» »

Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec

Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec

Slo-Tech - Po podatkih Mednarodne agencije za energijo (IEA) je bilo lani med vsemi prodanimi avtomobili več kot polovica športnih terencev (SUV), kar je nov rekord. Ob tem so opozorili, da so ta vozila pomemben dejavnik k povečevanju izpustov ogljikovega dioksida iz prometa. K celotnemu lanskemu povečanju izpustov so prispevala kar 20 odstotkov, s čimer pomembno poslabšujejo podnebno krizo.

Prodaja SUV-ov se je lani povečala za 15 odstotkov, medtem ko je prodaja manjših avtomobilov zrasla za pičle tri odstotke. Ob tem IEA poudarja, da je glavni razlog za povečevanje prodaje SUV njihovo dojemanje kot statusni simbol in bolj udobna vozila, kar proizvajalci vzpodbujajo z oglaševanjem. Po drugi strani pa SUV v prometnih nesrečah povzročajo hujše poškodbe pešcev, v mestih pa tratijo dragoceni prostor. Povečana prodaja SUV-ov je izničila ves napredek zadnjih let v zniževanju porabe in s tem onesnaževanja vozil.

V razvitih državah je bilo lani med prodanimi avtomobili dobrih 50 odstotkov SUV-ov, globalno povprečje pa znaša 48 odstotkov. Na cestah je tako že vsak četrti avto SUV. Ti so popularni tudi kot električna vozila, saj je vsako drugo električno vozilo SUV. Zato so nekatere evropske države že začele uvajati ukrepe za omejitev širjenja SUV-ov, denimo drastično povišanje cene parkirnin v Parizu.

251 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

Ganon ::

Kam je potonila avtomobilska industrija. Vsi uporabni avtomobili so se spremenili v športne terence. Tako daleč smo prišli, da ne ločiš več med avtomobili istega proizvajalca. SUV na SUV. Kopija kopije.

IL_DIAVOLO ::

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Gregor P ::

Še malo pa me bojo prisili, da si kupim monster truck-a, da bom lahko sploh kaj videl na cesti;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Poldy ::

Po mojem ljudje to kupujejo zaradi varnosti. Ker sploh niso to lepa vozila, niti prostorna napram ostalim.
Po drugi strani, če bi že kupoval, bi kupil Marauderja.

GGsprXx ::

Poldy je izjavil:

Po mojem ljudje to kupujejo zaradi varnosti. Ker sploh niso to lepa vozila, niti prostorna napram ostalim.
Po drugi strani, če bi že kupoval, bi kupil Marauderja.



Pa so res bolj varni? Ali je manjsi avto zaradi boljse okretnosti in manjse mase in boljse preglednosti lahko celo bolj varen?

tony1 ::

Če pomislimo, da so SUVje izumili v ameriki za izigravanje emisijskih predpisov pred desetletji je stvar še toliko bolj komična ;)

Poldy ::

Pa so res bolj varni? Ali je manjsi avto zaradi boljse okretnosti in manjse mase in boljse preglednosti lahko celo bolj varen?


Tako kot lastniki BMW ne uporabljajo žmigovcev, lastniki terenskih vozil prehitevajo v škarje. Takrat pa je v primeru naleta pomembna gibalna količina. 2,5 - 3 tone pomaga.

Ganon ::

tony1 je izjavil:

Če pomislimo, da so SUVje izumili v ameriki za izigravanje emisijskih predpisov pred desetletji je stvar še toliko bolj komična ;)


Nissan qashqai je začel to norijo.

cliorulz ::

Dejansko je to norijo začela Toyota - RAV4

Blinder ::

Tolikor več kot porabi tolikor več tudi prispevajo trošarin.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ashrack ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.

Izbira je pa katastrofalna.
Med hatchbacki z 2.0 motorji imas zelo malo izbire se. Samo se tisti jajcki z 1.0 masino se delajo pa SUVi
....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ashrack ()

hamez66 ::

Nemčija se gre zeleno tako, da zapre JE in dostavlja na miljone pretežkih avtomobilov. Še največji zeleni učinek bo od legalizacije konoplje, ker se bodo ljudje raje zadevali doma kot "letali naokoli".

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.


Počasi izginjajo. Še passata limuzine ni več moč kupiti, ostal je še karavan, ki bo tudi enkrat poniknil. Poglej Renault. Megane, scenic, espace itd. Vsi ti avtomobili so se zelo razlikovali. Danes so to trije SUV-ji. Ne sledim več modelom, vse je enako.

Okapi ::

Najbolj smešno pa je, da ti avti niso niti športni, niti terenci.>:D

Blinder ::

ma to je za sport utility, torej, da imajo prostora za smučke ali palice za golf ali za mtb natovorit. Prevedeno pa rečejo kar športno. Tako kot nogavice, ki imajo vsake druge gor napis "sport", čeprav z športom nimajo veze
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mailer ::

Po avtomobilih se vidi, da je število mentalnih invalidov močno preseglo število gibalno hendikepiranih. Kupuje se cestne terence, ki so primerni le za večjo porabo goriva, obremenitve cest, manj prostora na parkiriščih in hujše posledice prometnih nesreč potnikov navadnih osebnih avtomobilov.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

kixs ::

Js sem cuden, pa kupim karavana ...

WhiteAngel ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.


Težko. Hyundai i40 ni več. Tudi Elantre ne. Kie Optime ni več. Največji ne-SUV pri Korejcih je i30 in Ceed. Žalost.

cekr ::

Vse v SUV. Avtomobile, ki imajo res dodatno vrednost - večji enoprostorci, so pa skoraj vse ukinili. Sedaj nas farbajo s predelavo dostavnikov in kombijev. To je podcenjevanje kupcev. Potnike enačijo s tovorom - škatlami. Še huje, cene teh škatel so navili do onemoglosti. Skoraj na ravni manjših stanovanj nekje bogu za hrbtom.
Proizvajalce rešujejo samo pufi. Predvsem od ljudi, ki ne znajo racionalno razmišljat.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Horas ::

WhiteAngel je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.


Težko. Hyundai i40 ni več. Tudi Elantre ne. Kie Optime ni več. Največji ne-SUV pri Korejcih je i30 in Ceed. Žalost.


tudi riota so skenslali, je stonic namesto. brezveze.

kixs je izjavil:

Js sem cuden, pa kupim karavana ...


ja si čuden, tudi če maš 2-3 otroke je hatchback čisto v redu. pač preseravanje, ko se gre kam, žena vzame 2-3 potovalke, otroc morjo met s sabo celo sobo igrač pa stvari...bruh, razvajenost.

kako smo včasih prežuveli z bolhco? pa fičeki? pa jugecom?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

fikus_ ::

Zanimivo, skoraj vsi komentarji proti SUV, prodaja teh pa raste. Kdo jih potem kupuje?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::


ja si čuden, tudi če maš 2-3 otroke je hatchback čisto v redu. pač preseravanje, ko se gre kam, žena vzame 2-3 potovalke, otroc morjo met s sabo celo sobo igrač pa stvari...bruh, razvajenost.


In kolk otrok imaš ti?

Mi ne jemljemo sabo kaj dost igrač, spravimo pa v karavana komot vse za 4 za smučat/sankat, kar v hb pač ne bi. Če vzameš sup na morje, ti gre pol prtljažnika v hb. Če imaš konkreten voziček, ti gre cel prtljažnik samo za to. Itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Zanimivo, skoraj vsi komentarji proti SUV, prodaja teh pa raste. Kdo jih potem kupuje?

Tisti, ki jih je največ. Bedaki.
Ok, nekdo ga tudi res "rabi". Lovci, napol invalidi, če živiš nekje kjer nihče ne čisti snega, ampak potem 4x4, če že. Za ostali folk, in celo tist, ki se vozi v glavnem po mestu, je pa to bedarija.

fikus_ ::

Torej si pripisal nekomu, da je bedak, ce kupi SUV.
Saj, kdo drug bi pa lahko tebi pripisal isto, ker taksne pises. In se vrtimo v krogu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Ja, če ga kupi brez nekega posebnega razloga, samo zato, ker je kao kul (ne vem sicer v kateri vukojebini je suv kul), potem je bedak, tako je.

Ne vem zakaj se bi vrteli v krogu. Komot isto zame nekdo misli in reče. Edina razlika je, da imam jaz prav, on pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Itak se jih večina s temi športnimi "terenci" ne upa dol z asfalta in vedno čakajo, da se jim boš umaknil ti;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

starfotr ::

Industriji gre super. 13 colske gume za tvingota so bile prepoceni. Tudi avti so bili prepoceni, prav tako je bila poraba goriva prenizka.

S SUVi (sploh pa električni SUVi) so si naredili zlato jamo. Veliki, težki, dragi, veliko porabijo... Odlično za vse deležnike v gospodarstvu, vključno z državo. In kar je najpomembnejše, še kupci so srečni, da kupujejo te precenjene in prevelike škatle. Zadeli so terno. Trend prihaja iz Amerike. Težki zavaljeni nesrečni ljudje rabijo velike avte.

Gume za EV ali SUV so drage. Da ne omenjam dražje vulkanizerske storitve.

Skratka, nihče se ne pritožuje. Ovce je treba čim bolj in čim večkrat konkretno postriči.

Srečni so dohtarji, ker gre za hujše poškodbe, srečni so pogrebci, ker jih več umre, gradbinci, ker je treba ceste hitreje obnovit in razširit, ker so te avti katastrofalno težki in široki.

Povejte mi neko slabo stran. Očitno je, da je ni.

OK.d ::

Prihaja ura streznitve za avtomobilsko industrijo, najprej so na vrsti električarji.
https://www.index.hr/auto/clanak/merced...
LPOK.d

IL_DIAVOLO ::

Avtomobilska industrija se predobro ve, da je EV tehnologija nevzdrzna, samo debilov v Bruslju ne zanima drugega, kot to da se za avti ne kadi.

Grem stavit, da vsi razen tesle delajo minus z EV-ji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

dronyx ::

Po mojih opažanjih so eden glavnih kupcev SUV ženske. Pri enem delu sicer gre za statusni simbol, pri večini žensk pa po moje bolj za materinski nagon. Namreč ko vozijo otroke v vrtce, šole, tečaje baleta in podobno se počutijo ogrožene v kakšni Mazdi 2, ker se po cestah vozijo sedaj samo še velike krave. To je nekakšen "race to the top". Nekje sem prebral, da so danes avti v povprečju tono težji kot pred 20 leti. Je pa neumnost, da so države zmetale take milijarde za subvencijo EV, pri čemer s tem niso dosegli še čisto nič, na drugi strani se pa vozijo po cestah avti, težki 2 toni in več. Prvo kar bi lahko naredili je obvezna dodatna dajatev na težo vozila. Vse kar je osebni avto in težje od 1,5 tone letno dodatno plačilo 500 € ob registraciji. Tu ne gre samo za izpuste in onesnaženje, težka vozila tudi bistveno bolj uničujejo ceste. Ampak kot vemo je to vse skupaj en velik scam in prav na smeh mi gre, ko bodo tako klavrno propadli EV. Ljudje so poštudirali, da gre za SCAM. Recimo BMW tako sanja o bodi eko in zelenem prehodu, potem pa na trg vrže kravo BMW MX. To je absurd!

Utk ::

EV ni absurd. Bo ostal in prevladal. Lahko da bo ostal nek procent konzervativcev, ki bo še dolgo vztrajal na nafti, ampak bojo to drago plačevali.
SUVi so pa druga stvar. Brezvezna. Nemci so pa itak čist zabluzili. Edini nemški avto, ki je danes konkurenčen, je id7. Vse drugo je...tudi če ne bi blo.
Če bojo kitajci en čas pritiskali z bolj smiselnimi modeli, bojo ljudje slej ko prej popustili, in težko jih bo potem nazaj dobit.

DamijanD ::

Ganon je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.


Počasi izginjajo. Še passata limuzine ni več moč kupiti, ostal je še karavan, ki bo tudi enkrat poniknil. Poglej Renault. Megane, scenic, espace itd. Vsi ti avtomobili so se zelo razlikovali. Danes so to trije SUV-ji. Ne sledim več modelom, vse je enako.

A ni megane še vedno na voljo v normalni in karavan verziji (+ še ene druge različice)? za scenica in espaca se pa strinjam. Ampak tukaj je espace šel bolj proti smeri scenica (in stran od prostornosti).
Ampak ali so to res SUVi? Jaz bi rekel, da ne...

Drugače pa škoda, pežo, opel imajo še vsi standard + karavan

Passatov je pa že pred ukinitvijo limuzine večino bilo karavanov...

Likalnik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj se vedno lahko kupis karavana, hatchbacka, limuzino ali pa preprosto malcka A razreda. Ampak folk je pac glup in zna kupiti samo tisto, kar je oglasevano in IN.


ne vem, če je glavni razlog, da je folk glup oziroma, ker so SUV vozila tako oglaševana.

moje mnenje je, da je razlog za tak naval na SUV predvsem višja lega na cesti in avtomatično bolj varen občutek na cesti.
Prav tako ljudje, še posebej starejši in tisti bolj debeli (ki jih je pa vsako leto več), veliko lažje spleza v terenski avto kot pa recimo limuzino tipa Mercedes ali recimo Tesla 3 katera sta oba zelo nizko pozicionirana.

če se mu pa doda še malo športnega pridiha....potem je pa to sploh top za povprečnega Janeza

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Hudobec82 ::

Glede varnosti so pomisleki. Ni lih vse direketen nalet v zid. SUVeji majo obupne vidne kote (sploh spredi čez havbo) in daljšo zaviralno pot ter so direkt krivi za porast nesreč z otroki. Če te pa ne zanima lih varnost tretjih oseb, pa lahko kako o stabilnosti in legi na cesti rečemo?

Tole je za pogledat.



Drugač pa, kot zgoraj napisano. Priznal direkt ne bo noben, da je zafrustriran in da rab velik avto,...bodo pa vsi povedal, da grejo lažje v avto ker je višji.

Likalnik ::

Hudobec82 je izjavil:

Glede varnosti so pomisleki. Ni lih vse direketen nalet v zid. SUVeji majo obupne vidne kote (sploh spredi čez havbo) in daljšo zaviralno pot ter so direkt krivi za porast nesreč z otroki. Če te pa ne zanima lih varnost tretjih oseb, pa lahko kako o stabilnosti in legi na cesti rečemo?

Tole je za pogledat.



Drugač pa, kot zgoraj napisano. Priznal direkt ne bo noben, da je zafrustriran in da rab velik avto,...bodo pa vsi povedal, da grejo lažje v avto ker je višji.


povprečni Janez ne pogleda teh testov...njemu daje občutek velikosti avtomobila večjo varnost na cesti....ali je to res tudi v praksi je spet druga zgodba.

pač zakaj to govorim...ker sem do sedaj še od vseh kateri vozijo SUV, pa naj si bodo to starejši sorodniki ali mlajši prijatelji dobil isti argument....varnost in lažji vstop oziroma izstop iz avtomobila

P.S. glede frustracij in velikosti avtomobila je pa spet druga zgodba....to pa ne vem ampak si lahko samo mislim, da kupijo SUV zato, da imajo večji avto kot je pa sosedov karavan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

lucca brassi ::

SUV - največja traparija kar jih avtomobilski svet proizvede ;((
moments before detonation

OK.d ::

Ko bi vsaj imeli dovolj prostora v notranjosti, tako pa je nabildana samo zunanjost, notri pa je žalost.
LPOK.d

Utk ::

kupijo SUV zato, da imajo večji avto kot je pa sosedov karavan

Samo da ni večji. Tiguan je krajši od golfa karavana, prtljažnik in medosno razdaljo ima pa tu nekje. Edina razlika je v višini.

WhiteAngel ::

fikus_ je izjavil:

Zanimivo, skoraj vsi komentarji proti SUV, prodaja teh pa raste. Kdo jih potem kupuje?


Mamice. Ne vem, zakaj. Morda zato, ker se ne počutijo varne v življenju, kaj jaz vem.

starfotr ::

In starci. Namesto, da bi jim pobrali izpite, jim dajemo ubijalske stroje na voljo in vozniško do 100. leta.

Furbo ::

Aja samo 'dojemamo' da so ta vozila bolj udobna lol. Nakladajo, kot da ne vemo, da so majhna jajca pač to, jajca.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014

Utk ::

Če ti je katerikoli suv udoben, potem se še nisi vozil v udobnem avtu. Suvi ali plavajo kot ladje ali pa nabijajo v rit, oboje je zoprno. Če imaš ful sreče, nabijajo in plavajo istočasno. Druge opcije pod 100 jurji ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WhiteAngel ::

DamijanD je izjavil:


A ni megane še vedno na voljo v normalni in karavan verziji (+ še ene druge različice)?


Ne. Nova generacija je le še dvignjena Conquest verzija https://siol.net/avtomoto/novice/letos-... in pa električna škatla, ki je tudi ful dvignjena, ne vem, čemu.

a_borlak ::

Problem niso SUVi, ampak cene avtov in njihova dodana vrednost - malih mestnih avtov, ki bi recimo morali biti v večini jih praktično ni več, ker je izdelava tako rekoč enako draga kot manjši SUV, kar privede do tega, da bo vsak seveda raje kupil malo večji avto za podoben denar. Potem so tu še kvazi eko motorji in hitro postane jasno, zakaj je vsak drug prodan avto SUV. Velik, udoben, varčen v očeh potrošnika. Nato pa sledi jamr, zakaj porabi več, kot je proizvajalec napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

dronyx ::

starfotr je izjavil:

In starci. Namesto, da bi jim pobrali izpite, jim dajemo ubijalske stroje na voljo in vozniško do 100. leta.

Drži. Starejši kot si, večjo kravo potrebuješ, če se v koga zaletiš, ko zaviješ v napačni uvoz na avtocesti.

WhiteAngel ::

Furbo je izjavil:

Aja samo 'dojemamo' da so ta vozila bolj udobna lol. Nakladajo, kot da ne vemo, da so majhna jajca pač to, jajca.


Zame je bil še vsak SUV do danes premajhen. Sem 193cm visok in v teh kratkih škatlah dajem zic potem čisto nazaj. V karavanih imajo tisti za mano veliko več prostora.

O vožnji SUVja napram limuzini pa ne bi. Na krožiščih me srat prime, ker ne vem, ali bom še ostal na 4 gumah ali poletel, preden krava dojame, da sem zavil. Zame to ni to. Da parkiranja ne omenjam. Vsi ostali se potem prilagajamo okoli tem kravam, ker gre komaj v box. Seveda ne moreta biti dva SUVja drug zraven drugega parkirana, ker potem ne bi mogla več vrat odpret.

Gregor P ::

To je tako kot pri cigaretah, mene praktično ne motijo dokler ne trpim zaradi njih tudi jaz. SUV mi zaradi svoje velikosti onemogočijo dobre pregled nad prometom oz. na cesto - to me največ moti; potem pa pride še vse ostalo, da sploh na ozkih cestah, parkiriščih ipd. zavzamejo preveč prostora in dobesedno ovirajo promet ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WhiteAngel ::

Imam pa zelo pozitivno izkušnjo iz Amsterdama. Tam praktično ne vidiš SUVjev. Lažem, dva sem videl-enega Francoza in enega Nemca. A kdo ve, ali imajo Nizozemci kakšne ubrisane davke na SUVje al je enostavno folk tak, da tega noče kupovat?

feryz ::

Hudobec82 je izjavil:

Glede varnosti so pomisleki. Ni lih vse direketen nalet v zid. SUVeji majo obupne vidne kote (sploh spredi čez havbo) in daljšo zaviralno pot ter so direkt krivi za porast nesreč z otroki. Če te pa ne zanima lih varnost tretjih oseb, pa lahko kako o stabilnosti in legi na cesti rečemo?

Tole je za pogledat.



Drugač pa, kot zgoraj napisano. Priznal direkt ne bo noben, da je zafrustriran in da rab velik avto,...bodo pa vsi povedal, da grejo lažje v avto ker je višji.
Ta slika je odraz popolne bebavosti ljudi.
Kaj ima otrok za delati na cesti pred tako velikim avtom, vejo samo tisti, ki so to sliko ali te posnetke plasirali ven (levo in desno je pločnik.
Dobro da ne dajo še sliko mulca na železniških tirih pred lokomotivo. Kako nevarno je šele to. Ampak zanimivo, da se tega ne problematizira. Baje mulce lahko naučimo, da so tiri samo za vlake, ne moremo pa jih naučiti to, da so ceste za samo ali pretežno za avtomobile.
Včeraj sem se peljal, resda po coni 30, ampak vseeno, dve smrklje, okrog 10 let, so planile čez prehod brez da bi se sploh ozrle naokrog. Niti stopinje niso obrnile glave, da bi se prepričale, da je fraj. Tako se mularijo danes uči.
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25110224 (1289) mertseger
»

Dodatno usposabljanje za voznike terenskih vozil.

Oddelek: Na cesti
192672 (2026) Heavy
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23521065 (15753) lexios
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12215167 (13233) Fizikalko

Več podobnih tem