» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
18 / 48
»»

Holedino ::

Torej ti trdiš da imajo moderni avti prevelike tanke in so zato dražji ker držijo 50l bencina namesto 25???

Tega nisem nikjer trdil. Med ceno 50 litrskega in 25 litrskega tanka praktično ni nobene razlike, med ceno baterije za 400 in 250 km pa je BISTVENA razlika v ceni. Razumeš sedaj?

ti pa nočeš razumet kaj pišem jaz

Razumem kaj ti pišeš, ampak to kar pišeš je NEUMNO!

az želim avto nafilat in se znjimvozit 1 teden BREZ DA SKRBIM KDAJ BO PRAZEN (ker sem 100% da ima dovolj dosega)

NEUMNOST. Takšna baterija bo bistveno dražja, ker bo morala biti bistveno večja, avto pa bistveno dražji in težji. Neumnost. 5 sekund za vklop kabla ko prideš domov ni nič. Lahko celo brezžično da se ti polnjenje začne avtomatsko ko zapelješ na parkirno mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Torej ti trdiš da imajo moderni avti prevelike tanke in so zato dražji ker držijo 50l bencina namesto 25???

Tega nisem nikjer trdil. Med ceno 50 litrskega in 25 litrskega tanka praktično ni nobene razlike, med ceno baterije za 400 in 250 km pa je BISTVENA razlika v ceni. Razumeš sedaj?


Razumem, ampak jaz kot potrošnik želim iti z bencinarja na EVja ker bo ta BOLJŠI torej bo manj ukvarjanja z njim (pod to štejem tudi manj skrbi za polnjenje) kot pa z 50l keslom bencinarja... to je za mene napredek.

Kar pa ti in drugi propagirate pa je, kot bi danes mi šli iz trenutnih PCjev na zaj na Commodore 64 in bi ti rekel da je to napredek ker požrejo manj energije pa manj "dosega" imajo ampak so pa cenejši.

NEUMNOST. Takšna baterija bo bistveno dražja, ker bo morala biti bistveno večja, avto pa bistveno dražji in težji. Neumnost. 5 sekund za vklop kabla ko prideš domov ni nič. Lahko celo brezžično da se ti polnjenje začne avtomatsko ko zapelješ na parkirno mesto.


Torej morajo tehnologijo izboljšat (tudi to je napredek) namesto da nam silite slabše zadeve v goltanec ker so EV... Bencinar nima problema, tank je 50 l in ni nič dražji ali pa 100 200 EUR
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

ar jaz NE ŽELIM je skrbet vsak dan da ne bi slučajbno pozabil dat polnit EVja ker drugače bom drug dan živčkal če bo dovolj dosega ali bom ostal na cesti...

Noben problem. Solution 1:
1. V avtu naredimo obvestilo da ti bo zapiskal vsakič ko boš pripeljal domov in odprl vrata. Na zaslonu ti bo napisalo "ne pozabi dat polnit!. Problem solved.
2. Brezžično polnjenje.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

ar jaz NE ŽELIM je skrbet vsak dan da ne bi slučajbno pozabil dat polnit EVja ker drugače bom drug dan živčkal če bo dovolj dosega ali bom ostal na cesti...

Noben problem. Solution 1:
1. V avtu naredimo obvestilo da ti bo zapiskal vsakič ko boš pripeljal domov in odprl vrata. Na zaslonu ti bo napisalo "ne pozabi dat polnit!. Problem solved.
2. Brezžično polnjenje.



1. to mi ne pomaga ker moram spet porabljat energijo in čas za to da priklopim (za razliko od slabših bencinarjev)
2. To je ok ja, ampak spet kdo bo vse to plačal da bo čisto vsako parkirišče brezžično polnilo itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

To je vse in to ti govorim kot POTROŠNIK in KUPEC... tako razmišlja marsikdo ne samo jaz valda pa ne vsi...

Neumno razmišljaš. Dat 5x dražjo in težjo baterijo zato da ga ti ne bo treba med tednom polnit je neumnost. Tehnična neumnost. Obstaja mnogo boljših rešitev tvojega "problema".

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

To je vse in to ti govorim kot POTROŠNIK in KUPEC... tako razmišlja marsikdo ne samo jaz valda pa ne vsi...

Neumno razmišljaš. Dat 5x dražjo in težjo baterijo zato da ga ti ne bo treba med tednom polnit je neumnost. Tehnična neumnost. Obstaja mnogo boljših rešitev tvojega "problema".


Boljših ja, samo jih ni izvedenih =)

Bencinar in dizlaš nimata tega problema, ne rabijo dajat 5x težji tankov za X več dosega. Torej z EVjem gremo glede tega nazaj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

Ja če imaš polnilno postajo po možnosti HITRO zraven bajte in stopiš ven in v 7,5 sekunde priklopiš kot mobitel ti je vseeno, če pa živiš v bloku pa imaš polnilno postajo 350km stran ali 1km stran hkrati ne veš če je fraj ali ne, pa ti pač ni in to je povsem razumljivo...

Če si v bloku, se pozanimaj ali imaš možnost inštalacije domače polnilnice na steno bloka/v garažo bloka. Če ne, potem električni avto še ni zate. Takih ljudi je samo 20 % v SLoveniji. 80 % možnost polnjenja doma IMA.

In ja, večina novih modelov ima REALEN doseg 400km, se strinjam eden izmed njih je recimo Renault Megane e-tech... samo problem je da stane Renault Megane e-tech ki ima REALEN doseg 300km+ 40 jurčkov, Clio pa 16 jurčkov...

JA PA PIZDA A BOŠ POŠTEKAL da je električni megan drag zato ker ima po nepotrebnem tako veliko baterijo in bi bil cenejši če bi imel manjšo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Ja če imaš polnilno postajo po možnosti HITRO zraven bajte in stopiš ven in v 7,5 sekunde priklopiš kot mobitel ti je vseeno, če pa živiš v bloku pa imaš polnilno postajo 350km stran ali 1km stran hkrati ne veš če je fraj ali ne, pa ti pač ni in to je povsem razumljivo...

Če si v bloku, se pozanimaj ali imaš možnost inštalacije domače polnilnice na steno bloka/v garažo bloka. Če ne, potem električni avto še ni zate. Takih ljudi je samo 20 % v SLoveniji. 80 % možnost polnjenja doma IMA.


hehe, to je tak priročen odgovor... ne da EV še ni za mene ker jaz nečesa nimam, EVji nimajo dovolj da bi bili za vse... ti obračaš kot da je krivda blokarjev namesto da je krivda zasnove EVja =)

JA PA PIZDA A BOŠ POŠTEKAL da je električni megan drag zato ker ima po nepotrebnem tako veliko baterijo in bi bil cenejši če bi imel manjšo?


Štekam, samo neelektrični megan ima večji doseg kot električni pa je skor pol cenejši =) Tu je problem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

Zdaj pa zračunaj koliko bencina dobim za 25 jurčkov razlike ali pa vsaj 20k da bo lažje... in pol računaj če delam letno 8k kilometrov koliko let se lahko vozim na to ceno bencina preden pridem na nulo proti Megane e-tech

Kot si enkrat povedal nimaš možnosti polnenja doma, poteg tega delaš še precej malo kilometrov. Električni avto ni zate. Pozabi skratka. Električni avto je za tiste ki lahko filajo doma (80 % ljudi v Sloveniji), ter naredijo vsaj povprečno kilometrino 12.500 km na leto. Ter seveda da zberejo model ki se splača, megan je precenjeno sranje.

Zdaj pa zračunaj koliko bencina dobim za 25 jurčkov razlike ali pa vsaj 20k da bo lažje... in pol računaj če delam letno 8k kilometrov koliko let se lahko vozim na to ceno bencina preden pridem na nulo proti Megane e-tech


Električni avto ima OGROMNO prednosti, ampak to da ti ga cel mesec ni treba filat pač ni ena izmed njih (ampak če smo pošteni 5 sekund za vklopit kabel ko prideš domov je komaj omembe vredna slabost), prednosti so:
1. 10x nižja cena vožnje na kilometer

2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok

4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje

5. Boljši pospeški

6. Mnogo boljša krivulja navora

7. NIžje težišče

8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)

9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike

10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija 100x manj gibajočih se delov)

13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od rusov

14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).

15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi


Torej morajo tehnologijo izboljšat (tudi to je napredek) namesto da nam silite slabše zadeve v goltanec ker so EV... Bencinar nima problema, tank je 50 l in ni nič dražji ali pa 100 200 EUR


Še enkrat:
"Električni avto ima OGROMNO prednosti, ampak to da ti ga cel mesec ni treba filat pač ni ena izmed njih (ampak če smo pošteni 5 sekund za vklopit kabel ko prideš domov je komaj omembe vredna slabost)"

Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

ar jaz NE ŽELIM je skrbet vsak dan da ne bi slučajbno pozabil dat polnit EVja ker drugače bom drug dan živčkal če bo dovolj dosega ali bom ostal na cesti...

Noben problem. Solution 1:
1. V avtu naredimo obvestilo da ti bo zapiskal vsakič ko boš pripeljal domov in odprl vrata. Na zaslonu ti bo napisalo "ne pozabi dat polnit!. Problem solved.
2. Brezžično polnjenje.



1. to mi ne pomaga ker moram spet porabljat energijo in čas za to da priklopim (za razliko od slabših bencinarjev)
2. To je ok ja, ampak spet kdo bo vse to plačal da bo čisto vsako parkirišče brezžično polnilo itd...


1. delaš big deal iz 5 sekund da vštekaš kabel ko prideš domov. Če ti je to tak problem, potem ne vem zakaj imaš pametni telefon, a tam pa čudežno gre? Če ti je to tak problem, potem se pa pač vozi z naftnimi derivati 10x dražje kot bi se z elektriko.
2. Ti sam boš namestil brezžično postajo na polnilno mesto. AMpak glede na to da so napovedane cene 3 jurje, boš mal razmislu če pa vendarle ni bolje si vzet 5 sekund za vštekat kabel. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

hehe, to je tak priročen odgovor... ne da EV še ni za mene ker jaz nečesa nimam, EVji nimajo dovolj da bi bili za vse... ti obračaš kot da je krivda blokarjev namesto da je krivda zasnove EVja =)


1. V bloku marsikdo IMA možnost namestitve domače polnilnice za EV.
2. Če ti te možnosti nimaš, potem pač EV še ni zate. Trenutno. Takih ljudi ki ne morejo filat doma je 20 % v Sloveniji. V prihodnosti čez 5 do 10 let boš imel pa po vsaki ulici pred bloki polnilne overnight charging količke. Danes pa električni avto še ni zate, ker kot si sam povedal še ne moreš polniti doma.

Štekam, samo neelektrični megan ima večji doseg kot električni pa je skor pol cenejši =) Tu je problem...

Električni megan je CENEJŠI na dolgi rok, kljub temu da je za nakup dražji. Da je pa pri meganu razlika med nakupno ceno bencinskega in EV modela relativno velika, smo ti pa že povedali. Ostale znamke imajo včasih električno različico celo ceneje. Sem že omejal da je najdenejši 150 kW iD3 za 31k cenejši od dizelskega GOlfa za 40k. Pa še se najdejo taki primeri. Pa tudi sicer če je električni avto dražji za nakup, je pri drugih znamkah samo malo dražji, ne pa 20k kot pri Meganu. AMpak tudi pri meganu je električna verzija še vedno cenejša na dolgi rok od bencinske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

Lahko fantaziraš kaj bi ti imel, pa ni, ali pa najdeš nekaj, kar je in je profit, in imaš nekaj, da lahko kam še pelješ babo, ne samo do prvega lidla. Čez vikend se avto prazni, ne pa polne...

Holedino ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.


Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...

Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov

No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)

Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...


Spet se motiš da ima Dacia Sprig pri 90 km/h in 5°C samo 109 km dosega. Tle ti lepo piše real range:
City - Cold Weather * 160 km
Highway - Cold Weather * 110 km
Combined - Cold Weather * 130 km
City - Mild Weather * 245 km
Highway - Mild Weather * 140 km
Combined - Mild Weather * 180 km
https://ev-database.org/car/1705/Dacia-...

In če boš prebral drobni tisk spodaj na strani, boš videl da je to pri -10°C in 110 km/h. Pri 90 km/h in 5°C kot si ti rekel ima tam okrog 150 km dosega (ekstrapoliraj zgornje cifre med poletjem in zimo in city higway).

Evo tle ti je nameril točno 148,8 km dosega pri 5°C! Vozil je pa točno 90 km/h, stari kaj sem dobr najdu ta test, range prej pa z ekstrapolacijo zadel v NULO! 8-)


Tle sem ti obrožil IZMERJENI range točno pri teh pogojih ki si jih napisal (5°C in 90 km/h). Ti si rekel da bi prevozil samo 109 km, resnica je pa 148,8 km. Zmotil si se ornk.


ZDej pa reč da nism dobr najdu tega testa, par minut googlanja pa sem ga najdu! 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)

In ja, lahko bi s tem prišel od Ptuja do Ljubljane, ker razdalja je samo 131 km, ti imaš pa 148,8 km dosega. ;)
https://kraji.eu/city_distance/ljubljan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

b3D_950 ::

Boš ti šlogal vsak dan z baterijo na zadnjih 5%, ja...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Če greš to enkrat na mesec, poskusiš, če ne gre, se ustaviš za 5 min in dopolneš. Če se voziš to vsak dan, si pa v štartu kupiš malo boljšega in ni problema.
EV marsikaj zmore, sploh ni nek problem, moreš pa vedet kaj rabiš in kaj kater zmore. Da ne kupiš napačnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

Invictus je izjavil:

Holedino je izjavil:

ps: zakopavanje veternic je EU prepovedala, pa ne zato ker bi bilo karkoli nevarno, ampak zato da ne pride do negativne podobe zelenih virov energije v javnosti (material veternic je fiberglass, to je isti material kot iz katerega so čolni, jahte, kajaki, pedalinoti in podobno).

Ki ga lahko samo zakoplješ ali pokuriš, nič ni eko...

Ne da se reciklirat. Še, 1x se najbrž bo.

UK ima cel kup problemov s starimi, plastičnimi plovili, ker bistveno bolj onesnažujejo kot kovinski ali leseni.


SEVEDA se da reciklirat! Ne da se pretopit, ker ne gre za termoplast, ampak za duroplast, to je res. Ampak da se ga pa:

1. Ali ZMLET v prah in dodajat plastiki kot polnilo. Danes pri izdelkih ki ne rabijo polne trdnosti (vrtni stoli, teglci za rože, klopi, plastične "deske" ipd) dodajajo zmleto kredo za polnilo. Dobesedno mleto kredo se dodaja v deležu ranga 10 do 15 %. Ker je pač kreda cenejša na enoto volumna kot plastika. In namesto krede bi lahko v deležu 10 % dodajali mlevec veternih lopatic veternih turbin. Pa ni tu samo plastika kamor bi lahko zadevo dali, takšen mlevec bi se lahko dodajalo tudi v gips plošče, beton in podobno (vendarle gre pri tem mlevcu veternih turbin tudi za velik delež steklenih vlaken, tako da bi s tem verjetno celo malo izboljšal lastnosti betona). Uporabnik foruma telexdell dela v firmi kjer izdelujejo plastične izdelke in dodajajo 10 do 20 % krede če kupec tako želi in izdelek to omogoča (ne gre za zelo obremenjen del). Telexdell je lepo napisal da bi se dalo tudi takšen mlevec veternih lopatic dodajat kot polnilno namesto krede. Ja sej, logično. Sej zakaj se ne bi dalo, valda da se da, vprašanje je samo procent do katerega lahko dodajaš da ne poslabšaš mehanskih lastnosti izdelka preveč (če bi sploh poslabšal, kajti tri četrt mase takšnega mlevca lopatic veternih turbin predstavljajo steklena vlakna, ki se dostikrat dodajajo v plastiko z namenom IZBOLJŠANJA lastnosti in trdnosti plastike).

2. MAKRO recikliranje: razrežeš na ustrezne kose v obliki desk, strešnikov, plošč in podobno, pobrusiš in pobarvaš, ter naprej prodajaš in uporabljaš kor gradbeni material, za ograje, prekrivanje streh, pasje ute, lope ipd. S podobno tehniko so da Danskem postavili kar nekaj streh pri stojalih za kolesa, za material pa so uporabili del lopatice veterne turbine, takole to izgleda:

Wind Turbines Are Being Recycled Into Bike Shelters, High-speed Rail Lines, Power Line Poles, and Roofs
https://www.goodgoodgood.co/articles/bi...

Sratka marsikaj se da, če le nisi omejen v glavi in razmišljaš široko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Tako da dodajal bi loh zihr, vprašanje je samo koliko procentov, tudi če samo 1 %, bi tisto količino tega mlevca kar mamo teh lopatic veternih turbin vse skup na svetu 1.000.000 krat porabili. Oziroma tud če bi dodajal samo 0,1 % je na svetu toliko proizvedene plastike da bi blo tega mlevca 1000 x PREMAL. Pazi PREMAL, ne preveč. Pol je pa tu še beton, pa gips plošče, pa glineni zidaki, ipd. Skratka ponucal bi se brez problema. Ni tle težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.


Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...

Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov

No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)

Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...


Spet se motiš da ima Dacia Sprig pri 90 km/h in 5°C samo 109 km dosega. Tle ti lepo piše real range:
City - Cold Weather * 160 km
Highway - Cold Weather * 110 km
Combined - Cold Weather * 130 km
City - Mild Weather * 245 km
Highway - Mild Weather * 140 km
Combined - Mild Weather * 180 km
https://ev-database.org/car/1705/Dacia-...

In če boš prebral drobni tisk spodaj na strani, boš videl da je to pri -10°C in 110 km/h. Pri 90 km/h in 5°C kot si ti rekel ima tam okrog 150 km dosega (ekstrapoliraj zgornje cifre med poletjem in zimo in city higway).

Evo tle ti je nameril točno 148,8 km dosega pri 5°C! Vozil je pa točno 90 km/h, stari kaj sem dobr najdu ta test, range prej pa z ekstrapolacijo zadel v NULO! 8-)


Tle sem ti obrožil IZMERJENI range točno pri teh pogojih ki si jih napisal (5°C in 90 km/h). Ti si rekel da bi prevozil samo 109 km, resnica je pa 148,8 km. Zmotil si se ornk.


ZDej pa reč da nism dobr najdu tega testa, par minut googlanja pa sem ga najdu! 8-)



Nic se ne motim uradna stran dacia kaze tako kr poglej
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Seveda se motiš. Tle ti jst čist nč ne verjamem, kaže ali ne kaže, doesn't matter, važno je tisto kar kaže test v praksi pri točno teh pogojih (5°C in 90 km/h). Je peljal pri 5°C in 90 km/h? Je. Bi naredil 148,8 km s polno baterijo? Bi. Test je jasen. Črno na belem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Seveda se motiš. Tle ti jst čist nč ne verjamem, kaže ali ne kaže, doesn't matter, važno je tisto kar kaže test v praksi pri točno teh pogojih (5°C in 90 km/h). Je peljal pri 5°C in 90 km/h? Je. Bi naredil 148,8 km s polno baterijo? Bi. Test je jasen. Črno na belem.



Hoces rect da uradna stran dacie namerno zavaja potrosnike?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Holedino ::

Ne, raje so konzervativni in obljubijo manj, kot pa preveč in se pol ljudje pritožujejo ali jih celo tožijo. Imajo pač tako politko/strategijo. Remember: always underpromise and overdeliver. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Seveda se motiš. Tle ti jst čist nč ne verjamem, kaže ali ne kaže, doesn't matter, važno je tisto kar kaže test v praksi pri točno teh pogojih (5°C in 90 km/h). Je peljal pri 5°C in 90 km/h? Je. Bi naredil 148,8 km s polno baterijo? Bi. Test je jasen. Črno na belem.



Hoces rect da uradna stran dacie namerno zavaja potrosnike?


Ja pri Daciji nimajo potrdila, da sodijo med top 1% populacije v visini IQja no.

Holedino ::

Vprašanje: katere EV Youtube kanale še spremljate poleg Bjorna Nylanda, Transport Evolved, Bestintesla, AI DRIVR, Fully Charged Show, Electroheads, Shelby Church in Battery life, ki so najbolj znani?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

99 % časa je vedno prosta polnilnica, če pa tista ki ti je najbližje slučajno izjemoma ni prazna, pa to tako ali tako vidiš v aplikaciji v telefonu oziroma pri nekaterih avtomobilih tudi direktno v avtomobilu in se pač zapelješ par minut naprej do naslednje


Itak je generalno brezveze, oseba ena ali več v množici miljonov.
Moti me ta brezbrižnost in popolna indoktrinacija hlastanja za prefinjeno vsiljenimi rešitvami, ki se smatra za normalno in oh in sploh.
Online, inplace rešitve preko mobija, direktna povezanost avta z ne vem kom....
Od študiranega človeka bi pričakoval, vsaj negodovanje, ne pa kot super rešitev, ki se celo propagira.
Mobije, si celo sami kupujemo.:|

nejc_nejc ::

Holedino je izjavil:

Tako da dodajal bi loh zihr, vprašanje je samo koliko procentov, tudi če samo 1 %, bi tisto količino tega mlevca kar mamo teh lopatic veternih turbin vse skup na svetu 1.000.000 krat porabili. Oziroma tud če bi dodajal samo 0,1 % je na svetu toliko proizvedene plastike da bi blo tega mlevca 1000 x PREMAL. Pazi PREMAL, ne preveč. Pol je pa tu še beton, pa gips plošče, pa glineni zidaki, ipd. Skratka ponucal bi se brez problema. Ni tle težav.


Beton kot reciklat primerjati s "fiberglasom" od lopatic, je pa mal mimo....

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Vprašanje: katere EV Youtube kanale še spremljate poleg Bjorna Nylanda, Transport Evolved, Bestintesla, AI DRIVR, Fully Charged Show, Electroheads, Shelby Church in Battery life, ki so najbolj znani?

Youtube, to se obstaja?;)

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Če si v bloku, se pozanimaj ali imaš možnost inštalacije domače polnilnice na steno bloka/v garažo bloka. Če ne, potem električni avto še ni zate. Takih ljudi je samo 20 % v SLoveniji. 80 % možnost polnjenja doma IMA.

Toliko o tvojih iz riti privlecenih stevilkah:

https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
1.januarja 2018 je bilo v Sloveniji 852.200 stanovanj, od tega jih je bilo 680.000 naseljenih. Največ prebivalcev, 65,8 %, je 1. 1. 2018 živelo v eno- ali dvostanovanjskih stavbah (hišah), v večstanovanjskih stavbah jih je živelo 30,6 %, preostali (3,6 %) pa so bivali v skupinskih in drugih posebnih oblikah nastanitev.

To pomeni, da namesto tvojih, iz riti privlecenih 80%, zivi po hisah, kjer je MOGOCE opcija postavitve domace polnilnice, zgolj 65.8% prebivalstva Slovenije. In ce bi kadarkoli vsaj na priblizno pogledal skozi okno, bi ugotovil, da realno v bloku ni niti najmanjse opcije samostojno postaviti polnilnice. Obstaja sicer opcija, da to uredi mesto generalno, ampak to bo pa se malo vode preteklo do takrat... sploh glede na to, da niso sposobni ureditni niti osnovnega parkirisca, kaj sele takega s polnilnico, da o "brezzicnem polnjenju avtomobilov" niti ne izgubljamo besed.

Utk ::

Dokler je na cesti 1% električnih avtov, pa še to ne vem če je, je čisto vseeno ali ima možnost polnjenja 60% ali 80% ljudi. Ko bo 30% avtov električnih, bo to postajal manjši problem. Je pa res, da ga je treba začet reševat prej, če ne, se niti takrat ne bo na hitro rešilo.

s1m0n ::

Kak % več verjetno je :) Bi bilo zanimivo tudi videt statistiko kak delež je v mestih/večstanovanjskih objektih. Že kolega je razmišljal o EVju, a ker živi v bloku smo na koncu prišli do zaključka, da bi situacija bila neizvedljiva. V bližini (1-2km) pa ima le 3-4 polnilne postaje, dve od teh sta veliko krat zasedeni... Pač treba bo delat, da bo tole bolj dostopno v mestih.

WizzardOfOZ ::

Sparkxl je izjavil:

Mi je bilo dolgčas in sem malo razmišljal. Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej. Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah. Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije, ker materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije, kot sanjajo eko inkvizitorji in na žalost to politiko vsiljujejo vsem.

Torej, če jaz kupujem čez 10 let rabljenega štromarja, moram ob nakupni ceni še prišteti strošek nove baterije. Bom ga plačal? Ni šans. To pomeni da je avto po 10 letih ekonomska totalka za v prešo.

Sem kaj spregledal?


Ja, si spregledal. Čez 10 let se bodo z EV vozili samo bogataši, ostali bomo pa javni prevoz uporabljal. Ni cilj, da imajo vsi EV, ker ni več dovolj materialov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Holedino ::

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Če si v bloku, se pozanimaj ali imaš možnost inštalacije domače polnilnice na steno bloka/v garažo bloka. Če ne, potem električni avto še ni zate. Takih ljudi je samo 20 % v SLoveniji. 80 % možnost polnjenja doma IMA.

Toliko o tvojih iz riti privlecenih stevilkah:

https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
1.januarja 2018 je bilo v Sloveniji 852.200 stanovanj, od tega jih je bilo 680.000 naseljenih. Največ prebivalcev, 65,8 %, je 1. 1. 2018 živelo v eno- ali dvostanovanjskih stavbah (hišah), v večstanovanjskih stavbah jih je živelo 30,6 %, preostali (3,6 %) pa so bivali v skupinskih in drugih posebnih oblikah nastanitev.

To pomeni, da namesto tvojih, iz riti privlecenih 80%, zivi po hisah, kjer je MOGOCE opcija postavitve domace polnilnice, zgolj 65.8% prebivalstva Slovenije. In ce bi kadarkoli vsaj na priblizno pogledal skozi okno, bi ugotovil, da realno v bloku ni niti najmanjse opcije samostojno postaviti polnilnice. Obstaja sicer opcija, da to uredi mesto generalno, ampak to bo pa se malo vode preteklo do takrat... sploh glede na to, da niso sposobni ureditni niti osnovnega parkirisca, kaj sele takega s polnilnico, da o "brezzicnem polnjenju avtomobilov" niti ne izgubljamo besed.


Ne, prav nič ni iz riti, ampak iz statistik, pobluzil si kompletno! Nisem rekel da 80 % ljudi živi vi hišah NIKJER! Rekel sem da 80 % ljudi lahko fila doma in tudi pojasnil sem zakaj je številka malo višja od procenta ljudi ki živi v hišah. TI si to bosisi po nesreči spregledal (si se potrudil razumet narobe), ali pa si NALAŠČ spregledal.

Bom razložil še enkrat. V hišah v Sloveniji živi cca 70 % ljudi, kot kažejo statistike:
V Sloveniji 69 odstotkov ljudi živi v samostojnih hišah
https://www.dnevnik.si/1042427320
V Sloveniji 69 odstotkov ljudi živi v samostojnih hišah
https://siol.net/novice/svet/v-slovenij...
SEDEM OD 10 LJUDI ŽIVI V LASTNIŠKIH DOMOVANJIH
https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...

"V Sloveniji je v hišah lani živelo 70,3 odstotka prebivalcev"
"V stanovanju živi manj kot 30 odstotkov prebivalcev"

Torej kot vidimo jih cca 70 % živi v hiši, in točno toliko sem tudi prej povedal. Prej sem tudi povedal da kar nekaj ljudi v blokih IMA možnost postavitve domače polnilnice bodisi v garažo bloka ali pa na zunanjo steno bloka! V bloku je 30 % ljudi, če upoštevamo da recimo vsak tretji lahko postavi domačo polnilnico je to 10 % ljudi. IN teh 10 % prištejemo onim 70 % ki živijo v hiši in to je skupaj 80 %.

Torej okrog 80 % Slovencev lahko danes fila električni avto doma in to je točno toliko kot sem tudi prej povedal.

Če želiš izvedeti kako do domače polnilnice v stanovanjskem bloku, potem si oglej naslednji posnetek.
Kako do lastne polnilnice za električni avtomobil v stanovanjskem bloku? / S1E4 MPEA
KLIK:


ce bi kadarkoli vsaj na priblizno pogledal skozi okno, bi ugotovil, da realno v bloku ni niti najmanjse opcije samostojno postaviti polnilnice.

MOTIŠ SE! Nekateri bloki imajo to možnost. Se vidi da nimaš pojma, očitno ne veš da nekateri bloki IMAJO garažo z delujočo elektriko! Nekateri bloki tudi omogočajo da postaviš domačo polnilnico na steno bloka (porabo seveda plačaš, pač ta 1 EUR na 100 km pri filanju čez noč).

Da izveš kako v praksi poteka postavljanje domače polnilnice v bloku, si poglej naslednji posnetek, tisti del glede domače polnilnice v bloku se začne od 2:33 naprej.
Domače polnilnice za telebane (ja zate!)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Ker pa vem da si tak ignorant da posnetkov ne boš pogledal (ker si pač tak debil da misliš da če resnice ne boš videl da bo pol resnica kar nehala obstajati/se bo spremenila al ne vem kakšne gluparije misliš), ti bom prepisal izrečene besede na posnetku od 2:33 naprej.

CITIRAM:
"Zaenkrat je rešitev taka da greš v samogradnjo, oziroma da ti napeljavo za to potegne za to pogoblaščen elektroinštelater. Ker je bila stavba novogradnja, sem lahko dobil dovoljenje projektanta. V nasprotnem primeru pa bi bilo potrebno pridobiti mislim da 75 % soglasij stanovalcev. Z dovoljenjem projektanta smo potegnili napeljavo, postavili tole omarico, izvedel se je še PID (projekt izvedenih del) in s tem je vse črno na belem in legalno. Napeljava je potegnjena na električno vtičnico iz stanovanja, tako da gre tudi porabljena elektrika iz stanovanjskega števca."

TI debil si pa govoril da se v nobenem bloku ne da zrihtat, a številni so si ŽE ZRIHTALI domačo polnilnico v bloku, želiš da ti pokažem slike iz prakse?!

da o "brezzicnem polnjenju avtomobilov" niti ne izgubljamo besed.

Ne. Nekateri imajo v blokih stalno parkirno mesto in za njih pride v poštev tudi brezžična polnilnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

nejc_nejc je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tako da dodajal bi loh zihr, vprašanje je samo koliko procentov, tudi če samo 1 %, bi tisto količino tega mlevca kar mamo teh lopatic veternih turbin vse skup na svetu 1.000.000 krat porabili. Oziroma tud če bi dodajal samo 0,1 % je na svetu toliko proizvedene plastike da bi blo tega mlevca 1000 x PREMAL. Pazi PREMAL, ne preveč. Pol je pa tu še beton, pa gips plošče, pa glineni zidaki, ipd. Skratka ponucal bi se brez problema. Ni tle težav.


Beton kot reciklat primerjati s "fiberglasom" od lopatic, je pa mal mimo....


Ne. Spet si se potrudil da si narobe razumel. Rekel sem da bi lahko v beton vmešali določen procent tega mlevca veternih lopatic. Koliko bi se dobilo s poskusi/testi, ali je to 1 %, 5 %, 10 %, 20 % ali 30 %. Ampak dejstvo je da določen delež bi lahko vmešali notri in s tem ohranili mehansko trdnost na približno isti ravni ali pa jo celo povečali glede na to da 75 % tega mlevca predstavljajo steklena vlakna, ki se v beton kot splošna praksa dodajajo za IZBOLJŠANJE njegovih mehanskih lastnosti. TI pa si nekaj blizil da sem beton kot reciklat primerjal z fiberglasom. Ne nisem, nikjer tega nisem primerjal, povedal sem čisto nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

s1m0n je izjavil:

Kak % več verjetno je :) Bi bilo zanimivo tudi videt statistiko kak delež je v mestih/večstanovanjskih objektih. Že kolega je razmišljal o EVju, a ker živi v bloku smo na koncu prišli do zaključka, da bi situacija bila neizvedljiva. V bližini (1-2km) pa ima le 3-4 polnilne postaje, dve od teh sta veliko krat zasedeni... Pač treba bo delat, da bo tole bolj dostopno v mestih.


Če je "ta prav" človek, obstaja enostavna rešitev za to. Kot si povedal sta 1 do 2 polnilnici prosti v rangu 1 do 2 km. Naj pač tam parkira in z pritljažnika potegne električni skiro in se zapelje ta 1 km do doma. 1 km je 2 minuti z električnim skirojem. Nekateri to dejansko delajo v praksi, lahko dam link. Seveda če je pussy pol to ne bo šlo. Če je pa ta prav, pol bo pa šlo. Ampak kot pravim okrog 80 % SLovencev tega ni treba delat, ker imajo MOŽNOST filanja električnega avta doma čez noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Blinder ::

Holedino je izjavil:

Odgovor na vprašanje teme "koliko bo štromar vreden čez 10 let" je enostaven, pogledati moramo samo ceno rabljenih električnih vozil na razno raznih oglasnikih tipa avto.net.


Pri temu manjka bistven podatek in sicer, kakšne bojo davkarije na električni avto. Trenutno plačajo zanemarljivo trošarin na gorivu (elektriki), ne plačajo še nekaterih drugih stvari (mogoče cestna taksa, mogoče še kaj drugega). Zmanjšanje subvencije pri nakupu novega pa bi kot posledico povzročilo povečanje cene rabljenih električnih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Holedino ::

Nafni avto v povprečju povzroči 13.975 EUR zdravstvene in BDP škode vsako leto, plača pa le okrog eno dvajsetino tega (5 % tega). Torej večino škode sploh ne plača. Kar googlajte "car society cost" in glejte študije, boste našli brez skrbi. Električni avto te škode ne povzroča in če je ne povzroča, potem je edino logično da je tudi ne plača.

"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Nafni avto v povprečju povzroči 5000 € zdravstvene in BDP škode vsako leto, plača pa le okrog eno desetino tega (10 % tega). Torej večino škode sploh ne plača. Kar googlajte "car society cost" in glejte študije, boste našli brez skrbi. Električni avto te škode ne povzroča in če je ne povzroča, potem je edino logično da je tudi ne plača.


Bencinski in dizelski motorji so našo civilizacijo sploh prinesli do točke da imamo nek BDP... brez bencinskih in dizelskih motorjev bi bil BDP Slovenije in Sveta še danes na ravni onega z 1850... enako zdravstvo... Bencin in dizel je dal Svetu več plusa kot minusa overall... to je FACT... samo ti ga spregledaš, gledaš od tam kjer ti paše...

Če jutri z zemlje izbrišemo vse dizle in bencinarje sledi kolaps civilizacije... če zbrišemo vse EVje ne bo sprememb... to pove vse kaj je bolj pomembno za napredek in delovanje sistema.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Ce nekaj desetletij bos lahko rekel podobno. Ce danes zbrisemo vse EV, dobimo kolaps civilizacije. Ce zbrisemo vse ICE, ne bo sprememb. Slab argument.

Holedino ::

Bencinski in dizelski motorji so našo civilizacijo sploh prinesli do točke da imamo nek BDP... brez bencinskih in dizelskih motorjev bi bil BDP Slovenije in Sveta še danes na ravni onega z 1850.


1. Ne bi se strinjal. Če se boš poglobil v zgodovino boš lahko našel podatke da je bil v začetku 20 stoletja električni avto zelo razširjen in je predstavljal celo VEČJI delež avtov kot pa avtomobili na naftne derivate. Potem so ga ubili. Če ga ne bi, bi se električni avto že od takrat dalje razvijal in bi pač namesto naftnih skos imeli električne avtomobile in bi imeli ta tvoj BDP.

2. TUdi če sprejmemo da je ta tvoja tega resnična, je resnična samo za PRETEKLOST. Danes imamo na voljo enako dobro električno alternativo, ki "nam daje ta tvoj BDP" in hkrati ne zbija 12 % letnega BDPja dol zaradi bolezni in vseh smrti, ki jih povzroča naftni izpuh avtomobila.

samo ti ga spregledaš, gledaš od tam kjer ti paše...

Ad homominem logični fejli niso v debati vredni počenega groša. Sam povem.

Če jutri z zemlje izbrišemo vse dizle in bencinarje sledi kolaps civilizacije... če zbrišemo vse EVje ne bo sprememb... to pove vse kaj je bolj pomembno za napredek in delovanje sistema.

Ne. To je fejlano razmišljanje. Nobene spremembe se ne sme uvesti čez noč. Če hočeš da zadeva uspe moraš imeti neko prehodno obdobje in če uvedemo to prehodno obdobje, potem lahko zbrišemo vse ICE avtomobile in bo kakovost življenja ljudi se IZBOLJŠALA, ne pa poslabšala kot trdi tvoja teza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

Ce nekaj desetletij bos lahko rekel podobno. Ce danes zbrisemo vse EV, dobimo kolaps civilizacije. Ce zbrisemo vse ICE, ne bo sprememb. Slab argument.


Čez nekaj desetletij ni nujno da bom živ, danes pa sem in danes rulajo in na hrbtu vozijo Svet ICEji ne EVji =)

Brez smrdljive nafte bi imeli prazne police v trgovinah... =)

Holedino je izjavil:

Bencinski in dizelski motorji so našo civilizacijo sploh prinesli do točke da imamo nek BDP... brez bencinskih in dizelskih motorjev bi bil BDP Slovenije in Sveta še danes na ravni onega z 1850.


1. Ne bi se strinjal. Če se boš poglobil v zgodovino boš lahko našel podatke da je bil v začetku 20 stoletja električni avto zelo razširjen in je predstavljal celo VEČJI delež avtov kot pa avtomobili na naftne derivate. Potem so ga ubili. Če ga ne bi, bi se električni avto že od takrat dalje razvijal in bi pač namesto naftnih skos imeli električne avtomobile in bi imeli ta tvoj BDP.

2. TUdi če sprejmemo da je ta tvoja tega resnična, je resnična samo za PRETEKLOST. Danes imamo na voljo enako dobro električno alternativo, ki "nam daje ta tvoj BDP" in hkrati ne zbija 12 % letnega BDPja dol zaradi bolezni in vseh smrti, ki jih povzroča naftni izpuh avtomobila.

samo ti ga spregledaš, gledaš od tam kjer ti paše...

Ad homominem logični fejli niso v debati vredni počenega groša. Sam povem.


Če trdiš tako, potem vprašaj v trgovini ko kupiš hrano katero so pripeljali z EV kamioni in kupuj samo tisto, boš videl kako lačen boš!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Holedino ::

Če trdiš tako, potem vprašaj v trgovini ko kupiš hrano katero so pripeljali z EV kamioni in kupuj samo tisto, boš videl kako lačen boš!

Če se nekaj trenutno ne dela tako, to NE POMENI da se ne bi dalo delati tako! Volvo ima že od leta 2019 električne tovornjake na cestah. Pepsi ima 100 naročenih električnih tovornjakov pri Tesli. MNOGO drugih firem že ima električne tovornjake na cestah in jih tudi že prodaja komercialnim strankam. Sčasoma bo tudi pri tovornajkih prihodnost električna. Tvoje razmišljanje "če zdaj ni, potem se ne da" je čisti fail in je napačno.









Zgornji tovornjaki se ŽE UPORABLJAJO KOMERCIALNO. :) Pa še mnogi drugi, to je samo par primerov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Mato989 ::

Jaz ti govorim da so ICEji tisti katerim gre zahvala da je Svet sploh prišel iz vukojebine in nazadnjaštva 18 stoletja do današnje civilizacije in še danes jo držijo ICEji gor, tudi po 100, 200 letih...

brez ICEjev bi bile police prazne, rešilcev ne bi bilo, motorizacije in gradvbeništva ne itd... to je vse...

Torej ICE so backbone ekonomije danes in zadnjih 200 let... ali 150 whatever...

in še dolgo časa bodo... ko bom pa jaz umrl pa morda več ne, ampak osebno dvomim
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Če si v bloku, se pozanimaj ali imaš možnost inštalacije domače polnilnice na steno bloka/v garažo bloka. Če ne, potem električni avto še ni zate. Takih ljudi je samo 20 % v SLoveniji. 80 % možnost polnjenja doma IMA.

Toliko o tvojih iz riti privlecenih stevilkah:

https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
1.januarja 2018 je bilo v Sloveniji 852.200 stanovanj, od tega jih je bilo 680.000 naseljenih. Največ prebivalcev, 65,8 %, je 1. 1. 2018 živelo v eno- ali dvostanovanjskih stavbah (hišah), v večstanovanjskih stavbah jih je živelo 30,6 %, preostali (3,6 %) pa so bivali v skupinskih in drugih posebnih oblikah nastanitev.

To pomeni, da namesto tvojih, iz riti privlecenih 80%, zivi po hisah, kjer je MOGOCE opcija postavitve domace polnilnice, zgolj 65.8% prebivalstva Slovenije. In ce bi kadarkoli vsaj na priblizno pogledal skozi okno, bi ugotovil, da realno v bloku ni niti najmanjse opcije samostojno postaviti polnilnice. Obstaja sicer opcija, da to uredi mesto generalno, ampak to bo pa se malo vode preteklo do takrat... sploh glede na to, da niso sposobni ureditni niti osnovnega parkirisca, kaj sele takega s polnilnico, da o "brezzicnem polnjenju avtomobilov" niti ne izgubljamo besed.


Ne, prav nič ni iz riti, ampak iz statistik, pobluzil si kompletno! Nisem rekel da 80 % ljudi živi vi hišah NIKJER! Rekel sem da 80 % ljudi lahko fila doma in tudi pojasnil sem zakaj je številka malo višja od procenta ljudi ki živi v hišah. TI si to bosisi po nesreči spregledal (si se potrudil razumet narobe), ali pa si NALAŠČ spregledal.

Bom razložil še enkrat. V hišah v Sloveniji živi cca 70 % ljudi, kot kažejo statistike:
V Sloveniji 69 odstotkov ljudi živi v samostojnih hišah
https://www.dnevnik.si/1042427320
V Sloveniji 69 odstotkov ljudi živi v samostojnih hišah
https://siol.net/novice/svet/v-slovenij...
SEDEM OD 10 LJUDI ŽIVI V LASTNIŠKIH DOMOVANJIH
https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...

Lej ce si ti kreten je to tvoj problem. Jaz sem ti dal link na statisticni urad. Ti mi dajes linke na Dnevnik, Siol, Youtube. Pri statistiki bomo verjetli komu? Statisticnemu uradu ali Youtubu? In ja ce se pogovarjamo o stevilkah je precejsna razlika med 65% in 70%. Pri teh jebenih 2.1mio prebivalcev, je to vec kot 100.000 ljudi. Med tvojimi prvotnimi 80% in realnimi 65% pa re razlika skoraj 300.000 ljudi. Zate zanemarljivo. No in toliko zanemarljive in seveda "realne" so tudi vse ostale tvoje stevilke.

Holedino ::

Jaz ti govorim da so ICEji tisti katerim gre zahvala da je Svet sploh prišel iz vukojebine in nazadnjaštva 18 stoletja do današnje civilizacije in še danes jo držijo ICEji gor, tudi po 100, 200 letih...


Ne. V začetku 20. stoletja je bil na cesti VEČJI delež električnih avtomobilov kot pa naftnih avtomobilov. Potem je naftna industrija zatrla njihov razvoj in jih izločila. Če jih ne bi, bi imeli ravno tako isto civilizacijo, le da bi namesto naftnih pač uporabljali električne avtomobile (in hkrati ne bi z izpuhom zastrupljali same sebe tako kot to počnemo sedaj). SKratka imeli bi vse kar imamo sedaj, a hkrati ne bi zastrupljali same sebe.

brez ICEjev bi bile police prazne, rešilcev ne bi bilo, motorizacije in gradvbeništva ne itd... to je vse...

Govorili smo o ICE ali električnem AVTOMOBILU. TI si zdej tukaj zmešal notri kar vse ICE. SIcer pa to kar praviš ne drži, lahko bi imeli električni pogon vsega (na baterije kar se da narest na baterije in na vodik tisto kar zahteva večjo energijsko gostoto za delovanje, recimo največje kontejnerske ladje in čezoceanska letala).

Torej ICE so backbone ekonomije danes in zadnjih 200 let... ali 150 whatever...

So. Ampak lahko ne bi bili. Lahko bi bili električni in vodikovi pogoni backbone današnje ekonomije če bi že bolj zgodaj šli v to smer.

in še dolgo časa bodo... ko bom pa jaz umrl pa morda več ne, ampak osebno dvomim

Dolgo časa je subjektiven pojem ki si ga vsak razlaga po svoje. Za nekoga je 1 leto dolgo časa, za nekoga pa 50 let. Lahko ti pa povem da čez ene 20 let bo večina avtomobilov na cesti električnih, čez 30 pa tudi večina tovornjakov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Lej ce si ti kreten je to tvoj problem. Jaz sem ti dal link na statisticni urad. Ti mi dajes linke na Dnevnik, Siol, Youtube. Pri statistiki bomo verjetli komu?

Kreten si ti, ne jaz. Te linki iz Siola, dnevnika in podobno SO iz podatkov statističnega urada. SIcer pa če bi malo bolje pogledal bi videl da je procent zelo podoben. Tvoj link trdi 65 %, tle pa trdijo 69 %. TOrej ni bistvene razlike med tem kar ti trdiš in tem kar sem jaz povedal. OBOJE je iz statističnega urada, razlika je samo v specifičnem letu podatekov.

In ja ce se pogovarjamo o stevilkah je precejsna razlika med 65% in 70%.

Razlike je točno 5 % oziroma eno dvajsetino. Ni veliko. Oboje je iz statističnega urada, le procent ljudi ki živijo v hišah se malenkostno spreminja iz leta v leto.

Med tvojimi prvotnimi 80% in realnimi 65% pa re razlika skoraj 300.000 ljudi. Zate zanemarljivo.

Še enkrat, NAROBE SI ZASTOPIL! Nikjer nisem rekel da jih v hišah živi 80 %. Rekel sem 70 % in toliko kažejo tudi statistike. Potem pa pač še recimo vsak tretji blokar ima tudi možnost postavitve domače polnilnice če se malo potrudi. Tretjina od 30 % blokarjev je 10 %. Teh 10 % prišteješ teh tvojih 65 % in si na 75 %. Tri četrt ljudi lahko fila doma.

No in toliko zanemarljive in seveda "realne" so tudi vse ostale tvoje stevilke.

Tako je, moje številke so realne.

Si pogledal posnetke in se prepričal da nekateri blokarji IMAJO možnost filanja doma če inštalirajo domačo polnilnico? Prej si trdil da to ni mogoče. Seveda je jasno da si v veliki zmoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Lej ce si ti kreten je to tvoj problem. Jaz sem ti dal link na statisticni urad. Ti mi dajes linke na Dnevnik, Siol, Youtube. Pri statistiki bomo verjetli komu?

Kreten si ti, ne jaz. Te linki iz Siola, dnevnika in podobno SO iz podatkov statističnega urada. SIcer pa če bi malo bolje pogledal bi videl da je procent zelo podoben. Tvoj link trdi 65 %, tle pa trdijo 69 %. TOrej ni bistvene razlike med tem kar ti trdiš in tem kar sem jaz povedal. OBOJE je iz statističnega urada, razlika je samo v specifičnem letu podatekov.

In ja ce se pogovarjamo o stevilkah je precejsna razlika med 65% in 70%.

Razlike je točno 5 % oziroma eno dvajsetino. Ni veliko. Oboje je iz statističnega urada, le procent ljudi ki živijo v hišah se malenkostno spreminja iz leta v leto.

Od kje pa podatek, da ima vsakdo, ki zivi v hisi, moznost polnjenja doma?

Holedino ::

Praktično vsak ima možnost filanja doma če živi v hiši, sigurno se kje najde kakšna izjema tho, ampak pustimo zdej robne primere. MOžnost filanja doma seveda vključuje to da najameš električarja da ti potegne kabel do tvojega parkplaca in ti inštalira domačo polnilnico.

WizzardOfOZ je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Mi je bilo dolgčas in sem malo razmišljal. Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej. Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah. Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije, ker materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije, kot sanjajo eko inkvizitorji in na žalost to politiko vsiljujejo vsem.

Torej, če jaz kupujem čez 10 let rabljenega štromarja, moram ob nakupni ceni še prišteti strošek nove baterije. Bom ga plačal? Ni šans. To pomeni da je avto po 10 letih ekonomska totalka za v prešo.

Sem kaj spregledal?


Ja, si spregledal. Čez 10 let se bodo z EV vozili samo bogataši, ostali bomo pa javni prevoz uporabljal. Ni cilj, da imajo vsi EV, ker ni več dovolj materialov.


Ni tako. Električni avto je že danes na dolgi rok cenejši od naftnega. Veliko cenejši. Leta 2026 pa se bo izenačila tudi NAKUPNA cena (googlaj electric car price parity). To da ni dovolj materialov je pa MIT! Seveda je dovolj materialov da gremo vsi na električno mobilnost.

Holedino je izjavil:

Nafni avto v povprečju povzroči 13.975 EUR zdravstvene in BDP škode vsako leto, plača pa le okrog eno dvajsetino tega (5 % tega). Torej večino škode sploh ne plača. Kar googlajte "car society cost" in glejte študije, boste našli brez skrbi. Električni avto te škode ne povzroča in če je ne povzroča, potem je edino logično da je tudi ne plača.

"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car--such as an Opel Corsa--is about $689,000, of which society pays $275,000."
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...


Zgorej sem napisal 13.975 EUR zdravstvene in BDP škode za povprečni naftni avto na leto. Še da povem kje sem dobil to številko. Študija pravi da je cociety cost $275,000 v življenjski dobi avtomobila, nato pa to cifro pretvoriš v evre in deliš z 20 let življenjske dobe in dobiš 13.975EUR. 14 jurjev evrov vsako leto za vsak avto! Koliko pa plača naftni avto na leto od tega? MANJ KOT JURJA na leto! ŠKODE PA 14 jurjev na leto! No v resnici še jurja EUR ne plača na leto. Povprečen avto letno skuri okrog 820 litrov goriva, pol cene goriva cirka so davščine, torej plača okrog 600 EUR na leto. Škode pa povroči za 13.975 EUR na leto! Niti 5 % škode ki jo povzroči ne plača! Ostalih 95 % škode plačamo vsi davkoplačevalci..Torej on povzroči škodo, mi davkoplačevalci pa plačamo... ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Aja pa teh 13.975 EUR škode za vsak naftni avto vsako leto je za "small car such as an Opel Corsa", kolk je šele za večje avte! Zdravljenje RAKA in vseh bolezni, ki jih povzroči izpuh pač ni zastonj, daleč od tega! Prav tako ni zastonj povečano število bolniških, in ljudje ki so zaradi izpuha vsi zmozgani in depresivni! Če so depresivni naredijo manj in tudi to je škoda ki jo je povzročil avtomobilski izpuh. Da ne govorimo o tem kolk bolje bi se ljudje počutili, če ne bi vsak dan vdihavali strupenga izpuha in mikroskopsko trdih delcev avtomboilskega izpuha, ki so tako majhni da prečkajo krvno možgansko bariero in se odlagajo v možganih, ampak to v tej ceni škode sploh za ni zajeto...

Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

American Journal of Epidemiology: Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says. It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

In ja ce se pogovarjamo o stevilkah je precejsna razlika med 65% in 70%.

Razlike je točno 5 % oziroma eno dvajsetino. Ni veliko. Oboje je iz statističnega urada, le procent ljudi ki živijo v hišah se malenkostno spreminja iz leta v leto.

Med tvojimi prvotnimi 80% in realnimi 65% pa re razlika skoraj 300.000 ljudi. Zate zanemarljivo.

Še enkrat, NAROBE SI ZASTOPIL! Nikjer nisem rekel da jih v hišah živi 80 %. Rekel sem 70 % in toliko kažejo tudi statistike. Potem pa pač še recimo vsak tretji blokar ima tudi možnost postavitve domače polnilnice če se malo potrudi. Tretjina od 30 % blokarjev je 10 %. Teh 10 % prišteješ teh tvojih 65 % in si na 75 %. Tri četrt ljudi lahko fila doma.


Seveda, 100.000 ljudi pri 2mio ljudeh je zanemarljivo majhna razlika. Enako tudi 300.000 ljudi. Zanemarljivo majhna razlika :))

Glede "vsakega tretjega blokarja" pa... daj nehaj si izmisljati stevilke, samo da bi lahko podkrepile tvojo agendo. Recimo v bloku, kjer sem zivel kot otrok, je bilo cca. 20 stanovanj. Od teh ni imel oz. nima niti danes moznosti polnilnice niti en sam. Enako je pri 3 treh enakih bloki okoli tega. Se bolj izrazito je to pri 5 stolnicah cez cesto, kjer je v vsaki cca. 70 stanovanj. Niti en sam nima te moznosti. V bloku, kjer imam eno od mojih lastniskih stanovanj je 6 stanovanj. Od tega, bi lahko naredil polnilnico le eden, s tem da nima nikjer garancije, da bo ravno tisto mesto, ki v resnici sploh ni parkirno mesto, pac pa cesta ob bloku, ki se zaradi pomanjkanja parkingov uporablja kot parkirno mesto, cakalo nanj, kar pomeni da v vec kot 50% primerov nima dostopa do polnilnega mesta. Toliko od tvojih stevilk. Tvoje so dobesedno potegnjene iz riti brez kakrsnegakoli podatka in brez kakrsnekoli realne osnove, zgolj zato da jih uporabljas kot podkrepitev neki zblojeni agendi. Ce vsi zacnemo uporabljati (izmisljene) stevilke po tvoje, potem je brez veze kakrsnakoli debata. No saj realno ce smo posteni, vsaka debata s fanatikom, ki nima nobenega stika z realnostjo, zraven pa si izmisljuje vse mozne stevilke je tako ali tako brezplodna in vse prej kot prava debata.

ZveeZ ::

Holedino je izjavil:

Praktično vsak ima možnost filanja doma če živi v hiši, sigurno se kje najde kakšna izjema tho, ampak pustimo zdej robne primere. MOžnost filanja doma seveda vključuje to da najameš električarja da ti potegne kabel do tvojega parkplaca in ti inštalira domačo polnilnico.

Kje kaksna izjema? V starih mestnih jedrih je zelo malo his z lastno garazo ali parkiriscem. Brez tega pa ni polnilnice.
Na vasi se pa strinjam, da so tisti brez moznosti postavitve lastne polnilnice, robni primeri.
««
18 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712260903 (9268) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058132400 (92465) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68167166 (47006) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19131266 (26071) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634378 (30909) bluefish

Več podobnih tem