Forum » Na cesti » Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
Holedino ::
Je razlika. Primerjaj avto istega razreda pa imas razliko od 50k dalje. V 15 letih bom pokril ravno razliko v nakupni ceni.
Ne govori bedarij in že enkrat poglej video. Moraš kliknit gor veš, ne pa samo gledat slikco.
A to se delas debila ali si dejansko debil? Jaz sem odprl cenik, ne videa. In vidim razliko 50k. Kako se mi EV splaca, ce bom ze v startu dal 50k vec, zato da se bom poceni vozil?
Ne eno, ne drugo. Glede na manjko intelekta pa si debil ti, to je jasno. Kakšno razliko 50k, mogoče je taka razlika pri bencinskemu mercedezu za 100.000 in električnemu za 150.000, to ja. Ampak v večini primerov pa je za ENAKE SPECIFIKACIJE, enako močan motor in enako opreme je razlike od 0 do 10k. TO je to. Na dolgi rok pa je vsak električni avto cenejši od primerljivega naftnega. Povej kateri avto voziš
Nepismen si tudi. Vse jasno. Sem ti omeil zgoraj. Primerjaj avto istega razreda. Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k. Ostane se en primlerljiv avto druge znamke, je pa se malenkost drazji.
Kaj vozim sem ti pa ze veckrat povedal ko si nabijal v durig temi pod drugim nickom. Glede na tvoje sposobnosti in diplomo bi si moral zapomniti.
Nepisemen si ti, ne jaz. Že takrat sva ugotovila da si si izmislil tole razliko in to si tudi priznal. Zdaj pa kar spet na novo nabijaš laži. Dej model, nehaj s tem.
Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k.
Povej katera dva avta primerjaš da te dobimo na laži?
Ker si tako pamten naredi research. Ze hitri obisk avto.net ti razjasni obzorje
Sem že. Moj research pravi da lažeš. Še enkrat: KATERE 2 AVTOMOBILA PRIMERJAŠ?!!
Nisi naredil researcha. Ko ga bos se javi. Saj ni tezko. Ti bi itak ponujal spet neko sranje najnjizjega razreda.
Seveda sem ga. Primerjal cenike črno na belem. Tale video ti primerja cene črno na belem tako za avte nižjega razreda, kot za avte visokega razreda, ko ga boš pogledal se javi in povej kaj ti leži na duši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Je razlika. Primerjaj avto istega razreda pa imas razliko od 50k dalje. V 15 letih bom pokril ravno razliko v nakupni ceni.
Ne govori bedarij in že enkrat poglej video. Moraš kliknit gor veš, ne pa samo gledat slikco.
A to se delas debila ali si dejansko debil? Jaz sem odprl cenik, ne videa. In vidim razliko 50k. Kako se mi EV splaca, ce bom ze v startu dal 50k vec, zato da se bom poceni vozil?
Ne eno, ne drugo. Glede na manjko intelekta pa si debil ti, to je jasno. Kakšno razliko 50k, mogoče je taka razlika pri bencinskemu mercedezu za 100.000 in električnemu za 150.000, to ja. Ampak v večini primerov pa je za ENAKE SPECIFIKACIJE, enako močan motor in enako opreme je razlike od 0 do 10k. TO je to. Na dolgi rok pa je vsak električni avto cenejši od primerljivega naftnega. Povej kateri avto voziš
Nepismen si tudi. Vse jasno. Sem ti omeil zgoraj. Primerjaj avto istega razreda. Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k. Ostane se en primlerljiv avto druge znamke, je pa se malenkost drazji.
Kaj vozim sem ti pa ze veckrat povedal ko si nabijal v durig temi pod drugim nickom. Glede na tvoje sposobnosti in diplomo bi si moral zapomniti.
Nepisemen si ti, ne jaz. Že takrat sva ugotovila da si si izmislil tole razliko in to si tudi priznal. Zdaj pa kar spet na novo nabijaš laži. Dej model, nehaj s tem.
Ajde, Audi A6 quatrro, s line. Zdaj pa najdi primerljiv EV. Od audija imas zaenkrat samo etron S, koliko ze stane?
Holedino ::
P*izda si težak Hlodovino, zjebu si dobro temo, bravo. Pršov sm na večerno branje, pričakala me je pa srednješolska predstavitev.
Edini sem v temo dostavil statistiko kako bo baterija zdržala 20 let in več glede na meritve, nisi videl?
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
Zakaj je potem pri veliko rabljenih EVjih na avto.net v oglasu zapisano, da ima novo baterijo? Ce naj bi tako dobro drzalo?
Dej si nekah zmišjevat, kje je pri večini zapisano da ima novo baterijo?!
kriptobog ::
Je razlika. Primerjaj avto istega razreda pa imas razliko od 50k dalje. V 15 letih bom pokril ravno razliko v nakupni ceni.
Ne govori bedarij in že enkrat poglej video. Moraš kliknit gor veš, ne pa samo gledat slikco.
A to se delas debila ali si dejansko debil? Jaz sem odprl cenik, ne videa. In vidim razliko 50k. Kako se mi EV splaca, ce bom ze v startu dal 50k vec, zato da se bom poceni vozil?
Ne eno, ne drugo. Glede na manjko intelekta pa si debil ti, to je jasno. Kakšno razliko 50k, mogoče je taka razlika pri bencinskemu mercedezu za 100.000 in električnemu za 150.000, to ja. Ampak v večini primerov pa je za ENAKE SPECIFIKACIJE, enako močan motor in enako opreme je razlike od 0 do 10k. TO je to. Na dolgi rok pa je vsak električni avto cenejši od primerljivega naftnega. Povej kateri avto voziš
Nepismen si tudi. Vse jasno. Sem ti omeil zgoraj. Primerjaj avto istega razreda. Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k. Ostane se en primlerljiv avto druge znamke, je pa se malenkost drazji.
Kaj vozim sem ti pa ze veckrat povedal ko si nabijal v durig temi pod drugim nickom. Glede na tvoje sposobnosti in diplomo bi si moral zapomniti.
Nepisemen si ti, ne jaz. Že takrat sva ugotovila da si si izmislil tole razliko in to si tudi priznal. Zdaj pa kar spet na novo nabijaš laži. Dej model, nehaj s tem.
Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k.
Povej katera dva avta primerjaš da te dobimo na laži?
Ker si tako pamten naredi research. Ze hitri obisk avto.net ti razjasni obzorje
Sem že. Moj research pravi da lažeš. Še enkrat: KATERE 2 AVTOMOBILA PRIMERJAŠ?!!
Nisi naredil researcha. Ko ga bos se javi. Saj ni tezko. Ti bi itak ponujal spet neko sranje najnjizjega razreda.
Seveda sem ga. Primerjal cenike črno na belem. Tale video ti primerja cene črno na belem tako za avte nižjega razreda, kot za avte visokega razreda, ko ga boš pogledal se javi in povej kaj ti leži na duši.
Raje pogledam cenik, kot tvoj video. Mislim, da bo cenik bolj tocen podatek, ker avto mi prodajo po veljavnem ceniku, ne po tvojem videu.
P*izda si težak Hlodovino, zjebu si dobro temo, bravo. Pršov sm na večerno branje, pričakala me je pa srednješolska predstavitev.
Edini sem v temo dostavil statistiko kako bo baterija zdržala 20 let in več glede na meritve, nisi videl?
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
Zakaj je potem pri veliko rabljenih EVjih na avto.net v oglasu zapisano, da ima novo baterijo? Ce naj bi tako dobro drzalo?
Dej si nekah zmišjevat, kje je pri večini zapisano da ima novo baterijo?!
Kdo je omenjal vecino? Nauci se brati. Danes sem odprl nekaj linkov iz slo techa, z rabljenimi EVji na avto.net, kar nekaj jih je imelo v opombah, da ima avto novo baterijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Je razlika. Primerjaj avto istega razreda pa imas razliko od 50k dalje. V 15 letih bom pokril ravno razliko v nakupni ceni.
Ne govori bedarij in že enkrat poglej video. Moraš kliknit gor veš, ne pa samo gledat slikco.
A to se delas debila ali si dejansko debil? Jaz sem odprl cenik, ne videa. In vidim razliko 50k. Kako se mi EV splaca, ce bom ze v startu dal 50k vec, zato da se bom poceni vozil?
Ne eno, ne drugo. Glede na manjko intelekta pa si debil ti, to je jasno. Kakšno razliko 50k, mogoče je taka razlika pri bencinskemu mercedezu za 100.000 in električnemu za 150.000, to ja. Ampak v večini primerov pa je za ENAKE SPECIFIKACIJE, enako močan motor in enako opreme je razlike od 0 do 10k. TO je to. Na dolgi rok pa je vsak električni avto cenejši od primerljivega naftnega. Povej kateri avto voziš
Nepismen si tudi. Vse jasno. Sem ti omeil zgoraj. Primerjaj avto istega razreda. Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k. Ostane se en primlerljiv avto druge znamke, je pa se malenkost drazji.
Kaj vozim sem ti pa ze veckrat povedal ko si nabijal v durig temi pod drugim nickom. Glede na tvoje sposobnosti in diplomo bi si moral zapomniti.
Nepisemen si ti, ne jaz. Že takrat sva ugotovila da si si izmislil tole razliko in to si tudi priznal. Zdaj pa kar spet na novo nabijaš laži. Dej model, nehaj s tem.
Ajde, Audi A6 quatrro, s line. Zdaj pa najdi primerljiv EV. Od audija imas zaenkrat samo etron S, koliko ze stane?
Povej še moč motorja katero si vzel?
Valvoline ::
Zelena agenda je pospravljena v predal za nedolocen cas. Sedaj je pomembno nabavit cimvec kurilnega materijala, vse kar se da skurt v peceh, tudi odpadne gume se bo kurilo. Odpadne veternice, solarni paneli, izrabljene ev baterije... vse se bo kurilo za proizvodnjo stroma ter ogrevanje. Ne bo problemov z reciklazo. EVji so passe, kmalu bo antizelena revolucija, vse ekofasiste bodo nabil na kolce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
s1m0n ::
Saj tudi kot večletnega uporabnika BEV te včasih potegne kak ICE... Zvok motorja še je vedno tisti, ki dvigne udarce in adrenalin :) Kljub temu, da pospešek pri BEV ima svoj čar ne gre za eno in isto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Holedino ::
Saj tudi kot večletnega uporabnika BEV te včasih potegne kak ICE... Zvok motorja še je vedno tisti, ki dvigne udarce in adrenalin :) Kljub temu, da pospešek pri BEV ima svoj čar stvar ne gre za eno in isto.
Enostavno rešljiv problem: ZVOČNIKI. Z ustrezno implementacijo se da preko zvočnikov predvajati tak zvok da ga ne boš ločil od pravega, pa še zbiral boš lahko kakšno vrsto motorja in znamko avtomobila želiš slišati. Nekateri električni avtomobili to funkcijo imajo. Skratka to so vse rešljivi problemi. Pa tudi če bi to hipotetično bil nerešljiv problem (pa ni!), bi moral bit res neumen da bi samo zaradi zvoka zanemaril vse prednosti električnega pogona.
Zelena agenda je pospravljena v predal za nedolocen cas. Sedaj je pomembno nabavit cimvec kurilnega materijala, vse kar se da skurt v peceh, tudi odpadne gume se bo kurilo. Odpadne veternice, solarni paneli, izrabljene ev baterije... vse se bo kurilo za proizvodnjo stroma ter ogrevanje. Ne bo problemov z reciklazo. EVji so passe, kmalu bo antizelena revolucija, vse ekofasiste bodo nabil na kolce.
Spet se motiš, zdej je pa očitno da nalašč trolaš. Veselo motenje še naprej ti želim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Audi A6 quatrro
Cena: 77.910 EUR
Moč motorja: 250 kW
Pospešek od 0 do 100 km/h: 5,9 sekunde
Navor: 500 Nm
Prostornina prtljažnika: 565 litrov
Tesla Model 3 Performance:
Cena: 65.990 EUR (imaš še ceneje Long range in standard range, ampak sem ti dal Performance, ki je še vedno več kot 10 jurjev cenejši od Audija)
Moč motorja: 377 kW (to je 50 % več kot pri Audiju)
Pospešek od 0 do 100 km/h: 3,3 sekunde (skoraj 2x hitreje)
Navor: 660 Nm (32 % več kot pri Audiju)
Prostornina prtljažnika: 561 litrov zadaj plus 88 litrov spredaj:649 litrov skupaj (15 % več kot pri Audiju)
Ne pozabimo da so vozniki Tesle mnogo bolj zadovoljni s svojim avtom kot pa vozniki Audija (vozniki Tesle so najbolj zadovoljni, ne glede na znamko in vrsto pogona, to pove vse):
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Napisal si veliko. V praksi je pa takih EVjev pod 0,1 %. Morda si lih po naključju videl 2 taka in so to tvoji možgani napačno sprocesirali kot da jih je veliko, ali pa si si celo vse skupaj izmislil (po vsej verjetnosti slednje). Sicer pa Tesla ima 8 let garancije na baterijo (kupec ne plača nič), Toyota celo 15 let garancije na baterijo. Pa ni samo Tesla in Toyota, tudi vsi ostali nudijo podobno dolgo garancijo standardno (brez doplačila).
Cena: 77.910 EUR
Moč motorja: 250 kW
Pospešek od 0 do 100 km/h: 5,9 sekunde
Navor: 500 Nm
Prostornina prtljažnika: 565 litrov
Tesla Model 3 Performance:
Cena: 65.990 EUR (imaš še ceneje Long range in standard range, ampak sem ti dal Performance, ki je še vedno več kot 10 jurjev cenejši od Audija)
Moč motorja: 377 kW (to je 50 % več kot pri Audiju)
Pospešek od 0 do 100 km/h: 3,3 sekunde (skoraj 2x hitreje)
Navor: 660 Nm (32 % več kot pri Audiju)
Prostornina prtljažnika: 561 litrov zadaj plus 88 litrov spredaj:649 litrov skupaj (15 % več kot pri Audiju)
Ne pozabimo da so vozniki Tesle mnogo bolj zadovoljni s svojim avtom kot pa vozniki Audija (vozniki Tesle so najbolj zadovoljni, ne glede na znamko in vrsto pogona, to pove vse):
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Je razlika. Primerjaj avto istega razreda pa imas razliko od 50k dalje. V 15 letih bom pokril ravno razliko v nakupni ceni.
Ne govori bedarij in že enkrat poglej video. Moraš kliknit gor veš, ne pa samo gledat slikco.
A to se delas debila ali si dejansko debil? Jaz sem odprl cenik, ne videa. In vidim razliko 50k. Kako se mi EV splaca, ce bom ze v startu dal 50k vec, zato da se bom poceni vozil?
Ne eno, ne drugo. Glede na manjko intelekta pa si debil ti, to je jasno. Kakšno razliko 50k, mogoče je taka razlika pri bencinskemu mercedezu za 100.000 in električnemu za 150.000, to ja. Ampak v večini primerov pa je za ENAKE SPECIFIKACIJE, enako močan motor in enako opreme je razlike od 0 do 10k. TO je to. Na dolgi rok pa je vsak električni avto cenejši od primerljivega naftnega. Povej kateri avto voziš
Nepismen si tudi. Vse jasno. Sem ti omeil zgoraj. Primerjaj avto istega razreda. Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k. Ostane se en primlerljiv avto druge znamke, je pa se malenkost drazji.
Kaj vozim sem ti pa ze veckrat povedal ko si nabijal v durig temi pod drugim nickom. Glede na tvoje sposobnosti in diplomo bi si moral zapomniti.
Nepisemen si ti, ne jaz. Že takrat sva ugotovila da si si izmislil tole razliko in to si tudi priznal. Zdaj pa kar spet na novo nabijaš laži. Dej model, nehaj s tem.
Imam ze pri Audiju primerljiv EV mojemu dizelasu, samo 120k stane, dizelas pa 70k.
Povej katera dva avta primerjaš da te dobimo na laži?
Ker si tako pamten naredi research. Ze hitri obisk avto.net ti razjasni obzorje
Sem že. Moj research pravi da lažeš. Še enkrat: KATERE 2 AVTOMOBILA PRIMERJAŠ?!!
Nisi naredil researcha. Ko ga bos se javi. Saj ni tezko. Ti bi itak ponujal spet neko sranje najnjizjega razreda.
Seveda sem ga. Primerjal cenike črno na belem. Tale video ti primerja cene črno na belem tako za avte nižjega razreda, kot za avte visokega razreda, ko ga boš pogledal se javi in povej kaj ti leži na duši.
Raje pogledam cenik, kot tvoj video. Mislim, da bo cenik bolj tocen podatek, ker avto mi prodajo po veljavnem ceniku, ne po tvojem videu.
P*izda si težak Hlodovino, zjebu si dobro temo, bravo. Pršov sm na večerno branje, pričakala me je pa srednješolska predstavitev.
Edini sem v temo dostavil statistiko kako bo baterija zdržala 20 let in več glede na meritve, nisi videl?
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
Zakaj je potem pri veliko rabljenih EVjih na avto.net v oglasu zapisano, da ima novo baterijo? Ce naj bi tako dobro drzalo?
Dej si nekah zmišjevat, kje je pri večini zapisano da ima novo baterijo?!
Kdo je omenjal vecino? Nauci se brati. Danes sem odprl nekaj linkov iz slo techa, z rabljenimi EVji na avto.net, kar nekaj jih je imelo v opombah, da ima avto novo baterijo.
Napisal si veliko. V praksi je pa takih EVjev pod 0,1 %. Morda si lih po naključju videl 2 taka in so to tvoji možgani napačno sprocesirali kot da jih je veliko, ali pa si si celo vse skupaj izmislil (po vsej verjetnosti slednje). Sicer pa Tesla ima 8 let garancije na baterijo (kupec ne plača nič), Toyota celo 15 let garancije na baterijo. Pa ni samo Tesla in Toyota, tudi vsi ostali nudijo podobno dolgo garancijo standardno (brez doplačila).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Si pogledal primerjave na videu: opozorilo: te bo šokiralo, ker ti bo spremenilo tvoje dotedanje prepričanje:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Saj tudi kot večletnega uporabnika BEV te včasih potegne kak ICE... Zvok motorja še je vedno tisti, ki dvigne udarce in adrenalin :) Kljub temu, da pospešek pri BEV ima svoj čar stvar ne gre za eno in isto.
Enostavno rešljiv problem: ZVOČNIKI. Z ustrezno implementacijo se da preko zvočnikov predvajati tak zvok da ga ne boš ločil od pravega, pa še zbiral boš lahko kakšno vrsto motorja in znamko avtomobila želiš slišati. Nekateri električni avtomobili to funkcijo imajo. Skratka to so vse rešljivi problemi. Pa tudi če bi to hipotetično bil nerešljiv problem (pa ni!), bi moral bit res neumen da bi samo zaradi zvoka zanemaril vse prednosti električnega pogona.
Zelena agenda je pospravljena v predal za nedolocen cas. Sedaj je pomembno nabavit cimvec kurilnega materijala, vse kar se da skurt v peceh, tudi odpadne gume se bo kurilo. Odpadne veternice, solarni paneli, izrabljene ev baterije... vse se bo kurilo za proizvodnjo stroma ter ogrevanje. Ne bo problemov z reciklazo. EVji so passe, kmalu bo antizelena revolucija, vse ekofasiste bodo nabil na kolce.
Spet se motiš, zdej je pa očitno da nalašč trolaš. Veselo motenje še naprej ti želim.
- Enostavno rešljiv problem: ZVOČNIKI. -
Ja ce si gluh in ne zaznas nezveznosti med pedalom in zvokom. Prvo kaj sem naredil, da sem odmontiral soundgenerator. Grozno, sploh ni realno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Ja ce si gluh in ne zaznas nezveznosti med pedalom in zvokom.
Ne. Je tako narejeno da se zvok spreminja glede na položaj pedala. Ni konstanten zvok.
s1m0n ::
@Holedino, že že, da se da zvok nadomestit, a vseeno ne bo to isto..., pa čeprav bomo enkrat pozabili na motorje na notranje izgorevanje :)
Tesla žal nima nič primerljivega z A6 kar se udoblja, kvalitete in vožnje tiče.
Npr. že e-Golf ti, da bolj kvaliteten občutek vožnje kot M3 vožnja je pač na drugačnem nivoju vseeno pa to ne postavi M3 na kakšno slabo nogo.
Tesla žal nima nič primerljivega z A6 kar se udoblja, kvalitete in vožnje tiče.
Npr. že e-Golf ti, da bolj kvaliteten občutek vožnje kot M3 vožnja je pač na drugačnem nivoju vseeno pa to ne postavi M3 na kakšno slabo nogo.
Holedino ::
Prvo kaj sem naredil, da sem odmontiral soundgenerator. Grozno, sploh ni realno.
Če je prav narejeno je tako dobro da ne ločiš od pravega, zvočniki producirajo zvok zadosti dobro da če je softwer ustrezen zadeve ne boš ločil od prave.
@Holedino, že že, da se da zvok nadomestit, a vseeno ne bo to isto
Zakaj ne bi bilo isto? A zato ker ni prestavne ročice? Tudi to se da zrhtat če bi ravno hotel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Audi A6 quatrro
Cena: 77.910 EUR
Moč motorja: 250 kW
Pospešek od 0 do 100 km/h: 5,9 sekunde
Navor: 500 Nm
Prostornina prtljažnika: 565 litrov
Tesla Model 3 Performance:
Cena: 65.990 EUR (imaš še ceneje Long range in standard range, ampak sem ti dal Performance, ki je še vedno več kot 10 jurjev cenejši od Audija)
Moč motorja: 377 kW (to je 50 % več kot pri Audiju)
Pospešek od 0 do 100 km/h: 3,3 sekunde (skoraj 2x hitreje)
Navor: 660 Nm (32 % več kot pri Audiju)
Prostornina prtljažnika: 561 litrov zadaj plus 88 litrov spredaj:649 litrov skupaj (15 % več kot pri Audiju)
Ne pozabimo da so vozniki Tesle mnogo bolj zadovoljni s svojim avtom kot pa vozniki Audija (vozniki Tesle so najbolj zadovoljni, ne glede na znamko in vrsto pogona, to pove vse):
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
A si zanalasc izpustil doseg? Ja brezvezen si, a ves.
Pa kaj ce je namesto 5,9s recimo 3,3 ? V praksi neuporabno, ce je avto pred tabo. Doseg pa je zelo uporabna stvar, ker ne rabis se ustavljat na sendvicih in kavicah za vsak drek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
m0LN4r ::
Ja ce si gluh in ne zaznas nezveznosti med pedalom in zvokom.
Ne. Je tako narejeno da se zvok spreminja glede na položaj pedala. Ni konstanten zvok.
Vidim, da ne ves o cem govoris. Pac palis na fejk zvok, ker nimas posluha za pravega.
@Holedino, že že, da se da zvok nadomestit, a vseeno ne bo to isto..., pa čeprav bomo enkrat pozabili na motorje na notranje izgorevanje :)
Tesla žal nima nič primerljivega z A6 kar se udoblja, kvalitete in vožnje tiče.
Npr. že e-Golf ti, da bolj kvaliteten občutek vožnje kot M3 vožnja je pač na drugačnem nivoju vseeno pa to ne postavi M3 na kakšno slabo nogo.
Ma tesla se vozi kot prikolica.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Zato ker ti nimas posluha, da je fejk. Fejk je fejk. Vcasih je boljse, ce si tiho.
Zakaj ne bi bilo isto? A zato ker ni prestavne ročice? Tudi to se da zrhtat če bi ravno hotel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Audi A6 quatrro
Cena: 77.910 EUR
Moč motorja: 250 kW
Pospešek od 0 do 100 km/h: 5,9 sekunde
Navor: 500 Nm
Prostornina prtljažnika: 565 litrov
Tesla Model 3 Performance:
Cena: 65.990 EUR (imaš še ceneje Long range in standard range, ampak sem ti dal Performance, ki je še vedno več kot 10 jurjev cenejši od Audija)
Moč motorja: 377 kW (to je 50 % več kot pri Audiju)
Pospešek od 0 do 100 km/h: 3,3 sekunde (skoraj 2x hitreje)
Navor: 660 Nm (32 % več kot pri Audiju)
Prostornina prtljažnika: 561 litrov zadaj plus 88 litrov spredaj:649 litrov skupaj (15 % več kot pri Audiju)
Ne pozabimo da so vozniki Tesle mnogo bolj zadovoljni s svojim avtom kot pa vozniki Audija (vozniki Tesle so najbolj zadovoljni, ne glede na znamko in vrsto pogona, to pove vse):
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
A si zanalasc izpustil doseg? Ja brezvezen si, a ves.
Pa kaj ce je namesto 5,9s recimo 3,3 ? V praksi neuporabno, ce je avto pred tabo. Doseg pa je zelo uporabna stvar, ker ne rabis se ustavljat na sendvicih in kavicah za vsak drek.
Doseg Tesle model 3 performance je 460 km realno, 576 km po WLTP. TO je več kot zadosti da ti 99 % dni v letu ni treba filati na poti. Doseg torej ni faktor. Za tiste par dni na leto pa se pač po 4 urah vožnje ustaviš za 20 minut da dofilaš. TUdi z dizlom/bencinom se po 4 urah ustaviš za malico in WC, ne poznam nobenega da se nebi. Torej ni razlike tudi tiste 3 dni na leto ne. Da pa 362 dni na leto ne rabiš filat na poti in ti doseg ki se je nafilal čez noč zadostuje smo pa že rekli.
m0LN4r ::
Doseg torej ni faktor.Pospesek tudi ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Zato ker ti nimas posluha, da je fejk. Fejk je fejk. Vcasih je boljse, ce si tiho.
Zakaj ne bi bilo isto? A zato ker ni prestavne ročice? Tudi to se da zrhtat če bi ravno hotel.
Ne, ti si lahko tiho. Grem stavit da če je implementacija dobra da ti z zavezanimi očmi ne boš spoznal razlike (recimo da bi te dali na kilometer dolgo pisto in bi rekli: "zdej pa vozi").
Tudi 8s do 100 je zadosti za 99% dni v tednu. Kaj bi zdaj rad? Spet so popustile tablete?
Tole je pa ad hominem logical fallacy.
"Tip: When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part."
https://www.logicallyfallacious.com/log...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Sem preprican, da bi. Zvocna kulisa med voznjo pravega zvoka je nekaj povsem drugega kot pa nekaj kilobajtov elektronske glasbe iz poceni zvocnikov. Nisi se slisal za audio feedback, jebiga, nic narobe.
Ja prilepi to sebi, ko si zacel z budalastinami kot pospesek. Doseg je bolj uporaben in ima vecji ucinek komforta kot pospesek. V 99% dni v letu. Pika.
Tole je pa ad hominem logical fallacy.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Doseg pa je zelo uporabna stvar, ker ne rabis se ustavljat na sendvicih in kavicah za vsak drek.
Ne poznam nobenega voznika bencinarja ali dizla da bi vozil 4 ure ali več brez prestanka. Vsak se ustavi enkrat za malico ali WC. Med tem postankom pa malico/WC/noge pretegnit pa se električni avto nafila. Tako na roadtripih. 362 dni na leto pa je dosega zadosti za cel dan in ni treba filat na poti (ker dosega je realnih 460 km in zelo redko v enem dnevu prevozimo več).
nejc_nejc ::
MODERATOR
OD danes, 16:15:25 PROSIM VSE ZBRISAT,
je škoda baytov, tko so nas tam v začetku 80s učili
OD danes, 16:15:25 PROSIM VSE ZBRISAT,
je škoda baytov, tko so nas tam v začetku 80s učili
m0LN4r ::
Ne poznam nobenega voznika bencinarja ali dizla da bi vozil 4 ure ali več brez prestanka.Tvoj problem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Ja prilepi to sebi, ko si zacel z budalastinami kot pospesek.
To ni nobena bulalaština, pospešek ti doda fun fuctor, ter naredi prehitevanje na regionalki mnogo bolj varno.
Doseg je bolj uporaben in ima vecji ucinek komforta kot pospesek. V 99% dni v letu. Pika.
Dosega je dovolj tako v primeru Tesle, kot v primeru bencinskega Audija, tako da doseg NI FAKTOR ki bi karkoli odločal o nakupu. Če si racionalen seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Med tem postankom pa malico/WC/noge pretegnit pa se električni avto nafila.Sem se ze parkrat ustavil na ASFINAG pocivaliscu, polnilnice ni. WC pa je trajal 5 minut.
Dej izklopi PC, ker nisi bil se dlje od svoje sobe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
s1m0n ::
Sem preprican, da bi. Zvocna kulisa med voznjo pravega zvoka je nekaj povsem drugega kot pa nekaj kilobajtov elektronske glasbe iz poceni zvocnikov. Nisi se slisal za audio feedback, jebiga, nic narobe.
Saj verjetno je kar težko emulirat zvok po zvočniku s takšno "toploto", ki jo lahko proizvedejo resonance izpušnega sistema, a konec koncev bo nastopil tudi čas, ko bodo glasni izpušni sistem v strnjenih območjih no-go.
Holedino ::
Med tem postankom pa malico/WC/noge pretegnit pa se električni avto nafila.Sem se ze parkrat ustavil na ASFINAG pocivaliscu, polnilnice ni. WC pa je trajal 5 minut.
Dej izklopi PC, ker nisi bil se dlje od svoje sobe.
5 minut je pri Tesli že dodatnih 120 km. Sam povem.
Bjorn je testiral na svojih 1000 km challengih in bencinar naredi zadevo v 9 urah (čas malice 20 minut ni štel v ta čas), drugače bi bilo 9 ur 20 minut, Tesla pa v 9 urah in 15 minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
To ni nobena bulalaština, pospešek ti doda fun fuctor, ter naredi prehitevanje na regionalki mnogo bolj varno.99% ljudi ne rabi fun factor in ne prehiteva. Nisi se bil na regionalki?
Dosega je dovolj tako v primeru Tesle, kot v primeru bencinskega Audija, tako da doseg NI FAKTOR ki bi karkoli odločal o nakupu. Če si racionalen seveda.Seveda je, samo ti si na drogah.
Sem preprican, da bi. Zvocna kulisa med voznjo pravega zvoka je nekaj povsem drugega kot pa nekaj kilobajtov elektronske glasbe iz poceni zvocnikov. Nisi se slisal za audio feedback, jebiga, nic narobe.
Saj verjetno je kar težko emulirat zvok po zvočniku s takšno "toploto", ki jo lahko proizvedejo resonance izpušnega sistema, a konec koncev bo nastopil tudi čas, ko bodo glasni izpušni sistem v strnjenih območjih no-go.
To itak, ampak naj ne naklada o zvocnem generatorju. On je pac gluh, ker vozi na racunalniku in misli, da se pravi avto tudi tako slisi/cuti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
s1m0n ::
Doseg za 99% situacij ni ovira, če pa je pa že v osnovi EV ni prava pot.
Npr. Pot dolga 1200km je bila s Teslo za slabo urco in pol daljša kot bi bila z ICE brez postankov. Je nekaj, a vseeno ni tako hudo, da se par krat takšne poti ne bi dalo izvesti.
Npr. Pot dolga 1200km je bila s Teslo za slabo urco in pol daljša kot bi bila z ICE brez postankov. Je nekaj, a vseeno ni tako hudo, da se par krat takšne poti ne bi dalo izvesti.
m0LN4r ::
5 minut je pri Tesli že dodatnih 120 km. Sam povem.Ja pa ni, ane, ker sem sel direkt na WC, polnilnice ni bilo, pa tudi kabla ne vtekavam, med tem ko grem na WC. Pa kje ti zivis, da te ne ukradejo.
Seveda nisem. Glede na rezultate 1000 km challenga in ekstra hitro filanje in 500 km dosega, doseg v praksi ni faktor ČE si racionalen. Če nisi pa pač je.Ta challenge je 0,01% ljudi v realnem svetu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
99% ljudi ne rabi fun factor in ne prehiteva. Nisi se bil na regionalki?
Zase govori.
To itak, ampak naj ne naklada o zvocnem generatorju. On je pac gluh, ker vozi na racunalniku in misli, da se pravi avto tudi tako slisi/cuti.
Ne. Jaz samo ločim kaj tehnologija zvočnikov omogoča pri solidni implementaciji in kaj si ti slišal na enem random avtu ki zadevo ni imel v redu implementiramo. DA SE NAREDITI tako da ne boš ločil zadeve od prave.
Ta challenge je 0,01% ljudi v realnem svetu.
Ta 1000 km challenge je narejen v realne svetu.
Saj verjetno je kar težko emulirat zvok po zvočniku s takšno "toploto", ki jo lahko proizvedejo resonance izpušnega sistema, a konec koncev bo nastopil tudi čas, ko bodo glasni izpušni sistem v strnjenih območjih no-go.
Seveda se da. Tehnologija zvočnikov dandanes je zelo napredovala. Niso več taki kot so bili pred 30 leti v času tvoje mladosti. :)
m0LN4r ::
Ce tisci pac tisci, se ustavis kjerkoli tudi na SOS odstavnem, se poscijes in gres naprej. Ne jebes se z filanjem, razen ce si prisiljen, ker si pac kupil kar si kupil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Doseg za 99% situacij ni ovira, če pa je pa že v osnovi EV ni prava pot.
Npr. Pot dolga 1200km je bila s Teslo za slabo urco in pol daljša kot bi bila z ICE brez postankov. Je nekaj, a vseeno ni tako hudo, da se par krat takšne poti ne bi dalo izvesti.
Nisi polnil optimalno (ko prispeš na ponilnico mora bit baterija čim bolj prazna da se potem hitro fila), in nisi štel postanka na bencinski črpalki za ICE in ostalih postankov za malico/WC ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Ne. Jaz samo ločim kaj tehnologija zvočnikov omogoča pri solidni implementaciji in kaj si ti slišal na enem random avtu ki zadevo ni imel v redu implementiramo. DA SE NAREDITI tako da ne boš ločil zadeve od prave.Pravljice.
No verjetno se da narediti, ampak glede na cene audiofilske opreme bi rekel, da stane vec kot ta tvoja plasticna tesla + rabis se kvaliteten zvok od nekod. Pa se to ni v nulo narjeno niti v najboljsih zvocnih posnetkih. Pac larifari o stvareh, ki jih se nihce ni naredil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Ce tisci pac tisci, se ustavis kjerkoli tudi na SOS odstavnem, se poscijes in gres naprej. Ne jebes se z filanjem, razen ce si prisiljen, ker si pac kupil kar si kupil.
Priporoča se naj vožnja ne traja več kot 1,5 ure, potem je fino narediti kratek postanek. Za voljo varnosti do sebe in do drugih udeležencev v prometu. Ješ tudi kaj verjetno. Najbrž ne stradaš. Dajmo zdej delat cel halo iz 20 minutnega postanka ki ga moraš narest po 4 ure dolgi vožnji na dopust (362 dni na leto pa doseg ki se je nafilal doma čez noč zadostuje za cel dan).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
janezvalva ::
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
dam ti 100€ zanj
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
Holedino ::
janezvalva je izjavil:
Koliko bo štromar vreden čez 10 let?
dam ti 100€ zanj
Enako star električni avto dosti bolj ohranja vrednost kot rabljen v primerjavi z bencinskim ali dizelskim. Kar poglej cene rabljenih, niso nizke. ;)
s1m0n ::
Doseg za 99% situacij ni ovira, če pa je pa že v osnovi EV ni prava pot.
Npr. Pot dolga 1200km je bila s Teslo za slabo urco in pol daljša kot bi bila z ICE brez postankov. Je nekaj, a vseeno ni tako hudo, da se par krat takšne poti ne bi dalo izvesti.
Nisi polnil optimalno (ko prispeš na ponilnico mora bit baterija čim bolj prazna da se potem hitro fila), in nisi štel postanka na bencinski črpalki za ICE in ostalih postankov za malico/WC ipd.
Izkušnje in realni svet so drugo kot optimalni pogoji... Ustaviš tam kjer je hitra polnilnica, ustaviš takrat, ko je potrebno (zaradi utrujenosti, stranišča...). Seveda tudi zaupaš kako sam avto postavi postanke na polnilnicah... Pride še situacija, da moraš tudi po 10-20 minut čakat na prazno mesto. Ne živimo v idealnem svetu!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Holedino ::
Resno primerjas a6 oz kateregakoli audija z elektricnim jugecem?
Tesla ni noben jugec, ampak premium high performance avto. AMpak če se ti dvigne samo na Audije, na evo, tukaj imaš električnega audija podobnih zmogljivosti za nižjo ceno kot njegov bencinski bratec.
https://ev-database.org/car/1492/Audi-Q...
Tukaj imaš pa BOLJŠEGA električnega Audija, za še vedno nižjo ceno od bencinskega bratca.
https://ev-database.org/car/1356/Audi-e...
In to je samo cena nakupa. POtem pa računej pri električnem avtu še 50.000 do 100.000 EUR prihranka na gorivu in servisih v 15 letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Doseg za 99% situacij ni ovira, če pa je pa že v osnovi EV ni prava pot.
Npr. Pot dolga 1200km je bila s Teslo za slabo urco in pol daljša kot bi bila z ICE brez postankov. Je nekaj, a vseeno ni tako hudo, da se par krat takšne poti ne bi dalo izvesti.
Nisi polnil optimalno (ko prispeš na ponilnico mora bit baterija čim bolj prazna da se potem hitro fila), in nisi štel postanka na bencinski črpalki za ICE in ostalih postankov za malico/WC ipd.
Po domace nisi uposteval navodil za uporabo stromarja. Lahko bi sprosceno in lagano vozil ICE, mozgane na off, ampak ne, hej, voziti stromarja je lifestyle + navodila.
Zakaj bi sel z ICE na bencinsko? Saj sem ti zadnjic stopal, 3 minute 40 litrov. Placal brezsticno in odpeljal. Scat mi pa ni trebalo. Pot je bla 1100km en tank.
Sicer pa kdo je tak glup da fila na AC stromarja za zlatarske cene. Pa sedijo v avtu kot nek debil. Vsak dan jih vidim. Grem tankat ICEja, skocim se v lidl ali pa mekica po hrano in vidim loleke v tesli se kr sedijo notr in cakajo na lepse case.
Suznji stromarja.
Ce tisci pac tisci, se ustavis kjerkoli tudi na SOS odstavnem, se poscijes in gres naprej. Ne jebes se z filanjem, razen ce si prisiljen, ker si pac kupil kar si kupil.
Priporoča se naj vožnja ne traja več kot 1,5 ure, potem je fino narediti kratek postanek. Za voljo varnosti do sebe in do drugih udeležencev v prometu. Ješ tudi kaj verjetno. Najbrž ne stradaš. Dajmo zdej delat cel halo iz 20 minutnega postanka ki ga moraš narest po 4 ure dolgi vožnji na dopust (362 dni na leto pa doseg ki se je nafilal doma čez noč zadostuje za cel dan).
Marsikaj se priporoca, tudi tebi so rekl, da je boljse ce vzames tablete.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Marsikaj se priporoca, tudi tebi so rekl, da je boljse ce vzames tablete.
Seveda niso, jasno je da si debil. Trolaš u tri pm. Se ti ne spača odgovorjat.
Zakaj bi sel z ICE na bencinsko?
Ker ne prevozi 1200 km brez bencinske.
sem ti zadnjic stopal, 3 minute 40 litrov. Placal brezsticno in odpeljal. Scat mi pa ni trebalo. Pot je bla 1100km en tank.
1. Si imel srečo da ni bilo vrste.
2 1100 km ni eneako 1200 km. s1m0n je govoril o 1200 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Ce tisci pac tisci, se ustavis kjerkoli tudi na SOS odstavnem, se poscijes in gres naprej. Ne jebes se z filanjem, razen ce si prisiljen, ker si pac kupil kar si kupil.
Priporoča se naj vožnja ne traja več kot 1,5 ure, potem je fino narediti kratek postanek. Za voljo varnosti do sebe in do drugih udeležencev v prometu. Ješ tudi kaj verjetno. Najbrž ne stradaš. Dajmo zdej delat cel halo iz 20 minutnega postanka ki ga moraš narest po 4 ure dolgi vožnji na dopust (362 dni na leto pa doseg ki se je nafilal doma čez noč zadostuje za cel dan).
Po stirih urah sem ze doma, se ne rabim ustavljat.
Ti moras vsake 1,5 ure nekaj jest, pit in na wc? Nebi sel rajsi k zdravniku, ker to ni normalno.
Ker ne prevozi 1200 km brez bencinske.Ja sej sem ti rekel, z 5 minutnim postankom pa prevozimo 2000km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Ti moras vsake 1,5 ure nekaj jest, pit in na wc? Nebi sel rajsi k zdravniku, ker to ni normalno.
Ne, ne rabim. Je pa dejstvo da vozit 4 ure brez prestanka ni zdravo, še manj pa varno. Celo pri POKLICNIH voznikih tovornjakov je z zakonom predpisano da RABIJO narediti 45 minutni postanek vsakih 4,5 ure vožnje. In to s poklicni vozniki. Pri navadnih voznikih se priporoča postanke na 1,5 do 2 uri.
nejc_nejc ::
Ne prevozi 1200 brez bencinske.??
Prevozi prevozi, ce se pa 110 peljem pa še več, žal je tako.
Itak je brezveze s tabo diskutirat, še na dva preprosta vprašanja mi ne znaš odgovotiti, vsaj poskušat.
Prevozi prevozi, ce se pa 110 peljem pa še več, žal je tako.
Itak je brezveze s tabo diskutirat, še na dva preprosta vprašanja mi ne znaš odgovotiti, vsaj poskušat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250778 (12421) | DamijanD |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128604 (88669) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65194 (45034) | gruntfürmich |
» | rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30786 (25591) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33379 (29910) | bluefish |