Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
m0LN4r ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Subaru ima 3 leta garancije. Po tem času ga ti seveda najbrž fukneš v smeti. Ker si mal glup, jebiga. Lahko bi vedel da garancija NI ENAKO življenjski dobi, to sta 2 POPOLNOMA različni stvari..
https://www.google.com/search?q=subaru+.....69i57j0i19i457j0i19l8.482j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
https://www.subaru.si/storage/press/fol...
Lastnosti garancije SUBARUSAFE8 so konkretno naslednje:
8 let podaljšane garancije;
brez omejitve v smislu kilometrine;
kritje »bumper to bumper«;
garancija je povezana s številko šasije (kar pomeni, da velja tudi v primeru
prenosa lastništva)
Triletna tovarniška garancija ali garancija do 100.000 km je nadgrajena s petletnim
podaljšanjem, kar zagotavlja skupno osemletno garancijsko kritje. Pogoj neomejene
kilometrine je edinstven na trgu, s čimer je ponudba pridobila nesporno visoko
vrednost.
Torej ga po 8 letih fukneš v smeti. Bravo!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
eventyrer ::
Dej, obesi na električnega Passasta eno jahto in se zapeli do Dubrovnika.
Ptem pa povej kolk so ta jajca vredna.
Ptem pa povej kolk so ta jajca vredna.
Holedino ::
Brez problema. Električnega Passata ni, imamo pa druge znamke. Jajca so naftna vozila, električna so superiorna napram avtomobilom na notranje izgorevanje.
6000 km po Evropi.
6000 km po Evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
ne briga me, fantič. Omenjal si Passata, dobil si odgovor da passat zmore naredit 160.000 km pa je samo še na 70% dometa.
Odgovor je iz uradne strani VW.
Fantič, logika ti ne gre. Še enkrat, to je garancija, to NI življenjska doba! Tudi ti naftni avto pelješ na smetišče po tem ko po 5 letih poteče garancija?! ZAKAJ TO DELAŠ?! Garancija in živjenjska doba NI ISTO, to bi že lahko vedel!
Saj to ti govorimo zivljenjska doba vzdrzevanega ICEja je preverjeno z miljoni modelov, ki so starejsi od 20 let, nekateri ze tudi preko 30 let+ pa se kr laufajo. To je pravi sustainability ne pa baterije, odpad, rudniki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
eventyrer ::
Brez problema. Električnega Passata ni, imamo pa druge znamke.
6000 km po Evropi.
ne briga me katere primere imamo.
TO kar sem napisal zmore naredit bencinar za 20.000 EUR brez najmanjšega problema.
Bencinar za 15.000 je malo švoh ampak bi tud zmogu.
ne mi limat tesle za 40.000 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
eventyrer ::
heh, posplošuješ ker misliš da vsi delajo 100 km na dan.
jaz naredim 15k letno. Kdaj se mi bo nakup EV povrnil?
jaz naredim 15k letno. Kdaj se mi bo nakup EV povrnil?
mn ::
> Dej no dej model nabijat bedarije, tole sem prilepil že najmanj 3x!! Jaz sem bil tisti ki je PRVI dal vire v tej temi, že na drugi strani te teme, v svojem prvem postu!
Ne bom vsega pastal kar si ti nasmetil pod tole, ampak to niso viri, so kvečjemu data pointi. Enako kot bi jaz sedaj začel iskati ljudi, ki so jim že tretjo baterijo zamenjali v garanciji - tudi tega je polno po internetu. To je brez veze, nekateri imajo srečo nekateri smolo, v svoji računici moraš pa obe skrajnosti upoštevati.
Saj ko boš enkrat začel svoj denar služiti in zapravljati ne od staršev boš razumel. Ozirom ko se boš prvič opekel.
Ne bom vsega pastal kar si ti nasmetil pod tole, ampak to niso viri, so kvečjemu data pointi. Enako kot bi jaz sedaj začel iskati ljudi, ki so jim že tretjo baterijo zamenjali v garanciji - tudi tega je polno po internetu. To je brez veze, nekateri imajo srečo nekateri smolo, v svoji računici moraš pa obe skrajnosti upoštevati.
Saj ko boš enkrat začel svoj denar služiti in zapravljati ne od staršev boš razumel. Ozirom ko se boš prvič opekel.
s1m0n ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
m0LN4r ::
Bencinar za 15k€ je na dolgi rok DRAŽJI. VELIKO dražji od električnega avtomobila.
Sploh ni, ce primerjas z drazjim EVjem in delas malo kilometrov. Prej bo avto zgnil od rje, celo razni MGji in Tesle, ki soli in zime niti vidle niso.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Odvisno kateri. Električni MG5 v primerjavi z Volkswagen Passat karavanom že prvi dan, ker je že za nakup cenejši (električni je cenejši za nakup, da se razume).
mn ::
m0LN4r ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
Ja rajs menjam v 20 letih en cilinder in eno sklopko, kot pa baterijo in kak oksidiran elektricni modul al pa pregrizene kable.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
eventyrer ::
Odvisno kateri. Električni MG5 v primerjavi z Volkswagen Passat karavanom že prvi dan, ker je že za nakup cenejši (električni je cenejši za nakup, da se razume).
ne briga me. Primerjaj začetni model Ford Focus, Opel Astra, hyundai i30, skratka nižji srednji razred ki komot vleče prikolico vs električen avto s primerljivim dometom.
To je realna primerjava.
Ne briga me Passat, nikdar me ni brigal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
m0LN4r ::
Odvisno kateri. Električni MG5 v primerjavi z Volkswagen Passat karavanom že prvi dan, ker je že za nakup cenejši (električni je cenejši za nakup, da se razume).
MG5 se primerja z Dacio Logan. Nehaj srat z Passatom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Ne bom vsega pastal kar si ti nasmetil pod tole, ampak to niso viri, so kvečjemu data pointi.
So viri in ZNANSTVENE študije v katerih so merili degradacijo na 300 vozlih Tesla! ;)
Enako kot bi jaz sedaj začel iskati ljudi, ki so jim že tretjo baterijo zamenjali v garanciji - tudi tega je polno po internetu. To je brez veze, nekateri imajo srečo nekateri smolo, v svoji računici moraš pa obe skrajnosti upoštevati.
Seveda. 300 naključno izbranih vozil ti pove svoje. Imaš pa na natu tudi podatke za 6000 naključnih električnih vozil ki kažejo enako zgodbo. ;)
Saj ko boš enkrat začel svoj denar služiti in zapravljati ne od staršev boš razumel. Ozirom ko se boš prvič opekel.
Že služim svoj denar, od staršev pa nič ne dobivam že preko 15 let. Tako da se spet motiš. Ampak zdej mi pa povej kaj ima služenje ali ne služenje denarja z degradacijo baterije?! POPOLNOMA NIČ!! Še debatirat ne znaš, sam tih bod!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
eventyrer ::
fantje, govorimo z EV fanatikom. Enkrat je že en tak smetil po forumu, zgleda je ustvaril nov vzdevek.
nevem kaj je že bil uni. se ga kdo spomni? V cenah goriva je bluzil k sto mater.
nevem kaj je že bil uni. se ga kdo spomni? V cenah goriva je bluzil k sto mater.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Holedino ::
Biti fantaik pomeni, da verjameš v nekaj za kar ni zanesljivih dokazov. Vendar tukaj ne gre za to, vsi dokazi pravijo da je v elektriki prihodnost avtomobilizma, to je danes leta 2022 kristalno jasno vsem, ki se vsaj malo spoznajo. Meni je bilo sicer to jasno že leta 2010, vaškim Janezom v gostilni ob pivu pa bo to jasno najkasneje v naslednje 5 letih. Fantatik je tisti, ki kljub vsem dokazom proti še vedno verjame v naftno pravljico, ki pa se počasi končuje. In to da se končuje je dejstvo. Ti si en navaden naftni fanatik. Petrolhead.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Ghost7 ::
fantje, govorimo z EV fanatikom. Enkrat je že en tak smetil po forumu, zgleda je ustvaril nov vzdevek.
nevem kaj je že bil uni. se ga kdo spomni? V cenah goriva je bluzil k sto mater.
Se spomnem ja.
Tale je že cele tri dni registriran.
Celo isto besedo Petrolhead je uporabil :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
s1m0n ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
m0LN4r ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
Ja rajs menjam v 20 letih en cilinder in eno sklopko, kot pa baterijo in kak oksidiran elektricni modul al pa pregrizene kable.
Ah pa da dodam, za Cliota ali pa Golfa vsaj vem, da bom dobil rezervne dele, skoraj 100% pa se to za vogalom takoj. Za nekega MG5 pa se lahko zgodi, da firma do takrat gre 2x v stecaj, rezervnih delov pa ne bo od nikoder. To je ze razvidno iz tega, ko hoces dandanes kako baterijo ali elektricni modul za 5 let staro stvar popravit, je pac tako, da rezervnega dela ni, ce pa je pa je tako drag, da ga raje vrzes v smeti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
s1m0n ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
Ja rajs menjam v 20 letih en cilinder in eno sklopko, kot pa baterijo in kak oksidiran elektricni modul al pa pregrizene kable.
Ah pa da dodam, za Cliota ali pa Golfa vsaj vem, da bom dobil rezervne dele, skoraj 100% pa se to za vogalom takoj. Za nekega MG5 pa se lahko zgodi, da firma do takrat gre 2x v stecaj, rezervnih delov pa ne bo od nikoder. To je ze razvidno iz tega, ko hoces dandanes kako baterijo ali elektricni modul za 5 let staro stvar popravit, je pac tako, da rezervnega dela ni, ce pa je pa je tako drag, da ga raje vrzes v smeti.
To pa lahko samo čas pokaže kako bo z deli... Drugače pa na 5 let starem e-Golfu še ni bilo nič menjano (razen tekočin, gum).
Ghost7 ::
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
Ja rajs menjam v 20 letih en cilinder in eno sklopko, kot pa baterijo in kak oksidiran elektricni modul al pa pregrizene kable.
Ah pa da dodam, za Cliota ali pa Golfa vsaj vem, da bom dobil rezervne dele, skoraj 100% pa se to za vogalom takoj. Za nekega MG5 pa se lahko zgodi, da firma do takrat gre 2x v stecaj, rezervnih delov pa ne bo od nikoder. To je ze razvidno iz tega, ko hoces dandanes kako baterijo ali elektricni modul za 5 let staro stvar popravit, je pac tako, da rezervnega dela ni, ce pa je pa je tako drag, da ga raje vrzes v smeti.
To pa lahko samo čas pokaže kako bo z deli... Drugače pa na 5 let starem e-Golfu še ni bilo nič menjano (razen tekočin, gum).
Sej točno to ti hoče povedat. Za MGja je dobava delov čez 15 let vprašljiva, za VW pa veš da bo.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Holedino ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10kEUR ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Ravno nasprotno. Gledam ŠIROKO. VIdim tudi energetsko NEODIVISNOST od Amerike in Rusije, nekaj kar povprečen Janez pojma nima in mu je vseeno. VIdim energetsko neodvisnost tako države, kot posameznika, ki postavi sončno elektrarno in je SAMOOSKRBEN z svojo energijo. VIdim okoljski vidik, ko bomo končno nehali zastrupljati same sebe, ker zaradi fosilnih goriv umre 8,7 milijona ljudi vsako leto.
Glede začetne cene: kredit eko sklada. Šparaš že s prvim dnevom naprej. Električni avto na kredit eko sklada je cenejši od naftnega avtomobila na kredit plus gorivo. Ceneje pride na mesec. Moj prijatelj je vedno pravil da ni tako bogat da bi si lahko privoščil naftni avto. Vzel je Nissan Leafa na kredit. Pa v bloku je. Seveda si je zrihtal inštalacijo štekarja na zunanjo steno bloka.
Ps: zdele ste v zadnje 20 minutah naštofali ene 50 postov! lol.
. 10x nižja cena vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
mn ::
Ne bom vsega pastal kar si ti nasmetil pod tole, ampak to niso viri, so kvečjemu data pointi.
So viri in ZNANSTVENE študije v katerih so merili degradacijo na 300 vozlih Tesla! ;)
Potem ti ne bo problem je linkat. Vse kar jaz tam vidim so social media posti posameznih lastnikov in blog posti EV "Owners klubov"
Enako kot bi jaz sedaj začel iskati ljudi, ki so jim že tretjo baterijo zamenjali v garanciji - tudi tega je polno po internetu. To je brez veze, nekateri imajo srečo nekateri smolo, v svoji računici moraš pa obe skrajnosti upoštevati.
Seveda. 300 naključno izbranih vozil ti pove svoje. Imaš pa na natu tudi podatke za 6000 naključnih električnih vozil ki kažejo enako zgodbo. ;)
Ravno v tem je point, ker nič kar si linkal niso podatki NAKLJUČNIH lastnikov. Kažejo zelo verjeten "survivorship bias".
Saj ko boš enkrat začel svoj denar služiti in zapravljati ne od staršev boš razumel. Ozirom ko se boš prvič opekel.
Že služim svoj denar, od staršev pa nič ne dobivam že preko 15 let. Tako da se spet motiš. Ampak zdej mi pa povej kaj ima služenje ali ne služenje denarja z degradacijo baterije?! POPOLNOMA NIČ!! Še debatirat ne znaš, sam tih bod!
Z degradacijo baterije nič. S tem, da razumeš da to da stvar samo kupiš in nimaš nobenega stroška več pa ogromno. REcimo cena vgrajene hišne baterije ni samo cena dovolj LiIon celic, da prideš do željene kapacitete.
Ko gledam recimo toplotne črpalke, tudi vidiš spet ceno 4k EUR, ko pa gledaš celotno investicijo si pa hitro na *2 v resnici.
Holedino ::
Potem ti ne bo problem je linkat. Vse kar jaz tam vidim so social media posti posameznih lastnikov in blog posti EV "Owners klubov"
Če si prelen da bi kliknil na link in prebral cel post, potem ti ne morem pomagat! ZANALAŠČ ne bom prilepil linkov še četrtič! 3x je bilo zadost. Len si k fuks!
Ravno v tem je point, ker nič kar si linkal niso podatki NAKLJUČNIH lastnikov. Kažejo zelo verjeten "survivorship bias".
Ne. Notri so študije z reprezentativnimi in zadosti velikimi vzorci!
Z degradacijo baterije nič. S tem, da razumeš da to da stvar samo kupiš in nimaš nobenega stroška več pa ogromno.
Torej si končno spoznal da nima prav nič s temo debate! Končno!
REcimo cena vgrajene hišne baterije ni samo cena dovolj LiIon celic, da prideš do željene kapacitete.
To vem bolj od tebe. Rabiš še BMS in inverter ki podpira prikljućitev baterije. AMpak inverter rabiš tako ali tako, tisti ki podpirajo tudi baterijo pa niso prav nič dražji od navadnih. BMS te pa pride 100 do 150 EUR. 10 kWH baterij pa jurja in pol če veš kje naročiti. Novih baterij, da se razume.
Ko gledam recimo toplotne črpalke, tudi vidiš spet ceno 4k EUR, ko pa gledaš celotno investicijo si pa hitro na *2 v resnici.
Ne. Upošteval sem ceno 7kEUR. 4kEUR je DRAŽJA glede na plinsko peč skupaj z inštalacijo. Torej 4kEUR je RAZLIKE, ko računaš vračilno dobo glede na plinsko peč moraš upoštevat samo to RAZLIKO. TO bi ti moglo bit jasno..to so osnove..pa sem pri plinski peči premalo upošteval da stane samo 3 jurje skupaj z inštalacijo, v realnosti pride več, kar razliko glede na toplotno črpalko ŠE ZNIŽA in vpračilno dobo ŠE SKRAJŠA.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Jaz ce sestejem zadnje tri leta servise, tankanje in novo nabavno ceno. Sem se vedno nekaj tisocakov pod ceno novega MG5, ki je recimo tale (vir): https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Boknedaj kaksnega bolj kvalitetnega EVja, ki je 2x tolko.
Saj fosilce tak dobro skup delajo, da moraš letno na servis :) Kaj šele, da ti preskoči veriga, jermenica...Po moji statistiki z ICEji ni problemov, razen ce kupujes 15 let stare zgonjene in nevzdrzevane, potem ja.
Ko bo folk zadovoljen s ceno in dometom EVjev bo življenska doba baterij na stranskem tiru. Po statistiki, ki jo imamo se držijo kar solidno, treba je tudi vedet, da imajo vse te baterije buffer, da lahko koliko se, da to izgubo po tolikih letih kompenzirajo.
Servisi so pa boljkone zaradi garancije. Tudi EV je fajn, ce se enkrat na leto dvigne in pregleda podvozje in zbrise errorje iz log fajla.
Mogoče res... Ampak pri ICEjih je 30% okvar povezanih z okvaro na pogonskem sklopu. (Podatki za 2021, nemčija)
Ja rajs menjam v 20 letih en cilinder in eno sklopko, kot pa baterijo in kak oksidiran elektricni modul al pa pregrizene kable.
Ah pa da dodam, za Cliota ali pa Golfa vsaj vem, da bom dobil rezervne dele, skoraj 100% pa se to za vogalom takoj. Za nekega MG5 pa se lahko zgodi, da firma do takrat gre 2x v stecaj, rezervnih delov pa ne bo od nikoder. To je ze razvidno iz tega, ko hoces dandanes kako baterijo ali elektricni modul za 5 let staro stvar popravit, je pac tako, da rezervnega dela ni, ce pa je pa je tako drag, da ga raje vrzes v smeti.
To pa lahko samo čas pokaže kako bo z deli... Drugače pa na 5 let starem e-Golfu še ni bilo nič menjano (razen tekočin, gum).
Rusko ruleto ni treba igrati, ce poznas kolko tolko kako zadeve laufajo na trgu. MG5 je ze bil parkrat v stecaju, menjal parkrat lastnike, enako kot tesla.
Ja kaj ti to pomaga, ce bo potem cez 10 let nova baterija zaradi inflacije presegla ceno celega avta. Seveda poleg baterije bos se placal nekaj tisocakov za XY stevilo ur dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Ghost7 ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Tako je, EV se že res da splača (ne vedno, ampak si hitro v območju), vendar moraš imeti na začetku 40.000, pri ICEju pa lahko 15.000 in potem z uporabo prideš do 40.000 in celo več. Ampak to je tako kot kredit, vedno je mal dražje.
Težava nastopi, da 15.000€ (in manj, če je rabljeno) si marsikdo lahko privošči in reskira manj s kreditom, kot pa 40.000 in več za katerih se procent kreditno sposobnih naglo zmanjšuje.
Meni recimo bi se EV splačal, amapk glede na vse skupaj, od kreditov, vojne, in nestabilnosti finančnih trgov, bi zdajle, če bi rabil šel po plinsko Sandero StepWay, (glede na videno kvaliteto gradnje EVjev so tam-tam :D)
Košta te 16.000 ful option (verjetno še manj), plin je po 1€, deli bodo, servis in registracija je pocen, dobiš subvencijo itd. Pa dobro držijo ceno, če zagusti jo še vedno ugodno prodam.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
m0LN4r ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Ravno nasprotno. Gledam ŠIROKO. VIdim tudi energetsko NEODIVISNOST od Amerike in Rusije, nekaj kar povprečen Janez pojma nima in mu je vseeno. VIdim energetsko neodvisnost tako države, kot posameznika, ki postavi sončno elektrarno in je SAMOOSKRBEN z svojo energijo. VIdim okoljski vidik, ko bomo končno nehali zastrupljati same sebe, ker zaradi fosilnih goriv umre 8,7 milijona ljudi vsako leto.
Glede začetne cene: kredit eko sklada. Šparaš že s prvim dnevom naprej. Električni avto na kredit eko sklada je cenejši od naftnega avtomobila na kredit plus gorivo. Ceneje pride na mesec. Moj prijatelj je vedno pravil da ni tako bogat da bi si lahko privoščil naftni avto. Vzel je Nissan Leafa na kredit. Pa v bloku je. Seveda si je zrihtal inštalacijo štekarja na zunanjo steno bloka.
Ps: zdele ste v zadnje 20 minutah naštofali ene 50 postov! lol.
Kaj ti to pomaga, ce si itak odvisen od kitajskih avtov in afriskih rudnikov.
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Ravno nasprotno. Gledam ŠIROKO. VIdim tudi energetsko NEODIVISNOST od Amerike in Rusije, nekaj kar povprečen Janez pojma nima in mu je vseeno. VIdim energetsko neodvisnost tako države, kot posameznika, ki postavi sončno elektrarno in je SAMOOSKRBEN z svojo energijo. VIdim okoljski vidik, ko bomo končno nehali zastrupljati same sebe, ker zaradi fosilnih goriv umre 8,7 milijona ljudi vsako leto.
Glede začetne cene: kredit eko sklada. Šparaš že s prvim dnevom naprej. Električni avto na kredit eko sklada je cenejši od naftnega avtomobila na kredit plus gorivo. Ceneje pride na mesec. Moj prijatelj je vedno pravil da ni tako bogat da bi si lahko privoščil naftni avto. Vzel je Nissan Leafa na kredit. Pa v bloku je. Seveda si je zrihtal inštalacijo štekarja na zunanjo steno bloka.
Ps: zdele ste v zadnje 20 minutah naštofali ene 50 postov! lol.
Ja lepo za njega. Za vecino nas pa ni vseeno, ce se vozimo v Leafu ali cem drugem. Ne gledamo na vsak cent, si kupimo kar si zelimo s trdo prigaranim denarjem, ne pa to kar nam hoce en Hlodino prodat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kriptobog ::
Odvisno kateri. Električni MG5 v primerjavi z Volkswagen Passat karavanom že prvi dan, ker je že za nakup cenejši (električni je cenejši za nakup, da se razume).
Elektricni MG5 se v nobeni kategoriji ne more primerjat s Passatom. Najdi EV karavana v istem razredu in potem primerjaj.
m0LN4r ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10k€ ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Tako je, EV se že res da splača (ne vedno, ampak si hitro v območju), vendar moraš imeti na začetku 40.000, pri ICEju pa lahko 15.000 in potem z uporabo prideš do 40.000 in celo več. Ampak to je tako kot kredit, vedno je mal dražje.
Težava nastopi, da 15.000€ (in manj, če je rabljeno) si marsikdo lahko privošči in reskira manj s kreditom, kot pa 40.000 in več za katerih se procent kreditno sposobnih naglo zmanjšuje.
Meni recimo bi se EV splačal, amapk glede na vse skupaj, od kreditov, vojne, in nestabilnosti finančnih trgov, bi zdajle, če bi rabil šel po plinsko Sandero StepWay, (glede na videno kvaliteto gradnje EVjev so tam-tam :D)
Košta te 16.000 ful option (verjetno še manj), plin je po 1€, deli bodo, servis in registracija je pocen, dobiš subvencijo itd. Pa dobro držijo ceno, če zagusti jo še vedno ugodno prodam.
Odplacan avto v garazi je odplacan, pa ce ni dnarja za ga premikat, lahko stoji in ko so spet cekini se peljes naprej.
Kredita se pa ne resis tako lahko, ce se ga pa, pa spet nimas nic doma, v primeru, da ga rabis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mn ::
Odvisno kateri. Električni MG5 v primerjavi z Volkswagen Passat karavanom že prvi dan, ker je že za nakup cenejši (električni je cenejši za nakup, da se razume).
Elektricni MG5 se v nobeni kategoriji ne more primerjat s Passatom. Najdi EV karavana v istem razredu in potem primerjaj.
Ja, to je še en primer, kjer se prav vidi da nikoli ni kupoval ničesar vrednejšega od elektro skiroja.
Da ne rečemo, da kitajec z MG znamko šele tipa na evropski trg. Če bo uspel, bo ostal, če ne, upaj da dela, ali pa sam išči rezervne dele po Kitajski.
Ne vem, jaz raje dam še tistih par jurjev zraven pa kupim znamko, ki ima dejansko servisno mrežo pri nas.
Ghost7 ::
Saj ma veliko prav ampak se mi zdi, da gleda na stvari preveč ozko ali samo iz svojega vidika. Cene so za večino ljudi še previsoke to, da je dolgoročno EV cenejši ne pomaga veliko, če v začetku nimaš dodatnih 10kEUR ali več, da si lahko privoščiš EV v enakem razredu vozila.
Tako je, EV se že res da splača (ne vedno, ampak si hitro v območju), vendar moraš imeti na začetku 40.000, pri ICEju pa lahko 15.000 in potem z uporabo prideš do 40.000 in celo več. Ampak to je tako kot kredit, vedno je mal dražje.
Težava nastopi, da 15.000EUR (in manj, če je rabljeno) si marsikdo lahko privošči in reskira manj s kreditom, kot pa 40.000 in več za katerih se procent kreditno sposobnih naglo zmanjšuje.
Meni recimo bi se EV splačal, amapk glede na vse skupaj, od kreditov, vojne, in nestabilnosti finančnih trgov, bi zdajle, če bi rabil šel po plinsko Sandero StepWay, (glede na videno kvaliteto gradnje EVjev so tam-tam :D)
Košta te 16.000 ful option (verjetno še manj), plin je po 1EUR, deli bodo, servis in registracija je pocen, dobiš subvencijo itd. Pa dobro držijo ceno, če zagusti jo še vedno ugodno prodam.
Odplacan avto v garazi je odplacan, pa ce ni dnarja za ga premikat, lahko stoji in ko so spet cekini se peljes naprej.
Kredita se pa ne resis tako lahko, ce se ga pa, pa spet nimas nic doma, v primeru, da ga rabis.
Seveda je 15.000 lažje našparat in skeširat kot 40.000
Res je, amapk hočem samo povedat, da je 15 jurjev lažje zbrat kot 40. Tudi obroke se da na daljše obdobje z precej manjšimi zneski. Plus zakreditirat se ne greš, če si pameten in veš, da si v naslednje pol leta lahko v težavah in je potem znesek že toliko in toliko manjši.
Mislim, da Dacio oglašuejo že za 89EUR na mesec NOVO, na mislim, da 10 let. Pri EVjih je ta znesek hitro 400EUR+.
Lažje si sposodiš 1000 za 10 obrokov, kot 4000 pri nekom, da te banka ne "hakla".
Plus za 90EUR boš že nafušal, 400EUR pa težko plus že živel (življenski stroški).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
m0LN4r ::
Ja saj. Lazje se je iz mesca v mesec prebijat. To je bistvo. Tistim, ki serjejo denar je itak vseeno al ma 400e al 599e obroka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Res je, amapk hočem samo povedat, da je 15 jurjev lažje zbrat kot 40.
Tisti z malo več denarja so zmeraj bolje in cenejše čez prišli, to ni nič novega.
m0LN4r ::
Tisti, ki serjejo skesirajo avto in se jim jebe za obroke :D
Kokr vem ne. To so lizingi za nekaj jurjev na mesec. Ne govoriva o istih ljudeh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
Tisti, ki serjejo skesirajo avto in se jim jebe za obroke :D
Kokr vem ne. To so lizingi za nekaj jurjev na mesec. Ne govoriva o istih ljudeh.
Moj brat je vcasih prodajal avte. V vecini primerov je bilo tako, da avti do 5k so se kesirali, od 5k do 100k so bili leasingi, nad 100k pa vecinoma spet kesiranje...
Verjamem pa da marsikdo jemlje na leasing za vec jurjov na mesec, predvsem tisti, ki jih jemljejo na firmo.
Mato989 ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Od kod ti ideja, da ti je dolžen nekdo prodat tak avto? Prodajali bojo slej ko prej samo še električne, enostavno zato, ker ICE ne bojo več rentabilni - za proizvajalce, zate nikogar ne briga. Ti boš pa kupil kar bo, ali pa vozil stare garje ali hodil peš. Demokracija je, lahko delaš kar češ. Samo smrdet več prav dolgo ne boš smel po mestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Zakva da fak imas povprecno na avtocesi 85-90? Za take je avtobus.
Mato989 ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Zakva da fak imas povprecno na avtocesi 85-90? Za take je avtobus.
Zato ker če se pelješ od doma pa do avtoceste pol pa še po ljubljani NE MOREŠ imet povprečne 125 ampak je bistveno nižja... in to računam da je nekje 90km/h realno...
razen če ti da prideš do cilja pri tromostovju pelješ po LJ ulica pvoprečno 125.... no ti ja, ko si superman, ostali pač ne...
Od kod ti ideja, da ti je dolžen nekdo prodat tak avto? Prodajali bojo slej ko prej samo še električne, enostavno zato, ker ICE ne bojo več rentabilni - za proizvajalce, zate nikogar ne briga. Ti boš pa kupil kar bo, ali pa vozil stare garje ali hodil peš. Demokracija je, lahko delaš kar češ. Samo smrdet več prav dolgo ne boš smel po mestih.
Smrdeli bomo še dolgo brez skrbi, bo ekonomija prizeljila EV loverje kmalu =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
Smrdeli bomo še dolgo brez skrbi, bo ekonomija prizeljila EV loverje kmalu =)
No no, ni vprašanje, če si boš v prihodnosti lahko privoščil EV, vprašanje je, če si ga boš lahko NE privoščil. Dobro, kriptobog si ga bo lahko NE privoščil, ker je pač bog, ampak ostala raja...dvomim.
V Nemčiji je elektrika dražja od nafte, ni debate, tam se EV ne more "splačat" in je samo "kul". Ampak kot si napisal, ekonomija bo tudi Nemce slej ko prej prizemljila. Ker ne more bit energija iz nafte cenejša kot električna, če pa iz nafte lahko narediš več koristne energije, če jo spremeniš v elektriko. To enostavno nima smisla. V Nemčiji so imele nekatere firme že zdavnaj svoje plinske elektrarne, zdaj bojo imele pa še dizel generatorje...ma kam pa pridemo s tem, to je norost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Zakva da fak imas povprecno na avtocesi 85-90? Za take je avtobus.
Zato ker če se pelješ od doma pa do avtoceste pol pa še po ljubljani NE MOREŠ imet povprečne 125 ampak je bistveno nižja... in to računam da je nekje 90km/h realno...
razen če ti da prideš do cilja pri tromostovju pelješ po LJ ulica pvoprečno 125.... no ti ja, ko si superman, ostali pač ne...
Od kod ti ideja, da ti je dolžen nekdo prodat tak avto? Prodajali bojo slej ko prej samo še električne, enostavno zato, ker ICE ne bojo več rentabilni - za proizvajalce, zate nikogar ne briga. Ti boš pa kupil kar bo, ali pa vozil stare garje ali hodil peš. Demokracija je, lahko delaš kar češ. Samo smrdet več prav dolgo ne boš smel po mestih.
Smrdeli bomo še dolgo brez skrbi, bo ekonomija prizeljila EV loverje kmalu =)
Pol si se samo storasto izrazil. :)
Holedino ::
Utk: Nemčija ima samo za gospodinjstva elektriko po 0,3 EUR na kWh, za firme je po 0,18 EUR na kWh. Nemci so obnovljive vire subvencionirali s pogodbami za 20 let vnaprej vse od leta 2010 do 2030. Leta 2010 so bili obnovljivi viri še zelo dragi, danes so najcenejši vir energije. Ampak tiste pogodbe iz leta 2010 trajajo 20 let in ko bodo leta 2030 Nemci odplačali svoje grehe za nazaj, bodo imeli zelo poceni elektriko. Več tukaj:https://www.engineeringnews.co.za/artic...
Tudi če sedajle gledamo PROIZVODNO ceno elektrike v Nemčiji je povsem na ravni drugih držav, PROIZVODNA cena, torej ta moder stolpec pri Nemčiji je na ravni povprečja EU:
Sicer pa tudi v Nemčiji imajo lahko sončne elektrarne in filajo za 0,02 EUR na kWh, kar pomeni ranga 0,3 EUR na 100 km (ranga 30 do 40x ceneje kot na naftne derivate), pa tudi če iz omrežja filajo pri povprečni porabi nekih 17 kWh na 100 km, je to še vedno 5 EUR na 100 km, kar je še vedno 2x ceneje kot na naftne derivate. Ampak pri nas je pa nočna tarifa po cca 0,08 EUR na kWh in se na elektriko vozimo 9x ceneje kot na naftne derivate (Nemčija ima pač pretty much najdražjo ceno elektrike v Evropi). Zaradi starih grehov. Grehov ki jih bodo poplačali do leta 2030.
ps:pa verjetno imajo tudi v Nemčiji "nočno tarifo" oziroma off peak hours, teh 0,3 EUR na kWh je neko all around povprečje, off peak je še ceneje. Ostalih vaših 50 postov na nazaj bom pa odgovoril ko se mi bo dalo, zdele se mi ne da. Čez par urc zvečer se mi bo najbrž dalo. Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.
Tudi če sedajle gledamo PROIZVODNO ceno elektrike v Nemčiji je povsem na ravni drugih držav, PROIZVODNA cena, torej ta moder stolpec pri Nemčiji je na ravni povprečja EU:
Sicer pa tudi v Nemčiji imajo lahko sončne elektrarne in filajo za 0,02 EUR na kWh, kar pomeni ranga 0,3 EUR na 100 km (ranga 30 do 40x ceneje kot na naftne derivate), pa tudi če iz omrežja filajo pri povprečni porabi nekih 17 kWh na 100 km, je to še vedno 5 EUR na 100 km, kar je še vedno 2x ceneje kot na naftne derivate. Ampak pri nas je pa nočna tarifa po cca 0,08 EUR na kWh in se na elektriko vozimo 9x ceneje kot na naftne derivate (Nemčija ima pač pretty much najdražjo ceno elektrike v Evropi). Zaradi starih grehov. Grehov ki jih bodo poplačali do leta 2030.
ps:pa verjetno imajo tudi v Nemčiji "nočno tarifo" oziroma off peak hours, teh 0,3 EUR na kWh je neko all around povprečje, off peak je še ceneje. Ostalih vaših 50 postov na nazaj bom pa odgovoril ko se mi bo dalo, zdele se mi ne da. Čez par urc zvečer se mi bo najbrž dalo. Ni moja naloga da vas vlečem iz zmote, vlečte se sami. To da vas vlečem iz zmote je moja dobra volja. Glede na to da lahko pišete neumnosti po forumu sklepam da Google IMATE, torej gasa, ne bi smelo biti pretežko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
ZveeZ ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Iz ene (inzenirske) skrajnosti v drugo.
Wtf potrebujes 300-400km range za 8kkm na leto?
Jaz jih stancam 40k pa predvidevam, da bi mi zadostoval tak z 200km rangea in hitrim polnjenjem.
Holedino ::
Pusti Matota, on je bedak. Sploh ne ve kaj gobezda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Mato989 ::
Kot pravimo, še do danes v EUju ni naprodaj EV ki bi bil primerljiv za sledečega userja:
1. delaš dnevno (na služben dan) 25km ..... Torej cca 8.000km/LETO
2. Imaš budget za avto max 16.000EUR (torej ranga Clio z nekaj dodatne opreme)
3. Nimaš možnosti dnevnegap riklopa na polnilec (in tudi nočeš ker proti temu sem oramo borit) torej pričakuješ da bo EV imel REALNEGA dosega cca 300-400km pri 10 stopinjah in 85km povprečni hitrosti vožnje...
Torej ko bom imel na voljo avto Clio z baterijo (EV) ki bo imel doseg cca 350km (REALEN, torej ne pri 25 stopinjah in povprečni hitrosti 45km/h ampak pri 10 stopinjah in povprečni 85-90km/h torej AVTOCESTA!)
takrat bom rekel da je EV izbira dobra za SKORAJ vsakega... danes je EV dobra izbira samo za one ki imajo dosti keša in jim leži in imajo po sreči še SE
Iz ene (inzenirske) skrajnosti v drugo.
Wtf potrebujes 300-400km range za 8kkm na leto?
Jaz jih stancam 40k pa predvidevam, da bi mi zadostoval tak z 200km rangea in hitrim polnjenjem.
Zato ker če delam 25km/dan pričakujem da bom z 1 polnjenjem naredil vsaj 50% tolko kot če 1x natankam bencin danes... in če CLio danes zmore 800km z 1 tankom, pričakujem da bo PODOBNE cene EV zmogel vsaj približno polovico tega...
Nekateri pač ne živimo v bajti in nimamo 2 metra od vhoda priključka za avto kajne? Torej če živim v bloku mi mora 1 polnjenje zadostovat za 14 DNI +15% backup kilometrine da sem miren...
Torej (10x 25km) + 15% cena pa mora bit primerljiva današnjem Cliotu bencinarju s srednjo opremo torej ene 16k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Sam za avto dam maksimalno mojo mesečno plačo, plus max. 50% če bi mi bil avto res všeč.
Tako da elektro odpade . Itak kupujem rablhjene avte, naj idioti kupoujejo nove in jih meni poceni prodajajo. Avto mi pač ni fetiš, in se mi ni treba kazat z njim...
Eko fašisti hočejo vse na elektriko, ampak JE je treba zapirati, HE pobijajo živali (čeprav se ustvari nov ekosistem), VE super (sam kaj ko pobijajo ptiče), PE pač ne gre (Rusija:Ukrajina tekma), na koncu so pa srečni s TE (največje sranje).
Eko fašistov tudi ne moti, da se večina surovin za njihovo penisiranje koplje v afriških rudnikih (otroci večinska delovna sila), predeluje na Kitajskem (ni eko standardov, počasi bodo, ker tudi oni nočejo živeti v sranju), sam da je doma vse lepo in zeleno.
Pač hinavščina presranih Evropejcev, ki prave bede še viddeli niso.
Tako da elektro odpade . Itak kupujem rablhjene avte, naj idioti kupoujejo nove in jih meni poceni prodajajo. Avto mi pač ni fetiš, in se mi ni treba kazat z njim...
Eko fašisti hočejo vse na elektriko, ampak JE je treba zapirati, HE pobijajo živali (čeprav se ustvari nov ekosistem), VE super (sam kaj ko pobijajo ptiče), PE pač ne gre (Rusija:Ukrajina tekma), na koncu so pa srečni s TE (največje sranje).
Eko fašistov tudi ne moti, da se večina surovin za njihovo penisiranje koplje v afriških rudnikih (otroci večinska delovna sila), predeluje na Kitajskem (ni eko standardov, počasi bodo, ker tudi oni nočejo živeti v sranju), sam da je doma vse lepo in zeleno.
Pač hinavščina presranih Evropejcev, ki prave bede še viddeli niso.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 261570 (9935) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132569 (92634) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 67304 (47144) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31331 (26136) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34404 (30935) | bluefish |