Novice » Znanost in tehnologija » Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev
Utk ::
Čudno. Prisegel bi, da sem na slotechu že zdavnaj izvedel, da so EVji na trajektih prepovedani...
kamiKaZaA ::
Utk ::
https://slo-tech.com/novice/t810933
Morda pa ti slabo slediš...
Na to novico se sklicujejo troli vse od takrat. Da so kar počez prepovedani, čeprav zdaj najbrž niti od te prepovedi ni več kaj veliko ostalo.
Morda pa ti slabo slediš...
Na to novico se sklicujejo troli vse od takrat. Da so kar počez prepovedani, čeprav zdaj najbrž niti od te prepovedi ni več kaj veliko ostalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kamiKaZaA ::
https://slo-tech.com/novice/t810933
Morda pa ti slabo slediš...
OK sem zdaj preveril. Do leta 2023 so bili dovoljeni električaji na trajektih in do takrat so imeli -50% popust na vožnjo napram bencinskim avtomobilom. Torej tega več ni. Imajo pa električarji še vedno popust na cestnine in parkirnine. Torej vse to + nižji DDV ob nakupu + brutalno visoka obdavčitev (+85%) na bencinarje je prinesla, da je na norveškem vedno več električarjev. Če bi Evropa temu sledila, bi tudi pri nas prevladovali električarji. O tem pa teče debata, kaj so vzroki za takšno prodajo električarjev na norveškem? Dovolj jasno?
feryz ::
Če bi bilo to kjerkoli drugje, bi že zmanjkalo denarja za vse ostalo. In bi nabili vse davke in še več tudi na EV.
Če pa se utapljaš v nafti, nekako gre.
Če pa se utapljaš v nafti, nekako gre.
c3p0 ::
To da so naftaši gor obdavčeni nenormalno res ni neka novica, to se ve že 10 let. Bli so še preden je kdo kupil prvi EV. To je novica samo za vas, ki nimate pojma o stvari pa vseeno komentirate. Kar je pa večina praktično.
Tudi na Danskem so recimo zelo obdavčeni, ampak to nima veze z električnimi.
Po logiki dizelašev to ni subvencija, ker če je na nekaj samo nižji davek, to pač ni subvencija. Ne glede kolk visok davek je na ostalo.
Ja, gotovo nima veze z električnimi, da so davki za ICE tako visoki, da je vse drugo kot EV le za bogate zanesenjake.
Tudi, če so bili davki visoki že prej, nima veze. Gre za to, da je drugo kot nakup EV, tam za večino nesmiselni nakup.
Hinavstva glede izvora bogastva .NO sploh ne rabim izpostavljat. Če bi bili res ekološko osveščeni, bi rekli "na nafti je čep, nikoli ne bo porabljena, se bomo morali znajti drugače". A ne, trkanje po prsih kako so zeleni in ultra ekološki, nafto pa prodajamo raje drugim. Preberi kak članek, koliko je tu nekega hvalisanja.
WhiteAngel ::
Norvežani so itak čudni, ampak jim ni zameriti, da imajo toliko EV. Ko pa bodo njihovi vladarji ukinili subvencije na EV pa bodo spet na veliko furali bencinarje.
To tudi mene skrbi. Ko so v Nemčiji skinili subvencije, je prodaja BEV strmoglavila. To in 2x cena bencinarja napram ostalim državam.
Magic1 ::
Me prav zanima, kako je EV primeren za 70% slovenskega prebivalstva s plačo pod 1500€. Sploh z novimi položnicami. Račun za elektriko mi je šel 50% gor pa glavne podražitve šele prihajajo. Sej lahko navijejo dodate dajatve na ICE, samo pol se ne bo nič prodajalo. Že zdaj je prodaja zgrmela, ker so navili cene proizvajalci.
Magic
twom ::
Kaj je to tržni delež BEV?
Če avto tanka BENCIN/DIZEL ni EV... EVji so samo tisti avti ki se polnijo izključno na ELEKTRIKO, elektrika pa prihaja izključno iz obnovljivih virov... vse ostalo je laganje samemu sebi in statistiki
Ne, ne, neeee, ne zastopiš. Elektrončki ki jih naredijo sončne elektrarne in vetrnice grejo v EV, tko da EV-ji so čist čisti in zeleni. Tudi izdelujejo se v celotni verigi samo iz teh elektrončkov iz sončnih elektrarn. Ostala elektrika, ki jo proizvajamo v termoelektrarnh se pa kuri drugje...
Za elektrončke iz fotovoltaičnih elektrarn so posebni tunelčki po žicah, tut za tiste (elektrončke) ki grejo ljudem iz strehe direkt v EV vozilo.
c3p0 ::
Gre za umetno ustvarjen trg na bazi zelene agende, katero držimo pokonci vsi davkoplačevalci. Proizvajalci za polprodukte želijo velike denarce in upajo na visoke subvencije. Rabljenega EV težko prodaš po primerljivo nižji ceni kot ICE. Ni subvencij? Sledi crash tega trga.
Že zdaj se ti EV barely splača, polnjenje na javnih polnilnicah pa sploh ne. Sam bi si omislil rabljenega PHEV, ker imam SE, 100km range bi mi bil dovolj, to mi je 95% voženj. Pa me tudi skrbi kako ga bom nato prodal. Da ne bom na koncu več izgubil, kot prihranil s polnjenjem doma.
Že zdaj se ti EV barely splača, polnjenje na javnih polnilnicah pa sploh ne. Sam bi si omislil rabljenega PHEV, ker imam SE, 100km range bi mi bil dovolj, to mi je 95% voženj. Pa me tudi skrbi kako ga bom nato prodal. Da ne bom na koncu več izgubil, kot prihranil s polnjenjem doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
nejc_nejc ::
Gre za umetno ustvarjen trg na bazi zelene agende, katero držimo pokonci vsi davkoplačevalci. Proizvajalci za polprodukte želijo velike denarce in upajo na visoke subvencije. Rabljenega EV težko prodaš po primerljivo nižji ceni kot ICE. Ni subvencij? Sledi crash tega trga.
Že zdaj se ti EV barely splača, polnjenje na javnih polnilnicah pa sploh ne. Sam bi si omislil rabljenega PHEV, ker imam SE, 100km range bi mi bil dovolj, to mi je 95% voženj. Pa me tudi skrbi kako ga bom nato prodal. Da ne bom na koncu več izgubil, kot prihranil s polnjenjem doma.
Ko bo dosezena kriticna masa, boš kljub SE na istem, kot da bi polnil na javnih polnilnicah.
FastWIND ::
Brez visokih subvencij se to ne bi zgodilo... Da ne bi slučajno kdo pomislil, da so severnjaki toliko večji ekologi...
Enostavno je avto na elektriko toliko cenejši od ostalih, da jih ljudje pač kupujejo..
Enostavno je avto na elektriko toliko cenejši od ostalih, da jih ljudje pač kupujejo..
dexterboy ::
Erekcija na Tiranizem vladajočih? Neverjetno, čakam samo še vesoljce in "indijsko črnko", da zmaga novembra.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Utk ::
Ko bo dosezena kriticna masa, boš kljub SE na istem, kot da bi polnil na javnih polnilnicah.
Aja? Koliko bojo pa potem plačevali elektrike tisti brez SE? 600 evrov na mesec?
Kalibri ::
Počakaj, bodo lopovi že pogruntali kako opaziti uporabnike EV, kot so že tole z omrežnino.
Utk ::
To sploh ne dvomim. Ampak karkoli bojo obesli na avte, bojo tudi na naftaše, in karkoli bojo obesili na elektriko, bojo tudi na elektriko za bojlerje, kuhanje, klime, ogrevanje, itd.
nejc_nejc ::
OK.d ::
Saj tudi na Norveškem je bilo lepo dokler je trajalo, konec oprostitve plačevanja cestnin je že prvi korak.
LPOK.d
zavajon ::
Kolk je fajn prebrat novico, kako v neki državi, kjer ima delavec za kakšen €..khm,khm, večjo plačo kot v naši preljubi državici. In potem imajo tud več elekričnih avtomobilov. A nebi blo fajn enkrat že nardit novico "Zakaj si v podalpski deželici folk NE MORE kupt električnega avteka?"
Ah, kako si ga ne more!?
Če si kupujejo stanovanja za milijone, si bodo ja lahko privoščili en avto za 50 jurjev.
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Sedijo pa na nafti in smradijo ostali planet. Samo da pri nas ni
Enako razmišljanje kot vsi v zeleni agendi. Samo da ni pri nas, pa je v redu.
Kolk je fajn prebrat novico, kako v neki državi, kjer ima delavec za kakšen €..khm,khm, večjo plačo kot v naši preljubi državici. In potem imajo tud več elekričnih avtomobilov. A nebi blo fajn enkrat že nardit novico "Zakaj si v podalpski deželici folk NE MORE kupt električnega avteka?"
Ah, kako si ga ne more!?
Če si kupujejo stanovanja za milijone, si bodo ja lahko privoščili en avto za 50 jurjev.
Ker si res več kot polovica slovencev kupuje stanovanja za milijon evrov, ane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
zavajon ::
Me prav zanima, kako je EV primeren za 70% slovenskega prebivalstva s plačo pod 1500€. Sploh z novimi položnicami. Račun za elektriko mi je šel 50% gor pa glavne podražitve šele prihajajo. Sej lahko navijejo dodate dajatve na ICE, samo pol se ne bo nič prodajalo. Že zdaj je prodaja zgrmela, ker so navili cene proizvajalci.
Komu je šel račun za elektriko gor za 50% in v kolikšnem času? Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%. Precej manj kot plača.
zavajon ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker si res več kot polovica slovencev kupuje stanovanja za milijon evrov, ane.
OK, sem nekoliko pretiraval, a čez par let bo to res
Utk ::
Me prav zanima, kako je EV primeren za 70% slovenskega prebivalstva s plačo pod 1500€.
Mene bolj zanima kako si lahko tisti pod 1500 lahko privoščijo NE imet električni avto, če delajo tam 15-20,000 km letno, kaj šele več.
Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%.
Ti si fenomen. Na več nivojih.
fikus_ ::
Mene bolj zanima kako si lahko tisti pod 1500 lahko privoščijo NE imet električni avto, če delajo tam 15-20,000 km letno, kaj šele več.
Zato, ker lažje kupijo cenejši avto na začetku in potem plačujejo dražje gorivo. Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Zato, ker lažje kupijo cenejši avto na začetku in potem plačujejo dražje gorivo.
Ja...ali pa ne znajo računat. Edini izgovor bi lahko bil, da nimajo teh 150 evrov kreditne sposobnosti za ekosklad. Ampak če je nimajo, se je za vprašat za kaj so skurili to kredino sposobnost. Večina če smo realni za avto, na lizing, in to za dražji ali pa vsaj enako drag avto kot je nek rabljen EV. Je pa najbrž bolj fensi kot nek leaf, ioniq ali zoe...
Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma.
Bloki bi kaj pomenili, če bi pred vsako drugo hišo videl EV. Pa smo še daleč od tega. Tako da bloki niso razlog.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Spet ti s svojim pametovanjem. Ljudje se odločijo, kakor se odločijo, svet se ne vrti zaradi tebe in tvojih idej.
V EU se ukinjajo subvencije in prodaja EV v nekaterih državah pada, torej tudi "pametni" ljudje, ki znajo računati, se ne odločajo več toliko za EV.
V EU se ukinjajo subvencije in prodaja EV v nekaterih državah pada, torej tudi "pametni" ljudje, ki znajo računati, se ne odločajo več toliko za EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Utk ::
Zakaj se odločijo tako kot se v Franciji, Nemčiji, ne vem. Morda imajo tam svoje razloge, ki jih jaz ne poznam. Za Slovenijo jih pa. In za Slovenijo pač trdim kar trdim.
ginekk ::
Eh, nima veze Norveška - razen tega da imajo fosilne energije za izvoz in lahko eksperimentirajo - vse je le posledica EV ugodne davčne politike.
Če pa bi bli avti na pelete tako subvencionirani, bi pa na pelete vozli.
Če pa bi bli avti na pelete tako subvencionirani, bi pa na pelete vozli.
fikus_ ::
Utk, tvoje trditve so na podlagi tvojih osebnih izkušenj, ki pa so samo en delček v množici, ki generalno odstopa od tebe.
Jaz pravim, da je en vzrok " Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma", so pa še drugi zakaj ne EV.
Jaz pravim, da je en vzrok " Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma", so pa še drugi zakaj ne EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
zavajon ::
Iztok Seljak iz Hidrie v intervjuju v Financah pravi:
Kitajska je 20 let intenzivno načrtno vlagala, tudi sama država, velikanske vsote, predvsem v razvoj litij-ionskih baterij, ki so ključne, ker pomenijo 30 odstotkov teže in vrednosti vozila.
Baje povprečna baterija stane cca. 6.000. Če bi povprečen električni avto stal 20.000, bi se jih gotovo več prodalo.
https://www.finance.si/iztok-seljak-hid...
Kitajska je 20 let intenzivno načrtno vlagala, tudi sama država, velikanske vsote, predvsem v razvoj litij-ionskih baterij, ki so ključne, ker pomenijo 30 odstotkov teže in vrednosti vozila.
Baje povprečna baterija stane cca. 6.000. Če bi povprečen električni avto stal 20.000, bi se jih gotovo več prodalo.
https://www.finance.si/iztok-seljak-hid...
Utk ::
Jaz pravim, da je en vzrok " Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma", so pa še drugi zakaj ne EV.
Dokler je toliko hiš brez EV, bom jaz pravil, da je v glavni vzrok v slabem računanju. Kar se vidi tudi pri drugih stvareh, ne samo pri (električnih) avtih.
bm1973 ::
Kalibri ::
Jaz pravim, da je en vzrok " Poleg tega dosti Slovencev živi po blokih in nimajo možnosti polnjenja doma", so pa še drugi zakaj ne EV.
Dokler je toliko hiš brez EV, bom jaz pravil, da je v glavni vzrok v slabem računanju. Kar se vidi tudi pri drugih stvareh, ne samo pri (električnih) avtih.
20 jurjev kredita in 7.5k subvencije in dobiš kar dobiš. In potem polniš doma, ker drugje je računica takoj enaka kot pri ICE. Ker z 1500 place prav dosti za polog prišparal ne boš. Koma 0.
kamiKaZaA ::
Ne vem kako si eni to računate. Meni se električni avto ne izplača. Preprost izračun iz net-a (naključen avto):
Peugeot 2008 bencinar (vzvratna kamera+navigacija ostalo tako ne potrebuješ oz. je že v osnovi) - cena: 20.500€
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Peugeot 2008 na elektriko - cena s subvencijo 7200€ = 27.000€
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Razlika v ceni je 6.500€ (zaradi subvencije, brez subvencije bi bila 13.700€). Če delaš letno 15.000 km in da ti bencinar žere 7l/100km (v resnici manj) je letni strošek bencina 10€/100 km = 1.500€ goriva letno.
Če imaš električarja in ga polniš samo doma te pride danes nekje 4€/100 km oz. 600€ letno elektrike na leto za 15.000 prevoženih km. Razlike je 900€ letno v korist električarja. Torej 7 let potrebuješ, da z električnim avtom prideš na isto kot delaš z bencinarjem (900€ x 7 let = 6.300€ profita, a avto si preplačal za 6.500€ napram bencinarju). Po 15. letih si z električnim profitiral 7000€. Ampak, če takrat menjaš baterijo spet nisi nič profitiral. Torej meni vsi izračuni kažejo, da se meni električni avto ne izplača, če delaš 15.000 km letno. Pa živim v bloku, torej odpade polnjenje doma. Bi potem takem še manj profitiral kot nekdo, kateri živi v hiši, kateremu se tudi ne izplača, ker so električni avti enostavno predragi proti istim bencinarjem z enako opremo - primer Peugeot 2008.
Peugeot 2008 bencinar (vzvratna kamera+navigacija ostalo tako ne potrebuješ oz. je že v osnovi) - cena: 20.500€
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Peugeot 2008 na elektriko - cena s subvencijo 7200€ = 27.000€
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Razlika v ceni je 6.500€ (zaradi subvencije, brez subvencije bi bila 13.700€). Če delaš letno 15.000 km in da ti bencinar žere 7l/100km (v resnici manj) je letni strošek bencina 10€/100 km = 1.500€ goriva letno.
Če imaš električarja in ga polniš samo doma te pride danes nekje 4€/100 km oz. 600€ letno elektrike na leto za 15.000 prevoženih km. Razlike je 900€ letno v korist električarja. Torej 7 let potrebuješ, da z električnim avtom prideš na isto kot delaš z bencinarjem (900€ x 7 let = 6.300€ profita, a avto si preplačal za 6.500€ napram bencinarju). Po 15. letih si z električnim profitiral 7000€. Ampak, če takrat menjaš baterijo spet nisi nič profitiral. Torej meni vsi izračuni kažejo, da se meni električni avto ne izplača, če delaš 15.000 km letno. Pa živim v bloku, torej odpade polnjenje doma. Bi potem takem še manj profitiral kot nekdo, kateri živi v hiši, kateremu se tudi ne izplača, ker so električni avti enostavno predragi proti istim bencinarjem z enako opremo - primer Peugeot 2008.
Mato989 ::
Slabo računaš - dodaj še redne servise za 15 let v bencinar računico.
Kot da pri električarju pa ne more v 15 letih čist nič crknit... pa tudi redne v ICEju lahko po 3-6 letih odvisno od garancije delaš sam (olje, filter ipd...)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kamiKaZaA ::
Slabo računaš - dodaj še redne servise za 15 let v bencinar računico.
Mali servis 150€ x13 let + 2x veliki servis (cca. 1600€ za oba) + diski 1x (cca. 400€) + zav. ploščice 3x (cca. 550€) = cca. 4.500€ za 15 let rednih servisev na pooblaščenem servisu. Torej za električni avto v 15. letih daš samo 500€ za servise?
feryz ::
Komu je šel račun za elektriko gor za 50% in v kolikšnem času? Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%. Precej manj kot plača.To je podobno kot tista, ko Janeza vprašajo, če ve koliko je šel dizel gor. "Nič, ker zmeraj tankam za 20 evrov".
Drugače je nekako tako, 5 procentov, ja.
Račun pred SE, Petrol redni cenik.
Cene danes, primerjalna tabela ZPS (ostali imajo par stotink ali tisočink evra drugačne).
Čestitke za dvig plače z katerim si posekal celo dvig cen elektrike.
Mato989 ::
Komu je šel račun za elektriko gor za 50% in v kolikšnem času? Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%. Precej manj kot plača.
Daj ne nabijaj... 2020 ko sem sklenil pogodbo za elektriko je bila cena KWh cca 0,09... danes je po 0,15 ni... zdaj pa povej koliko % je to?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
zavajon ::
Komu je šel račun za elektriko gor za 50% in v kolikšnem času? Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%. Precej manj kot plača.To je podobno kot tista, ko Janeza vprašajo, če ve koliko je šel dizel gor. "Nič, ker zmeraj tankam za 20 evrov".
Drugače je nekako tako, 5 procentov, ja.
Račun pred SE, Petrol redni cenik.
Cene danes, primerjalna tabela ZPS (ostali imajo par stotink ali tisočink evra drugačne).
Čestitke za dvig plače z katerim si posekal celo dvig cen elektrike.
Se mi zdi, da ti mešaš ceno kWh dobaviteljev in znesek na položnici, o katerem je bilo govora, kar seveda še zdaleč ni primerljivo.
Komu je šel račun za elektriko gor za 50% in v kolikšnem času? Naj menjajo dobavitelja, kajti meni je v zadnjih par letih šel gor za kakih 5%. Precej manj kot plača.
Daj ne nabijaj... 2020 ko sem sklenil pogodbo za elektriko je bila cena KWh cca 0,09... danes je po 0,15 ni... zdaj pa povej koliko % je to?
Bad luck, kaj naj ti rečem.
Pri meni je na položnici za september cena kWh 0,098 za 90% porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
feryz ::
Nič ne mešam, davke bodo pa v kratkem dvignili, ne skrbi.
Kar ne spremeni dejstva, koliko je šla elektrika gor. Dobavitelji dobijo 3x več, ti pa obračaj in računaj kakor hočeš.
Kar ne spremeni dejstva, koliko je šla elektrika gor. Dobavitelji dobijo 3x več, ti pa obračaj in računaj kakor hočeš.
zavajon ::
Če ne mešaš, zakaj si pa potem pokazal slikce cen kWh, ko pa ni bilo govora o tem, ampak o znesku na položnici?
Menda ja ne le zato, da se oglasiš? To se sicer pričakuje od Matota ;)
Menda ja ne le zato, da se oglasiš? To se sicer pričakuje od Matota ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
feryz ::
Saj veš, da pri EV tankaš elektriko, ne položnico?
Razno razni davki so enaki če porabiš 0 ali 10 000 kWh, cena elektrike pa se spreminja s količino in ceno. Direktno.
Razno razni davki so enaki če porabiš 0 ali 10 000 kWh, cena elektrike pa se spreminja s količino in ceno. Direktno.
zavajon ::
Moja replika, v kateri sem omenjal račun za elektriko, je bila na stavek "Račun za elektriko mi je šel 50% gor".
In na to mojo repliko si se odzval ti s cenami kWh pri dobaviteljih.
In na to mojo repliko si se odzval ti s cenami kWh pri dobaviteljih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
Netrunner ::
Nisem proti EV in niti zagovornik le teh, sem pa par dni nazaj bral en članek o tem kako so zaznali večje število težjih poškodb pri voznikih EV, kateri so bili udeleženi v nesrečah. Primarna težava je precej večja teža vozil napram vozilom z motorjem ki imajo notranje izgorevanje.
Obcestne ograje so narejene, da pri določeni hitrosti zadržijo določeno težo avtomobila. Kakšni EV SUV-i so tako težki, da te ograje in obcestne betonske bloke prebijejo in posledično nasrkajo potniki. Navedli so en primer ko je avtomobil zletel s teste in z streho pribil ob drevo, zaradi teže baterij ki so nameščene v tla vozila je bila sila toliko večja, da je streha popustila in seveda so potniki umrli. Če bi imeli bencinarja bi imeli dosti večjo šanso za preživet.
Največjo težavo EV ki sem jo videl je bil nakupna cena in premajhen domet, na težo in s tem povezano nevarnost pa nisem pomislil.
Obcestne ograje so narejene, da pri določeni hitrosti zadržijo določeno težo avtomobila. Kakšni EV SUV-i so tako težki, da te ograje in obcestne betonske bloke prebijejo in posledično nasrkajo potniki. Navedli so en primer ko je avtomobil zletel s teste in z streho pribil ob drevo, zaradi teže baterij ki so nameščene v tla vozila je bila sila toliko večja, da je streha popustila in seveda so potniki umrli. Če bi imeli bencinarja bi imeli dosti večjo šanso za preživet.
Največjo težavo EV ki sem jo videl je bil nakupna cena in premajhen domet, na težo in s tem povezano nevarnost pa nisem pomislil.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
sbawe64 ::
Tesle so recimo vse od 2000 kg naprej.
Kako to radira gume raje ne bom.
Kako to radira gume raje ne bom.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
fikus_ ::
Pri prometni nesreči avto-avto jo načeloma bolje odnese voznih v težjem vozilu (fizika, sunek sile,....). Da pa ni tako enostavno, je zraven še dosti drugih dejavnikov.
Sunek sile @ Wikipedia
Sunek sile @ Wikipedia
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Mato989 ::
Pri prometni nesreči avto-avto jo načeloma bolje odnese voznih v težjem vozilu (fizika, sunek sile,....). Da pa ni tako enostavno, je zraven še dosti drugih dejavnikov.
Sunek sile @ Wikipedia
Predvsem je odvisno smer trka itd... če se ti zabije nekdo s cliotom v vrata voznika lahko imaš ti SUV pa bo bolj bolelo kot onega ki se zaleti načeloma... pod pogojem da je letnik avta, tu tu...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
fikus_ ::
Ti citiram, kar sem napisal "načeloma" in "Da pa ni tako enostavno, je zraven še dosti drugih dejavnikov."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kitajska bo letos dosegla vrh povpraševanja po bencinu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6914 (4928) | valinoratina |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20438 (16657) | trancer01 |
» | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20507 (14706) | Utk |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 64902 (44742) | gruntfürmich |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78349 (67044) | PredatorX |