Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
kriptobog ::
Holedino ::
Subvencija je takrat bila 7000 EUR. Sam povem. Ne vem zakaj bi gledal brez subvencije, ker subvencija ti pripada. Danes je subvencija 4500 EUR. Glede minimalističnega avta: za drugi avto v družini je perfect. Pač za do šihta pa nazaj pa za po trgovinah in podobne zadeve se fjakat okol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Utk ::
Tist MG5 ni nič slabši kot focus, ki si ga prodal. Drugo je pa to, da če gledaš neke audije za 50 jurjev, je brez veze govorit o šparanju.
Potem je brezveze govoriti, da je EV v vsakem primeru cenejsi. Pac ni v vsakem primeru.
Če hočeš prit cenejše čez, potem z EV zmeraj lahko prideš cenejše čez. Pustimo zdaj stare mame in matota, ki vozijo 15 let stare avte za 200 evrov, tistih 8000 km letno.
Če ti pa "cenejše" ni tako zelo huda prioriteta, potem je pa brez veze sploh kaj komplicirat. Kupi kar ti paše.
Jaz se z električnim vozim v službo in tako malo naokoli, ne predaleč, in za tiste pol ure, ali pa kdaj uro, na dan mi je tudi leaf dovolj udoben. Če greš nekam 500 km, je pa drugo, ampak tam itak ne grem z njim. Itak se pa lepše pelje od podobnih avtov, ker je avtomatik, ima kar nekaj opreme, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Holedino ::
s1m0n: Še zmer bi se ga splačalo, ker bi še zmeraj ZASLUŽIL 3000 EUR samo s prodajo tudi če subvencije ne bi bilo. 11k je stal 2018, zdej stane 21kEUR 4 leta rabljen. TOrej 10k zasluška. Brez subvencije 7000 EUR bi še vedno imel zaslužek samo s prodajo. Nič ne bi rabil narediti, samo kupil bi ga in pol čez 4 leta prodal. Lahko ga pa tudi uporabljaš vmes in še na gorivu ene 8000 EUR prišparaš v teh 4 letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
jotunn2 ::
Ja ce ti je sparanje glavni cilj v zivljenju potem ok. Si kupis 10 let starega Zoe in ce cijazis v sluzbo zastonj (kao), pa se v tem primeru, te krepko ceneje pride bencinar. Pac kupis staro gajbo za 500eur in z bencinom nikoli ne bos prisel do razlike, katero bi moral placati za EV. Tako da evo niti za tiste, ki jim je sparanje glavni cilj zivljenja, EV ni
Mene osebno pac boli k za tistih par 1000eur letno za bencin in se tudi v sluzbo raje peljem v normalen avtu ne v gajbi za krompir.
Mene osebno pac boli k za tistih par 1000eur letno za bencin in se tudi v sluzbo raje peljem v normalen avtu ne v gajbi za krompir.
s1m0n ::
s1m0n: Še zmer bi se ga splačalo, ker bi še zmeraj ZASLUŽIL 3000 EUR samo s prodajo tudi če subvencije ne bi bilo. 11k je stal 2018, zdej stane 21kEUR 4 leta rabljen. TOrej 10k zasluška. Brez subvencije 7000 EUR bi še vedno imel zaslužek samo s prodajo. Nič ne bi rabil narediti, samo kupil bi ga in pol čez 4 leta prodal. Lahko ga pa tudi uporabljaš vmes in še na gorivu ene 8000 EUR prišparaš v teh 4 letih.
Že že ampak, če toliko nisi pripravljen dati (ali toliko denarja nimaš na razpolago) je pač predrag.
Utk ::
Ja ce ti je sparanje glavni cilj v zivljenju potem ok. Si kupis 10 let starega Zoe in ce cijazis v sluzbo zastonj (kao), pa se v tem primeru, te krepko ceneje pride bencinar. Pac kupis staro gajbo za 500eur in z bencinom nikoli ne bos prisel do razlike, katero bi moral placati za EV. Tako da evo niti za tiste, ki jim je sparanje glavni cilj zivljenja, EV ni
Mene osebno pac boli k za tistih par 1000eur letno za bencin in se tudi v sluzbo raje peljem v normalen avtu ne v gajbi za krompir.
Moja gajba za krompir je dolga 4,4 m, ima tempomat, rikverc kamero, prek telefona si lahko vklopim gretje, da ni treba drgnit pozimi, malo višje se sedi, tiha je, ni treba prestavljat, letni servis pa obsega menjavo filtra klime. Če hočeš podobno normalen ICE avto ni čisto nič cenejši.
Holedino ::
upis 10 let starega Zoe in ce cijazis v sluzbo zastonj (kao), pa se v tem primeru, te krepko ceneje pride bencinar.
Ni res. Kar zračunej koliko daš za gorivo v 10 letih koliko boš še imel tega Zoeta.
Pac kupis staro gajbo za 500eur in z bencinom nikoli ne bos prisel do razlike, katero bi moral placati za EV.
Govorjenje na pamet. V resnici pa pri 100 km prevoženih na dan v 15 letih prišparaš 51.000 EUR (že zračunano zgoraj, beri zgoraj), kar pomeni da v 10 letih dve tretjini tega, kar pomeni da v 10 letih prišparaš 33.600 EUR. Med Cliotom za 200 EUR in Zoetom je 15kEUR razlike v nakupni ceni, torej si še vedno prišparal 18.000 EUR. Da se pa v Zoetu voziš mnogo bolje in z več opreme kot z Cliotu za 200 EUR pa mislim da ni treba razlagati. TO je pri filanju iz omrežja, če imaš pa sončno elektrarno pa prišparaš še več. Če gre pa dizel gor iz 1,6 EUR, kar vsi vemo da bo šel pa še več. Pa prihrankov na servisih in cestni taksi ki tudi kar precej nanesejo sploh upoštevali nismo. Če upoštevamo še to, je prihranek še višji.
. Tako da evo niti za tiste, ki jim je sparanje glavni cilj zivljenja, EV ni :))
Ne drži.
. Tako da evo niti za tiste, ki jim je sparanje glavni cilj zivljenja, EV ni :))
1000 EUR letno pomeni da se malo voziš, vendar tudi to je 15.000 EUR v 15 letih. In EV lahko kupiš tudi tak ki ni gajba. Zoe je mnogo boljši avto kot pa CLio za 200 EUR. Obstajo pa še boljši od Zoeta če hočeš. Overall so električni avtomobili superiorna tehnologija napram avtom na termične motorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
aja, pa za 15k€ (kar je na dolgi rok CENEJE kot bencinski Clio za 200 €) ni treba da kupiš Zoeta. Lahko tudi BMW i3 REX. Se voziš na elektriko večino časa, ko pa hočeš na daljše razdalje ima pa avto bencinski podaljševalnik dosega. Rabjen cirka 15k€. Kar je ceneje kot Clio za 200 €. Da je pa BMW i3 boljši avto z milijonkrat več opreme in boljšo vožnjo pa mislim da ni treba razlagati.
jotunn2 ::
upis 10 let starega Zoe in ce cijazis v sluzbo zastonj (kao), pa se v tem primeru, te krepko ceneje pride bencinar.
Ni res. Kar zračunej koliko daš za gorivo v 10 letih koliko boš še imel tega Zoeta.
No daj poracunaj. Najcenejsi EV (z baterijo, kakrsnakoli ze je) je trenutno na avto.netu 11 let star Citroen C-Zero za 6750eur. Kot nov je imel 80km dosega, 11 let star ga ima verjetno ravno iz parkinga ven do sredine ceste. Ce kupis recimo Renault Twingo za 350eur ti ostane cca. 6400eur za bencin. Ce vzamemo da naredis recimo 15.000km letno v sluzbo in nazaj, te pri porabi Twinga (vzamemo 6.1/100km po spritmonitorju za 1.2 Twingo) pride to cca. 1200eur letno. Torej se "zastonj" vozis cca. 6 let. Kaj bo cez 6 let s takrat 17 let staro baterijo tega C-Zero lahko samo ugibamo (no zares nam ni treba ker se precej dobro ve kaj bo). Kaj bo s Twingom za 350eur? Najbrz bo na odpadu, ti pa bos imel "novega" za naslednjih 350eur. Bos se ti poracunal tvoj ROI?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jotunn2 ()
Holedino ::
No daj poracunaj.
Sem že. Za ZOeta in BMW i3. Oboje je DOSTI cenejše od bencinskega CLiota za 200 €.
jotunn2 ::
No daj poracunaj.
Sem že. Za ZOeta in BMW i3. Oboje je DOSTI cenejše od bencinskega CLiota za 200 EUR.
No potem racunaj se enkrat ker si se kot kaze precej zmotil. Ali pa vsaj prikazi izracun. Jaz sem ga za najcenejsi C-Zero vs. ne najcenejsi Twingo.
Oz. sorry priznam da je moj napacen, ker nisem racunal stroskov elektrike. V tem primeru je samo se bolj v minus za EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jotunn2 ()
Utk ::
Nihče ni reku, ali pa ne bi smel rečt, da je VSAK EV cenejši od VSAKEGA ICE.
Pa tudi tist tvoj twingo za 350 evrov ne bo naredil kaj dost več kot 80 km preden se ustavi.
Pa tudi tist tvoj twingo za 350 evrov ne bo naredil kaj dost več kot 80 km preden se ustavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jotunn2 ::
Holedino ::
Kot nov je imel 80km dosega, 11 let star ga ima verjetno ravno iz parkinga ven do sredine ceste.
NI res. 11 let stari C-zeroti imajo 80 % originalnega dosega. Ko je bil nov je imel realnih 85 km dosega, torej 80 % tega je 68 km dosega. Recimo da imaš do šihta in nazaj 55 km. To pomeni da skupaj z kakšnimi izleti za vikend narediš 20.000 km na leto. To pomeni da pri porabi 6,5 litra porabiš 2080 EUR za gorivo na leto. C-zero je pa dražji za 6400 EUR kot si sam videl. Torej dobre 3 leta da se ti povrne. Ter potem 4 leto 2000 EUR prihrana. 5 leto že 4000 EUR prihranka. 6 leto že 6000 EUR prihranka. 7 leto že 8000 EUR prihranka. 8 leto že 10.000 EUR prihranka. Pa prihranka na servisih in cestni taksi sploh upoštevali nismo. Če upoštevamo še to je prihranek še večji.
Nihče ni reku, ali pa ne bi smel rečt, da je VSAK EV cenejši od VSAKEGA ICE.
Tvoj prijatelj trdi tocno to in primerja 10let staro gajbo velikosti skirce z novim Audi A6.
Ne, nikjer nisem trdil da je VSAK EV cenejši od VSAKEGA ICE pri vsaki kilometrini. Je pa cenejši v 90 % primerov, to pa. PRimerjamo primerljivo s primerljvim, ne to kar si ti nadebiličil.
No daj poracunaj.
Sem že. Za ZOeta in BMW i3. Oboje je DOSTI cenejše od bencinskega CLiota za 200 EUR.
No potem racunaj se enkrat ker si se kot kaze precej zmotil. Ali pa vsaj prikazi izracun. Jaz sem ga za najcenejsi C-Zero vs. ne najcenejsi Twingo.
Oz. sorry priznam da je moj napacen, ker nisem racunal stroskov elektrike. V tem primeru je samo se bolj v minus za EV.
Ti si računal 12.000 km na leto, jaz pa sem računal 100 km povprečno na dan kar je 36.500 km na leto. Vidiš razliko? Poleg tega se tudi pri tvoji majhni kilometrini zadeva izenači po 6 letih in od takrat naprej je prihranek. Če pa upoštevaš večjo kilometrino in UPOŠTEVAŠ ceno elektrike pa se izenači po 3 letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Torej 100 km na dan je 36.500 km na leto. Pri porabi 6,5 litra dizla je to 3796 EUR za gorivo na leto. Za elektriko pri isti kilomerini je 400 EUR na leto. TOrej odštejemo to in pridemo na 3200 EUR letnega prihranka. V 10 letih je to 32.000 EUR prihranka. BMW i3 REX je pa samo 15.000 EUR dražji od bencinskega CLiota za 200 EUR, kar pomeni da prišparaš 17.000 EUR v 10 letih. Pol pa računej še ene 3000 EUR za redna in izredna popravila pri CLiotu in ti to prihranek poviša na 20.000 EUR, pol pa računej še 1000 EUR za cestno takso v 10 letih in prideš na 21.000 EUR prihranka v 10 letih. TOrej imaš BMW i3 REX, voziš se mnogo bolje in na dolgi rok 21.000 EUR CENEJE kot pa z zjahanim Cliotom za 200 EUR. Enough said.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Utk ::
Dej ti nehaj palamudit, ker si dolgočasen že sam sebi.
Na kratko, kdor hoče kaj prišparat z EV, lahko prišpara. Kdor se hoče vozit like a boss, se bo z EV vozil bolje. Kdor noče niti enega niti drugega, naj kupuje cliote za 500 evrov ali traktorje za 50 jurjev. Vsakemu svoje. Jaz si pa tudi o vsakem svoje mislim...
Na kratko, kdor hoče kaj prišparat z EV, lahko prišpara. Kdor se hoče vozit like a boss, se bo z EV vozil bolje. Kdor noče niti enega niti drugega, naj kupuje cliote za 500 evrov ali traktorje za 50 jurjev. Vsakemu svoje. Jaz si pa tudi o vsakem svoje mislim...
Holedino ::
Sam povem jebote no, kva si tečen zdej. BMW i3 rabljen je cenejši kot pa rabljen bencinski CLio za 200 EUR na dolgi rok. Sam povem. Zato pa fantje in punce: KARKULATOR V ROKE IN RAČUNAT! Študije jasno kažejo da lastniki avtomobilov kar za 53 % PREMALO ocenijo realne stroške svojega avtomobila. TO je zato ker ne računajo. Če bi, potem ne bi bili tako stran off od realnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
AJA PA ŠE TO! TIsti Clio 30 let star ne bo vreden nič. Ajde recimo 100 EUR. ČE. BMW i3 boš na koncu še vedno prodal za nekih 5 jurjev kot 17 let starega. Torej računej še 5000 EUR več prihranka. Torej smo že na 26.000 EUR prihranka. Ne pozabimo da rabljeni EVji zelo dobro držijo vrednost. Kdor ne vrjame naj se odpravi na avto.net in pogleda. Aja pa da smo računali da boš za sevise za 10 let pri 20 let starem CLiotu dal samo 3000 EUR smo bili ZELO DOBRODUŠNI do bencinskega Cliota. V resnici boš dal veliko več, ker na 20 let starem Cliotu se bo vse kvarilo po spisku (torej kupil boš 20 let starega in ga imel do 30 leta). Če bo Clio sploh zdržal 30 let. Najbrž ne bo.
Ok, ok. Praviš da sem že povedal, večina ljudi pa še kr ne ve..Sam povem. Pol zgleda nisem zadost povedal.
Ti ne samo poveš, pismo, ti 100x isto poveš. Nehaj, povedal si.
Ok, ok. Praviš da sem že povedal, večina ljudi pa še kr ne ve..Sam povem. Pol zgleda nisem zadost povedal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Kot nov je imel 80km dosega, 11 let star ga ima verjetno ravno iz parkinga ven do sredine ceste.
NI res. 11 let stari C-zeroti imajo 80 % originalnega dosega. Ko je bil nov je imel realnih 85 km dosega, torej 80 % tega je 68 km dosega. Recimo da imaš do šihta in nazaj 55 km. To pomeni da skupaj z kakšnimi izleti za vikend narediš 20.000 km na leto. To pomeni da pri porabi 6,5 litra porabiš 2080 EUR za gorivo na leto. C-zero je pa dražji za 6400 EUR kot si sam videl. Torej dobre 3 leta da se ti povrne. Ter potem 4 leto 2000 EUR prihrana. 5 leto že 4000 EUR prihranka. 6 leto že 6000 EUR prihranka. 7 leto že 8000 EUR prihranka. 8 leto že 10.000 EUR prihranka. Pa prihranka na servisih in cestni taksi sploh upoštevali nismo. Če upoštevamo še to je prihranek še večji.
Nihče ni reku, ali pa ne bi smel rečt, da je VSAK EV cenejši od VSAKEGA ICE.
Tvoj prijatelj trdi tocno to in primerja 10let staro gajbo velikosti skirce z novim Audi A6.
Ne, nikjer nisem trdil da je VSAK EV cenejši od VSAKEGA ICE pri vsaki kilometrini. Je pa cenejši v 90 % primerov, to pa. PRimerjamo primerljivo s primerljvim, ne to kar si ti nadebiličil.
No daj poracunaj.
Sem že. Za ZOeta in BMW i3. Oboje je DOSTI cenejše od bencinskega CLiota za 200 EUR.
No potem racunaj se enkrat ker si se kot kaze precej zmotil. Ali pa vsaj prikazi izracun. Jaz sem ga za najcenejsi C-Zero vs. ne najcenejsi Twingo.
Oz. sorry priznam da je moj napacen, ker nisem racunal stroskov elektrike. V tem primeru je samo se bolj v minus za EV.
Ti si računal 12.000 km na leto, jaz pa sem računal 100 km povprečno na dan kar je 36.500 km na leto. Vidiš razliko? Poleg tega se tudi pri tvoji majhni kilometrini zadeva izenači po 6 letih in od takrat naprej je prihranek. Če pa upoštevaš večjo kilometrino in UPOŠTEVAŠ ceno elektrike pa se izenači po 3 letih.
Smo ze padli iz 99% na 90%. Se malo pa bomo na realni stevilki.
Holedino ::
Ne drži, nisem. Nehaj že enkrat nabijati neumnosti glede življenjske dobe baterij in kočno poglej realne meritve na realnih vozili (znanstvene študije ki so storile prav to).
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Ali se pač odpravi k nekomu ki ima 10 let star električni avto in pač vidi da je kapaciteta še vedno na okrog 90 %.
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Ali se pač odpravi k nekomu ki ima 10 let star električni avto in pač vidi da je kapaciteta še vedno na okrog 90 %.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Ne drži, nisem. Nehaj že enkrat nabijati neumnosti glede življenjske dobe baterij in kočno poglej realne meritve na realnih vozili (znanstvene študije ki so storile prav to).
Si. Vceraj si se ponovno registriral z novim profilom in zacel smetiti po temi. In spet si pokazal, da ti pismenost dela probleme. Jaz nisem nikjer nabijal o zivljenski dobi in merithvah ;)
Ne drži, nisem. Nehaj že enkrat nabijati neumnosti glede življenjske dobe baterij in kočno poglej realne meritve na realnih vozili (znanstvene študije ki so storile prav to).
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Ali se pač odpravi k nekomu ki ima 10 let star električni avto in pač vidi da je kapaciteta še vedno na okrog 90 %.
Znanec ga ma. Kupil poleti, Teslo 2014 al 2015 letnik. Pred prodajo je bila baterija menjana.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Smeti si ti, ne jaz. Jaz sem bil edini ki je v debato privlekel dejstva, meritve in znanstvene študije.
kriptobog ::
Holedino ::
Znanec ga ma. Kupil poleti, Teslo 2014 al 2015 letnik. Pred prodajo je bila baterija menjana.
1. TO je IZJEMNO REDKO. Glej študije na 300 vozilih TEsla in boš videl. Link zgoraj.
2. Menjano je bilo v sklopu garancije, on ni plačal NIČ.
kriptobog ::
Znanec ga ma. Kupil poleti, Teslo 2014 al 2015 letnik. Pred prodajo je bila baterija menjana.
1. TO je IZJEMNO REDKO. Glej študije na 300 vozilih TEsla in boš videl. Link zgoraj.
2. Menjano je bilo v sklopu garancije, on ni plačal NIČ.
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
Znanec ga ma. Kupil poleti, Teslo 2014 al 2015 letnik. Pred prodajo je bila baterija menjana.
1. TO je IZJEMNO REDKO. Glej študije na 300 vozilih TEsla in boš videl. Link zgoraj.
2. Menjano je bilo v sklopu garancije, on ni plačal NIČ.
Ce crkne v sklopu garancije, lahko crkne tudi izven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
In spet si pokazal, da ti pismenost dela probleme. Jaz nisem nikjer nabijal o zivljenski dobi in merithvah ;)
Pardon, se ti opravičujem, bil je youtunn2, ne ti. Pismenost mi drugače ne dela nobenih problemov. Ti si pa palamudil druge stvari.
kriptobog ::
Holedino ::
Smeti si ti, ne jaz. Jaz sem bil edini ki je v debato privlekel dejstva, meritve in znanstvene študije.
Smetis. KEr mislis, da imas 100% prav za vsako trditev, pa se je ze veckrat izkazalo, da si vsekal mimo.
Ni res, nikjer nisem vsekal mimo. Kar pojdi gledat za nazaj.
kriptobog ::
Smeti si ti, ne jaz. Jaz sem bil edini ki je v debato privlekel dejstva, meritve in znanstvene študije.
Smetis. KEr mislis, da imas 100% prav za vsako trditev, pa se je ze veckrat izkazalo, da si vsekal mimo.
Ni res, nikjer nisem vsekal mimo. Kar pojdi gledat za nazaj.
Ne rabim gledat, ker vem da si. Si prirocno popravil procent iz 99% na 90% potem
Holedino ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!! Za NIssan LEafe in KIe E-soul ki so bii vedno parkirani na soncu v vročih podnebjih je znano da imajo dokaj slabo degradacijo. Vsi ostali modeli pa s tem nimajo problemov.
Smeti si ti, ne jaz. Jaz sem bil edini ki je v debato privlekel dejstva, meritve in znanstvene študije.
Smetis. KEr mislis, da imas 100% prav za vsako trditev, pa se je ze veckrat izkazalo, da si vsekal mimo.
Ni res, nikjer nisem vsekal mimo. Kar pojdi gledat za nazaj.
Ne rabim gledat, ker vem da si. Si prirocno popravil procent iz 99% na 90% potem
Veliki večini se EV splača. 90 ali 99 %, doesn't matter. VELIKI VEČINI.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!!
Razisci. avto.ne je dostopen vsem. Ce si tako pameten, kot si mislis, bos pa ze nasel dva oglasa. Vedno vec izjem imas. Bo treba potem se pod 90% it
Holedino ::
In spet si pokazal, da ti pismenost dela probleme. Jaz nisem nikjer nabijal o zivljenski dobi in merithvah ;)
Pardon, se ti opravičujem, bil je youtunn2, ne ti. Pismenost mi drugače ne dela nobenih problemov. Ti si pa palamudil druge stvari.
Samo zato, ker si ti zacel palamuditi
Nisem. TI si začel trolat. A loh nehaš?!
kriptobog ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!! Za NIssan LEafe in KIe E-soul ki so bii vedno parkirani na soncu v vročih podnebjih je znano da imajo dokaj slabo degradacijo. Vsi ostali modeli pa s tem nimajo problemov.
Smeti si ti, ne jaz. Jaz sem bil edini ki je v debato privlekel dejstva, meritve in znanstvene študije.
Smetis. KEr mislis, da imas 100% prav za vsako trditev, pa se je ze veckrat izkazalo, da si vsekal mimo.
Ni res, nikjer nisem vsekal mimo. Kar pojdi gledat za nazaj.
Ne rabim gledat, ker vem da si. Si prirocno popravil procent iz 99% na 90% potem
Veliki večini se EV splača. 90 ali 99 %, doesn't matter. VELIKI VEČINI.
Tudi onim v 9 stuku brez garaze? Bos moral nizati %
In spet si pokazal, da ti pismenost dela probleme. Jaz nisem nikjer nabijal o zivljenski dobi in merithvah ;)
Pardon, se ti opravičujem, bil je youtunn2, ne ti. Pismenost mi drugače ne dela nobenih problemov. Ti si pa palamudil druge stvari.
Samo zato, ker si ti zacel palamuditi
Nisem. TI si začel trolat. A loh nehaš?!
Sam odgovarjam na tvoje trolanje. Ti si definicija trola. Za vsako novo temo si odpres nov profil, da trolas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!!
Razisci. avto.ne je dostopen vsem. Ce si tako pameten, kot si mislis, bos pa ze nasel dva oglasa. Vedno vec izjem imas. Bo treba potem se pod 90% it
2 oglasa si videl (Ali pa si zmislil celo ker linkov ŠE ZDEJ NISI DAL, kljub remu da sem ti IZRECNO rekel!) pa misliš da to lahko posplošiš na vse. Dej model, nimaš pojma. Vzorec enak 2 ni vreden počenega groša. Vzorec enak 300 vozil je nekaj kar šteje: klik:
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Klik2: https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
In pri rabljenih bo delež večji kot pri tistih ki so se odločili da zadevo ne bodo prodali, se ti ne zdi? Although bo še vedno zelo majhnen.
Sam odgovarjam na tvoje trolanje. Ti si definicija trola. Za vsako novo temo si odpres nov profil, da trolas.
Ni res, nikjer ne trolam. A loh že nehaš trolat, lepo te prosim?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!!
Razisci. avto.ne je dostopen vsem. Ce si tako pameten, kot si mislis, bos pa ze nasel dva oglasa. Vedno vec izjem imas. Bo treba potem se pod 90% it
2 oglasa si videl (Ali pa si zmislil celo ker linkov ŠE ZDEJ NISI DAL, kljub remu da sem ti IZRECNO rekel!) pa misliš da to lahko posplošiš na vse. Dej model, nimaš pojma. Vzorec enak 2 ni vreden počenega groša. Vzorec enak 300 vozil je nekaj kar šteje. In pri rabljenih bo delež večji kot pri tistih ki so se odločili da zadevo ne bodo prodali, se ti ne zdi? Although bo še vedno zelo majhnen.
Sam odgovarjam na tvoje trolanje. Ti si definicija trola. Za vsako novo temo si odpres nov profil, da trolas.
Ni res, nikjer ne trolam. A loh že nehaš trolat, lepo te prosim?!
A ti je tezko klikniti na avto.net? Nimas problema s spamanjem miljon youtub linkov, a na avto.net pa ne znas. Si zivcen? Trolcek.
Holedino ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!!
Razisci. avto.ne je dostopen vsem. Ce si tako pameten, kot si mislis, bos pa ze nasel dva oglasa. Vedno vec izjem imas. Bo treba potem se pod 90% it
2 oglasa si videl (Ali pa si zmislil celo ker linkov ŠE ZDEJ NISI DAL, kljub remu da sem ti IZRECNO rekel!) pa misliš da to lahko posplošiš na vse. Dej model, nimaš pojma. Vzorec enak 2 ni vreden počenega groša. Vzorec enak 300 vozil je nekaj kar šteje. In pri rabljenih bo delež večji kot pri tistih ki so se odločili da zadevo ne bodo prodali, se ti ne zdi? Although bo še vedno zelo majhnen.
Sam odgovarjam na tvoje trolanje. Ti si definicija trola. Za vsako novo temo si odpres nov profil, da trolas.
Ni res, nikjer ne trolam. A loh že nehaš trolat, lepo te prosim?!
A ti je tezko klikniti na avto.net? Nimas problema s spamanjem miljon youtub linkov, a na avto.net pa ne znas. Si zivcen? Trolcek.
Sem pogledal na avto.net. Večina nima menjane baterije. Pika. In vsaka taka menjava (ki je IZJEMNO REDKA) je bila v sklopu garancije, lastnik ni plačal nič. Če te pa skrbi življenjska doba baterije, boš pa pač vzel TOYOTO, ki ponuja 15 let garancije na baterijo! Problem solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Gledam avto.net. Po parih minutah sem nasel eleafa ki se prodaja z menjano baterijo in se eno Teslo, k ise prodaja z menjano baterijo. Ni tako redko ocitno.
LINKI?! Daj linke, zmisli si lahko vsak. In vzorec 2 je ZELO slab. Poglej 1000 lastnikov električnih vozil in jih povprašej pri koliko je bila menjana baterija. Pod 5. To je 0,5 %. In to je v sklopu garancije. In sem ti že povedal da NIsan Leafi in Kie E-soul so IZJEME kar se degradacije tiče!!
Razisci. avto.ne je dostopen vsem. Ce si tako pameten, kot si mislis, bos pa ze nasel dva oglasa. Vedno vec izjem imas. Bo treba potem se pod 90% it
2 oglasa si videl (Ali pa si zmislil celo ker linkov ŠE ZDEJ NISI DAL, kljub remu da sem ti IZRECNO rekel!) pa misliš da to lahko posplošiš na vse. Dej model, nimaš pojma. Vzorec enak 2 ni vreden počenega groša. Vzorec enak 300 vozil je nekaj kar šteje. In pri rabljenih bo delež večji kot pri tistih ki so se odločili da zadevo ne bodo prodali, se ti ne zdi? Although bo še vedno zelo majhnen.
Sam odgovarjam na tvoje trolanje. Ti si definicija trola. Za vsako novo temo si odpres nov profil, da trolas.
Ni res, nikjer ne trolam. A loh že nehaš trolat, lepo te prosim?!
A ti je tezko klikniti na avto.net? Nimas problema s spamanjem miljon youtub linkov, a na avto.net pa ne znas. Si zivcen? Trolcek.
Sem pogledal na avto.net. Večina nima menjane baterije. Pika.
Zate je itak vse vecina Jaz nisem omenjal da ima vecina menjano baterijo, samo izkazalo se je, da ni ravno izjemno redko. Pa nisem prelistla niti vec kot dve strani oglasov...
Pac sprijazni se, da nimas vedno prav. In da si mali trolcek.
Holedino ::
Je zelo redko. Razen Nissan Leafon in Kie E-soul, pri teh je malenkost bolj pogosto, ker pri teh degradacije lahko dosežejo tudi 3 % do 4 % na leto. Pri vseh ostalih modelih so ranga 1 do 1,5 % na leto. Povedal sem samo dejstva. Sprijazni se da imam prav in da ti nimaš prav. Trol si ti, ne jaz. V raziskovanje električnih avtomobilov in pridobivanje znanja iz tega področja sem od leta 2010 do sedaj vložil že preko 2000 ur svojega prostega časa, ne bodi predenečen da nekaj o tem tudi vem. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
lol. Seznam izjem se daljsa.
Ne. Sem že 6 strani nazaj napisal da je izjema Nissan Leaf in Kia E-soul. Jasno sem napisal. Že v svojem prvem postu te teme, klik:
https://slo-tech.com/forum/t805969/p771...
Tukaj ti bom še enkrat skopiral svoj prvi post v tej temi, ker vem da si prelen da bi kliknil na link:
Mi je bilo dolgčas in sem malo razmišljal. Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej. Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah. Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije, ker materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije, kot sanjajo eko inkvizitorji in na žalost to politiko vsiljujejo vsem.
Torej, če jaz kupujem čez 10 let rabljenega štromarja, moram ob nakupni ceni še prišteti strošek nove baterije. Bom ga plačal? Ni šans. To pomeni da je avto po 10 letih ekonomska totalka za v prešo.
Sem kaj spregledal?
Mi je bilo dolgčas in sem malo razmišljal. Baterija je čez 10 let zanič, to je dejstvo. Verjetno že prej.
Si v veliki zmoti, slabo si razmišljal, tvoja izmišljene fantazije niso vredna počenega groša. Raziskave, meritve in znanstvene študije jasno kažejo da je degradacije okrog 1 % na leto, kar pomeni da bo baterija zdržala preko 20 let uporabe in po tem času imela še 70 do 80 % prvotne kapacitete. Edina izjema tega pravila sta Nissan Leaf stare generacije in Kia E-soul. Baterije ne bo treba nikoli menjati (pustimo izjeme 1 avto na 10.000 avtov in podobno). Toyota celo ponuja 15 let garancije na baterijo. Tako da če te to skrbi, potem vzemi Toyoto (vem da te ne skrbi, hočeš samo nabijati neumnosti). In da ne bo pomote, ostali nimajo čisto nič slabših baterij kot Toyota, celo boljše, tudi ostali se odlično odrežejo pri degradaciji (1 do 1,5 % degradacije na leto).
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
Nova stane verjetno okrog 10k po današnjih cenah.
Baterija stane po današnjih cenah okrog 130 EUR na 1 kWh baterij. Torej to bi bilo 9100 EUR za 70 kWh veliko baterijo pri Tesli če bi menjal celo. Pri malem mestnem avtu z 25 kWh baterijo samo 3250 EUR. Vendar ni treba menjati celo, nikoli ne crkne cela, če že, je samo kakšna celica slabša od ostalih in se zamenja samo to celico. Strošek ranga 500 EUR ali manj. Eno izmed podjetij ki se ukvarja s tem je podjetje EV Clinic na Hrvaškem. https://www.facebook.com/evclinic
Te cene ne bodo padle z logiko ekonomije obsega, ni teorije
Podatki jasno kažejo da cene iz leta v leto močno padajo, tako da ta tvoja teza je napačna.
er materialov ni dovolj, da bi ves svet poganjale baterije, kot sanjajo eko inkvizitorji in na žalost to politiko vsiljujejo vsem.
Spet se motiš, litija je s vseh svetovnih oceanih za 180 miljard ton. Koliko litija rabimo za 1 baterijo elekričnega avtomobila se boš vprašal? OKrog 8 kilogramov ("A lithium-ion battery pack for a single electric car contains about 8 kilograms (kg) of lithium, according to figures from US Department of Energy science and engineering research centre Argonne National Laboratory." vir: https://www.google.com/search?q=how+muc.....69i57j33i22i29i30l4.409j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 ). Torej zdeli 180 milijard ton z 8 kg in dobiš da je litja zadosti za 22.500.000.000.000 avtomobilov. 22.500 MILIJARD avtomobilov, kar je okrog 16.000 krat več kot je pa vseh avtov na svetu. Šestnajst TISOČKRAT VEČ kot pa je vseh avtov na svetu. 2063 krat več kot pa je vseh ljudi na svetu (na svetu je samo 7,75 milijarde ljudi). Tudi če šteješ samo zemeljske zaloge litija, ga je pa 14 milijard ton, kar je še vedno 1245 krat več kot pa je vseh avtov na svetu. In to je brez recikliranja! Z recikliranjem pa neomejeno število, ker litij se ne uniči v bateriji. Potem imamo tukaj še NATRIJEVE baterije, ki ravnokar prehajajo v komercialno uporabo, natrija je pa še MNOGO MNOGO več kot pa litija, kuhinjska sol, ki so jo polna vsa svetovna morja je namreč natrijev klorid.
Torej, če jaz kupujem čez 10 let rabljenega štromarja, moram ob nakupni ceni še prišteti strošek nove baterije.
Ni res, ne rabiš nič prišteti. Poglej si kolikšno kapaciteto imajo 10 let stare Tesle pa boš videl. Od 85 do 92 % prvotne kapacitete.
To pomeni da je avto po 10 letih ekonomska totalka za v prešo.
Spet laži in fantazije, ki nimajo veze z realnostjo.
Sem kaj spregledal?
Si, REALNOST si spregledal. Štejejo samo hardcore podatki, tvoje fantazije nimajo veze.
JASNO PIŠE da sta izjemi pri degradaciji NIssan Leaf in Kia e-Soul.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
lol. Seznam izjem se daljsa.
Ne. Sem že 6 strani nazaj napisal da je izjema Nissan Leaf in Kia E-soul. Jasno sem napisal. Že v svojem prvem postu te teme, klik:
https://slo-tech.com/forum/t805969/p771...
Jaja vredu. 6 strani si potrolal. lol
Holedino ::
Nisem. Si pokazal da niti prebral nisi. Kako lahko komentiraš temo preden prebereš vse kar je bilo napisano v zadnjih nekaj dneh?! SAM zmeraj vsako temo preberem vsaj za zadnje par dni nazaj preden komentiram. Če mi to časovno ne znese, potem sploh ne komentiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
s1m0n ::
Ah pusti... Pač nekateri živijo na drugem svetu :) Rabijo dizla za 70k€ ker pač rabijo, vozijo pa je 90% sami.
kriptobog ::
Holedino ::
Premisa "lahko delam kar hočem" velja samo do trenutka ko s tem ne škodiš drugim. Če jim pa z avtomobilskim izpuhom povzročaš RAKA, depresijo, zmanjševanje inteligence in 8,7 milijona smrti vsako leto in druge podobne zadeve, potem pa to ne velja več. Takrat se MORAŠ obnašat RACIONALNO, ker na svetu nisi sam in tvoje dejanja IMAJO negativen vpliv na druge.
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi, 8,7 milijona smrti vsako leto. 19x več smrti kot malarija, 9x več smrti kot AIDS, ter 3x več smrti kot alkohol. S tem da alkohol prostovoljnos zlivaš vase, nihče ti ga ne zliva po grlu. Onesnažen zrak pa moreš dihat, tudi če hočeš. Ker ti ga je eno tele onensnažilo.
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
RAK:
American Journal of Epidemiology:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...
DEPRESIJA:
Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...
DEMENCA:
Air pollution linked to much greater risk of dementia
https://www.theguardian.com/environment...
ZNIŽEVANJE INTELIGENCE:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
INFARKTI:
Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...
Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...
ALZHAIMERJEVA BOLEZEN:
Alzheimer's 'is linked to diesel engine fumes': Tiny particles emitted could help to form plaques in the brain that cause the disease
https://www.dailymail.co.uk/health/arti...
PARKINSONOVA BOLEZEN:
Scientists find evidence of link between diesel exhaust, risk of Parkinson's
https://medicalxpress.com/news/2020-05-...
No tega je še veliko. Samo ne rečt da nima vpliva. IMA. In to zelo velikega. NEGATIVNEGA. Počasi prihaja čas ko ne bo več sprejemljivo z izpuhom zastrupljati druge ljudi, sedaj kot družba še nismo tako daleč (pustimo NOrveško in podobne države ki so že tam).
*tudi če nočeš (typo)
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi, 8,7 milijona smrti vsako leto. 19x več smrti kot malarija, 9x več smrti kot AIDS, ter 3x več smrti kot alkohol. S tem da alkohol prostovoljnos zlivaš vase, nihče ti ga ne zliva po grlu. Onesnažen zrak pa moreš dihat, tudi če hočeš. Ker ti ga je eno tele onensnažilo.
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
RAK:
American Journal of Epidemiology:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...
DEPRESIJA:
Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...
DEMENCA:
Air pollution linked to much greater risk of dementia
https://www.theguardian.com/environment...
ZNIŽEVANJE INTELIGENCE:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
INFARKTI:
Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...
Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...
ALZHAIMERJEVA BOLEZEN:
Alzheimer's 'is linked to diesel engine fumes': Tiny particles emitted could help to form plaques in the brain that cause the disease
https://www.dailymail.co.uk/health/arti...
PARKINSONOVA BOLEZEN:
Scientists find evidence of link between diesel exhaust, risk of Parkinson's
https://medicalxpress.com/news/2020-05-...
No tega je še veliko. Samo ne rečt da nima vpliva. IMA. In to zelo velikega. NEGATIVNEGA. Počasi prihaja čas ko ne bo več sprejemljivo z izpuhom zastrupljati druge ljudi, sedaj kot družba še nismo tako daleč (pustimo NOrveško in podobne države ki so že tam).
*tudi če nočeš (typo)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 249746 (11389) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128313 (88378) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 64986 (44826) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30753 (25558) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33272 (29803) | bluefish |