Slo-Tech - Na Norveškem je tržni delež električnih avtomobilov pred petimi leti presegel delež avtomobilom, ki imajo motorje z notranjim izgorevanjem, in odtlej nezadržno raste. Leta 2022 je dosegel 80 odstotkov, lani je znašal okrog 90 odstotkov, avgusta letos pa slabih 95 odstotkov. Mimogrede, v Nemčiji je ta delež 12-odstoten, Tržni deleži, ki veljajo za prodajo novih vozil, pa imajo posledice tudi v celotnem voznem parku, ki vozi po cestah. Letos so električni avtomobili že prehiteli tiste z bencinskim motorjem.
Na Norveškem je registriranih 2,8 milijona avtomobilov v zasebni lasti. Od teh je 754 tisoč električnih, 753 tisoč pa ima bencinski motor. Prvikrat v zgodovini je torej število električnih avtomobilov preseglo število bencinskih. Največ avtomobilov ima sicer še vedno dizelski motor, saj je takšnih skoraj en milijon (999 tisoč), a se njihovo število zelo hitro zmanjšuje. Preostala vozila so hibridi, zelo malo pa jih vozi na plin (173) oziroma vodik (167). Pričakovati je, da bo v naslednjih letih Norveška postala prva država, kjer bodo električna vozila tudi na cestah predstavljal absolutno večino.
Velika priljubljenost električnih vozil na Norveškem je posledice več dejavnikov. Poleg visoke kupne moči v državi, ki je posledica tudi velikih zalog nafte in njene prodaje na mednarodnih trgih, je država močno subvencionirala nakupe in uporabo električnih vozil, hkrati pa zagotavljala infrastrukturo za njihovo uporabo.
Novice » Znanost in tehnologija » Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev
feryz ::
Policijska država pač.
Če že niso popolnoma prepovedali, so pa otežili nakup klasike preko zdrave meje.
Niti malo pa ne dvomim, da bo kmalu sledila tudi prepoved.
Če že niso popolnoma prepovedali, so pa otežili nakup klasike preko zdrave meje.
Niti malo pa ne dvomim, da bo kmalu sledila tudi prepoved.
mtosev ::
Super novica. Lepo, da jim uspeva.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
feryz ::
Saj ti piše v novici.
Ironično je, da jim to uspeva z nafto. Odtis takih avtov je ultra nizek.
Če ne bi imeli nafte, bi še vedno osle jahali.
Redko srečaš ljudi, ki so tako nastrojeni proti planetu kot Norvežani.
Ironično je, da jim to uspeva z nafto. Odtis takih avtov je ultra nizek.
Če ne bi imeli nafte, bi še vedno osle jahali.
Redko srečaš ljudi, ki so tako nastrojeni proti planetu kot Norvežani.
kow ::
Norveska je bila bogata drzava se preden so zaceli crpati nafto. Tako da - nakladas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Seljak ::
Norvežani so itak čudni, ampak jim ni zameriti, da imajo toliko EV. Ko pa bodo njihovi vladarji ukinili subvencije na EV pa bodo spet na veliko furali bencinarje.
Dejansko so ljudstvo prisili v nakupe EV, za to tile podatki niso ravno za vzgled ostalim državam.
Skratka ne bodi kot Norvežan.
Dejansko so ljudstvo prisili v nakupe EV, za to tile podatki niso ravno za vzgled ostalim državam.
Skratka ne bodi kot Norvežan.
chucki ::
Cudni ste balkanci ne pa razviti Norvezani.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Mr.G. ::
Kolk je fajn prebrat novico, kako v neki državi, kjer ima delavec za kakšen €..khm,khm, večjo plačo kot v naši preljubi državici. In potem imajo tud več elekričnih avtomobilov. A nebi blo fajn enkrat že nardit novico "Zakaj si v podalpski deželici folk NE MORE kupt električnega avteka?"
mancslo ::
A to oni "green" subvencionirajo z prodajo nafte?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mancslo ()
gus5 ::
IL_DIAVOLO ::
Sedijo pa na nafti in smradijo ostali planet. Samo da pri nas ni
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
nejc_nejc ::
.....Na Norveškem je registriranih 2,8 milijona avtomobilov v zasebni lasti. Od teh je 754 tisoč električnih, 753 tisoč....
Kaj ima veze, avtomobili v zasebni ladti, kateri so to, vsi razen drzavni ali civilni ali kateri?
Lahko sklepam, da so tudi ostali podatki kar nekaj, kaj je sedaj res?
Statistično prilagajanje kar poročevalcu paše.....
Hudobec82 ::
Na hitr sm poguglal. Povprečna plača tam gori je 4.450,73 EUR na mesec. Mi smo za njih Bangladeš.
Kayzon ::
A nebi blo fajn enkrat že nardit novico "Zakaj si v podalpski deželici folk NE MORE kupt električnega avteka?"Odgovor najdeš v članku - ker SLO nima naftnih nahajališč & (posledično) javna oblast premalo vlaga v "EV-infrastrukturo".
Dodaj se velik razlog da uporaba EV v evropi naredi bore malo za zeleno zemljo.
LeQuack ::
Na hitr sm poguglal. Povprečna plača tam gori je 4.450,73 EUR na mesec. Mi smo za njih Bangladeš.
Pa najbrž je en Big Mac menu ne dosti dražji kot pri nas. Torej si valda lahko privoščijo električne avte, medtem ko si mi lahko privoščimo 5 let star uvožen Nemški dizel.
Quack !
mtosev ::
Javni prevoz imajo tudi zagotovo boljši.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
m314 ::
Tragično je to, da je el. avto dolgoročno cenejši, ker pa ljudje nimajo za začetni vložek, na koncu plačajo več. Sicer pa k sreči cene novih in rabljenih EV padajo. Problem je le še polnilna infrastruktura. Potrebujemo več ultrahitrih polnilnic ob avtocestah, predvsem pa počasnih pred stanovanjskimi bloki. Če bi polnilnica še prepoznala avto in nam nato bremenila račun za porabljeno energijo, namesto da se ukvarjamo s karticami in aplikacijami, pa sploh ne bi bilo več razloga za uporabo fosilcev.
DamijanD ::
m314 - ampak moraš narediti dovolj km, če jih delaš premalo potem se ekonomska računica pač ne izide - tako kot se recimo dizla dejansko ni splačalo kupit, če si delal premalo km.
Slo-One ::
nekikr ::
Kako malo je treba, ane? Imeti moraš zgolj izredno bogato državo, izredno veliko državo in izredno malo prebivalcev. Potem moraš pa samo še prodajati Golfa za enako ceno kot Tesla S in voila! Easy peasy. Zakaj se mi ne gremo tega?!
sbawe64 ::
Kolk je fajn prebrat novico, kako v neki državi, kjer ima delavec za kakšen €..khm,khm, večjo plačo kot v naši preljubi državici. In potem imajo tud več elekričnih avtomobilov. A nebi blo fajn enkrat že nardit novico "Zakaj si v podalpski deželici folk NE MORE kupt električnega avteka?"
Tudi v De prodaja evozil zelo slaba, odkar ni več državnih subvencij
https://www.spiegel.de/wirtschaft/spd-f...
Zeleni bi radi državno subvencijo za razgradnjo ice vozil (ob nakupu evozila).
Norveška ima zelo veliko HE potencial, ki ga tudi izkorišča, ter nafto/plin ploščadi v Severnem morju.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
feryz ::
Največ so Norvežani naredili z dobesedno norimi davki na ICE vozila.
Mogoče je pa to rešitev. Najcenejši avto v Evropi, ranga Clio, podražimo na 60 jurjev, vse ostale temu primerno višje. In ni hudič, da ne bo narod kupoval tesla, kot vroče žemlje.
Mogoče je pa to rešitev. Najcenejši avto v Evropi, ranga Clio, podražimo na 60 jurjev, vse ostale temu primerno višje. In ni hudič, da ne bo narod kupoval tesla, kot vroče žemlje.
Utk ::
Na hitr sm poguglal. Povprečna plača tam gori je 4.450,73 EUR na mesec. Mi smo za njih Bangladeš.
To je bruto plača na mesec preračunana iz letne. Se pravi bi moral vzet naš bruto bruto, prištet prevoz, malico, regres in razne božičnice, potem bi lahko primerjali. Mislim da bi bil slovenski bruto s tem blizu 3 jurje. Ne da ni boljše na Norveškem, ni pa ravno x3 kot bi nekdo sklepal iz tvoje cifre.
Na hitr sm poguglal. Povprečna plača tam gori je 4.450,73 EUR na mesec. Mi smo za njih Bangladeš.
Pa najbrž je en Big Mac menu ne dosti dražji kot pri nas. Torej si valda lahko privoščijo električne avte, medtem ko si mi lahko privoščimo 5 let star uvožen Nemški dizel.
https://worldpopulationreview.com/count...
Tu sicer ni Slovenije, je pa Hrvaška, ki ima praktično iste cene. In bigmac je gor skoraj 2x dražji. Pri ne ravno 2x večji plači. Ali pa tu nekje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
LeQuack ::
Tu sicer ni Slovenije, je pa Hrvaška, ki ima praktično iste cene. In bigmac je gor skoraj 2x dražji. Pri ne ravno 2x večji plači. Ali pa tu nekje.
Neto plača je kar več kot 2x večja. Nekje 3500 EUR vs 1500 EUR pri nas. Niso vsi revni tako kot pri nas, dejansko so države kjer imajo ljudje več denarja. Vem, težko verjet.
List of European countries by average wage @ Wikipedia
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Utk ::
Zakaj nekaj napišeš in dodaš link na katerem ne piše to kar praviš?
Sicer smo pa na slotechu...tu ni nobenga z manj kot 3 povprečnimi plačami pa vseeno ne kar tesle padajo vsepovprek. Tako si je tudi gor ne kupi kar vsak. Tudi če bi lahko. Se kupuje tudi kaj cenejšega, pa tudi kaj rabljenega.
Sicer smo pa na slotechu...tu ni nobenga z manj kot 3 povprečnimi plačami pa vseeno ne kar tesle padajo vsepovprek. Tako si je tudi gor ne kupi kar vsak. Tudi če bi lahko. Se kupuje tudi kaj cenejšega, pa tudi kaj rabljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
novak-t ::
Zakaj se ob takih novicah ne pove dejstva, da je za to razlog v tem, da če kupijo ICE imajo skoraj 150% davek, medtem ko ga za EV nimajo?
nejc_nejc ::
LeQuack ::
Zakaj nekaj napišeš in dodaš link na katerem ne piše to kar praviš?
Kako da ni to kar piše? Na prvi sliki imaš točno to kar sem napisal, neto plače.
Quack !
sbawe64 ::
Migrante so na veliko uvažali predvsem Švedi.
Sedaj jim bodo plačevali, če gredo nazaj.
Multi-kulti eksperiment je propadel.
Medtem zasledil podatek, da v CN je delež EV pri prodaji novih vozil 50%, ostalo so bencinarji in hibridi.
https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...
prevod
In China, more than half of the cars sold are now electric cars. "The only thing that German car manufacturers can do is to invest even more in China to build up and expand development centers and production for electric cars."
V eni drugi ST temi uporabnik Matejjjjj pravi da je tam 10* letno, in dizlov skorajda ni več oz so jih prepovedali
https://slo-tech.com/forum/t833203/p832...
Verjetno tudi zaradi lažnivih Nemcev, ki so raje razvili napravo za goljufanje (dieselgate) kot da bi pravilno implementirali adblue rešitev.
Ker na tovornjakih zadeva deluje.
Sedaj jim bodo plačevali, če gredo nazaj.
Multi-kulti eksperiment je propadel.
Medtem zasledil podatek, da v CN je delež EV pri prodaji novih vozil 50%, ostalo so bencinarji in hibridi.
https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...
prevod
In China, more than half of the cars sold are now electric cars. "The only thing that German car manufacturers can do is to invest even more in China to build up and expand development centers and production for electric cars."
V eni drugi ST temi uporabnik Matejjjjj pravi da je tam 10* letno, in dizlov skorajda ni več oz so jih prepovedali
https://slo-tech.com/forum/t833203/p832...
Verjetno tudi zaradi lažnivih Nemcev, ki so raje razvili napravo za goljufanje (dieselgate) kot da bi pravilno implementirali adblue rešitev.
Ker na tovornjakih zadeva deluje.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Glugy ::
fikus_ ::
Norveska je unikum v svetu, EV so na polno subvencionirali iz prihodkov od nafte, ICE pa visoko obdavčili.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
starfotr ::
kamiKaZaA ::
Zakaj se prodaja toliko električnih vozil na Norveškem?
Enkrat sem se že na dolgo in široko razpisal o tem (lahko grem poiskat ta komenta in ga v celoti prelepim), a tokrat bom le na kratko napisal.
Norveška ima 25% DDV.
Eletrični avto do neto vrednosti 42.700€ je oproščen plačila DDV.
Prosche Cayenne bencinar osnovni model neto cena (brez DDV) = 83.600€. Cena tega avtomobila:
Nemčija: 99.600€
https://configurator.porsche.com/de-DE/...
Slovenija: 107.400€
https://cc.porsche.com/icc/ccCall.do?la...
Norveška: 154.100€
https://cc.porsche.com/icc/ccCall.do?rt...
Torej Norveška na eni strani nagrajuje tiste, ki kupijo električno vozilo (plačajo 0% DDV ali 25% DDV, če je vozilo dražje od 43.000€) in na drugi strani kaznuje tiste, ki kupijo avto na bencin/dizel (plačajo skupno +85% vseh davkov in eko trošarin).
Predstavljajte si koliko električnih vozil bi prodali Norvežani, če bi bil davek na (neto ceno) električna vozila +85% in na drugi strani bi bil davek na bencinska vozila od +0% do +25%? Katerih avtov bi prodali več?
Enkrat sem se že na dolgo in široko razpisal o tem (lahko grem poiskat ta komenta in ga v celoti prelepim), a tokrat bom le na kratko napisal.
Norveška ima 25% DDV.
Eletrični avto do neto vrednosti 42.700€ je oproščen plačila DDV.
Prosche Cayenne bencinar osnovni model neto cena (brez DDV) = 83.600€. Cena tega avtomobila:
Nemčija: 99.600€
https://configurator.porsche.com/de-DE/...
Slovenija: 107.400€
https://cc.porsche.com/icc/ccCall.do?la...
Norveška: 154.100€
https://cc.porsche.com/icc/ccCall.do?rt...
Torej Norveška na eni strani nagrajuje tiste, ki kupijo električno vozilo (plačajo 0% DDV ali 25% DDV, če je vozilo dražje od 43.000€) in na drugi strani kaznuje tiste, ki kupijo avto na bencin/dizel (plačajo skupno +85% vseh davkov in eko trošarin).
Predstavljajte si koliko električnih vozil bi prodali Norvežani, če bi bil davek na (neto ceno) električna vozila +85% in na drugi strani bi bil davek na bencinska vozila od +0% do +25%? Katerih avtov bi prodali več?
c3p0 ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Magic1 ::
Če bi bili "osveščeni", ne bi prodajali nafto na veliko. To je tako kot bogataši s "priusom", potem pa gredo s prvatnim letalom na mediteran na jahto. Seveda so tud bogataši "osveščeni" gleda avta, ostalo se pa zanemari. Da ne govorimo tudi o njihovih vilah 1000m2, kjer je pol bajte steklo. En bogataš komot porabi ogljikovodika za 100+ ljudi.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Magic1 ::
Verjamem, samo marsikdo se tega ne zaveda. Jaz sem že dostikrat poslušal, kako so si eni dali sončne elektrarne na strehe, ultra predemizionirane. Potem so pa kurili pozimi na električne radiatorje, da so pokurili viške. Ali pa eni razlagajo, da bi se mnogo več vozili, če bi imeli EV.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
karafeka ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Sicer nisem ziher, ali je bilo to mišljeno sarkastično, ampak tudi mi bi se morali hitro osvestiti, če bi bile takšne razlike v cenah med ICEji in EVji. Mimogrede, ceno dizla že imamo višjo kot marsikje v Nemčiji.
kamiKaZaA ::
Če bi bili "osveščeni", ne bi prodajali nafto na veliko. To je tako kot bogataši s "priusom", potem pa gredo s prvatnim letalom na mediteran na jahto. Seveda so tud bogataši "osveščeni" gleda avta, ostalo se pa zanemari.
Točno to!
In takšne stvari me motijo, ko nam bogataši moralizirajo, da bo konec sveta in se moremo vsemu odpovedati, na drugi strani pa se oni sami ne mislijo ničemur. No, tudi jaz ne. Naj bodo oni za zgled in se odpovejo letalom, jahtam, potovanjem in šele potem naj pamtetujejo drugim.
Mato989 ::
Kaj je to tržni delež BEV?
Če avto tanka BENCIN/DIZEL ni EV... EVji so samo tisti avti ki se polnijo izključno na ELEKTRIKO, elektrika pa prihaja izključno iz obnovljivih virov... vse ostalo je laganje samemu sebi in statistiki
Če avto tanka BENCIN/DIZEL ni EV... EVji so samo tisti avti ki se polnijo izključno na ELEKTRIKO, elektrika pa prihaja izključno iz obnovljivih virov... vse ostalo je laganje samemu sebi in statistiki
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kamiKaZaA ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Sicer nisem ziher, ali je bilo to mišljeno sarkastično, ampak tudi mi bi se morali hitro osvestiti, če bi bile takšne razlike v cenah med ICEji in EVji. Mimogrede, ceno dizla že imamo višjo kot marsikje v Nemčiji.
Saj bodo. V prihodnosti. Ogljični kuponi bodo čisto vse podražili za vsaj +100% in potem boš imel izbiro med ščurkom, čričkom ali natisnjenim mesom v laboratoriju z od +0% do +10% DDV ali pa govejim mesom s +800% davkom na podlagi ekologije in ogljičnih kuponov. Marsikdo zaradi tega davka ne bo mogel več kot 1x jesti meso.
In to je tudi končni cilj uvedbe ogljičnih kuponov, da bodo na podlagi ekologije regulirali potrošnjo hrane (mesa, ker kravji prdci so krivi in nas bodo skurili in moremo zaradi tega zmanjšati potrošnjo/rejo govedine). Kdor pa kontrolira ceno hrane, kontrolira dejansko celotno populacijo. Črni oblaki se zgrinjajo, če se bomo uklonili ekologiji in ne bomo ukinili teh ogljičnih kuponov in vsega ostalega eko sranja poslali na smetišče zgodovine.
c3p0 ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Sicer nisem ziher, ali je bilo to mišljeno sarkastično, ampak tudi mi bi se morali hitro osvestiti, če bi bile takšne razlike v cenah med ICEji in EVji. Mimogrede, ceno dizla že imamo višjo kot marsikje v Nemčiji.
Da, sarkazem na to, kako nam to norveško zgodbo prodajajo, izpustijo pa nitty-gritty detajle, da se kaj druga razen EV tam zaradi ogromnih dejatev ne splača kupit.
c3p0 ::
In to je tudi končni cilj uvedbe ogljičnih kuponov, da bodo na podlagi ekologije regulirali potrošnjo hrane (mesa, ker kravji prdci so krivi in nas bodo skurili in moremo zaradi tega zmanjšati potrošnjo/rejo govedine). Kdor pa kontrolira ceno hrane, kontrolira dejansko celotno populacijo. Črni oblaki se zgrinjajo, če se bomo uklonili ekologiji in ne bomo ukinili teh ogljičnih kuponov in vsega ostalega eko sranja poslali na smetišče zgodovine.
Pametni milijarderji že kupujejo milijone hektarjev obdelovalnih površin. Prihodnost je v povsem avtomatiziranih AI driven procesih pridelave hrane. Kamor sodijo tudi dizajnerska semena. Preostali entuziasti bodo pa s čopiči hodili po poljih in ročno pobirali super-žužke, morda bodo vsaj okusni.
Utk ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Sicer nisem ziher, ali je bilo to mišljeno sarkastično, ampak tudi mi bi se morali hitro osvestiti, če bi bile takšne razlike v cenah med ICEji in EVji. Mimogrede, ceno dizla že imamo višjo kot marsikje v Nemčiji.
Da, sarkazem na to, kako nam to norveško zgodbo prodajajo, izpustijo pa nitty-gritty detajle, da se kaj druga razen EV tam zaradi ogromnih dejatev ne splača kupit.
To da so naftaši gor obdavčeni nenormalno res ni neka novica, to se ve že 10 let. Bli so še preden je kdo kupil prvi EV. To je novica samo za vas, ki nimate pojma o stvari pa vseeno komentirate. Kar je pa večina praktično.
Tudi na Danskem so recimo zelo obdavčeni, ampak to nima veze z električnimi.
Po logiki dizelašev to ni subvencija, ker če je na nekaj samo nižji davek, to pač ni subvencija. Ne glede kolk visok davek je na ostalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kamiKaZaA ::
Ne, enormne dajatve gotovo niso krive, višji standard tudi ne (višja kupna moč). Gre za visoko osveščen narod.
Sicer nisem ziher, ali je bilo to mišljeno sarkastično, ampak tudi mi bi se morali hitro osvestiti, če bi bile takšne razlike v cenah med ICEji in EVji. Mimogrede, ceno dizla že imamo višjo kot marsikje v Nemčiji.
Da, sarkazem na to, kako nam to norveško zgodbo prodajajo, izpustijo pa nitty-gritty detajle, da se kaj druga razen EV tam zaradi ogromnih dejatev ne splača kupit.
Točno to! Še nekaj ugodnosti imajo EV napram bencinarjem na norveškem (-50% popust na trajekte, nižja cena cestnine):
- In addition, the government incentivises demand for EVs through exemptions or a minimum 50% reduction in road taxes and tolls. Moreover, incentives for EVs also include lower parking fees and access to bus lanes.
- EVs pay maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kitajska bo letos dosegla vrh povpraševanja po bencinu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6956 (4970) | valinoratina |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20493 (16712) | trancer01 |
» | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20590 (14789) | Utk |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65204 (45044) | gruntfürmich |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78522 (67217) | PredatorX |