so XY vozniki superiorani od drugih. Zadnja leta to velja za leklerka, norrisa, russla, ipd... kar naenkrat imamo v karavani F1 polno zelo dobrih voznikov, kar je verjetno prvič v zgodovini F1 :)
ne vem pa od kod ljudem takšne predpostavke, da so XY vozniki superiorani od drugih. Zadnja leta to velja za leklerka, norrisa, russla, ipd... kar naenkrat imamo v karavani F1 polno zelo dobrih voznikov, kar je verjetno prvič v zgodovini F1 :)
skyform ::
Vsakič, ko je imel nesrečo na testu je tisto leto osvojil naslov prvaka, razen eno leto. Se pravi dobro kaže.
billy ::
Sicer sf-23 ni ravno karasteritično enak 2025, tako da so ti testi bolj navajanje na način dela, ekipo, mogoče bo edino enak ostal volan.
BT52 ::
Bolj to. Ker dvomim, da bodo program prilagajali na nove gumbe. Merc je imel kar drugačno logiko. Zdaj certifikacija novega volana pa je bolj tak. Ni neke zahtevnega sano porabiš par tehnikov.
Sf23 po Suzuki je bil kar vozen. Tisto pred Suzuko pa je bilo katastrofa. Zdaj edino ne vem če lahko dajo gor Novo dno.
Sf23 po Suzuki je bil kar vozen. Tisto pred Suzuko pa je bilo katastrofa. Zdaj edino ne vem če lahko dajo gor Novo dno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()