Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
jotunn2 ::
40 evrov na mesec = cca. 500 EUR letno, skupaj, za vso pokurjeno elektriko. Ti bi pa jurja in pol (torej trikrat toliko) prisparal? A to bi najprej porabil kot ena normalna druzina, potem ti bodo pa se placali dvakrat toliko, kolikor si porabil, in vse to na racun brezplacne FV elektrarne, ki ti je padla z neba?
40 evrov porabim, če vse ugasnem in grem za cel mesec na dopust.
Resno, zakaj si bedak? Samo "navadne" elektrike imamo 50-55 evrov (po lanskih cenah, po novih več ne vem), plus ogrevanje, plus 15,000 km z avtom. Zdaj pa še enkrat preračunaj. Samo 15,000 km z avtom je 300-400 evrov (če bi primerjal z nafto je pa itak konkretno čez jurja).
Vedno pozabljate povedat da vse to tako ali drugace casti sosed.
Tip vedno pozabi poracunati vse stroske... to je tisto, ko ti stric podari soncno elektrarno, mami ti kupi EV, teta pa ti placuje servise, in potem je vse zastonj. S taksno racunico se definitivno vse to splaca. Zato pa je on en izmed tistega 1% procenta ljudi, ki "znajo" zracunati da se to splaca. Ostali pac operirajo z realnimi stevilkami in z vsemi odhodki in prihodki in zato "ne znajo" stvar poracunati agendi primerno
Mato989 ::
Haha, gledam Dacio Spring, redna cena skor 20k, OSNOVNI MODEL, polni EV... če bi bla 15k in potem 4,5k subvencije bi bilo pa zanimivo za nakup ja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Tip vedno pozabi poracunati vse stroske... to je tisto, ko ti stric podari soncno elektrarno, mami ti kupi EV, teta pa ti placuje servise, in potem je vse zastonj.
Katere vse stroške? Kdo mi je kaj podaril? Dej bodi konkreten, ne pa o nekih fantomskih stricih in tetah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Webmojster ::
WizzardOfOZ ::
Tega malčka jaz v prtljažnik spravim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Ahim ::
40 evrov na mesec = cca. 500 EUR letno, skupaj, za vso pokurjeno elektriko. Ti bi pa jurja in pol (torej trikrat toliko) prisparal? A to bi najprej porabil kot ena normalna druzina, potem ti bodo pa se placali dvakrat toliko, kolikor si porabil, in vse to na racun brezplacne FV elektrarne, ki ti je padla z neba?
40 evrov porabim, če vse ugasnem in grem za cel mesec na dopust.
Resno, zakaj si bedak? Samo "navadne" elektrike imamo 50-55 evrov (po lanskih cenah, po novih več ne vem), plus ogrevanje, plus 15,000 km z avtom. Zdaj pa še enkrat preračunaj. Samo 15,000 km z avtom je 300-400 evrov (če bi primerjal z nafto je pa itak konkretno čez jurja).
Pa ti?
"Navadne" elektrike imate 50-55 EUR, ce pa vse ugasnete in greste na dopust, pa 40 EUR?
A ne razlagas kar naprej o svojem hibridu, ki porabi priblizno toliko bencina kakor dizel?
Ahim ::
Utk ::
Bo tokrat kak konkreten primer ali spet "čri čri" kot zadnjič?
Če ti napišeš da porabiš 500 evrov elektrike, kaj ima to veze z mano? Kolk porabiš elektrike, ogrevanja za 200 m2, in kolk še goriva, potem se šele lahko primerjamo. Pa potem še kolk stane hiša, ki porabi za 300 evrov ogrevanja, itd., odvisno kolk hočemo komplicirat.
Če ti napišeš da porabiš 500 evrov elektrike, kaj ima to veze z mano? Kolk porabiš elektrike, ogrevanja za 200 m2, in kolk še goriva, potem se šele lahko primerjamo. Pa potem še kolk stane hiša, ki porabi za 300 evrov ogrevanja, itd., odvisno kolk hočemo komplicirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Ahim ::
Bo tokrat kak konkreten primer ali spet "čri čri" kot zadnjič?
Če ti napišeš da porabiš 500 evrov elektrike, kaj ima to veze z mano? Kolk porabiš elektrike, ogrevanja za 200 m2, in kolk še goriva, potem se šele lahko primerjamo. Pa potem še kolk stane hiša, ki porabi za 300 evrov ogrevanja, itd., odvisno kolk hočemo komplicirat.
Zadnjic? Ne razumem kaj bi sploh rad?
Primer zmerjanja je pa tvoje obkladanje z bedakom, saj sem te citiral, da bo ja cimbolj jasno - imas tezave z branjem?
Pa jaz nisem nikoli napisal a porabim 500 EUR elektrike, ne vem kje zdaj to. Si me s kom zamesal ali si samo pozabil tablete vzet?
Ahim ::
Utk ::
Ko je glih takšna tema, mene bi bolj skrbelo za ceno avta na dizel čez 5 ali 10 let. Kdo bi plačal več za avto, ki MORDA porabi 20% manj goriva, ki je pa 20 procentov dražje. Z vsemi filtri, tekočinami in ostalimi bedarijami. Že proti bencinarju. Proti štromarju pa da ne govorimo...v dveh tednih gre cena dizla gor za 50% toliko kolikor EV porabi na 100 km.
Ampak vi kar nadaljujte...
Ampak vi kar nadaljujte...
ZveeZ ::
Ko je glih takšna tema, mene bi bolj skrbelo za ceno avta na dizel čez 5 ali 10 let. Kdo bi plačal več za avto, ki MORDA porabi 20% manj goriva, ki je pa 20 procentov dražje. Z vsemi filtri, tekočinami in ostalimi bedarijami. Že proti bencinarju. Proti štromarju pa da ne govorimo...v dveh tednih gre cena dizla gor za 50% toliko kolikor EV porabi na 100 km.
Ampak vi kar nadaljujte...
Pocakaj da veljaki pogruntajo "pravicen" nacin, da pograbijo trosarine se lastnikom EVjev :)
Trenutno obdobje je zgolj prehodno, saj je dolgorocno nevzdrzno, da bi vsi kar ne placevali trosarin in dajatev vezanih na gorivo.
Res je, da je EV danes bolj ekonomicen, je pa tudi res, da danes ni primeren cas za nakup novega EVja zaradi navitih cen.
Utk ::
Vsaka trošarina na elektriko se bo plačevala tudi na nafto. Za koliko se lahko podraži elektrika je pa tudi vprašljivo...kot vidimo letos, se kaj dosti ne sme, če hočemo, da pol ljudi ne pocrka od mrazu in revščine. V litru nafte je 10 kwh energije, z 10 kwh EV naredi 70 km, dizel z litrom pa 20. Tudi če zanemarimo okolje in vse skupaj, nafta je 3x dražja kot pogon in pika, čez fiziko ne moreš. Če bojo obdavčli samo vožnjo, na 100 km recimo, brez skrbi da bojo to plačevali tudi ICE, poleg dražjega goriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Ni nujno. Ce se bo varcevalo bo sigurno trud lociti elektriko za pogon od elektrike za ostalo. Verjetno bodo visje obremenitve za polnilnice, pavsali za gospodinjstva, vse kar je vec zelo drago itn.
Drugace je trenutno za tiste, ki delamo dosti kilometrov in potrebujemo druzinski avto nimas nekih ugodni EV alternativ.
Drugace je trenutno za tiste, ki delamo dosti kilometrov in potrebujemo druzinski avto nimas nekih ugodni EV alternativ.
Utk ::
Kako boš ločil elektriko za pogon od elektrike za ostalo?
Ko bojo na cesti samo še električni avti, bi to šlo, ampak do tega imamo še 30 let. Dokler je pa nek mix, tega ne moreš naredit, ker, v skrajnem primeru, si ljudje lahko omislijo generator in polnejo avto na njega, kar je sicer bedarija, ampak če se bi splačalo...
Recimo nek random generator:
- 1-valjni 418 cc 4-taktni dizelski motor 6,0kVA 5,0 kW
- 3-faznI industrijski generator z regulacijo elektronske napetosti (AVR nadzorom)
- 1x400V, 1x 230V povezave (polna moč, lahko se priklopi na električno vtičnico)
- 11.5 litrov prostornine motorja za približno 6 ur delovanja pri polni obremenitvi
Z 11.5 litri šopa ven 5 kw 6 ur, 30 kwh. S tem EV naredi 200 km brez problema. Podobno kot z 11,5 litri nafte. Zdaj pa podraži elektriko za 2x-3x, da bo enako stala kot dizel, če si upaš...
Ko bojo na cesti samo še električni avti, bi to šlo, ampak do tega imamo še 30 let. Dokler je pa nek mix, tega ne moreš naredit, ker, v skrajnem primeru, si ljudje lahko omislijo generator in polnejo avto na njega, kar je sicer bedarija, ampak če se bi splačalo...
Recimo nek random generator:
- 1-valjni 418 cc 4-taktni dizelski motor 6,0kVA 5,0 kW
- 3-faznI industrijski generator z regulacijo elektronske napetosti (AVR nadzorom)
- 1x400V, 1x 230V povezave (polna moč, lahko se priklopi na električno vtičnico)
- 11.5 litrov prostornine motorja za približno 6 ur delovanja pri polni obremenitvi
Z 11.5 litri šopa ven 5 kw 6 ur, 30 kwh. S tem EV naredi 200 km brez problema. Podobno kot z 11,5 litri nafte. Zdaj pa podraži elektriko za 2x-3x, da bo enako stala kot dizel, če si upaš...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Kako boš ločil elektriko za pogon od elektrike za ostalo?
Sploh ni nek hud problem, deloma se na to ze pripravljajo paketi, ki so prilagojeni na vrsto porabe. Pac avti praviloma porabijo veckratnik energije v primerjavi z gospodinsvi.
Polnilnice tako ali tako ni problem locit. Ostalo pa z pavsaliziranimi paketi. Pomeni, da ce si triclanska druzina s toplotno crpalko bos vejetno lahko zakupil elektriko za ta namen +- rezerva. Karkoli gre cez placas se trosarine.
Mi dejansko imamo TC paket in je nekje do 140€/mesec ugodno, vse kar je vec pa ze kar drago. Lani smo imeli nekje 120€ na mesec, kar pomeni, da bi v teoriji lahko tankali se za 20€/mesec poceni.
Utk ::
In kako bojo oni vedeli, da si ravno z avtom presegel neko porabo? Kaj pa če nekdo preseže brez avta? Kaj pa če nekdo ne preseže, čeprav ima avto?
Če porabiš 1500 elektrike na leto, ti 20,000 km prinese še cca 300-350 evrov. To ni noben "večkratnik".
Če porabiš 1500 elektrike na leto, ti 20,000 km prinese še cca 300-350 evrov. To ni noben "večkratnik".
TheBlueOne ::
Si mislim, da bo tako. Pac za gospodinstvo dobis pavsalizirano koliko lahko poceni porabis na osebo, ostalo drazje. Nekaj bi sigurno bilo tolerance, tako da za nekaj 10€ tankas poceni.
To sklepam iz tega, kaj se kuha pri novih paketih, kako se spreminja nadzor porabe itn. Se mi zdi, da gre v to smer.
To sklepam iz tega, kaj se kuha pri novih paketih, kako se spreminja nadzor porabe itn. Se mi zdi, da gre v to smer.
Utk ::
Vi se kar tolažte, da "bo". Ta čas bom jaz vsaj 2 električna avta odplačal.
Poglej si raje ceno dizla. Nobenga razloga ni, da bi še kdaj padla na nivo bencina. V čem je potem point dizla?
Poglej si raje ceno dizla. Nobenga razloga ni, da bi še kdaj padla na nivo bencina. V čem je potem point dizla?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Pravte naj pridem z bencinarjem v slo, ker je dizel drag? Ok.
Prihodnost je zelo negotova, smer je jasna, cene pa gor. Cena rabljenim dizlom ne bo dosti padla, samo zaradi tega, ker se bo EVjem se mal dvignila.
Tako kot novi ajfoni in ajpedi, starim ne gre dol cena, ker so novi dosti drazji. Isto pri graficnih, nove so tu, ampak so tako drage, da stare _lahko_ obdrzijo cene oz. so se celo za kak evro spet dvignile.
Sicer pa ima tudi EV stevce za kilometre in elektriko, pa se racunalnik, ki si lahko belezi ali polnis v javnosti ali doma. Saj pa znamo ze posiljati elektriko po kablu s podatki vred.
Prihodnost je zelo negotova, smer je jasna, cene pa gor. Cena rabljenim dizlom ne bo dosti padla, samo zaradi tega, ker se bo EVjem se mal dvignila.
Tako kot novi ajfoni in ajpedi, starim ne gre dol cena, ker so novi dosti drazji. Isto pri graficnih, nove so tu, ampak so tako drage, da stare _lahko_ obdrzijo cene oz. so se celo za kak evro spet dvignile.
Sicer pa ima tudi EV stevce za kilometre in elektriko, pa se racunalnik, ki si lahko belezi ali polnis v javnosti ali doma. Saj pa znamo ze posiljati elektriko po kablu s podatki vred.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Sicer pa ima tudi EV stevce za kilometre in elektriko, pa se racunalnik, ki si lahko belezi ali polnis v javnosti ali doma.
Tudi če bi imel, kaj si bi s tem pomagal? Elektrika doma bi bila cenejša kot pri neki teti?
Saj pa znamo ze posiljati elektriko po kablu s podatki vred.
Aja, avto bo poslal na elektro podatek, da se zdaj polni on, ne pa sesalec?
fikus_ ::
Ko bo dovolj EV in bo manjko v državni blagajni, bodo pogruntali dajatev tudi za EV. Ali ni že nekaj na tem na Finskem?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mn ::
Sicer pa ima tudi EV stevce za kilometre in elektriko, pa se racunalnik, ki si lahko belezi ali polnis v javnosti ali doma.
Tudi če bi imel, kaj si bi s tem pomagal? Elektrika doma bi bila cenejša kot pri neki teti?
Saj pa znamo ze posiljati elektriko po kablu s podatki vred.
Aja, avto bo poslal na elektro podatek, da se zdaj polni on, ne pa sesalec?
Šlo se bo na plačevanja na kilometer, kilometre bo pa beležil nek od države potrjen števec, pa naj si bo to kako satelitsko cestninjenje ali se bo zaupalo števcu v vozilu, ali kaj tretjega.
In da, to bomo plačevali vsi, ne glede na pogonsko gorivo. In da, elektrika bo še vedno najcenejša.
Je pa verjetno to še daleč, glede na to, da se niti ne govori kaj dosti o tem.
Mato989 ::
Vi se kar tolažte, da "bo". Ta čas bom jaz vsaj 2 električna avta odplačal.
Poglej si raje ceno dizla. Nobenga razloga ni, da bi še kdaj padla na nivo bencina. V čem je potem point dizla?
Utk, v Nemčiji so to delali, ko so se bajtep riklapljale na trofazni štrom zaradi TČ, so jim zdaj nabili neke dodatne dajatve oz. drugo "pogodbo" za odvzem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Šlo se bo na plačevanja na kilometer, kilometre bo pa beležil nek od države potrjen števec, pa naj si bo to kako satelitsko cestninjenje ali se bo zaupalo števcu v vozilu, ali kaj tretjega.
In da, to bomo plačevali vsi, ne glede na pogonsko gorivo. In da, elektrika bo še vedno najcenejša.
Je pa verjetno to še daleč, glede na to, da se niti ne govori kaj dosti o tem.
V to sploh ne dvomim. Ampak kot si napisal, to bojo plačevali tudi ICE in do tega je še daleč. EV bo še zmeraj 5-6 evrov cenejši na 100 km. Tudi če bo teh 100 km stalo 30 evrov.
Vi se kar tolažte, da "bo". Ta čas bom jaz vsaj 2 električna avta odplačal.
Poglej si raje ceno dizla. Nobenga razloga ni, da bi še kdaj padla na nivo bencina. V čem je potem point dizla?
Utk, v Nemčiji so to delali, ko so se bajtep riklapljale na trofazni štrom zaradi TČ, so jim zdaj nabili neke dodatne dajatve oz. drugo "pogodbo" za odvzem...
Verjetno sem to že napisal, pa bom še enkrat za vsak slučaj, če se koga ni prijelo: Nemci so bedaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Utk po sistemu, ni problema če meni krava crkne, v glavnem da sosedu 2.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kriptobog ::
Utk ::
Utk po sistemu, ni problema če meni krava crkne, v glavnem da sosedu 2.
Ne, to je po sistemu, da vsi vemo, da nam bojo vsakemu po 2 kravi crknile, ampak nekateri bomo kaj naredili, da nam samo ena, drugi pa nič, ker itak bo tudi meni druga enkrat od starosti (ta čas bom pa kupil 3 nove). Kriv sem pa seveda jaz, ki mu bo samo ena, ker vam pravim, da vam bosta obe.
Vsak ima šanso naredit kaj okoli tega. Nikomur ne mislim jaz krav pobijat. Niti reševat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Vi se kar tolažte, da "bo". Ta čas bom jaz vsaj 2 električna avta odplačal.
Poglej si raje ceno dizla. Nobenga razloga ni, da bi še kdaj padla na nivo bencina. V čem je potem point dizla?
Verjetno velja podobna spekulacija, kjer je pri dizlu bolj verjetno, da bo padel, kot pa obratno. Trenutno so trgi prekomerno prestraseni. Ga pa ne bi primerjal z bencinom ampak elektriko.
Drugace je konkretno pri nas bila racunica na strani dizla. Smo potrebovali avto, ki pokrije vsaj 400km in je druzinski. Karkoli EV v podobni klasi je bilo smesno drago, hibridi pa so elektricno neuporabni pri daljsih razdaljah.
Utk ::
Hibrid, nepriključni, porabi 5 litrov x 1,4, dizel porabi 5 x 1,7 evra, al kolk je že. Cena je tu nekje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Hibrid, nepriključni, porabi 5 litrov x 1,4, dizel porabi 5 x 1,7 evra, al kolk je že. Cena je tu nekje.
Kolikor vem ne na dolge razdalje, ker je hibrid samo dodatna teza. Potem pac imas velikega bencinarja in nekaj kg. Okoli tega sem se takrat pogovarjal z lastniki in menda kar drzi. Kot konkurenco Passatu sem gledal RAV 4. Sicer vem, da je SUV in s tem nekoliko bolj pozresen ampak kaj ko nimas neke prave konkurence hibridov. Pac potrebujemo kamot druzinski avto s 4x4. Ne vem ce kaj v tem velikostnem razredu premaga 4x4 200 konjev in 5.5l porabe, hitrost na AC med 130 in 150kmh.
So mi pa EV in hibrid obozevalci ponujali kot cenovno alternativo ultimo smesne kante. Sklepam, da nimajo pojma o razredih avtov. Sem celo sel nekaj gledati in je bilo milorecene neprimerljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Kolikor vem ne na dolge razdalje, ker je hibrid samo dodatna teza.
Sej sem napisal "nepriključni". Nepriključni ima prvi km enako porabo kot zadnji. Če MISLIŠ, da rabiš 4x4 in ne vem kaj, še ne pomeni, da ga res.
TheBlueOne ::
Kolikor vem ne na dolge razdalje, ker je hibrid samo dodatna teza.
Sej sem napisal "nepriključni". Nepriključni ima prvi km enako porabo kot zadnji. Če MISLIŠ, da rabiš 4x4 in ne vem kaj, še ne pomeni, da ga res.
Pac odvisno od velikosti baterije. Pokuris jo ja v vsakem primeru? Mi pa povej kaj naj bi konkuriralo temu kar imamo.
Verjetno pa bolj vem kaj potrebujemo kot ti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Pac odvisno od velikosti baterije.
Ne.
Pokuris jo ja v vsakem primeru?
Ne.
Se vidi, da nimaš pojma kako (in zakaj) hibrid deluje. Drži se dizla.
jotunn2 ::
Zares glede na tvoje bralne (in drugacne) sposobnosti nisi ravno pravi kandidat za poucevanje ostalih o tem koliko kdo nima pojma. Ja vem, si se eden tistih, ki mu hibrid na 500km avtoceste kuri 3l/100km.... sicer po podatkih ne, ampak je treba opravicit svoj nakup, pa ne glede na to kako blesave racunice poskusas izvajati.
TheBlueOne ::
Pac odvisno od velikosti baterije.
Ne.
Pokuris jo ja v vsakem primeru?
Ne.
Se vidi, da nimaš pojma kako (in zakaj) hibrid deluje. Drži se dizla.
Od kje pa dobi energijo? Ali ti jo magicno proizvaja? Ali pa je po novem bolj ucinkovito, ce te poganja elektromotor katerega direktno napaja bencinar?
Naceloma vem kako deluje nekaj vrst hibridov, samo bos prej ti tezko razlozil od kod pride prihranek, posebej, ker kar sem gledal podatke o porabi se strinjajo z mano. Razen, ce je v igri kaj tretjega kar ne poznam.
Pa vseeno, kateri avto imas v mislih?
Utk ::
Zares glede na tvoje bralne (in drugacne) sposobnosti nisi ravno pravi kandidat za poucevanje ostalih o tem koliko kdo nima pojma. Ja vem, si se eden tistih, ki mu hibrid na 500km avtoceste kuri 3l/100km.... sicer po podatkih ne, ampak je treba opravicit svoj nakup, pa ne glede na to kako blesave racunice poskusas izvajati.
Me lahko citiraš, kje sem napisal 3 litre?
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Pac odvisno od velikosti baterije.
Ne.
Pokuris jo ja v vsakem primeru?
Ne.
Se vidi, da nimaš pojma kako (in zakaj) hibrid deluje. Drži se dizla.
Od kje pa dobi energijo? Ali ti jo magicno proizvaja? Ali pa je po novem bolj ucinkovito, ce te poganja elektromotor katerega direktno napaja bencinar?
Naceloma vem kako deluje nekaj vrst hibridov, samo bos prej ti tezko razlozil od kod pride prihranek, posebej, ker kar sem gledal podatke o porabi se strinjajo z mano. Razen, ce je v igri kaj tretjega kar ne poznam.
Pa vseeno, kateri avto imas v mislih?
Jaz ti ne bom iskal avtov kater tebi ustreza. Ti pa lahko povem, da pač ne veš kako (in zakaj) hibridni pogon deluje (od kje prihranki). Velika večina prihranka hibridnega pogona izhaja iz tega, da ICE motor stalno deluje na maksimalni učinkovitosti, to je 40%. Ja, vsak motor ima lahko 40% učinkovitost, ampak če nimaš baterije, je realna povprečna učinkovitost bistveno nižja. Če imaš pa baterijo, motor stalno dela pri polnem plinu (kar ne pomeni max obrate), in zmeraj gre ravno prav moči v pogon, višek pa v baterijo. Recimo se voziš 50 na uro, motor ima lahko še tako malo obratov, pa ima še zmeraj preveč moči, da bi vozil na polni plin 50 na uro. Pri hibridu gre ta višek v baterijo, in ko je baterija dovolj polna, da lahko kaj prispeva, ICE ugasne in se avto pelje samo na elektriko. Če je to par sekund, je to pač par sekund. Zato ni strašno pomembna velikost baterije. Če je manjša, bo motor pač malo več pulziral. Nekaj malega prihranka pa pride potem še od rekuperacije od zaviranja in pri vožnji po hribu navzdol - to je odvisno ali živiš na ravnini ali v hribih. Pri vožnji po avtocesti je motor več časa vžgan in na tistih 40%, ampak tudi tam se velikokrat ugasne, ali pa skoraj ugasne, ker gre cesta malo dol, malo gor, je nekdo pred tabo in upočasniš, itd, tako da tudi na avtocesti hibrid čisto lepo deluje in niža porabo. Jaz sem recimo letos naredil cca 500 po km po avtocesti, stalno levi pas, od 130 do 160 (z neskončno pospeševanji tu vmes), poraba 6,2. Če je to veliko... Ampak teh 6,2 je maksimum kar lahko porabim, izven tega je poraba komot pod 5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Jaz ti ne bom iskal avtov kater tebi ustreza. Ti pa lahko povem, da pač ne veš kako (in zakaj) hibridni pogon deluje (od kje prihranki). Velika večina prihranka hibridnega pogona izhaja iz tega, da ICE motor stalno deluje na maksimalni učinkovitosti, to je 40%.
Aaaa tako. Sem pozabil napisati, da imam menjalnik. Pri dolgih turah tudi meni vecinoma deluje na optimalnih obratih, zato pa ni neke razlike.
Vem pa, da ga ne bos iskal, ker ga ne bos nasel. Razen ce sem kaj spregledal. Sem pa povprasal v eni od tem, pa ni bilo kaj pametnega.
Utk ::
Sem pozabil napisati, da imam menjalnik.
Ja, bolj slabega sicer, ampak ga imaš...Moj lahko spusti obrate na minimum tudi pri 160.
Na dolgo turo pa ne moreš it, ne da bi najprej naredil kratko.
TheBlueOne ::
Jaz sem recimo letos naredil cca 500 po km po avtocesti, stalno levi pas, od 130 do 160 (z neskončno pospeševanji tu vmes), poraba 6,2. Če je to veliko... Ampak teh 6,2 je maksimum kar lahko porabim, izven tega je poraba komot pod 5.
Velikost Passata? Kar impresivno. Meni drugace kuri v povprecju 5.5l/100 in ne samo na AC. Tam je verjetno dosti manj, samo tega podatka niti ne gledam. Pri 6l/100 bi verjetno placal vec kazni kot je ostali strosek avta.
Katero zverino pa vozis? Da ni bolj Golf klasa ...
Utk ::
Dej, smanji ribu.
Celo povprečje imam jaz 5,1. In normalno da je golf klasa. Razreda passata jaz sploh ne razumem. Za 4 je dovolj "golf", za 5 je tudi passat premajhen, prtljažnik imam pa tudi jaz 600l. S tem da je tvoje gorivo 20% dražje v štartu. Pa še neko scalino moraš najbrž natočit vsake toliko...
Celo povprečje imam jaz 5,1. In normalno da je golf klasa. Razreda passata jaz sploh ne razumem. Za 4 je dovolj "golf", za 5 je tudi passat premajhen, prtljažnik imam pa tudi jaz 600l. S tem da je tvoje gorivo 20% dražje v štartu. Pa še neko scalino moraš najbrž natočit vsake toliko...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Sem pozabil napisati, da imam menjalnik.
Ja, bolj slabega sicer, ampak ga imaš...Moj lahko spusti obrate na minimum tudi pri 160.
Na dolgo turo pa ne moreš it, ne da bi najprej naredil kratko.
Jaz nisem zaznal hudih obratov pri 160kmh. Je pa res, da sem praviloma pri ca. 150kmh.
Bolj slab menjalnik? Jaz sem zelo zadovoljen, pa sem vozil res dosti avtov.
Ampak saj pravim, povprecna poraba je 5.5l pa sem med bolj hitrimi. Mi ni jasno kaj se lahko iztrzis pri taki velikosti avta, 4x4, 200 konjev, dsg itn.
Dej, smanji ribu.
Celo povprečje imam jaz 5,1. S tem da je tvoje gorivo 20% dražje v štartu. Pa še neko scalino moraš najbrž natočit vsake toliko...
Kaj vozis? Ce kaksen RAV 4 kuri tako malo, potem so me lastniki prinesli okoli. Kaj nocejo novih v svojem hibrid klubu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Moj je "golf", ne rav4. Rav4 bi lahko imel porabo 6,5, pa bi bil še zmeraj cenejši na 100 km. Pa dvomim, da ima več.
Utk ::
Za 180 konjev in 600 litrski prtljažnik, brez jermenov, turbine, adblue, itd., je malo.
S tem da to je moje večletno povprečje. Ne neka fantazijska vožnja od A do B s pol gasa, na kateri nekdo resetira računalnik, pogleda kolk je bilo, in je zanj to to. Ne. Pri meni so tu not tudi vsi mrzli starti pri -10, iskanja parkirišč, čakanje na trajekt pri 35 in vžgano klimo, itd.
S tem da to je moje večletno povprečje. Ne neka fantazijska vožnja od A do B s pol gasa, na kateri nekdo resetira računalnik, pogleda kolk je bilo, in je zanj to to. Ne. Pri meni so tu not tudi vsi mrzli starti pri -10, iskanja parkirišč, čakanje na trajekt pri 35 in vžgano klimo, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250826 (12469) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128616 (88681) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65207 (45047) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30788 (25593) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33382 (29913) | bluefish |