» »

Volvo opustil idejo o zgolj električnih vozilih po letu 2030

1
2
3

Utk ::

Včeraj smo imeli Tarčo, kjer je bila hipoteza, da smo vsi eni reveži, po drugi strani očitno niti največji reveži nočejo prišparat na gorivu, ogrevanju, itd. Ker oni rabijo 2 avta, ki vsak zmore 1000 km v komadu. Ok, whatever, delajte kar hočte, očitno serjete denar...
Ker proti evjem, elektrarnam in podobnem so v glavnem reveži, če smo realni. Tisti z vsaj malo denarja, vsaj preračunajo, če se splača. Pa komur se ne, se ne, ok. Reveži niti ne računajo. Če bi znali, verjetno ne bi bli reveži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Imas malo vec denarja od reveža, bogatasom se jebe za stroske.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Ja, ampak takih je cca 100 v Sloveniji, če še tolk. Med njimi me sigurno ni.
Saj očitno sem jaz največji revež, če mi ni jasno kako se drugim jebe za teh par jurjev na leto.
Čeprav, če bi nekomu ponudil 3 jurje na leto za dobesedno nič dela, je bolj malo takih, ki bi samo odmahnilo z roko, kaj mi bo to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gort ::

Ja, eno je biti relativen revež, drugo pa absoluten. V prevladujočih medijih to dvoje radi enačijo in spinajo glede na potrebe nadrejene politike. Mene bolj presenečajo takšne razprave o SE in podobnih kraticah, še najbolj ko postanejo nekoliko čustvene, čeprav so pogoji dejansko določeni nekje drugje. Ampak, če se ljudje počutijo varne z višjimi davki, ne glede na dejanski izplen...

DamijanD ::

V bistvu rabimo tudi podatek koliko od teh, ki so v blokih, dejansko potrebujejo avte za dolge razdalje. Laično bi pričakoval, da večina ljudi v blokih živi v mestu v katerem dela -> kratke razdalje -> mala potreba po polnjenju (oz. BEV niti nima velikega finančnega smisla). Tisti, ki pa delajo veliko km (a ne z izredno dolgimi relacijami recimo 70 - 200 km na dan), za te je pa BEV finančno odlična stvar in večina takih pa mislim, da živi v hišah in potem dnevno migrirajo v službo in nazaj...

Utk ::

Električni niso več praktično nič dražji kot ice. Malo zarad subvencij, ampak tudi če te ukinejo, bojo šle pa osnovne cene dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

OK.d ::

twom je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ti uspe polnit avto čez dan, se elektrarna z novo subvencijo, baterijami, itd, pokrije še zmeraj najmanj v tistih 5 do 7 letih proti nafti.
Se pravi, za dokazovanje da imaš prav, bomo sedaj avte polnili podnevi ko smo v službah na svojih domačih polnilnicah (tudi tisti v blokih), nič več ponoči... Dobr ti gre matematika. Jaz ti predlagam da greš v politiko. Imaš zmeraj prav.

So pa verjetno ljudje na splošno res butasti, ker so ugotovil da se (še) ne splača kupovat električnih avtov (vsaj glede na najnovejše statistike in članke v medijih)...

Pa brez skrbi, kot štromar in elektrotehnik po srcu (že vsaj 40 let), bom električni avto kupil takoj ko bo cenejši od bencinskega in ko bo uporaben. Bencinskega roadstarčka bom imel pa za gušt za čez vikend za po ovinkasti cesti...

Odlično napisano.
LPOK.d

OK.d ::

Utk je izjavil:

Električni niso več praktično nič dražji kot ice. Malo zarad subvencij, ampak tudi če te ukinejo, bojo šle pa osnovne cene dol.

:))
LPOK.d

Utk ::

So pa verjetno ljudje na splošno res butasti, ker so ugotovil da se (še) ne splača kupovat električnih avtov (vsaj glede na najnovejše statistike in članke v medijih)...

Prodaja je padla praktično samo v Nemčiji, v Evropi na sploh je vseeno zrastla. Ampak članki so samo o Nemčiji. Bedaki pa nasedate kot muhe na drek.

D3m ::

OK.d je izjavil:

Utk je izjavil:

Električni niso več praktično nič dražji kot ice. Malo zarad subvencij, ampak tudi če te ukinejo, bojo šle pa osnovne cene dol.

:))


Napeljuje, da bo proizvajalec, kar spustil ceno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

opeter ::

dronyx je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Skor težko verjamem takšnim cenam kuponov. Velik del eu elektrike je termo. Ne more bit vse v minusu!
Mogoče je pa to "prosti" trg. Nekdo kupuje kupone v tujini in jih drago preprodaja Tešu. To bi pa verjel.

Če ta sistem omogoča takšne manipulacije, potem je pa za v smeti. Ne bi se pa čisto nič začudil, da je možno tudi to. Ta EU se mi zdi da se včasih obnaša...recimo temu bizarno.


A ni zanimivo, Nemci so baje eni izmed najbolj zelenih članic v EU-ju, vseeno pa veselo kupujejo elektriko iz Francije pa tudi iz vzhodnih termoelektrarn?
Spomnim se, da je bilo pred leti cirkus, ko so Poljake silili, da zaprejo enega večjih rudnikov lignita, oni pa so takrat delali ravno nasprotno. Ne vem sicer, kako se je zgodba razpletla, ker nisem spremljal.

RTVSLO: Spor med Poljsko in Češko zaradi rudnika lignita v bližini meje se poglablja
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

So pa verjetno ljudje na splošno res butasti, ker so ugotovil da se (še) ne splača kupovat električnih avtov (vsaj glede na najnovejše statistike in članke v medijih)...

Prodaja je padla praktično samo v Nemčiji, v Evropi na sploh je vseeno zrastla. Ampak članki so samo o Nemčiji. Bedaki pa nasedate kot muhe na drek.


A potem ne velja vec, če Nemčija kihne...ali si spet zmisljujes?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

no comment ::

gort je izjavil:

Živeči v bloku imajo pač druge ugodnosti, a tem bi ji vse privoščil, ostalim pa nobene?

Katero ugodnost privošči država živečim v bloku?

gort ::

no comment je izjavil:

Katero ugodnost privošči država živečim v bloku?

Recimo, na hitrico - manj lastnega vzdrževanja, manj skrbi za okolico, bližina storitev in infrastrukture, odvečnost avtomobilov, nadzor in varnost, delitev stroškov, skupni prostori, možnost skupnostne sončne elektrarne... Ja, ja, zdaj bo tule enih 100 navedb, da je to vse samo v teoriji - nič drugače kot za vse ostalo, univerzalno pravilo je, da ni univerzalnega pravila za vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

Utk ::

Tudi blokarji so si glih tako lahko postavili elektrarno z netmeteringom. Da so se nesposobni karkoli dogovorit, je pa njihov problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Orias ::

Zaradi aktivistov in influencerjev je evropska industrija tam kjer je pač. Sej sta tudi VW, AUDI, MB začela razmišljati podobno kot Volvo. Moje mnenje je, da bomo lahko v roku nekaj let lahko tudi kupili nove avte na dizelsko gorivo, vodik... Desetletja so proizvajalci razvijali motorje na notranje izgorevanje. Zaradi aktivistov in influencerjev so morali čez noč zavržti vso to znanje in začeti od začetka. In to znanje je bilo vredno zlata in je prinašalo dobičke. Na srečo še v ozadju razvijajo motorje na notranje izgorevanje, ki bi naj ustrezali standardu Euro 7. Tudi zanimanje za motorje na notranje izgorevanje še ostaja.
Nisem nasprotnik EV. EV bodo zaživela takrat, ko bodo dostopna vsem brez subvencij.

Telbanc ::

No, zakaj ne pustijo, da trg naredi svoje. Ko so podjetjja l. 2008 začela na veliko zapirat vrata, se je tukaj vehementno pisalo, trg pač dela svoje. Če bojo prevladala električna skropucala pač bojo. :))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

IL_DIAVOLO ::

Kitajcem bi mogli pošiljati donacije, ker so nam naredli uslugo 8-)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Telbanc ::

https://www.avto-fokus.si/Novice/narobe...

"Narobe svet: električni fiat 500e bo zdaj dobil bencinski motor"

Itak zna se zašto. Bli pa so tko pametni, daljnovidni, da so se konstrukcijsko zasigurali, se pravi da je zadeva kompatibilna tud za benz , "če štrom slućajno ne bo šel". Kar je v današnih binarnih časih prava redkost, da nekdo še misli z nekoronsko mislenostjo. Lah smo brez skrbi, da bi se to kdaj zgodilo moderatorjem na tem forumu, da bi probali mislit z svojo glavo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Step2en Wolf ::

Telbanc je izjavil:

https://www.avto-fokus.si/Novice/narobe...

"Narobe svet: električni fiat 500e bo zdaj dobil bencinski motor"

Itak zna se zašto. Bli pa so tko pametni, daljnovidni, da so se konstrukcijsko zasigurali, se pravi da je zadeva kompatibilna tud za benz , "če štrom slućajno ne bo šel". Kar je v današnih binarnih časih prava redkost, da nekdo še misli z nekoronsko mislenostjo. Lah smo brez skrbi, da bi se to kdaj zgodilo moderatorjem na tem forumu, da bi probali mislit z svojo glavo.


Slovenski avtomobilski novinarji so v glavnem prepisovalci reklamnih pamfletov. Nikoli, praktično nikoli, ne povedo, kaj NE dela oz. funkcionira.
PRIMER: Avtomobili z LCD touch displayem namesto različnih fizičnih gumbov so: SINGLE POINT OF FAILURE (poznan iz aviacije, tudi sleherniku poznan Boeing 737 Max).
Če se ekran pokvari, ga razbiješ (ob nalaganju predmetov ali prileti v ekran predmet ob silovitejšem zaviranju), ne moreš z ničemer več upravljati!

To s Fiatom500 je Click Bait. Nova različica z nekoliko večjimi merami je bila pač lansirana najprej z električnim motorjem in baterijami.
Tudi v Italiji, dom Fiata, večina prebivalcev živi v BLOKIH, kar pomeni, da NIMAJO kje polniti zgolj električnih vozil. Fiat500 II je tako bil že v osnovi mišljen kot vsaj hibrid, če ne tudi polnokrvni ICE.

Slovenija ima podoben problem blokovskih naselij, kjer je še huje to: da je večina vozil parkiranih izven parkirnih mest - le ta niso niti v privat lasti, temveč "od vseh" (gajbičarstvo je hobi za penzionerje).
Japonska, kjer moraš ob nakupu vozila dokazati, da imaš PRIMERNO PARKIRIŠČE v lasti.. je obraten primer. Oni bi lahko izvedli elektrifikacijo osebnih prevoznih sredstev, pa tega ne počno.. Ne zgolj zaradi nezdostno dimenzioniranega električnega omrežja!
Toyota stavi na 1:6:90 razmerje... Kdor pozna (in ljubi) japonsko kulinariko, ve, da so tisočletja shajali z malo kuriva (zato je večina hrane surova ali minimalno oz. ekspresno temperaturno obdelana)... torej imajo TRADICIJO varčevanja z redkimi stvarmi.. v tem kontekstu redkih kovin in ostalega potrebnega za el. avto.
Za 1 električen avto je potrebno toliko kot za 6 priključnih hibridov ali 90 hibridov.

Surovine, redke kovine.. kot nerazvito eletkrično omrežje, da bi lahko vsi polnili.. kot polnilna mesta.. so vse gromozanske ovire za čisto EL. REVOLUCIJO.

"Revolucijo" se tako lahko gredo le bogati (hiša, garaža, priključno mesto..).. kar pomeni, da je le "posh revolucija".. dejanska revolucija je, ko se premakne plebs.. le ti bodo pa še naprej gonili prdulce.

Zgodovina sprememb…

Step2en Wolf ::

Orias je izjavil:

Zaradi aktivistov in influencerjev je evropska industrija tam kjer je pač. Sej sta tudi VW, AUDI, MB začela razmišljati podobno kot Volvo. Moje mnenje je, da bomo lahko v roku nekaj let lahko tudi kupili nove avte na dizelsko gorivo, vodik... Desetletja so proizvajalci razvijali motorje na notranje izgorevanje. Zaradi aktivistov in influencerjev so morali čez noč zavržti vso to znanje in začeti od začetka. In to znanje je bilo vredno zlata in je prinašalo dobičke. Na srečo še v ozadju razvijajo motorje na notranje izgorevanje, ki bi naj ustrezali standardu Euro 7. Tudi zanimanje za motorje na notranje izgorevanje še ostaja.
Nisem nasprotnik EV. EV bodo zaživela takrat, ko bodo dostopna vsem brez subvencij.


Ne drži.

ICE so se znašli v nemislosti zaradi tega, KDO in KAJ ima nafto.

Električni avtomobili niso bili mišljeni kot okoljevarstveni projekt (čeprav ga lažno tako promovirajo!*), temveč kot stvar, ki bi ARABCEM in RUSOM zmanjšalo vpliv.
Evropa bi se lahko rešila odvisnosti od obeh (ker oljna repica ni ravno "rešila" problema).

KER PA SO KITAJCI ZAVZELI to alternativo naftnim mogotcem, je ZDA in cepetajoča EU obrnila ploščo.
Simple.

* El. avtomobili še zdaleč niso EKO.. najbolj ekološko je uporabljati avto, ki ga že imaš.. saj gre za proizvodnjo novega ogromno energije, ki je ne boš v svojem življenju nadoknadil. Če k temu prišteješ še razne transporte materialov, baterij.. kot dokaj škodljive prakse pridobivanja redkih kovin (še posebej v Afriki in Aziji).. se vse sprevrže v absurd.
Ja, zahodna mesta bodo tišja in manj smrdljiva.. Zemlja, kot celota, pa veliko bolj onesnažena.

Dokler ne izumijo SUPERPREVODNIKOV na sobni temperaturi.. ali vsaj HLADNO FUZIJO... je električen avto non-sense.. še posebej na Kitajskem, kjer večina elektrike pride iz TE.. se torej kuri lignit, premog!!

Utk je izjavil:

So pa verjetno ljudje na splošno res butasti, ker so ugotovil da se (še) ne splača kupovat električnih avtov (vsaj glede na najnovejše statistike in članke v medijih)...

Prodaja je padla praktično samo v Nemčiji, v Evropi na sploh je vseeno zrastla. Ampak članki so samo o Nemčiji. Bedaki pa nasedate kot muhe na drek.


Članki in analize so objavljene v Britanskih, kot Ameriških medijih.. https://www.wired.com/story/evs-are-los...

Da ti avto izgubi 50% vrednosti v prvem letu.. se pa ni zgodilo tudi najbolj poraznim ICE avtomobilčkom, kjer je bilo kar nekaj kiksov (Yugo itd.)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

No daj mi ti najdi konkretnega id3, id4, ioniq4, model 3, mg4, karkoli se prodaja v rangu od 25 do 45 jurjev, in se da kupit eno leto staro za 13 do 23 jurjev.

Lonsarg ::

Problem je predvsem ekonomski da, "eko" je sam bonbonček (ampak čisto fajn bonbonček). EU pač nima nafte.

Potem je tu še dodatni problem izvoza avtomobilske industrije, če EU zaspi na EV bo strmoglavil izvoz avtomobilov, ker bodo pač druge države šle na EV. No glavna škoda je že narejena, ker je Kitajska zmagala EV dirko, ampak vseeno je razlika ali bomo za njimi zgolj par let ali desetletja. Če bomo za njimi desetletja bo to kolaps EU avtomobilske industrije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

IL_DIAVOLO ::

Pravilno, kar naj propadejo, ker kdo pa si lahko privošči 40k, da dobi spodoben električen avto.

Ce jih ni ulica naučila, pa jih bo konkurenca. Zeleli so najprej izkoriščati kitajsko delovno silo, nato pa se EU plačni standard. Upam, da propadejo od prvega so zadnjega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

J.McLane ::

Spet se dela nek hype glede te novice, prvotna all or nothing napoved je bila itak s figo v žepu, pač populstična izjava, zastonj reklama.

Bistvo v tej novici se skriva tule:
"Volvo sicer napoveduje, da bodo leta 2030 več kot 90 odstotkov njihovih avtomobilov predstavljali električni avtomobili in priključni hibridi, preostanek pa bodo klasični hibridi."

Kdor tule v tej novici vidi kako bo leta 2030 kupil nekega klasičnega V50 D3 se pač močno moti. Tehnologija gre dalje, v vsakem primeru bodo ponudili najmanj ICE z dodatkom baterije, trg bo pa povedal kaj se bo bolje prodajalo hibrid ali BEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Lonsarg ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pravilno, kar naj propadejo, ker kdo pa si lahko privošči 40k, da dobi spodoben električen avto.

Ce jih ni ulica naučila, pa jih bo konkurenca. Zeleli so najprej izkoriščati kitajsko delovno silo, nato pa se EU plačni standard. Upam, da propadejo od prvega so zadnjega.
To da stane 40k je ravno problem slabo razvite industrije EV v EU. Kitajska ze dela EV ki so cenejsi za proizvodnjo kot ICE. Ko bo EU EV industrija ustrezno razvita bodo EV enako dragi ali cenejsi tudi od zahodnih avtomobilskih proizvajalcev. Ce bodo mutili in bremzali se bo to sicer zgodilo pocasi. Ce gredo all-in pa smo tam lahko ze cez leto ali dve.

To da gre EU ekonomsko slabse bos pa tudi ti obcutil, tak da pazi kaj si zelis ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Blinder ::

Lonsarg je izjavil:

To da stane 40k je ravno problem slabo razvite industrije EV v EU.


Saj je bil ID3 v Kitajski za 15k eur:
https://carnewschina.com/2023/08/10/the...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Lonsarg ::

Ne govorim o razlike EU/Kitajska, govorim o razliki ICE/EV v EU. Kitajci imajo to razliko v prid EV, mi imamo to razliko še vedno v prid ICE, bo treba našo avtomobilsko EV industrijo razvit pa se bo obrnilo tudi pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Gregor P ::

EV naj bi bili toliko cenejši za sestaviti od MNZ/ICE vozil ipd., da so pač toliko dražji danes - kot sem jaz razumel naš pogovor tu, bodi zaradi ekonomije obsega EV-ji tam okoli leta 2035 res cenejši. Tako da pač še nismo tam8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

sbawe64 ::

opeter je izjavil:

dronyx je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Skor težko verjamem takšnim cenam kuponov. Velik del eu elektrike je termo. Ne more bit vse v minusu!
Mogoče je pa to "prosti" trg. Nekdo kupuje kupone v tujini in jih drago preprodaja Tešu. To bi pa verjel.

Če ta sistem omogoča takšne manipulacije, potem je pa za v smeti. Ne bi se pa čisto nič začudil, da je možno tudi to. Ta EU se mi zdi da se včasih obnaša...recimo temu bizarno.


A ni zanimivo, Nemci so baje eni izmed najbolj zelenih članic v EU-ju, vseeno pa veselo kupujejo elektriko iz Francije pa tudi iz vzhodnih termoelektrarn?
Spomnim se, da je bilo pred leti cirkus, ko so Poljake silili, da zaprejo enega večjih rudnikov lignita, oni pa so takrat delali ravno nasprotno. Ne vem sicer, kako se je zgodba razpletla, ker nisem spremljal.

RTVSLO: Spor med Poljsko in Češko zaradi rudnika lignita v bližini meje se poglablja

Rudnik obratuje, ima dovoljene poljske vlade do 2044
Tur%C3%B3w Coal Mine @ Wikipedia


no comment je izjavil:

gort je izjavil:

Živeči v bloku imajo pač druge ugodnosti, a tem bi ji vse privoščil, ostalim pa nobene?

Katero ugodnost privošči država živečim v bloku?

Lahko imaš sredi zime okna na kip odprta in bo zaradi tega račun 5 EUR višji.
Oni v hišah tega ne počno.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Lonsarg ::

Gregor P je izjavil:

EV naj bi bili toliko cenejši za sestaviti od MNZ/ICE vozil ipd., da so pač toliko dražji danes - kot sem jaz razumel naš pogovor tu, bodi zaradi ekonomije obsega EV-ji tam okoli leta 2035 res cenejši. Tako da pač še nismo tam8-)
Če bodo počasni in mencali bodo na koncu res šele 2035 cenejši EVji od ICE. Če pa gledaš hitrost padca cen EVjev v EU v zadnjem desetletju in se bi ta nadaljevala, pa je to le par let stran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Cenejši so že danes.
Če obstaja nekje nekdo, ki se je nesposoben prilagodit, potem je to samo in le njegov problem.

sbawe64 ::

Orias je izjavil:

Zaradi aktivistov in influencerjev je evropska industrija tam kjer je pač. Sej sta tudi VW, AUDI, MB začela razmišljati podobno kot Volvo. Moje mnenje je, da bomo lahko v roku nekaj let lahko tudi kupili nove avte na dizelsko gorivo, vodik... Desetletja so proizvajalci razvijali motorje na notranje izgorevanje. Zaradi aktivistov in influencerjev so morali čez noč zavržti vso to znanje in začeti od začetka. In to znanje je bilo vredno zlata in je prinašalo dobičke. Na srečo še v ozadju razvijajo motorje na notranje izgorevanje, ki bi naj ustrezali standardu Euro 7. Tudi zanimanje za motorje na notranje izgorevanje še ostaja.
Nisem nasprotnik EV. EV bodo zaživela takrat, ko bodo dostopna vsem brez subvencij.

Današnji clanek
https://www.spiegel.de/wirtschaft/unter...

Strojni prevod

The main problem facing the European car industry is the lack of mass-market electric cars, says Breton. At the beginning of the year, only six models were available that cost less than 30,000 euros. There was none that cost less than 20,000 euros.

Two models are now available in Europe for less than 20,000 euros. However, they come from Chinese factories. Breton said it was essential "that we manage to reconcile our climate goals with competitiveness."
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Magic1 ::

Utk je izjavil:

Cenejši so že danes.
Če obstaja nekje nekdo, ki se je nesposoben prilagodit, potem je to samo in le njegov problem.

Seveda smo sposobni se prilagodit. Preprosto stare avte furamo namesto, da bi novega kupil. Ravno servis naredil pa še ena malenkost je bila za popravit. 80€. Pa gume sem menjal, seveda konkretno nižja cena pnevmatik in premontaže od sodobnih 19".
Magic

Lonsarg ::

Utk je izjavil:

Cenejši so že danes.
Če obstaja nekje nekdo, ki se je nesposoben prilagodit, potem je to samo in le njegov problem.
Jasno govoril sem o EU avtomobilski industriji, ne nasplošno. Kitajci so to že vse zownali, EU in US avtomobilska industrija pa zaostaja.

Potem se pa še najdejo kekci ki bi bremzali EV in dalja furali ICE v EU/US. Kitajska ni zownala ker so nihovi EV proizvajalci boljši, Kitajska je zownala ker je na nivoju države pushala EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nekikr ::

Lonsarg je izjavil:

Gregor P je izjavil:

EV naj bi bili toliko cenejši za sestaviti od MNZ/ICE vozil ipd., da so pač toliko dražji danes - kot sem jaz razumel naš pogovor tu, bodi zaradi ekonomije obsega EV-ji tam okoli leta 2035 res cenejši. Tako da pač še nismo tam8-)
Če bodo počasni in mencali bodo na koncu res šele 2035 cenejši EVji od ICE. Če pa gledaš hitrost padca cen EVjev v EU v zadnjem desetletju in se bi ta nadaljevala, pa je to le par let stran.

No, no, ne prehitro. Cena jim ni padla "per se". Dve stvari sta se zgodili. 1. Na trg so prišli EVji iz nižjih razredov, ne samo ultra premium po 100k€. 2. ICE avtomobilom je cena zrasla nenormalno. Danes hočejo za 1.0 Cliota blizu 20 tisočakov, za dvignjenega Cliota (Captur) 25...

Mato989 ::

DamijanD je izjavil:

V bistvu rabimo tudi podatek koliko od teh, ki so v blokih, dejansko potrebujejo avte za dolge razdalje. Laično bi pričakoval, da večina ljudi v blokih živi v mestu v katerem dela -> kratke razdalje -> mala potreba po polnjenju (oz. BEV niti nima velikega finančnega smisla). Tisti, ki pa delajo veliko km (a ne z izredno dolgimi relacijami recimo 70 - 200 km na dan), za te je pa BEV finančno odlična stvar in večina takih pa mislim, da živi v hišah in potem dnevno migrirajo v službo in nazaj...


Težava je v tem da blokarji nimajo kejr polnit v večini razen novogradnje... dokelr bo tako bo ICE boljša izbira...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Kalibri ::

Lonsarg je izjavil:


Potem se pa še najdejo kekci ki bi bremzali EV in dalja furali ICE v EU/US. Kitajska ni zownala ker so nihovi EV proizvajalci boljši, Kitajska je zownala ker je na nivoju države pushala EV.

Kaj je to po štajersko oz kaj to pomeni?

Lonsarg ::

To pomeni da moramo kopirat Kitajce in še mi bolj pushati EV. Pa naj bo to z strogimi roki za ukinitev ICE prodaje, z investicijam v infrastrukturo ali čemerkoli že. (Kitajci so furali to predvsem z subvencijami).

fikus_ ::

DE politika je forsirala zeleno agrndo, tako doma, kot po EU. Najprej s SE, kjer so EU proizvajalce povozili Kitajci, potem se je politika spomnila še EV, kjer kot kaže, bodo spet Kitajci tisti, ki bodo povozili EU.
V obeh primerih je DE politika racunala na DE gospodarstvo, da bo dominiralo v EU in služilo. Pri EV je VW koncern popolnoma zabluzil, kot kaže se DE politika ni kaj naucila iz Kitajske dominacije EU trga SE, jim ni pravocasno namignila, naj vec vlagajo v EV in jih usposobija za trg.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

codeMonkey ::

Step2en Wolf je izjavil:

PRIMER: Avtomobili z LCD touch displayem namesto različnih fizičnih gumbov so: SINGLE POINT OF FAILURE (poznan iz aviacije, tudi sleherniku poznan Boeing 737 Max).
Če se ekran pokvari, ga razbiješ (ob nalaganju predmetov ali prileti v ekran predmet ob silovitejšem zaviranju), ne moreš z ničemer več upravljati!


Kaj tocno pa ima na ekranu ASIL > QM?

Lonsarg ::

fikus_ je izjavil:

DE politika je forsirala zeleno agrndo, tako doma, kot po EU. Najprej s SE, kjer so EU proizvajalce povozili Kitajci, potem se je politika spomnila še EV, kjer kot kaže, bodo spet Kitajci tisti, ki bodo povozili EU.
V obeh primerih je DE politika racunala na DE gospodarstvo, da bo dominiralo v EU in služilo. Pri EV je VW koncern popolnoma zabluzil, kot kaže se DE politika ni kaj naucila iz Kitajske dominacije EU trga SE, jim ni pravocasno namignila, naj vec vlagajo v EV in jih usposobija za trg.

SE ni problematičen če ni lastne proizvodnje, ker nisi nič na slabšem če uvažaš SE panele kot če uvažaš nafto/plin (si na boljše z SE ker je ceneje). Da ne omenjamo da so pri SE paneli zgolj majhen del stroškov, ostali del stroškov (montaže, inverterji, nosilci,..) pa ostanejo veliko v interni domeni.

EV pa je problematičen ker imamo lastno proizvodnjo avtomobilov. Ampak če ne bi EU forsirala EV bi nas Kitajci z EV še bolj povozili, mi bi pa še vedno, morda 10-20 let kasneje, šli na EV, ker pač gre cel svet. Sam ta kasneje pomeni da bi ostal svet imel že EV industrijo desetletja pred nami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

no comment ::

gort je izjavil:

no comment je izjavil:

Katero ugodnost privošči država živečim v bloku?

Recimo, na hitrico - manj lastnega vzdrževanja, manj skrbi za okolico, bližina storitev in infrastrukture, odvečnost avtomobilov, nadzor in varnost, delitev stroškov, skupni prostori, možnost skupnostne sončne elektrarne... Ja, ja, zdaj bo tule enih 100 navedb, da je to vse samo v teoriji - nič drugače kot za vse ostalo, univerzalno pravilo je, da ni univerzalnega pravila za vse.

Bom še enkrat vprašal. Katero ugodnost je dala država tistim, ki se niso odločili, da je treba postaviti še eno bajto na zadnji hribček brez zidakov? Cenejšo vodo? Cenejšo elektriko? Cenejši plin? Cenejši odvoz smeti?! In ne vem katere stroške misliš, da si delimo in nas zato pride ceneje?! Ja, stanovanje (tako kot hiša) ima prednosti (predvsem za naravo) in slabosti. Namigovanje kako so stanovalci v blokih deležni vseh možnih subvencij medtem, ko stanovalce v hišah praktično samo molzejo, je pa neumnost brez primere.

gort ::

Daj ne najedaj ti meni, pojdi se menit z vlado RS (pod okriljem EU), da upravičencem podeljuje subvencije (in še višje so zadnji čas, sicer brez letnega netiranja, zraven pa še za EV in EB). In ja, koristim subvencije, že več sem jih in še jih bom, če ocenim, da so koristne. Če pa ne vzamem subvencije, pa ne bom nič na boljšem, ker jo nekdo drug bo in prav tako dvignil ceno izdelkom. Ne vem, kaj boš ti, forumaš, mene, drugega forumaša, še enkrat spraševal in mi pretil - pa vem jaz, kako je v bloku, sem živel v bloku in oddajam :D Če pa ti osebno ne moreš koristiti subvencij, pač tebi osebno niso namenjene, tako ali drugače, saj to ti je menda jasno!? Krivica? Pa naj bo, imaš tam ustrezne sogovornike, ne mahaj pa s pestjo proti meni!

PS: Je rekel namigovanje, jao, ko naštejem dejanske obstoječe prednosti - subvencije so pa čisto drugače definirane :D Jaoj, eh res brez zveze, no comment, mislim, odklop :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

nekikr ::

Pri EV je VW koncern popolnoma zabluzil, kot kaže se DE politika ni kaj naucila iz Kitajske dominacije EU trga SE, jim ni pravocasno namignila, naj vec vlagajo v EV in jih usposobija za trg.

Če želiš bio-eko-green in če želiš imeti Sociala uber alles sistem, potem imaš rezultat na dlani. Kaj točno ima VW tu zraven? Saj vlagajo, ampak čarobne paličice ni, da bi imel 1000km dosega s polnilnim časom 5 minut. Cene pa ne morejo zmanjšati iz zgoraj naštetih razlogov.
Zdaj hočejo zapreti kakšno tovarno, da ne bodo šli pod vodo, pa sindikati ne pustijo. Bi šli raje pod vodo oz. kot pravijo oni naj vodstvo nekaj naredi. Ampak ne more, ker eko-green sociala in sindikati. Ki pravijo, da naj uprava nekaj naredi, ampak ne more, ker....razumeš?

En drugemu bomo prodajali državno subvencioniran eko fižol, če bo šlo tako naprej. In to bo tudi vse kar bomo delali.

gort ::

nekikr je izjavil:

Zdaj hočejo zapreti kakšno tovarno, da ne bodo šli pod vodo, pa sindikati ne pustijo. Bi šli raje pod vodo oz. kot pravijo oni naj vodstvo nekaj naredi.

Česa ne pusti sindikat? Zapiranja posamične nerentabilne tovarne? Kaj pa morejo narediti, če se lastniki na osnovi kalkulacije odločijo kljub temu? Uporabiti vlado kot vzvod, dokler se ne zlomi?

no comment ::

gort je izjavil:


PS: Je rekel namigovanje, jao, ko naštejem dejanske obstoječe prednosti - subvencije so pa čisto drugače definirane :D Jaoj, eh res brez zveze, no comment, mislim, odklop :D

Ja, subvencije SO čisto drugače definirane. Po definiciji jih plačamo vsi, koristijo pa samo določeni. No, boš zdaj naštel vse te subvencije, ki so jih deležni tisti, ki živijo v bloku? Mimogrede, to, da nimajo dosti okolice, NI subvencija.

In zaradi mene lahko imaš vse subvencije. Le ne si zmišljevat kdo vse drug jih ima, če to ni res.

gort ::

no comment je izjavil:

gort je izjavil:


PS: Je rekel namigovanje, jao, ko naštejem dejanske obstoječe prednosti - subvencije so pa čisto drugače definirane :D Jaoj, eh res brez zveze, no comment, mislim, odklop :D

Ja, subvencije SO čisto drugače definirane. Po definiciji jih plačamo vsi, koristijo pa samo določeni. No, boš zdaj naštel vse te subvencije, ki so jih deležni tisti, ki živijo v bloku? Mimogrede, to, da nimajo dosti okolice, NI subvencija.

In zaradi mene lahko imaš vse subvencije. Le ne si zmišljevat kdo vse drug jih ima, če to ni res.

Daj nehaj, prosim, če se niti glede pojmov ne razumemo, eno je prednost lokacije, subvencija za npr, SE, EV, EB pa je nekaj drugega, poenostavljeno iz SSKJ je spodaj citirano. Mene res ne zanima, do kakšnih subvencij si ti upravičen, kandidiraš za njih, so ti odobrene in jih koristiš ali pa ne. No, povedati že smeš, da ocenim, če je smiselno dati vlogo. Mislim, kar nekaj :D

subvéncija -e ž (ẹ́)
denarna podpora, pomoč, navadno iz državnega proračuna: dobiti, odobriti subvencijo; prejemati subvencije; enkratna, stalna subvencija; dodelitev, izplačilo, ukinitev subvencije; višina, znesek subvencije; vloga, razpis za subvencijo / državna, evropska, občinska subvencija; izvozna subvencija; kmetijska subvencija; subvencija za samozaposlitev, zaposlitev brezposelnih / subvencija za malico, prevoz

nejc_nejc ::

Lonsarg je izjavil:

Utk je izjavil:

Cenejši so že danes.
Če obstaja nekje nekdo, ki se je nesposoben prilagodit, potem je to samo in le njegov problem.
Jasno govoril sem o EU avtomobilski industriji, ne nasplošno. Kitajci so to že vse zownali, EU in US avtomobilska industrija pa zaostaja.

Potem se pa še najdejo kekci ki bi bremzali EV in dalja furali ICE v EU/US. Kitajska ni zownala ker so nihovi EV proizvajalci boljši, Kitajska je zownala ker je na nivoju države pushala EV.

Ali ste upostevali tudi delto pri stroskih, ki jo proizvajalcem nameni KPK.

Lonsarg ::

No saj to je nič drugega kot subvencija in ja Kitajci so imeli in tudi še imajo konkretne subvencije, ker so se odločili iti all-in v EV industrijo na državnem nivoju.

Pri prostem trgu ki se ga v EU gremo je to mal na taki skali mal težje izvest, še vedno pa lahko imaš manjše subvencije in vlaganje v polnilno infrastrukturo in regulacijo ki sili proizvajalce da se hjitreje premaknejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volvo opustil idejo o zgolj električnih vozilih po letu 2030 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1096738 (1508) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26324904 (11692) m0LN4r

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11811614 (9479) Marko54
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27784984 (76908) AštiriL

Več podobnih tem