» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
16 / 48
»»

nejc_nejc ::

@Holedino
Toyota ima 15 let oziroma 1 MILIJON kilometrov garancije btw.

No za ta stavek, ki je od tvojih silnih postov uporaben, te moram pa pohvalit.
Predpostavljam, da drži.

Nekaterim, je garancija za 150k km mal premala.

Utk ::

No, zaenkrat velja to za 10 let in menda 1 mio (oz. neka huda cifra) km. Naj bi pa podaljšali oz. se dalo podaljšat tudi na 15. To ti garantira 70% kapaciteto, kar pa za pol tega foruma itak pomeni, da je baterija že zdavnaj fuč.

dude ::

Baterija je že iz 300km ranga pri 100% kapaciteti za večino folka fuč.

Utk ::

Whatever...jaz z avtom, ki zmore, komaj, 150 km, delam 1500 km vsak mesec, kar si upam trdit je več kot 70% folka z njihovimi dizli, ki zmorejo tolk z enim tankom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dude ::

Se pač rad jajcaš in škrtariš, že večkrat objasneno na tem forumu. :))

Utk ::

Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.

Holedino ::

Utk je izjavil:

No, zaenkrat velja to za 10 let in menda 1 mio (oz. neka huda cifra) km. Naj bi pa podaljšali oz. se dalo podaljšat tudi na 15. To ti garantira 70% kapaciteto, kar pa za pol tega foruma itak pomeni, da je baterija že zdavnaj fuč.


Imajo tudi 15 let ponekod in 1 milijon kilometrov. Povprečna kilometrina Slovenca je 12.500 km na leto. To pomeni da do milijona rabi 80 let. 80 let! :))
Toyota Reveals PROACE Electric With 15 Year/1 Million Km Battery Warranty
https://insideevs.com/news/425503/toyot...

First Lexus EV comes with 1 million-km warranty for its air-cooled battery
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

Ostalih 50 postov za nazaj ki ste jih naštofali se mi pa še ne da odgovorit, zdele delam nekaj drugega. Bom čez par ur. Kot pravim: Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

dude je izjavil:

Baterija je že iz 300km ranga pri 100% kapaciteti za večino folka fuč.


Statitika kaže da si falil na celi črti. Statistika kaže da kar 98 % Slovencev dela MANJ kot 100 km na dan, kar 94 % pa celo MANJ kot 75 km na dan. Ehough said. Za na dopust se pripeljat 2x na leto je pa hitro 20 minutno polnjenje po 3 urah vožnje. Po 3 urah za malico in WC ustavi tudi voznik dizla, torej celo pri vožnji na dopust 2x na leto ni nobene razlike v potovalnem času.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


Tle imate pa IZMERJENE čase na 1000 km challengu (roadtripu). Čas bencinarja in solidnega električnega avtomobila je IDENTIČEN (oboje znaša 9 ur, čas za menjavo baterije oziroma filanje je ŽE VŠTET v ta čas):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

ginekk ::

Holedino je izjavil:

[
Kot pravim: Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.


Ne vem komu razlagaš, ker vsi prej odnehamo kot da bi se prerekali.
Za nekoga, ki je vztrajno banan in pride sem z novim nickom - letos vsaj štirje že, imaš kar precej dobre volje. Pa tudi časa.

dude ::

Holedino je izjavil:

dude je izjavil:

Baterija je že iz 300km ranga pri 100% kapaciteti za večino folka fuč.


Statitika kaže da si falil na celi črti. Statistika kaže da kar 98 % Slovencev dela MANJ kot 100 km na dan, kar 94 % pa celo MANJ kot 75 km na dan. Ehough said. Za na dopust se pripeljat 2x na leto je pa hitro 20 minutno polnjenje po 3 urah vožnje. Po 3 urah za malico in WC ustavi tudi voznik dizla, torej celo pri vožnji na dopust 2x na leto ni nobene razlike v potovalnem času.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


Tle imate pa IZMERJENE čase na 1000 km challengu (roadtripu). Čas bencinarja in električnega avtomobila je IDENTIČEN (oboje znaša 9 ur, čas za menjavo baterije oziroma filanje je ŽE VŠTET v ta čas):


Sramotiš vse EV fene, sam tok v vednost.

Holedino ::

ginekk je izjavil:

Holedino je izjavil:

[
Kot pravim: Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.


Ne vem komu razlagaš, ker vsi prej odnehamo kot da bi se prerekali.
Za nekoga, ki je vztrajno banan in pride sem z novim nickom - letos vsaj štirje že, imaš kar precej dobre volje. Pa tudi časa.



Ni videt, glede na to da ste v cirka pol ure naštofali 50 debilnih neresničnih postov. Razlagam tistim ki v temo pišejo neumnosti. Nisem bil na tem forumu že pol leta. Lih se mi je dalo po tem ko sem prebral očitno zmoto da bo baterija po 10 letih fuč, me je kar pogrelo. Banan sem bil pa zato ker ima moderator Bigwhale delnice v Petrolu in Shellu, ne vpraš kako to vem, moje sposobnosti raziskovanja niso slabe, verjami. ;) Ker pa je v Slovensko ustavo zapisana pravica do svobode govora, sem to pravico tudi upošteval in vzel v svoje roke, ustvaril nov račun in odpisal na očitne zmote nekaterih uporabnikov foruma. Če tega ne bi naredil, bi njihove zmote ostale in marsikateri uporabnik foruma bi jim nasedel. Sej te pisci mitov in neresnic bi mogli že sami zgooglat in videt da se motijo, vendar so preleni in preveč ignorantski za kaj takega, potem jim moram pa jaz štuliti podatke in resnico pod nos.

dude je izjavil:

Holedino je izjavil:

dude je izjavil:

Baterija je že iz 300km ranga pri 100% kapaciteti za večino folka fuč.


Statitika kaže da si falil na celi črti. Statistika kaže da kar 98 % Slovencev dela MANJ kot 100 km na dan, kar 94 % pa celo MANJ kot 75 km na dan. Ehough said. Za na dopust se pripeljat 2x na leto je pa hitro 20 minutno polnjenje po 3 urah vožnje. Po 3 urah za malico in WC ustavi tudi voznik dizla, torej celo pri vožnji na dopust 2x na leto ni nobene razlike v potovalnem času.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


Tle imate pa IZMERJENE čase na 1000 km challengu (roadtripu). Čas bencinarja in električnega avtomobila je IDENTIČEN (oboje znaša 9 ur, čas za menjavo baterije oziroma filanje je ŽE VŠTET v ta čas):


Sramotiš vse EV fene, sam tok v vednost.


Ni res, jih ne. Zakaj bi jih?! Samo povem kakšni so IZMERJENI časi na 1000 km dolgem roadtripu.

Pa lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Še za tiste ki se jim ne bo dalo preveč Googlati (zadnjič da podpiram lenobo), tukaj imate posnetek testa črno na belem (če pa še kliknili na link ne boste, pol ste pa izgubljen primer in vam ne morem pomagat), čas na 1000 km dolgem roadtripu VKLJUČNO s časom polnjenja samo 9 ur in 5 minut:


Tukaj je pa električni avto z battery swapom. Čas točno 9 ur. Točno 9 ur je imel čas tudi bencinar.


1000 km v enem dnevu pa večina ljudi naredi 1x na leto ali pa še to ne.
Lp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Invictus ::

Če dobiš frej polnilnico.

kar se je iz prakse izkazalo, da pač ni 100%.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Holedino ::

99 % časa je vedno prosta polnilnica, če pa tista ki ti je najbližje slučajno izjemoma ni prazna, pa to tako ali tako vidiš v aplikaciji v telefonu oziroma pri nekaterih avtomobilih tudi direktno v avtomobilu in se pač zapelješ par minut naprej do naslednje. Skratka delate big deal iz tistih vseh skup parih polnjenj NA LETO na hitri DC polnilnici. Razen parkrat na leto ko gremo na dolg roadtrip, se električni avto vedno fila doma čez noč, čas za vklop kabla pa je 5 SEKUND, kar je dosti manj kot 5 do 10 minut na bencinski črpalki za bencinarja ali dizla.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: nejc_nejc ()

Holedino ::

Pardon, ignorirajte zgornji postetek za NIO ES8, TALE posnetek spodaj ima čas 9 ur, kar je isto kot bencinar, gre za isti avto, ampak enkrat je Bjorn meril samo z flanjem na hitrih polnilnicah, enkrat pa z tem da je obiskal posteje za menjavo baterije (avto NIO ES8 namreć omogoča oboje):
Nio ES8 1000 km challenge with battery swap


Vidimo da ima EQS, kjer se fila na hitrih polnilnicah (posnetek 3 poste gor) čas samo 9 ur in 5 minut, kar je samo 5 minut kot bencinar ali battery swap. Vidimo da se filanje tako da zamenjamo baterijo na postaji (battery swap) ne splača zaradi večje cene, saj EQS ki se fila na DC ekstra hitrih polnilnicah doseže skoraj identičen čas, če je le avto zasnovan pravilno, je varčen in je polnjenje zadosti hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Utk: Nemčija ima samo za gospodinjstva elektriko po 0,3 EUR na kWh, za firme je po 0,18 EUR na kWh. Nemci so obnovljive vire subvencionirali s pogodbami za 20 let vnaprej vse od leta 2010 do 2030. Leta 2010 so bili obnovljivi viri še zelo dragi, danes so najcenejši vir energije. Ampak tiste pogodbe iz leta 2010 trajajo 20 let in ko bodo leta 2030 Nemci odplačali svoje grehe za nazaj, bodo imeli zelo poceni elektriko. Več tukaj:https://www.engineeringnews.co.za/artic...
Tudi če sedajle gledamo PROIZVODNO ceno elektrike v Nemčiji je povsem na ravni drugih držav, PROIZVODNA cena, torej ta moder stolpec pri Nemčiji je na ravni povprečja EU:

Sicer pa tudi v Nemčiji imajo lahko sončne elektrarne in filajo za 0,02 EUR na kWh, kar pomeni ranga 0,3 EUR na 100 km (ranga 30 do 40x ceneje kot na naftne derivate), pa tudi če iz omrežja filajo pri povprečni porabi nekih 17 kWh na 100 km, je to še vedno 5 EUR na 100 km, kar je še vedno 2x ceneje kot na naftne derivate. Ampak pri nas je pa nočna tarifa po cca 0,08 EUR na kWh in se na elektriko vozimo 9x ceneje kot na naftne derivate (Nemčija ima pač pretty much najdražjo ceno elektrike v Evropi). Zaradi starih grehov. Grehov ki jih bodo poplačali do leta 2030.

ps:pa verjetno imajo tudi v Nemčiji "nočno tarifo" oziroma off peak hours, teh 0,3 EUR na kWh je neko all around povprečje, off peak je še ceneje. Ostalih vaših 50 postov na nazaj bom pa odgovoril ko se mi bo dalo, zdele se mi ne da. Čez par urc zvečer se mi bo najbrž dalo. Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.
Ves kdaj je blo 0,3 ? Pred dvemi leti, lolek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ne. Lolek si ti, ne jaz. Podatki iz decembra 2021. https://www.globalpetrolprices.com/Germ...

Ps: evo našel za letos aprila. 37 centov, kar je še vedno veliko ceneje kot na naftne derivate. 0,37EUR/kWh x 17 kWh/100 km =6,3 EUR. Dizel pa ranga 2 EUR na liter krat 6,5 litrov je 13 EUR na 100 km, kar je več kot 2x dražje. In ne pozabimo, to je v Nemčiji, ki ima pretty much najdražjo ceno elektrike v Evropi, zato ker plačuje še za stare grehe (in bo plačevala vse do leta 2030, nato bo cena elektrike v Nemčiji močno padla). Oni se torej na elektriko iz omrežja vozijo 2x ceneje kot z naftnimi derivati, mi Slovenci pa se vozimo 9x ceneje kot na naftne derivate.

ps: in to je neka povprečna cena. Off peak hours tarifa je pa še ceneje. Ker tudi drugače za SLovenijo isto kaže kar nekaj višjo tarifo, kot je pa ponoči na pocen tok pri najcenejšem ponudniku (in prestavitev k najcenejšemu ponudniku je brezplačna in omogočena vsem gospodinjstvom, tako da tle ni izgovorov).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Invictus ::

Pravzaprav Nemčija plačuje za nove grehe, OVSE, zato imajo drago elektriko. Poleg tega je vsak mesec še cel kup dodatkov za plačat.

@Molnar, daj flikni gor položnico.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Holedino ::

Ne. Nemčija plačuje za STARE GREHE iz leta 2010 ko so bili obnovljivi viri še dragi:


Več o tem imaš napisano tukaj:
https://www.engineeringnews.co.za/artic...

Oziroma če link ne dela imaš tle keširano stran:
https://webcache.googleusercontent.com/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Novica iz avgusta za polnilnice avtov:
Schnelleres DC-Laden mit bis zu 50 kW kostet ab September 70 Cent/kWh - aktuell sind noch 65 Cent/kWh fällig. DC-Laden mit mehr als 50 kW Leistung kostet ab 1. September 75 Cent/kWh, statt der aktuellen 68 Cent. Je ze drazje.


Nove pogodbe:


EKO ELEKTRIKA
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Bom skopiral, ker tale link včasih ne odpre:

Why do German households pay high electricity prices if renewables are cheap?

"The answer is twofold. First, Germany started to invest into renewables at a time when the technologies were still expensive. Because the assets are financed on the back of 20-year offtake agreements, whose annual payment obligations are charged as a renewables levy on the electricity end-consumers, these high costs will be felt in the power system until the early 2030s. Second, household electricity prices are generally not a very good proxy for the cost of electricity generation, because they include a number of cost items that are not related to the generation source of electricity and are additionally levied with consumption taxes and levies that are not related to energy at all. In Germany, that is particularly true.

ADVERTISEMENT

Unpacking the early-renewables theme further, it becomes apparent that there are three reasons for the high costs.

Firstly, Germany built 33 GW of solar PV before 2013. Projects built in 2012 received tariffs of between 20 and 30 EURct/kWh, or R3 to R5/kWh, while projects built as early as 2004 received tariffs as high as 45 to 56 EURct/kWh (R7 to R9/kWh). Owing to the 20-year offtake agreements, these very high costs of early solar PV still have to be paid by the electricity consumers until the early 2030s. New solar PV in the latest German auctions is now procured at below 5 EURct/kWh, at a solar resource that is roughly 50% lower than that of South Africa's resource.

ADVERTISEMENT
Germany furthermore built 6 GW of biogas-fired power generators before 2013. Those run in low-value baseload operation and, hence, produce more than 40 Terawatt-hours (TWh) of electricity a year. This electricity is compensated with a tariff of 15-20 EURct/kWh (R2.50 to R3.00/kWh). This again applies until the early 2030s.

Thirdly, Germany started to build offshore wind projects about four years ago at tariffs of more than 15 EURct/kWh for the early projects.

The nonrenewables-related reasons, meanwhile, can be explained as follows:

The high cost of early renewables outlined above is borne only by households and small businesses. Electricity-intensive industry in Germany is exempt from the levy to pay for the renewables' costs. That is good for the electricity-intensive industry. It distorts the picture, though, as households carry a higher- than-pro-rata burden of the early renewables costs."

Ni vse skopirano, ker drugače bo tekst predolg in ga ne bo nobeden bral.

m0LN4r je izjavil:

Novica iz avgusta za polnilnice avtov:
Schnelleres DC-Laden mit bis zu 50 kW kostet ab September 70 Cent/kWh - aktuell sind noch 65 Cent/kWh fällig. DC-Laden mit mehr als 50 kW Leistung kostet ab 1. September 75 Cent/kWh, statt der aktuellen 68 Cent. Je ze drazje.


Nove pogodbe:


EKO ELEKTRIKA


To so NEZAKULJENE CENE za podjetja, ne pa za gospodinjstva!! JAOOO! TOle so cene za gospodinjstva:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ne. Lolek si ti, ne jaz. Podatki iz decembra 2021. https://www.globalpetrolprices.com/Germ...

Ps: evo našel za letos aprila. 37 centov, kar je še vedno veliko ceneje kot na naftne derivate. 0,37EUR/kWh x 17 kWh/100 km =6,3 EUR. Dizel pa ranga 2 EUR na liter krat 6,5 litrov je 13 EUR na 100 km, kar je več kot 2x dražje. In ne pozabimo, to je v Nemčiji, ki ima pretty much najdražjo ceno elektrike v Evropi, zato ker plačuje še za stare grehe (in bo plačevala vse do leta 2030, nato bo cena elektrike v Nemčiji močno padla). Oni se torej na elektriko iz omrežja vozijo 2x ceneje kot z naftnimi derivati, mi Slovenci pa se vozimo 9x ceneje kot na naftne derivate.

ps: in to je neka povprečna cena. Off peak hours tarifa je pa še ceneje. Ker tudi drugače za SLovenijo isto kaže kar nekaj višjo tarifo, kot je pa ponoči na pocen tok pri najcenejšem ponudniku (in prestavitev k najcenejšemu ponudniku je brezplačna in omogočena vsem gospodinjstvom, tako da tle ni izgovorov).

Bos si moral posodobiti informacije. Predlagam, da to storis Septembra, ce hoces nizke stevilke ali pa Oktobra, ce hoces realne.

Holedino je izjavil:

Bom skopiral, ker tale link včasih ne odpre:

Why do German households pay high electricity prices if renewables are cheap?

"The answer is twofold. First, Germany started to invest into renewables at a time when the technologies were still expensive. Because the assets are financed on the back of 20-year offtake agreements, whose annual payment obligations are charged as a renewables levy on the electricity end-consumers, these high costs will be felt in the power system until the early 2030s. Second, household electricity prices are generally not a very good proxy for the cost of electricity generation, because they include a number of cost items that are not related to the generation source of electricity and are additionally levied with consumption taxes and levies that are not related to energy at all. In Germany, that is particularly true.

ADVERTISEMENT

Unpacking the early-renewables theme further, it becomes apparent that there are three reasons for the high costs.

Firstly, Germany built 33 GW of solar PV before 2013. Projects built in 2012 received tariffs of between 20 and 30 €ct/kWh, or R3 to R5/kWh, while projects built as early as 2004 received tariffs as high as 45 to 56 €ct/kWh (R7 to R9/kWh). Owing to the 20-year offtake agreements, these very high costs of early solar PV still have to be paid by the electricity consumers until the early 2030s. New solar PV in the latest German auctions is now procured at below 5 €ct/kWh, at a solar resource that is roughly 50% lower than that of South Africa's resource.

ADVERTISEMENT
Germany furthermore built 6 GW of biogas-fired power generators before 2013. Those run in low-value baseload operation and, hence, produce more than 40 Terawatt-hours (TWh) of electricity a year. This electricity is compensated with a tariff of 15-20 €ct/kWh (R2.50 to R3.00/kWh). This again applies until the early 2030s.

Thirdly, Germany started to build offshore wind projects about four years ago at tariffs of more than 15 €ct/kWh for the early projects.

The nonrenewables-related reasons, meanwhile, can be explained as follows:

The high cost of early renewables outlined above is borne only by households and small businesses. Electricity-intensive industry in Germany is exempt from the levy to pay for the renewables' costs. That is good for the electricity-intensive industry. It distorts the picture, though, as households carry a higher- than-pro-rata burden of the early renewables costs."

Ni vse skopirano, ker drugače bo tekst predolg in ga ne bo nobeden bral.

m0LN4r je izjavil:

Novica iz avgusta za polnilnice avtov:
Schnelleres DC-Laden mit bis zu 50 kW kostet ab September 70 Cent/kWh - aktuell sind noch 65 Cent/kWh fällig. DC-Laden mit mehr als 50 kW Leistung kostet ab 1. September 75 Cent/kWh, statt der aktuellen 68 Cent. Je ze drazje.


Nove pogodbe:


EKO ELEKTRIKA


To so NEZAKULJENE CENE za podjetja, ne pa za gospodinjstva!! JAOOO!

Ne niso za podjetja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Seveda so in to NZAKUPLJENE. Tista podjetja ki so zakupila količine v naprej so prišla MNOGO ceneje skozi!

m0LN4r ::

Nene, to so kr nove pogodbe za privat, dve osebi 2500kWh na leto, vezava 12 mesecev. Ne bluzi no.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

To je DALEČ od najcenejšega ponudnika, za nalašč si šel cherry pickat najdražje možne zadeve! Dej model tih bod pa ne zavaji!

Invictus: da pa so obnovljivi viri najcenejša oblika energije danes pa vidiš iz naslednjih grafov:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::




Iz zadnjega grafa tudi lepo vidiš da je bila sončna energija leta 2010 najdražji vir, danes je pa najcenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Dam se za 4 clansko druzino, moment.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:



Briga me za privat za tiste ki zdele v krizi hočejo sklepati pogobe (namesto da bi to storili pol leta ali leto nazaj bi dobili par let elektrike po izjemno nizki ceni), pokaži za GOSPODINJSTVA!

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

https://www.google.com/search?q=househo.....69i57j33i22i29i30.342j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Briga me za privat za tiste ki zdele v krizi hočejo sklepati pogobe (namesto da bi to storili pol leta ali leto nazaj bi dobili par let elektrike po izjemno nizki ceni), pokaži za GOSPODINJSTVA!

Slabo spremljas novice, tudi tistim s pogodbami so dvignili cene. Zelo slab stik z realnostjo imas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r ::

Itak neke tuje strani boljse vejo, kot nemske strani direkt od ponudnikov. Napacne vire imas, ti se enkrat povem pozanimaj se o dejanskih cenah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ja ti narobe gledaš neke pogodbe za neke obrtnike, dej no dej. Moraš gledat za gospodinjstva! In tudi v Nemčiji imajo netmetering za sončne elektrarne, kar pomeni da če imajo sončno elektrarno filajo skoraj zastonj (300 km za 1 €).

m0LN4r ::

1kWh plina so nam dvignil na 17 centov, 1kWh elektrike je 3x drazji, kot 1kWh plina. Vklopim kalorifer za eno uro potrosim 3-4x vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Tlele ti lepo kaže za 2022 april. Pa še razdelana cena je lepo po komponentah.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ja ti narobe gledaš neke pogodbe za neke obrtnike, dej no dej. Moraš gledat za gospodinjstva! In tudi v Nemčiji imajo netmetering za sončne elektrarne, kar pomeni da če imajo sončno elektrarno filajo skoraj zastonj (300 km za 1 €).

Sej ti pise Privat/Haushalt, a ne ves uporabljat google translate?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mn ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Briga me za privat za tiste ki zdele v krizi hočejo sklepati pogobe (namesto da bi to storili pol leta ali leto nazaj bi dobili par let elektrike po izjemno nizki ceni), pokaži za GOSPODINJSTVA!


Joj, ali veš da v Nemčiji govorijo nemško?

In veš kako tam rečejo gospodinjskim kupcem: "privat kunde".

In to kar ti on kaže so očitno trenutne ponudbe za gospodinjstva, pogodbo pa podaljšaš ko ti poteče stara. Tudi pri nas - seveda če želiš kake posebne ugodnosti. Kar vprašaj malo starša, je že čas da ti razložita malo.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Tlele ti lepo kaže za 2022 april. Pa še razdelana cena je lepo po komponentah.

Se ponovim se enkrat. Clanek so mogoce prepisali aprila, informacije pobrali iz lanskega leta. Te cene so prastare.
Nisem jaz kriv, ce nimas pojma in poznas samo tuje mumbojumbo medije.

1kWh Elektrike je 3-4x vec kot 1kWh plina, kljub dvigu cene plina za x3. Dobrodosel v EKO svet. Ja celice in vetrnice niso poceni, tudi delavci, ki jih prevazajo, polagajo, popravljajo, niso poceni. So najboljse placana fizicna delovna sila kokr vem. Tak da ne sanjaj.
Zdaj pa ko ni dovolj elektrike, dvigujejo cene v nebo. Sosed vec sploh ne upa avta polnit, zvecer, da ne bo slucajno kaksni blackoutov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Ne, ti nimaš pojma. Ta tvoja cena je kot si sam pokazal (če nisi nalašč kej narobe kliknil) če hočeš ZDELE sklenit pogodbo. Ampak to ni to. V praksi so ljudje že leta pri istem operaterju in imajo pogodbo za 1 ali 2 leti vnaprej, kar pomeni da imajo tudi cene od 1 ali 2 letih nazaj. Jst sm ti pa dal cene za aprila letos 2022.

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mr_chai ::

Holedino, a si ti morda plačani nemški eko fašist ? Ne razumem kje si dobil podatek, da industrija plača toliko manj za kWh v Nemčiji, kot gospodinjstvo.

Holedino ::

Ja celice in vetrnice niso poceni, tudi delavci, ki jih prevazajo, polagajo, popravljajo, niso poceni. So najboljse placana fizicna delovna sila kokr vem. Tak da ne sanjaj.

Sanjaš ti. SEVEDA so vetrnice in celice poceni, so NAJCENEJŠI VIR ENERGIJE! KLIK:
Levelized cost of electricity
Levelized cost of electricity @ Wikipedia


m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ne, ti nimaš pojma. Ta tvoja cena je kot si sam pokazal (če nisi nalašč kej narobe kliknil) če hočeš ZDELE sklenit pogodbo. Ampak to ni to. V praksi so ljudje že leta pri istem operaterju in imajo pogodbo za 1 ali 2 leti vnaprej, kar pomeni da imajo tudi cene od 1 ali 2 letih nazaj. Jst sm ti pa dal cene za aprila letos 2022.

Ze je tri tedne oblacno, SE proizvaja glih za en pickin dim elektrike. Gledam napoved pa bo se vsaj dva tedna oblacno.
Zima pa sele prihaja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

mr_chai je izjavil:

Holedino, a si ti morda plačani nemški eko fašist ? Ne razumem kje si dobil podatek, da industrija plača toliko manj za kWh v Nemčiji, kot gospodinjstvo.

Ne, ti si fašist, ne jaz. Industrija je plačala 18 centov, gospodinjstvo 30 centov, to so podatki iz kakega leta nazaj. Danes je pa tam tam, danes je 32 centov za gospodinjstva in 30 centov za industrijo, poglej si tukaj:
https://www.globalpetrolprices.com/Germ...

Evo keširana stran od cca leta nazaj, industrija 19 centov, gospodinjstvo 31 centov:
https://web.archive.org/web/20210726021...

In ne pozabi, tista industrija ki je sklenila pogodbe o dobavi elektrike (zakupila količine) pred 1 letom, imaš še danes take cene in jih bo še par let imela. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ja celice in vetrnice niso poceni, tudi delavci, ki jih prevazajo, polagajo, popravljajo, niso poceni. So najboljse placana fizicna delovna sila kokr vem. Tak da ne sanjaj.

Sanjaš ti. SEVEDA so vetrnice in celice poceni, so NAJCENEJŠI VIR ENERGIJE! KLIK:
Levelized cost of electricity
Levelized cost of electricity @ Wikipedia



Saj bo politika omejila cene. Ampak zaenkrat je tako, kot je:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Za 99,99 % gospodinjstev ki se ne priključujejo na novo na omrežje ni tako kot si naflancal. Ker imajo pogodbe še od lani ali predlani, pogodbe so za leto ali dve vnaprej. ;) In tudi v Nemčiji imaš lahko sončno elektrarno in metmetering, kar pomeni če ti sončna elektrarna letno proizvede več kot porabiš letno elektrike, pol ne plačaš nič za energijo in se voziš skoraj zastonj. ;) Efektivno za 2 centa na kWh če upoštevaš investicijo za elektrarno razpotegnjeno na življenjsko dobo 40 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

mr_chai ::

Holedino je izjavil:

Ja celice in vetrnice niso poceni, tudi delavci, ki jih prevazajo, polagajo, popravljajo, niso poceni. So najboljse placana fizicna delovna sila kokr vem. Tak da ne sanjaj.

Sanjaš ti. SEVEDA so vetrnice in celice poceni, so NAJCENEJŠI VIR ENERGIJE! KLIK:
Levelized cost of electricity
Levelized cost of electricity @ Wikipedia




Seveda da so veternice poceni, če jih pa po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje. In če seveda ne upoštevaš tega, da so to zlo krhke zadeve, ki se lomijo v nevihtah itd..skratka obilo težav. Tud produkcija turbin je očitno zastojn.

m0LN4r ::

Glej za industrijo ti kliknem okence spodaj "gewerbe" samo tak informativne narave:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
16 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712261568 (9933) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058132569 (92634) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68167304 (47144) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19131331 (26136) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634403 (30934) bluefish

Več podobnih tem