» »

Pošiljanje kitare v tujino

Pošiljanje kitare v tujino

aokorn ::

Sem klasični kitarist. Kupil sem si novo kitaro (preko interneta) in po nekaj časa igranja, sem ugotovil napako na prvi struni. Na internetu sem našel mojstra (v Nemčiji), ki bi mi po mojem mnenju dobro popravil kitaro. Povprašal sem na Pošti Slovenije, vendar oni teh dimenzij embalaže (120x60x25)cm ne pošiljajo, ampak le do dolžine 105cm. Torej so mi ostali: DPD, DHL in UPS. DPD pošilja samo po Sloveniji, DHL mi je naračunal za te dimenzije nekaj čez 550€, UPS pa okrog 230€!
Ugotovil sem, da kot fizična oseba paketa takšnih dimenzij iz Slovenije za razumno ceno ne morem poslati. Moram pripomniti, da sem kitaro prejel v Slovenijo iz Nemčije v paketu istih dimenzij in to brezplačno! Seveda z DHL in Pošto Slovenije. Pravijo na Pošti Slovenije, da oni (Nemci) lahko pošljejo. Mi pa očitno ne v Nemčijo!
Sedaj sem projekt (popravila) moral korenito spremeniti. Menda Melodija Mengeš še obstaja (včasih je delala klasične kitare) in imajo na srečo mojstra, ki bi to lahko popravil...
No, zgleda, da me bo (na srečo) popravilo prišlo veliko ceneje, kot če bi pošiljal v Nemčijo.
Vendar, kako pa vi pošiljate v tujino večje pakete?

toplakd ::

Pošlji preko packagesender.com. Bo šlo isto preko DPD, omejitev je samo 300cm, ti si na 290cm (z 1x120 + 2x60 + 2x25cm)
Tudi iz Nemčije nazaj lahko potem isto naročilo narediš preko packagesender.

aokorn ::

Hvala, bom pogledal.

starfotr ::

https://posljipaket.si/ lahko tudi z GLS.

aokorn ::

Hvala, tudi pride v poštev!
To so normalne cene.

Ales ::

aokorn je izjavil:

Sem klasični kitarist. Kupil sem si novo kitaro (preko interneta) in po nekaj časa igranja, sem ugotovil napako na prvi struni.

Kakšno napako?

Zakaj ne uveljavljaš garancije, če je nova?

Na internetu sem našel mojstra (v Nemčiji), ki bi mi po mojem mnenju dobro popravil kitaro.

Sigurno boš našel dobrega mojstra tudi bližje in lahko kitaro sam oddaš in prevzameš. Če ga ne najdeš, odpri raje temo o iskanju mojstra...

Sedaj sem projekt (popravila) moral korenito spremeniti. Menda Melodija Mengeš še obstaja (včasih je delala klasične kitare) in imajo na srečo mojstra, ki bi to lahko popravil...
No, zgleda, da me bo (na srečo) popravilo prišlo veliko ceneje, kot če bi pošiljal v Nemčijo.

Genijalno. Še drugi mojstri so tudi v Sloveniji, če ti ta iz kakršnega koli razloga ne bo OK.

ginekk ::

Šinko iz Mengša je naš najbolj znan in oblegan mojster. V Nemčijo pošiljat je res absurdno in neumno hkrati.

aokorn ::

Sem že (včeraj) pisal mojstru Šinkotu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aokorn ()

aokorn ::

Vidim da zastopa tudi firmo Alhambra. To je znamka moje kitare. Upam da se bo dalo zmenit za garancijo.

starfotr ::

Jah, ne vem no. Ko si kupil, ta mojster zastopnik za Slovenijo ni bil ok zate. Ko ga rabiš za garancijo je pa ok? Pač tako se to ne dela. In upam, ti bo isto on povedal. Oziroma ponudil plačljivo popravilo.

Če si lahko kupil v DE, pa naj še v DE vršijo garancijo, glede na to da so pobrali denar od prodaje.

Ales ::

Verjetno si hotel povedati, da ima kitara morda mednarodno garancijo in jo bo servis pri nas lepo popravil, plačan bo pa za to po pogodbi s krovnim podjetjem.

aokorn ::

starfotr - mislim, da to ne gre tako.
Kolikor sem videl je on uradni serviser za Alhambro. Res je, da sem kitaro kupil v Nemčiji. Prodajajo tudi pri nas isti model. Vendar za okoli 200€ dražje. Cena kitare je bila okroglih 1600€. Sem pač kupil tam, kjer je ceneje. Ok?
Tudi ti bi ravnal enako?

starfotr ::

Že že. Ampak on ne bo brezplačno garancijsko odpravil napake za izdelek kupljen drugje.

aokorn ::

Ne vem kako si ti predstavljaš mehanizem uradnega serviserja.
Seveda on ima stroške. V vsakem primeru. In po mojem mnenju ima pogodbo z matično firmo (če je pogodbeni serviser), ki mu nastale stroške vrne. V ta namen sem s kitaro dobil (seveda poleg računa) kartico, ki je za vsak izdelek unikatna in na njej je koda. Verjetno zato, da firma ve, katera serija je bila slaba (in podobno) in kaj je treba izboljšati.
Tako nekako.

tony1 ::

Za veliko reči ni mednarodne garancije. Tak primer je menda Sony.

Je pa vredno vprašati tudi pri nas, vendar ni garantirano, da bo šlo.

aokorn ::

Računam s tem, da bodo morda komplikacije.

Sicer napaka ni velika, vendar je jaz brez pravega orodja ne morem odpraviti.

Ni mi žal tistih nekaj deset evrov, da bo le kitara potem ok.

floyd1 ::

Če boš moral plačat, pol lahko razmisliš še o tem, da jo neseš v Mengeš Zaletelju ali v MB v Kitarnico (Zorc) - kaj ti je pač bližje. Pravi stručkoti, ki porihtajo praktično vse...

tony1 ::

Šinko je mojster, tako da je vredno poskusiti pri njem.

aokorn ::

Hvala.

starfotr ::

aokorn je izjavil:

Ne vem kako si ti predstavljaš mehanizem uradnega serviserja.
Seveda on ima stroške. V vsakem primeru. In po mojem mnenju ima pogodbo z matično firmo (če je pogodbeni serviser), ki mu nastale stroške vrne. V ta namen sem s kitaro dobil (seveda poleg računa) kartico, ki je za vsak izdelek unikatna in na njej je koda. Verjetno zato, da firma ve, katera serija je bila slaba (in podobno) in kaj je treba izboljšati.
Tako nekako.


Pogodbe so lahko različne. Ne veš kaj ima podpisano s proizvajalcem.

Kot da bi šel reklamacijo uveljavljat v lidl za izdelek kupljen v šparu. Pa recimo, da povsod prodajajo ta isti izdelek. To bi se ti zdelo čudno, medtem ko se ti ne zdi čudno, da greš k slovenskemu zastopniku in daš garancijsko v servis izdelek kupljen drugje.

Poskusi uveljavljat reklamacijo v avstrijskem lidlu za izdelek kupljen v slovenskem lidlu.

Jaz bi ti rekel, da pokaži račun/garancijski list. In ti bi pokazal nemški račun. Zame bi bilo to kot da nimaš nič. In nobena slovenska ali evropska zakonodaja ni v tem primeru na tvoji strani. Samo dobra/slaba volja.

Z razlogom je tu pri nas dražje kupiti nekaj kot v tujini. Pač ne moreš pričakovat, da se bo nekdo zjebaval z refundacijo štroškov dela in materiala s tujino za izdelek z napako kupljen v tujini.

Bellator ::

Zakaj pa mešaš prodajalce z uradnimi serviserji?

starfotr je izjavil:


Z razlogom je tu pri nas dražje kupiti nekaj kot v tujini. Pač ne moreš pričakovat, da se bo nekdo zjebaval z refundacijo štroškov dela in materiala s tujino za izdelek z napako kupljen v tujini.


Lahko pričakuješ, če ima izdelek evropsko garancijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

Utk ::

Pustite tega, iz dneva v dan iz teme v temo piše bedarije.

chrush ::

Starfotr, ti si res star in starokopiten. Smo v 21. stoletju in ne v obdobju med obema svetovnima vojnama. Ce je uradni serviser v Sloveniji, bo to uredil, ne glede na lokacijo nakupa.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

GupeM ::

starfotr je izjavil:

aokorn je izjavil:

Ne vem kako si ti predstavljaš mehanizem uradnega serviserja.
Seveda on ima stroške. V vsakem primeru. In po mojem mnenju ima pogodbo z matično firmo (če je pogodbeni serviser), ki mu nastale stroške vrne. V ta namen sem s kitaro dobil (seveda poleg računa) kartico, ki je za vsak izdelek unikatna in na njej je koda. Verjetno zato, da firma ve, katera serija je bila slaba (in podobno) in kaj je treba izboljšati.
Tako nekako.


Pogodbe so lahko različne. Ne veš kaj ima podpisano s proizvajalcem.

Kot da bi šel reklamacijo uveljavljat v lidl za izdelek kupljen v šparu. Pa recimo, da povsod prodajajo ta isti izdelek. To bi se ti zdelo čudno, medtem ko se ti ne zdi čudno, da greš k slovenskemu zastopniku in daš garancijsko v servis izdelek kupljen drugje.

Poskusi uveljavljat reklamacijo v avstrijskem lidlu za izdelek kupljen v slovenskem lidlu.

Jaz bi ti rekel, da pokaži račun/garancijski list. In ti bi pokazal nemški račun. Zame bi bilo to kot da nimaš nič. In nobena slovenska ali evropska zakonodaja ni v tem primeru na tvoji strani. Samo dobra/slaba volja.

Z razlogom je tu pri nas dražje kupiti nekaj kot v tujini. Pač ne moreš pričakovat, da se bo nekdo zjebaval z refundacijo štroškov dela in materiala s tujino za izdelek z napako kupljen v tujini.

A lahko nehaš? Sem nesel Garmin uro na servis, pokazal račun z italijenskega Amazona, pa so brez kakršnih koli težav menjali.

In ja, odvisno je od pogodbe serviserja s proizvajalcem. Zato pa neseš na servis, pa ti serviser reče, da tega pa ne more pod garancijo popravit, ker ni mednarodne garancije. Če pa pogodbo ima, pa reče, da jo seveda popravi, ker bo tako ali tako dobil povrnjene stroške od proizvajalca.

Saj OP ni rekel, da bo pištolo dal serviserju na glavo in mu zabičal, naj mu popravi pod garancijo. Rekel je, da upa da se bo dalo dogovorit za garancijo. Jaz pa upam, da se OP dogovori za popravilo pod garancijo in da to tudi tukaj objavi, da bo starfotr lahko tiho.

Samael ::

starfotr je izjavil:

Že že. Ampak on ne bo brezplačno garancijsko odpravil napake za izdelek kupljen drugje.

Pizda, si nadležen. Če mu garancija krije servis tudi pri nas, mu bodo pač popravili v okviru garancije pri nas, če ne pač ne. Kaj imaš ti tu za moriti in pridigati.
Če lahko kakorkoli pomagaš pomagaj, nehaj pa nekaj v tri krasne iz posta v post moriti človeku. A se mogoče ti meniš, ali pa se bo on menil za potencialno uveljavljanje garancije?
Samael != Samuel

aokorn ::

Kontaktiral sem firmo Alhambra v Španiji. Sicer prijazna (poznam že od prej) uslužbenka Silvia me je opozorila, da garancija velja le pri prodajalcu, kjer sem kitaro kupil. To je v Nemčiji (Thomann). Mimogrede, vem, da ta prodajalec nudi tudi servis. Gre za globalnega prodajalca.
Sem kitaro že dal v poravilo mojstru Šinku.
Seveda sedaj vem, da bom popravilo moral plačati sam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s senetic.si

Oddelek: Kaj kupiti
4215744 (3236) Dafer
»

ASUS ruter - servis kje?

Oddelek: Pomoč in nasveti
251991 (1117) zajtam123
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641319 (16844) Furbo
»

Grancija v tujini [Iiyama monitor]

Oddelek: Pomoč in nasveti
377394 (5024) Bannanna
»

Garancijski postopek in menjava

Oddelek: Pomoč in nasveti
132230 (2000) St235

Več podobnih tem