» »

Kazenske tocke izbris - 200km/h

Kazenske tocke izbris - 200km/h

Temo vidijo: vsi

m0LN4r ::

Legon je izjavil:

in večja kot je razlika v hitrosti, hujši so. Samo na to, da bo nekdo z 100 km/h zapeljal pred tebe kot voznik ne moreš spremenit. Lahko pa z lahkoto spremeniš to ali se takrat voziš 130 km/h ali 200 km/h. Ampak to je prezahtevna matematika za "nadnaravno" sposobne voznike.

To ti dam celo prav, ce bi se vsi hitreje peljali bi bilo manj razlik.
Glede tistega z 10s odzivnega pa moram dodatno vprasat, ce je v teh 10s vkljuceno, da odpises SMS in prestavis radijsko postajo ali teh 10s ne delas nic?

Zacuda to v Nemciji zelo lepo funkcionira. Od Münchna do Kölna bo na trasi 600km manj fantomskih zastojev, kot od Maribora do Ljubljane lol.
Celo hitrost 160km/h+ drzis brez problemov vecino casa, tam kjer ni omejitev. Vecinoma samo cruizas med 160 in 200. Medtem pa se od MB do LJ jebes med 100 in 130, pri 130+ pa se instantno spavna fantomski zastoj :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Legon ::

To ti dam celo prav, ce bi se vsi hitreje peljali bi bilo manj razlik.

Ja, za gostilniškim šankom to pije vodo. V realnem svetu pa samo idiot verjame, da se bodo vsi ostali prilagodili njemu.

Glede tistega z 10s odzivnega pa moram dodatno vprasat, ce je v teh 10s vkljuceno, da odpises SMS in prestavis radijsko postajo ali teh 10s ne delas nic?
če si v porsheju še dlje traja, ker si moraš najprej hudačo z k**** snet. Preden se zbudiš iz mokrih sanj, da ne bo pomote.

m0LN4r ::

Pa da ne bi bili offtopic: kako pri vas "gori" funkcionira dodeljevanje in izbris pik?
Dve leti nazaj sem eno pokasiral, ker sem izven vasi med prehitevanjem imel na stevcu 130 za kratek cas.
Pika je izbrisana, ker je poteklo 30 Mescev.
Vseskup imas lahko 8 pik, ampak niso radodarni, 2 piki dobiti je ze kr tezko.

Na avtocesti pa je pike zbirat skoraj nemogoce, saj v vecini ni omejitve, okol 70% oz.9000km nimas omejitev. Pa tudi izven naselja imas 100km/h plus toleranca, tako da lepo peljes 110 po stevcu pa se ne bo nic zgodilo.

Legon je izjavil:

To ti dam celo prav, ce bi se vsi hitreje peljali bi bilo manj razlik.

Ja, za gostilniškim šankom to pije vodo. V realnem svetu pa samo idiot verjame, da se bodo vsi ostali prilagodili njemu.

Glede tistega z 10s odzivnega pa moram dodatno vprasat, ce je v teh 10s vkljuceno, da odpises SMS in prestavis radijsko postajo ali teh 10s ne delas nic?
če si v porsheju še dlje traja, ker si moraš najprej hudačo z k**** snet. Preden se zbudiš iz mokrih sanj, da ne bo pomote.

Ma kakim sankom no, saj si sam rekel. Ce bi se peljali vsi med 180-200 bi bilo manj zastojev, kot zdaj ko se peljejo med 90 in 140, kjer je vec kot dvakrat toliko razlike.

Drugi odgovor je sicer zelo neprofesionalen, se vedno nisi razlozil, kaj pocne clovek na cesti, ki ima odzivni cas 10 sekund. To je se za peshondo prevec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

Res je, da tema počasi vdira v temo o "Talentih na cesti", vendar dokler ne začnemo z OH, PH, NPH itd, bomo zvozili.
Se pa sedaj s pravičniki povsem strinjam. Ni problem faušija, problem je, da vozijo zmogljive avtomobile neuravnovešeni vozniki (seveda niso vsi, ki imajo drage avtomobile neuravnovešeni, vendar jih je nezanemarljivo število).
Največja fama, ki sem jo razbral iz postov nekaterih pa je, da imajo ti avtomobili bistveno boljše zavore in jim to daje pravico do divjaške vožnje. Ampak zavore so lahko boljše samo v tem, da se tudi pri zaviranju večjih hitrostih, trošijo manj. Zavorna pot pa je odvisna od pnevmatik, teže avtomobila (nekoliko tudi, vendar zanemarljivo, od aerodinamične oblike) in seveda koeficienta trenja na vozni površini, predvsem pa reakcije voznika in varnostne razdalje.
Sedaj pa si zamislite ferarri s hitrostjo 300km/h zavre na polno, kaj se bo zgodilo s potniki v avtomobilu. Skoraj, kot da je trčil.
Torej pamet v glavo in se ne sekirat, če boš pač preizkusil moč svojega jekelenega konja in te pri tem ujame radar. Sprejmi po moško posledice in se zamisli o svojem početju.

m0LN4r ::

Ja ampak kaj je definicija zmogljivejsega vozila?

Po novem ima vsaka "babica/teta" SUVa s 150 konji, ki gre tudi brez tezav veliko hitreje kot 130, pa niti ni redkost, ko pogledam jih je kr vecina teh, ki po definiciji "divjajo"

Teh s sportnimi vozili, ki jih imas ti v mislih, lahko na prste prestejes in divjajo ponavadi ob vecernih urah na prazni avtocesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Sama hitrost ni tolk sporna, ampak ko se na levem pasu magari pri 110, kaj šele 160, nekdo prilepi nekomu na en meter, to je pa katastrofa. To bi moralo bit za direkt 18 pik.

matic492 ::

m0LN4r je izjavil:

Teh s sportnimi vozili, ki jih imas ti v mislih, lahko na prste prestejes in divjajo ponavadi ob vecernih urah na prazni avtocesti.


Pa ne vem sploh od kje ljudem ideja, da se šprtne avte goni po avtocesti. To je tak dolgčas da glava peče, Ko sm prvič dobu avto sm potegnu do 200, to je pa tut to, več ni zanimivo, pa gre moj avto do 280-300 vsaj. Jaz sem razen tuninga večino aftermarket stvari na avtu dal gor zato, da se lepše drži ovinkov.

Če hočeš avto za užitek vozit si poiščeš čimbolj prazno cesto z zanimivimi ovinki, dovolj prostora, da vse pred sabo lahko prehitiš in dober asfalt.

Na AC pa sploh ne vem kdo se goni na nekih visokih hitrostih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Legon ::

Če hočeš avto za užitek vozit si poiščeš čimbolj prazno cesto z zanimivimi ovinki, dovolj prostora, da vse pred sabo lahko prehitiš in dober asfalt.

Temu se reče dirkališče. Samo za tam je treba imet kaj v hlačah.

matic492 ::

Bolj v denarnici kot v hlačah lol.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

ginekk ::

Točno tako. Vsak obisk dirkališča z lastnim avtom odnese kar nekaj evrčkov, ne rabiš jajc za tja. In v prometu ne moreš niti približno preizkusit limit vozila, ker je preveč tvegano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

fikus_ ::

Zavore "ta boljših" avtomobilov so narejene za zmogljivost "ta boljših" avtomobilov, toliko so boljše. Fizika za vse ostaja enaka.
Je pa tudi res da npr. zavore enega zjajcanega ne vzdrževanega Cliota se zelo verjetno obnašajo drugače, kot pa drugega redno vzdrževanega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

m0LN4r ::

matic492 je izjavil:

Bolj v denarnici kot v hlačah lol.

Glede na visino kazni zgoraj, je dirkalisce ceneje bi rekel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ginekk ::

Pa saj ni samo fora v tem da zmorejo dovolj moči za blokado gum.

V kvaliteti zavor se pozna tudi kako dobro lahko moduliraš zavorni učinek (tu se recimo precej pozna če imaš plavajoče diske, ki so vpeti drugače in se lahko malenkostno nagibajo glede na os vrtenja) in navsezadnje tudi koliko toplote lahko odvedejo (tud zato so diski večji in debelejši) preden se vse skupaj pregreje do točke nedelovanja.

Ne pomaga mi on/off zavora, ki jo lahko na Cliotu zablokiram pri 130km/h.

matic492 ::

m0LN4r je izjavil:

matic492 je izjavil:

Bolj v denarnici kot v hlačah lol.

Glede na visino kazni zgoraj, je dirkalisce ceneje bi rekel.


Hehe :D

Če greš konkretno na track day, maš 500EUR za set gum, 200-300EUR za ploščice (tudi te zna hitro skurit), 100-200EUR bencin pa še kakih 200-400EUR za "vstopnico" na dirkališče. To samo za en ali par obiskov, zdej če ne voziš čisto na hard potem ti dlje drži.

Jaz sem bil 1x na drikališču, pa sem letos menjal sprednje zavorne ploščice po 15000km oziroma po enem letu. Torej lani sem imel konec poletja nove ploščice, zdaj sem jih pa še enkrat menjal, ker jih je zmanjkalo. Jih pa verjetno znucam bolj na kakih prelazih po klancu dol lol. So pa ble Brembo, zdaj sem vzel ATE.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Legon ::

Če greš konkretno na track day, maš 500EUR za set gum, 200-300EUR za ploščice (tudi te zna hitro skurit), 100-200EUR bencin pa še kakih 200-400EUR za "vstopnico" na dirkališče. To samo za en ali par obiskov, zdej če ne voziš čisto na hard potem ti dlje drži.

torej čisto primeljivo z 1200EUR + 9 KT? pa še nikogar ne rabiš po nepotrebnem ogrožat.

ginekk je izjavil:

Pa saj ni samo fora v tem da zmorejo dovolj moči za blokado gum.

V kvaliteti zavor se pozna tudi kako dobro lahko moduliraš zavorni učinek (tu se recimo precej pozna če imaš plavajoče diske, ki so vpeti drugače in se lahko malenkostno nagibajo glede na os vrtenja) in navsezadnje tudi koliko toplote lahko odvedejo (tud zato so diski večji in debelejši) preden se vse skupaj pregreje do točke nedelovanja.

Ne pomaga mi on/off zavora, ki jo lahko na Cliotu zablokiram pri 130km/h.


To so stvari, ki igrajo vlogo na dirkališču, ne na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

m0LN4r ::

matic492 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

matic492 je izjavil:

Bolj v denarnici kot v hlačah lol.

Glede na visino kazni zgoraj, je dirkalisce ceneje bi rekel.


Hehe :D

Če greš konkretno na track day, maš 500EUR za set gum, 200-300EUR za ploščice (tudi te zna hitro skurit), 100-200EUR bencin pa še kakih 200-400EUR za "vstopnico" na dirkališče. To samo za en ali par obiskov, zdej če ne voziš čisto na hard potem ti dlje drži.

Jaz sem bil 1x na drikališču, pa sem letos menjal sprednje zavorne ploščice po 15000km oziroma po enem letu. Torej lani sem imel konec poletja nove ploščice, zdaj sem jih pa še enkrat menjal, ker jih je zmanjkalo. Jih pa verjetno znucam bolj na kakih prelazih po klancu dol lol. So pa ble Brembo, zdaj sem vzel ATE.

Ja jaz imam EBC Stuff ploscice pa OEM diske, zdrzijo se marsikaj, po pameti. Po vsaki rundi na NOS grem na en krog do kroznega in nazaj ohladit zadevo in nazaj. Gume so tudi zacuda se samo do polovice znucale, sicer so izgledale kot staljene, ampak to posmirglas dol pa je se blo 3mm gor.
Tam ene 1000€ - 1500€ za ljudski avto je kr dobra ocena, odvisno kam se gre.

Zdaj pa ce gres mal hitreje po regionalki pa:
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 50 km/h = 1.200 EUR + 18 točk in odvzem vozniškega dovoljenja

Dirkalisce bo ceneje, ce te dobijo. Je pa problem bolj to, da je regionalka takoj za vrati, za dirkalisce pa rabis dopust, ker jih v Sloveniji ni, so vsak par ur voznje dalec, razen kakega Grobnika, kjer pa so 90% casa rezervirani za motoriste.

Sem rekel, da Slovenija rabi dirkalisce, bi bilo manj divjakov na cesti, ampak ce so pa vsi proti vsemu doli. Pa ne mi zdaj z Racelandom pa AMZSjevim poligonom za nakupovalne vozicke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

predi ::

m0LN4r je izjavil:

Sem rekel, da Slovenija rabi dirkalisce, bi bilo manj divjakov na cesti, ampak ce so pa vsi proti vsemu doli.
Po kakšni logiki bi naj dirkališče prispevalo k varnosti v cestnem prometu?

m0LN4r ::

Obstajajo nekatere študije, ankete in primeri, ki nakazujejo, da lahko Trackdays in dirkalne prireditve pozitivno vplivajo na vedenje voznika na javnih cestah. Tukaj je nekaj pomembnih spoznanj in primerov:

Študija FIA Foundation:
Študija FIA Foundation, globalne dobrodelne organizacije, ki si prizadeva za varnost v cestnem prometu, je pokazala, da vozniki, ki se udeležujejo organiziranih motošportnih prireditev, bolj zavedajo tveganj v cestnem prometu. Bolj verjetno je, da bodo vozili varneje in bolj odgovorno, saj lahko bolje ocenijo nevarnosti.

Primeri iz Nemčije:
ADAC, največji avtomobilski klub v Nemčiji, ponuja Trackdays in vozniške treninge, kjer se udeleženci naučijo bolje nadzorovati svoja vozila in izboljšati svoje vozniške sposobnosti. Povratne informacije udeležencev kažejo, da mnogi skozi te treninge razvijejo večjo občutljivost za nevarnosti hitre vožnje na javnih cestah.

Ankete med udeleženci Trackdays:
Različne ankete med udeleženci Trackdays so pokazale, da imajo mnogi vozniki po sodelovanju na takšnih prireditvah izboljšano razumevanje meja svojih vozil in svojih lastnih vozniških sposobnosti. To pogosto vodi do bolj previdne in defenzivne vožnje v običajnem cestnem prometu.

Izkušnje iz Združenega kraljestva:
V Združenem kraljestvu je anketa med navdušenci nad motošportom pokazala, da je veliko od njih po sodelovanju na Trackdays izgubilo potrebo po tveganem vedenju na javnih cestah. Poročali so, da raje svoje "hitre vožnje" izvajajo v varnem in nadzorovanem okolju dirkališča.

Ti primeri in študije nakazujejo, da Trackdays in dirkalne prireditve dejansko lahko pripomorejo k izboljšanju vedenja na javnih cestah. Ponuja varno okolje, kjer lahko vozniki zadovoljijo svoje potrebe po hitrosti in hkrati spodbuja boljše razumevanje nevarnosti in tveganj vožnje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

Legon - Vozniki, ki opravijo kakšen tečaj več od AŠ se usposobijo za vožnjo z višjo hitrostjo in tudi dobijo navodila, kako morajo pazit na ostali promet, ki poteka istočasno, zato taki ne predstavljajo nevarnost za nikogar, drugo pa so vozniki, ki iz cliota presedlajo na vozilo z 200kw+ in mislijo, da so s takim vozilom dobili tudi sposobnosti to upravljat. Ko voziš tako hitro, moraš te manevre predvidevat in normalno znižaš hitrost prej, ravno to je v zgornjem filmčku lepo prikazano in to brez vsakega problema.

ginekk - S tem pokažeš, da si večji bedak ti, saj je prehitevanje po voznem pasu prepovedano, razen v primeru strnjene kolone.

c23po - Malo je nesreč zaradi izsiljevanja pri prehitevanju na AC, večinoma so zaradi kratke varnostne razdalje na prehitevalnem pasu. Taki manevri niti niso problem za prvega, temveč za tiste na prehitevalnem pasu, ki ne vzdržujejo varnostne razdalje in tega je na naših cestah ogromno, saj skoraj ne vidiš situacije, ko te prehitevajo s precej višjo hitrostjo, kot je omejitev, da bi imeli normalno varnostno razdaljo, so na 3-5m drug za drugim.

predi - Dokazano, vsak trening hitrejše, varne vožnje prispeva k izboljšanju varnosti v vsakdanjem prometu.
Delo krepa človeka

Legon ::

Solatko, daj vir za en tecaj, ki te uci kako varno krsit prometne predpise. Aja, solatko, vir,... ze umiram od smeha.

delavec44 ::

Pismo, še policaj ali voznik rešilca se zaveda, da na nujni vožnji predstavlja nevarnost za vse udeležence. Zato je tudi on odgovoren, če povzroči nesrečo. In le-te niso redke saj nihče ne more predvidevati vsega.

m0LN4r ::

Legon je izjavil:

Solatko, daj vir za en tecaj, ki te uci kako varno krsit prometne predpise. Aja, solatko, vir,... ze umiram od smeha.

Kje pa je to izjavil, da to na tecajih ucijo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

delavec44 ::

3 poste nad tabo.

predi ::

@m0LN4r, daj, zakaj te moram posebej prosit za vire citatov? Brez njih si ne more nihče nič pomagat s tvojim besedilom.

m0LN4r ::

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

TonyTony ::

Po avtocesti lahko greš z Buggatijem top speed 450 kph, pa dobiš samo kazenske in kazen.

Zame je strah in trepet predvsem sledeča tabla:
https://ibb.co/8Br0q0c

Recimo da jo spregledaš in misliš da si v naselju, pri 41 ti gre vozniška.
Teh tabel ni veliko, kjer pa so, pa ni nobenih posebnosti, cesta in gostota peščcev ista kot v klasični coni 30 ali naselju z omejitvijo 50.
V LJ je tudi eno večje parkirišče z tablo omejitev 5, tam ti gre vozniška za 36 kph.
To je smešno, da je kaj takega mogoče, ampak tako je.
Je že kdo poskusil voziti 10? Avtomatik gre hitreje samo v "drive prestavi", brez gasa.
10 kph je hitrost peščca. To sranje bi bilo potrebno ukiniti. Če je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati vsaj 30, potem ta cesta nikoli ne bi smela biti tam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: TonyTony ()

delavec44 ::

Jap, tukaj je tudi za celo območje.

Včasih na ovinku redarji merijo. Bi morali zapreti za promet, pa so lobiji (hotelirji, gostinci) preveliki.

Zgodovina sprememb…

predi ::

m0LN4r je izjavil:

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
Skratka, virov ni.

Legon ::

TonyTony je izjavil:

Po avtocesti lahko greš z Buggatijem top speed 450 kph, pa dobiš samo kazenske in kazen.

Zame je strah in trepet predvsem sledeča tabla:
https://ibb.co/8Br0q0c

Recimo da jo spregledaš in misliš da si v naselju, pri 41 ti gre vozniška.
Teh tabel ni veliko, kjer pa so, pa ni nobenih posebnosti, cesta in gostota peščcev ista kot v klasični coni 30 ali naselju z omejitvijo 50.
V LJ je tudi eno večje parkirišče z tablo omejitev 5, tam ti gre vozniška za 36 kph.
To je smešno, da je kaj takega mogoče, ampak tako je.
Je že kdo poskusil voziti 10? Avtomatik gre hitreje samo v "drive prestavi", brez gasa.
10 kph je hitrost peščca. To sranje bi bilo potrebno ukiniti. Če je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati vsaj 30, potem ta cesta nikoli ne bi smela biti tam...


Kdo te pa sili, da moraš peljat po območju umirjenega prometa? Če nisi sposoben vozit z hitrostjo, ki je primerljiva s pešcem v takem območju nimaš kaj delat. To je območje, kjer imajo predsnot pešci in se otroci lahko igrajo sredi ceste. Koliko je po tvojem primerna hitrost za takšno območje? Se tebi zdi primerno da skozi takšno območje pelješ 46 in več, kolikor je treba za takojšen odvzem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Invictus ::

TonyTony je izjavil:

Po avtocesti lahko greš z Buggatijem top speed 450 kph, pa dobiš samo kazenske in kazen.

Zame je strah in trepet predvsem sledeča tabla:
https://ibb.co/8Br0q0c

Recimo da jo spregledaš in misliš da si v naselju, pri 41 ti gre vozniška.
Teh tabel ni veliko, kjer pa so, pa ni nobenih posebnosti, cesta in gostota peščcev ista kot v klasični coni 30 ali naselju z omejitvijo 50.
V LJ je tudi eno večje parkirišče z tablo omejitev 5, tam ti gre vozniška za 36 kph.
To je smešno, da je kaj takega mogoče, ampak tako je.
Je že kdo poskusil voziti 10? Avtomatik gre hitreje samo v "drive prestavi", brez gasa.
10 kph je hitrost peščca. To sranje bi bilo potrebno ukiniti. Če je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati vsaj 30, potem ta cesta nikoli ne bi smela biti tam...

Jaz se takih območij preprosto izogibam.

Ne vozim se mimo šol, vrtcev, če ni treba.

Še manj blizu peš con, turističnih zadev, skratka kjerkoli je veliko folka peš.

Avto pustim nekje na parkirišču malo ven, v avto pa skirca ali bicikel, pa si mnogo hitrejši kot z avtom.

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
Skratka, virov ni.

Googlej TrackDay, pa boš našel vire...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

DamijanD ::

p8276652 10 kph je hitrost peščca.[/st.citat naj bi izjavil:



Če teče...

predi ::

Invictus je izjavil:

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
Skratka, virov ni.

Googlej TrackDay, pa boš našel vire...
Skratka, virov ni.

WizzardOfOZ ::

ginekk je izjavil:

Vsak obisk dirkališča z lastnim avtom odnese kar nekaj evrčkov,


Ne rabiš svojega avta. Bolje je da vzameš tiste, ki jih imajo na voljo.

689€ za Adrenaline day na redbull ringu ni veliko.
https://www.redbullring.com/en/experien...

V enem dnevu za ta denar voziš vseh 6 vozil po 6 različnih progah:
Vozila:
- KTM X-Bow,
- Porsche 718 Cayman S,
- Off-road Buggy,
- Land Rover Defender,
- INEOS Grenadier,
- Kart

Proge:
- Red Bull Ring
- F1/Moto GP,
- Driving Center,
- 4WD Test Track,
- Kart Track,
- Off-road Buggy Track
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

Legon je izjavil:


To so stvari, ki igrajo vlogo na dirkališču, ne na avtocesti.


Sem samo obrazložil kako zelo je napačna tvoja trditev da tehničen dizajn in posledično kvaliteta zavore ne vpliva na zavorno pot. Še kako vpliva. Tudi na avtocesti.

solatko ::

Legon - Vsak normalni udeleženec v prometu prekrši zakon nekajkrat na dan, popolnoma varno ali za predpis ne ve ali ga krši namreno. O tem govori število prometnih nesreč dnevno in ni kršenje samo prekoračena omejitev hitrosti, da ne govorimo o kršitvah druge zakonodaje, ne samo prometne. Ne bodi bolj papeški, kot papež. Problem nastane, ker drugi udeleženci ne pričakujejo tvojih kršitev in takrat poči, posledice pa so odvisne od hitrosti pri kršitvah.

delavec44 - Nesreče na nujni vožnji se dogajajo, ker vozniki teh vozil nimajo izkušenj ali pa prekoračijo prilagojeno hitrost, ki je odvisna od njihovih izkušenj.
Delo krepa človeka

ginekk ::

solatko je izjavil:


ginekk - S tem pokažeš, da si večji bedak ti, saj je prehitevanje po voznem pasu prepovedano, razen v primeru strnjene kolone.
.


Prav. Če je tebi v redu, da se morajo hitrosti na vseh pasovih vedno uskladit s hitrostjo na prehitevalnem, pa vozi tako. Jaz se na nesigurne sanjače ne bom posebej oziral, na srečo se da it mimo po mirni poti.

solatko ::

ginekk - Kaj, če se nekdo iz prehitevalnega spomni, da bi se bilo v taki situacji bolje peljati po voznem pasu in pred tebe zavije desno? Res je to, da na naših AC veliko voznikov prehiteva lastno senco, ker se enostavno ne znajo razvrščat in jim je zapeljati na prehitevalni pas, takrat, ko je to nujno, največji vozniški problem v življenju, zato pač parkirajo na prehitevalnem pasu do kamiona km+ naprej.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

Legon - Vsak normalni udeleženec v prometu prekrši zakon nekajkrat na dan,


Nehaj nakladat. Mogoče to delaš ti, ostali se kar dobro držimo predpisov in rešujemo situacije, da taki kot si ti, ne povzročite še več nesreč kot jih, ker stalno kršite zakone.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

solatko je izjavil:


delavec44 - Nesreče na nujni vožnji se dogajajo, ker vozniki teh vozil nimajo izkušenj ali pa prekoračijo prilagojeno hitrost, ki je odvisna od njihovih izkušenj.


Torej po tvoje se ne more zgoditi nek nepredvidljiv dogodek na katerega nimaš vpliva? Vedno je kriva neprilagojena hitrost?

m0LN4r ::

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
Skratka, virov ni.

Ne znas googlat

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Legon ::

ginekk je izjavil:

Legon je izjavil:


To so stvari, ki igrajo vlogo na dirkališču, ne na avtocesti.


Sem samo obrazložil kako zelo je napačna tvoja trditev da tehničen dizajn in posledično kvaliteta zavore ne vpliva na zavorno pot. Še kako vpliva. Tudi na avtocesti.


Sanja svinja kukuruz, fizika se pa smeje.

mirator ::

ginekk je izjavil:


Prav. Če je tebi v redu, da se morajo hitrosti na vseh pasovih vedno uskladit s hitrostjo na prehitevalnem, pa vozi tako. Jaz se na nesigurne sanjače ne bom posebej oziral, na srečo se da it mimo po mirni poti.

Kar nekaj s podobnim mišljenjem je na invalidskih vozičkih ali pa so to prevozno sredstvo zagotovili ničkrivimi potniki na cesti ob nepravem času.

predi ::

m0LN4r je izjavil:

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni treba
Skratka, virov ni.

Ne znas googlat

Eh. A to? Se ne ujema s tistim besedilom, žalim slučaj.

TonyTony ::

Legon je izjavil:

TonyTony je izjavil:

Po avtocesti lahko greš z Buggatijem top speed 450 kph, pa dobiš samo kazenske in kazen.

Zame je strah in trepet predvsem sledeča tabla:
https://ibb.co/8Br0q0c

Recimo da jo spregledaš in misliš da si v naselju, pri 41 ti gre vozniška.
Teh tabel ni veliko, kjer pa so, pa ni nobenih posebnosti, cesta in gostota peščcev ista kot v klasični coni 30 ali naselju z omejitvijo 50.
V LJ je tudi eno večje parkirišče z tablo omejitev 5, tam ti gre vozniška za 36 kph.
To je smešno, da je kaj takega mogoče, ampak tako je.
Je že kdo poskusil voziti 10? Avtomatik gre hitreje samo v "drive prestavi", brez gasa.
10 kph je hitrost peščca. To sranje bi bilo potrebno ukiniti. Če je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati vsaj 30, potem ta cesta nikoli ne bi smela biti tam...


Kdo te pa sili, da moraš peljat po območju umirjenega prometa? Če nisi sposoben vozit z hitrostjo, ki je primerljiva s pešcem v takem območju nimaš kaj delat. To je območje, kjer imajo predsnot pešci in se otroci lahko igrajo sredi ceste. Koliko je po tvojem primerna hitrost za takšno območje? Se tebi zdi primerno da skozi takšno območje pelješ 46 in več, kolikor je treba za takojšen odvzem?


Sili me nihče, samo če se znajdem v območju, potem drugega ne preostane kot da pelješ skozi.
Boš rekel, da ti dejansko pelješ 10kph na uro v taki coni? 46 je res malo hitro, samo pod 20kph pa je avto težko peljat, ker v bistvu ne držiš gasa ampak samo bremzaš. Bolj gre za to, da to tablo hitro spregledaš in marsikje, kjer je postavljena, ni nič drugače kot cona 30 ali celo klasično naselje z omejitvijo 50. Ne rečem kjer so šole, vrtci in veliko peščcev. Poznam pa par takih odsekov, kjer izgleda kot standardna cona 30. In če tablo spregledaš, 46 za cono 30 ni ravno divjanje.
Moj point pa je ravno sledeč: če je nekje toliko peščcev, otrok na cesti in je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati 30, je huda napaka, da je ta cesta dostopna za kogarkoli razen prebivalcev, taxi-jev in interventnih vozil. Minimum bi moral biti 30, ker je že to malo. Vse ostalo zapret za promet pa naj se naredi obvoz eno ulico naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: TonyTony ()

mirator ::

TonyTony je izjavil:

Moj point pa je ravno sledeč: če je nekje toliko peščcev, otrok na cesti in je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati 30, je huda napaka, da je ta cesta dostopna za kogarkoli razen prebivalcev, taxi-jev in interventnih vozil. Minimum bi moral biti 30, ker je že to malo. Vse ostalo zapret za promet pa naj se naredi obvoz eno ulico naprej.
Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju. Poznam pa prometno situacijo v omejenem delu centra Ljubljane (Slovenska ulica), kjer pa je dovoljen promet poleg pešcev in kolesarjev samo še za svtobuse in taksije. Moram reči, da mi je bilo, kot pešcu kar všeč.
Kar se tiče ceste v Izoli, ki jo tudi dobro poznam, pa tega znaka tudi nisem opazil, ker se tam pojavljam v glavnem kot pešec. Je pa ta cesta izjema. V času raznih prireditev je res bolj peš pot in tudi igrišče razposajenih otrok, vendar s posebnim dovoljenjem tudi prevoz z osebnimi vozili. Sicer je pa res precej nevarna, saj so lokali na eni strani, njihovi vrtovi pa na drugi strani ceste, kar pomeni, da natakarji cesto prečkajo zelo pogosto, včasih tudi pod stresom zaradi svojih tečnih strank.
Mislim (ne vem) pa, da so ti znaki res samo na omejenih območjih in se tja z avtomoboli, če res ni nujno, ne odloča.

WizzardOfOZ ::

mirator je izjavil:

Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju.


Cel BTC je območje umirjenega prometa z omejitvijo 30km/h. Tam si verjetno že bil?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mirator je izjavil:

Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju.


Cel BTC je območje umirjenega prometa z omejitvijo 30km/h. Tam si verjetno že bil?


Območje umirjenega prometa ima omejitev 10km/h. Tam so tudi malce drugačne kazni.

BTC je cona 30, ne vem kje si tam videl ta znak.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

WizzardOfOZ je izjavil:

mirator je izjavil:

Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju.


Cel BTC je območje umirjenega prometa z omejitvijo 30km/h. Tam si verjetno že bil?

A ti poznaš prometne znake? Tukaj ne gre za znak umirjanega prometa z omejitvijo 30km/h za motorna vozila ampak za omejitev 5km/h ne glede na vozilo..

delavec44 ::

mirator je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

mirator je izjavil:

Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju.


Cel BTC je območje umirjenega prometa z omejitvijo 30km/h. Tam si verjetno že bil?

A ti poznaš prometne znake? Tukaj ne gre za znak umirjanega prometa z omejitvijo 30km/h za motorna vozila ampak za omejitev 5km/h ne glede na vozilo..


46. člen ZPrCP-UPB2
3. v območju umirjenega prometa in v območju za pešce 10 km/h.

Bodo pa kmalu nove table, kjer bo omejitev označena na sami tabli in bo lahko 10, 20 ali 30. Mogoče izjemoma tudi 5.

Zgodovina sprememb…

Legon ::

mirator je izjavil:

TonyTony je izjavil:

Moj point pa je ravno sledeč: če je nekje toliko peščcev, otrok na cesti in je cesta tako nevarna, da ne moreš peljati 30, je huda napaka, da je ta cesta dostopna za kogarkoli razen prebivalcev, taxi-jev in interventnih vozil. Minimum bi moral biti 30, ker je že to malo. Vse ostalo zapret za promet pa naj se naredi obvoz eno ulico naprej.
Priznam, da tega znaka niti ne poznam, ker se še z avtomobilom nikoli nisem pojavil v tem območju. Poznam pa prometno situacijo v omejenem delu centra Ljubljane (Slovenska ulica), kjer pa je dovoljen promet poleg pešcev in kolesarjev samo še za svtobuse in taksije. Moram reči, da mi je bilo, kot pešcu kar všeč.
Kar se tiče ceste v Izoli, ki jo tudi dobro poznam, pa tega znaka tudi nisem opazil, ker se tam pojavljam v glavnem kot pešec. Je pa ta cesta izjema. V času raznih prireditev je res bolj peš pot in tudi igrišče razposajenih otrok, vendar s posebnim dovoljenjem tudi prevoz z osebnimi vozili. Sicer je pa res precej nevarna, saj so lokali na eni strani, njihovi vrtovi pa na drugi strani ceste, kar pomeni, da natakarji cesto prečkajo zelo pogosto, včasih tudi pod stresom zaradi svojih tečnih strank.
Mislim (ne vem) pa, da so ti znaki res samo na omejenih območjih in se tja z avtomoboli, če res ni nujno, ne odloča.


Predvsem pa, če pogledamo tisto konkretno cesto se mora človekl resno vprašat kaj fali nekomu v glavi, ki misli da bi tam lahko peljal 50 km/h. Tudi če ne bi bilo table, moraš bit resen pacient, da tam vozis s tako hitrostjo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Policaj me je ujel z radarjem

Oddelek: Na cesti
385645 (3777) BlaY0
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335645 (33397) Heavy

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23838820 (33017) dzinks63
»

Prehitra vožnja - kazen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5718230 (16272) scipascapa

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48681975 (74675) Gandalfar

Več podobnih tem