» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
19 / 48
»»

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Aja pa teh 13.975 EUR škode za vsak naftni avto vsako leto je za "small car such as an Opel Corsa", kolk je šele za večje avte! Zdravljenje RAKA in vseh bolezni, ki jih povzroči izpuh pač ni zastonj, daleč od tega!

No se ena na pameti in iz riti potegnjena stevilka. Pri 1617000 registriranih cestnih vozilih v Sloveniji je po tej tvoji stevilki vsako letno skode za 22.597.575.000eur. Slovenski proracun za 2020 je bil 10.77 miljard. Se pravi ce se uposteva samo tvojo skodo, potem je Slovenija vsako leto za 12 miljard v minusu samo zaradi avtomobilov, kaj sele ostalih 10 miljard izdatkov. Ja zelo zelo verjetno. :))
PS: Ce napises stevilko na euro natacno ni zato nic bolj verjetna... se vedno je izmisljena, tudi ce jo zaokrozis na pol centa natancno. Pa ni se treba matrat in iskati kaksnega debilnega YT videa kot podkrepitev te stevilke. Ne bom sel gledat.

ZveeZ je izjavil:

Na vasi se pa strinjam, da so tisti brez moznosti postavitve lastne polnilnice, robni primeri.

Na vasi imas pa problem infrastrukture, ki je dalec dalec od tega, da bi zmogla polnilnico pri vsaki hisi ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jotunn2 ()

Holedino ::

No se ena na pameti in iz riti potegnjena stevilka.


Številka ni iz riti, ampak je iz znanstvene študije, kar sem tudi jasno povedal.
"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

Zgorej sem napisal 13.975 EUR zdravstvene in BDP škode za povprečni naftni avto na leto. Še da povem kje sem dobil to številko. Študija pravi da je cociety cost $275,000 v življenjski dobi avtomobila, nato pa to cifro pretvoriš v evre in deliš z 20 let življenjske dobe in dobiš 13.975EUR. 14 jurjev evrov vsako leto za vsak avto! Koliko pa plača naftni avto na leto od tega? MANJ KOT JURJA na leto! ŠKODE PA 14 jurjev na leto! No v resnici še jurja EUR ne plača na leto. Povprečen avto letno skuri okrog 820 litrov goriva, pol cene goriva cirka so davščine, torej plača okrog 600 EUR na leto. Škode pa povroči za 13.975 EUR na leto! Niti 5 % škode ki jo povzroči ne plača! Ostalih 95 % škode plačamo vsi davkoplačevalci..Torej on povzroči škodo, mi davkoplačevalci pa plačamo... ...

Slovenski proracun za 2020 je bil 10.77 miljard

KER FAIL IZ TVOJE STRANI! Ne kolk je proračun, važno je kolk je BDP Slovenije in ta znaša 55,88 MILIJARD USD, kar je v evre pretvorjeno enako: 53,88 MILIJARD EUR.
Klik: https://www.google.com/search?q=bdp+slo...
IN KLIK: https://www.google.com/search?q=5288000...

Se pravi ce se uposteva samo tvojo skodo, potem je Slovenija vsako leto za 12 miljard v minusu samo zaradi avtomobilov, kaj sele ostalih 10 miljard izdatkov. Ja zelo zelo verjetno.

Sem ti povedal zakaj se motiš. NI res kar praviš.

e vedno je izmisljena, tudi ce jo zaokrozis na pol centa natancno.

Ni izmišljena. Dobljena je iz znanstvene študije. Če ne bi bil tak ignorant in bi vsaj prebral prispevek ki sem ga napisal, potem bi to videl. Zdej se pa zaradi lastne lenobe in ignorance smešiš.
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

Na vasi imas pa problem infrastrukture, ki je dalec dalec od tega, da bi zmogla polnilnico pri vsaki hisi ;)

Ni res. Če lahko uporabljaš likalnik ki "kuri" 2 kW, potem lahko tudi ponoči ko ne likaš filaš električni avto z 2 kW. 2 kW v 10 urah čez noč ti da 20 kWh, kar je dovolj za 125 km. Povprečen Slovenec pa na dan naredi samo 35 km. 98 % Slovencev naredi pri vožnji na šiht MANJ kot 100 km na dan. Kar 94 % Slovencev pa glede na statistiko (glej spodnji graf in link iz statističnega urada) prevozi MANJ ali enako kot 75 km na dan. Torej bi 98 % Slovencem zadostovalo filanje doma preko noči z močjo enega likalnika 2 kW za vse vsakodnevne vožnje, za na dopust bi pa pač dofilal za 20 minut na hitri javni polnilnici po 3 do 4 urah vožnje. Če to filanje združiš z postankom za WC ali malico, kar je nekaj kar po 3 do 4 urah naredi tudi voznik naftnega vozila, potem ni razlike v času potovanja na dopust, pri vsakodnevni vožnji pa jo tako ali tako ni, ker polnjenje na poti čez dan sploh ni potrebno (doseg nafilan doma zadostuje za cel dan).

Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

ZveeZ je izjavil:

Holedino je izjavil:

Praktično vsak ima možnost filanja doma če živi v hiši, sigurno se kje najde kakšna izjema tho, ampak pustimo zdej robne primere. MOžnost filanja doma seveda vključuje to da najameš električarja da ti potegne kabel do tvojega parkplaca in ti inštalira domačo polnilnico.

Kje kaksna izjema? V starih mestnih jedrih je zelo malo his z lastno garazo ali parkiriscem. Brez tega pa ni polnilnice.
Na vasi se pa strinjam, da so tisti brez moznosti postavitve lastne polnilnice, robni primeri.


Starih mestnih jeder je koliko če gledamo celotno populacijo SLovenije? 1 %? 2 % Slovencev? Zanemarljivo skratka. Pa tudi v starih mestnih jedrih bi se dostikrat kljub temu dalo potegniti priključek do parkiranega mesta, kljub temu da ni v garaži. Ampak tudi če rečemo da se ne da, še vedno gre za zanemarljiv odstotek ko govorimo o deležu vseh SLovencev.

Seveda, 100.000 ljudi pri 2mio ljudeh je zanemarljivo majhna razlika. Enako tudi 300.000 ljudi. Zanemarljivo majhna razlika :))

PObluzil si spet. 100.000 ljudi bi bilo 5 % SLovencev. Vendar razlika med mojo statistiko statističnega urada in tvojo ni 5 %, ampak je manjša. Tvoj vir trdi da 65,8 % Slovecev živi v stanovanjskih hišah, moj vir pa da 69 %. Razlike je tako 3,2 % (oziroma 64k ljudi),ampak kot sem rekel gledat moraš procentualno. Skratka usajaš se za brezveze. :) 300.000 bi bilo pa 15 % razlike. Med mojim pa tvojim virom je pa samo 3,2 % razlike, torej dobre 3 % komaj. Za brezveze se prčiš.

Od teh ni imel oz. nima niti danes moznosti polnilnice niti en sam.

Če si živel v socialističnih blokih kjer niti parkir placov nimate stalnih ni moj problem. Marsikateri blok ima stalno parkirno mesto in nanj lahko postaviš domačo polnilnico ob pomoči pooblaščenega elektrointelaterja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Ampak dobro za namen te debate pozabi bloke, ti trdiš da je ljudi v hiša 65,8 % in tudi če noben blokovec ne bi mogel filati doma (kar NE DRŽI), bi to še vedno bilo cca 65 % ljudi ki lahko fila doma. Prćiš ce za brezveze. Tako je danes. V prihodnosti bodo pa po vseh ulicah polnini overnight količki. Zadeva se bo zrihtala zakonsko, tako kot je storila Velika Britanija, ki je zapovedala da po letu 2025 ne boš smel oddajat stanovanja, če to stanovanje ne bo imelo vtičnice za polnjenje električnega avtomobila. KOt sem se pozanimal se takšna zakonodaja pripravlja tudi pri nas.

Tvoje so dobesedno potegnjene iz riti brez kakrsnegakoli podatka in brez kakrsnekoli realne osnove, zgolj zato da jih uporabljas kot podkrepitev neki zblojeni agendi.

Motiš se. Dal sem ti vire črno na belem. Malo poglej novejše bloke, ne samo stare socialistične brez parkirnih mest. Vsi novejši bloki IMAJO stalno parkirno mesto.

vsaka debata s fanatikom, ki nima nobenega stika z realnostjo, zraven pa si izmisljuje vse mozne stevilke je tako ali tako brezplodna in vse prej kot prava debata.

Nisem noben fanatik, nisem si izmislil nobenih številk, sem ti dal vse podatke in vire. Biti fantaik pomeni, da verjameš v nekaj za kar ni zanesljivih dokazov. Vendar tukaj ne gre za to, vsi dokazi pravijo da je v elektriki prihodnost avtomobilizma, to je danes leta 2022 kristalno jasno vsem, ki se vsaj malo spoznajo. Meni je bilo sicer to jasno že leta 2010, vaškim Janezom v gostilni ob pivu pa bo to jasno najkasneje v naslednje 5 letih. Fantatik je tisti, ki kljub vsem dokazom proti še vedno verjame v naftno pravljico, ki pa se počasi končuje. In to da se končuje je dejstvo. Ti si en navaden naftni fanatik. Petrolhead. Ne vidiš dlje od konice svojega nosu in misliš da je obstoječe stanje najboljše stanje možno. NI. Daleč od tega! Ti misliš "če do sedaj nismo tega delali pol se ne da". Ni res! Seveda se da. Širina razmišljanja ti manjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

ne boš smel oddajat stanovanja, če to stanovanje ne bo imelo vtičnice za polnjenje električnega avtomobila
Ni to kr tak enostavno. Kaj bos naredil pri starogradnjah, spomeniskem varstvu, kjer sploh ni fizicnega prostora za izvedbo.

Nehaj ze sanjarit tolko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Nič ne sanjarim, tak je zakon. Ne boš smel oddajat stanovanja v najem. Pika. To kako boš ti to zrihtal jih ne briga, če ne boš uredil, pač ne boš smel oddajat v najem! Pa ne samo to, tudi vsi novi stanovanjski objekti bodo po zakonu morali imeti vtičnico za filanje električnega avtomboila, če ne sploh gradbenega dovoljenja ne boš dobil.
https://www.gov.uk/government/consultat...

New homes in England to have electric car chargers by law
https://www.bbc.com/news/business-59369...
"New homes and buildings in England will be required by law to install electric vehicle charging points from next year, the prime minister has announced. New-build supermarkets, workplaces and buildings undergoing major renovations will also come under the new law. The move comes as the UK aims to switch to electric cars, with new petrol and diesel cars sales banned from 2030."

Tudi za tiste blokarje ki danes še ne morejo filati se bo slej ko prej zrihtalo pa če vam je to prav ali ne! ;) Marsikateri blokar pa lahko že danes. Praktično vsak v hiši kar je večina ljudi tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

EV Charging Points Required by Law in New Build Homes and Offices by 2022
https://blabyelectrical.co.uk/ev-chargi...

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Ni tako. Električni avto je že danes na dolgi rok cenejši od naftnega. Veliko cenejši. Leta 2026 pa se bo izenačila tudi NAKUPNA cena (googlaj electric car price parity). To da ni dovolj materialov je pa MIT! Seveda je dovolj materialov da gremo vsi na električno mobilnost.


Nehaj nakladat. Raja se mora spravit na javni potniški promet.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Ljudje smo postavili celo civilizacijo, zgradili milijone bencinskih črpalk, ki jih včasih ni bilo, zgradili cela mesta in vso infrastrukturo, vi pa delate big deal iz navadne vtičnice na parkirnem mestu pa kak se kao to ne da. Pa dajte no dajte. Bodite resni.

Nič ne nakladam, javni potrniški promet je super v veliko primerih, žal ne v vseh in v tistih kjer ni pride v poštev avto (električni avto seveda, v prihodnosti naftni sploh ne bo dovoljen, minili so namreč časi ko si lahko brezskrbno in brezbrižno z izpuhom zastrupljal ostale prebivalce mesta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

EV Charging Points Required by Law in New Build Homes and Offices by 2022
https://blabyelectrical.co.uk/ev-chargi...


Vidiš to je tisto kar mene moti... ker prosti trg ni sposoben ustvarit takšnih iniciativ da bi ljudje to sami od sebe želeli naredit se moramo it nekih administrativno političnih ovir in zahtev...

Namesto da dajemo dodatno ceno na dizl in bencvin pocenimo EVje tako fejst da bo vsak raje kupil EVja...

Eni imate res raje logiko palice (davek) kot pa korenček (naj bo to kar je bolj zdravo cenejše)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Holedino je izjavil:

Nič ne nakladam, javni potrniški promet je super v veliko primerih, žal ne v vseh in v tistih kjer ni pride v poštev avto

Ga je treba pa poštimat, da bo super.

Holedino je izjavil:


(električni avto seveda, v prihodnosti naftni sploh ne bo dovoljen, minili so namreč časi ko si lahko brezskrbno in brezbrižno z izpuhom zastrupljal ostale prebivalce mesta).

V mestih bo tudi EV prepovedan, kar bo edino pravilno. Tam bo potniški promet urejen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

Vidiš to je tisto kar mene moti... ker prosti trg ni sposoben ustvarit takšnih iniciativ da bi ljudje to sami od sebe želeli naredit se moramo it nekih administrativno političnih ovir in zahtev...

Motijo te napačne stvari. Ti verjameš da prosti trg zrihta vse, kar DEFINITIVNO ne drži, zaradi različnih razlogov, ki ti jih bom pojasnil v nadaljevanju. Prosti trg je sicer rešitev za veliko stvari, lahko rečemo celo za večino stvari, ampak DEFINITIVNO pa ne za vse, pri določenih stvareh RABIŠ zakonsko regulativo.

Primer:Zakonsko rabiš regulirati škropiva in kemikalije v hrani. Večina ljudi NE VE da je en aditiv v hrani škodljiv, niti o tem ne berejo, se niso pozanimali, nimajo časa da se pozanimajo in tako dalje. Imamo 2 različna izdelka, recimo kruh. En vsebuje škodljivi dodatek in stane 2 EUR, en pa ga ne vsebuje in stane 2,1 EUR, torej 0,1 EUR več. VEČINA LJUDI bo kupilo cenejšega, pa kljub temu da vsebuje škodljivi prehranski dodatek, zato ker NE VEJO da je ta prehranski dodatek škodljiv, niti se ne zanimajo za to, niti ne berejo študije na to temo in tako dalje. Torej prosti trg tega NE REŠI. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativo, ker je povprečen človek pač zabit in nerazgledan! Isto je za škropiva: če ne bi bilo regulacije bi kmet uporabljal najbolj škodljivo sranje, samo zato ker je par procentov cenejše (mogoče 0,1 % cene izdelka na koncu). Briga njega, sej ne bo on tega jedu. Bojo pa jedli potrošniki v trgovini. Tukaj spet POTREBUJEMO zakonsko regulativo, prosti trg tega ne reši!

Nadalje:
Misliš da večina povprečno zabitih ljudi misli na to ali njegov dizel povzroča raka in desetine drugih bolezni, kar to dela za proračun in počutje drugih ljudi in njega samega? NE MISLI. SE NE ZANIMA ZA TO. NE BERE ŠTUDIJ. Ker je zabit in nerazgledan. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativo. Kdo misliš da misli na ENEGETSKO NEODVISNOST Evrope in dejstvo da elektriko lahko sami delamo in tudi jo, nafto rabimo pa uvažati in smo odvisni od drugih držav, povprečno zabit Janez ali zakonski odločevalci? TO mislijo zakonski odločevalci. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativno, prosti trg tega NE BO rešil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Vidiš to je tisto kar mene moti... ker prosti trg ni sposoben ustvarit takšnih iniciativ da bi ljudje to sami od sebe želeli naredit se moramo it nekih administrativno političnih ovir in zahtev...

Motijo te napačne stvari. Ti verjameš da prosti trg zrihta vse, kar DEFINITIVNO ne drži, zaradi različnih razlogov, ki ti jih bom pojasnil v nadaljevanju. Prosti trg je sicer rešitev za veliko stvari, lahko rečemo celo za večino stvari, ampak DEFINITIVNO pa ne za vse, pri določenih stvareh RABIŠ zakonsko regulativo.

Primer:Zakonsko rabiš regulirati škropiva in kemikalije v hrani. Večina ljudi NE VE da je en aditiv v hrani škodljiv, niti o tem ne berejo, se niso pozanimali, nimajo časa da se pozanimajo in tako dalje. Imamo 2 različna izdelka, recimo kruh. En vsebuje škodljivi dodatek in stane 2 EUR, en pa ga ne vsebuje in stane 2,1 EUR, torej 0,1 EUR več. VEČINA LJUDI bo kupilo cenejšega, pa kljub temu da vsebuje škodljivi prehranski dodatek, zato ker NE VEJO da je ta prehranski dodatek škodljiv, niti se ne zanimajo za to, niti ne berejo študije na to temo in tako dalje. Torej prosti trg tega NE REŠI. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativo, ker je povprečen človek pač zabit in nerazgledan!



Seveda, AMPAK boljša od te regulative je taka ki bi odpisala DAVEK na hrano ki niam aditiva in bi bila tako cenejša... in bi ljudje kupovali cenejšo ki je hkrati brez aditivov...

Vidiš kako lahko vsako regulativo narediš tako da je na koncu ali dražja (tvoj primer) ali hkrati cenejša (moj primer)

Enako velja za EVje oz te adminsitrativne zahtevep o vtičnicah =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:


Starih mestnih jeder je koliko če gledamo celotno populacijo SLovenije? 1 %? 2 % Slovencev? Zanemarljivo skratka. Pa tudi v starih mestnih jedrih bi se dostikrat kljub temu dalo potegniti priključek do parkiranega mesta, kljub temu da ni v garaži. Ampak tudi če rečemo da se ne da, še vedno gre za zanemarljiv odstotek ko govorimo o deležu vseh SLovencev.

Ne vem, za razliko od tebe, ce cifre nimam, je ne vlecem iz riti.
Prakticno vsa vecja mesta imajo stara mestna jedra. Tudi LJ.
Pa do katerega parkirnega mesta bi ti vlekel prikljucek? Tistega 50m od bajte, ki je fraj 2x tedensko, ali tistega 500m od bajte, kjer vecinoma parkiras?;))

Holedino ::

Ni prav nič cifer iz riti, pomisli malo, procent Slovencev ki živi v starih mestnih jedrih je majhen, definitivno večina ljudi NE ŽIVI v starih mestnih jedrih, se strinjaš?

Nadalje:
Misliš da večina povprečno zabitih ljudi misli na to ali njegov dizel povzroča raka in desetine drugih bolezni, kar to dela za proračun in počutje drugih ljudi in njega samega? NE MISLI. SE NE ZANIMA ZA TO. NE BERE ŠTUDIJ. Ker je zabit in nerazgledan. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativo. Kdo misliš da misli na ENEGETSKO NEODVISNOST Evrope in dejstvo da elektriko lahko sami delamo in tudi jo, nafto rabimo pa uvažati in smo odvisni od drugih držav, povprečno zabit Janez ali zakonski odločevalci? TO mislijo zakonski odločevalci. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativno, prosti trg tega NE BO rešil.

Seveda, AMPAK boljša od te regulative je taka ki bi odpisala DAVEK na hrano ki niam aditiva in bi bila tako cenejša... in bi ljudje kupovali cenejšo ki je hkrati brez aditivov...

Ni rečeno. Cena je samo en faktor, ki vpliva na izbiro potrošnika. Lahko bi pa bili neki piškoti od Kraša ki bi vsebovali škodljiv aditiv, neki noname ravno tako dobri pa ga ne bi. In večina bi spet vzela piškote od znamke z škodljivim aditivom notri, kljub temu da bi bili dražji.

Enako velja za EVje oz te adminsitrativne zahtevep o vtičnicah =)


Ti bi šel samo s korenčkom nad problem. Žal to ne deluje tako dobro kot bi lahko, ker večina ljudi je premalo razgledanih in prezabitih da bi sploh vedelo za ta korenček. Potrebujemo pa tako korenček kot palico. Rabimo pozitivne spodbude za dobre stvari in kazen/negativne spodbude za škodljive stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Ni rečeno. Cena je samo en faktor, ki vpliva na izbiro potrošnika. Lahko bi pa bili neki piškoti od Kraša ki bi vsebovali škodljiv aditiv, neki noname ravno tako dobri pa ga ne bi. In večina bi spet vzela piškote od znamke z škodljivim aditivom notri, kljub temu da bi bili dražji.


Temu se potem reče SVOBODNA IZBIRA... težava je ker država skozi sistem uvaja preveč povezano družbo kjer vsi plačujemo vse in se potem z vsem tem ukvarjamo, če bi zavarovanje moral plačevat vsak sam in za penzijo enako bi nam lahko bilo načelno vseeno ker bi imeli privat bolnice ki bi pač odjebale neumne ki bi se hitro zreducirali na minimum ko ne bi več mama država skrbela za njihove neumnosti.

Tako kot imamo za cigarete lahko imamo za aditive, če je folk neumen in še naprej kadi je to to.

Bistveno je da moramo izbirat logiko korenčka ne davkov... samo mazohist ima rad dodatne davke...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Tako kot imamo za cigarete lahko imamo za aditive, če je folk neumen in še naprej kadi je to to.

Torej ti bi neumne pustil da pocrkajo? Ja potem bi moglo pocrkat 90 % ljudi...Je to rešitev? Pomoje ne ravno.

Bistveno je da moramo izbirat logiko korenčka ne davkov... samo mazohist ima rad dodatne davke...

Sem ti že razložil da za čim boljši efekt rabimo OBOJE, tako korenček kot tudi palico. In to oboje se tudi dela v praksi. Torej skozi tole debato sva prišla do zaljučka da POTREBUJEMO zakonsko regulativno na nekaterih področjih, ker prosti trg tega NE REŠI, preprosto proti trg tega ne reši, ker je povprečen človek mnogo prezabit, ima premalo znanja in premalo razgledan da bi lahko delal ustrezne odločitve. Včasih mora namesto ljudi pač misliti "država", zato ker povprečen človek ne misli in ga takšne stvari niti ne zanimajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Ni prav nič cifer iz riti, pomisli malo, procent Slovencev ki živi v starih mestnih jedrih je majhen, definitivno večina ljudi NE ŽIVI v starih mestnih jedrih, se strinjaš?

Nadalje:
Misliš da večina povprečno zabitih ljudi misli na to ali njegov dizel povzroča raka in desetine drugih bolezni, kar to dela za proračun in počutje drugih ljudi in njega samega? NE MISLI. SE NE ZANIMA ZA TO. NE BERE ŠTUDIJ. Ker je zabit in nerazgledan. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativo. Kdo misliš da misli na ENEGETSKO NEODVISNOST Evrope in dejstvo da elektriko lahko sami delamo in tudi jo, nafto rabimo pa uvažati in smo odvisni od drugih držav, povprečno zabit Janez ali zakonski odločevalci? TO mislijo zakonski odločevalci. Tukaj POTREBUJEMO zakonsko regulativno, prosti trg tega NE BO rešil.

Seveda, AMPAK boljša od te regulative je taka ki bi odpisala DAVEK na hrano ki niam aditiva in bi bila tako cenejša... in bi ljudje kupovali cenejšo ki je hkrati brez aditivov...

Ni rečeno. Cena je samo en faktor, ki vpliva na izbiro potrošnika. Lahko bi pa bili neki piškoti od Kraša ki bi vsebovali škodljiv aditiv, neki noname ravno tako dobri pa ga ne bi. In večina bi spet vzela piškote od znamke z škodljivim aditivom notri, kljub temu da bi bili dražji.

Seveda da vecina ne zivi. Ampak to pomeni zgolj, da jih zivi manj kot 50%. Do tvojih 2% je se ogromno prostora.
Sej razumem tvojo gonjo. V zakon zapisati da se jutri prepove uporabo ice motorjev, ker pac 50 miljard stroska za zdravljenje 3 miljonov pacientov v ukc letno.
Vecini itak ni problema imeti doma polnilnico, SE, itd...
Manjsina (tisti, ki zivijo v blokih, starih bajtah, kreditno nesposobni, itd..) pa se bodo ze znasli.

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Misliš da večina povprečno zabitih ljudi misli na to ali njegov dizel povzroča raka in desetine drugih bolezni, kar to dela za proračun in počutje drugih ljudi in njega samega? NE MISLI. SE NE ZANIMA ZA TO. NE BERE ŠTUDIJ. Ker je zabit in nerazgledan.

Vecina ljudi, po tvojih stevilkah zivi na podezelju, kjer realno ni nobenih problemov zaradi tega. V srediscih mest zivi po tvoji prejsni izjavi 1% ljudi. Ko jebe tisti 1%. Aja sorry ne v tem primeru ne, v tem primeru se bo cel svet spremenil zaradi tistega enega procenta :))

Holedino ::

V starih mestnih jedrih živi manj kot 10 % ljudi, to lahko že po logiki rečemo (torej manj kot 200.000 ljudi). Glede na to da ima cela Ljubljana 300.000 ljudi, in glede na to da staro mestno jedro obsega manj kot 10 % površine ljubljane ipd idp. Pa tudi če zraven damo ostala STARA mestna jedra po drugih mestih, še vedno.

Mato: drugače ta scena z tem pri hrani je dejansko bila nedavno. Uporabljale so se povsod izjemno škodljive TRANSMAŠČOBE. Zato ker je bila margarina z transmaščobami pač par procentov cenejša od tiste ki jih ne vsebuje (v končni ceni izdelka na koncu to pomeni par CENTOV razlike). Vsi so uporabljali transmaščobe, od lokalnih pekov, do velikih proizvajalcev hrane. Nato je država z zakonom prepovedala transmaščobe (no, ne čisto prepovedala, ampak omejila na maksimalno 2 % teže izdelka). Kot si lahko videl v praksi proti trg tega NI REŠIL, potrebovali smo zakonsko regulacijo! Ravno tako potrebujemo tudi zakonsko regulacijo izpustov pri avtomobilih in prepoved prodaje novih naftnih avtomobilov. :) Preprosto zato ker se povprečno neumen "Janez" pač ne zaveda kako škodljivi so. To mora namesto njega misliti "država" in zadevo ustrezno zakonsko regulirati.

Transmaščobam v prehranskih izdelkih je končno odklenkalo
https://www.zdravstveniportal.si/zdravo...

Država s prepovedjo transmaščob v zaščito zdravja Slovencev
https://old.delo.si/prosti-cas/zdravje/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Misliš da večina povprečno zabitih ljudi misli na to ali njegov dizel povzroča raka in desetine drugih bolezni, kar to dela za proračun in počutje drugih ljudi in njega samega? NE MISLI. SE NE ZANIMA ZA TO. NE BERE ŠTUDIJ. Ker je zabit in nerazgledan.

Vecina ljudi, po tvojih stevilkah zivi na podezelju, kjer realno ni nobenih problemov zaradi tega. V srediscih mest zivi po tvoji prejsni izjavi 1% ljudi. Ko jebe tisti 1%. Aja sorry ne v tem primeru ne, v tem primeru se bo cel svet spremenil zaradi tistega enega procenta :))


Ni 1 %. V mestih živi 50 % ljudi...
https://www.gov.si/teme/mesta-in-urbana...

"Slovenska mesta so zaposlitvena, izobraževalna, upravna, kulturna in storitvena središča ter imajo ključno vlogo v uravnoteženem razvoju države. V njih živi 50 % prebivalcev Slovenije in dela več kot 90 % vseh zaposlenih."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

V starih mestnih jedrih živi manj kot 10 % ljudi, to lahko že po logiki rečemo (torej manj kot 200.000 ljudi). Glede na to da ima cela Ljubljana 300.000 ljudi, in glede na to da staro mestno jedro obsega manj kot 10 % površine ljubljane ipd idp. Pa tudi če zraven damo ostala STARA mestna jedra po drugih mestih, še vedno.

Torej priznas, da stevilke vleces iz riti?
Ker se iz posta v post drasticno razlikujejo.

Holedino ::

Koncentracije strupenih dušikovih oksidov v mestih pa zaradi avtomobilskega izpuha tudi 500 KRAT VEČJE kot na podeželju! Glej zemljevid spodaj za Veliko Britanijo.
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
As a risk factor, it is equivalent to lead exposure
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...


Ljubljana pa ni nič boljša od Londona. Študije kažejo da je zrak v Ljubljani eden najbolj onesnaženih od vseh evropskih mest.

Ljubljana med mesti z največjo onesnaženostjo zraka v Evropi
https://www.24ur.com/novice/slovenija/l...

Onesnaženje z delci PM: Ljubljana od 323tih na 260. mestu, kakovost zraka slaba
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

NEHAJMO že zastrupljati same sebe, toliko pametni pa menda smo kot civilizacija!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Temu se potem reče SVOBODNA IZBIRA

Ne, tvoja svobodna izbira se neha tam kjer se začne pravica drugih ljudi. In pravica drugih ljudi do čistega zraka je precej višje od tega da se ti fjakaš z avtom okol. Nimaš nobene pravice z avtomobilskim izpuhom zastrupljati drugih ljudi (če ti je že zase vseeno)..

Gledam tlele stran Evropskega tedna mobilnosti in tam je naslov "Kako je avtomobil postal sovražnik dobrega življenja?". A se vi zavedate da vam hočejo avte ukinit in prepovedat?! Električni avto je rešitev za to, vi pa namesto da bi zagrbili to priložnost se vsajate. Ja boste pa hodil peš pa z javnim prevozom če ste tok glupi, jebiga. Električni avto je ravno tako avto in predstavlja REŠITEV avtomobilizma, zavedajte se tega, nudi pa obilo prednosti ki močno prevagajo njegove slabosti!
https://www.tedenmobilnosti.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

s1m0n ::

Še vedno ne vemo, če ti sam voziš EV?
50k€ pa ti prodam M3... Pač, da ne bodo samo besede!

Holedino ::

Mato989 ::

Holedino je izjavil:



NEHAJMO že zastrupljati same sebe, toliko pametni pa menda smo kot civilizacija!


Seveda smo, samo socialisti nočete...

1. točka k nehanju onesnaževanja ni nov davek ampak ukinitev potnih stroškov v Sloveniji... naenkrat se v LJ 20% folka več ne bo hotlo vozit...

Od tam gremo pol naprej.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Nisem socialist in z temle zadnjim postom se strinjam do določene mere (ne strinjam se z tistim da ni rešitev nov davek, nov davek za naftna vozila 14.000 EUR vsako leto kot je tudi stroškov na en avto glede na študije bi bil DEL rešitve problema. TO bi bila palica. Zraven pa bi dali tudi korenček (recimo subvencije in pozitivne spodbude za električne avtomobile). Žal bi ukinitev potnih stroškov privedlo+a do še višjih cen najemniških stanovanj v Ljubljani, pa že danes so obupno visoke! Tako da najprej rabimo zgradit 50.000 neprofitnih stanovanj v Ljubljani po hitrem postopku nato pa tako kot si rekel ukinitev potnih stroškov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Nisem socialist in z temle zadnjim postom se strinjam do določene mere. Žal bi ukinitev tega privedlo do še višjih cen najemniških stanovanj v Ljubljani. Tako da najprej rabimo zgradit 50.000 neprofitnih stanovanj v Ljubljani po hitrem postopku nato pa tako kot si rekel ukinitev potnih stroškov.


Aha, torej glede te problematike in ideje si pa popolnoma kontra... in prvo hočeš korenček pol palico...

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki



Btw, socialisti ste vsi kjer bi želeli da država pretirano regulira posamezne predpise kot so obvezni štekarji itd... to je socialistično razmišljanje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Btw, socialisti ste vsi kjer bi želeli da država pretirano regulira posamezne predpise kot so obvezni štekarji itd... to je socialistično razmišljanje...

Ne drži. Kot sem ti povedal tukaj prosti trg problema NE REŠI, torej ga je treba rešit z zakonsko regulacijo. Drugače osebno verjamem da prosti trg reši večino stvari, vse pač žal ne kot je jasno vidno iz prakse.

Aha, torej glede te problematike in ideje si pa popolnoma kontra... in prvo hočeš korenček pol palico...

Ne. Jaz bi dal oboje hkrati. Korenček (spodbude za EVje), ter hkrati palico: 14.000 € letnega davka za 1 avto na naftne derivate, ker pač toliko povzroči škode glede na študije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

s1m0n je izjavil:

Še vedno ne vemo, če ti sam voziš EV?
50k€ pa ti prodam M3... Pač, da ne bodo samo besede!

Vemo... Vozi... samo da ni v naravni velikosti pac pa Lego model, ker je to pac vse kar mu ata in mama kupita. Saj je dal nekdo prej link gor kdo to sploh je... pac nadebuden solarcek, ki v zivljenju se ni zasluzil centa prav tako pa ne placal ene same poloznice, zraven bo pa ucil vse ostale kako bi morali ziveti :))

Holedino ::

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 €, Nemčija ima 9000 €.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 €, Nemčija ima 9000 €.


Če bo cena EVja dovolj nizka ne bo noben kupil več bencinarja =)

Dajte nam EVje po 5 jurčkov nove, pa grem stavit da pade prodaja bencinarjev za 95%!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

jotunn2 je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Še vedno ne vemo, če ti sam voziš EV?
50kEUR pa ti prodam M3... Pač, da ne bodo samo besede!

Vemo... Vozi... samo da ni v naravni velikosti pac pa Lego model, ker je to pac vse kar mu ata in mama kupita. Saj je dal nekdo prej link gor kdo to sploh je... pac nadebuden solarcek, ki v zivljenju se ni zasluzil centa prav tako pa ne placal ene same poloznice, zraven bo pa ucil vse ostale kako bi morali ziveti :))


Kompletno se motiš o meni. Sicer pa povej kaj ima to veze z debato o kateri teče tema? Prav nič! Nauči se debatirati prvo, do takrat pa tih bod! Ker tele laži ki si jih ti naumil niso nič drugega kot ad hominem logical fallacy. Debatira se z ARGUMENTI, ne pa z žaljenjem, ki povrhu vsega še ne drži.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
Tip: When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.


Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Medtem ko sem jaz rekel da namesto da pri drugem problemu prvo uvajamo palice da poskrbimo za korenček (torej nižje cene EVjev) pa si bil na kontra logiki

Ta korenček se imenuje subvencija in je že uveden, je pa res da imajo moderne razvite države precej večjo subvecijo za EVje. MI jo imamo 4500 EUR, Nemčija ima 9000 EUR.


Če bo cena EVja dovolj nizka ne bo noben kupil več bencinarja =)

Dajte nam EVje po 5 jurčkov nove, pa grem stavit da pade prodaja bencinarjev za 95%!


Želje so eno, realnost pa je nekaj drugega. Jaz si tudi želim svojo vilo z bazenom na Havajih, pa kaj pol? EV za manj kot 5 jurjev seveda že obstaja, vendar ti ne bo všeč. Bil je pred kratkim najbolj prodajan električni avto na svetu, kljub temu da se prodaja zaenkrat samo na Kitajskem. Je produt General motorsa v sodelovanju z nekaterimi zelo znanimi Kitajskimi podjetji, imenuje pa se Wuling mini. Ta Wuling mini prikazuje da NI TREBA da so električni avti dragi, lahko so poceni. BYD Dolphin stane 15k toliko kot bencinski CLio, je večji od bencinskega Clia in ima 400 km NEDC dosega. Da se. Nažalost pa se proizvajalci zaenkrat pretežno osredotočajo samo na "high end luksuzni market" kar se električnih vozil tiče. Ne vsi, obstajajo izjeme kar se tiče modelov, vendar teh nizkocenovnih EVjev bi moralo biti več. Ker niso tehnični razlogi krivi za to da jih trenutno ni več, cena proizvodnje EVja ni prav nič večja kot za bencinarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Dajte nam EVje po 5 jurčkov nove, pa grem stavit da pade prodaja bencinarjev za 95%!

Še enkrat, zakaj misliš, da ti je dolžen to nekdo prodat? Oni lahko prodajajo golfa dizla za 50 jurjev in električnega za 52, ti pa izbiraj kaj češ.

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Debatira se z ARGUMENTI, ne pa z žaljenjem, ki povrhu vsega še ne drži.

Absolutno se strinjam. Ampak ko namesto argumentov navajas vsako sekundo drugacne izmisljene cifre, za katere ti dobesedno vsakic s pravimi podatki (ne youtube linki) dokazemo, da so izmisljene, potem tezko reces, da debatiras z argumenti, kajne? Kot drugo pa, poglej kolikokrat ti obkladas ostale s kreteni, debili, bedaki itd.
Ja ja vem tvoje cifre niso izmisljene, samo take random so in spreminjajoce kolikor ti pac tisti moment sede v agendo.

Holedino ::

Seveda debatiram z argumenti, niso nobene izmišljene cifre, sem dal vse viri in znanstvene študije za to. Ne, jaz ne obkladam z bedaki, nikoli jaz ne začnem, jaz ti samo nastavim ogladalo in rečem da si to ti, ne jaz, to je vse.."New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

Zgorej sem napisal 13.975 EUR zdravstvene in BDP škode za povprečni naftni avto na leto. Še da povem kje sem dobil to številko. Študija pravi da je cociety cost $275,000 v življenjski dobi avtomobila, nato pa to cifro pretvoriš v evre in deliš z 20 let življenjske dobe in dobiš 13.975EUR. 14 jurjev evrov vsako leto za vsak avto! Koliko pa plača naftni avto na leto od tega? MANJ KOT JURJA na leto! ŠKODE PA 14 jurjev na leto! No v resnici še jurja EUR ne plača na leto. Povprečen avto letno skuri okrog 820 litrov goriva, pol cene goriva cirka so davščine, torej plača okrog 600 EUR na leto. Škode pa povroči za 13.975 EUR na leto! Niti 5 % škode ki jo povzroči ne plača! Ostalih 95 % škode plačamo vsi davkoplačevalci..Torej on povzroči škodo, mi davkoplačevalci pa plačamo... ...Agendo imaš ti in to naftno! Ti si en navaden naftni fanatik. Petrolhead. Ne vidiš dlje od konice svojega nosu in misliš da je obstoječe stanje najboljše stanje možno. NI. Daleč od tega! Ti misliš "če do sedaj nismo tega delali pol se ne da". Ni res! Seveda se da. Širina razmišljanja ti manjka.

Kdor lahko z resnim izrazom na obrazu reče da so tele prednosti električega pogona večje od slabosti, ta NI RESEN! Prednosti električnega pogona močno prevagajo slabosti.
1. 10x nižja cena vožnje na kilometer

2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok

4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje

5. Boljši pospeški

6. Mnogo boljša krivulja navora

7. NIžje težišče

8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)

9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike

10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija 100x manj gibajočih se delov)

13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od rusov

14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).

15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Dajte nam EVje po 5 jurčkov nove, pa grem stavit da pade prodaja bencinarjev za 95%!

Še enkrat, zakaj misliš, da ti je dolžen to nekdo prodat? Oni lahko prodajajo golfa dizla za 50 jurjev in električnega za 52, ti pa izbiraj kaj češ.


Ja fair enough, ampak potem VLADA ne sme prit in mi nabit 4 jurčke davkov na dizl ali ICE zato da me prisili da kupim EV za 52... naj raje poceni EVje toliko da bom državljan sam od sebe želel kupit EV namesto ICE če vi pravite da je EV toliko boljši in se bo prihranilo 15k stroškov zdravstva, potem bi vlada morala dat 13k subvencije na EV...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

VLADA ne sme prit in mi nabit 4 jurčke davkov na dizl ali ICE


Seveda lahko. MORA CELO! TI s svojim avtom vsako leto povzočiš 14.000 EUR škode (tako kažejo študije), torej če ti vlada nabije samo 4000 EUR letnega davka ti ne nabila premalo! MOgla bi ti nabit 14.000EUR vsako leto! Sam povročiš to škodo in jo tudi sam plačaj, ne pa da to plačamo vsi davkoplačevalci namesto tebe..TI jo povročiš, TI jo plačaj!"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

In tudi ko boš plačal teh 14.000 EUR stroškov zdravjenja in BDP škode za vsako leto uporabe naftnega avtomobila zaradi svojega izpuha, je to res isto kot da prebivalcev ne bi zastrupljal? Ni isto, nekdo je zaradi tebe depresiven ali pa ima RAKA in nikakor ni dovolj da ti rečeš "na tlele imaš 14.000 EUR da boš lahko pozdravil raka, ki sem ti ga jaz povročil z svojim izpuhom avtomobila". KOJI KURAC! On ma še vedno raka, še vedno se matra s tem, še vedno je depresiven! Zaradi tebe in tvojega izpuha! Razumeš kaj je fora?

Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

"Cutting toxic air might prevent millions of people getting depression, research suggests"

NEHAJMO že zastrupljati same sebe, toliko pametni pa menda smo kot civilizacija al tud to ne?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

VLADA ne sme prit in mi nabit 4 jurčke davkov na dizl ali ICE


Seveda lahko. MORA CELO! TI s svojim avtom vsako leto povzočiš 14.000 EUR škode (tako kažejo študije), torej če ti vlada nabije samo 4000 EUR letnega davka ti ne nabila premalo! MOgla bi ti nabit 14.000EUR vsako leto! Sam povročiš to škodo in jo tudi sam plačaj, ne pa da to plačamo vsi davkoplačevalci namesto tebe..TI jo povročiš, TI jo plačaj!"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

In tudi ko boš plačal teh 14.000 EUR stroškov zdravjenja in BDP škode za vsako leto uporabe naftnega avtomobila zaradi svojega izpuha, je to res isto kot da prebivalcev ne bi zastrupljal? Ni isto, nekdo je zaradi tebe depresiven ali pa ima RAKA in nikakor ni dovolj da ti rečeš "na tlele imaš 14.000 EUR za boš lahko pozdravil raka". KOJI KURAC! On ma še vedno raka, še vedno se matra s tem, še vedno je depresiven! Zaradi tebe in tvojega izpuha! Razumeš kaj je fora?

Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

"Cutting toxic air might prevent millions of people getting depression, research suggests"

NEHAJMO že zastrupljati same sebe, toliko pametni pa menda smo kot civilizacija al tud to ne?!





Pa saj to ti glih jaz govorim... če to drži da nekdo ki vozi ICE naredi vsako leto 14k škode mu naj vlada da 14k subvencije in nakup EV - 14k in bo več folka kupilo EV... to je korenček ki je proper in še prihranili bodo v vladi po tvoji logiki =)

Ampak zakaj ne? Ker jim je interes več davkov, ne boljše zdravje kot kaže! >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Ampak zakaj ne? Ker jim je interes več davkov, ne boljše zdravje kot kaže! >:D

Še enkrat: naftni avto letno plača v povprečju okrog 600 € davkov in povzroči 14.000 € škode glede na študije. NETO torej prinaša MINUS. Zguba denarja za proračun! Razumeš sedaj? :)

če to drži da nekdo ki vozi ICE naredi vsako leto 14k škode mu naj vlada da 14k subvencije in nakup EV - 14k in bo več folka kupilo EV... to je korenček ki je proper in še prihranili bodo v vladi po tvoji logiki =)

To je one way to do it. AMpak po drugi strani pa zakaj bi vlada dajala denar nekomu drugemu, zato da ti ne boš pozročal škode. TI SI POVZROČIL ŠKODO, TI jo plačaj! Je težko to razumeti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dajte nam EVje po 5 jurčkov nove, pa grem stavit da pade prodaja bencinarjev za 95%!

Še enkrat, zakaj misliš, da ti je dolžen to nekdo prodat? Oni lahko prodajajo golfa dizla za 50 jurjev in električnega za 52, ti pa izbiraj kaj češ.


Ja fair enough, ampak potem VLADA ne sme prit in mi nabit 4 jurčke davkov na dizl ali ICE zato da me prisili da kupim EV za 52... naj raje poceni EVje toliko da bom državljan sam od sebe želel kupit EV namesto ICE če vi pravite da je EV toliko boljši in se bo prihranilo 15k stroškov zdravstva, potem bi vlada morala dat 13k subvencije na EV...

Sej ti jih ne nabija zato, da boš kupil EV. Nabija ti zato, ker ti lahko, ti pa kupi kar češ.

Holedino ::

Nabija ti zato ker stroški zdravljenja zaradi strupenega izpuha niso zastonj. Če bi bila vlada fer bi nabila toliko davka za naftna vozila, kolikor škode povročijo, torej 14.000 EUR za vsak avto vsako leto! Žal vlada ni fer, ta keš za stroške zdravljenja pa se ne vzame iz lufta, ampak ga plačamo vsi davkoplačevalci, tudi tisti ki škode sploh niso povzročali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

To je one way to do it. AMpak po drugi strani pa zakaj bi vlada dajala denar nekomu drugemu, zato da ti ne boš pozročal škode. TI SI POVZROČIL ŠKODO, TI jo plačaj! Je težko to razumeti?


Zato ker je za vlado to ceneje, ker plača zdravstvo iz skupnega proračuna in če da 1x subvencijo v višini 14k bo vsako leto po tvojih izračunih ki jih lepiš po osebi ki kupi EV prihranila 14k ojrov... a ni to brain dead logično za naredit po temtakem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Vsekakor je to res, splačalo bi se subvencijo za EVje povišat vsaj na 20.000 EUR..Poglejmo samo zgled Norveško da vidmo kako se to dela. Ukinili so DDV na električna vozila in dovolili da električni avto pelje po pasu za avtobuse in že je 92 % vse prodaje novih električnih avtomobilov. DIzel in bencin ima samo vsak po dobre 2 % prodaje. Ostalo par procentov mild hibidov.
https://cleantechnica.com/2022/04/02/no...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Mato989 je izjavil:


Zato ker je za vlado to ceneje, ker plača zdravstvo iz skupnega proračuna in če da 1x subvencijo v višini 14k bo vsako leto po tvojih izračunih ki jih lepiš po osebi ki kupi EV prihranila 14k ojrov... a ni to brain dead logično za naredit po temtakem

V resnici teh 14 jurjev država seveda ne plača, niti nihče drug. Zato ljudje prerano umirajo, okolje se slabša itd. Če nekaj dela škodo, še ne pomeni, da nekdo stalno z metlo popravlja to škodo...škoda pač ostane.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Zato ker je za vlado to ceneje, ker plača zdravstvo iz skupnega proračuna in če da 1x subvencijo v višini 14k bo vsako leto po tvojih izračunih ki jih lepiš po osebi ki kupi EV prihranila 14k ojrov... a ni to brain dead logično za naredit po temtakem

V resnici teh 14 jurjev država seveda ne plača, niti nihče drug. Zato ljudje prerano umirajo, okolje se slabša itd. Če nekaj dela škodo, še ne pomeni, da nekdo stalno z metlo popravlja to škodo...škoda pač ostane.


Kako ne če pa zaradi izpuhov je več raka torej več vseh zdr. zadev.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:


Kako ne če pa zaradi izpuhov je več raka torej več vseh zdr. zadev.

Ja, pa misliš, da pridejo vsi na vrsto pravočasno, da jih operirajo itd.? No, ne. Velik del jih pač umre. Nepotrebno.

Holedino ::

Ja plača plača za zdravljenje, ter seveda povečano število bolniških je tolk in tolk manj narejenega dela, smrti so tolk in tolk izgube profita ipd ipd. Tele številke so za Slovenijo samo za stroške zdravljenja, BDP škoda, ki znaša glavnino ni všteta.
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok

Saj vecina zares drzi, problem pa je zgolj tale... Ker pac nobenega avtomobila, ne bencinarja ne EV ne mislim imeti dovolj dolgo, da bi ta "dolgi rok" prisel v postev, kar pomeni, da je zaenkrat ICE pac cenejsa opcija kot EV. Jaz sem naredil izracun zase, ti si jih izmisljujes z izracuni na dobo 30 let in podobno, s tem pa "zanemaris" da ga ni cloveka, ki bi vozil 30 let star avto. Sploh ne tistega, ki si lahko privosci 50k+ eur za avto. Jaz moje menjam na 5-6 let in tudi ce bi imel baterijo, ga ne bi menjal na 15 ali 20 let.
««
19 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712260506 (8871) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058132271 (92336) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68167060 (46900) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19131256 (26061) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634360 (30891) bluefish

Več podobnih tem