Forum » Na cesti » Nov avto za okoli 35k€
Nov avto za okoli 35k€
hojnikb ::
Se en, k ga skrbi, kdaj mu bo crknala baterija na nemcu?
Eni se AGM akumulator niso sposobn kupit, k je predrag, kaj sele hibridno baterijo, k bo vsaj kako magnitudo ali dve drazja za popravit..
To kar pravim so dejstva. Če ne verjames, lahko googlas. Retardirano je kupovat nemske PHEVe, ker se ti pribitek v ceni in potencialno popravilo tega sistema nikol nebo vrnal v gorivu... So why bother?
Eni se AGM akumulator niso sposobn kupit, k je predrag, kaj sele hibridno baterijo, k bo vsaj kako magnitudo ali dve drazja za popravit..
To kar pravim so dejstva. Če ne verjames, lahko googlas. Retardirano je kupovat nemske PHEVe, ker se ti pribitek v ceni in potencialno popravilo tega sistema nikol nebo vrnal v gorivu... So why bother?
#brezpodpisa
tony1 ::
"After testing the system and the junction box part, everything pointed to the battery, which was already changed once under warranty in 2019, and the new one outside the warranty is 11,500 EUR. In order to dismantle the battery, the complete fart pipe must be removed and then the battery. (...)"
"it appears that the protective sheath of one cell on the fourth block has broken. At first a harmless problem, at the second a very dangerous condition. If, by any chance, the sheath breaks in another place, i.e. on another cell, a short circuit and possible ignition will occur."
"it appears that the protective sheath of one cell on the fourth block has broken. At first a harmless problem, at the second a very dangerous condition. If, by any chance, the sheath breaks in another place, i.e. on another cell, a short circuit and possible ignition will occur."
tony1 ::
"We recommend to fellow "hybrid victims" mechanics to avoid servicing these vehicles, there is a dangerous possibility that you will have a "it worked when I tuned" failure. (...) Also, 2-3 car service centers were left without their grandfather after changing the oil or clutch in the DQ400 gearbox, because after that it didn't work anymore. So a warm recommendation, f**k it off."
VAG kot firma mora crkniti, čim prej
VAG kot firma mora crkniti, čim prej
borut_p ::
Se en, k ga skrbi, kdaj mu bo crknala baterija na nemcu?
Eni se AGM akumulator niso sposobn kupit, k je predrag, kaj sele hibridno baterijo, k bo vsaj kako magnitudo ali dve drazja za popravit..
To kar pravim so dejstva. Če ne verjames, lahko googlas. Retardirano je kupovat nemske PHEVe, ker se ti pribitek v ceni in potencialno popravilo tega sistema nikol nebo vrnal v gorivu... So why bother?
Me ne skrbi. Ze menjal na passatu, na bmw se ni bilo treba. Zakaj bi me skrbelo?
Hybrid pri meni odpade ... delam prevec km, vecina po AC.
Zakaj se ljudje odlocajo za svoje nakupe ne vem, he pa ocitno to kar zaniniv trg - ce nebi bil, nebi obstajali.
Meni se zdi retardirano kupovat e avte (se sploh kitajca in americana) pa te ne zmerjam zato ... ne vem zakaj bi moral ti ostale?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borut_p ()
hojnikb ::
A ves zakaj obstajajo PHEV? Zato da proizvajalci zmanjsajo svoj flotni co2. Ker če ni pod določeno mejo, se plača kazen. Posledično na vse mozne nacine to povprečje zmanjsujejo, med drugim tudi z PHEV. Zakaj pa mislis, da je baterija tako stratesko "velika". Točno zato, da avto v WLTP testu doseze neko nizko porabo.
Če teh flotnih povprečij nebi blo, tut PHEV nebi obstajal.
Ker pa mors take zmazke tut dejansko prodat, pač neukim ljudem prodajajo kot "best of both worlds". "Se bos lohk vozu na siht kr na baterij!". "Nobenih skrbi na dolgi poti!!!". Ja....
Pri EV vsaj ne vozis dva suboptimalna drivetraina skos za sabo. Res je lahko doseg v določenih pogojih problem (sploh če kupis napačn avto) ampak marsikater drug upside je pa bistveno bolsi od PHEV. Ze odsotnost nekih brezveznih servisov je ena izmed teh.
Kar se pa tiče cene.. Pa je prakticno vsak dan nizji barrier to entry.. Evo glih nedavno predstavlje T03 je spusto vstopno mejo za EV zelo blizu 10 jurjem za _nov_ avto.
Če teh flotnih povprečij nebi blo, tut PHEV nebi obstajal.
Ker pa mors take zmazke tut dejansko prodat, pač neukim ljudem prodajajo kot "best of both worlds". "Se bos lohk vozu na siht kr na baterij!". "Nobenih skrbi na dolgi poti!!!". Ja....
Pri EV vsaj ne vozis dva suboptimalna drivetraina skos za sabo. Res je lahko doseg v določenih pogojih problem (sploh če kupis napačn avto) ampak marsikater drug upside je pa bistveno bolsi od PHEV. Ze odsotnost nekih brezveznih servisov je ena izmed teh.
Kar se pa tiče cene.. Pa je prakticno vsak dan nizji barrier to entry.. Evo glih nedavno predstavlje T03 je spusto vstopno mejo za EV zelo blizu 10 jurjem za _nov_ avto.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
"We recommend to fellow "hybrid victims" mechanics to avoid servicing these vehicles, there is a dangerous possibility that you will have a "it worked when I tuned" failure. (...) Also, 2-3 car service centers were left without their grandfather after changing the oil or clutch in the DQ400 gearbox, because after that it didn't work anymore. So a warm recommendation, f**k it off."
VAG kot firma mora crkniti, čim prej
Sej se zelo trudijo crknat.. z vsemi potezami zadnje čase
#brezpodpisa
hojnikb ::
bo treba odpustit se kakih 50,000 delavcev, da si bojo lohk taglavni izplačal nagrade za uspesnost
#brezpodpisa
ViperR ::
Mislim pa sej je plan dost jasen, prepoved ne elektricnih po 2030/35. Kakšne cilje so si zadali za dosego tega cilja/jim jih je zadala EU, je dost vseeno. Zato ker po tvojem mnenju zdej trenutni izdelek ni top tier jih tako pljuvaš? Ne vem no.
MadMen ::
Landscapes1 ::
Kaj pa Seat Leon Cupra karavan?
Za ta denar dobiš 150 konjskega, lep avto in kar dobro pospešuje...
Za ta denar dobiš 150 konjskega, lep avto in kar dobro pospešuje...
karafeka ::
borut_p ::
A ves zakaj obstajajo PHEV? Zato da proizvajalci zmanjsajo svoj flotni co2. Ker če ni pod določeno mejo, se plača kazen. Posledično na vse mozne nacine to povprečje zmanjsujejo, med drugim tudi z PHEV. Zakaj pa mislis, da je baterija tako stratesko "velika". Točno zato, da avto v WLTP testu doseze neko nizko porabo.
Če teh flotnih povprečij nebi blo, tut PHEV nebi obstajal.
Ker pa mors take zmazke tut dejansko prodat, pač neukim ljudem prodajajo kot "best of both worlds". "Se bos lohk vozu na siht kr na baterij!". "Nobenih skrbi na dolgi poti!!!". Ja....
Pri EV vsaj ne vozis dva suboptimalna drivetraina skos za sabo. Res je lahko doseg v določenih pogojih problem (sploh če kupis napačn avto) ampak marsikater drug upside je pa bistveno bolsi od PHEV. Ze odsotnost nekih brezveznih servisov je ena izmed teh.
Kar se pa tiče cene.. Pa je prakticno vsak dan nizji barrier to entry.. Evo glih nedavno predstavlje T03 je spusto vstopno mejo za EV zelo blizu 10 jurjem za _nov_ avto.
Tudi Rimac obstaja zato da Bugatti lahko stanca svoje ... in kaj zdaj?
Smurf ::
Landscapes1 je izjavil:
Kaj pa Seat Leon Cupra karavan?
Za ta denar dobiš 150 konjskega, lep avto in kar dobro pospešuje...
Podobna cena je kot Toyota ja, ampak je manj poskocen, ima visjo porabo, pa spekuliral sem, da je tudi manj zanesljiv.
AtaStanko ::
Kakšna pa se vam zdi ta nova Toyota CH-R 1,8 bencin-hibrid?
Predvsem glede voznih lastnosti(ne izgled)?
To bi moralo za kolikor toliko majhen lahek avto zadostovat?
Osnovni modeli se začnejo tam od 29k naprej. Za neko malo boljšo opremo moraš pa kr dodat ene 5k.
Predvsem glede voznih lastnosti(ne izgled)?
To bi moralo za kolikor toliko majhen lahek avto zadostovat?
Osnovni modeli se začnejo tam od 29k naprej. Za neko malo boljšo opremo moraš pa kr dodat ene 5k.
WizzardOfOZ ::
Mislim pa sej je plan dost jasen, prepoved ne elektricnih po 2030/35. Kakšne cilje so si zadali za dosego tega cilja/jim jih je zadala EU, je dost vseeno. Zato ker po tvojem mnenju zdej trenutni izdelek ni top tier jih tako pljuvaš? Ne vem no.
Do leta 2035 bomo tako sesuli EU, da bomo vsi nazaj na pečeh na drva, ker niti elektrike ne bo za TČ, kaj šele za kaj drugega. Uspešno peljemo evropo točno tja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zodiak ::
Kako ne bo? Sej imamo solarne panele na strehah. Sonce bo vedno sijalo. Sijaj sijaj sončece rumeno...
Horas ::
Ko bodo imeli vsi e-avte v Lj ne bo več megle.
?? lj je kotlina, tam bo vedno megla+ slab zrak
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
D3m ::
Ko bodo imeli vsi e-avte v Lj ne bo več megle.
?? lj je kotlina, tam bo vedno megla+ slab zrak
Jup.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zodiak ::
Jutro, jaz se zanimam za nakup avta na lizing. Pa me zanima a je to res, da je obrestna mera za lizing 5 do 6 % ? Tole se mi zdi kar veliko. A je na banki kredit kaj ceneje? Kaj drugače zahteva lizing hiša kot zavarovanje avta? Kasko? Ponavadi?
Hvala in lp
Hvala in lp
profii ::
Jutro, jaz se zanimam za nakup avta na lizing. Pa me zanima a je to res, da je obrestna mera za lizing 5 do 6 % ? Tole se mi zdi kar veliko. A je na banki kredit kaj ceneje? Kaj drugače zahteva lizing hiša kot zavarovanje avta? Kasko? Ponavadi?
Hvala in lp
Obrestna mera je ponavdi bolj 8 do 10%.
Miki N ::
energetik ::
Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.
+ Lepo se vozi: stabilno v ovinkih, v mestu je vecji del v elektricnem nacinu, sedezi so udobni, edino vstop/iztop iz avta je malce storast ker je nizek. 2.0 motor je bolj poskocen kot Passatov (tam sem sicer gledal 2.0 TDI).
+ Avtomatik pri Toyoti (eCVT) mi je boljsi od Passatovega (DSGja)
+ Najnizji stroski (poraba/zanesljivost/cena)
+ Prtljaznik je dovolj velik tako, da ni bil na koncu minus
+ Tudi žena je bila bolj za električni/hibridni avto
+ Pozitivno me je presenetil tudi pri visokih hitrostih, ker deluje res stabilno in ni preglasen. Edino malce tečno je če do konca pohodiš glas in v visokih obratih kar precej "cvili" (ampak ti hitro pospeši in je to res kratek čas).
- Rezervoar (43L) je edina stvar, ki me resnicno moti
- počasi se boš navadil na drugačen način vožnje in da ni potrebe po do konca pohojenem gasu, razen v določenih okoliščinah. Pospešek pri Toyotinem hibridu ni (toliko) v povezavi z obrati. Se ti zdi da nikamor ne gre, dokler ne pogledaš števca za hitrost in vidiš da si že preko omejitve. In potem se navadiš bit bolj nežen z gasom in vse opraviš s tam do 2500rpm (razen an AC). Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov.
- rezervoar je res mali, ampak je tudi poraba mala. Jaz naredim praktično vsak tank okoli 850km. Zdaj ali ti je to dovolj ali ne je pa vprašanje.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
denabiker ::
Toyota ima filozofijo manjši tank pa večji prtljažni prostor, moraš gledat na povprečne uporabnike, pustimo zdaj izjeme, ko delajo veliko km v kosu pa norijo ker morajo tankat vmes...Jaz to lajkam...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
Kalibri ::
Saj vw golf 8 karavan ima tudi 45l pa ni nobene drame.
Tank je itak pod zadnjim sedežem, tako da par litrov razlike ne bi bistveno vplivali na prtljažni prostor.
Tank je itak pod zadnjim sedežem, tako da par litrov razlike ne bi bistveno vplivali na prtljažni prostor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
energetik ::
Ravno pri ICE avtu velikost tanka ni nek faktor, če pa ga lahko nafilaš kjerkoli in kadarkoli v 2 minutah.
Jaz grem s Corollo tankat vsake 2 tedna, na samopostrežno zraven Hoferja, kamor itak hodim po fasngo vsak teden. Bi bi bilo vseeno tudi če bi tankal vsak teden. Hkrati grem pa lahko 2x v Istro in nazaj z istim tankom. Vrh glave.
Jaz grem s Corollo tankat vsake 2 tedna, na samopostrežno zraven Hoferja, kamor itak hodim po fasngo vsak teden. Bi bi bilo vseeno tudi če bi tankal vsak teden. Hkrati grem pa lahko 2x v Istro in nazaj z istim tankom. Vrh glave.
vires in numeris
Kalibri ::
Štartaš iz Portoroža?
Gledam tele corolle caravsne TS in imajo dva modela, 1.8 in 2.0. je 1.8 smiseln? Spletna stran sicer ni ravno polna z informacijami ali pa jih ne znam najti...
Gledam tele corolle caravsne TS in imajo dva modela, 1.8 in 2.0. je 1.8 smiseln? Spletna stran sicer ni ravno polna z informacijami ali pa jih ne znam najti...
ViperR ::
Mene zanima zakaj si se odločil za Toyoto in koliko te bo na koncu prišla. Gledam podobne avte in podobnih razlogov.
+ Lepo se vozi: stabilno v ovinkih, v mestu je vecji del v elektricnem nacinu, sedezi so udobni, edino vstop/iztop iz avta je malce storast ker je nizek. 2.0 motor je bolj poskocen kot Passatov (tam sem sicer gledal 2.0 TDI).
+ Avtomatik pri Toyoti (eCVT) mi je boljsi od Passatovega (DSGja)
+ Najnizji stroski (poraba/zanesljivost/cena)
+ Prtljaznik je dovolj velik tako, da ni bil na koncu minus
+ Tudi žena je bila bolj za električni/hibridni avto
+ Pozitivno me je presenetil tudi pri visokih hitrostih, ker deluje res stabilno in ni preglasen. Edino malce tečno je če do konca pohodiš glas in v visokih obratih kar precej "cvili" (ampak ti hitro pospeši in je to res kratek čas).
- Rezervoar (43L) je edina stvar, ki me resnicno moti
- počasi se boš navadil na drugačen način vožnje in da ni potrebe po do konca pohojenem gasu, razen v določenih okoliščinah. Pospešek pri Toyotinem hibridu ni (toliko) v povezavi z obrati. Se ti zdi da nikamor ne gre, dokler ne pogledaš števca za hitrost in vidiš da si že preko omejitve. In potem se navadiš bit bolj nežen z gasom in vse opraviš s tam do 2500rpm (razen an AC). Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov.
- rezervoar je res mali, ampak je tudi poraba mala. Jaz naredim praktično vsak tank okoli 850km. Zdaj ali ti je to dovolj ali ne je pa vprašanje.
To se bere kot da si po 20 letih voznje 30 let starega cliota končno kupil nov avto pa je to sedaj nekaj neverjetnega.
Bellzmet ::
Hehe. Tole sploh zmaga "Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu,". Kdo je zdej "need4speed mulotov", če sploh pomisliš na to kdo bo prvi startal na semaforju. Jao jao.
energetik ::
Štartaš iz Portoroža?Od doma do bližine Poreča imam 160km. x4 = 640km, komot z 1 tankom.
Gledam tele corolle caravsne TS in imajo dva modela, 1.8 in 2.0. je 1.8 smiseln? Spletna stran sicer ni ravno polna z informacijami ali pa jih ne znam najti...
Sicer se splača stegnit do 2.0, razen če greš le izjemoma na AC.
Hehe. Tole sploh zmaga "Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu,". Kdo je zdej "need4speed mulotov", če sploh pomisliš na to kdo bo prvi startal na semaforju. Jao jao.Kaj bluziš? Ti nikoli ne štartaš prvi s semaforja, je vedno nekdo pred tabo na rdeči?
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Bellzmet ::
Če sprašuješ, ti je 1.8 čisto dovolj.
Če jaz prvi štartam s semaforja jih je 100% v vzvratnem ogledalu. Tudi, če se peljem kot polž.
Če jaz prvi štartam s semaforja jih je 100% v vzvratnem ogledalu. Tudi, če se peljem kot polž.
Kalibri ::
V Ljubljani, ko vsak naslednji da v prestavo, ko tisti pred njim spelje, je vsak KM/KW odveč. Če bi speljali vsi hkrati, kot so učili v AS, bi bil promet bistveno bolj pretočen.
tony1 ::
Tega nihče ne počne, ker vsi spijo in če bi to počel samo eden, bi razbil avto vsak teden... Bo pa ta problem rešil radarski tempomat.
"Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov."
Ko se ti bodo otroc odselili v Avstralijo, ti pa ne boš vedel zakaj, si poglej zgornji post - zato, ker rad delaš konflikte tam kjer za to ni nobene potrebe.
Nasvet z 2k RPM je seveda zelo dober, ker je motor dovolj močan, da nisi ovira v prometu, avto pa ti na ta način kljub šparovni vožnji ne masira ušes.
OP, kako se pa obnaša avto na r. tempomatu? Verjetno zna tudi sam speljati? Na kakšnih obratih pri speljevanju S TEMPOMATOM dela motor? Npr. v mestu, kjer je omejitev 60 ali pa tudi zunaj naselja, pri pospeševanju od 0 do 90?
Res je, sem imel dva 1.0 mlinčka 20 let pri hiši Ampak, to se da preživeti, ker avto ni imel CVTja :)
"Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov."
Ko se ti bodo otroc odselili v Avstralijo, ti pa ne boš vedel zakaj, si poglej zgornji post - zato, ker rad delaš konflikte tam kjer za to ni nobene potrebe.
Nasvet z 2k RPM je seveda zelo dober, ker je motor dovolj močan, da nisi ovira v prometu, avto pa ti na ta način kljub šparovni vožnji ne masira ušes.
OP, kako se pa obnaša avto na r. tempomatu? Verjetno zna tudi sam speljati? Na kakšnih obratih pri speljevanju S TEMPOMATOM dela motor? Npr. v mestu, kjer je omejitev 60 ali pa tudi zunaj naselja, pri pospeševanju od 0 do 90?
Za prvi štartat s semaforja je 60kW dovolj, tudi s 37kW si brez težav prvi.
Res je, sem imel dva 1.0 mlinčka 20 let pri hiši Ampak, to se da preživeti, ker avto ni imel CVTja :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
energetik ::
Tega nihče ne počne, ker vsi spijo in če bi to počel samo eden, bi razbil avto vsak teden... Bo pa ta problem rešil radarski tempomat.Ne bo, ker pri večini vozil gre radar v standby, če stojiš na semaforju več kot XX sekund, in moraš pošlatati gas ali stisniti gumb, da spelje.
"Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov."Kaj? Opisal sem ti, kako je tudi 1.8 motor s CVT več kot dovolj, da ob elegantnem in tihem speljevanju nisi ovira za nobenega. Zakaj se v to zapenjaš?
Ko se ti bodo otroc odselili v Avstralijo, ti pa ne boš vedel zakaj, si poglej zgornji post - zato, ker rad delaš konflikte tam kjer za to ni nobene potrebe.
OP, kako se pa obnaša avto na r. tempomatu? Verjetno zna tudi sam speljati? Na kakšnih obratih pri speljevanju S TEMPOMATOM dela motor? Npr. v mestu, kjer je omejitev 60 ali pa tudi zunaj naselja, pri pospeševanju od 0 do 90?Odvisno od izbranega moda (Eco/normal/sport). Npr. 0-60 v ECO, bo tempomat speljeval nekje z do 2500rpm. Pri 0-90 bo pa šel tam do 3000, morda 3500. Je pa to izredno redka situacija, ker je praktično vedno nekdo spredaj.
vires in numeris
AtaStanko ::
Kakšna pa se vam zdi ta nova Toyota CH-R 1,8 bencin-hibrid?
Predvsem glede voznih lastnosti(ne izgled)?
To bi moralo za kolikor toliko majhen lahek avto zadostovat?
Osnovni modeli se začnejo tam od 29k naprej.
Za neko malo boljšo opremo moraš pa kr dodat ene 5k.
Predvsem glede voznih lastnosti(ne izgled)?
To bi moralo za kolikor toliko majhen lahek avto zadostovat?
Osnovni modeli se začnejo tam od 29k naprej.
Za neko malo boljšo opremo moraš pa kr dodat ene 5k.
Utk ::
A je pomembno kakšna se nam zdi? Jo boš nam kupil?
Stara je bila veliko preveč utesnjena za ta denar, bom pa drug teden še to novo malo pogledal, če je kaj boljša.
Stara je bila veliko preveč utesnjena za ta denar, bom pa drug teden še to novo malo pogledal, če je kaj boljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
Tega nihče ne počne, ker vsi spijo in če bi to počel samo eden, bi razbil avto vsak teden... Bo pa ta problem rešil radarski tempomat.Ne bo, ker pri večini vozil gre radar v standby, če stojiš na semaforju več kot XX sekund, in moraš pošlatati gas ali stisniti gumb, da spelje.
"Če prvi štartaš na semaforju in držiš zgolj konstantnih 2k rpm, boš garantirano videl 99% avtov daleč v vzvratnem ogledalu, z izjemo štromarjev in need4speed mulotov."Kaj? Opisal sem ti, kako je tudi 1.8 motor s CVT več kot dovolj, da ob elegantnem in tihem speljevanju nisi ovira za nobenega. Zakaj se v to zapenjaš?
Ko se ti bodo otroc odselili v Avstralijo, ti pa ne boš vedel zakaj, si poglej zgornji post - zato, ker rad delaš konflikte tam kjer za to ni nobene potrebe.
OP, kako se pa obnaša avto na r. tempomatu? Verjetno zna tudi sam speljati? Na kakšnih obratih pri speljevanju S TEMPOMATOM dela motor? Npr. v mestu, kjer je omejitev 60 ali pa tudi zunaj naselja, pri pospeševanju od 0 do 90?Odvisno od izbranega moda (Eco/normal/sport). Npr. 0-60 v ECO, bo tempomat speljeval nekje z do 2500rpm. Pri 0-90 bo pa šel tam do 3000, morda 3500. Je pa to izredno redka situacija, ker je praktično vedno nekdo spredaj.
Ajde, nekaj je že, da s knofom spelje... Pri prvi generaciji r. tempomata moraš speljati sam, in resume prime šele pri 30 na uro...
Sorry, se opravičujem, postali smo konfliktna skupnost, očitno me je NFS tako strigeriral in sem preventivno usekal ko Bibi bo Libanonu...
Hvala za koristen opis, z 2.0 bi po tej logiki bilo le še bolje.
AtaStanko ::
A je pomembno kakšna se nam zdi? Jo boš nam kupil?
Stara je bila veliko preveč utesnjena za ta denar, bom pa drug teden še to novo malo pogledal, če je kaj boljša.
A maš ti kakšne probleme sam s sabo!
Ja je pomembno kakšna se vam zdi,(no tvoje mnenje me ne zanima več, ker vidim, da nisi ravno najbolj brihten)
zanima me, če jo kdo že ima ali jo je kdo že testiral, kakšne so vtisi, izkušnje...
Kupil bi si jo sebi, če bi jo tebi, mi dol pade kakšna se vam zdi.
A bo šlo a ti še kaj narišem.
Halo Kakšni se oglašajo tu gor to ne moreš verjet. Nasranga en kup enga dreka, ko pa je treba dat nek normalen odgovor, ti pa naserje take bedarije.
Če nimaš kaj bolj pametnega za povedat se ne oglašaj.
Sparkxl ::
Sem ga peljal testno vožnjo. Utesnjeno, slabo pregledno, zadnja klop miniaturna.
Odvisno za kaj bi ga uporabljal. Za eno osebo okrog prevažati je verjetno ok.
1.8 motor pa je top. Ga imam v karjoli
Odvisno za kaj bi ga uporabljal. Za eno osebo okrog prevažati je verjetno ok.
1.8 motor pa je top. Ga imam v karjoli
AvtoR ::
Energetik hoče povedati, da v tekoči vožnji v normalnem prometu motor ne gre čez 2000 obratov, pa nisi ovira na cesti. Večina navora itak pride od elektromotorja. Tudi konstantna vožnja 130km/h gre z 2000 obrati. Druga zgodba je malo bolj odločno prehitevanje ali vožnja v vrhniški klanec, potem si hitro na dobrih 3500 obratov. Govorim s prve roke.
Naj me kdo popravi, če ima s Corollo drugačne iskušnje.
Naj me kdo popravi, če ima s Corollo drugačne iskušnje.
Utk ::
A je pomembno kakšna se nam zdi? Jo boš nam kupil?
Stara je bila veliko preveč utesnjena za ta denar, bom pa drug teden še to novo malo pogledal, če je kaj boljša.
A maš ti kakšne probleme sam s sabo!
Ja je pomembno kakšna se vam zdi,(no tvoje mnenje me ne zanima več, ker vidim, da nisi ravno najbolj brihten)
zanima me, če jo kdo že ima ali jo je kdo že testiral, kakšne so vtisi, izkušnje...
Kupil bi si jo sebi, če bi jo tebi, mi dol pade kakšna se vam zdi.
A bo šlo a ti še kaj narišem.
Halo Kakšni se oglašajo tu gor to ne moreš verjet. Nasranga en kup enga dreka, ko pa je treba dat nek normalen odgovor, ti pa naserje take bedarije.
Če nimaš kaj bolj pametnega za povedat se ne oglašaj.
Ne razumem kaj ti pomeni kaj karkoli nekdo napiše. Cene vidiš, opremo vidiš, sprobat jo moraš pa itak sam.
WizzardOfOZ ::
Res je, sem imel dva 1.0 mlinčka 20 let pri hiši Ampak, to se da preživeti, ker avto ni imel CVTja :)
mlinček s CVT je še vedno boljši od enakega mlinčka z ročnim menjalnikom. Tudi poraba je manjša in lepše se pelje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
codeMonkey ::
A je pomembno kakšna se nam zdi? Jo boš nam kupil?
Stara je bila veliko preveč utesnjena za ta denar, bom pa drug teden še to novo malo pogledal, če je kaj boljša.
A maš ti kakšne probleme sam s sabo!
Ja je pomembno kakšna se vam zdi,(no tvoje mnenje me ne zanima več, ker vidim, da nisi ravno najbolj brihten)
zanima me, če jo kdo že ima ali jo je kdo že testiral, kakšne so vtisi, izkušnje...
Kupil bi si jo sebi, če bi jo tebi, mi dol pade kakšna se vam zdi.
A bo šlo a ti še kaj narišem.
Halo Kakšni se oglašajo tu gor to ne moreš verjet. Nasranga en kup enga dreka, ko pa je treba dat nek normalen odgovor, ti pa naserje take bedarije.
Če nimaš kaj bolj pametnega za povedat se ne oglašaj.
Ne razumem kaj ti pomeni kaj karkoli nekdo napiše. Cene vidiš, opremo vidiš, sprobat jo moraš pa itak sam.
Ampak ce bi vprasal za nekega nemskega dizla, bi pa hitro napisal kaj si mislis :p
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 36580 (10600) | solatjek |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79691 (31115) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98854 (61620) | profii |