» »

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

redtech je izjavil:

Ne pretiravaj...še vi isti hiši imajo 2 kabelska priključka, da se ne kregajo, bodo pa imel sosedje skupno elektrarno, nismo tak narod.

Ja lej, zato sem pa napisal "bedaki vs pametni".


Mi lahko poveš kje v EU imajo masovno tako da imajo 3 bajte 2 SE ipd...? Ne izjemne primere, govorim tako nation wide zaznano?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

2 elektrarni na 3 hiše se "naredi" s pogodbo, ne s fizično povezavo med njimi. Vsaka hiša je lahko na svojem koncu Slovenije.

starfotr ::

Utk je izjavil:

Ti praviš, da subvencije plačujejo vsi, koristijo pa samo nekateri. Ne, koristijo tudi tistim, ki nimajo EV, ker imajo zarad tega malenkost boljši zrak.


Dajmo potem zaradi okolja subvencionirat kolesa, rolerje in čevlje. Pa knjige o bosi hoji. Vse zaradi okolja. Saj imamo subvencije za EV zaradi okolja, kajne? Čisti zrak je prioriteta pri teh zadevah? Sem prav razumel?

Utk ::

Ja dobro jutro, en kup stvari se subvencionira zarad boljšega okolja. Tudi fasade, javni prevoz, itd.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja dobro jutro, en kup stvari se subvencionira zarad boljšega okolja. Tudi fasade, javni prevoz, itd.


Ja ampak kolo je boljše kot EV, pa se subvencionira EV, kolesa pa ne... zakaj? Ker smo pristranski.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Električna kolesa se je en čas subvencioniralo, potem so postala dovolj poceni. 250 evrov za navadn bicikl ima pa menda vsak. Dvomim, da se kdo vozi z avtom naokoli, ker nima denarja za kolo. Morda na Ptuju obstaja tak čudak, drugje pa dvomim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Električna kolesa se je en čas subvencioniralo, potem so postala dovolj poceni. 250 evrov za navadn bicikl ima pa menda vsak. Dvomim, da se kdo vozi z avtom naokoli, ker nima denarja za kolo. Morda na Ptuju obstaja tak čudak, drugje pa dvomim...


Nima veze, bi lahko bla še cenejša ker so boljša od EVjev... še manj onesnažujejo overall...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Master_Yoda ::

Utk je izjavil:

Električna kolesa se je en čas subvencioniralo, potem so postala dovolj poceni. 250 evrov za navadn bicikl ima pa menda vsak. Dvomim, da se kdo vozi z avtom naokoli, ker nima denarja za kolo. Morda na Ptuju obstaja tak čudak, drugje pa dvomim...


Sanjaj o 250 eur za navadno kolo. Neko normalno kolo je po 500 EUR+.
Dovie'andi se tovya sagain.

Utk ::


Nima veze, bi lahko bla še cenejša ker so boljša od EVjev... še manj onesnažujejo overall...

Nima veze, ker če bi bila še 100 evrov cenejša, zato ne bi nihče prodal avta in se vozil s kolesom.

Sanjaj o 250 eur za navadno kolo. Neko normalno kolo je po 500 EUR+.

Jaz pa lahko rečem, da je normalen avto 50 jurjev.

Mato989 ::

Nima veze, ker če bi bila še 100 evrov cenejša, zato ne bi nihče prodal avta in se vozil s kolesom.


Dokaži!!!!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Master_Yoda ::

Utk je izjavil:


Nima veze, bi lahko bla še cenejša ker so boljša od EVjev... še manj onesnažujejo overall...

Nima veze, ker če bi bila še 100 evrov cenejša, zato ne bi nihče prodal avta in se vozil s kolesom.

Sanjaj o 250 eur za navadno kolo. Neko normalno kolo je po 500 EUR+.

Jaz pa lahko rečem, da je normalen avto 50 jurjev.


OK sem malo prever rekel med 300 in 400 so kolikor gledam. Ampak kje imas ti novo kolo za 250 eur ?
Drugace pa tvoj point je bil da ni subvencij za kolesa zato ker so po 250 eur in si jih lahko vsak privosci. Ampak ce nekdo kupuje avto za 30 jurjev ima tudi dovolj denarja in ne rabi subvencije za to da bo vzel elektricnega namesto dizla ...
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Nima veze, ker če bi bila še 100 evrov cenejša, zato ne bi nihče prodal avta in se vozil s kolesom.


Dokaži!!!!

Resno? Evo, dam ti jaz 100 evrov, ti pa prodaj avto in se vozi samo s kolesom.

Drugace pa tvoj point je bil da ni subvencij za kolesa zato ker so po 250 eur in si jih lahko vsak privosci. Ampak ce nekdo kupuje avto za 30 jurjev ima tudi dovolj denarja in ne rabi subvencije za to da bo vzel elektricnega namesto dizla ...

Subvencije ne gledajo ali si nekdo lahko privošči EV ali ne, ampak so zato, da bo nekdo dejansko kupil EV namesto dizla. Vseeno ali je to "revež" ali milijonar, ker od obeh dizel enako smrdi.
Če bi kolo stalo 30 jurjev, EV pa 25, potem se strinjam, da bi bilo bolj smiselno subvencionirat kolesa. Ker kolo stane par 100 evrov, da me ne boš spet jebal z 250, pa v resnici subvencija ni potrebna, ker razen Matota nihče ne bo prodal avta in se vozil s kolesom, če bo kolo še 100 evrov manj stalo kot stane zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Evo tu ga imaš za 240, ne za 250.

Mato989 ::

Resno? Evo, dam ti jaz 100 evrov, ti pa prodaj avto in se vozi samo s kolesom.


Komot, itak nimam avta, tako da mi daj pa kupim kolo =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če se ne odpoveš rabi bencina, ti je brez veze kaj subvencionirat.

starfotr ::

Zakaj? Morda ga je pa treba preventivno subvencionirat, da ne bo šel nikoli na bencin.

Zakaj bi bilo samo zaradi bencina treba subvencionirat? Kaj pa manj zdravstva, ker se vozi s kolesom in ne z javnim prevozom?

Master_Yoda ::

Utk je izjavil:

https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Evo tu ga imaš za 240, ne za 250.


Ja OK, imas prav ampak mali % folka ki se vozi z avtom, lahko pa se bi s kolesom ne bo tega spremenil ce ima na voljo taksno kolo. 15 kilska zverina z jeklenim okvirjem, brez prestav. Navadno je alu okvir pa par prestav z recimo deore opremo. Ne pa ta zalost. In ce bi bila subvencija da bi taksno kolo dobil za 250 eur bi bilo super.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

In ce bi bila subvencija da bi taksno kolo dobil za 250 eur bi bilo super.

Tudi tebi dam 100 evrov, če prodaš avto in se voziš samo še s kolesom.

Zakaj bi bilo samo zaradi bencina treba subvencionirat? Kaj pa manj zdravstva, ker se vozi s kolesom in ne z javnim prevozom?

Kaj mu boš subvencioniral, če se itak ne vozi z avtom? Sicer to ni res, ziher ga baba kam pelje, če je že sam preškrt, ampak če mu damo 100 evrov za kolo, se bo vozil kaj manj z avtom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Master_Yoda ::

Te pa kar daj, ker nimam avta in se ze 14 let (oz. pac od takrat ko sem koncal faks) vozim s kolesom v sluzbo, stacune, etc.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Master_Yoda je izjavil:

Te pa kar daj, ker nimam avta in se ze 10 let vozim s kolesom.

Ne vem kaj je tako kompliciranega v stavku "če prodaš avto in se voziš samo še s kolesom", da ne razumete niti ti niti Mato.

Master_Yoda ::

Ti pa ne razumes tega da to da das davkoplacevalski denar samo tistim ki bi preklopili iz avta na kolo diskriminiras tiste ki so se za okolje zavzemali in prakticirali to od vedno. Zakaj je folk ki zasmraduje upravicen do subvencije da nebo vec, tisti ki nikoli ni pa mora za to placevati.
Dovie'andi se tovya sagain.

Utk ::

A to da prišparaš vsaj 3 jurje na leto, ker nimaš avta, ti ni dovolj? Še petič, če nekdo kupi EV namesto dizla, je nek mali efekt. Kak efekt bi bil, če bi ti dobil 100 evrov, za kaj točno sploh?

Master_Yoda ::

22% od nakupa kolesa bi drzava avtomatsko nazaj dobila. Marza trgovcu in posledicno placa prodajalcu, in davki se iz tega nazaj. Davek na dobicek od lastnika trgovine.
Je pa res da bi to kolo v trgovino pripeljal svinjski kamion :)).

P.S. Saj imas prav, samo pac "I tata bi sine" sindrom.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Utk je izjavil:

A to da prišparaš vsaj 3 jurje na leto, ker nimaš avta, ti ni dovolj? Še petič, če nekdo kupi EV namesto dizla, je nek mali efekt. Kak efekt bi bil, če bi ti dobil 100 evrov, za kaj točno sploh?


Kera izjava :))

Tebi, revežu, ki si moraš lastit avto in ne prihraniš 3k na leto, ti pripada subvencija :)):))

Utk ::

Bom bolj počasi pisal tokrat, ker sem že petkrat ponovil, pa nekateri ta bolj počasni še zmeraj ne razumete. Subvencija ne pripada "meni" zato, da se bom jaz ceneje vozil, ampak zato, da bom kupil EV namesto dizla in bo zarad tega za vse boljši zrak.
Jaz nisem dobil subvencije, za rabljenega, in ko bom kupil novega, ga bom ne glede na subvencijo, sem pripravljen plačat tudi več za EV namesto dizla, ampak imaš pa razne matematičarje, ki ga pač ne bi kupili tudi če bi bil samo 100 evrov dražji.

Če pa kdo zbira podpise za ukinit vse subvencije, naj kar pove, podpišem takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

Jaz imam občutek, da subvencije za EV obstajajo za vse prej kot za čisti zrak. Sliši se kot teorija zarote ampak v italji recimo želijo prepovedat čistim dizlom (euro 6) v mesta samo zato, da bi povečali prodajo novih avtov (lahko tudi nov diesel, ni toliko pomembno, glavno, da so vozniki primorani porabit $$$$$ za nakup novega avta).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Pol pa ti povej zakaj obstajajo. Zato, da bomo si lahko privoščili kitajske EV?

starfotr ::

Prvenstveno so zato, da se rešuje evropsko avtomobilsko industrijo. Predvsem nemško.

Utk ::

Kako rešuje, če pa pravite, da bojo električni avti jo uničili?

starfotr ::

Rešuje se pred uničenjem. Niso neumni.

Magic1 ::

Samo čakam, kdaj bo pri nas kakšna garažna hiša zgorela (kar se je že zgodilo v tujini) ali celo blok in bodo kakšni drakonski ukrep naredil, kot so ga za balonarje.
Magic

Telbanc ::

Utk je izjavil:

Bom bolj počasi pisal tokrat, ker sem že petkrat ponovil, pa nekateri ta bolj počasni še zmeraj ne razumete. Subvencija ne pripada "meni" zato, da se bom jaz ceneje vozil, ampak zato, da bom kupil EV namesto dizla in bo zarad tega za vse boljši zrak.
Jaz nisem dobil subvencije, za rabljenega, in ko bom kupil novega, ga bom ne glede na subvencijo, sem pripravljen plačat tudi več za EV namesto dizla, ampak imaš pa razne matematičarje, ki ga pač ne bi kupili tudi če bi bil samo 100 evrov dražji.

Če pa kdo zbira podpise za ukinit vse subvencije, naj kar pove, podpišem takoj.



https://forum.finance.si/?specialid=901...
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Utk ::

One in five cars on Norway's roads are electric,

Se pravi, je padec prodaje goriva čisto konsistenten, ker kar nekaj goriva pač porabi transport, ki še ni na elektriki. V mestih je pa delež prevoženih km pa tudi električnih avtov večji.

Ta novica je novica samo za slabe matematike, ki mislite, da se bojo avti na cesti kar čez noč zamenjali in da moramo že jutri imet daljnovod do vsake ulice, ker drugač ne bo elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

Samo čakam, kdaj bo pri nas kakšna garažna hiša zgorela (kar se je že zgodilo v tujini) ali celo blok in bodo kakšni drakonski ukrep naredil, kot so ga za balonarje.

Če bi tako gledali na to kot ti, potem bi plinovode oziroma rezidenčno plinsko napeljavo že zdavnaj prepovedali.

Moe_Lester ::

Ali pa prepovedali prodajo vozil, ki v tanki kovinski posodi sabo vozijo 60+ litrov visoko vnetljive tekočine.

Požari so pri EVjih vsaj en razred velikost manj pogosti kot pri ICE. Res je, da je EVje težje pogasiti, ampak razlika je tako velika, da so EVji še vedno manj rizični.

BlaY0 ::

Moe_Lester je izjavil:

Ali pa prepovedali prodajo vozil, ki v tanki kovinski posodi sabo vozijo 60+ litrov visoko vnetljive tekočine.

No, ta tekočina niti ni tako visoko vnetljiva, vnetljivi so njeni hlapi. Torej če tankaš vsak dan dvakrat, si relativno varen ;)

Moe_Lester je izjavil:

Res je, da je EVje težje pogasiti...

Tudi to bo kmalu pristalo na pogorišču zgodovine...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

Plinski avtomobili so prepovedani v notranjih garažah, kot jaz vem.
Seveda je požarov EV manj, saj jih je le 1%. So pa EV požari za velikostni razred bolj zahtevni. Praktično nemogoči za pogasit. Medtem, ko v klasičnih avtih večinoma sploh ne zagori zaradi bencina, vendar gori oprema.
Magic

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:


Seveda je požarov EV manj, saj jih je le 1%.

Ne ne, govorimo kar lepo v relativnem smislu.

Magic1 je izjavil:

Plinski avtomobili so prepovedani v notranjih garažah, kot jaz vem.

Plin kot medij se ne spreminja, kemija v baterijah pa bo napredovala hitro, tako da nič bat. Ko bo po naših cestah ružilo 25% EV, tega problema ne bo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

Sej tudi za dizla se ni bilo za bat še nedolgo nazaj.
Magic

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

Sej tudi za dizla se ni bilo za bat še nedolgo nazaj.

Saj Dizel avto ni bil nikoli sporen, sporen je dizel sam. Kar se pa samega avta tiče, je pa trenutno EV 3x bolj učinkovit od ICE dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

A un EV, ki dobi elektriko iz plinske/termo elektrarne?
Magic

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

A un EV, ki dobi elektriko iz plinske/termo elektrarne?

Tisti je pa še vedno 20% bolj učinkovit. Seveda če predpostavimo, da je vsa elektrika za njega narejena iz teh medijev + toploto in paro lahko izkoristimo v sekundarne namene, česar pri ICE avtomobilih ne moremo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Rambutan ::

mailer je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Dajte mi kontakt, kjer lahko kupim novega id3 za 15k€ namesto za evropskih 40k€. In potem se sprašujejo zakaj niso konkurenčni? Zato.


Na Kitajskem ga lahko skoraj kupiš za 15k EUR:). Kitajski EV proizvajalci bodo povsem povozili Nemce v kratkem, zato bi pa UDV uvajala carine na kitajske EV.

VW drops ID.3 price fin China for a limited-time
To keep up with the competition and stimulate demand, SAIC-Volkswagen announced Friday it’s launching a limited-time offer on the ID.3.

From now until July 31, 2023, buyers in China can purchase the VW ID.3 electric car for a starting price of 125,900 yuan (around $17,500).


https://electrek.co/2023/07/07/vw-cuts-....

Gregor P ::

Magic1 je izjavil:

Plinski avtomobili so prepovedani v notranjih garažah, kot jaz vem.
Smo že imeli enkrat debato na to temo ...
Na Ministrstvu za okolje in prostor pravijo, da "ni predpisa, ki bi prepovedoval parkiranje vozil, predelanih na avtoplin v podzemnih garažah ali parkirnih hišah." "Plin je težji od zraka, zato bi ga bilo potrebno v primeru izlitja v podzemni garaži izčrpati," dodajajo na okoljskem ministrstvu. "Predvidevamo, da imajo zato nekatere garaže, ki nimajo ustreznega sistema prezračevanja ali pa predvsem zaradi slabih izkušenj v zgodovini, objavljeno tablo, ki prepoveduje vstop avtomobilov z LPG-jem."
...
Pri Inženirski zbornici Slovenije odgovarjajo enako, predpisa ni. Razlago, zakaj LPG ne bi bil primeren za garaže, iščejo v besedilu, pobranem iz reklame za CNG plin (metan), ki pa je še bistveno manj razširjen: "Kljub označbam 'prepovedano parkiranje za plinska vozila', lahko z CNG vozili mirno parkiramo v podzemnih garažah. Tovrstni napisi so mišljeni za vozila na LPG. LPG je težji od zraka ter se v primeru izpusta zadržuje na dnu prostorov in ga je težko odstraniti." Na zbornici ne pomnijo, da bi se kdaj v kakšni garaži zgodila nesreča z LPG plinom.

Tudi pri nemškem združenju za utekočinjen plin DVG so ... pojasnili, da v evropskih predpisih nikjer ni omejitve parkiranja, tudi v nemški zakonodaji so že zdavnaj odpravili prepoved vožnje po garažah. "Samo lastniki garaž bi lahko prepovedali uporabo LPG vozilom," dodajajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

Rambutan je izjavil:

mailer je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Dajte mi kontakt, kjer lahko kupim novega id3 za 15k€ namesto za evropskih 40k€. In potem se sprašujejo zakaj niso konkurenčni? Zato.


Na Kitajskem ga lahko skoraj kupiš za 15k EUR:).

Pozabljaš da so ID.3, ki se prodajajo na Kitajskem tudi narejeni na Kitajskem in delajo ga delavci s 5x nižjo plačo kot tisti v Zwickau-u.

Rambutan je izjavil:

Kitajski EV proizvajalci bodo povsem povozili Nemce v kratkem, zato bi pa UDV uvajala carine na kitajske EV.

Itak, kaj bi pa ti naredil, da bi zaščitil delovna mesta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Rambutan ::

BlaY0 je izjavil:

Itak, kaj bi pa ti naredil, da bi zaščitil delovna mesta?


Jest bi subvencioniral razvoj el. baterij, infrastrukture, AI, robotike, električnega omrežja, ki bo v 10 letih ko bo večina vozil v prometu električnih, moralo proizvajati dvakrat več elektrike kot danes. Namesto tega pa smo v EU subvencionirali nakupe kitajskih sončnih celic in zapirali nuklearke.

Omejiti bo treba tudi lupljenje državljanov s strani korporacij, Zahod je zaradi financializacije vsega možnega postal predrag in posledično ne moremo več konkurirati Kitajski. Kitajski delavci lahko s precej nižjo plačo živijo boljše kot zahodni delavci z visoko plačo.

kow ::

Res je. Kitajski delavci zivijo odlicno. Malo delovnih ur, dober zrak, veliko casa prezivijo v gozdu s svojimi otroki. Da ne omenjamo odlicnih sluzb v premogovnikih, jeklarnah ipd.

BlaY0 ::

Rambutan je izjavil:


Jest bi subvencioniral razvoj el. baterij, infrastrukture, AI, robotike, električnega omrežja, ki bo v 10 letih ko bo večina vozil v prometu električnih, moralo proizvajati dvakrat več elektrike kot danes.

Erm, 20% več, ne 2x več. Se pa strinjam da bo treba kmalu proizvajati 2x več elektrike zaradi večje splošne potrošnje.

Rambutan je izjavil:


Omejiti bo treba tudi lupljenje državljanov s strani korporacij, Zahod je zaradi financializacije vsega možnega postal predrag in posledično ne moremo več konkurirati Kitajski.

Seveda, zahod je drag, pravice niso zastonj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stara mama ::

Pa vsakodnevne migracije na delo, vikend roadtripi s +dvetonskimi škatlami, lačni penzionerji in zdravstvo, komunalni prispevki, zavarovalnice, ....
Vse to mora držat gor industrija.

Mr.B ::

TezkoDihanje je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Če bi se že prej odpovedali poceni plinu, bi se industrija enostavno že prej preselila drugam, tako da to ni ravno rešitev. Da smo se odpovedali poceni plinu je bila pa tudi fenomenalno butasta odločitev, za katero ni bilo nobenega racionalnega razloga.


In na podlagi česa smatraš, da bi bil ruski plin v tem trenutku cenejši od Azerbajđanskega? Ruski plin bo najcenejši takrat, ko bo Rusija popolnoma popušila. Takrat se bodo šele razprodajali.

Še en pravljičar koteksta "lako čemo". Najprej boš moral še kakšno ritnic prodati ameriški korporaciji, da ti bo kaj zgradila, da boš v EU lahko pripeljal plin od kje drugje.. Denarja kot kaže EU itak nima, drugače bi bila že sedaj zadostna pipca iz španije.

kgtjera je izjavil:

Kapla v morje v primerjavi z onesnaževanjem v državah 3. sveta in onesnaževanjem za proizvodnjo EV vozil, ampak kul, če se ti počitiš bolj zeleno. To je približno tak nateg kot co2 kuponi...

Odpovej se potrošništvu, bodo Kitajcil, Indonezijci, Indijci delal za pest riža in pošiljanje sond na Mesec bodo le oddaljene sanje.

TezkoDihanje je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Rusija popušila? Kolega, a ste na mamilah?

Nihče ne more bit na mamilah, ki jih ti žereš. Rusija (oziroma prejšne instance) so že popušile. Nazadnje leta 1991.

Kaj ima nekaj malega Azerbajzansega plina veze z dejstvom, da je plin sedaj dražji in da je industrija vedno manj konkurenčna?

In koliko bi bil ruski plin v tem trenutku, ko bi požrli Ukrajino in bi začeli izsiljevat Evropo?

Telbanc je izjavil:

kitajčki so v vesolju,


A so ti Kitajčki, ki izdelujejo avtomobile, v vesolju? Al kaj ima to veze?! Smetenje in zamegljevanje teme in nič drugega. Tudi Indijci so v vesolju, pa slovenci tudi.

Seveda zato pa je EU na nogah, ko ji Kitajci sesuvajo industrijo z leve in desne, edina konkurenca Tesli v Ameriki je pa SA konglomerat.
Sedaj pa raje kaj preberi.

TezkoDihanje je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Tko da si lah popolnoma brez skrbi. Bo pa ruski utekočinjeni plin, ki ga zaj uvaža vedno več Evropa, 10x dražji in seveda bencin in dizel iz Indije....namesto ruske nafte. Indija je sicer za 10x povečala uvoz ruske nafte..:))


Prvo preveri, koliko utekočinjenega plina je Rusija sploh sposobna proizvest. Praktično minimalno. Poleg tega, glede na to, kako si vesel za Indijo, lej zdaj boš še bolj:
Russia says it has billions of Indian rupees that it can’t use

Rusi do tega denarja sploh ne morejo prit, zaradi tega izvoz nafte v Indijo pada. Občutno.

Share of Russia crude in oil imports falls to 34 per cent in August

Praktično minimum je potreba do pred 2022, zadostila vse Evropske vodilen ekonomske velesile. Ampak je le minimum, lol.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035 (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
918069 (5791) BigWhale
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20834897 (30119) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11813563 (11428) Marko54
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27786491 (78415) AštiriL

Več podobnih tem