Forum » Na cesti » redni servis na 15.000km al 10.000km ?
redni servis na 15.000km al 10.000km ?
coderX ::
Nekje berem da 10.000km je najbolje.
Prvega sm naredil pri 15.000km, zdej pa bi drugega naredil pri 25.000. Kaj pravite?
Prvega sm naredil pri 15.000km, zdej pa bi drugega naredil pri 25.000. Kaj pravite?
korenje3 ::
Po moje tako kot ti proizvajalec priporoči.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
m0LN4r ::
Tako, razlike so tudi znotraj istega proizvajalca.
Saj se motorji in njihovo delovno obmocje lahko zelo razlikuje.
Ce bos bolj mirno spal lahko tudi na 5000km potegnes ven.
Ce se vozis z plusminus 2000 obrati, imas nizko porabo potem menjas najkasneje po intervalu.
Ce pa teras nonstop pa pogosteje, kot predpisano.
Jaz na enem menjam, ko to rece racunalnik. To je vcas 22.000km vcas 25600km odvisn kdo ga je vozil.
Na drugem pa vcasih na 5000km, vcasih na 10.000km odvisno kak se je vozil.
Saj se motorji in njihovo delovno obmocje lahko zelo razlikuje.
Ce bos bolj mirno spal lahko tudi na 5000km potegnes ven.
Ce se vozis z plusminus 2000 obrati, imas nizko porabo potem menjas najkasneje po intervalu.
Ce pa teras nonstop pa pogosteje, kot predpisano.
Jaz na enem menjam, ko to rece racunalnik. To je vcas 22.000km vcas 25600km odvisn kdo ga je vozil.
Na drugem pa vcasih na 5000km, vcasih na 10.000km odvisno kak se je vozil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tomlin ::
Nekje berem da 10.000km je najbolje.
Prvega sm naredil pri 15.000km, zdej pa bi drugega naredil pri 25.000. Kaj pravite?
Jaz ga delam pri cca 25000+. Sproti pa sam preverjam olje, hladilno tekočino, zavorno olje.. Če pa grem kam dlje, ga peljem k mehaniku, da opravi nujni pregled vse od zavornih oblog dalje etc, da me nebi med potjo kaj presenetilo.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
coderX ::
PersonaRuda je izjavil:
Ferrari ima na 5.000 km servis. Nisi napisal kakšen avto imaš? Ford Focus?
focus mHEV 1.0 , 155 konjev, dobil ga 2021/9. Prvi servis 15.000 se mi zdi Avgusta lani, zdej imam nekje 22700, pa bi naredil pri 25.000 ker sm zasledil folk k pravi da je 10k best.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: coderX ()
Meizu ::
Jaz imam zdaj Polo GTI 2019 pa mi za interval menjave olja VW priporoča menjavo olja na 10.000 milj po spletnih podatkih, torej zaokrožimo na 15.000km. Jaz bi se držal najmanj tega intervala. Ali prej. Prej ne bo škodilo, je pa zelo odvisno tudi od tega kako avto voziš. Če bolj pritiskaš je sigurno zdrava hitrejša menjava olja kot v priporočenih intervalih. Če voziš zmerno potem najbrž nima bit kaj narobe če se držiš proizvajalčevih priporočil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
coderX ::
Jaz imam zdaj Polo GTI 2019 pa mi za interval menjave olja VW priporoča menjavo olja na 10.000 milj po spletnih podatkih, torej zaokrožimo na 15.000km. Jaz bi se držal najmanj tega intervala. Ali prej. Prej ne bo škodilo, je pa zelo odvisno tudi od tega kako avto voziš. Če bolj pritiskaš je sigurno zdrava hitrejša menjava olja kot v priporočenih intervalih. Če voziš zmerno potem najbrž nima bit kaj narobe če se držiš proizvajalčevih priporočil.
vozim zelo počasi, tako počasi da če koga vozim se pritožuje da vozim prepočasi. Všeč mi je počasna vožnja. Obrati zelo redko.
Je tko stvar da 300EUR zdej dat, bi raje malo počakal. Kje točno zvem kaj priporoča Ford? Ko sem klical je rekel, da ni ravno nujno, ma da lahko vseeno naredijo.
Oil life mi piše nekje 70%
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: coderX ()
tony1 ::
PersonaRuda je izjavil:
Ferrari ima na 5.000 km servis. Nisi napisal kakšen avto imaš? Ford Focus?
focus mHEV 1.0 , 155 konjev, dobil ga 2021/9. Prvi servis 15.000 se mi zdi Avgusta lani, zdej imam nekje 22700, pa bi naredil pri 25.000 ker sm zasledil folk k pravi da je 10k best.
Po tem sodeč ima avto turbino, ti kar menjaj po skrajšanem intervalu.
val46 ::
A si glup, al se sam delaš glupega? V servisni knjigi ti vse piše...predvidevam da jo avto ima, če je bil kupljen nov in si prvi lastnik? Drugače pa, ti manjka do teh 25000km še več kot 2000km kot sam praviš. Če ne delaš nekih daljših relacij, ti zna itak zdržat do avgusta, takrat pa moraš vsaj olje in filter olja menjat. Ker servise se dela na določeno število kilometrov ali pa na obdobje enega leta.
coderX ::
Ima turbino ja. Zgleda da sem že zajebal prvi servis, ker bi ga mogel na 10.000km
How often should I change my oil Ford Focus?
7,500 Miles.
This service interval is important because it marks one of the most common and crucial services that your vehicle will need: the oil change and oil filter replacement. Remember to have your oil changed every 7,500 miles from here on out.
Fak, debil sem, a bodo kakšne komplikacije okoli garancije?
samo tle piše spet drugače;
https://www.group1auto.co.uk/ford/ford-...
Piše Focus 2019 EcoBoost (05/2018-) Every 2 years or every 18,500 miles
How often should I change my oil Ford Focus?
7,500 Miles.
This service interval is important because it marks one of the most common and crucial services that your vehicle will need: the oil change and oil filter replacement. Remember to have your oil changed every 7,500 miles from here on out.
Fak, debil sem, a bodo kakšne komplikacije okoli garancije?
samo tle piše spet drugače;
https://www.group1auto.co.uk/ford/ford-...
Piše Focus 2019 EcoBoost (05/2018-) Every 2 years or every 18,500 miles
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: coderX ()
kixs ::
Nehaj komplicirat!
Menjas na eno leto, razen, ce jih delas vec kot 30000km na leto.
Sam menjam na 2 leti. Delam pa cca 8000km na leto. Pa avto ima cez 300.000km in se vse prvo. Enostavno noce crknt :lol:
Menjas na eno leto, razen, ce jih delas vec kot 30000km na leto.
Sam menjam na 2 leti. Delam pa cca 8000km na leto. Pa avto ima cez 300.000km in se vse prvo. Enostavno noce crknt :lol:
val46 ::
Ma resno? Kupiš nov avto in se niti ne pozanimaš glede servisov? Pa tudi ta servis/trgovina kjer si avto kupil je malo "leva". Od 2019 do zdej bi moral imeti že vsaj 3 servise narejene, ne glede na število prevoženih kilometrov...
Kar ti bereš po nekih tujih forumih in ne vem še kaj vse nima nobene veze. Glede garancije in rednih servisov ti lahko edino pravilno svetuje tvoja servisna delavnica.
Kar ti bereš po nekih tujih forumih in ne vem še kaj vse nima nobene veze. Glede garancije in rednih servisov ti lahko edino pravilno svetuje tvoja servisna delavnica.
coderX ::
Ma resno? Kupiš nov avto in se niti ne pozanimaš glede servisov? Pa tudi ta servis/trgovina kjer si avto kupil je malo "leva". Od 2019 do zdej bi moral imeti že vsaj 3 servise narejene, ne glede na število prevoženih kilometrov...
Kar ti bereš po nekih tujih forumih in ne vem še kaj vse nima nobene veze. Glede garancije in rednih servisov ti lahko edino pravilno svetuje tvoja servisna delavnica.
sej sm napisal da je avto 2021/9
energetik ::
Meni je absolutno nadležno, da moram v Corolli menjati olje na 15 Mm. Olje je 0W-20, po 15 Mm je še vedno rumeno kot bi bilo novo. Komot bi tu Toyota naredila servisni interval na 30 Mm.
Slišim pa, da imajo tudi nekateri EV, npr. Hyundai servisni interval na 15Mm , kar je absurd. Z nečim pač morajo služiti.
Slišim pa, da imajo tudi nekateri EV, npr. Hyundai servisni interval na 15Mm , kar je absurd. Z nečim pač morajo služiti.
vires in numeris
Ales ::
Če imaš oči kot un očalar v Star treku, potem ni noben problem takole spotoma narediti spektrometrijo olja ob menjavi in takoj veš, pri čem si.
hojnikb ::
Meni je absolutno nadležno, da moram v Corolli menjati olje na 15 Mm. Olje je 0W-20, po 15 Mm je še vedno rumeno kot bi bilo novo. Komot bi tu Toyota naredila servisni interval na 30 Mm.
Slišim pa, da imajo tudi nekateri EV, npr. Hyundai servisni interval na 15Mm , kar je absurd. Z nečim pač morajo služiti.
Vsebnost vlage in določenih primesi se na oko nebo vidla... Verjetno toyota z razlogom daje taksne intervale...
Kaj bi pa pr EV servisiral druga kot kabinski filter, vejo pa verjetno sam pr hyundai. Ajd zavorno olje, ampak spet ne tako pogosto. Antifriz baterije oz. pogonskega sklopa more tut zdrzat precej časa, pravtako olje diferenciala...
#brezpodpisa
tony1 ::
"Fak, debil sem, a bodo kakšne komplikacije okoli garancije?"
Za garancijo relevantni intervali so navedeni v servisni knjigi ali pa v navodilih za uporabo.
Na podobnem turbo mlinčku sam menjam na 10 jurjev.
Za garancijo relevantni intervali so navedeni v servisni knjigi ali pa v navodilih za uporabo.
Na podobnem turbo mlinčku sam menjam na 10 jurjev.
solatko ::
Vedno sem na vseh avtih menjal na 10kkm in nikoli ni bilo problemov. Zakaj kupujete avte, če potem šparate na vzdrževanu, gumah, gorivu,...
Delo krepa človeka
A. Smith ::
Meni je absolutno nadležno, da moram v Corolli menjati olje na 15 Mm. Olje je 0W-20, po 15 Mm je še vedno rumeno kot bi bilo novo. Komot bi tu Toyota naredila servisni interval na 30 Mm.
Slišim pa, da imajo tudi nekateri EV, npr. Hyundai servisni interval na 15Mm , kar je absurd. Z nečim pač morajo služiti.
Lahko, da je tvoj avto eden izmed redkih, ki so tako dobro narejeni.
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
Zadnjih 20 let je bilo skoraj zlato pravilo, da se olje menja na 15 000 km in s takim intervalom ne uničiš nobenega motorja. Da pa nekateri predpisujejo menjavo olja na deset tisoč km, je pa zame korak nazaj proti poznim 80tim. Regresija, izbris desetletij napredka. Na 5 in 10 tisoč km so olje menjali Jugačem, Stojadinam in podobnim sekretom. Zakaj bi morali modernim napravam menjati olje pri tako kratkih intervalih? A Lade z Rusije uvažate ali kaj podobnega?!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
tomlin ::
"Fak, debil sem, a bodo kakšne komplikacije okoli garancije?"
Za garancijo relevantni intervali so navedeni v servisni knjigi ali pa v navodilih za uporabo.
Na podobnem turbo mlinčku sam menjam na 10 jurjev.
No ja, nov avto imaš v garanciji?, potem se pa vseeno drži rokov in servisne knjige, vsaj nekaj let. Moj je letnik 2007, pa šiba bolje kot nov
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
m0LN4r ::
Jaz imam zdaj Polo GTI 2019 pa mi za interval menjave olja VW priporoča menjavo olja na 10.000 milj po spletnih podatkih, torej zaokrožimo na 15.000km. Jaz bi se držal najmanj tega intervala. Ali prej. Prej ne bo škodilo, je pa zelo odvisno tudi od tega kako avto voziš. Če bolj pritiskaš je sigurno zdrava hitrejša menjava olja kot v priporočenih intervalih. Če voziš zmerno potem najbrž nima bit kaj narobe če se držiš proizvajalčevih priporočil.
vozim zelo počasi, tako počasi da če koga vozim se pritožuje da vozim prepočasi. Všeč mi je počasna vožnja. Obrati zelo redko.
Je tko stvar da 300EUR zdej dat, bi raje malo počakal. Kje točno zvem kaj priporoča Ford? Ko sem klical je rekel, da ni ravno nujno, ma da lahko vseeno naredijo.
Oil life mi piše nekje 70%
Pise v servisni knjigi?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Ima turbino ja. Zgleda da sem že zajebal prvi servis, ker bi ga mogel na 10.000km
How often should I change my oil Ford Focus?
7,500 Miles.
This service interval is important because it marks one of the most common and crucial services that your vehicle will need: the oil change and oil filter replacement. Remember to have your oil changed every 7,500 miles from here on out.
Fak, debil sem, a bodo kakšne komplikacije okoli garancije?
samo tle piše spet drugače;
https://www.group1auto.co.uk/ford/ford-...
Piše Focus 2019 EcoBoost (05/2018-) Every 2 years or every 18,500 miles
Jaz bi pogledal v navodilih servisne knjige, kjer si avto kupil.
Mi smo v skupini primerjali intervale in so razlicni tudi glede na Regijo. Juzno evropske drzave imajo krajse intervale, ker naj bi bilo slabse gorivo. Slovenija spada med iste, kot madzarska, ki imajo krajse kot DACH servisne knjige. Cisto resno mislim.
Maizu za GTIja v Sloveniji si preprican, da nimas nekje krajsi interval omenjen kot 15.000km? Pri meni v nemskem pise, v izrednih razmerah, ene 5 alinej in ena izmed njih, drzave s slabsim gorivo, je treba menjati na 10.000km oz. 1x na leto, odvisno kaj nastopi prej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
Itak, da nima.
Je pa res, da servisi vec zasluzijo, ce gres k njim 1x na leto, kot pa 1x na dve leti. Pomnozis to z nekaj tisoc vozili in vuala, vsi so srecni.
Drugace pa cisto nov TDI, proizveden za nemski trg, ki se vozi 50-90 po regionalki, bo cisto normalno imel servisni interval na 2 leti oz. med 25-30.000km.
Pa nic ne ribajo, niti stari, niti novi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
donvito ::
Vedno sem na vseh avtih menjal na 10kkm in nikoli ni bilo problemov. Zakaj kupujete avte, če potem šparate na vzdrževanu, gumah, gorivu,...
no sedaj smo pa zvedeli kakšne avte vozi solatko.
Zadnjih 20 let je bilo skoraj zlato pravilo, da se olje menja na 15 000 km in s takim intervalom ne uničiš nobenega motorja. Da pa nekateri predpisujejo menjavo olja na deset tisoč km, je pa zame korak nazaj proti poznim 80tim. Regresija, izbris desetletij napredka. Na 5 in 10 tisoč km so olje menjali Jugačem, Stojadinam in podobnim sekretom. Zakaj bi morali modernim napravam menjati olje pri tako kratkih intervalih? A Lade z Rusije uvažate ali kaj podobnega?!
tony1 ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
Bog je izumil internet, brez strahu ga uporabi. Problematika nabiranja masti in gareža (sludge) v motorju je splošno znana stvar.
m0LN4r ::
Od tistega milimetra masti, ki se pri novih motorjih nabere po 50-60.000km se noben ni zaribal.
Al to govorimo za 30 let stare avte in olje?
Al to govorimo za 30 let stare avte in olje?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
A. Smith ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
Recimo tole.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vuli ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
mislim, da je renault predisal Lagunam menjavo olja pri 30k, problematični so bili pa 1.9dci...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
McLuzo ::
Ko tako berem komentarje me res mine še kdaj rabljen avto kupovat...
Bolj kot so moderni motorji, bolj je važno da se redno menja olje in tudi pravilno po specifikacijah oz. prej kot 15.000km ali 1 leto (tudi če proizvajalec reče na 25k km).
In ne, 5W-30 ni dovolj dober podatek, to pove samo viskoznost olja. Pri specifičnih motorjih je zares pomembno, da so notri pravi dodatki, dovolj tega, pa manj onega itd.
Če imaš veliko kratkih voženj, da se motor niti ne segreje, pomeni da gorivo kondenzira na stenah valja, bat z svojimi obroči postrga gorivo navzdol.
In kam gre postrgano gorivo? V olje. In kaj se zgodi z oljem? Razredči se oz. mazalne lastnosti s časom padajo. Lahko pride do prekinitve oljnega filma med površinami. Posledica je večja obraba notranjih organov motorja.
Poleg goriva je seveda v valju tudi zrak za zgorevanje, in v zraku imaš tudi vlago, ki prav tako kondenzira na hladnih površinah in lahko preide v olje. Z daljšimi vožnjami, ko se motor segreje, voda seveda izhlapeva.
"Stari" (sem bi osebno nekako uvrstil do letnik 2010) atmosferski ali TDI motorji so mnogo manj dovzetni za podaljšan interval menjave olja oz če ga prekoračiš za par 1000x km.
Moderni, prisilno polnjeni mlinčki z direktnim vbrizgom in vsemi EGR ter katalizotrji so pa že precej bolj dovzetni za težave.
Olje ni samo za "mazat", z njim se hidravlično krmili "zobnike", ki uravnavajo zakasnitve odmičnih gredi, hlajenje turbine,...
Pri Ford Eco Boost je sploh pomembno da se držiš intervalov. In ne samo teh, zares pomembno je da pravo olje daješ notri. Nekateri EcoBoost motorji (od 1.0 navzgor) nimajo verige, ampak jermen znotraj motorja KI PLAVA V OLJU. In če olje nima ustreznih dodatkov, ali so intervali predolgi in dodatki izgubijo svoje "mehčalne" lastnosti, jermen začne razpadat. Posledično se spodaj v karterju zamaši sesalna cev za olje, pride do pomanjkanja oljnega tlaka oz. ne pride več tja (ali manjših količinah) kjer se rabi in lahko v najslabšem primeru privede do uničenja motorja. To sevede ne govorim pri 10.000 ali 30.000km, ampak z NEvzdževanjem so taki motorji pri 100.000 bolj kot ne za na odpad.
To je seveda en izmed bolj črnih scenarijev.
Na Youtubu imaš ogromno tega, zares dobro prikazanega in razloženega.
V nemščini (Die Autodoktoren, Kuhnt Autoservice,...):
Why oil change matters:
@Energetik
Za Toyote je res odličen YT kanal The Car Care Nut. Dec servisira samo Toyote (in Lexus) res priporočam njegov kanal:
https://www.youtube.com/@TheCarCareNut/...
Zakaj redno menjati olje, zelo dobro razloženo pri razstavljanju motorja:
How to make your Toyota Last Over 300k Miles without Major Repairs:
Bolj kot so moderni motorji, bolj je važno da se redno menja olje in tudi pravilno po specifikacijah oz. prej kot 15.000km ali 1 leto (tudi če proizvajalec reče na 25k km).
In ne, 5W-30 ni dovolj dober podatek, to pove samo viskoznost olja. Pri specifičnih motorjih je zares pomembno, da so notri pravi dodatki, dovolj tega, pa manj onega itd.
Če imaš veliko kratkih voženj, da se motor niti ne segreje, pomeni da gorivo kondenzira na stenah valja, bat z svojimi obroči postrga gorivo navzdol.
In kam gre postrgano gorivo? V olje. In kaj se zgodi z oljem? Razredči se oz. mazalne lastnosti s časom padajo. Lahko pride do prekinitve oljnega filma med površinami. Posledica je večja obraba notranjih organov motorja.
Poleg goriva je seveda v valju tudi zrak za zgorevanje, in v zraku imaš tudi vlago, ki prav tako kondenzira na hladnih površinah in lahko preide v olje. Z daljšimi vožnjami, ko se motor segreje, voda seveda izhlapeva.
"Stari" (sem bi osebno nekako uvrstil do letnik 2010) atmosferski ali TDI motorji so mnogo manj dovzetni za podaljšan interval menjave olja oz če ga prekoračiš za par 1000x km.
Moderni, prisilno polnjeni mlinčki z direktnim vbrizgom in vsemi EGR ter katalizotrji so pa že precej bolj dovzetni za težave.
Olje ni samo za "mazat", z njim se hidravlično krmili "zobnike", ki uravnavajo zakasnitve odmičnih gredi, hlajenje turbine,...
Pri Ford Eco Boost je sploh pomembno da se držiš intervalov. In ne samo teh, zares pomembno je da pravo olje daješ notri. Nekateri EcoBoost motorji (od 1.0 navzgor) nimajo verige, ampak jermen znotraj motorja KI PLAVA V OLJU. In če olje nima ustreznih dodatkov, ali so intervali predolgi in dodatki izgubijo svoje "mehčalne" lastnosti, jermen začne razpadat. Posledično se spodaj v karterju zamaši sesalna cev za olje, pride do pomanjkanja oljnega tlaka oz. ne pride več tja (ali manjših količinah) kjer se rabi in lahko v najslabšem primeru privede do uničenja motorja. To sevede ne govorim pri 10.000 ali 30.000km, ampak z NEvzdževanjem so taki motorji pri 100.000 bolj kot ne za na odpad.
To je seveda en izmed bolj črnih scenarijev.
Na Youtubu imaš ogromno tega, zares dobro prikazanega in razloženega.
V nemščini (Die Autodoktoren, Kuhnt Autoservice,...):
Why oil change matters:
@Energetik
Za Toyote je res odličen YT kanal The Car Care Nut. Dec servisira samo Toyote (in Lexus) res priporočam njegov kanal:
https://www.youtube.com/@TheCarCareNut/...
Zakaj redno menjati olje, zelo dobro razloženo pri razstavljanju motorja:
How to make your Toyota Last Over 300k Miles without Major Repairs:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: McLuzo ()
Lonsarg ::
Še dobro da ne delam več kot 15k, bi znorel če bi rabil pogosteje kot enkrat na leto pred tehničnim to počet, kak šrot to prodajajo dandanes.
Hvalabogu pri električnih ni olja.
Hvalabogu pri električnih ni olja.
McLuzo ::
coderX ::
ej folk sorry za zmedo. V glavnem sva skupaj s frendom pogledala v servisno knjižico k dobiš zraven. Globokonočni ride pa smo še to pogledali.
Piše prvi servis 15.000km, torej nism nič sfalil. Za servise po 15k, pa piše
12-17k km, za u izi vožnjo itd.
8-13k, za neko razgibano vožnjo pa kratke razdalje
5-8k, za norenje itd.
Torej jaz bom se jutri naroču na servis, mam trenutno 22.800km, tko da je najbolje da zdej naredim.
Sicer avto ma nek čuden zvok pri 2.5k do 3k obratov, a mojstri pravijo da je vse v redu, sm ga mel 8 ur na pregledu, z računalnikom se vozli, nikjer ne kaže nobene napake, zvok pa je takšen k ga prej ni blo.
Se vozi normalno, samo jaz sem še vedno razočaran nad nakupom, ker se mi ta zvok ne zdi normalen.
Piše prvi servis 15.000km, torej nism nič sfalil. Za servise po 15k, pa piše
12-17k km, za u izi vožnjo itd.
8-13k, za neko razgibano vožnjo pa kratke razdalje
5-8k, za norenje itd.
Torej jaz bom se jutri naroču na servis, mam trenutno 22.800km, tko da je najbolje da zdej naredim.
Sicer avto ma nek čuden zvok pri 2.5k do 3k obratov, a mojstri pravijo da je vse v redu, sm ga mel 8 ur na pregledu, z računalnikom se vozli, nikjer ne kaže nobene napake, zvok pa je takšen k ga prej ni blo.
Se vozi normalno, samo jaz sem še vedno razočaran nad nakupom, ker se mi ta zvok ne zdi normalen.
chucki ::
Se ena troll tema, vi mu pa daste vso pozornost.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
hojnikb ::
Jaz bi pa vsakic ko grem na tankstelle sel se na servis ... just in case. Ford pa to
FixOrRepairDaily ane
#brezpodpisa
PacificBlue ::
Se ena troll tema, vi mu pa daste vso pozornost.
Eni dajo več pozornosti forumu, kot pa rednim servisom.
FAFO
I’m out.
:3
:3
stara mama ::
So bli primeri, ko je bil servisni interval odvisen od doplačila podaljšane garancije.
Na 30k interval servis itak vidi avto samo 2x, mogoče 3x, potem pa prvi lastniki ponavadi prodajo avte naprej.
Na 30k interval servis itak vidi avto samo 2x, mogoče 3x, potem pa prvi lastniki ponavadi prodajo avte naprej.
PacificBlue ::
Verjetno zato v servisni knjigi(vw) ne pise interval za main service. Pa mislim da je na 240k km. (1.4 tsi)
I’m out.
:3
:3
JanBrezov ::
nyler2 ::
Maizu za GTIja v Sloveniji si preprican, da nimas nekje krajsi interval omenjen kot 15.000km? Pri meni v nemskem pise, v izrednih razmerah, ene 5 alinej in ena izmed njih, drzave s slabsim gorivo, je treba menjati na 10.000km oz. 1x na leto, odvisno kaj nastopi prej.
Iz prve roke, Golf 8 GTI, prvi servis 25000km, to je navedeno na nalepki na vratih, v avtu je servisni interval 30kkm :) je pa blo priporočeno z strani mehanika 10-15kkm oz 1x letno. Je pa nekaka zdrava logika da če greš na npr track day pač menjaš olje. Isto pravilo naj bi se upoštevalo če bi vlekel npr počitniško prkolco na morje.
Sam sem na 8kkm pa je že drugo olje notr. Mislim da strošek menjave olja ni ravno velik strošek (180e na uradnem za omenjen avto), sploh če se gre za novejše avte, kjer so motorji zelo obučutljivi in imajo zelo male tolerance.
ViperR ::
Jaz nisem peljal na seevis avta ze zelo dolgo. Nazadnje ene 50k km nazaj.. saj bi pa nimam časa. Kaj gre lahko narobe?
feryz ::
Nč, počakaj da ti napiše, da je brez olja in takrat malo dolij.
Lahko uporabi Zvezda, Gea in podobno, samo budget znamkam se izogni (m-olje, š-olje in podobno).
Lahko uporabi Zvezda, Gea in podobno, samo budget znamkam se izogni (m-olje, š-olje in podobno).
Blinder ::
Jaz bom samo spomnil, da je pretekla leta veliko znamk začelo predpisovati menjavo olja na 30 000 km, potem pa so to zaradi obilice okvar in zaribanih motorjev vsi po vrsti nehali.
imaš kak vir za ta podatek?
Bog je izumil internet, brez strahu ga uporabi. Problematika nabiranja masti in gareža (sludge) v motorju je splošno znana stvar.
on je podal izjavo, on naj jo podkrepi z virom
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
mertseger ::
Na servisih se najbolje slluži tako jih ima KIA zelo pogosto. Sem gledal za svojega pri nas na 15000 v angljiji na ca. 35000 servis pa isti.
fikus_ ::
Imam Toyoto, predpisan interval je 15 kkm, avto računalnik zajamra, da je potrebna menjava olja na 30 kkm.
En mehanik je dejal, da je 30 kkm za avtocesto in DE, v SLO velja 15kkm zaradi vozakanja po drugih cestah.
En mehanik je dejal, da je 30 kkm za avtocesto in DE, v SLO velja 15kkm zaradi vozakanja po drugih cestah.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Bolt ::
Šintaro vas jebe v glavo vi pa spet nasedate. A jeste glupi
Moraš res bit prilagojen program, da ne pokapiraš da vas trola
Moraš res bit prilagojen program, da ne pokapiraš da vas trola
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.
Malajlo ::
Večina je na 20k km. Ampak če Toyota priporoča na 15k km, najbrž ne veljajo kar brez veze kot zanesljivi avtomobili. Ker pač še z dobrim oljem stvari dlje časa držijo.
Iz tega sklepam, da ne škodi, če menjaš olje prej. Ni pa konec sveta, če tudi 5k zamudiš. Seveda pod pogojem, da ne tišiš hudiča nonstop.
Iz tega sklepam, da ne škodi, če menjaš olje prej. Ni pa konec sveta, če tudi 5k zamudiš. Seveda pod pogojem, da ne tišiš hudiča nonstop.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 23645 (11522) | m0LN4r |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8578 (3797) | Blinder |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51890 (23938) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15880 (13510) | jest10 |
» | Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14990 (13422) | fikus_ |