Forum » Na cesti » Kazenske tocke izbris - 200km/h
Kazenske tocke izbris - 200km/h
Temo vidijo: vsi
val46 ::
v 2024, ko lahko z enim niti ne najboljšim mobitelom narediš sliko take kvalitete, da ti jo zavidajo še profesionalni fotografi, misliš da je kaka težava slikat z laserskem merilcem hitrosti? Slika sicer ni neke hude resolucije, ponavadi je celo črno-bela, ampak dovolj dobra, da je viden avto, registracija na njem in tudi kdo vozi. Poleg tega pride na položnici tudi povečana slika regstrske tablice. Vidim da ste vsi pridni vozniki, ali pa ne vozite kaj dosti po naših AC, sicer bi to vedli iz prve roke.
Legon ::
Edino prav
grem stavit da voziš kako Toyoto Yaris ali Renault Clio. Foušarija, ker nekateri imajo dovolj zmogljiv avto in denarja za it hitro, ti pa tega ne moreš počet
Če je to, da nimam želje imet okol sebe norcev, ki se niti tolk niso sposobni kontrolirat, da bi vozili po omejitvi, foušija...
Utk ::
Danes ko dobiš za 10 jurjev 250 konjskega bmwja in za 400 evrov komplet 18 col kitajskih gum zanj je pa res problem vozit 200...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Invictus ::
Ma že skoraj vsak Clio gre 200, kaj šele ostalo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
delavec44 ::
Vsak avto z 200 km/h v zid (beri stoječi kamion) je truga. Ne se tolažiti. Itak je pa splošno znano, da je tako obnašanje le kompenzacija za majhen spolni organ.
ginekk ::
v 2024, ko lahko z enim niti ne najboljšim mobitelom narediš sliko take kvalitete, da ti jo zavidajo še profesionalni fotografi, misliš da je kaka težava slikat z laserskem merilcem hitrosti? Slika sicer ni neke hude resolucije, ponavadi je celo črno-bela, ampak dovolj dobra, da je viden avto, registracija na njem in tudi kdo vozi. Poleg tega pride na položnici tudi povečana slika regstrske tablice.
A si kdaj slikal kaj oddaljenega ali pa gledal z daljnogledom?
Že če je zadeva čisto pri miru je težko. Laser merilec pač ni kamera. Rabiš hud zoom objektiv in ne, s telefonom se to sigurno ne da. Sigurno ne more policaj zanesljivo sprožit sam avta na razdalji 10m, med tem ko ta drvi nad 130km/h.
Zato me zanima kaj uporabljajo.
fikus_ ::
Vidim da se nekateri trudite in čutite biti poklicani za forumske policaje.
Za te stvari obstaja prometna policija.
Za te stvari obstaja prometna policija.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
val46 ::
v 2024, ko lahko z enim niti ne najboljšim mobitelom narediš sliko take kvalitete, da ti jo zavidajo še profesionalni fotografi, misliš da je kaka težava slikat z laserskem merilcem hitrosti? Slika sicer ni neke hude resolucije, ponavadi je celo črno-bela, ampak dovolj dobra, da je viden avto, registracija na njem in tudi kdo vozi. Poleg tega pride na položnici tudi povečana slika regstrske tablice.
A si kdaj slikal kaj oddaljenega ali pa gledal z daljnogledom?
Že če je zadeva čisto pri miru je težko. Laser merilec pač ni kamera. Rabiš hud zoom objektiv in ne, s telefonom se to sigurno ne da. Sigurno ne more policaj zanesljivo sprožit sam avta na razdalji 10m, med tem ko ta drvi nad 130km/h.
Zato me zanima kaj uporabljajo.
Pa s kom misliš da slika naša policija? To je čisto trivialna zadeva, katero zna in je sposoben upravljati vsakdo, ki je dal 5 minutni tečaj za uporabo teh kamer(ročnih laserskih merilnikov) skozi. Sicer ti je pa delavec44 zgoraj podal link. In ja, sem že dobil pozdrave od naše policije in ti pravim kako vse se lepo vidi na sliki.
Kot dokaz, ti prilagam sliko, kako zgleda, ko dobiš domov pozdrave, Sicer že stara zadeva, ampak ker vse tako shranjujem, mi ni težko poiskat. Upam da zdaj verjameš in ti sem "dokazal" kako potekajo zadeve v realnosti.
https://imgur.com/a/SPRaZ13
mirator ::
Glede na osnovno, povsem jasno vprašanje
Ni važno s katerim radarjem in na kakšni razdalji so te ulovili. Bistveno je, da se vidi številka tvoje registrske tablice z datumom in uro in seveda lokacijo. Če te nek radar ujame s prehitro vožnjo, te pač ujame, kazen pa lahko sledi takoj ali po pošti.
Koliko pik dobiš in kdaj potečejo pa vprašanje samo poguglaj in boš dobil odgovor iz prve roke.
Pozdravljeni, koliko pik se dobi za 200km/h na avtocesti?ste se preveč razpisali.
Kdaj se pike izbrisejo?
Ni važno s katerim radarjem in na kakšni razdalji so te ulovili. Bistveno je, da se vidi številka tvoje registrske tablice z datumom in uro in seveda lokacijo. Če te nek radar ujame s prehitro vožnjo, te pač ujame, kazen pa lahko sledi takoj ali po pošti.
Koliko pik dobiš in kdaj potečejo pa vprašanje samo poguglaj in boš dobil odgovor iz prve roke.
c23po ::
Edino prav
grem stavit da voziš kako Toyoto Yaris ali Renault Clio. Foušarija, ker nekateri imajo dovolj zmogljiv avto in denarja za it hitro, ti pa tega ne moreš počet
Napačna perspektiva je, da z zmogljivim avtomobilom kupuješ tudi pravico do divjanja.
Ravno tako je mapačno mnenje, da smo "pravičniki" "fovš" "tamočnim in bogatim". Ne, če divjaš v novem ferrariju ali 20 let starem cliotu nam je vseeno. Sploh nismo fovš.
Računalniki nimajo spominov.
predi ::
Pogledat moraš še pravilnik o projektiranju cest.Res je. Tudi na hitri cesti očitno ne moreš dobiti odvzema v enem šusu. Zavedel me je primer serijskega odvzema na bob stezi skozi Maribor pred kratkim - tisto je regionalka, ne hitra cesta, ker so jo pred nekaj leti prekvalificirali zaradi vinjet.
m0LN4r ::
Edino prav
grem stavit da voziš kako Toyoto Yaris ali Renault Clio. Foušarija, ker nekateri imajo dovolj zmogljiv avto in denarja za it hitro, ti pa tega ne moreš počet
Napačna perspektiva je, da z zmogljivim avtomobilom kupuješ tudi pravico do divjanja.
Ravno tako je mapačno mnenje, da smo "pravičniki" "fovš" "tamočnim in bogatim". Ne, če divjaš v novem ferrariju ali 20 let starem cliotu nam je vseeno. Sploh nismo fovš.
Za 200km/h po AC ne rabis niti ferrarija vec. To gre s vsakim 115+ konjskim golfom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Ravno tako je mapačno mnenje, da smo "pravičniki" "fovš" "tamočnim in bogatim". Ne, če divjaš v novem ferrariju ali 20 let starem cliotu nam je vseeno. Sploh nismo fovš.
zaradi odebeljenega teksta mislim, da nimaš prav. Seveda ne moreš bit fouš nekomu s Cliotom. Amapk ne moreš ne-bit fouš nekomu, ki ima Ferrarija. Človeško je biti fouš. IN če najdeš razlog za kritizirat tega s Ferrarijem, si še bolj zadovoljen. Spomneš se popularnih izjav, če bi delal legalno ne bi si mogel kupiti takega avta, sigurno mu ga je kupil njegov očka, če ima Ferrarija si misli, da je nekaj več kot mi ali kako, ...
Je pa nek kontrast med povprečnim človekom, ki vozi 170 kmh ali med temi mulci na sliki, ki so šli 210 kmh po števcu in poleg se še režijo v kamero. Mogoče niso niti dovolj zreli za imeti izpit za avto
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Legon ::
Človeško je biti fouš.
ne sodit drugih po sebi.
Človeško je biti fouš. IN če najdeš razlog za kritizirat tega s Ferrarijem, si še bolj zadovoljen.
nihče ne kritizira nekoga s ferarrijem, kritiziramo impotentne osle za volanom kateregoli vozila, ki verjamejo, da je vožna 70-80 km/h na omejitvijo nekaj varnega, sprejemljivega in zaželjenega.
Spomneš se popularnih izjav, če bi delal legalno ne bi si mogel kupiti takega avta, sigurno mu ga je kupil njegov očka, če ima Ferrarija si misli, da je nekaj več kot mi ali kako, ...
Ko boš dal citat, kdo od udeležencev v debati je podal tako izjavo bo vse skupaj imelo smisel.
delavec44 ::
Zakaj bi bil fouš nekomu s Ferrarijem, če meče denar skozi okno. Potem ti ga pa še kdo rukne. Sami problemi :D
m0LN4r ::
Eh, evo divjanje s Toyoto:
Hmm, zgleda je corolla omejena na 400 EUR + 5 kazenskih točk
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ginekk ::
solatko ::
Oglejte si znižanje hitrosti iz cca 200 na 120 brez vsake panike, tisti zgoraj je pa itak po vaše brez luleka.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
IL_DIAVOLO ::
Brez vsake panike, dokler nimas za seboj 10 tebi podobnih, ki sledijo tvojemu tempu oz. komaj cakajo da se umaknes da gredo toliko kot se dopušča promet na cesti.
Posledica verižnega trcenja iz učbenika. Seveda ti misliš, da ne nosis nobene odgovornosti.
Posledica verižnega trcenja iz učbenika. Seveda ti misliš, da ne nosis nobene odgovornosti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
ginekk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Brez vsake panike, dokler nimas za seboj 10 tebi podobnih, ki sledijo tvojemu tempu oz. komaj cakajo da se umaknes da gredo toliko kot se dopušča promet na cesti.
ja pač varnostna razdalja, zaradi takih zadaj jo tudi jaz spredaj več pustim.
Pol se pa naredi na levi naredi kolona divjakov s 120-140km/h, na desni so pa 500m luknje za vozit normalno.
Drugače, če odmislim posebnost Japoncev (180km/h) so bile omejitve končne hitrosti včasih stvar gentlemenskega dogovora, ko so omejevali močnejše avte na 250km/h.
Zdaj pa so izgleda že kar običajne najprej pri EVjih, zaradi neučinkvitosti pri višjih hitrosti in upam da tudi zaradi ogromne mase - pač avto z maso kombija se slabo obnaša pri 180km/h.
solatko ::
IL_DIAVOLO - Varnostna razdalja je en od temeljev prilagojene hitrosti. Napisal sem samo zato, ker nekateri tako pišete, kako je vožnja z 200+ nevarna, če ti kdo začne prehitevat s 100 ali še manj. Z novimi vozili se hitrost zniža iz 200+ na 80-90 zelo lahko in dovolj hitro, da taka vožnja ni nevarna za nikogar, ko pa pridejo na cesto debili, ki znajo samo pritiskat gas do podna pa je čisto drugačna glasba.
ginekk - Kolikokrat si vozil zmogljiv kombi?
ginekk - Kolikokrat si vozil zmogljiv kombi?
Delo krepa človeka
Invictus ::
IL_DIAVOLO - Varnostna razdalja je en od temeljev prilagojene hitrosti. Napisal sem samo zato, ker nekateri tako pišete, kako je vožnja z 200+ nevarna, če ti kdo začne prehitevat s 100 ali še manj. Z novimi vozili se hitrost zniža iz 200+ na 80-90 zelo lahko in dovolj hitro, da taka vožnja ni nevarna za nikogar, ko pa pridejo na cesto debili, ki znajo samo pritiskat gas do podna pa je čisto drugačna glasba.
ginekk - Kolikokrat si vozil zmogljiv kombi?
Tudi, ko se debili vključijo na prehitevalni pas brez smernika, brez pogleda nazaj v vzvratno ogledalo in z 90 km/h...
Ko imaš take, je konec veselja. Ampak dobre zavore in predvidevanje debila za tovornjakom pomagajo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - Vsi normalni znižajo hitrost 200-300m pred vozilom na voznem pasu in pospešijo zopet, ko so mimo. Samo idioti se bližajo kamionu za katerim je še kakšno vozilo z 200+
Delo krepa človeka
delavec44 ::
Kdaj pa sploh na desnem pasu ni kamiona in koga za njim? Jaz na primorki torej samo idiote srečujem, ko letijo 200 km/h mimo. Nič ne opažam, da kdo kaj zmanjša, če je na desnem pasu promet (kar je itak 90% časa).
Po drugi strani pa obratni idioti iz meni neznanega razloga zmanjšajo na 110 km/h, ko oni prehitevajo kamion, po vrnitvi na desni pas pa spet lahko vozijo 130 km/h.
Po drugi strani pa obratni idioti iz meni neznanega razloga zmanjšajo na 110 km/h, ko oni prehitevajo kamion, po vrnitvi na desni pas pa spet lahko vozijo 130 km/h.
solatko ::
delavec44 - Jaz govorim o normalnih voznikih, ne o opicah, ki so se naučili pritiskat gas. To sem tudi jaz že pred leti opazil, saj mislijo, da, če bo kaj padlo iz kamiona, je bolje pri 110, kot 130, debilkoti. To se je začelo množično dogajat po Covid-u.
Delo krepa človeka
c23po ::
Ravno tako je mapačno mnenje, da smo "pravičniki" "fovš" "tamočnim in bogatim". Ne, če divjaš v novem ferrariju ali 20 let starem cliotu nam je vseeno. Sploh nismo fovš.
zaradi odebeljenega teksta mislim, da nimaš prav. Seveda ne moreš bit fouš nekomu s Cliotom. Amapk ne moreš ne-bit fouš nekomu, ki ima Ferrarija. Človeško je biti fouš. IN če najdeš razlog za kritizirat tega s Ferrarijem, si še bolj zadovoljen. Spomneš se popularnih izjav, če bi delal legalno ne bi si mogel kupiti takega avta, sigurno mu ga je kupil njegov očka, če ima Ferrarija si misli, da je nekaj več kot mi ali kako, ...
Je pa nek kontrast med povprečnim človekom, ki vozi 170 kmh ali med temi mulci na sliki, ki so šli 210 kmh po števcu in poleg se še režijo v kamero. Mogoče niso niti dovolj zreli za imeti izpit za avto
Pa razmislimo... Tisto o cliotu je bila pesniška figura. Kontrast. Priznam.
Tisto o ferrariju pa ni figura. Tukaj ne gre za fovšijo. Namišljena fovšija je priročno opravičilo "divjakov", češ: "Jaz sem ga drago plačal (menda ne zato, da bom pridkano vozil), ti si mi pa fovš!" (Svojo slabo misel vstavim v tvojo glavo in s tem opravičim svoja dejanja.)
Zato nima smisla debatirati o fovšiji, če je uporabljena kot odklon od debate o deviantnem obnašanju. Fovšije ni. Point je, da z dragim avtomobilom ne kupiš pravice do divjanja. To bi moral odebeliti, če bi ti ne bil namen zavajati mulce, ki prihajajo brez izkušenj na cesto.
Računalniki nimajo spominov.
Legon ::
Saj to je samoumevno, saj smo vsi igrice igral in tocno vemo kako simple je to. Jebes fiziko.
matic492 ::
Well, sej dejansko se prej ustavi Ferrari... razen če misliš da so bremze v Cliotu iste kot v Ferrariju.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Legon ::
me zanima kakšne točno bremze to ima ferrari, da prej ustavi iz 200 kot clio pri 130. Pa tudi bi bilo zanimivo videt kako kvaliteta zavor skrajša odzivni čas in razdaljo, ki jo vozilo v tem času prevozi. Ampak kot že rečeno, ko se bomo pogovarjali o Gran Turismo, ali pa vsaj o dirkališčih, potem bo to relavantno, dokler smo pa v javnem prometu pa so to pač pravljice za v gostilno.
Drugače pa kvalitetne zavore v prvi meri pomeni boljše hlajenje in bolje materiale, ki zdržijo višje temeprature in večje obremenitve. Na samo zavorno pot pa daleč najbolj vpliva kvaliteta gume, ker v cestnem proemtu pomeni, da praktično vsaka zavora, ki je sposobna zavirat do te mere, da sproži ABS (blokira kolo) je opravila svoje delo. Pa naj bo na Ferraiju ali Fičotu.
Drugače pa kvalitetne zavore v prvi meri pomeni boljše hlajenje in bolje materiale, ki zdržijo višje temeprature in večje obremenitve. Na samo zavorno pot pa daleč najbolj vpliva kvaliteta gume, ker v cestnem proemtu pomeni, da praktično vsaka zavora, ki je sposobna zavirat do te mere, da sproži ABS (blokira kolo) je opravila svoje delo. Pa naj bo na Ferraiju ali Fičotu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
matic492 ::
Zakaj se delaš butastega zdaj? Valda ima avto za par sto jurjev boljše bremze, kot pa nek clio za 20k. To je tehnično/objektivno dejstvo (predvsem velikost in št. cilindrov)
Je pa razlika verjetno zanemarljiva napram človeškem faktorju...
Je pa razlika verjetno zanemarljiva napram človeškem faktorju...
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Legon ::
Ti predvsem ne razumeš, da so zavore tiste, ki presenetlivo malo vplivajo na zavorno pot. Ključen element, ki vpliva na zavorno pot je sila, ki jo je vozilo sposobno prenest z gume na cesto, preden začne drset. Funkcija zavore pa je, da je sposobna pripeljat do te točke in tam avto obdržat. Zaradi večjih obremenitev in višjih temperatur seveda morajo imet športni avtomobili zavore z boljšim hlajenjem in iz kvalitetnih materialo, ampak to ne pomeni, da lahko z menjavo zavor bistveno vplivaš na zavorno pot.
V cestnem prometu, če je edina stvar, ki jo boš spremenil na izpravnem vozilu to, da vgradiš fancy zavore, se pri zavorni poti praktično ne bo poznalo.
Na zavorno pot tako v prvi vrsti vpliva kvaliteta gume, vrsta podlage, stik gume s podlago ter podtlak, ki ga je vozilo sposobno ustvarit. Zavore imajo samo funkcijo, da zmorejo pripeljat kolo do blokade in morajo bit sposobne to preživet skozi neko časovno obodbje.
V cestnem prometu, če je edina stvar, ki jo boš spremenil na izpravnem vozilu to, da vgradiš fancy zavore, se pri zavorni poti praktično ne bo poznalo.
Na zavorno pot tako v prvi vrsti vpliva kvaliteta gume, vrsta podlage, stik gume s podlago ter podtlak, ki ga je vozilo sposobno ustvarit. Zavore imajo samo funkcijo, da zmorejo pripeljat kolo do blokade in morajo bit sposobne to preživet skozi neko časovno obodbje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
matic492 ::
Sem googlal malo specs page in športni avti primerljivih letnikov in teže bremzajo vsaj nekje v 10-20% krajših zavornih razdaljah, kot neki "ljudski" avti.
Sej tudi gume imajo ponavadi bolj kvalitetne.
Sej tudi gume imajo ponavadi bolj kvalitetne.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Legon ::
Ja, zavorne poti so krajše, ker so temu konstrukcijsko prilagojeni (aerodinamika, dimenzija koles) in posledično morajo imet kvalitetnejše zavore, ker so le te bolj obremenjene. Ampak tudi to ne spremeni dejstva, da bo v prometu zavorna pot ferrarija pri 200 km/h daljša kot cliota pri 130 km/h. Še vedno pa ni kvaliteta zavore tista, ki sama po sebi bistveno vpliva na zavorno pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
matic492 ::
Ah to pa itak ja, neprimerljivo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
ginekk ::
ginekk - Kolikokrat si vozil zmogljiv kombi?
Solatko, imel sem v lasti nekaj let takega novejšega potniškega s 180 konji - kupil sm novega. Končna hitrost je bila omejena na 180km/h. Ne vem kaj si hotel povedat, ampak kombi je v vsakem primeru težak in tudi na ovinkih ima vozne lastnosti kombija.
ginekk ::
Kdaj pa sploh na desnem pasu ni kamiona in koga za njim? Jaz na primorki torej samo idiote srečujem, ko letijo 200 km/h mimo.
Točno na Primorki je to, ampak vsaj od Unca proti Kopru dalje. No začne se že z vrhniškim klancem, kjer je razporejeno ravno obratno kot bi moglo bit. Največja kolona na prehitevalnem, potem na srednjem voznem malo manj, desni vozen pa čisto prazen in tako naslednjih kar nekaj kilometrov, desni vozni je prazen - sploh v nedeljo je absurd ko še tovornjakov ni. Podobno je obratno od Postojne gor v klanec proti Ravbarkomandi.
Skratka na levem je takoj gneča, medtem ko že na srednjem voznem so kar lepo luknje.
c23po ::
Pa če se s Ferrarijem prej ustavi kot ti no. :P
Torej, če si je kupil ferrarija in se z njim lahko ustavi prej kot jaz (in ti tudi, seveda), potem lahko po cesti počne kar hoče? Ker smo mu, baje, fovš za ferrarija in se lahko ustavi za 22% prej.
...Varnostna razdalja je en od temeljev prilagojene hitrosti...
Spoštovanje predpisov je tudi eden od temeljev prilagojene hitrosti. Piše v zakonu.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
m0LN4r ::
Sem sel pogledat, Porsche GT3 RS ustavi iz 200km/h na 130km/h v 2 sekundah in v 3 sekundah je ze pod 100km/h, ce to ni dovolj pri 3 sekunde varnostne, potem res nevem.
PS: Voznik Cliota v teh dveh sekundah verjetno se niti zavornega pedala ne najde.
Problem so bolj tisti, ki pogledajo v ogledalo in vidijo avto, ki se priblizuje in kljub temu zavijejo na prehitevalnega, ker pac lahko. Ne glede na hitrost.
V Nemciji to funkcionira, nevem zakaj pri nas nebi, pa nimamo 13.000km avtoceste.
PS: Voznik Cliota v teh dveh sekundah verjetno se niti zavornega pedala ne najde.
Problem so bolj tisti, ki pogledajo v ogledalo in vidijo avto, ki se priblizuje in kljub temu zavijejo na prehitevalnega, ker pac lahko. Ne glede na hitrost.
V Nemciji to funkcionira, nevem zakaj pri nas nebi, pa nimamo 13.000km avtoceste.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Legon ::
A smo spet pri pravljicah da 200km/h vozijo nadnaravno sposobni vozniki, kjer se odvzini čas meri v milisekundah, med tem ko je za normalnega voznika odzivni čas 10s nekaj samoumevnega? jao kako daleč ste sposobni it nekateri reveži, da zagovarjate idiotsko obnašanje na cesti.
BTW, če damo pravljice na stran. V taistih 2 sekundah, ki jih GTT3 RS rabi do 130km/h, bo clio že na 90 km/h. Zdaj se pa vprašaj kdo se bo zaletel v nekoga, ki s 100 km/h skoči na prehitevlani pas. Porshe ki ima 130km/h ali clio pri 90 km/h? Vem, da je hudič, ko fizika noče ubogat gostilniških norcev.
BTW, če damo pravljice na stran. V taistih 2 sekundah, ki jih GTT3 RS rabi do 130km/h, bo clio že na 90 km/h. Zdaj se pa vprašaj kdo se bo zaletel v nekoga, ki s 100 km/h skoči na prehitevlani pas. Porshe ki ima 130km/h ali clio pri 90 km/h? Vem, da je hudič, ko fizika noče ubogat gostilniških norcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
val46 ::
Clio, valda. Ker v teh 3s še pedala zavore ne bo našel. Uni v Porsheju bo začel bremzat še preden bo speljal, kako to ne veš? :S
ginekk ::
Problem so bolj tisti, ki pogledajo v ogledalo in vidijo avto, ki se priblizuje in kljub temu zavijejo na prehitevalnega, ker pac lahko. Ne glede na hitrost.
Tu so tudi eni precej nesigurni in mislijo da rabiš 500m za prehitevanje. Pa saj vidiš komentarje, da se ne da vozit po voznem in da je najbolje ostat na prehitevalnem ker drugače se nikakor več ne moreš vključit v prehitevanje. Kako naj to razumem drugače kot nesigurnost v vožnji.
Men se je že parkrat zgodilo, da dohitevam avto po voznem, ta zavije levo par sto metrov pred tovornjakom. Jaz nadaljujem vožnjo po voznem z isto hitrostjo, prehitim tega ki "misli da prehiteva", in potem normalno zavijem levo ter prehitim še tisti tovornjak. Nima več niti smisla razmišljat zakaj in kako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
delavec44 ::
Dostikrat pa bedaki čakajo za tovornjakom, potem pa točno pred tebe zapelje, da moraš bremzati. Pa bi lahko prej kadarkoli zapeljal levo. To sploh gledajo ogledala?
fikus_ ::
In zaradi tega potem nastanejo fantomski zastoji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Legon ::
in večja kot je razlika v hitrosti, hujši so. Samo na to, da bo nekdo z 100 km/h zapeljal pred tebe kot voznik ne moreš spremenit. Lahko pa z lahkoto spremeniš to ali se takrat voziš 130 km/h ali 200 km/h. Ampak to je prezahtevna matematika za "nadnaravno" sposobne voznike.
c23po ::
Sem sel pogledat, Porsche GT3 RS ustavi iz 200km/h na 130km/h v 2 sekundah in v 3 sekundah je ze pod 100km/h, ce to ni dovolj pri 3 sekunde varnostne, potem res nevem.
PS: Voznik Cliota v teh dveh sekundah verjetno se niti zavornega pedala ne najde.
Problem so bolj tisti, ki pogledajo v ogledalo in vidijo avto, ki se priblizuje in kljub temu zavijejo na prehitevalnega, ker pac lahko. Ne glede na hitrost.
V Nemciji to funkcionira, nevem zakaj pri nas nebi, pa nimamo 13.000km avtoceste.
Vseskupaj pravzaprav sodi v temo o talentih. Pa da ne bi bili offtopic: kako pri vas "gori" funkcionira dodeljevanje in izbris pik?
Domneva o vozniku cliota perfektno paše v domnevo o psihofizični superiornosti voznika močnega avtomobila. Močan avto: superman, švoh avto: šleva.
Zakaj neki bi bili problem tisti, ki zavijejo na prehitevalnega. Menda so ocenili, da je superiorni voznik ferrarija sposoben pričakovati to situacijo in pravčasno reagirati. Za to ne potrebuješ kristalne krogle. Le prometu moraš slediti.
In zakaj tak supervoznik ne bi predvideval tudi, da clio ima zanič retrovizorje, pa ga tisti mogoče niti ni opazil? Lahko bi razumel, da se od voznika cliota pričakuje opazovati tako situacijo pred seboj, kot od zadaj in je supervozniku lažje, ker ima situacijo samo pred seboj, torej lahko poskrbi za varnost obeh. Lahko bi predvideval, da se tudi tistemu v cliotu mudi in ni vseeno kdo od njih bo malo upočasnil, saj bo z "močnim" avtomobilom hitreje nadoknadil izgubljeno.
Računalniki nimajo spominov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Policaj me je ujel z radarjemOddelek: Na cesti | 5570 (3702) | BlaY0 |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35388 (33140) | Heavy |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38399 (32596) | dzinks63 |
» | Prehitra vožnja - kazen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18134 (16176) | scipascapa |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81621 (74321) | Gandalfar |