Forum » Na cesti » Uvajanje novega avta
Uvajanje novega avta
Andrej0212 ::
Torej, obstaja na miljone različnih teorij o uvajanju novega avta oz kako avto vozit prvih 1000-1500km.
To naj bi bistveno vplivalo dolgoročno na to, kako obstojen bo motor.
Prebral sem nasvete proizvajalca, ampak mi par stvari ni jasnih.
Prosil bi za predloge, kako vozit prvih 1000-1500km.
1) Proizvajalec piše, da se avto ne sme voziti nad 80 procentov končne hitrosti.
Končna hitrost avta je 225 kph, torej je 80 posto 178 kph. Ali lahko novi avto res voziš na taki hitrosti?
Ni to preveč hitro za nov motor?
2.) Avto naj se vozi na različnih obratih. Gre za avtomatika.
Po nakupu je planirana vožnja do Dunaja in nazaj. Če prav razumem, torej ni ok vozit 130kph konstantno,
ampak voziš 10 minut 110, 10 minut 130, 10 minut 160 oz. to ponavljaš celo pot in nazaj? Da so različne hitrosti in obrati?
3.) Izogibati se moraš naglemu pospeševanju.
4.) Izogibati se je potrebno sunkovitevu bremzanju. Ok, logično.
Je torej ok, če avto vozim po avtocesti in na vsakih 10 minut spremenim hitrost (110,130,150,160)?
Je vseeno ok, če na vsakih 100km vseeno stisnem gas do konca? Toliko, da sprobaš?
Je še kaj, kar sem izpustil in je pomembno v prvih 1000-1500km?
Aja, avto pa je VW, bencinar 150 konjev avtomatik...
To naj bi bistveno vplivalo dolgoročno na to, kako obstojen bo motor.
Prebral sem nasvete proizvajalca, ampak mi par stvari ni jasnih.
Prosil bi za predloge, kako vozit prvih 1000-1500km.
1) Proizvajalec piše, da se avto ne sme voziti nad 80 procentov končne hitrosti.
Končna hitrost avta je 225 kph, torej je 80 posto 178 kph. Ali lahko novi avto res voziš na taki hitrosti?
Ni to preveč hitro za nov motor?
2.) Avto naj se vozi na različnih obratih. Gre za avtomatika.
Po nakupu je planirana vožnja do Dunaja in nazaj. Če prav razumem, torej ni ok vozit 130kph konstantno,
ampak voziš 10 minut 110, 10 minut 130, 10 minut 160 oz. to ponavljaš celo pot in nazaj? Da so različne hitrosti in obrati?
3.) Izogibati se moraš naglemu pospeševanju.
4.) Izogibati se je potrebno sunkovitevu bremzanju. Ok, logično.
Je torej ok, če avto vozim po avtocesti in na vsakih 10 minut spremenim hitrost (110,130,150,160)?
Je vseeno ok, če na vsakih 100km vseeno stisnem gas do konca? Toliko, da sprobaš?
Je še kaj, kar sem izpustil in je pomembno v prvih 1000-1500km?
Aja, avto pa je VW, bencinar 150 konjev avtomatik...
Utk ::
Vozi se normalno, ne misli preveč, in bo v redu. Pod normalno spada pa to kar piše za prvih 1500 km tudi za naslednjih 150 kkm. Razen tega s konstantimi obrati. Če je to neka normalna vožnja po AC, ko je stalno malo klanca, malo doline, prehitiš kak kamion, itd, ni neke krize, težko voziš tako enakomerno, da bi kaj pomenilo. Razen če greš sred noči v Dalmacijo.
Andrej0212 ::
Ok. Če pa si tip vozika, ki gre rad malo hitreje, pa je verjetno potrebna samokontrola in vseeno pazit, da se avto pelje počasi?
IL_DIAVOLO ::
Če si teslo, je boljse da se drzis omejitev ja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Je torej ok, če avto vozim po avtocesti in na vsakih 10 minut spremenim hitrost (110,130,150,160)?
Ce bos sel na dunaj se ne sekiraj, ne bos vozil konstantno 130, ti garantiram.
Gre se predvsem zato, da se nekateri gibljivi deli malo razmigajo, dolocene cevi segrejejo in ohlajajo, da pridobijo na elasticnosti in konc koncev, da se tudi ti navadis na novo vozilo in vidis ali je deluje vse kot mora in ne pride do cesa hujsega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
2dark ::
Zagotovo piše v navodilih tudi, območje max. obratov. pri utekanju motorja in ne samo najvišja dovoljena hitrost. Čeprav pri avtomatiku je to vseeno, ker ti sam prestavlja optimalno.
Vprašanje na koliko do obvrati pri 178 km/h.
AVtomat optimalno prestavlja.
Lahko voziš cel čas 130 km/h. Samo 80% ne smeš prekoračit. Pa doker ni voda na 90°C ga tako ne smeš pretirano preganjat.
Andrej0212 je izjavil:
1) Proizvajalec piše, da se avto ne sme voziti nad 80 procentov končne hitrosti.
Končna hitrost avta je 225 kph, torej je 80 posto 178 kph. Ali lahko novi avto res voziš na taki hitrosti?
Ni to preveč hitro za nov motor?
2.) Avto naj se vozi na različnih obratih. Gre za avtomatika.
Po nakupu je planirana vožnja do Dunaja in nazaj. Če prav razumem, torej ni ok vozit 130kph konstantno,
Vprašanje na koliko do obvrati pri 178 km/h.
AVtomat optimalno prestavlja.
Lahko voziš cel čas 130 km/h. Samo 80% ne smeš prekoračit. Pa doker ni voda na 90°C ga tako ne smeš pretirano preganjat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
feryz ::
Pfff, 10 min po tistem, ko je šel iz salona, je prišel do max speed. Itak je omejena.
Avto moraš sprobati če dela, drugače ga takoj nazaj pelješ.
Te pravljice o nekem uvajanju, so zgolj pravljice. Avto se začne obrabljati že v tovarni, ko ga stestirajo ali na parkirplac peljejo. In se celo življenjsko dobo.
Avto moraš sprobati če dela, drugače ga takoj nazaj pelješ.
Te pravljice o nekem uvajanju, so zgolj pravljice. Avto se začne obrabljati že v tovarni, ko ga stestirajo ali na parkirplac peljejo. In se celo življenjsko dobo.
2dark ::
Pfff, 10 min po tistem, ko je šel iz salona, je prišel do max speed. Itak je omejena.
Avto moraš sprobati če dela, drugače ga takoj nazaj pelješ.
Te pravljice o nekem uvajanju, so zgolj pravljice. Avto se začne obrabljati že v tovarni, ko ga stestirajo ali na parkirplac peljejo. In se celo življenjsko dobo.
Niso pravljice. Zato so zraven navodila. Ne kar nekaj po svoje no. Če v navodilih piše, da prvih ne vem koliko tisoč kilometrov ne smemo prekoračit 80% hitrosti , se to upošteva in ne izvajamao drag racov in podobnih manevrov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Utk ::
Moraš vedet, da na njegovi prejšni zafiri so do 150 kkm menjali kar nekaj turbin, in celo delali generalko. Tako da...jaz verjamem da on tako dela, ne pa jemat njegovih nasvetov kot recept. Za kaj drugega kot uničen avto.
2dark ::
Če tovarna prvi, da se ga prvih kok 1000 km ne tera čez 805, potem se to upošteva.. JAz ne bi. Zakaj klicat vraga.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
feryz ::
Kadarkoli užgem avto ali preklopim iz štroma na motor, mi ne dovoli, da pohodim gas na polno. Rabi približno pol minute, da pride na obrate in odpre na polno.
Če bi bilo res kar pravite, bi tudi program za "utekanje" motorja vnesli noter, se vam ne zdi? Recimo omejili moč ali hitrost do 1500 km.
Če bi bilo res kar pravite, bi tudi program za "utekanje" motorja vnesli noter, se vam ne zdi? Recimo omejili moč ali hitrost do 1500 km.
Andrej0212 ::
Ampak zakaj je potem to zapisano v vseh "manuals" praktično vseh avtomobilov?
Za brezveze verjetno ne... seveda se avto ne bo vozil 90 kph za tovornjakom,
ampak malo previdnosti ni odveč, če se avto misli uporabljat za 300k km plus...
Za brezveze verjetno ne... seveda se avto ne bo vozil 90 kph za tovornjakom,
ampak malo previdnosti ni odveč, če se avto misli uporabljat za 300k km plus...
2dark ::
Če hočeš mašino zjebat, pol je potrebno od prvega metra napolno speljevat, max. hitrost, sunkovito zaviranje... Pač klasične zadeve, ki jih počnejo BMW vozniki.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
OutOfTheBox ::
Če bi bilo res kar pravite, bi tudi program za "utekanje" motorja vnesli noter, se vam ne zdi? Recimo omejili moč ali hitrost do 1500 km.
Razlogov je več, eden najbolj pomembnih je ta, da je to lahko nevarno če voznik pride v situacijo kjer mora na hitro pospešiti. Omejitev hitrosti / obratov, bi bilo v tem primeru nesmiselno in nevarno. Pri utekanju je sicer važno da zadeva ne deluje na grozno visokih obratih oz. sunkovito pospeševanje ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
mugen999 ::
Predvsem avta nikoli ne nateraj v obrate dokler mašina ni segreta, to je zlato pravilo za odgovornega lastnika avtomobila. Kar se pa utekanja tiče, pa ne bodi bolj papeški od papeža kot nekateri. Na kaj mislim. Mislim na to ko nekateri po prvih 1000km že menjajo olje na novem avtu, ampak je to napaka. Ker tovarne med prvo olje dodajo določene kemikalije za boljše utekanje motorja. In prvo olje mora biti notri do konca intervala. Toyota in honda vem da to dodajo, pa predvidevam da švabi isto.
bemfa ::
Bolj pomembno: preveri tekočine in tlak v pnevmatikah. Na enem sem dobil olje na minimumu (komedijanti so mi po 100km hoteli celo kasirat dolitje), na drugem pa za cel bar preveč napumpane gume.
feryz ::
OutOfTheBox je izjavil:
Razlogov je več, eden najbolj pomembnih je ta, da je to lahko nevarno če voznik pride v situacijo kjer mora na hitro pospešiti. Omejitev hitrosti / obratov, bi bilo v tem primeru nesmiselno in nevarno. Pri utekanju je sicer važno da zadeva ne deluje na grozno visokih obratih oz. sunkovito pospeševanje ipd.
Nevarno gor ali dol, tako je. Zame je vsak dan nevarno, če moram naglo potegniti. Če avto ni pripravljen, ne bom in konec. Če ni podmazan, mi ne bo dovolil pospeška.
Tistih 140 kW od elektro motorja pa niti za rit obrisat ni. Penzionersko kruzanje pač.
Napisati nekaj v 300 stransko bukvo, ki jo nikoli nihče ne vzame v roke in karkoli prebere, je popolnoma mimo.
Da ne govorimo, da po novem niti priložena ni. Samo link na internet.
Zato pa imamo lcd armaturke, na katerih se da napisati karkoli.
Pri meni tako kaže, da ne bo nič s pospeški. Dokler plav graf ne izgine do vrha, ne bo nič s 570 konji.
Se navadiš in točno veš, kdaj moraš preklopiti na motor, da bo pripravljen, ko ga rabiš.
Vanquish ::
Andrej0212 je izjavil:
Torej, obstaja na miljone različnih teorij o uvajanju novega avta oz kako avto vozit prvih 1000-1500km.
To naj bi bistveno vplivalo dolgoročno na to, kako obstojen bo motor.
Prebral sem nasvete proizvajalca, ampak mi par stvari ni jasnih.
Prosil bi za predloge, kako vozit prvih 1000-1500km.
1) Proizvajalec piše, da se avto ne sme voziti nad 80 procentov končne hitrosti.
Končna hitrost avta je 225 kph, torej je 80 posto 178 kph. Ali lahko novi avto res voziš na taki hitrosti?
Ni to preveč hitro za nov motor?
2.) Avto naj se vozi na različnih obratih. Gre za avtomatika.
Po nakupu je planirana vožnja do Dunaja in nazaj. Če prav razumem, torej ni ok vozit 130kph konstantno,
ampak voziš 10 minut 110, 10 minut 130, 10 minut 160 oz. to ponavljaš celo pot in nazaj? Da so različne hitrosti in obrati?
3.) Izogibati se moraš naglemu pospeševanju.
4.) Izogibati se je potrebno sunkovitevu bremzanju. Ok, logično.
Je torej ok, če avto vozim po avtocesti in na vsakih 10 minut spremenim hitrost (110,130,150,160)?
Je vseeno ok, če na vsakih 100km vseeno stisnem gas do konca? Toliko, da sprobaš?
Je še kaj, kar sem izpustil in je pomembno v prvih 1000-1500km?
Aja, avto pa je VW, bencinar 150 konjev avtomatik...
tistih 80% je bolj misljeno, da ne vozis v visokih obratih kot pa visoko hitrost.
Kar pa se tice razlicne voznje - to je misljeno, da imas vsega po malo ne pa 1500km avtoceste kjer imas konstantno vec ali manj iste obrate kljub razlicnim hitrostim in skoraj nic bremzanja.
V glavnem avto uporabljaj normalno v razlicnih situacijah in ne sili ga v visoke obrate in bo vse ok.
Eduardo ::
Niso nujno problem obrati, verjetno obrati + napor. Tam so prave sile. Piše, da je avtomatik, tako da vso srečo z obrati.
Furbo ::
Andrej0212 je izjavil:
4.) Izogibati se je potrebno sunkovitevu bremzanju. Ok, logično.
Ti kar zaviraj, če bo potrebno, drugače boš kupoval nov avto lol.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
deco16 ::
Obvezno prvi servis pri 30k tako kot sodelavc.
Da nebi slučajno prej olja zamenjal ko se še avto uvaja...
Da nebi slučajno prej olja zamenjal ko se še avto uvaja...
kixs ::
Obstaja cela znanost uvajanja. Eni z redkimi olji, drugi z mineralnimi... menjavo olja na 500km. Osebno bi ga normalno vozil nekaj 100km in bozal plin. Potem pa menjal olje in vozil kot vsak drugi avto.
puginho ::
kaj vse ne prebereš, menjavo olja na 500km
človek ne kompliciraj, vozi normalno po omejitvah, če imaš avtomatika neboš prišel preko 2500 obratov, po 1000km prevoženih pa gas koliko hočeš, olje menjaš po predpisih razen če nimaš rad denarja v žepu
človek ne kompliciraj, vozi normalno po omejitvah, če imaš avtomatika neboš prišel preko 2500 obratov, po 1000km prevoženih pa gas koliko hočeš, olje menjaš po predpisih razen če nimaš rad denarja v žepu
Utk ::
tony1 ::
Bolj pomembno: preveri tekočine in tlak v pnevmatikah. Na enem sem dobil olje na minimumu (komedijanti so mi po 100km hoteli celo kasirat dolitje), na drugem pa za cel bar preveč napumpane gume.
Tudi jaz sem dobil nov avto z gumami na 3,4 bara...
Predlagam menjavo olja in filtra po 2500-3000 km. Strošek je minimalen.
Eduardo ::
feryz ::
A vam avto nič ne pove, koliko pritiska je v gumah, koliko stopinj imajo in koliko olja imate v avtu?
Govorimo o novih, jasno, ne o nekih razbitinah.
Govorimo o novih, jasno, ne o nekih razbitinah.
OutOfTheBox ::
kaj vse ne prebereš, menjavo olja na 500km
V bistvu ja. Če dlakocepimo in hočemo zadeve popolnoma optimizirati da nam bo avto služil z najmanj problemi, je olje priporočeno zamenjat enkrat na leto, tudi če si naredil v zadnje samo do servisa in nazaj in je potem celo leto stal na miru.
Olje izgubi svoje lasnosti zaradi oksidacije, absorbiranja vlage, nečistoče,..
IL_DIAVOLO ::
Najmanj problemov bo, ce se drzis teh priporočil cez celotno dobo lastništva in ne samo magičnih 1000 km.
Ce se ne misliš, ne bo naredilo nobene razlike, ce se nekaj afnas prvih nekaj 100km, potem pa po starem.
Ce se ne misliš, ne bo naredilo nobene razlike, ce se nekaj afnas prvih nekaj 100km, potem pa po starem.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Ahim ::
Andrej0212 je izjavil:
Ampak zakaj je potem to zapisano v vseh "manuals" praktično vseh avtomobilov?
Za brezveze verjetno ne... seveda se avto ne bo vozil 90 kph za tovornjakom,
ampak malo previdnosti ni odveč, če se avto misli uporabljat za 300k km plus...
Zakaj sploh tako silno filozofiranje o tem ce 178 km/h ti iz Slovenije do Dunaja ne smes nikjer vozit. Pelji po predpisih, vse bo v redu.
CleanPower ::
Še dobro da pri BMW tega ni.
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
m0LN4r ::
Pfff, 10 min po tistem, ko je šel iz salona, je prišel do max speed. Itak je omejena.
Avto moraš sprobati če dela, drugače ga takoj nazaj pelješ.
Te pravljice o nekem uvajanju, so zgolj pravljice. Avto se začne obrabljati že v tovarni, ko ga stestirajo ali na parkirplac peljejo. In se celo življenjsko dobo.
Saj zato pa se tvoji pokvarijo oz. razpadejo kmalu.
Ne mors na suho takoj na hard, saj ves
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
CleanPower ::
Pfff, 10 min po tistem, ko je šel iz salona, je prišel do max speed. Itak je omejena.
Avto moraš sprobati če dela, drugače ga takoj nazaj pelješ.
Te pravljice o nekem uvajanju, so zgolj pravljice. Avto se začne obrabljati že v tovarni, ko ga stestirajo ali na parkirplac peljejo. In se celo življenjsko dobo.
Saj zato pa se tvoji pokvarijo oz. razpadejo kmalu.
Ne mors na suho takoj na hard, saj ves
Če maš BMW samo žgeš.
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
m0LN4r ::
Tudi res, samo potem moras nosit s sabo vedno Kanister olja ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
CleanPower ::
Ne dokler uporabljaš original BMW kvalitetno olje :) Ne razen Castrol itd
Celsius - če hodlaš $400 za 30dni, dobiš 50$ nagrade
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
https://celsiusnetwork.app.link/1453486815
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ali malo rabljen avto - dolge razdalje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6269 (2247) | tony1 |
» | redni servis na 15.000km al 10.000km ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12504 (4175) | Horas |
» | Renault Espace je kanta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37251 (27487) | Stari maček |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21137 (18014) | fikus_ |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198875 (163888) | Spajky |