» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
7 / 48
»»

Holedino ::

Smo te. Razlika v ceni ni za vse avte 0 oz. nekaj malega, ampak je tudi vec. Nabijacek mali

Napisal sem od 0 do 10.000 EUR je razlike v nabavni ceni. TO sem jasno napisal, kar pojdi gledat za nazaj. ELektrični golf je bil celo cenejši za nakup od dizelskega Golfa in to za veliko. Električni golf se je dalo dobiti za 19.990 EUR NOVEGA, medtem ko dizelski golf enake moči stane 40.000 EUR. TO je samo razlika v nabavni ceni. POtem pa računej še 1000 do 6700 EUR prihranka vsako leto na gorivu in servisih, odvisno koliko se voziš. To znese 15.000 EUR do 100.000 EUR prihranka v 15 letih. ELektrični avto je na dolgi rok mnogo cenejša opcija od bencinskega ali dizelskega avta, KLJUB večji nakupni ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Smo te. Razlika v ceni ni za vse avte 0 oz. nekaj malega, ampak je tudi vec. Nabijacek mali

Napisal sem od 0 do 10.000 EUR je razlike v nabavni ceni. TO sem jasno napisal, kar pojdi gledat za nazaj. ELektrični golf je bil celo cenejši za nakup od dizelskega Golfa in to za veliko. Električni golf se je dalo dobii za 19.990 EUR, medtem ko dizelski golf enake moči stane 40.000 EUR. TO je samo razlika v nabavni ceni. POtem pa računej še 1000 do 6700 EUR prihranka vsako leto na gorivu in servisih, odvisno koliko se voziš. To znese 15.000 EUR do 100.000 EUR prihranka v 15 letih. ELektrični avto je na dolgi rok mnogo cenejša opcija od bencinskega ali dizelskega avta, KLJUB večji nakupni ceni.


Torej je golf merilo za vse avte? :)) V mojem primeru je nekaj malega 50k. In s tem se podre tvoja teorija o varcni voznji. Preden bom prinesel notri 50k, bo avto ze za zamenjat

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Torej je golf merilo za vse avte?

Ne. NIsem nikjer rekel tega. Kot sem povedal: "ELektrični avto je na dolgi rok mnogo cenejša opcija od bencinskega ali dizelskega avta, KLJUB večji nakupni ceni."
50k je pa spet laž. Audi A6 quatrro je 77kEUR, Audija A6 e tron imaš za 80kEUR, kar je 3 jurje razlike. Skoraj ista cena torej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Torej je golf merilo za vse avte?

Ne. NIsem nikjer rekel tega. Kot sem povedal: "ELektrični avto je na dolgi rok mnogo cenejša opcija od bencinskega ali dizelskega avta, KLJUB večji nakupni ceni."


Ne vsak.

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Torej je golf merilo za vse avte?

Ne. NIsem nikjer rekel tega. Kot sem povedal: "ELektrični avto je na dolgi rok mnogo cenejša opcija od bencinskega ali dizelskega avta, KLJUB večji nakupni ceni."


Ne vsak.


Ne vsak, ampak 99 %. Vedno se najde kakšna izjema, sigurno. Zato pa pravim: KARKULATOR v roke in poračunat! Vsak! Zračunajte si za svoj primer, boste presenečeni. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::

njyngs je izjavil:

Vsi ki ste "poračunali" zadeve...a lahko te svoje izračune predstavite/konkretizirate tukaj? Verjetno ne bo problem dat ustrezne razlage in izračunov semle kajne? Saj smo na tehničnem forumu. Bo rešeno prej kot pa merjenje kurcev še 6 strani teme.

Komot, če ne bo tist bedak zasmetil vsega. Mi smo v 2-3 letih nabavili TČ, elektrarno in zamenjali en avto z rabljenim leafom, za 4 jurje več kot smo prodali "starega" (ki je bil manjši in slabše opremljen). Vse skupaj 20 jurjev. Za 20 jurjev imamo 30 let zastonj elektrike in ogrevanja (dobro, TČ bo treba zamenjat vsakih 10-15 let), pa ostane za vsaj 25,000 km letno goriva, samo tolk nam verjetno z njim ne bo uspelo naredit. Sam avto, za cca 13 jurjev, če naredi še 120,000 km, to je pri nas največ 8 let, bo sam sebe odplačal praktično samo z gorivom in servisi. Ne da se bo izplačala samo razlika do ICE, tiste 4 jurje, CEL se bo odplačal. Lahko tudi predčasno crkne, res je, potem se pač ne bo, ampak lahko bi crknil tudi ICE. Ne bomo delali samomora zarad tega. Doseg ni problem, toliko ima in bo imel, da bomo naredili teh 15,000 letno. Ampak v vsem tem je ta avto v resnici en manjši del.

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

99% ljudi, ki so postavili elektrarno ne zna sesteti letnega stroska za elektriko, kaj sele da bi znali izracunati ROI

Ne, oni znajo, TI ne znaš!

No ja. Mogoce je temu tako, ceprav v to malo dvomim. Moja matematika in fizika ni tako zelo slaba, ampak ok mogoce vseeno ne znam. Bi pa predvideval, da ce par prijateljev, od katerih jih nekaj na razlicnih faksih predava tocno predmete, ki se ticejo taksnih izracunov, pride do precej podobnih stevilk, da najbrz nekaj ze bo na tem. Tvojih idiotskih (sorry napadi gor ali dol ampak drugace sem jim ne da reci) izracunov o par miljardah letne zdravstvene skode v Slovenijie zaradi avtomobilov pa na zalost ne morem vzeti kot referenco. In potem mocno dvomim, da bi bili tvoji morebitni izracuni (katerih btw ni za videti nikjer) o ROI soncnih elektrarn, kaj drugace zastavljeni in bolj verodostojni.

win64 ::

do 100.000 EUR

60 litrov dizla je okoli 100 EUR.
Recimo tankaš 3x mesečno je to 300 EUR na mesec.
Pomnožiš 12x je to 3600 EUR letno.
Pomnožiš 15x je to 54000 EUR.

Toliko je strošek dizla za 15 let, če zelo veliko voziš.
Zdaj pa še sam naredi izračun koliko časa moraš voziti, da prihraniš 100.000 EUR. Pa v zgornjih izračunih nisem upošteval, da elektrika tudi stane.

Holedino ::

Moja matematika in fizika ni tako zelo slaba, ampak ok mogoce vseeno ne znam.


Ne znaš zato ker sploh NISI izračunal! DAJ! ZRAČUNAJ! Tukaj in zdaj! Boš videl da se sončna elektrarna splača! ;)

. Bi pa predvideval, da ce par prijateljev, od katerih jih nekaj na razlicnih faksih predava tocno predmete, ki se ticejo taksnih izracunov, pride do precej podobnih stevilk, da najbrz nekaj ze bo na tem.

Spet si zmišljuješ pravljice. DAJ ŽE ZRAČUNAJ JEBOTE! 8-)

Tvojih idiotskih (sorry napadi gor ali dol ampak drugace sem jim ne da reci) izracunov o par miljardah letne zdravstvene skode v Slovenijie zaradi avtomobilov pa na zalost ne morem vzeti kot referenco.

Številke o škodi niso moje, ampak so od OECD ja in svetovne banke in ostalih uglednih inštitucij.

In potem mocno dvomim, da bi bili tvoji morebitni izracuni (katerih btw ni za videti nikjer) o ROI soncnih elektrarn, kaj drugace zastavljeni in bolj verodostojni.

Spet ad hominem logical fallacy. Znaš še kaj drugega kot nabijat bedarije?

Utk je izjavil:

njyngs je izjavil:

Vsi ki ste "poračunali" zadeve...a lahko te svoje izračune predstavite/konkretizirate tukaj? Verjetno ne bo problem dat ustrezne razlage in izračunov semle kajne? Saj smo na tehničnem forumu. Bo rešeno prej kot pa merjenje kurcev še 6 strani teme.

Komot, če ne bo tist bedak zasmetil vsega. Mi smo v 2-3 letih nabavili TČ, elektrarno in zamenjali en avto z rabljenim leafom, za 4 jurje več kot smo prodali "starega" (ki je bil manjši in slabše opremljen). Vse skupaj 20 jurjev. Za 20 jurjev imamo 30 let zastonj elektrike in ogrevanja (dobro, TČ bo treba zamenjat vsakih 10-15 let), pa ostane za vsaj 25,000 km letno goriva, samo tolk nam verjetno z njim ne bo uspelo naredit. Sam avto, za cca 13 jurjev, če naredi še 120,000 km, to je pri nas največ 8 let, bo sam sebe odplačal praktično samo z gorivom in servisi. Ne da se bo izplačala samo razlika do ICE, tiste 4 jurje, CEL se bo odplačal. Lahko tudi predčasno crkne, res je, potem se pač ne bo, ampak lahko bi crknil tudi ICE. Ne bomo delali samomora zarad tega. Doseg ni problem, toliko ima in bo imel, da bomo naredili teh 15,000 letno. Ampak v vsem tem je ta avto v resnici en manjši del.


Smeti kriptobog in jotunn2. In valvorine seveda. Jaz sem že izračunal čez palec. Pride 6 kratna razlika. Upoštevaš safety margin 20 % gore dole in še vedno pride 5x ceneje.
Na hitro.
1 kW postavljene elektrarne je lani stal 800 do 900 € na ključ po subvenciji. Na ključ pomeni da jo zate postavlja firma za to usposobljena in tebi ni treba migniti s prstom.
10 kW elektrarna je tako 8500 €.
10 kW elektrarna letno naredi 12.000 kWh.
V 40 letih življenjske dobe je to 480.000 kWh.
Računej še en inverter ker recimo da crkne vmes eden: 1500 € dodatno.
TOrej skupen strošek je 10.000 €.

Cena na 1 kWh je torej:
10.000 € / 480.000 kWh = 0,02 €/kWh = 2 centa na kWh. Elektrika iz omrežja povprečno pa je 12 centov na kWh. Torej 6x ceneje kot iz omrežja takole čez palec

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Pismo, sem sel gledat se druge znamke, ker ravno kupujem nov avto za zeno, ki dela manj km in je opcija tudi EV. Ampak glej ga zlomka. Za EV izvedbo je cena x2, kar v praksi pomeni 35k razlike. ISti model, samo en je dizel, en pa ev...

Holedino ::

win64 je izjavil:

do 100.000 EUR

60 litrov dizla je okoli 100 EUR.
Recimo tankaš 3x mesečno je to 300 EUR na mesec.
Pomnožiš 12x je to 3600 EUR letno.
Pomnožiš 15x je to 54000 EUR.

Toliko je strošek dizla za 15 let, če zelo veliko voziš.
Zdaj pa še sam naredi izračun koliko časa moraš voziti, da prihraniš 100.000 EUR. Pa v zgornjih izračunih nisem upošteval, da elektrika tudi stane.


54.000 EUR prihranka je ogromno, to je če delaš 90 km povprečno na dan pri porabi 6,5 litra. Marsikdo porabi še precej več, eni se celo furajo iz Maribora v Ljubljano na šiht (takih ki delajo take razdalje je glede na statisitike 30.000 v Sloveniji).

Koliko porabimo za gorivo v 15 letih če se vozimo 100 km povprečno na dan in koliko če se vozimo iz Maribora v Ljubljano na šiht.


100 km povprečno na dan pomeni 36.500 km na leto. Pri porabi 6,5 litra na 100 km to pomeni 2372,5 litrov goriva vsako leto, kar je 3800 EUR vsako leto zaokroženo navzdol. V 15 letih je to 57.000 EUR, to je če se vozimo samo 100 km povprečno na dan.


Koliko pa nekdo ki hodi iz Maribora v Ljubljano na šiht? V eno smer je 128 km, torej v obe smeri 254 km. KRat 250 delovnih dni na leto in je to 63.500 km na leto samo zaradi šihta, računej še malo izletov in i na 80.000 km. Za to pri porabi 6,5 litra rabiš 5200 litrov goriva na leto, kar stane 8320 EUR na leto, kar stane 124.800 EUR v 15 letih. Zdej pa od tega odštej strošek elektrike ki za to kilometrino stane 12.000 EUR in prideš na 112.800 EUR prihranka. ZDej pa od tega odštej še razliko v nabavni ceni vozila, recimo 10.000 EUR in prideš na dobre 100.000 EUR prihranka. Zdej pa temu prihranku prišej še prihranek na servisih in na cestni taksi, ki jo za električne avtomobile ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

win64 je izjavil:

do 100.000 EUR

60 litrov dizla je okoli 100 EUR.
Recimo tankaš 3x mesečno je to 300 EUR na mesec.
Pomnožiš 12x je to 3600 EUR letno.
Pomnožiš 15x je to 54000 EUR.

Toliko je strošek dizla za 15 let, če zelo veliko voziš.
Zdaj pa še sam naredi izračun koliko časa moraš voziti, da prihraniš 100.000 EUR. Pa v zgornjih izračunih nisem upošteval, da elektrika tudi stane.


54.000 EUR prihranka je ogromno, to je če delaš 90 km povprečno na dan pri porabi 6,5 litra. Marsikdo porabi še precej več, eni se celo furajo iz Maribora v Ljubljano na šiht (takih ki delajo take razdalje je glede na statisitike 30.000 v Sloveniji).

Koliko porabimo za gorivo v 15 letih če se vozimo 100 km povprečno na dan in koliko če se vozimo iz Maribora v Ljubljano na šiht.


100 km povprečno na dan pomeni 36.500 km na leto. Pri porabi 6,5 litra na 100 km to pomeni 2372,5 litrov goriva vsako leto, kar je 3800 EUR vsako leto zaokroženo navzdol.


Ce ne stejemo cene elektrike bi jaz rabil 15 let voziti EV, da bi pokril samo razliko v nakupni ceni :))

Holedino ::

Če voziš zelo malo in hočeš imeti nekega zelo dragega Mercedeza EQS, potem ja. Ampak Audi A6 Etron pa stane samo 3 jurje več od tvojega bencinskega Audija. 3 jurje se ti povrne v letu do dveh.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Če voziš zelo malo in hočeš imeti nekega zelo dragega Mercedeza EQS, potem ja. Ampak Audi A6 Etron pa stane samo 3 jurje več od tvojega bencinskega Audija. 3 jurje se ti povrne v letu do dveh.


Kaj bo bi enkrat za spremembo kaj prebral? Tega etrona se ne morem narociti ja? In ni Mercedese, ampak jeben Audi. Drugi primer, ki sem ti ga dal je pa Volvo.

Holedino ::

Tega etrona se ne morem narociti ja

Sem prebral. TI imaš zelo specifičen primer ker nujno hočeš da je Audi karavan. Karavanov ni v EV svetu, to bi lahko vedel. Audi je napovedal enega in kmalu ga boš lahko tudi kupil. Stane cca isto kot bencinska verzija.

Mato989 ::

Holedino je izjavil:

Če voziš zelo malo in hočeš imeti nekega zelo dragega Mercedeza EQS, potem ja. Ampak Audi A6 Etron pa stane samo 3 jurje več od tvojega bencinskega Audija. 3 jurje se ti povrne v letu do dveh.



Predvsem hocemo podoben doseg....

Najdi mi avto podobne kvalitete kot novi clio za 14k in da je ev in da ima vsaj 400km realen doseg pri povprecni hitrosti 75km na uro in temperaturi pod 10 stopinj

Ko bo tak avto 15k je to to aja pa ne nele grde mini smarte ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Tega etrona se ne morem narociti ja

Sem prebral. TI imaš zelo specifičen primer ker nujno hočeš da je Audi karavan. Karavanov ni v EV svetu, to bi lahko vedel. Audi je napovedal enega in kmalu ga boš lahko tudi kupil. Stane cca isto kot bencinska verzija.


Jaz vem, da jih ni. Ti mi pa vsiljujes neko tvoje prepricanje, ki v mojem primeru niti malo ne drzi. Ta kmalu poslusam ze od predstavitve. Pa v salonu niti sami ne vedo kdaj ga bo mozno narociti. Tako, da ne mores uporabljati tega modela za primerjavo. Imas pa ogromno karavanov in enoprostorcev na cesti. Nekih malih jajc pac ne mores imeti za druzinski avto.

Holedino ::

Tak avto je že 15k, na Kitajskem. Imenuje se BYD Dolphin. Pride tudi v Evropo slej ko prej (zaenkrat še ni). Sicer pa statistika statističnega urada kaže da kar 98 % SLovencev na dan prevozi MANJ kot 100 km, kar pomeni da je zahteva za 400 km povsem neracionalna. Za tistih 20 % ljudi ki ne morajo filati v bloku pa smo tako ali tako že rekli da električni avto za njih še ni. Električni avto je za 80 % Slovencev ki lahk filajo doma.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Tak avto je že 15k, na Kitajskem. Imenuje se BYD Dolphin. Pride tudi v Evropo slej ko prej (zaenkrat še ni). Sicer pa statistika statističnega urada kaže da kar 98 % SLovencev na dan prevozi MANJ kot 100 km, kar pomeni da je zahteva za 400 km povsem neracionalna. Za tistih 20 % ljudi ki ne morajo filati v bloku pa smo tako ali tako že rekli da električni avto za njih še ni. Električni avto je za 80 % Slovencev ki lahk filajo doma.


NA Kitajskem. Mi pa nismo na Kitajskem in dokler je avto samo na Kitajskem ga ne mores uporabljati za tvoje glupe argumente ja? Imas tudi mali EV za drobiz, ampak jeba, samo v Indiji je. Kaj nam potem nuca? Tocno nic.

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tega etrona se ne morem narociti ja

Sem prebral. TI imaš zelo specifičen primer ker nujno hočeš da je Audi karavan. Karavanov ni v EV svetu, to bi lahko vedel. Audi je napovedal enega in kmalu ga boš lahko tudi kupil. Stane cca isto kot bencinska verzija.


Jaz vem, da jih ni. Ti mi pa vsiljujes neko tvoje prepricanje, ki v mojem primeru niti malo ne drzi. Ta kmalu poslusam ze od predstavitve. Pa v salonu niti sami ne vedo kdaj ga bo mozno narociti. Tako, da ne mores uporabljati tega modela za primerjavo. Imas pa ogromno karavanov in enoprostorcev na cesti. Nekih malih jajc pac ne mores imeti za druzinski avto.



Še enkrat: karavanov v EV svetu NI! Razen MG5 in tega napovedanega Audija. AMpak Audija se ti ne da čakat kakšno leto kot sam praviš, MG5 pa nočeš. Pač pol pa plačuj več, i don't care. PRi večini pa ni tako da nujno hočejo karavana in hkrati so snobi ki nočejo MG5, ki zelo soliden avto.

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tak avto je že 15k, na Kitajskem. Imenuje se BYD Dolphin. Pride tudi v Evropo slej ko prej (zaenkrat še ni). Sicer pa statistika statističnega urada kaže da kar 98 % SLovencev na dan prevozi MANJ kot 100 km, kar pomeni da je zahteva za 400 km povsem neracionalna. Za tistih 20 % ljudi ki ne morajo filati v bloku pa smo tako ali tako že rekli da električni avto za njih še ni. Električni avto je za 80 % Slovencev ki lahk filajo doma.


NA Kitajskem. Mi pa nismo na Kitajskem in dokler je avto samo na Kitajskem ga ne mores uporabljati za tvoje glupe argumente ja? Imas tudi mali EV za drobiz, ampak jeba, samo v Indiji je. Kaj nam potem nuca? Tocno nic.


Argument ni glup. Argument jasno pravi da ni treba da so električni avti dragi, strošek proizvodnje ni prav nič večji kot za naftne modele. Dragi so ponekod samo zato, KER SO LAHKO. Ker se jih zaenkrat proizvaja malo, povpraševanja je pa ful. Povpraševanje MOČNO PRESEGA ponudbo in to se odraža na cenah. Gre pa tudi proizvodnja (ponudba) zelo gor vsako leto. KLJUB dražji nakupni ceni pa je EV najcenejša opcija v 99 % primerov že danes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tega etrona se ne morem narociti ja

Sem prebral. TI imaš zelo specifičen primer ker nujno hočeš da je Audi karavan. Karavanov ni v EV svetu, to bi lahko vedel. Audi je napovedal enega in kmalu ga boš lahko tudi kupil. Stane cca isto kot bencinska verzija.


Jaz vem, da jih ni. Ti mi pa vsiljujes neko tvoje prepricanje, ki v mojem primeru niti malo ne drzi. Ta kmalu poslusam ze od predstavitve. Pa v salonu niti sami ne vedo kdaj ga bo mozno narociti. Tako, da ne mores uporabljati tega modela za primerjavo. Imas pa ogromno karavanov in enoprostorcev na cesti. Nekih malih jajc pac ne mores imeti za druzinski avto.



Še enkrat: karavanov v EV svetu NI! Razen MG5 in tega napovedanega Audija. AMpak Audija se ti ne da čakat kakšno leto kot sam praviš, MG5 pa nočeš. Pač pol pa plačuj več, i don't care. PRi večini pa ni tako da nujno hočejo karavana in hkrati so snobi ki nočejo MG5, ki zelo soliden avto.


MG5 ni soliden avto. To je a vto ranga Dacia. Malo dnarja, malo muske.
In ce jih ni, potem tezko govoris koliko prisparamo. Kdaj se zapelji s svojim jajcem malo po Sloveniji in poglej kaksni avti so na cesti. Imas precev karavanov in enoprostorcev.
Avdije pa NE MOREM cakati, ce ga ne morem narociti. Najprej mora biti narocljiv, da ga lahko potem cakas.

Holedino ::

Folk sanja da vsak dan dela po 1000 km, vendar statistika pa jasno pravi da ima kar 98 % ljudi MANJ kot 100 km do službe in nazaj (50 km v eno smer). Kar 94 % SLovencev ima celo manj kot 75 km na dan za narest za migracijo na delo. Zanimovo kajne? Kako se realnost ne sklada z občutkom ljudi. ;)

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tega etrona se ne morem narociti ja

Sem prebral. TI imaš zelo specifičen primer ker nujno hočeš da je Audi karavan. Karavanov ni v EV svetu, to bi lahko vedel. Audi je napovedal enega in kmalu ga boš lahko tudi kupil. Stane cca isto kot bencinska verzija.


Jaz vem, da jih ni. Ti mi pa vsiljujes neko tvoje prepricanje, ki v mojem primeru niti malo ne drzi. Ta kmalu poslusam ze od predstavitve. Pa v salonu niti sami ne vedo kdaj ga bo mozno narociti. Tako, da ne mores uporabljati tega modela za primerjavo. Imas pa ogromno karavanov in enoprostorcev na cesti. Nekih malih jajc pac ne mores imeti za druzinski avto.



Še enkrat: karavanov v EV svetu NI! Razen MG5 in tega napovedanega Audija. AMpak Audija se ti ne da čakat kakšno leto kot sam praviš, MG5 pa nočeš. Pač pol pa plačuj več, i don't care. PRi večini pa ni tako da nujno hočejo karavana in hkrati so snobi ki nočejo MG5, ki zelo soliden avto.

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tak avto je že 15k, na Kitajskem. Imenuje se BYD Dolphin. Pride tudi v Evropo slej ko prej (zaenkrat še ni). Sicer pa statistika statističnega urada kaže da kar 98 % SLovencev na dan prevozi MANJ kot 100 km, kar pomeni da je zahteva za 400 km povsem neracionalna. Za tistih 20 % ljudi ki ne morajo filati v bloku pa smo tako ali tako že rekli da električni avto za njih še ni. Električni avto je za 80 % Slovencev ki lahk filajo doma.


NA Kitajskem. Mi pa nismo na Kitajskem in dokler je avto samo na Kitajskem ga ne mores uporabljati za tvoje glupe argumente ja? Imas tudi mali EV za drobiz, ampak jeba, samo v Indiji je. Kaj nam potem nuca? Tocno nic.


Argument ni glup. Argument jasno pravi da ni treba da so električni avti dragi, strošek proizvodnje ni prav nič večji kot za naftne modele. Dragi so ponekod samo zato, KER SO LAHKO. Ker se jih zaenkrat proizvaja malo, povpraševanja je pa ful. Povpraševanje MOČNO PRESEGA ponudbo in to se odraža na cenah. Gre pa tudi proizvodnja (ponudba) zelo gor vsako leto. KLJUB dražji nakupni ceni pa je EV najcenejša opcija v 99 % primerov že danes.


Povprasevanje ni tako mocno. Je pa mocen hype zelenih in zato je ze v startu visja cena. Danes imam sestanek na Volvu, gres lahko zraven pa da jih vprasamo za katere modele je vecje povprasevanje :)

Holedino ::

MG5 ni soliden avto. To je a vto ranga Dacia. Malo dnarja, malo muske


Se vidi da še nisi sedel v njem. Če bi, potem ne bi govoril bedarij. Al pa če bi vsaj pogledal rewieve bi tudi videl da je zadeva zelo solidno narejena, povsem na ravni Evropskih, tudi Nemških proizvajalcev.

kow ::

Povprasevanje je ogromno. Vse se takoj proda.

Holedino ::

Povprasevanje ni tako mocno.

Je. Je celo tako močno da moraš na EV pri večini modelov čakat tudi več kot 1 leto. Sam povem. Ne naredijo jih zadosti. Vendar prozvodnja se naglo veča vsako leto. Za leto 2026 je napovedana izenačitev NAKUPNE cene bencinskih in električnih modelov (price parity), na dolgi rok pa so električni mnogo cenejši že danes, KLJUB višji nakupni ceni (razen v izjemnih primerih da se dnevno dela samo 5 km in podobno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Povprasevanje ni tako mocno.

Je. Je celo tako močno da moraš na EV pri večini modelov čakat tudi več kot 1 leto. Sam povem.


Samo eno leto? Potem ga dobis hitreje kot dizelco :)

Aja, gledat sem sel Hyundai Kono. bencinarcek je skoraj 20k cenejsi od EV. Pa sem ga imel na testu en teden. Doseg je ok, samo avto je pa crap in ni vreden tistih 46k.

Holedino ::

Danes imam sestanek na Volvu, gres lahko zraven pa da jih vprasamo za katere modele je vecje povprasevanje :)

Če gledaš razmerje POVPRAŠEVANJE in PONUDBA (količina narejenih) je pri EVjih to razmerje bolj na strani povpreševanja kot pa pri bencinskih modelih. Pri EVjih je ful povpraševanja.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

MG5 ni soliden avto. To je a vto ranga Dacia. Malo dnarja, malo muske


Se vidi da še nisi sedel v njem. Če bi, potem ne bi govoril bedarij. Al pa če bi vsaj pogledal rewieve bi tudi videl da je zadeva zelo solidno narejena, povsem na ravni Evropskih, tudi Nemških proizvajalcev.


Ne rabim sedeti v njem. Avti v tem razredu pac niso bas nesto. Je samo gajbica, ki te pelje od a do b

Holedino ::

Otresi se predsodkov. Probaj in boš videl da ni tako. Da so ti pa možgane oprali da je samo Audi tista prava stvar je pa čisto tvoja krivda..

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Danes imam sestanek na Volvu, gres lahko zraven pa da jih vprasamo za katere modele je vecje povprasevanje :)

Če gledaš razmerje POVPRAŠEVANJE in PONUDBA (količina narejenih) je pri EVjih to razmerje bolj na strani povpreševanja kot pa pri bencinskih modelih. Pri EVjih je ful povpraševanja.


Tolk povprasevanja, da je pri nizji kolicini, krajsi dobavni rok, kot pri bencinskih in dizeskih

Utk ::

A nisi reku, da ga še naročit ne moreš?
Kar nekaj električnih ne moreš niti naročit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Otresi se predsodkov. Probaj in boš videl da ni tako. Da so ti pa možgane oprali da je samo Audi tista prava stvar je pa čisto tvoja krivda..


Mi niso oprali mozganov. Rad se peljem udobno. Se prijavim na testno voznjo pa ti potrdim svoje "predsodke"

Utk je izjavil:

A nisi reku, da ga še naročit ne moreš?


Kdo je rekel, da sem o dobavi govoril za Audija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Otresi se predsodkov. Probaj in boš videl da ni tako. Da so ti pa možgane oprali da je samo Audi tista prava stvar je pa čisto tvoja krivda..


Mi niso oprali mozganov. Rad se peljem udobno. Se prijavim na testno voznjo pa ti potrdim svoje "predsodke"


Predsodkov ne boš potrdil. Kar pojdi na testno vožnjo. Vsi zelo pohvalijo. Sam povem.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Otresi se predsodkov. Probaj in boš videl da ni tako. Da so ti pa možgane oprali da je samo Audi tista prava stvar je pa čisto tvoja krivda..


Mi niso oprali mozganov. Rad se peljem udobno. Se prijavim na testno voznjo pa ti potrdim svoje "predsodke"


Predsodkov ne boš potrdil. Kar pojdi na testno vožnjo. Vsi zelo pohvalijo. Sam povem.


Nimas 5 pik v glavi. Avto je z razlogom v nizjem razredu in se pac ne more primerjati z visjimi razredi. Zate je voznja v Polotu ista, kot v Artheonu a?

Sem se prijavi, samo zate se bom zapeljal v Ljubljano, da potestiram tole gajbico in da ti povem, da voznja ni tako udobna kot v avtu visjega razreda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Motiš se, seveda imam. Pa jebo a boš že šel na testno vožnjo in nehal nabijat bedarije?!

Tole je za MG ZS EV terenec, MG5 karavan je pa še na višjem nivoju kar se kakovosti tiče (ter je nižji kar se težišča tiče od terenca ZS EV):
"Danes peljal ZSja. Spdoben avto, notranjost na nivoju nemških avtov (brez heca), udoben, zasloni pregledni, gumbe pogruntaš v dveh minutah, ko pohodiš gas, se motor odzove in te malo prilepi (ok, daleč od Tesle, a vseeno skoči), nekih generalnih pripomb nimam. Je pa vožnja SUVovska, avtu se pozna teža in ni za priganjanje čez ovinke, ampak bolj umirjeno vožnjo. Bil sem pozitivno presenečen nad videnim in mislim, da zna najti kar nekaj slovenskih kupcev v prihodnosti.

Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis."
https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=70&t=...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

s1m0n ::

Če ne drugo pa dobro cene držijo električni... To je pa stvar povpraševanja in dokler bo tak bo tudi zanimanje za EVje vedno večje.

Da dam primerjavo, če bi pri nas sedaj prodali oba EVja bi bili v plusu, v plusu zaradi tega ker se je na obeh prišparalo po 2k€ / leto v gorivu ter ker sta sedaj obe vredni več kot se je za njih dalo.

Holedino ::

Res je. 2 leti stare Tesle se prodajajo za VIŠJO ceno kot so bile takrat kupljene. Volkswagen E-up, kupljen leta 2018 za 11 kEUR se danes prodaja za 21kEUR, torej 10.000 EUR VEČ kot je stal ko je bil nov. Sam povem. 8-) Ko je Volkswagen E-up prišel ven sem vam govoril da je zelo dober deal, pa ste bili rajši pametni kako je to karjola in podobne neumnosti (predvsem uporabnik MOlnar). Če ne bi takrat nabijali nesmislov in bi ga raje kupili bi ZASLUŽILI 10.000 EUR samo s prodajo! AMpak važno da ste nekateri loh nabijali o karjolah, A NE?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Motiš se, seveda imam. Pa jebo a boš že šel na testno vožnjo in nehal nabijat bedarije?!

Tole je za MG ZS EV terenec, MG5 karavan je pa še na višjem nivoju kar se kakovosti tiče (ter je nižji kar se težišča tiče od terenca ZS EV):
"Danes peljal ZSja. Spdoben avto, notranjost na nivoju nemških avtov (brez heca), udoben, zasloni pregledni, gumbe pogruntaš v dveh minutah, ko pohodiš gas, se motor odzove in te malo prilepi (ok, daleč od Tesle, a vseeno skoči), nekih generalnih pripomb nimam. Je pa vožnja SUVovska, avtu se pozna teža in ni za priganjanje čez ovinke, ampak bolj umirjeno vožnjo. Bil sem pozitivno presenečen nad videnim in mislim, da zna najti kar nekaj slovenskih kupcev v prihodnosti.

Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis."
https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=70&t=...



Smeh. To da je notranjost na nivoju nemskih avtov naj bi bilo dobro? Nemski avti so crap notri, moras kupiti premium model, da imas normalno notranjost, ker drugace je vse plastik fantastik. Se pri premium je pol plastik fantastik. So imeli vcasih bolje.
Sem se prijavil. Bom samo zate naredil 60km v eno smer da zapeljem ta jajca. Kaj mislis da imeli bodo tudi servis? Ga se nimajo? Kje potem servisiras zadevo? :))

Holedino ::

Sem se prijavil. Bom samo zate naredil 60km v eno smer da zapeljem ta jajca. Kaj mislis da imeli bodo tudi servis? Ga se nimajo? Kje potem servisiras zadevo? :))


Lepo. Na vožnjo MG5? MG ZS EV je drugo vozilo, še vedno solidno narejeno, ampak MG5 karavan je boljši. Servis že imajo, post na forumu je star več kot 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Res je. 2 leti stare Tesle se prodajajo za VIŠJO ceno kot so bile takrat kupljene. Volkswagen E-up, kupljen leta 2018 za 11 kEUR se danes prodaja za 21kEUR, torej 10.000 EUR VEČ kot je stal ko je bil nov. Sam povem. 8-)


Sem avgusta prodal 4 leta starega focusa za 2 jurja vec kot sem dal za novega. Prodan je bil pa s 180k km... To se zgodi ko so dobavni roki za nove brutalni.

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Res je. 2 leti stare Tesle se prodajajo za VIŠJO ceno kot so bile takrat kupljene. Volkswagen E-up, kupljen leta 2018 za 11 kEUR se danes prodaja za 21kEUR, torej 10.000 EUR VEČ kot je stal ko je bil nov. Sam povem. 8-)


Sem avgusta prodal 4 leta starega focusa za 2 jurja vec kot sem dal za novega. Prodan je bil pa s 180k km... To se zgodi ko so dobavni roki za nove brutalni.


Ja samo 2 jurja. VW E-up se je prodal za 10 jurjev dražje kot takrat ko je bil nov! DObesedno je v 4 letih uporabe PODVOJIL ceno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Sem se prijavil. Bom samo zate naredil 60km v eno smer da zapeljem ta jajca. Kaj mislis da imeli bodo tudi servis? Ga se nimajo? Kje potem servisiras zadevo? :))


Lepo. Na vožnjo MG5? MG ZS EV je drugo vozilo, še vedno solidno narejeno, ampak MG5 karavan je boljši. Servis že imajo, post na forumu je star več kot 2 leti.


MG5 ja. Ce ti je avto samo za prevoz potem je pac spodoben avto ja. To ti je tudi Dacia. Sluzi svojemu namenu, je ugoden, poceni vzdrzevanje itd. Proti premium avtom je pa to se vedno crap. Sem se pac razvadil, jebi ga. Se rad pelem na komot.

Holedino ::

Govoriš na pamet. Nisi ga še vozil. Ko ga boš boš videl da ni tako kot praviš.:)

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

Govoriš na pamet. Nisi ga še vozil. Ko ga boš boš videl da ni tako kot praviš.:)

Si ga ti da lahko trdis nasprotno?

Utk ::

Tist MG5 ni nič slabši kot focus, ki si ga prodal. Drugo je pa to, da če gledaš neke audije za 50 jurjev, je brez veze govorit o šparanju.

Holedino ::

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Govoriš na pamet. Nisi ga še vozil. Ko ga boš boš videl da ni tako kot praviš.:)

Si ga ti da lahko trdis nasprotno?


Vsi rewievi in posti na forumih pravijo da je zelo soliden avto, zakaj bi lagali? Da bi lagali čisto vsi je verjetnost praktično enaka nula.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

jotunn2 ::

Holedino je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Govoriš na pamet. Nisi ga še vozil. Ko ga boš boš videl da ni tako kot praviš.:)

Si ga ti da lahko trdis nasprotno?


Vsi rewievi in posti na forumih pravijo da je zelo soliden avto, zakaj bi lagali? Da bi lagali čisto vsi je verjetnost praktično enaka nula.

Aha ok nisi. Zakljucimo tu.

kriptobog ::

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Holedino je izjavil:

Govoriš na pamet. Nisi ga še vozil. Ko ga boš boš videl da ni tako kot praviš.:)

Si ga ti da lahko trdis nasprotno?


Vsi rewievi in posti na forumih pravijo da je zelo soliden avto, zakaj bi lagali? Da bi lagali čisto vsi je verjetnost praktično enaka nula.

Aha ok nisi. Zakljucimo tu.


Tako. Zakljucimo.

Utk je izjavil:

Tist MG5 ni nič slabši kot focus, ki si ga prodal. Drugo je pa to, da če gledaš neke audije za 50 jurjev, je brez veze govorit o šparanju.


Je, ampak ok. MG5 vs. Focus ST, spet ni primerljivo. ST ima Recaro sedeze. Jih ima MG5?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

s1m0n ::

Holedino je izjavil:

Res je. 2 leti stare Tesle se prodajajo za VIŠJO ceno kot so bile takrat kupljene. Volkswagen E-up, kupljen leta 2018 za 11 kEUR se danes prodaja za 21kEUR, torej 10.000 EUR VEČ kot je stal ko je bil nov. Sam povem. 8-) Ko je Volkswagen E-up prišel ven sem vam govoril da je zelo dober deal, pa ste bili rajši pametni kako je to karjola in podobne neumnosti (predvsem uporabnik MOlnar). Če ne bi takrat nabijali nesmislov in bi ga raje kupili bi ZASLUŽILI 10.000 EUR samo s prodajo! AMpak važno da ste nekateri loh nabijali o karjolah, A NE?


No ja brez subvencije bi takrat dal 18kEUR za e-Up!, 3kEUR bi bilo popusta s strani VWja. Brat ga je vzel 2020 in ga letos prodal z dobičkom (2 leti ga vseeno moraš imeti). Je pa v tem času porabil drobiž za "tankanj" no manj kot daš za en tak goriva. Tako, da na koncu, če ti je tak mali, minimalističen avto dovolj je takrat bil top izbira. So pa tudi prodajalci takšni, da ti ga dobesedno niso hoteli prodati :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()
««
7 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708238646 (289) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125009 (85074) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68162692 (42532) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130080 (24885) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632472 (29003) bluefish

Več podobnih tem