Forum » Na cesti » Renault Grand Scenic - honest review
Renault Grand Scenic - honest review
MrStein ::
Renault Grand Scenic
En "honest review" vozila po nekaj mesecih uporabe.
Gre za Renault Grand Scenic (generacija 4) z motorjem TCe 140 (bencin, 1332 ccm, 140 KM, ročni menjalnik). Letnik 2023.
Oprema "techno".
+ tretja vrsta sedežev (7 sedežnik)
+ steklena streha
Cena 32 000 EUR.
Kar po točkah, slabosti najprej. Povečini primerjam s podobno dragimi vozili, torej da nima self driving in podobno, ne štejem v minus. Da pa nima lepo možnost usmerjevanja toka zraka, kot vsaka gara za 10 000 EUR, pa že.
- Hill Hold težave
Hill Hold oziroma Hill Start Assist. To je največji problem. Na blagih naklonih preprosto ne deluje, skoraj nikoli. Govoril s prodajalcem, bil na servisu, pravijo, da bi naj delovalo, ampak ne. Na večjih naklonih dela brez težav. Več o tem spodaj.
- nima autohold funkcije (zadrži zavore, ko se avto ustavi, in sprosti, ko se spelje)
To ima recimo cenejši Megane.
Ali cenejša Škoda Octavia.
- Tempomat ne zavira
To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!
- omejevalnik hitrosti tudi ne!
Tako skoraj nima smisla ta funkcija.
- Park sensorji imajo prepozen vklop, ni gumba (je avtomatsko)
Park senzorji so okorni. Reagirajo pozno.
V bistvu se pelje takole: malo premakneš vozilo, počakaš, ali bo senzor piskal. Spet malo premakneš, spet počakaš.
Da bi sam zavrl v primeru ovir, lahko samo sanjaš. (to imajo cenejša vozila!)
Pa še to: Če je blizu ovira, po ustavitvi še kar piska. Piska celo tudi, ko motor ne teče. Avto praktično parkiran. Se mi je zgodilo, da sem prišel k parkiranemu avtu, odprl prtljažnik, začel nalagati prtljago, in vsakič ko sem stopil blizu avta, je park senzor piskal.
- Zadnji sedež (levi), ko se nagne za vstop v tretjo vrsto, se po postavitvi včasih vrne čisto nazaj, ne pa na prejšnji položaj. Tako zadaj ni nič prostora za noge. Tako da ga ni mogoče vzravnati,ampak mora oseba izstopiti in vse skupaj ponoviti.
Desni pa lepo ostane. Šele na servisu so ugotovili, da je levega potrebno prej pomakniti čisto naprej, in šele nato "odpreti/nagniti". Nerodno. Ter: zakaj je na eni strani tako, na drugi pa drugače?
- USB polnjenje
Počasi polni, sploh na zadnjih priključkih.
Vtičnice so USB-A.
Je pa težko izmeriti, ker vpliva kabel, telefon itd...
(bom o tem več pozneje, če najdem čas)
- Radio ne podpira NTFS USB ključkov. Ter ima omejitev na 32GB velikost.
- USB je verzije 2.0
Update map za navigacijo iz USB ključka traja večnost.
- Ni funkcije "kontakt", mora motor tečt (recimo če bi hotel okna gor/dol pomikati)
V določenih posebnih primerih celo gre (okna premikati brez vklopljenega motorja), zgleda kot da je neki "secret handshake".
- Beleženje porabe rudimentarno
Ni recimo funkcij: poraba od starta dalje, poraba od reseta dalje, poraba od tankanja dalje
To imajo krepko cenejša vozila (Yaris....)
Ima samo: trenutna poraba in poraba od reseta dalje. Pika. Nič več. Kot Hyundai letnik 2004. Za krepko nižjo ceno.
- Ne izbere profil uporabnika glede na ključ.
Nastavitve se lahko delijo na uporabniške profile, ki se izberejo pri zagonu. Izbira je ročna, čeprav bi lahko bila glede na (brezkontaktni) ključ. Priložena sta dva ključa.
- Ne javi "zmanjkalo vode za šipe"
spet: cenejši avti to imajo
Vrat posode za tekočino za šipe je preozek in prenizek. Težko naciljati. To imajo drugi bolje (žal ne vsi, to bi dal dizajnerju za napolnit 10 avtov, pa za vsako kapljico mimo eno vzgojno...)
- Bencin tank - znak na armaturki nima trikotnička za oznako strani, na kateri je odprtina
Sem mislil, da je to svetovni standard že dolga leta.
- Nepotrebna električna stikala / gumbi
Predal pred sovoznikom recimo. Ni mogoče odpreti brez kontakta, ker je na elektriko.
Elektrika samo dvigne zatič, potem pa navadna vzmet porine predal ven. Pri zapiranju pa se stisne vzmet, in se zatič zatakne.
Popolnoma nepotrebna uporaba elektrike.
Podobno je s sredinsko konzolo. Če dvigneš zatič, se lahko premika naprej in nazaj. Ampak dvig zatiča je z elektriko.
- Board computer se ugasne, ko se odprejo voznikova vrata (ter tudi radio)
Malo nerodno. Se lahko potem pri odprtih vratih spet vklopi, samo je tečno.
- Vrata prtljažnika se zataknila med zapiranjem
To se baje dogaja, ko je avto nov... in so vrata dlje časa odprta? (pravijo nekateri viri)
Sem že opazil pri drugih (novih) avtih.
Če se potem dvigne (odpre) spet do konca, potem gre zapreti lepo brez težav.
Ne bi pričakoval pri tej ceni, ampak ker se je zgodilo le enkrat, ni kritika, zgolj omenim.
- Vrata prtljažnika poševna?? Luči levo in desno nista enako odmaknjena od vrat.
Za milimeter ali dva, verjetno ni problem, vendar se vidi.
- Zadnji brisalec je bolj za okras kot uporabo
Pa včasih se sam vklopi. Zanimivo.
(na nekaterih vozilih se zadnji brisalec vklopi, ko se prednji avtomatsko zaradi senzorja vklopijo; na mojem se prednji niso vklopili, le zadnji. Nekaj krat zabrisal,potem čez minuto spet, potem pa se je umiril)
- Pri vozniku ni držala za roke na stropu, poceni Toyota Yaris recimo ima
- Reža ventilacije v sredinski višini, predvsem tisti na robu, ima zelo omejeno območje nastavitve smeri pihanja.
V nos, v čelo ali v brado. Levi obraz ali desni. Nič več.
Spet, to je v vsaki gari bolje.
- V prtljažniku je lučka samo na levi strani.
Sicer sta še dva na stropu, ampak se ne prižgeta ko se odpro vrata prtljažnika. Lahko pa se ročno vklopita.
Po par minutah se vse ugasne.
Dokler ne spelješ, takrat pa gorijo te lučke na stropu, ker si jih pač vklopil. Tipkala so, ne mehanski vklop.
Se lahko ustaviš in greš spet ugašati. Preko konzole ne gre. Gre pa od tam porušiti sedeže. Ker to se baje ful dela.
- Z daljincem ni mogoče odpreti oken.
Lahko pa se zaprejo... (ja, na cenejših vozilih pa to spet je...)
- Tipke pri "radiju" flat/touch, ni občutka
Ni nobene izbokline, gumbi so zgolj narisani na steklo. (steklo okoli ekrana, ne ekran sam)
- Senzor za dež smešno dela.
Šipa polna kapljic pa ne briše, čeprav je nastavljeno na najvišjo občutljivost.
Tako je sicer na veliko avtih...
Včasih seveda briše, čeprav je šipa praktično suha. Mogoče kaka mikro kapljica tu in tam, v kakem vogalu.
- Navodila za navigacijo iz telefona preko Bluetooth
požre začetek sporočila (ta del se ne sliši)
Namesto "Zavijte levo na ulico Ivana Cankarja" se sliši le "... na ulico Ivana Cankarja".
V drugih (Yaris spet) to dela OK.
Sicer zgleda gre za pogost problem, saj eni app-i (recimo Sygic na Androidu, ne pa na iOS!) imajo v nastavitvah možnost "zamika" sporočila.
- Kljuke za zavese na zadnjih dveh vratih rade dol padejo.
Ne zavesa (čeprav tista tudi), ampak prav kljuke. Me zanima, kdaj bodo enkrat na tla padle in potem adijo. Najdi jih.
Možno pa da ne morejo ven pasti, ampak se samo delno premaknejo.
- Šobe za vetrobran klasične namesto tiste, ki razpršijo.
Saj bi bilo vseeno, če bi dobro razporedile tekočino.
Tako pa špricajo previsoko, čez avto, ko stoji ali pri nizki hitrosti. Pri visoki pa je OK ali celo prenizko.
Se pa to spreminja. Mogoče glede na polnost posode. V glavnem, za taki cenovni razred precej slabo.
- Notranje luči vedno gorijo če so vrata odprta. Ni stikala za izbiro.
Spet, to ima vsak avto, zadnjih 30 let.
- Vrata prtljažnika se glasno zaloputnejo.
Me zanima, pri kateri ceni se začnejo malo bolj decentna vrata.
- Zadnja vrata se ne zaprejo do konca, razen če jih močno ne zaloputneš.
Ali če so okna odprta.
Očitno je to spet nekaj, kar dobiš šele za 50 ali več tisoč EUR.
- Sistem za zaznavanje in preprečevanje(ali tudi ne, glej spodaj) trkov (radar) ima večkrat prižgano lučko za napake. "No visibility"
To se dogaja precej pogosto. V dežju, megli, mrazu.
Na Yaris še ni niti enkrat. Pa preverjeno deluje. (če se v križišču ustaviš po "njegovem mnenju" malo prepočasi, zapiska in napiše opozorilo)
Na Scenicu se še ni prižgalo opozorilu nikoli. Bom enkrat poskusil test.
- Park senzor halucinira.
Večkrat javil, da je nekaj čisto blizu, pa ni bilo ničesar. Po nekaj sekundah preneha.
- Prezračevanje ne piha na zadnji stranski šipi. Ni rež.
Šipe ostanejo zarošene.
- Nima gretja volana, niti sedežev.
Avti za 25 000 EUR imajo.
Sicer je gretje sedežev na voljo kot dodatna oprema, tako da je "pol oproščeno".
- Nima prikaza trenutne prestave. (imajo cenejša vozila...)
- Vgrajena navigacija ima brezupno stare zemljevide, kljub nadgradnji (preko USB ključka, online ne gre).
- Kamera za vzvratno vožnjo je katastrofa.
V idealnih pogojih (sončen dan) je OK, sicer pa od slabšega na slabše.
Ponoči je že pogojno uporaben, sploh pa če dežuje.
Spet, pol cenejša Toyota ga pelje scat...
- Ni pokrivala (police oziroma roloja) na prtljažniku
Je dodatna oprema, za 200 EUR nekje !???
Pozitivno :
Nima animiranih smernikov/utripalk
Ne smrdi po novem avtu (to je verjetno trend zadnjih let, končno nekaj pametnega)
Zadnja šipa ni preveč zatemnjena
Ima ogledalce za pregled notranjosti
Vgrajen kompas
Prijemališče vrat (notranja stran) na normalni poziciji
(torej ne 10 cm od osi/tečaja kot pri nekaterih vozilih)
Tepihi na tleh so pritrjeni
Ima luč pri nogah
Pa še nekaj nejasnosti:
- Avtomatski zaklep pri zapustitvi vozila včasih ne deluje.
Za to je nekaj legitimnih razlogov, tako da je težko reči, ali gre za defekt ali ne.
Če je recimo drugi ključ v avtu, potem ne zaklene.
Ali če niso vsa vrata pravilno zaprta.
Se dogaja preredko, da bi ugotovil, ali ne dela tudi takrat, ko bi moral.
Sem omenil na servisu, pa so odgovorili z: ja, včasih avto ne zazna ključa zaradi raznih motenj signala...
(iz cenika) "Indirekten sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah"
a ni pravih senzorjev?????
Sicer, če dela, je meni vseeno kako, ampak pred letom so pri vulkanizerju rekli, da imajo že vsi senzorje (razen VW).
(iz cenika) "Sistem za opozorilo pred čelnim trkom"
Samodejnega zaviranja pa ni?
(iz cenika)"Sistem za aktivno zaviranje v sili z zaznavo pešcev pri mestni vožnji"
(iz kataloga)"sistem za aktivno pomoč pri zaviranju v sili z zaznavanjem kolesarjev in pešcev
Sistem zazna pešce in kolesarje, ki vam prihajajo nasproti ali
s strani, in zaustavi vozilo v primeru nevarnosti. Podnevi ali
ponoči vožnja v mestu še nikoli ni bila tako varna."
A zavira samo pred kolesarji in pešci, ali tudi pred drugimi vozili?
In še "zanimivost" iz cenika:
"Notranjost v bež barvi"
Nič ni v bež barvi, notranjost je črna.
Hmm, bež barva je serijska, črna pa opcija. Mogoče je bila dodatna oprema. Ponavadi je obratno, črna je default, bež pa za doplačat.
Link do kataloga (opis vozila): https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Link do cenika (cene, oprema, tehnične lasatnosti): https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Torej avto ni "slab" ampak ima previsoko ceno in veliko manjših pomanjkljivosti.
******************
Glede težav z Hill Hold (HSA na kratko: Hill Start Assist).
To sem opazil že prvi dan. Recimo izvoz z avtoceste, ki ima potem semafor za priključitev na lokalno cesto. Ker gre lokalna cesta kot most preko AC, je seveda "čakalnica" pred semaforjem nagnjena. In tam pri speljevanju gre avto nekaj centimetrov nazaj. Čeprav ne bi smel, saj ima HSA.
Na večjih naklonih dela brez problemov, praktično vedno.
Sem poklical prodajalca, in je rekel, da je potrebno bolj na pedal zavore pritisniti. Poskusil, a ne pomaga. Ni razlike. Pritisnem zavoro "to the metal", tudi večkrat. Ne pomaga.
Potem šel na servis. Pravijo, da dela. Gremo celo na vožnjo, in tam serviser demonstrira, kako deluje.Tu sem zamudil priložnost, da bi za izprašal, kaj on počne drugače, oziroma da bi še jaz isti krog zapeljal, se na istih mestih ustavil. Sem šele naslednji dan po telefonu vprašal, pa so zgolj rekli "uh oh, bomo v centrali vprašali...".
En "honest review" vozila po nekaj mesecih uporabe.
Gre za Renault Grand Scenic (generacija 4) z motorjem TCe 140 (bencin, 1332 ccm, 140 KM, ročni menjalnik). Letnik 2023.
Oprema "techno".
+ tretja vrsta sedežev (7 sedežnik)
+ steklena streha
Cena 32 000 EUR.
Kar po točkah, slabosti najprej. Povečini primerjam s podobno dragimi vozili, torej da nima self driving in podobno, ne štejem v minus. Da pa nima lepo možnost usmerjevanja toka zraka, kot vsaka gara za 10 000 EUR, pa že.
- Hill Hold težave
Hill Hold oziroma Hill Start Assist. To je največji problem. Na blagih naklonih preprosto ne deluje, skoraj nikoli. Govoril s prodajalcem, bil na servisu, pravijo, da bi naj delovalo, ampak ne. Na večjih naklonih dela brez težav. Več o tem spodaj.
- nima autohold funkcije (zadrži zavore, ko se avto ustavi, in sprosti, ko se spelje)
To ima recimo cenejši Megane.
Ali cenejša Škoda Octavia.
- Tempomat ne zavira
To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!
- omejevalnik hitrosti tudi ne!
Tako skoraj nima smisla ta funkcija.
- Park sensorji imajo prepozen vklop, ni gumba (je avtomatsko)
Park senzorji so okorni. Reagirajo pozno.
V bistvu se pelje takole: malo premakneš vozilo, počakaš, ali bo senzor piskal. Spet malo premakneš, spet počakaš.
Da bi sam zavrl v primeru ovir, lahko samo sanjaš. (to imajo cenejša vozila!)
Pa še to: Če je blizu ovira, po ustavitvi še kar piska. Piska celo tudi, ko motor ne teče. Avto praktično parkiran. Se mi je zgodilo, da sem prišel k parkiranemu avtu, odprl prtljažnik, začel nalagati prtljago, in vsakič ko sem stopil blizu avta, je park senzor piskal.
- Zadnji sedež (levi), ko se nagne za vstop v tretjo vrsto, se po postavitvi včasih vrne čisto nazaj, ne pa na prejšnji položaj. Tako zadaj ni nič prostora za noge. Tako da ga ni mogoče vzravnati,ampak mora oseba izstopiti in vse skupaj ponoviti.
Desni pa lepo ostane. Šele na servisu so ugotovili, da je levega potrebno prej pomakniti čisto naprej, in šele nato "odpreti/nagniti". Nerodno. Ter: zakaj je na eni strani tako, na drugi pa drugače?
- USB polnjenje
Počasi polni, sploh na zadnjih priključkih.
Vtičnice so USB-A.
Je pa težko izmeriti, ker vpliva kabel, telefon itd...
(bom o tem več pozneje, če najdem čas)
- Radio ne podpira NTFS USB ključkov. Ter ima omejitev na 32GB velikost.
- USB je verzije 2.0
Update map za navigacijo iz USB ključka traja večnost.
- Ni funkcije "kontakt", mora motor tečt (recimo če bi hotel okna gor/dol pomikati)
V določenih posebnih primerih celo gre (okna premikati brez vklopljenega motorja), zgleda kot da je neki "secret handshake".
- Beleženje porabe rudimentarno
Ni recimo funkcij: poraba od starta dalje, poraba od reseta dalje, poraba od tankanja dalje
To imajo krepko cenejša vozila (Yaris....)
Ima samo: trenutna poraba in poraba od reseta dalje. Pika. Nič več. Kot Hyundai letnik 2004. Za krepko nižjo ceno.
- Ne izbere profil uporabnika glede na ključ.
Nastavitve se lahko delijo na uporabniške profile, ki se izberejo pri zagonu. Izbira je ročna, čeprav bi lahko bila glede na (brezkontaktni) ključ. Priložena sta dva ključa.
- Ne javi "zmanjkalo vode za šipe"
spet: cenejši avti to imajo
Vrat posode za tekočino za šipe je preozek in prenizek. Težko naciljati. To imajo drugi bolje (žal ne vsi, to bi dal dizajnerju za napolnit 10 avtov, pa za vsako kapljico mimo eno vzgojno...)
- Bencin tank - znak na armaturki nima trikotnička za oznako strani, na kateri je odprtina
Sem mislil, da je to svetovni standard že dolga leta.
- Nepotrebna električna stikala / gumbi
Predal pred sovoznikom recimo. Ni mogoče odpreti brez kontakta, ker je na elektriko.
Elektrika samo dvigne zatič, potem pa navadna vzmet porine predal ven. Pri zapiranju pa se stisne vzmet, in se zatič zatakne.
Popolnoma nepotrebna uporaba elektrike.
Podobno je s sredinsko konzolo. Če dvigneš zatič, se lahko premika naprej in nazaj. Ampak dvig zatiča je z elektriko.
- Board computer se ugasne, ko se odprejo voznikova vrata (ter tudi radio)
Malo nerodno. Se lahko potem pri odprtih vratih spet vklopi, samo je tečno.
- Vrata prtljažnika se zataknila med zapiranjem
To se baje dogaja, ko je avto nov... in so vrata dlje časa odprta? (pravijo nekateri viri)
Sem že opazil pri drugih (novih) avtih.
Če se potem dvigne (odpre) spet do konca, potem gre zapreti lepo brez težav.
Ne bi pričakoval pri tej ceni, ampak ker se je zgodilo le enkrat, ni kritika, zgolj omenim.
- Vrata prtljažnika poševna?? Luči levo in desno nista enako odmaknjena od vrat.
Za milimeter ali dva, verjetno ni problem, vendar se vidi.
- Zadnji brisalec je bolj za okras kot uporabo
Pa včasih se sam vklopi. Zanimivo.
(na nekaterih vozilih se zadnji brisalec vklopi, ko se prednji avtomatsko zaradi senzorja vklopijo; na mojem se prednji niso vklopili, le zadnji. Nekaj krat zabrisal,potem čez minuto spet, potem pa se je umiril)
- Pri vozniku ni držala za roke na stropu, poceni Toyota Yaris recimo ima
- Reža ventilacije v sredinski višini, predvsem tisti na robu, ima zelo omejeno območje nastavitve smeri pihanja.
V nos, v čelo ali v brado. Levi obraz ali desni. Nič več.
Spet, to je v vsaki gari bolje.
- V prtljažniku je lučka samo na levi strani.
Sicer sta še dva na stropu, ampak se ne prižgeta ko se odpro vrata prtljažnika. Lahko pa se ročno vklopita.
Po par minutah se vse ugasne.
Dokler ne spelješ, takrat pa gorijo te lučke na stropu, ker si jih pač vklopil. Tipkala so, ne mehanski vklop.
Se lahko ustaviš in greš spet ugašati. Preko konzole ne gre. Gre pa od tam porušiti sedeže. Ker to se baje ful dela.
- Z daljincem ni mogoče odpreti oken.
Lahko pa se zaprejo... (ja, na cenejših vozilih pa to spet je...)
- Tipke pri "radiju" flat/touch, ni občutka
Ni nobene izbokline, gumbi so zgolj narisani na steklo. (steklo okoli ekrana, ne ekran sam)
- Senzor za dež smešno dela.
Šipa polna kapljic pa ne briše, čeprav je nastavljeno na najvišjo občutljivost.
Tako je sicer na veliko avtih...
Včasih seveda briše, čeprav je šipa praktično suha. Mogoče kaka mikro kapljica tu in tam, v kakem vogalu.
- Navodila za navigacijo iz telefona preko Bluetooth
požre začetek sporočila (ta del se ne sliši)
Namesto "Zavijte levo na ulico Ivana Cankarja" se sliši le "... na ulico Ivana Cankarja".
V drugih (Yaris spet) to dela OK.
Sicer zgleda gre za pogost problem, saj eni app-i (recimo Sygic na Androidu, ne pa na iOS!) imajo v nastavitvah možnost "zamika" sporočila.
- Kljuke za zavese na zadnjih dveh vratih rade dol padejo.
Ne zavesa (čeprav tista tudi), ampak prav kljuke. Me zanima, kdaj bodo enkrat na tla padle in potem adijo. Najdi jih.
Možno pa da ne morejo ven pasti, ampak se samo delno premaknejo.
- Šobe za vetrobran klasične namesto tiste, ki razpršijo.
Saj bi bilo vseeno, če bi dobro razporedile tekočino.
Tako pa špricajo previsoko, čez avto, ko stoji ali pri nizki hitrosti. Pri visoki pa je OK ali celo prenizko.
Se pa to spreminja. Mogoče glede na polnost posode. V glavnem, za taki cenovni razred precej slabo.
- Notranje luči vedno gorijo če so vrata odprta. Ni stikala za izbiro.
Spet, to ima vsak avto, zadnjih 30 let.
- Vrata prtljažnika se glasno zaloputnejo.
Me zanima, pri kateri ceni se začnejo malo bolj decentna vrata.
- Zadnja vrata se ne zaprejo do konca, razen če jih močno ne zaloputneš.
Ali če so okna odprta.
Očitno je to spet nekaj, kar dobiš šele za 50 ali več tisoč EUR.
- Sistem za zaznavanje in preprečevanje(ali tudi ne, glej spodaj) trkov (radar) ima večkrat prižgano lučko za napake. "No visibility"
To se dogaja precej pogosto. V dežju, megli, mrazu.
Na Yaris še ni niti enkrat. Pa preverjeno deluje. (če se v križišču ustaviš po "njegovem mnenju" malo prepočasi, zapiska in napiše opozorilo)
Na Scenicu se še ni prižgalo opozorilu nikoli. Bom enkrat poskusil test.
- Park senzor halucinira.
Večkrat javil, da je nekaj čisto blizu, pa ni bilo ničesar. Po nekaj sekundah preneha.
- Prezračevanje ne piha na zadnji stranski šipi. Ni rež.
Šipe ostanejo zarošene.
- Nima gretja volana, niti sedežev.
Avti za 25 000 EUR imajo.
Sicer je gretje sedežev na voljo kot dodatna oprema, tako da je "pol oproščeno".
- Nima prikaza trenutne prestave. (imajo cenejša vozila...)
- Vgrajena navigacija ima brezupno stare zemljevide, kljub nadgradnji (preko USB ključka, online ne gre).
- Kamera za vzvratno vožnjo je katastrofa.
V idealnih pogojih (sončen dan) je OK, sicer pa od slabšega na slabše.
Ponoči je že pogojno uporaben, sploh pa če dežuje.
Spet, pol cenejša Toyota ga pelje scat...
- Ni pokrivala (police oziroma roloja) na prtljažniku
Je dodatna oprema, za 200 EUR nekje !???
Pozitivno :
Nima animiranih smernikov/utripalk
Ne smrdi po novem avtu (to je verjetno trend zadnjih let, končno nekaj pametnega)
Zadnja šipa ni preveč zatemnjena
Ima ogledalce za pregled notranjosti
Vgrajen kompas
Prijemališče vrat (notranja stran) na normalni poziciji
(torej ne 10 cm od osi/tečaja kot pri nekaterih vozilih)
Tepihi na tleh so pritrjeni
Ima luč pri nogah
Pa še nekaj nejasnosti:
- Avtomatski zaklep pri zapustitvi vozila včasih ne deluje.
Za to je nekaj legitimnih razlogov, tako da je težko reči, ali gre za defekt ali ne.
Če je recimo drugi ključ v avtu, potem ne zaklene.
Ali če niso vsa vrata pravilno zaprta.
Se dogaja preredko, da bi ugotovil, ali ne dela tudi takrat, ko bi moral.
Sem omenil na servisu, pa so odgovorili z: ja, včasih avto ne zazna ključa zaradi raznih motenj signala...
(iz cenika) "Indirekten sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah"
a ni pravih senzorjev?????
Sicer, če dela, je meni vseeno kako, ampak pred letom so pri vulkanizerju rekli, da imajo že vsi senzorje (razen VW).
(iz cenika) "Sistem za opozorilo pred čelnim trkom"
Samodejnega zaviranja pa ni?
(iz cenika)"Sistem za aktivno zaviranje v sili z zaznavo pešcev pri mestni vožnji"
(iz kataloga)"sistem za aktivno pomoč pri zaviranju v sili z zaznavanjem kolesarjev in pešcev
Sistem zazna pešce in kolesarje, ki vam prihajajo nasproti ali
s strani, in zaustavi vozilo v primeru nevarnosti. Podnevi ali
ponoči vožnja v mestu še nikoli ni bila tako varna."
A zavira samo pred kolesarji in pešci, ali tudi pred drugimi vozili?
In še "zanimivost" iz cenika:
"Notranjost v bež barvi"
Nič ni v bež barvi, notranjost je črna.
Hmm, bež barva je serijska, črna pa opcija. Mogoče je bila dodatna oprema. Ponavadi je obratno, črna je default, bež pa za doplačat.
Link do kataloga (opis vozila): https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Link do cenika (cene, oprema, tehnične lasatnosti): https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
Torej avto ni "slab" ampak ima previsoko ceno in veliko manjših pomanjkljivosti.
******************
Glede težav z Hill Hold (HSA na kratko: Hill Start Assist).
To sem opazil že prvi dan. Recimo izvoz z avtoceste, ki ima potem semafor za priključitev na lokalno cesto. Ker gre lokalna cesta kot most preko AC, je seveda "čakalnica" pred semaforjem nagnjena. In tam pri speljevanju gre avto nekaj centimetrov nazaj. Čeprav ne bi smel, saj ima HSA.
Na večjih naklonih dela brez problemov, praktično vedno.
Sem poklical prodajalca, in je rekel, da je potrebno bolj na pedal zavore pritisniti. Poskusil, a ne pomaga. Ni razlike. Pritisnem zavoro "to the metal", tudi večkrat. Ne pomaga.
Potem šel na servis. Pravijo, da dela. Gremo celo na vožnjo, in tam serviser demonstrira, kako deluje.Tu sem zamudil priložnost, da bi za izprašal, kaj on počne drugače, oziroma da bi še jaz isti krog zapeljal, se na istih mestih ustavil. Sem šele naslednji dan po telefonu vprašal, pa so zgolj rekli "uh oh, bomo v centrali vprašali...".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
Jah, nekaj problemov je legit, nekaj je stvar opreme (pač nima), nekaj od opreme je, pa dela slabo, nekaj stvari pa v resnici ni nek big deal, ampak ko se človek spravi naštevat, našteje še tisto kar ga sicer ne bi tolk motilo, če bi vse drugo štimalo.
Tempomat, če ni aktiven, ne zavira, pika. Pač nima aktivnega tempomata. Ni edini.
Tempomat, če ni aktiven, ne zavira, pika. Pač nima aktivnega tempomata. Ni edini.
fikus_ ::
""Indirekten sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah"
a ni pravih senzorjev?????"
Nekateri avtomobili nimajo senzorja tlaka v kolesu, ampak kontrolirajo tlak posredno preko razlik vrtenja koles. Nižji tlak v pnevmatiki--> manjši kotalni radij --> večji vrtljaji kolesa, in pri prevelikem odstopanju javi da je tlak v kolesi premajhen.
a ni pravih senzorjev?????"
Nekateri avtomobili nimajo senzorja tlaka v kolesu, ampak kontrolirajo tlak posredno preko razlik vrtenja koles. Nižji tlak v pnevmatiki--> manjši kotalni radij --> večji vrtljaji kolesa, in pri prevelikem odstopanju javi da je tlak v kolesi premajhen.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
anketar ::
Hehe, kupz francoza pa mu ni jasn zakaj zadeve ne delajo, to je feature vseh baget. Prodajalci niso mehaniki/serviserji, prodajajo tist kar se nadrkajo zakaj neki ne dela ni njihova domena.
Ni mi pa jasn zakaj folk pri opremi škrtar pa ne vzame ogrevanih zicev, vzameš tist kar je uporabno.
''- Ni pokrivala (police oziroma roloja) na prtljažniku
Je dodatna oprema, za 200 EUR nekje !???''
lmao
Ni mi pa jasn zakaj folk pri opremi škrtar pa ne vzame ogrevanih zicev, vzameš tist kar je uporabno.
''- Ni pokrivala (police oziroma roloja) na prtljažniku
Je dodatna oprema, za 200 EUR nekje !???''
lmao
neverjetni99 ::
Hehe, kupz francoza pa mu ni jasn zakaj zadeve ne delajo, to je feature vseh baget. Prodajalci niso mehaniki/serviserji, prodajajo tist kar se nadrkajo zakaj neki ne dela ni njihova domena.
Ni mi pa jasn zakaj folk pri opremi škrtar pa ne vzame ogrevanih zicev, vzameš tist kar je uporabno.
''- Ni pokrivala (police oziroma roloja) na prtljažniku
Je dodatna oprema, za 200 EUR nekje !???''
lmao
Meni vse dela na 10 let starem francozu. Je pa res da ni Reno in tudi dražji je bil od tega Scenica. Oče pa ima same težave z novim Hyundai i30.
Meni je najbolj moteč oz vprašljiv tu motor. 1.3 mlinček na takšni kravi s 7 sedeži?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neverjetni99 ()
gufy123 ::
mojih 0.05€
- a nisi prej pogledal kaj kupuješ? si kupil preko spleta z dostavo al kaj?
- tempomat, če ni aktiven, ne bo nič sam bremzal
- senzorji so pri nekaterih pač počasni, sprijazni se s tem. da ti pa piskajo pri ugasnjenem avtu pa ni ok.
- kontakt daš verjetno lahko tako, da daš v 1. prestavo, stisneš bremzo in gumb za vklop
- nima gretja, nima tega, onega - jebiga, si prebral kaj kupuješ?
se mi sploh ne da vseh teh črev brat..
- a nisi prej pogledal kaj kupuješ? si kupil preko spleta z dostavo al kaj?
- tempomat, če ni aktiven, ne bo nič sam bremzal
- senzorji so pri nekaterih pač počasni, sprijazni se s tem. da ti pa piskajo pri ugasnjenem avtu pa ni ok.
- kontakt daš verjetno lahko tako, da daš v 1. prestavo, stisneš bremzo in gumb za vklop
- nima gretja, nima tega, onega - jebiga, si prebral kaj kupuješ?
se mi sploh ne da vseh teh črev brat..
neverjetni99 ::
3/4 stvari se mi zdi da je OP kriv, kaj si kupoval mačko v žaklju? Nič se nisi pozanimal, kaj avto ima in kaj nima?
BCSman ::
Meni se zdi ta tema koristna. Za videt da niti 32k danes lahko ni dovolj da ne dobiš nekega polizdelka. Potem že bolj smiselno vzet Dacio Jogger in prihraniš več kot 10k, pa še manj pomanjkljivosti in nadležnih funkcij ima verjetno kot tale scenic. Še moj 125ccm moped za 3k eur prikazuje v kateri prestavi si, svašta.
jan_g ::
Ko sem kupoval enoprostorca (leta 2021) sem imel na testni vožnji tudi Grand Scenica. Motorizacija (1,3 TCe) se mi je zdela dobra, brez pripomb. Jasno, ni dirkalnik, ampak za normalno vožnjo zelo pozitiven vtis. Motilo me je sledeče:
- Precej neudoben avto, vsaka luknja/grbina se konkretno čuti.
- Nedelujoč senzor za dež ali pa imajo pri Renaultu drugačno pojmovanje, kako naj bi deloval. Na testni vožnji je bil oblačen dan, občasno kakšna kaplja, vmese je za cca. 10 minut deževalo malo močneje, potem spet nehalo oz. posamične kaplje. No, brisalci pa so se nekako na random vklapljali zelo hitro (zakaj, zaradi tistih par kapelj?), ko pa je dejansko začelo deževati, jih senzor ni vklopil. Poleg tega je tista škatla za vzvratnim ogledalom nenormalno velika, zasede skoraj 1/3 vidnega polja. Zakaj?
- Preveč "eager" sistem avtomatskega zaklepanja. Sem na koncu vožnje šel tankati, d bi vrnil avto z enakim nivojem goriva, in ko sem se sprehodil okrog avta do ročke, se mi je zaklenil. Potem sem se moral odmakniti nekaj korakov in spet pristopiti k avtu, da se je odklenil.
- Parkirni senzorji skorajda neuporabno počasni/zakasneli. Poleg tega avto ne sam zabremza, če se preveč približaš oviri.
- Neaktivni tempomat.
- Zadnji sedeži se ne zložijo posamično, prav tako jih ni možno posamično pomikati naprej/nazaj.
Za približno enako ceno sem potem vzel Tourana, ki ima zgornje alineje dosti bolje rešene in je nasplošno bolje zamišljen enoprostorec (vsaj po mojem mnenju), poleg tega je bil še avtomatik.
- Precej neudoben avto, vsaka luknja/grbina se konkretno čuti.
- Nedelujoč senzor za dež ali pa imajo pri Renaultu drugačno pojmovanje, kako naj bi deloval. Na testni vožnji je bil oblačen dan, občasno kakšna kaplja, vmese je za cca. 10 minut deževalo malo močneje, potem spet nehalo oz. posamične kaplje. No, brisalci pa so se nekako na random vklapljali zelo hitro (zakaj, zaradi tistih par kapelj?), ko pa je dejansko začelo deževati, jih senzor ni vklopil. Poleg tega je tista škatla za vzvratnim ogledalom nenormalno velika, zasede skoraj 1/3 vidnega polja. Zakaj?
- Preveč "eager" sistem avtomatskega zaklepanja. Sem na koncu vožnje šel tankati, d bi vrnil avto z enakim nivojem goriva, in ko sem se sprehodil okrog avta do ročke, se mi je zaklenil. Potem sem se moral odmakniti nekaj korakov in spet pristopiti k avtu, da se je odklenil.
- Parkirni senzorji skorajda neuporabno počasni/zakasneli. Poleg tega avto ne sam zabremza, če se preveč približaš oviri.
- Neaktivni tempomat.
- Zadnji sedeži se ne zložijo posamično, prav tako jih ni možno posamično pomikati naprej/nazaj.
Za približno enako ceno sem potem vzel Tourana, ki ima zgornje alineje dosti bolje rešene in je nasplošno bolje zamišljen enoprostorec (vsaj po mojem mnenju), poleg tega je bil še avtomatik.
Utk ::
Še moj 125ccm moped za 3k eur prikazuje v kateri prestavi si, svašta.
Zakaj bi nekdo to rabil? Ok, pri avtomatiku, da vidiš ali je v rikvercu, leru ali kje, ampak pri ročnem???
MrStein ::
A pri ročnem ni pomembno, ali je rikvercu, leru ali kje?
Aja, Utk...
Ti nisi ravno veliko vozil imel v rokah, kaj?
Saj sem lepo napisal: To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!
Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%). Lahko nekdo, ki je dejansko te avte vozil, potrdi ali zavrže.
Torej gre za "pasivne tempomate". Držijo nastavljeno hitrost, ne glede na promet pred njimi.
Aja, Utk...
Tempomat, če ni aktiven, ne zavira, pika. Pač nima aktivnega tempomata. Ni edini.
Ti nisi ravno veliko vozil imel v rokah, kaj?
Saj sem lepo napisal: To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!
Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%). Lahko nekdo, ki je dejansko te avte vozil, potrdi ali zavrže.
Torej gre za "pasivne tempomate". Držijo nastavljeno hitrost, ne glede na promet pred njimi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Wrop ::
Ene dve ali tri leta nazaj sem vozil izposojenega na servisu z osnovno opremo (ni bil Grand). 1.3 motor, kar super za tistih 100-110 KM. Poraba med 6-7l po 100 km. Notri bi se gorenjci počutili zelo domače.
Visoko se sedi. Precej višje kot v nekem meganu. Sedeži ravni, kot da bi jih oblali tesarji. Ledvene opore ni. Malo hitreje pelješ v ovinek, pa hitro končaš v sredinski luknji med sedežema. Za male potnike je razgled zadaj precej boljši, kot npr megane.
Pri zapiranju vrat dobiš občutek, kot da si kaj polomil, ker ni imel nekega bolj mehkega zvoka. Pa vem, da Renault to ima.
Sploh ne vem kaj naj še pozitivnega napišem, kot boljši razgled, morda delujoča elektronika.
Pa to je takrat stalo cca 18k €. Če bi to stalo njih, da vzamem, ok.
Kaj se to dogaja z Renojem? Po ceniku megani samo dizli. Ostali pa samo bencin/bencin+elektrika, pa zlatarske cene.
Visoko se sedi. Precej višje kot v nekem meganu. Sedeži ravni, kot da bi jih oblali tesarji. Ledvene opore ni. Malo hitreje pelješ v ovinek, pa hitro končaš v sredinski luknji med sedežema. Za male potnike je razgled zadaj precej boljši, kot npr megane.
Pri zapiranju vrat dobiš občutek, kot da si kaj polomil, ker ni imel nekega bolj mehkega zvoka. Pa vem, da Renault to ima.
Sploh ne vem kaj naj še pozitivnega napišem, kot boljši razgled, morda delujoča elektronika.
Pa to je takrat stalo cca 18k €. Če bi to stalo njih, da vzamem, ok.
Kaj se to dogaja z Renojem? Po ceniku megani samo dizli. Ostali pa samo bencin/bencin+elektrika, pa zlatarske cene.
Bellzmet ::
Kvaliteta izdelkov v zadnjih letih strmo pada, tudi npr. hrane.
Sej še letala ne zanjo več narediti brez težav...
Sej še letala ne zanjo več narediti brez težav...
bluefish ::
Saj sem lepo napisal: To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!Kaj ima oprema rabljenega yaris-a za 15k veze s funkcijami drugega avta?
Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%). Lahko nekdo, ki je dejansko te avte vozil, potrdi ali zavrže.
In ne, osnovna octavia tudi nima radarskega tempomata. Ima omejevalnik hitrosti.
Utk ::
Ti nisi ravno veliko vozil imel v rokah, kaj?
Saj sem lepo napisal: To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!
Ja, in? Jaz ne bi kupil avta niti za 3 jurje, če bi hotel to imet, pa nek avto ne bi imel. Ti si pa kupil za 32 brez da vprašaš kaj ima, če že ne znaš razbrat iz kataloga?
pri ročnem ni pomembno, ali je rikvercu, leru ali kje?
Da, v bistvu je pri ročnem vseeno. Ko se ustaviš moraš dat avtomatika v P, pri ročnem je vseeno oz ga daš odvisno od situacije.
Pri ročnem imaš itak stalno roko gor in menda veš kam si ga vrgel. Sej, v resnici tega niti pri avtomatiku ne rabiš ko si enkrat navajen nanj.
Če pa roka ne ve pri ročnem kam je dala, ti pa tudi 5 ekrančkov ne pomaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
d4vid ::
- Ni funkcije "kontakt", mora motor tečt (recimo če bi hotel okna gor/dol pomikati)
V določenih posebnih primerih celo gre (okna premikati brez vklopljenega motorja), zgleda kot da je neki "secret handshake".
Iz izkušenj pri meganu 2: če daš v prestavo, pritisneš zavoro in ne sklopke, in stisneš start, bi načeloma moral avto dat "kontakt".
Za ostalo, pač renault kot renault. Men so tud določene stvari pile živce.
Potem sem lani zamenjal megana za "ljudski voz" in težav(ic) nimam več. Praktično ne vem, da imam avto. Ne rečem, da je golf perfekten in super avto, ampak meni zaenkrat služi super in sem z avtom zadovoljen. Ampak vsakomur svoje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
BCSman ::
Še moj 125ccm moped za 3k eur prikazuje v kateri prestavi si, svašta.
Zakaj bi nekdo to rabil? Ok, pri avtomatiku, da vidiš ali je v rikvercu, leru ali kje, ampak pri ročnem???
Da na avtocesti obcasno pogledas ali si res v najvisji prestavi.
Saj ne rabis, a ce dam 32k za nov avto, tako osnovno stvar v teh casih pricakujem kot samoumevno, se 7 let star avto kupljen rabljen za 10k prikazuje prestave.
MrStein ::
In ne, osnovna octavia tudi nima radarskega tempomata. Ima omejevalnik hitrosti.
Seveda nima. "navadnega" ima.
A res pišem tako nerazumljivo?
Torej klasičnega, "analognega". Tapreprostega.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
bluefish ::
Napisal si: "Tempomat ne zavira. To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!"
V prispevku, ki se je potem navezoval na prejšnje, pa: "Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%)."
Ja, žal nerazumljivo.
V prispevku, ki se je potem navezoval na prejšnje, pa: "Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%)."
Ja, žal nerazumljivo.
Ahim ::
Pri starem Scenicu (ki ni imel niti priblizno toliko minusov, kot si jih nastel ... dejansko je bil dober avto) je bilo glede odpiranja oken pri ugasnjenem motorju tako ,da je delovalo po izklopu motorjam, dokler ni nekdo odprl (katerihkoli) vrat. To je bila tam "skrivna kombinacija", preveri - mogoce je se vedno
MrStein ::
Jaz govorim takrat, ko vstopiš v avto. Torej odkleneš parkiran avto, se usedeš, in bi rad odprl/zaprl okna.
Ne gre, razen če startaš motor. Oziroma gre v neki čudno kombinaciji in zaporedju akcij, katere ne poznam. Mi pa je enkrat "slučajno" uspelo, tako da vem, da se da.
Ne gre, razen če startaš motor. Oziroma gre v neki čudno kombinaciji in zaporedju akcij, katere ne poznam. Mi pa je enkrat "slučajno" uspelo, tako da vem, da se da.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mohimm ::
OP: Večina tvojih težav lahko opišemo z "nisem navajen in mi ni kul" ali pa "nisem prebral navodil/kataloga in ne znam uporabljati". Pa nisem pretiran fanboy renojev, sem jih pa kar nekaj časa vozil.
Tako kot vsak proizvajalec ima renault pač svoj "način rokovanja" ko ga uporabljaš:
- renaultov brezstični ključ je daleč najboljši (od korejcev do nemcev), ampak preberi navodila kaj vse omogoča (in ja, tako kot pri nemcu če nisi kupil dvostranske funkcije oken, ti dela samo v eno smer...)
Kontakt ima - pač ne pritisneš zavore ko klikneš "start"... (spet, isto kot 90& ostalih proizvajalcev) za rokovanje z elektronskimi zadevami
- Hill hold na "false flat" dokler ni med ustavljanjem dovolj pritiska v sistemu, ne prime. Kaj točno je sedaj dovolj pritiska ti težko rečem, ampak je stvar občutka in če se dovolj voziš pride v nogo... Zakaj rabiš autohold pri ročnem menjalniku sicer ne vem, ampak nimam pa tudi v glavi da bi ga imel pri ročnem menjalniku v kakem drugem avtu...
- tempomat - nisi kupil aktivnega tempomata.. tudi ostali ti ga prodajo kot dodatno opremo.
Zaradi eu zakonodaje (in euroncap *) pa zadeva zna zavirati v sili, poročati varnostno razdaljo,...
- AFAIK USB ključe formatiraš na exFat in lahko >32GB, FAT32 si pač omejen... Da ne podpira ntfs se zahvali MS, tudi po defaultu USB ključi niso ntfs formatirani...
Skratka primerjaš yaris-a/avte ki imajo par kubičnih metrov manj prostora, in polovično začetno ceno s kupom dodatne oprene z oskubljenim senicom... Se pa strinjam da so cene novih avtov totalno brez smisla. Ob nakupu pač glasuješ z denarnico... Žal je to čedalje težje ker če želiš karavana/enoprostorca imaš samo še po 2 izbire, pa vsaka je predraga in ima neumne kompromise/UX/motor/...
@d4vid: Vidiš, jaz sem šel pa iz megana na golfa (ker je bil pač za moje želje po opremi to najcenejši nakup...) in mi je žal da se nisem "stegnil" do francoza ker me en kup zadev v njemu sedaj moti oz sem pričakoval boljše... :)
Tako kot vsak proizvajalec ima renault pač svoj "način rokovanja" ko ga uporabljaš:
- renaultov brezstični ključ je daleč najboljši (od korejcev do nemcev), ampak preberi navodila kaj vse omogoča (in ja, tako kot pri nemcu če nisi kupil dvostranske funkcije oken, ti dela samo v eno smer...)
Kontakt ima - pač ne pritisneš zavore ko klikneš "start"... (spet, isto kot 90& ostalih proizvajalcev) za rokovanje z elektronskimi zadevami
- Hill hold na "false flat" dokler ni med ustavljanjem dovolj pritiska v sistemu, ne prime. Kaj točno je sedaj dovolj pritiska ti težko rečem, ampak je stvar občutka in če se dovolj voziš pride v nogo... Zakaj rabiš autohold pri ročnem menjalniku sicer ne vem, ampak nimam pa tudi v glavi da bi ga imel pri ročnem menjalniku v kakem drugem avtu...
- tempomat - nisi kupil aktivnega tempomata.. tudi ostali ti ga prodajo kot dodatno opremo.
Zaradi eu zakonodaje (in euroncap *) pa zadeva zna zavirati v sili, poročati varnostno razdaljo,...
- AFAIK USB ključe formatiraš na exFat in lahko >32GB, FAT32 si pač omejen... Da ne podpira ntfs se zahvali MS, tudi po defaultu USB ključi niso ntfs formatirani...
Skratka primerjaš yaris-a/avte ki imajo par kubičnih metrov manj prostora, in polovično začetno ceno s kupom dodatne oprene z oskubljenim senicom... Se pa strinjam da so cene novih avtov totalno brez smisla. Ob nakupu pač glasuješ z denarnico... Žal je to čedalje težje ker če želiš karavana/enoprostorca imaš samo še po 2 izbire, pa vsaka je predraga in ima neumne kompromise/UX/motor/...
@d4vid: Vidiš, jaz sem šel pa iz megana na golfa (ker je bil pač za moje želje po opremi to najcenejši nakup...) in mi je žal da se nisem "stegnil" do francoza ker me en kup zadev v njemu sedaj moti oz sem pričakoval boljše... :)
MrStein ::
Napisal si: "Tempomat ne zavira. To ima celo Toyota Yaris za 15 000 EUR !!!"
V prispevku, ki se je potem navezoval na prejšnje, pa: "Pa mislim da Octavia tudi (sem 99%)."
Ja, žal nerazumljivo.
No, da razjasnimo:
- Toyota Yaris hibrid letnik 2019 (tretja generacija; nova četrta ima aktivni/radarski tempomat), cena novega okoli 15 000 EUR (odvisno od opreme in izvedbe) ima "pasivni" tempomat. Nastaviš hitrost, in drži to hitrost. Ne zaznava prometa in ne prilagaja razdalje do spredaj vozečega vozila. Zgolj drži nastavljeno hitrost. Po potrebi z zaviranjem. Je precej očitno pri vožnji navzdol po večjih klancih. Ali pa se nastavi in shrani manjša hitrost (recimo 50 km/h), pospeši na več, recimo 80 km/h in se potem spet vklopi tempomat na zapomnjenih 50 km/h. Se jasno vidi oziroma čuti, da zavira bolj, kot če bi preprosti spustil pedal plina.
- Škoda Octavia gen4 (od 2020 dalje) osnovna (ali druga, ker so vmes najbolj osnovno ukinili) oprema
Tempomat, klasični, brez radarja in prilagajanja.
Če avto vozi hitreje od nastavljene hitrosti, bo zaviral.
Ter še en model, ki to ima: https://mechanics.stackexchange.com/que... (Audi A4 letnik 2011)
No, Scenic iz teme pa tega nima. Če avto gre hitreje od nastavitve, bo pač šel hitreje. Na avtocesti po bregu dol, v hribih itd. Vseeno kake razmere. Ker ne zavira.
Tako, upam da je zdaj jasno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
d4vid ::
@d4vid: Vidiš, jaz sem šel pa iz megana na golfa (ker je bil pač za moje želje po opremi to najcenejši nakup...) in mi je žal da se nisem "stegnil" do francoza ker me en kup zadev v njemu sedaj moti oz sem pričakoval boljše... :)
Kot sem rekel, vsakemu svoje. Res sem šel iz megana 2005 letnik na golf 7 in je bistven preskok, po konjih celo na pol manj (iz 225 na 105), drugače pa na boljše. Pač mel sem mal smolo pa avto je mel svoja leta. Elektrika je nekaj hecala vedno. No po 10 letih renoja, sem rekel da je treba mal spremembe in ni mi žal. Edino kar pa pogrešam, je keyless, ki je bil na meganu super, tukaj mam pa pač navaden kljuc.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Boobiz ::
To okrog kontakta gre tudi meni na kurac. Imam Megana s keyless odklepanjem in prižiganjem/ugašanjem. Če želim it v avto samo šipe spustit moram keyless kartico (ki služi kot ključ) vstavit v čitalec in se to smatra kot konkakt, ker potem gre šipe dvignit.
Če želim šipe spustit na keyless način, brez vstavljanja kartice moram stisnit sklopko in vklopit motor.
Ni mi najbolj jasno zakaj so to sprogramirali tako, ampak je na momente res moteče.
Če želim šipe spustit na keyless način, brez vstavljanja kartice moram stisnit sklopko in vklopit motor.
Ni mi najbolj jasno zakaj so to sprogramirali tako, ampak je na momente res moteče.
I'm drunk, what's your excuse?
Boobiz ::
A s fob-om vam ne spusti/dvigne šip?
če s fobom misliš na ključe oz. držanjem poljubnega knofa na ključu dalj časa potem ne, ne deluje. ta fičr je renault ukinil že vrsto let nazaj. če so ga sploh kdaj imeli.
I'm drunk, what's your excuse?
Pithlit ::
A s fob-om vam ne spusti/dvigne šip?
če s fobom misliš na ključe oz. držanjem poljubnega knofa na ključu dalj časa potem ne, ne deluje. ta fičr je renault ukinil že vrsto let nazaj. če so ga sploh kdaj imeli.
Zanimivo. Nisem vedela.
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Kontakt ima - pač ne pritisneš zavore ko klikneš "start"... (spet, isto kot 90& ostalih proizvajalcev) za rokovanje z elektronskimi zadevami
To je dobesedno isto kot pri toyoti, ki jo menda pozna. No, in seveda, kot pri praktično vseh drugih.
- Toyota Yaris hibrid letnik 2019 (tretja generacija; nova četrta ima aktivni/radarski tempomat), cena novega okoli 15 000 EUR (odvisno od opreme in izvedbe) ima "pasivni" tempomat. Nastaviš hitrost, in drži to hitrost. Ne zaznava prometa in ne prilagaja razdalje do spredaj vozečega vozila. Zgolj drži nastavljeno hitrost. Po potrebi z zaviranjem. Je precej očitno pri vožnji navzdol po večjih klancih. Ali pa se nastavi in shrani manjša hitrost (recimo 50 km/h), pospeši na več, recimo 80 km/h in se potem spet vklopi tempomat na zapomnjenih 50 km/h. Se jasno vidi oziroma čuti, da zavira bolj, kot če bi preprosti spustil pedal plina.
Hibrid zavira z motorjem, lahko malo več ali manj regenerira. In tudi celo možno da hibrid zna uporabljat bremze, ker ko je baterija polna, mora zavirat z zavorami in približno obdržat občutek enak kot pri zaviranju z elektro motorjem, se pravi ima nek računalnik, ki upravlja z zavorami. Renault pač nima tega. Ni potrebe, če ni radarja.
Jaz govorim takrat, ko vstopiš v avto. Torej odkleneš parkiran avto, se usedeš, in bi rad odprl/zaprl okna.
Ne gre, razen če startaš motor. Oziroma gre v neki čudno kombinaciji in zaporedju akcij, katere ne poznam. Mi pa je enkrat "slučajno" uspelo, tako da vem, da se da.
Stavim pivo, da je čist enako kot pri toyoti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mancini ::
Renault z ugasnjenim motorjem ne spušča oken. Razen ko ugasneš avto, ti omogoča kakšne 3 minute da dvigneš ali spustiš okno, če recimo čakam da gre moja v trgovino. Če je ni malo bolj dolgo, potem je potrebno zagnat motor, da deluje dvig spust
Dvigneš jih lahko z keyless kartico, da stisneš 2x zakleni
OP
kako pričakuješ da se bo avto zaklenil, če imaš 2 kartico v avtu
Dvigneš jih lahko z keyless kartico, da stisneš 2x zakleni
OP
kako pričakuješ da se bo avto zaklenil, če imaš 2 kartico v avtu
xagabi ::
Ja, to se pa zgodi, če kupujejo avto navdušenci nad Applom in Windowsi in slepo zaupajo v izgled. Nategnejo jih in zdaj vlečejo surlo, v kateri krivijo vse ostale, ne pa lastne neumnosti. In zdaj bi se jim rad maščeval z nekim reviewem, na forumu, ki je tudi po njegovi zaslugi poln nakladačev in preprodajalcev. Good luck.
Mr. Stein, požri sranje in se iz tega nekaj nauči. Mogoče boš naslednjič, ko se boš oglasil, na linuxu in androidu. Saj si že star ampak toliko, da bi te pa večkrat navlekli na led pa spet ne.
p.s.: "cenejši avti to imajo" - tvoj avto je cenejši avto, samo za hochstaplerja. Imaš možnost poceni avta, pa si hochstapler, ali normalnega avtomobila, za katerega nimaš denarja. In potem si pristal nekje v oskubljenem normalnem avtomobilu.
Mimogrede, nikjer nisme kršil pravil. Samo povedal sem ti dejstva.
Mr. Stein, požri sranje in se iz tega nekaj nauči. Mogoče boš naslednjič, ko se boš oglasil, na linuxu in androidu. Saj si že star ampak toliko, da bi te pa večkrat navlekli na led pa spet ne.
p.s.: "cenejši avti to imajo" - tvoj avto je cenejši avto, samo za hochstaplerja. Imaš možnost poceni avta, pa si hochstapler, ali normalnega avtomobila, za katerega nimaš denarja. In potem si pristal nekje v oskubljenem normalnem avtomobilu.
Mimogrede, nikjer nisme kršil pravil. Samo povedal sem ti dejstva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xagabi ()
Ahim ::
Jaz govorim takrat, ko vstopiš v avto. Torej odkleneš parkiran avto, se usedeš, in bi rad odprl/zaprl okna.
Ne gre, razen če startaš motor. Oziroma gre v neki čudno kombinaciji in zaporedju akcij, katere ne poznam. Mi pa je enkrat "slučajno" uspelo, tako da vem, da se da.
To pa ni nam pri tem uspelo nikoli. Avto je imel "keyless go" in dokler nisi pritisnil start, ni delovalo premikanje oken ...
IL_DIAVOLO ::
Ni cudno, da so vozila tako draga, ce so iz vozila naredili vesoljsko ladjo s 3/4 napol delujočimi funkcijami.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
asdf_jklc ::
Zanimivo da folk kupi avtomobil in joka da pol stvari ne dela. Well, pred nakupom se gre vedno na vsaj 150km testno vožnjo, da vidiš, ali ti vozilo ustreza ali ne. Tam bi take stvari moral videt. Drugače pa Renault je Grand Scenice zelo zapostavil, saj je edini avto v prodaji, ki ni dobil facelifta (Megane ga je - tako znotraj kot zunaj). So pa cene Grand Scenicom padle - danes odpelješ tvoj model za 28.000 do 29.000 EUR, odvisno od pogajalskih sposobnosti. Za ~ 32.000 do 33.000 EUR si lani dobil 160 konjskega avtomatika, ki ima nekaj teh težavic odpravljenih. Je že res, da 160 konjski avtomatik ima aktivni tempomat, vendar se ga žal ne da spremenit v navadnega (prodal bi ledvico, da bi lahko to nastavil ko sem ga vozil), o njegovem delodanju pa rajši ne bom - samo namig: sem ga raje ugasnil. Je pa sicer Scenic precej old-school, kar je meni zelo všeč (nobenih hibridov in podobnih pizdarij, asistenčnih sistemov je tudi malo), vendar na koncu ni prišel v poštev za nakup. Da sem na trenutnem avto izklopil vso navlako ki je prišla zraven, sem moral na servis, ker sam nisem znal (piskanje, samodejno zavijanje in podobne bedarije). Ampak to je že druga zgodba. Scenic je za nezahtevne družine, ki iščejo prevozno sredstvo od A do B in nič več. A je drag - glede na cene podobnih avtomobilov je cena zmerna, so pa tako cene vseh avtomobilov za 6.000 do 10.000 EUR prenapihnjene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
BCSman ::
Kaj dosti izbire ni pri enoprostorcih, torej je velika verjetnost da bo nekdo ki zeli enoprostorca trofnil bedno izbiro. Odkar so se berlingota ukinili, ki je bil na voljo za 20k, ni vredno te greznice od avtoindustrije financirat in zapravljat celega premozenja za polizdelke. Naj vrnejo xsaro picasso 2.0 hdi, ki je najboljsi budget enoprostorec vseh casov in naj odpustijo 3/4 zaposlenih v avtoindustriji, ker se jih ne rabi.
asdf_jklc ::
Kaj dosti izbire ni pri enoprostorcih, torej je velika verjetnost da bo nekdo ki zeli enoprostorca trofnil bedno izbiro. Odkar so se berlingota ukinili, ki je bil na voljo za 20k, ni vredno te greznice od avtoindustrije financirat in zapravljat celega premozenja za polizdelke. Naj vrnejo xsaro picasso 2.0 hdi, ki je najboljsi budget enoprostorec vseh casov in naj odpustijo 3/4 zaposlenih v avtoindustriji, ker se jih ne rabi.
Se strinjam - tisti Picaso je bil precej "hud" enoprostorec za svoj denar. Trenutno najboljši enoprostorec po price/performance je Dacia Jogger in da bi zadeva imela 1.3 TCE motor s vsaj 140 konji, bi ga zagotovo kupil. Tako pa je odpadel, ker je 1.0 motor preprosto premalo. Enoprostorec, če ga uporabljaš za družinske namene, gor daš trugo in kolesa mora met vsaj 150 konjev...
Mohimm ::
Glede ključa pri renaultu:
Spuščanje/dviganje oken; odvisno od opreme:
- če nimaš impulznih vseh štirih oken - ne moreš ne zapirati ne odpirati oken
- če imaš vsa 4 okna na impulzni pomik - lahko zapiraš okna (2x klikneš na zaklep)
- če imaš dovolj visok nivo opreme omogoča tudi odpiranje (definicija "dovolj visok" je odvisna od modela pa do letnika pa do tega kdo je bil direktor renaulta v času proizvodnje....) [podobna funkcionalnost kot "comfort key" na VW recimo]
- * podobno kot povsod drugje, če imajo okna preveč upora, ali so zgubila končne položaje, boste pred uporabo zgornjih funkcij morali "kalibrirati" zgornjo in spodnjo pozicijo
Kontakt - isto kot pri 95% proizvajalcev (osebno izkušnje iz vw, renaulta, škode, opla...)
- če nimaš "keyless go" - vtakneš ključ in pritisneš _start_ BREZ pritiska na zavoro (in/ali sklopko če je ročni menjalnik)
- če imaš "keyless go" - ključ je v avtu (ni potrebno da ga vtakneš) in pritisneš _start_ BREZ pritiska na zavor (sklopko..). Motor se NE zažene, elektronika deluje "N" minut, ali dokler ne zazna prenizke napetosti na akku.
bonus: če renaulta ki ima keyless entry zaklenete s tipko, se le-ta izklopi, in lahko varno puščate ključe ob vhodnih vratih hiše in avtomobila ne morajo ukrasti z repeater napadom...
Kot omenjeno zgoraj, po tem ko ugasneš avto so določeni elementi (infotainment, okna, ) aktivni še nekaj časa tudi če ni ključa v avtomobilu.
Će 2x hitro klikneš zaklepanje se onemogočijo notranje kljuke (e.g. če kdo želi poleti skuhati psa v avtu..)
Če so vrata avtomobila dolgo odprta se keyless entry do naslednje uporabe izključi.
Če vozilo teče in ga želite ugasniti ključa pa ni v avtu (e.g. partnerica ga ima v torbi in je že tekla odklepat vrata) 2x hitro pritineš "start" in se ugasne.
- nastavljanje ali se luči vžgejo ko odpreš vrata ali ne - ne boste verjeli, kot v vseh novih avtih je na sredini ogromen zaslon, kjer v nastavitvah to nastaviš...
za bonus: Za vse ki si lastite renaulta in vam ni jasno kako spraviti brisalce v položaj za servis (e.g. dvigniti brisalce pozimi) porinite ročko za brisalce na "full" ob izklopljenem avtu....
Tudi gumb za "ročno" zavoro ima različna obnašanja glede na dolžino potega, če je kontakt, če je motor vžgan... Lahko se je izklopi (e.g. pozimi zaradi zmrzali..)
Skratka... vem da radi pljuvamo čez XYZ znamke, ampak če kupiš novo igračo in je nisi navajen... si vzami 15minut... in preleti navodila za uporabo, preden 20minut vsi tipkamo nov thread :)
Spuščanje/dviganje oken; odvisno od opreme:
- če nimaš impulznih vseh štirih oken - ne moreš ne zapirati ne odpirati oken
- če imaš vsa 4 okna na impulzni pomik - lahko zapiraš okna (2x klikneš na zaklep)
- če imaš dovolj visok nivo opreme omogoča tudi odpiranje (definicija "dovolj visok" je odvisna od modela pa do letnika pa do tega kdo je bil direktor renaulta v času proizvodnje....) [podobna funkcionalnost kot "comfort key" na VW recimo]
- * podobno kot povsod drugje, če imajo okna preveč upora, ali so zgubila končne položaje, boste pred uporabo zgornjih funkcij morali "kalibrirati" zgornjo in spodnjo pozicijo
Kontakt - isto kot pri 95% proizvajalcev (osebno izkušnje iz vw, renaulta, škode, opla...)
- če nimaš "keyless go" - vtakneš ključ in pritisneš _start_ BREZ pritiska na zavoro (in/ali sklopko če je ročni menjalnik)
- če imaš "keyless go" - ključ je v avtu (ni potrebno da ga vtakneš) in pritisneš _start_ BREZ pritiska na zavor (sklopko..). Motor se NE zažene, elektronika deluje "N" minut, ali dokler ne zazna prenizke napetosti na akku.
bonus: če renaulta ki ima keyless entry zaklenete s tipko, se le-ta izklopi, in lahko varno puščate ključe ob vhodnih vratih hiše in avtomobila ne morajo ukrasti z repeater napadom...
Kot omenjeno zgoraj, po tem ko ugasneš avto so določeni elementi (infotainment, okna, ) aktivni še nekaj časa tudi če ni ključa v avtomobilu.
Će 2x hitro klikneš zaklepanje se onemogočijo notranje kljuke (e.g. če kdo želi poleti skuhati psa v avtu..)
Če so vrata avtomobila dolgo odprta se keyless entry do naslednje uporabe izključi.
Če vozilo teče in ga želite ugasniti ključa pa ni v avtu (e.g. partnerica ga ima v torbi in je že tekla odklepat vrata) 2x hitro pritineš "start" in se ugasne.
- nastavljanje ali se luči vžgejo ko odpreš vrata ali ne - ne boste verjeli, kot v vseh novih avtih je na sredini ogromen zaslon, kjer v nastavitvah to nastaviš...
za bonus: Za vse ki si lastite renaulta in vam ni jasno kako spraviti brisalce v položaj za servis (e.g. dvigniti brisalce pozimi) porinite ročko za brisalce na "full" ob izklopljenem avtu....
Tudi gumb za "ročno" zavoro ima različna obnašanja glede na dolžino potega, če je kontakt, če je motor vžgan... Lahko se je izklopi (e.g. pozimi zaradi zmrzali..)
Skratka... vem da radi pljuvamo čez XYZ znamke, ampak če kupiš novo igračo in je nisi navajen... si vzami 15minut... in preleti navodila za uporabo, preden 20minut vsi tipkamo nov thread :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mohimm ()
Bellzmet ::
MrStein: dobro napisano, o takšnih malenkostih ponavadi nobeden ne govori a lahko požrejo ogromno živcev. Se strinjam, da bi moral avto tega "ranga" enostavno že v osnovni ceni imeti bistveno več opreme.
d_DJ ::
neverjetni99 je izjavil:
Meni je najbolj moteč oz vprašljiv tu motor. 1.3 mlinček na takšni kravi s 7 sedeži?
Ta motor je verjetno še najboljša stvar, ki jo ima ta scenic.
MrStein ::
Ni mi pa jasn zakaj folk pri opremi škrtar pa ne vzame ogrevanih zicev, vzameš tist kar je uporabno.
Kupoval sem kar je bilo na voljo.
In zaradi korone je bilo zelo "tesno". Za naročit sploh ni bilo možnosti, če se prav spomnim. Če že, pa sledi dolgo čakanje. Enih modelov pa sploh niso proizvajali. Katalog je, prodajalec pa pravi "nehali proizvajati, ni več".
Drugače pa itak. V drugi situaciji bi "obkljukal" opcijo "ogrevani sedeži" in počakal tisti mesec-dva, da "sestavijo" avto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
- Precej neudoben avto, vsaka luknja/grbina se konkretno čuti.
Ja, tole sem pozabil.
Kljub velikosti, teži in ogromnim kolesom (20 palčni), je odziv na neravnine precej slab.
- Preveč "eager" sistem avtomatskega zaklepanja. Sem na koncu vožnje šel tankati, d bi vrnil avto z enakim nivojem goriva, in ko sem se sprehodil okrog avta do ročke, se mi je zaklenil. Potem sem se moral odmakniti nekaj korakov in spet pristopiti k avtu, da se je odklenil.
Ha ha, ja. Vratca za tank pa se tudi zaklenejo z vrati. Tako da imaš potem celo kolobocijo. (se pa zdaj ne spomnim... aja, se. Zaklenilo se je potem, ko sem že natankal. In potem ne moreš zapreti vratc.)
Za približno enako ceno sem potem vzel Tourana, ki ima zgornje alineje dosti bolje rešene in je nasplošno bolje zamišljen enoprostorec (vsaj po mojem mnenju), poleg tega je bil še avtomatik.
Ravno Touran ni bil na voljo, kot se zgoraj omenil. Zaradi težav v dobavni verigi nehali proizvajati in jih ni bilo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
neverjetni99 je izjavil:
Meni je najbolj moteč oz vprašljiv tu motor. 1.3 mlinček na takšni kravi s 7 sedeži?
Hja, samo neke izbire ni, to imajo zdaj skoraj vsi.
Peugeot celo 1.3 s tremi cilindri, 130 KM.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Moe_Lester ::
Ja, tole sem pozabil.
Kljub velikosti, teži in ogromnim kolesom (20 palčni), je odziv na neravnine precej slab.
20 palčna platišča (oz. nizek presek gum kot posledica) so glavni razlog za neudobno vožnjo. Ne vem zakaj tlačijo take neumne dimenzije na družinske avtomobile, ampak edin efekt je neudobna vožnja.
MrStein ::
neverjetni99 je izjavil:
Meni je najbolj moteč oz vprašljiv tu motor. 1.3 mlinček na takšni kravi s 7 sedeži?
Hja, samo neke izbire ni, to imajo zdaj skoraj vsi.
Peugeot celo 1.3 s tremi cilindri, 130 KM.
Popravek, 1.2L motor je!
OP: Večina tvojih težav lahko opišemo z "nisem navajen in mi ni kul" ali pa "nisem prebral navodil/kataloga in ne znam uporabljati".
Se ne strinjam. Praktično nič od naštetega nima veze z "navajenostjo". Edino če misliš "navajen sem na višji standard", ker na to logiko lahko reduciraš vsako negativno mnenje. Na letalu ni bilo malice? Zgolj nisi navajen. Po pristanku ni bilo lestev in si moral plezati dol po krilu in podvozju? Zgolj nisi navajen. Letalo je pristalo 5 km od terminala in si moral to razdaljo prepešačiti in še vlačiti dve veliki potovalki s sabo? Zgolj nisi navajen.
Če pa se katera od naštetih zadev da omiliti ali odpraviti z dodatnimi informacijami, bi le teh bil zelo vesel.
Tako kot vsak proizvajalec ima renault pač svoj "način rokovanja" ko ga uporabljaš:
- renaultov brezstični ključ je daleč najboljši (od korejcev do nemcev), ampak preberi navodila kaj vse omogoča (in ja, tako kot pri nemcu če nisi kupil dvostranske funkcije oken, ti dela samo v eno smer...)
Saj vem kaj omogoča. Izpostavil sem le, da ne omogoča tistega, kar omogočajo cenejša vozila.
Recimo omenjena Škoda Octavia za 25 000 EUR.
Kontakt ima - pač ne pritisneš zavore ko klikneš "start"... (spet, isto kot 90& ostalih proizvajalcev) za rokovanje z elektronskimi zadevami
Tu sem se nerodno izrazil. Kontakt seveda ima. Se prižge radio, brisalci itd.
Le pomik oken ne deluje.
- Hill hold na "false flat" dokler ni med ustavljanjem dovolj pritiska v sistemu, ne prime. Kaj točno je sedaj dovolj pritiska ti težko rečem, ampak je stvar občutka in če se dovolj voziš pride v nogo...
Lahko kaj več o tem?
Kako bi povišal ta pritisk? Pritisk česa?
Zakaj rabiš autohold pri ročnem menjalniku sicer ne vem, ampak nimam pa tudi v glavi da bi ga imel pri ročnem menjalniku v kakem drugem avtu...
Ima ga Octavia, Megane in verjetno kup drugih (tele sem vozil in vem, da imajo).
- AFAIK USB ključe formatiraš na exFat in lahko >32GB, FAT32 si pač omejen... Da ne podpira ntfs se zahvali MS, tudi po defaultu USB ključi niso ntfs formatirani...
Octavia podpira NTFS (in kup drugih filesistemov).
Tako lahko pač imaš ključ z svojo glasbo, in jo uporabljaš, brez da bi razmišljal, ali naprava podpira ali ne.
Sem zdaj navodila za Scenic pogledal in piše:
the USB flash drive (or SD card)
used must be FAT32-formatted and
have a minimum capacity of 8GB
and a maximum capacity of 32GB.
Torej niti exFAT ne podpira. Leta 2023.
Skratka primerjaš yaris-a/avte ki imajo par kubičnih metrov manj prostora, in polovično začetno ceno s kupom dodatne oprene z oskubljenim senicom...
Yaris je z nizko/srednjo opremo, nič fensi.
Scenic pa pa ima samo nivoja opreme, kjer ima višja samo par malenkosti zraven.
Se pa strinjam da so cene novih avtov totalno brez smisla. Ob nakupu pač glasuješ z denarnico... Žal je to čedalje težje ker če želiš karavana/enoprostorca imaš samo še po 2 izbire, pa vsaka je predraga in ima neumne kompromise/UX/motor/...
Saj, kot že omenjeno. Če bi imel izbiro 100 ali vsaj 10 različnih in bi med njimi našel "idealnega", bi bilo bolje. Pa ni. Recimo Peugeot 5008 odpade že zaradi motorčka 1.3 (pardon, sem zdaj preveril in je 1200 ccm!) in še višje cene. Tourana kot rečeno sploh ni bilo. Saj mogoče bi se kaj našlo, ampak pol leta za kupovanje avta pa tudi nimam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
jan_g ::
Ravno Touran ni bil na voljo, kot se zgoraj omenil. Zaradi težav v dobavni verigi nehali proizvajati in jih ni bilo.
Takrat med korono je bilo to res in mi je tudi zastopnik "zagotavljal", da gre ta model tako ali tako ven iz prodaje. Sem dobil menda še zadnje, kar je bilo že dobavljeno, novega se ni dalo naročiti. Kasneje pa so ga ponovno začeli prodajati, zato bi ga tudi ti moral imeti možnost naročiti. Npr. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... So pa cene res šle še dodatno gor v primerjavi z 2021.
Oporabnek ::
Proizvajalci so seznanjeni z glavnim problemom, ki ga imajo pri prodaji povprečno do podpovprečno kvalitetnih avtomobilov zadnje leto. Cena.
Volkswagen modeli 4ALL sicer odgovarjajo na problem, ampak preslabo. Torej cena povprečnega srednje velikega avtomobila, ki bi moral biti ljudski, se začne pri 30k in lahko pride do 40k z nekaj dodatne opreme (Golf). Prodaja je katastrofalna, ker so cene ostale na nivoju Koronavirusa in pomanjkanja čipov ali so šle še višje. Nemčijo čaka streznitev v letu 2024 in 2025. Recesija.
Volkswagen modeli 4ALL sicer odgovarjajo na problem, ampak preslabo. Torej cena povprečnega srednje velikega avtomobila, ki bi moral biti ljudski, se začne pri 30k in lahko pride do 40k z nekaj dodatne opreme (Golf). Prodaja je katastrofalna, ker so cene ostale na nivoju Koronavirusa in pomanjkanja čipov ali so šle še višje. Nemčijo čaka streznitev v letu 2024 in 2025. Recesija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Oporabnek ()
Bellzmet ::
Res je. Evropska avto industrija z bistveno previsokimi cenami sama sebi koplje luknjo, kar bodo seveda izkoristili kitajci. VW že ukinja proizvodnjo zaradi manjšega povpraševanja, cene so pa še vedno nerealno visoke.
MrStein ::
Stavim pivo, da je čist enako kot pri toyoti.
Kdaj prideš pogledati?
Pa piva ne pozabi.
Aha, so ti vmes že drugi razložili. Lahko pa vseeno prideš. Pivo je pivo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
DamijanD ::
MrStein glede USB formata. Od kar ima radio v avtu možnost BT, jaz USBja niti povoham ne več. Pred leti bi te pa podpiral...
Ahim ::
Res je. Evropska avto industrija z bistveno previsokimi cenami sama sebi koplje luknjo, kar bodo seveda izkoristili kitajci. VW že ukinja proizvodnjo zaradi manjšega povpraševanja, cene so pa še vedno nerealno visoke.
OT, ampak a nimajo kljub nizji prodaji zaradi napihnjenih cen )in visokih marz= silne profite?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 73239 (12824) | FiReFTW |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 35816 (9836) | solatjek |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19441 (14414) | Timurlenk |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22524 (17470) | Netrunner |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63743 (51471) | Netrunner |