Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Holedino ::
Seveda da so veternice poceni, če jih pa po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje.
Razgradnja vetrnic ni niti 1 % celotne vrednosti štroma, ki jo proizvede! Razgradnja je mišji prdec! Zračunej pa boš videl, točno to sem jaz v debati računal pred par meseci.
In če seveda ne upoštevaš tega, da so to zlo krhke zadeve, ki se lomijo v nevihtah itd..skratka obilo težav.
Se ne lomijo v nevihtah, 99,99 % časa ne.
Tud produkcija turbin je očitno zastojn.
Povej mi, ZAKAJ si glup!? Cena 30 € na MWh je točno to, cena produkcije in postavitve veternih turbin, kaj misliš da ti veter zaračunajo zato da piha al kaj?
LCOE= levelised cost of electricity. DObi se ga tako da se CELOTNE stroške v življenjski dobi VKLJUĆNO z stroški produkcije in izgradnje DELI z številom MWh proizvedenih v življenjski dobi. Model: IZOBRAZI SE, to so OSNOVE!
Klik: Levelized cost of electricity @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Baje delavec, ki delajo z vetrnicami stanejo delodajalca 5000€/mesec. Deset delavcev 50.000€ na mesec. Mogoce se pa motim in delajo zastonj.
Aktuelle Informationen zur Krise am Strommarkt
27.09.2022
Aktueller Überblick
** Der Strompreis befindet sich auf einem Rekordniveau **
Der Börsenstrompreis pendelt sich aktuell bei 400 € / MWh ein und sinkt damit das erste Mal seit August.
Aktuelle Informationen zur Krise am Strommarkt
27.09.2022
Aktueller Überblick
** Der Strompreis befindet sich auf einem Rekordniveau **
Der Börsenstrompreis pendelt sich aktuell bei 400 € / MWh ein und sinkt damit das erste Mal seit August.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mato989 ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mn ::
Za 99,99 % gospodinjstev ki se ne priključujejo na novo na omrežje ni tako kot si naflancal. Ker imajo pogodbe še od lani ali predlani, pogodbe so za leto ali dve vnaprej. ;) In tudi v Nemčiji imaš lahko sončno elektrarno in metmetering, kar pomeni če ti sončna elektrarna letno proizvede več kot porabiš letno elektrike, pol ne plačaš nič za energijo in se voziš skoraj zastonj. ;) Efektivno za 2 centa na kWh če upoštevaš investicijo za elektrarno razpotegnjeno na življenjsko dobo 40 let.
In tisti, ki so lani oktobra podpisali pogodbo za eno leto? Po logiki verjetno 1/12 odjemalcev?
Holedino ::
Baje delavec, ki delajo z vetrnicami stanejo delodajalca 5000€/mesec. Deset delavcev 50.000€ na mesec. Mogoce se pa motim in delajo zastonj.
Aktuelle Informationen zur Krise am Strommarkt
27.09.2022
Aktueller Überblick
** Der Strompreis befindet sich auf einem Rekordniveau **
Der Börsenstrompreis pendelt sich aktuell bei 400 € / MWh ein und sinkt damit das erste Mal seit August.
To je VSE upoštevano v LCOE. Veterna in sončna energija sta ko vse upoštevaš najcenejši obliki energije. LCOE= levelised cost of electricity. DObi se ga tako da se CELOTNE stroške v življenjski dobi VKLJUĆNO z stroški produkcije in izgradnje DELI z številom MWh proizvedenih v življenjski dobi. Model: IZOBRAZI SE, to so OSNOVE!
Klik: Levelized cost of electricity @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
In da se razumemo, Dacia Spring stane v začetku več kot 5 jurijev VEČ kot osnovni model Cliota ki zmore Ptuj-LJ relacijo 3x gor in dol BREZ tankanja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Poglejmo se v Avstrijo:
Draga bo tale voznja s Teslo, celo pa pospeski in hitri postanki bodo se drazji. Ojoj.
Draga bo tale voznja s Teslo, celo pa pospeski in hitri postanki bodo se drazji. Ojoj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
Zakaj si bedak? Če delam 50 km na dan, avto pa zmore 150, potem se ne morem tako hitro ali počasi vozit, da bi blo to pomembno. Težko razumet?
dude ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
In da se razumemo, Dacia Spring stane v začetku več kot 5 jurijev VEČ kot osnovni model Cliota ki zmore Ptuj-LJ relacijo 3x gor in dol BREZ tankanja
Mato ti ne razumes da kupiti nissan leafa je kot bi kupil bitcoin pri 100 usd... To samo raste iz leta v leto... Prodaš ko greš v penzion pa frocom kupiš parcelo.
Mato989 ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
Zakaj si bedak? Če delam 50 km na dan, avto pa zmore 150, potem se ne morem tako hitro ali počasi vozit, da bi blo to pomembno. Težko razumet?
Zato ker nekateri pač NOČEMO vsak dan priklapljat avto na elektriko... ker pri bencinu ni potrebno vsak dan tankat, se pričakuje da bodo naredili dostopne avte z podobnimi dosegi kot so bencinarji.
To je vse... če je za ibndustrijo to pretežko so pač nesposobni
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Holedino ::
mr_chai: Ti si trdil da je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje. Evo da boš srečen, izračun stroškov razgradnje veternih turbin preko palca. Lopatice se preprosto zmelje v prah in se jih dodaja namesto krede pri izdelavi novih plastičnih izdelov (v deležu 10 %), v beton, gips plošče in podobno. Koliko stane takšno mletje? Poračunajmo prek palca.
Če zgooglaš boš dobil podatek da je teža lopatic ranga 5 ton. Stroj ki ti melje zadevo požre ranga 100 kwh na uro (ima moč 100 kW) in ima output ranga 0,5 tone na uro. Torej rabi laufat 10 ur da ti zmelje zadevo. Torej 10 ur x 100 kWh/uro = 1000 kWh za zmlet cele lopatice. 1000 kWh v Sloveniji stane okrog 120 EUR (to je mesečna poraba malo večjega gospodinjstva). Torej 120 EUR stroška. Stroj imaš lahko tak ki se pripelje na lokacijo, torej tudi strošek tranporta odpade.
Kolikšen delež pa predstavlja teh 120 EUR v primerjavi z vrednostjo vse elektrike ki jo taka veternica proizvede v življenjski dobi? Poračunajmo.
Veternica je ranga 5 MW. Capacity faktor je ranga 0,35 za povprečno veternico (torej izkorisčena je cirka tretjino). 30 let je življenjska doba.
Torej 30 let x 365 dni na leto x24 ur na dan x 0,3 capacity faktor = 91.980 MWh v ćivljenjski dobi. MWh je 120 EUR. TOrej: 91980 x 120EUR/MWh = 11.037.600 EUR.
TOrej taka veternica v življenski dobi proizvede za 11 milijonov evrov štroma. Kolikšen delež predstavlja teh 120 EUR za razgradnjo? 120 EUR / 11.037.600 EUR = 0,0000108= (pomnožimo s 100 da dobimo procente)= 0,00108 %. Torej strošek razgradnje je ENO TISOČINKO ENEGA PROCENTA!! Nekaj še za amortizacijo strojev, ampak to pride malo če takšen mlelec lopatic obratuje 24/7 in ne zmelje samo ene veternice, ampak tisoče njih na leto. Si še prepričan da je veterna energija poceni samo zato ker ji ni treba plačat razgradnje? Številke kažejo da si sfalil na celi črti. Pa tudi če je tale izračun off za 1000 krat in je v resnici strošek razgradnje 1000 x več, še vedno pride samo 1 %. Torej tvoja teza da je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje je DEFINITIVNO napačna.
Če zgooglaš boš dobil podatek da je teža lopatic ranga 5 ton. Stroj ki ti melje zadevo požre ranga 100 kwh na uro (ima moč 100 kW) in ima output ranga 0,5 tone na uro. Torej rabi laufat 10 ur da ti zmelje zadevo. Torej 10 ur x 100 kWh/uro = 1000 kWh za zmlet cele lopatice. 1000 kWh v Sloveniji stane okrog 120 EUR (to je mesečna poraba malo večjega gospodinjstva). Torej 120 EUR stroška. Stroj imaš lahko tak ki se pripelje na lokacijo, torej tudi strošek tranporta odpade.
Kolikšen delež pa predstavlja teh 120 EUR v primerjavi z vrednostjo vse elektrike ki jo taka veternica proizvede v življenjski dobi? Poračunajmo.
Veternica je ranga 5 MW. Capacity faktor je ranga 0,35 za povprečno veternico (torej izkorisčena je cirka tretjino). 30 let je življenjska doba.
Torej 30 let x 365 dni na leto x24 ur na dan x 0,3 capacity faktor = 91.980 MWh v ćivljenjski dobi. MWh je 120 EUR. TOrej: 91980 x 120EUR/MWh = 11.037.600 EUR.
TOrej taka veternica v življenski dobi proizvede za 11 milijonov evrov štroma. Kolikšen delež predstavlja teh 120 EUR za razgradnjo? 120 EUR / 11.037.600 EUR = 0,0000108= (pomnožimo s 100 da dobimo procente)= 0,00108 %. Torej strošek razgradnje je ENO TISOČINKO ENEGA PROCENTA!! Nekaj še za amortizacijo strojev, ampak to pride malo če takšen mlelec lopatic obratuje 24/7 in ne zmelje samo ene veternice, ampak tisoče njih na leto. Si še prepričan da je veterna energija poceni samo zato ker ji ni treba plačat razgradnje? Številke kažejo da si sfalil na celi črti. Pa tudi če je tale izračun off za 1000 krat in je v resnici strošek razgradnje 1000 x več, še vedno pride samo 1 %. Torej tvoja teza da je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje je DEFINITIVNO napačna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
ZveeZ ::
Zato ker nekateri pač NOČEMO vsak dan priklapljat avto na elektriko... ker pri bencinu ni potrebno vsak dan tankat, se pričakuje da bodo naredili dostopne avte z podobnimi dosegi kot so bencinarji.
To je vse... če je za ibndustrijo to pretežko so pač nesposobni
Vprasaj se ali je trenutno sploh kak tak avto v prodaji, ki bi s tvojim rezimom voznje, zahteval dnevno polnjenje.
Tebi bi se Twingo zdrzal cel teden z enim polnjenjem:)))
mn ::
mr_chai: Ti si trdil da je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje. Evo da boš srečen, izračun stroškov razgradnje veternih turbin preko palca. Lopatice se preprosto zmelje v prah in se jih dodaja namesto krede pri izdelavi novih plastičnih izdelov (v deležu 10 %), v beton, gips plošče in podobno. Koliko stane takšno mletje? Poračunajmo prek palca.
Če zgooglaš boš dobil podatek da je teža lopatic ranga 5 ton. Stroj ki ti melje zadevo požre ranga 100 kwh na uro (ima moč 100 kW) in ima output ranga 0,5 tone na uro. Torej rabi laufat 10 ur da ti zmelje zadevo. Torej 10 ur x 100 kWh/uro = 1000 kWh za zmlet cele lopatice. 1000 kWh v Sloveniji stane okrog 120 EUR (to je mesečna poraba malo večjega gospodinjstva). Torej 120 EUR stroška. Stroj imaš lahko tak ki se pripelje na lokacijo, torej tudi strošek tranporta odpade.
Kolikšen delež pa predstavlja teh 120 EUR v primerjavi z vrednostjo vse elektrike ki jo taka veternica proizvede v življenjski dobi? Poračunajmo.
Veternica je ranga 5 MW. Capacity faktor je ranga 0,35 za povprečno veternico (torej izkorisčena je cirka tretjino). 30 let je življenjska doba.
Torej 30 let x 365 dni na leto x24 ur na dan x 0,3 capacity faktor = 91.980 MWh v ćivljenjski dobi. MWh je 120 EUR. TOrej: 91980 x 120EUR/MWh = 11.037.600 EUR.
TOrej taka veternica v življenski dobi proizvede za 11 milijonov evrov štroma. Kolikšen delež predstavlja teh 120 EUR za razgradnjo? 120 EUR / 11.037.600 EUR = 0,0000108= (pomnožimo s 100 da dobimo procente)= 0,00108 %. Torej strošek razgradnje je ENO TISOČINKO ENEGA PROCENTA!! Si še prepričan da je veterna energija poceni samo zato ker ji ni treba plačat razgradnje? Številke kažejo da si sfalil na celi črti. Pa tudi če je tale izračun off za 1000 krat in je v resnici strošek razgradnje 1000 x več, še vedno pride samo 1 %.
A si ti ravno napisal da je strošek demontaže električne elektrarne 120 EUR? A stroj, ki ga rabiš naredijo palčki? Pripeljejo ti ga dobre vile? Glej, 100 EUR recimo pride samo dnevni najem dvigala s katerim lahko recimo klimo dvigneš na prvo nadstropje, ne pa demontaža 100m in več visokih vetrnic.
Jih pa kakor vem zakopavajo, ampak big deal, pri vseh stvareh ki jih odlagamo teh par vetrnic gor ali dol. Samo ne se pa budale delat s 120 eur za ceno razgradnje.
Ti res nimaš stika z realnostjo.
Holedino ::
A si ti ravno napisal da je strošek demontaže električne elektrarne 120 EUR?
TOliko je cena energije da zadevo zmelješ. Računej še ene 200 EUR zraven za amortizacijo strojev. Še vedno cca 3 TISOČINKE ENEGA PROCENTA od tiste vrednosti elektrike ki jo veternica naredi v svoji življejski dobi.
A stroj, ki ga rabiš naredijo palčki? Pripeljejo ti ga dobre vile?
Ne. Nisi dojel. Računej še ene 200 EUR zraven za amortizacijo strojev. Še vedno cca 3 TISOČINKE ENEGA PROCENTA. TUdi če vključiš ceno stroja in ga zdeliš s številom veternic ki ga tak stroj zmelje na leto (ranga 700 veternic zmelje na leto, če eno melje pol dneva ane), še vedno dobiš IZREDNO majhen delež za razgradnjo. Zakaj pravim 200 EUR za amortizacijo strojev? Zato ker takšen stroj zmelje 2 veternici na dan (eno melje 10 ur, ajde dajmo rečt samo 2 na dan). Torej to je 700 veternic na dan x 10 let = 7000 veternic. Torej moraš ceno celotnega stroja deliti z 7000 veternic da dobiš ceno amortizacije za eno veternico. TOrej recimo da te stroj in njegovo vzdrževanje košta 100.000 EUR /7000 veternic = 14 EUR po veternici. AJde zaokrožimo na 200 EUR da boš srečen (smo povišali za 15 krat zato da boš srečen). Tudi če je stroj 1,4 milijona evrov (kar nikor ne bi smel bit za en navaden mlelec za plastiko), še vedno pride samo 200 EUR po eni veternici. Skratka veternica ti v življenjski dobi naredi za 11 milijonov evrov štroma, razgradnja pa stane 340 EUR (200 EUR amortizacija strojev in 120 EUR za električno energijo za mletje). Pa ne mi zdej uletet kaj pa delavec ki melje, ker oba veva da je to zanemarljivo.
Jih pa kakor vem zakopavajo, ampak big deal, pri vseh stvareh ki jih odlagamo teh par vetrnic gor ali dol. Samo ne se pa budale delat s 120 eur za ceno razgradnje.
BUdalo se delaš ti z izjavo da "je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje. "
Ti res nimaš stika z realnostjo.
Ni res, sem ti že povedal da je to preko palca in tudi če je strošek razgradnje 120.000 EUR, je to še vedno samo 1 % vrednosti energije ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. Pa seveda vsi vemo da je strošek razgradnje veternice manjši kot 120.000 EUR. AMpak tudi če bi bil 120.000 EUR, še vedno je to samo 1 % vrednosti energije ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. Zgleda nimaš pojma kaj je to izračun preko palca, namen ni to da dobiš točno vrednost, namen je da dobiš ballpark v katerem rangu se nahajaš. Dostikrat je že takšen ballpark pri izračunu preko palca zadosti za ovrže neumne trditve. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
ps: zakopavanje veternic je EU prepovedala, pa ne zato ker bi bilo karkoli nevarno, ampak zato da ne pride do negativne podobe zelenih virov energije v javnosti (material veternic je fiberglass, to je isti material kot iz katerega so čolni, jahte, kajaki, pedalinoti in podobno).
mn ::
Jih pa kakor vem zakopavajo, ampak big deal, pri vseh stvareh ki jih odlagamo teh par vetrnic gor ali dol. Samo ne se pa budale delat s 120 eur za ceno razgradnje.
BUdalo se delaš ti z izjavo da "je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat stroškov razgradnje. "
Tega jaz nisem nikoli napisal.
Ti res nimaš stika z realnostjo.
Ni res, sem ti že povedal da je to preko palca in tudi če je strošek razgradnje 120.000 EUR, je to še vedno samo 1 % vrednosti energije ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. Pa seveda vsi vemo da je strošek razgradnje veternice manjši kot 120.000 EUR. AMpak tudi če bi bil 120.000 EUR, še vedno je to samo 1 % vrednosti energije ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. Zgleda nimaš pojma kaj je to izračun preko palca, namen ni to da dobiš točno vrednost, namen je da dobiš ballpark v katerem rangu se nahajaš. Dostikrat je že takšen ballpark pri izračunu preko palca zadosti za ovrže neumne trditve. ;)
Tukaj pravija za ZDA kakih 200.000 USD.
Teli pravijo 400.000 - 500.000.
Ti praviš amortizacija stroja, ki je sposoben zmleti vetrnico da je 200 EUR na dan. Toliko te stane mlin za veje za 10 dni.
Holedino ::
Tudi če je stroj za mletje 1,4 milijona evrov (kar nikor ne bi smel bit za en navaden mlelec za plastiko), še vedno pride samo 200 EUR po eni veternici. Skratka veternica ti v življenjski dobi naredi za 11 milijonov evrov štroma, razgradnja pa stane 340 EUR (200 EUR amortizacija strojev in 120 EUR za električno energijo za mletje). Pa ne mi zdej uletet kaj pa delavec ki melje, ker oba veva da je to zanemarljivo. Ozriroma ker se boš zihr usajal še za delavca, dajva še delavca not. 2000 EUR mu damo na mesec, krat 12 mesecev krat 10 let pride 240.000 EUR za delavca v 10 letih, delimo z 7000 veternicami kot jih nameljemo v 10 letih in pride 34 EUR po veternici še za delavca. TOrej skupaj 340EUR+ za delavca 34 EUR = 364 EUR po veternici stroška razgradnje. Veternica ti pa naredi za 11 ILIJONOV evrov keša v 30 letih življenjske dobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Invictus ::
Zakaj si bedak? Če delam 50 km na dan, avto pa zmore 150, potem se ne morem tako hitro ali počasi vozit, da bi blo to pomembno. Težko razumet?
Mato ti je hotel razložiti, da je doseg EV odvisen od hitrosti in zunanje temperature.
Sam ti ni potegnilo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
A vidva mislita da tega ne vem? Če ne bi bil tako butast, bi razumel, da če imaš dovolj rezerve, je to nepomembno.
Kabel vtaknit vsakih par dni je pa res velik problem, sploh za nekoga, ki služi celih 10 evrov na uro, to mu pa vzame 10 sekund.
Kabel vtaknit vsakih par dni je pa res velik problem, sploh za nekoga, ki služi celih 10 evrov na uro, to mu pa vzame 10 sekund.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Invictus ::
ps: zakopavanje veternic je EU prepovedala, pa ne zato ker bi bilo karkoli nevarno, ampak zato da ne pride do negativne podobe zelenih virov energije v javnosti (material veternic je fiberglass, to je isti material kot iz katerega so čolni, jahte, kajaki, pedalinoti in podobno).
Ki ga lahko samo zakoplješ ali pokuriš, nič ni eko...
Ne da se reciklirat. Še, 1x se najbrž bo.
UK ima cel kup problemov s starimi, plastičnimi plovili, ker bistveno bolj onesnažujejo kot kovinski ali leseni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Holedino ::
Tukaj pravija za ZDA kakih 200.000 USD.
Sam si uničil svojo lastno neumnost! UUUU 200 tisoč dolarjev, veternica ti pa naredi 11 milijonov evrov v življenjski dobi! Torej teh 200.000 USD predstavlja 1,8 % vrednosti elektrike ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. UUUU 1,8 %. To še 2 % ni. Give me a break.
mn ::
Tudi če je stroj za mletje 1,4 milijona evrov (kar nikor ne bi smel bit za en navaden mlelec za plastiko), še vedno pride samo 200 EUR po eni veternici. Skratka veternica ti v življenjski dobi naredi za 11 milijonov evrov štroma, razgradnja pa stane 340 EUR (200 EUR amortizacija strojev in 120 EUR za električno energijo za mletje). Pa ne mi zdej uletet kaj pa delavec ki melje, ker oba veva da je to zanemarljivo. Ozriroma ker se boš zihr usajal še za delavca, dajva še delavca not. 2000 EUR mu damo na mesec, krat 12 mesecev krat 10 let pride 240.000 EUR za delavca v 10 letih, delimo z 7000 veternicami kot jih nameljemo v 10 letih in pride 34 EUR po veternici še za delavca. TOrej skupaj 340EUR+ za delavca 34 EUR = 364 EUR po veternici stroška razgradnje. Veternica ti pa naredi za 11 ILIJONOV evrov keša v 30 letih življenjske dobe.
Inženir, ki fali oceno za 3 velikostne razrede. Preberi si ocene, ki sem ti jih priložil. 200.000 do 500.000 USD. Saj to več, da jo je treba še varno podreti preden jo sploh začneš mleti.
Holedino ::
Tukaj pravija za ZDA kakih 200.000 USD.
Sam si uničil svojo lastno neumnost! UUUU 200 tisoč dolarjev, veternica ti pa naredi 11 milijonov evrov v življenjski dobi! Torej teh 200.000 USD predstavlja 1,8 % vrednosti elektrike ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. UUUU 1,8 %. To še 2 % ni! Give me a break. In oba veva da je 200 jurjev evrov za eno veternico zmlet močno pretirana ocena, ki vključuje prevoz teh lopatic čez tisoče kilometrov s posebnim prevozom in zapiranjem stotine cest. Medtem ko oba veva da to ni smart način. Smart način je da stroj pripelješ direkt do veternice, zmelješ na lokaciji in nato par tovornjakov zadevo odpelje do obratov kjer tak mlevec rabijo. Nobenih zapiranj stotine cest zaradi posebnega prevoza ne rabiš, kar je glavni strošek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
mn ::
Tukaj pravija za ZDA kakih 200.000 USD.
Sam si uničil svojo lastno neumnost! UUUU 200 tisoč dolarjev, veternica ti pa naredi 11 milijonov evrov v življenjski dobi! Torej teh 200.000 USD predstavlja 1,8 % vrednosti elektrike ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. UUUU 1,8 %. To še 2 % ni. Give me a break.
Še enkrat, jaz nisem nikjer pisal da je to problem. Sem pa pisal da je ocena 120 EUR za razgradnjo neumnost,.
Holedino ::
Tudi če je stroj za mletje 1,4 milijona evrov (kar nikor ne bi smel bit za en navaden mlelec za plastiko), še vedno pride samo 200 EUR po eni veternici. Skratka veternica ti v življenjski dobi naredi za 11 milijonov evrov štroma, razgradnja pa stane 340 EUR (200 EUR amortizacija strojev in 120 EUR za električno energijo za mletje). Pa ne mi zdej uletet kaj pa delavec ki melje, ker oba veva da je to zanemarljivo. Ozriroma ker se boš zihr usajal še za delavca, dajva še delavca not. 2000 EUR mu damo na mesec, krat 12 mesecev krat 10 let pride 240.000 EUR za delavca v 10 letih, delimo z 7000 veternicami kot jih nameljemo v 10 letih in pride 34 EUR po veternici še za delavca. TOrej skupaj 340EUR+ za delavca 34 EUR = 364 EUR po veternici stroška razgradnje. Veternica ti pa naredi za 11 ILIJONOV evrov keša v 30 letih življenjske dobe.
Inženir, ki fali oceno za 3 velikostne razrede. Preberi si ocene, ki sem ti jih priložil. 200.000 do 500.000 USD. Saj to več, da jo je treba še varno podreti preden jo sploh začneš mleti.
Ne. KOt sem ti povedal da zadeva pride procent ali manj.
Še enkrat, jaz nisem nikjer pisal da je to problem. Sem pa pisal da je ocena 120 EUR za razgradnjo neumnost,.
Ti ne, je pa to napisal mr_chai. Napisal je:
Seveda da so veternice poceni, če jih pa po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje.
Link do posta: https://slo-tech.com/forum/t805969/p771...
Kot si sam lahko videl je njegov argument da je veterna energija poceni samo zato ker jim ni treba plačat razgradnje NE DRŽI. NE DRŽI niti podrazno!
Sem pa pisal da je ocena 120 EUR za razgradnjo neumnost,.
120 EUR je za 1000 kWh elektrike, kar rabiš za zmlet 5 ton lopatic ene veternice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
A vidva mislita da tega ne vem? Če ne bi bil tako butast, bi razumel, da če imaš dovolj rezerve, je to nepomembno.
Kabel vtaknit vsakih par dni je pa res velik problem, sploh za nekoga, ki služi celih 10 evrov na uro, to mu pa vzame 10 sekund.
Ja, ampak jaz govorim o dovolj rezerve da X dni (preferably 14 dni) ne rabiš nič VTIKAT (razen v žensko) nerad se ukvarjam s kablovjem, že na telefonu mi gre to na kurac da je treba baterijo polnit na manj kot 72 ur... ampak za razliko od EVja lahko telefon polnim doma, EVja pa ne ker sem v bloku zato pričakujem cenovno ugoden EV v obliki Cliota z dosegom za 14 dni cca... za podobno ceno Cliotu tako bomo skupaj rešili planet če si res želite manj bencinarjev...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mihec87 ::
ps: zakopavanje veternic je EU prepovedala, pa ne zato ker bi bilo karkoli nevarno, ampak zato da ne pride do negativne podobe zelenih virov energije v javnosti (material veternic je fiberglass, to je isti material kot iz katerega so čolni, jahte, kajaki, pedalinoti in podobno).
Jo pa odpeljejo drugam in tam zakopljejo, čez par 10let bomo pa jokali da so vsepovsod mikro delci steklenih, karbonskih tkanin pa poliesterskih in epoxy smol...ps delci Karbonske tkanine ko zaidejo v pljuča se ne razgradijo.. To da pelješ drugam ni rešitev....
Tako kot je z smetmi, kupe se jih je vozilo kitajcem....Sedaj pa je problem ko jih nočejo..
mn ::
SI!! SEVEDA SI! Napisal si:
Seveda da so veternice poceni, če jih pa po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje.
Link do posta: https://slo-tech.com/forum/t805969/p771...
No, zdaj pa klikni na ta link in preberi kdo je napisal post, ki si ga linkal.
Holedino ::
Pardon, lapsus. TO je napisal mr_chai. Dokazala sva mu da se moti!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
mn ::
Ja, ampak jaz govorim o dovolj rezerve da X dni (preferably 14 dni) ne rabiš nič VTIKAT (razen v žensko) nerad se ukvarjam s kablovjem, že na telefonu mi gre to na kurac da je treba baterijo polnit na manj kot 72 ur... ampak za razliko od EVja lahko telefon polnim doma, EVja pa ne ker sem v bloku zato pričakujem cenovno ugoden EV v obliki Cliota z dosegom za 14 dni cca... za podobno ceno Cliotu tako bomo skupaj rešili planet če si res želite manj bencinarjev...
Jaz imam boljšo rešitev. Če nimaš svojega, ali najetega, elektrificiranega parkirnega mesta za svoje vozilo, ga pač ne smeš imeti. Zate OK rešitev?
Pardon, lapsus. TO je napisal mr_chai. Dokazala sva mu da se moti!
Ampak vseeno se on ne moti za 3 rede velikosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
Holedino ::
Ti praviš amortizacija stroja, ki je sposoben zmleti vetrnico da je 200 EUR na dan. Toliko te stane mlin za veje za 10 dni.
Ne. PRavim 200 EUR PO VETERNICI. 1.400.000 EUR stane stroj za mletje. V 10 letih življenjske dobe zmelje 7000 veternic (približno 2 na dan). Torej ceno stroja deliš z 7000 veternic in pride 200 EUR za stroj po veternici. Koliko je pa stroj za veje kjer imajo lastniki masten profit je pa irelevantno.
Ampak vseeno se on ne moti za 3 rede velikosti.
Ne, ni 3 velikostne razrede. Sem ti lepo povedal da je 120 EUR strošek za 1000 kWh elektike, kar rabiš za zmlet 5 ton lopatic. Nato pa še 200 EUR amortizacija stroja (recimo da tak stroj stane 1,4 milijona evrov, ter zmelje 7000 veternic v 10 letih, to pol pride 200 EUR po veternici). In oba veva da je 200 jurjev USD za eno veternico zmlet močno pretirana ocena, ki vključuje prevoz teh lopatic čez tisoče kilometrov s posebnim prevozom in zapiranjem stotine cest. Medtem ko oba veva da to ni smart način. Smart način je da stroj pripelješ direkt do veternice, zmelješ na lokaciji in nato par tovornjakov zadevo odpelje do obratov kjer tak mlevec rabijo (betonarn, obratov za predelavo plastike). Nobenih zapiranj stotine cest zaradi posebnega prevoza ne rabiš, kar je glavni strošek. ;) Navaden tovornjak ki pelje mlevec v dolino pa lahko pelje po navadnih cestah, brez da bi zahteval izredno drag izredni prevoz.
Skratka izjava da je veterna energija samo zato poceni ker "po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje" NAPAČNA! OVRŽENO! FALSE!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Utk ::
A vidva mislita da tega ne vem? Če ne bi bil tako butast, bi razumel, da če imaš dovolj rezerve, je to nepomembno.
Kabel vtaknit vsakih par dni je pa res velik problem, sploh za nekoga, ki služi celih 10 evrov na uro, to mu pa vzame 10 sekund.
Ja, ampak jaz govorim o dovolj rezerve da X dni (preferably 14 dni) ne rabiš nič VTIKAT (razen v žensko) nerad se ukvarjam s kablovjem, že na telefonu mi gre to na kurac da je treba baterijo polnit na manj kot 72 ur... ampak za razliko od EVja lahko telefon polnim doma, EVja pa ne ker sem v bloku zato pričakujem cenovno ugoden EV v obliki Cliota z dosegom za 14 dni cca... za podobno ceno Cliotu tako bomo skupaj rešili planet če si res želite manj bencinarjev...
Takega električnega ni in si upam trdit, da še dolgo ne bo, pa tudi če bo, ga ti ne boš kupil. To bi bilo tudi enako butasto kot če bi zdaj v avtu naokoli vozil pol tone nafte. Zakaj bi to delal? Tudi če baterije napredujejo za 10x, raje imam 400 kil lažji avto kot avto, ki naredi 2000 km namesto 500.
Mato989 ::
A vidva mislita da tega ne vem? Če ne bi bil tako butast, bi razumel, da če imaš dovolj rezerve, je to nepomembno.
Kabel vtaknit vsakih par dni je pa res velik problem, sploh za nekoga, ki služi celih 10 evrov na uro, to mu pa vzame 10 sekund.
Ja, ampak jaz govorim o dovolj rezerve da X dni (preferably 14 dni) ne rabiš nič VTIKAT (razen v žensko) nerad se ukvarjam s kablovjem, že na telefonu mi gre to na kurac da je treba baterijo polnit na manj kot 72 ur... ampak za razliko od EVja lahko telefon polnim doma, EVja pa ne ker sem v bloku zato pričakujem cenovno ugoden EV v obliki Cliota z dosegom za 14 dni cca... za podobno ceno Cliotu tako bomo skupaj rešili planet če si res želite manj bencinarjev...
Takega električnega ni in si upam trdit, da še dolgo ne bo, pa tudi če bo, ga ti ne boš kupil. To bi bilo tudi enako butasto kot če bi zdaj v avtu naokoli vozil pol tone nafte. Zakaj bi to delal? Tudi če baterije napredujejo za 10x, raje imam 400 kil lažji avto kot avto, ki naredi 2000 km namesto 500.
Ja seveda, imam raje avto ki naredi 500km kot 2.000 ker 500km je dovolj za večino folka za 7+ dni...
150km pa pač večini folka ne pokrije 7 dni vožnje in tu je težava... ko enkrat pridemo do realnega dosega 350km+ takrat je bolje lažji avto kot več dosega, dokelr pa moraš vsak dan ali vsak drugi dan priklapljat pa pač to ni ok... razen če mi ga dajo gratis.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Sej danes ne moreš kupit takega s 150 dosega. Jaz sem rabljenega, ker s tem pa res nekaj prišparaš. Vsak drug normalen nov naredi 250 brez problema, če se malo stegneš 300, 350 in gor.
Mato989 ::
Sej danes ne moreš kupit takega s 150 dosega. Jaz sem rabljenega, ker s tem pa res nekaj prišparaš. Vsak drug normalen nov naredi 250 brez problema, če se malo stegneš 300, 350 in gor.
Najdi mi novega ki nardi normalno 250km (REALEN DOSEG)... kot normalno oz. realen doseg je pri povprečni hitrost 90km/h in zunanji temperaturi 5 stopinj...
In ja, cena mora bit ekvivalent nekemu novemu CLiotu...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Holedino ::
Hohoho, kako smo smešni. Leaf se lepše pelje od najmanj 70% avtov na cesti. Kolk grem hitro pa nima nobene veze s tem. Na mojih relacijah domet ni ovira, da se bi zarad tega moral cijazit.
Kolko greš hitro ma VSO vezo s tem kako dolgo drži baterija oz. koliko kilometrov...
Dacia Spring ima pri hitrosti 30 (TRIDESET) kilometrov na URO pri 20 stopinjah dnevne temperature doseg 251 kilometrov
No, če pelješ povprečno 90 km/h (ja to je normalna potovalna hitrost če greš od Ptuja v LJ recimo... (razdalja je 125km) potem ima Dacia Spring dosega UBOGIH 109km... kar pomeni da če je zunaj 5 stopinj (zjutraj ob 6 ko greš v LJ s Ptuja je komot... potem Dacia Spring pri povprečni hitrosti 90km/h ne zmore niti poti od Ptuja do LJ brez da se ustaviš in filaš baterijo (bog ve kako dolgo)
Medtem pa VSAK bencinar ali dizlaš zmore pot Ptuj-LJ pri KATERIKOLI temperaturi pri povprečni hitrosti 90km/h (ali 100 ali 110) do Ptuja v LJ in NAZAJ BREZ filanja...
In da se razumemo, Dacia Spring stane v začetku več kot 5 jurijev VEČ kot osnovni model Cliota ki zmore Ptuj-LJ relacijo 3x gor in dol BREZ tankanja
MOTIŠ SE. Dacia SPring je 15.500 €, kar je enaka cena kot za Cliota. BRat je ravno par mesecev nazaj kupil novega CLiota in plačal nekaj čez 16.000 €. TOrej električna Dacia Spring je malo cenejša že za nakup.
Mato989 ::
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Dacia spring je crap, ker ima pri povprečni hitrosti 90km/h in 5 stopinjah temperature doseg 109km....
Če bi imela pri teh parametrih 250km dosega bi jo pa kupil z veseljem...
Osnovni model Cliota je cenejši od osnovnegam odela Springa... FACT...
Dacia spring je crap, ker ima pri povprečni hitrosti 90km/h in 5 stopinjah temperature doseg 109km....
Če bi imela pri teh parametrih 250km dosega bi jo pa kupil z veseljem...
MOTIŠ SE. Dacia SPring je 15.500 €, kar je enaka cena kot za Cliota. BRat je ravno par mesecev nazaj kupil novega CLiota in plačal nekaj čez 16.000 €. TOrej električna Dacia Spring je malo cenejša že za nakup.
Osnovni model Cliota je cenejši od osnovnegam odela Springa... FACT...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Holedino ::
KLIK: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
IN KLIK:
Torej si se zlagal da je Dacia Spring dražja od Cliota. Sej skos lažeš in govoriš popolne bedarije kot je recimo ona epska da ti mora električni avto zdržat 14 dni brez polnjenja, drugače je kao po tvoje neuporaben. A čas za priklop kabla ko prideš domov je 5 SEKUND. Bedak.
IN KLIK:
Torej si se zlagal da je Dacia Spring dražja od Cliota. Sej skos lažeš in govoriš popolne bedarije kot je recimo ona epska da ti mora električni avto zdržat 14 dni brez polnjenja, drugače je kao po tvoje neuporaben. A čas za priklop kabla ko prideš domov je 5 SEKUND. Bedak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Utk ::
Sej danes ne moreš kupit takega s 150 dosega. Jaz sem rabljenega, ker s tem pa res nekaj prišparaš. Vsak drug normalen nov naredi 250 brez problema, če se malo stegneš 300, 350 in gor.
Najdi mi novega ki nardi normalno 250km (REALEN DOSEG)... kot normalno oz. realen doseg je pri povprečni hitrost 90km/h in zunanji temperaturi 5 stopinj...
In ja, cena mora bit ekvivalent nekemu novemu CLiotu...
Aha, ti bi boljši avto od cliota za ceno cliota, in da ti prišpara še jurja na leto na gorivu. I tata bi sine...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
KLIK: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
IN KLIK:
Torej si se zlagal da je Dacia Spring dražja od Cliota.
Pardon vidim da so eni celo nižje
Ampak na uradni strani je dražja torej 19k
https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
Medtem ko je Clio 16k...
Kakorkoli ni bistven problemDacie Spring cena, AMPAK DOSEG...
Če bi bil doseg 250km pri 5 stopinjah in 90km/h povprečju bi bilo ok, tako pač ni in je neuporaben avto razen če skoz polniš
Sej danes ne moreš kupit takega s 150 dosega. Jaz sem rabljenega, ker s tem pa res nekaj prišparaš. Vsak drug normalen nov naredi 250 brez problema, če se malo stegneš 300, 350 in gor.
Najdi mi novega ki nardi normalno 250km (REALEN DOSEG)... kot normalno oz. realen doseg je pri povprečni hitrost 90km/h in zunanji temperaturi 5 stopinj...
In ja, cena mora bit ekvivalent nekemu novemu CLiotu...
Aha, ti bi boljši avto od cliota za ceno cliota, in da ti prišpara še jurja na leto na gorivu. I tata bi sine...
To je bistvo napredka... danes tudi dobim BOLJŠI PC za manj plač kot 1985 foter ko je dal X plač za 1 PC takrat z Avstrije
Tu ni nič nenormalnega
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Holedino ::
BYD DOlphin na Kitajskem z 400 km NEDC dosega aka električni Clio stane 15k evrov. Torej NI TREBA da so električni avti dražji za nakup, tudi v nižjem razredu ne. Strošek proizvodnje ni nič večji. Danes samo proizvajalci molzejo ker je proizvodnja še mala, povpraševanje pa veliko. Vendar proizvodnja gre naglo gor iz leta v leto. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
BYD DOlphin na Kitajskem z 400 km NEDC dosega stane 15k evrov. Torej NI TREBA da so električni avti dražji za nakup, tudi v nižjem razredu ne. Strošek proizvodnje ni nič večji. Danes samo proizvajalci molzejo ker je proizvodnja še mala, povpraševanje pa veliko. Vendar proizvodnja gre naglo gor iz leta v leto. ;)
Ne kupujem avta na Kitajskem ampak v SLO ti meni pokaži takega v SLO... pa da ne zgleda ogabno grdo kot smart ipd... torej mora bit nekje v dimenzijah CLiota...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Najcenejši uporaben EV je leaf. Po subvenciji je nekaj pod 30, 250 naredi kadarkoli pri 90. Kolk je to dražje od "cliota", si pa sam računaj.
Zoe stane tu nekje, samo je manjši avto, ima pa več dosega.
Zoe stane tu nekje, samo je manjši avto, ima pa več dosega.
Holedino ::
Dimenzije Cliota cca. Na KItajskem trenutno. KO bodo Kitajci svoj trg zafilali pa pridejo tudi k nam. ;) Kitajci bodo velik pleyer v EV svetu.
ps: BYD Dolphin je VEČJI od Cliota lihkar gledam.
BYD DOlphin:
Length: 4,125,
Width: 1,770 mm,
Height: 1,570 mm,
Wheelbase: 2,700 mm
CLIO:
Torej BYD Dolphin je in daljši in širši in višji od Cliota.
Celo zgleda čist ok:
ps: BYD Dolphin je VEČJI od Cliota lihkar gledam.
BYD DOlphin:
Length: 4,125,
Width: 1,770 mm,
Height: 1,570 mm,
Wheelbase: 2,700 mm
CLIO:
Torej BYD Dolphin je in daljši in širši in višji od Cliota.
Celo zgleda čist ok:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
Meni zgleda sicer grdo ampak ok, vsaj uporabnost ima...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Holedino ::
Najcenejši uporaben EV je leaf. Po subvenciji je nekaj pod 30, 250 naredi kadarkoli pri 90. Kolk je to dražje od "cliota", si pa sam računaj.
Zoe stane tu nekje, samo je manjši avto, ima pa več dosega.
Peugeota 208 električnega se je novega na mobile.de dobilo za 21.500 EUR kar sem pred slabim letom nazadnje gledal, večjega brata električnega Peugeota 2008 pa za 24k.
Meni zgleda sicer grdo ampak ok, vsaj uporabnost ima...
Ta avto ima potencial da ti prišpara 50.000 EUR al pa clo 100.000 EUR v življenjski dobi, je še grd? Vprašam za prjatla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
AMPAK tega ne morem jutri kupit v Mariboru ali LJ tak da nama tu nič to ne pomaga...
Pa saj težave z uporabo EVjev rešimo takoj...
V vse trenutne modele avtov naj začnejo vgrajevat baterije ki imajo REALEN doseg 400km (torej pri 5 stopinjah in 90km povprečne vožnje) Ni treba novih modelov, so trenutni avti zelo lepi od Kie, CLiota itd... samo dajmo namesto bencina in dizla not baterije itd... v dosegu 400km (realenm povdarjam)
Pa saj težave z uporabo EVjev rešimo takoj...
V vse trenutne modele avtov naj začnejo vgrajevat baterije ki imajo REALEN doseg 400km (torej pri 5 stopinjah in 90km povprečne vožnje) Ni treba novih modelov, so trenutni avti zelo lepi od Kie, CLiota itd... samo dajmo namesto bencina in dizla not baterije itd... v dosegu 400km (realenm povdarjam)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Holedino ::
Ampak na uradni strani je dražja torej 19k
Ja. Odštej 4000 € subvencije in prideš na 15k. Isto kot je cena na avto.net. Čudež ha.
Kakorkoli ni bistven problemDacie Spring cena, AMPAK DOSEG...
Če bi bil doseg 250km pri 5 stopinjah in 90km/h povprečju bi bilo ok, tako pač ni in je neuporaben avto razen če skoz polniš
98 % Slovencev naredi pri vožnji na šiht manj kot 100 km na dan. Ta avto ima dosega veliko več kot to. Za dolga potovanja pa pač vzameš ženinega bencinarja. Če pa nimaš žene, potem pa ta avto pač ni zate. Dacio Spring ima precej ljudi v skupini Elektro vozila SLovenije in so z njo kot sami povedo zelo zadovoljni. Želiš da ti skopiram te poste kjer to povedo al znaš sam najdt?
Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Ampak vseeno se on ne moti za 3 rede velikosti.
Ne, ni 3 velikostne razrede. On se moti v popolnosti, jaz imam pa prav. Jaz sem previlno povedal da ima strošek razgradnje zanemarljiv vpliv na ceno veterne energije, ker proporcionalno predstavlja zelo majhen delež vrednosti električne energije ki jo veternica proizvede v življenjski dobi. Sem ti lepo povedal da je 120 EUR strošek za 1000 kWh elektike, kar rabiš za zmlet 5 ton lopatic. Nato pa še 200 EUR amortizacija stroja (recimo da tak stroj stane 1,4 milijona evrov, ter zmelje 7000 veternic v 10 letih, to pol pride 200 EUR po veternici). In oba veva da je 200 jurjev USD za eno veternico zmlet močno pretirana ocena, ki vključuje prevoz teh lopatic čez tisoče kilometrov s posebnim prevozom in zapiranjem stotine cest. Medtem ko oba veva da to ni smart način. Smart način je da stroj pripelješ direkt do veternice, zmelješ na lokaciji in nato par tovornjakov zadevo odpelje do obratov kjer tak mlevec rabijo (betonarn, obratov za predelavo plastike). Nobenih zapiranj stotine cest zaradi posebnega prevoza ne rabiš, kar je glavni strošek. ;) Navaden tovornjak ki pelje mlevec v dolino pa lahko pelje po navadnih cestah, brez da bi zahteval izredno drag izredni prevoz.
Skratka izjava da je veterna energija samo zato poceni ker "po odsluženi dobi lahko kar na travnik fukneš in ne rabiš plačat odvoza in razgrandje" NAPAČNA! OVRŽENO! FALSE! Jaz sem imel prav, mr_chai pa kompletno narobe!
V vse trenutne modele avtov naj začnejo vgrajevat baterije ki imajo REALEN doseg 400km (torej pri 5 stopinjah in 90km povprečne vožnje) Ni treba novih modelov, so trenutni avti zelo lepi od Kie, CLiota itd... samo dajmo namesto bencina in dizla not baterije itd... v dosegu 400km (realenm povdarjam)
Še enkrat: večina novih modelov ima realen doseg 400 km ali več. Vendar to je NAROBE. NE bi smeli imeti toliko! TO je preveč. Morali bi imeti 250 km in hitro polnjenje, kar pa pa imajo vsi. Baterija za 400 km dosega bo in dražja in težja od tiste za 250 km dosega. Moderni avti imajo PREVEČ dosega, ne rabijo toliko! Zato so pa tudi dražji kot bi sicer bili. A celo leto boš okol vozil in dražjo in težjo baterijo zato da jo boš ponucal 1x na leto ko greš na dopust in takrat prišparal 20 minut? Ja najbolj da mu napopamo 5 ton za 50.000 EUR baterij zato ker se tebi ne da za 5 sekund kabla vštekat ko prideš domov. Daj no daj. Daj bod no resen. Tvoja zahteva da morali imet električni avto toliko dosega da ga 14 dni ne bo treba filat je pa čisti debilizem brez primere. Pa brez zamere. Pa še rima se lol. xD
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
Še enkrat: večina novih modelov ima realen doseg 400 km ali več. Vendar to je NAROBE. NE bi smeli imeti toliko! TO je preveč. Morali bi imeti 250 km in hitro polnjenje, kar pa pa imajo vsi. Baterija za 400 km dosega bo in dražja in težja od tiste za 250 km dosega. Moderni avti imajo PREVEČ dosega, ne rabijo toliko! Zato so pa tudi dražji kot bi sicer bili. A celo leto boš okol vozil in dražjo in težjo baterijo zato da jo boš ponucal 1x na leto ko greš na dopust in takrat prišparal 20 minut? Daj no daj. Daj bod no resen. Tvoja zahteva da morali imet električni avto toliko dosega da ga 14 dni ne bo treba filat je pa čisti debilizem brez primere. Pa brez zamere. Pa še rima se lol. xD
Zgodovina sprememb...
Torej ti trdiš da imajo moderni avti prevelike tanke in so zato dražji ker držijo 50l bencina namesto 25???
Poglej jaz razumem kaj ti pišeš, ti pa nočeš razumet kaj pišem jaz... Jaz želim avto nafilat in se znjimvozit 1 teden BREZ DA SKRBIM KDAJ BO PRAZEN (ker sem 100% da ima dovolj dosega) in potem ko pride vikend pač rečem ok, danes ga bom pa priklopil da bo drug teden pripravljen za vožnjo...
Kar jaz NE ŽELIM je skrbet vsak dan da ne bi slučajbno pozabil dat polnit EVja ker drugače bom drug dan živčkal če bo dovolj dosega ali bom ostal na cesti...
To je vse in to ti govorim kot POTROŠNIK in KUPEC... tako razmišlja marsikdo ne samo jaz valda pa ne vsi... Ja če imaš polnilno postajo po možnosti HITRO zraven bajte in stopiš ven in v 7,5 sekunde priklopiš kot mobitel ti je vseeno, če pa živiš v bloku pa imaš polnilno postajo 350km stran ali 1km stran hkrati ne veš če je fraj ali ne, pa ti pač ni in to je povsem razumljivo...
In zato pričakujem doseg 250km+ (realen)
In ja, večina novih modelov ima REALEN doseg 400km, se strinjam eden izmed njih je recimo Renault Megane e-tech... samo problem je da stane Renault Megane e-tech ki ima REALEN doseg 300km+ 40 jurčkov, Clio pa 16 jurčkov...
Zdaj pa zračunaj koliko bencina dobim za 25 jurčkov razlike ali pa vsaj 20k da bo lažje... in pol računaj če delam letno 8k kilometrov koliko let se lahko vozim na to ceno bencina preden pridem na nulo proti Megane e-tech
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 261223 (9588) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132484 (92549) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 67232 (47072) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31273 (26078) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34388 (30919) | bluefish |