» »

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

Koliko bo štromar vreden čez 10 let?

««
5 / 48
»»

m0LN4r ::

1. Si imel srečo da ni bilo vrste.
Ja ocitno imam vedno sreco, ker je 8 pump in nihce ne tanka dlje kot 5 minut. Pri EV polnilnicah je pa kr jebeno, ce sta dve in sta zasedeni. Jebeno pravim. Pol pa moras drisko zadrzat do naslednje polnilnice.

Ajd recimo na 900km dolgi poti se komot ustavis po 500km, kjerkoli ne glede na to ali je polnilnica ali ne. Se poscijes, naredis dva kroga okoli avta, 5 pocepov in sibas naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

s1m0n ::

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ti moras vsake 1,5 ure nekaj jest, pit in na wc? Nebi sel rajsi k zdravniku, ker to ni normalno.


Ne, ne rabim. Je pa dejstvo da vozit 4 ure brez prestanka ni zdravo, še manj pa varno. Celo pri POKLICNIH voznikih tovornjakov je z zakonom predpisano da RABIJO narediti 45 minutni postanek vsakih 4,5 ure vožnje. In to s poklicni vozniki. Pri navadnih voznikih se priporoča postanke na 1,5 do 2 uri.

Saj pravim marsikaj se priporoca. Tudi redno odstranjevanje pacientov s foruma, kot je Holedino.

Po dobrih stirih urah sem jaz z ICEjem na cilju, brez postanka 500km v enem susu. Saj bomo pol pocivali doma.
Ne jokaj, kot da se nihce ne vozi 4+ ur v enem kosu. Pac moras ven iz mehurcka stopit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Ne prevozi 1200 brez bencinske.??
Prevozi prevozi, ce se pa 110 peljem pa še več, žal je tako.

Pri običajni vožnji ne prevozi, tako je. Če se jajcaš ti morda celo rata. Ampak kljub temu študije kažejo da vozniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje svojih vozil kot vozniki vozil na naftne derivate. MANJ ČASA, ne več. Tako kažejo študije: konkretno imam v mislih študijo Consumer Reports. Da nafilaš električni avto rabiš 5 sekund da vtakneš kabel ko prideš domov. TO je mnogo manj ko 5 do 10 minut na črpalk za bencinarja. Ja na roadtripih morda malenkost več, ampak zato v vsakdanjem življenju toliko manj, na letni ravni z električnim avtom PRIŠPARAŠ ČAS glede na avto na naftne derivate.

m0LN4r ::

s1m0n je izjavil:

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti


Snobi, klasika. Na bencinski se v 10 minutah obrne 15 avtov.

Holedino je izjavil:

Ne prevozi 1200 brez bencinske.??
Prevozi prevozi, ce se pa 110 peljem pa še več, žal je tako.

Pri običajni vožnji ne prevozi, tako je. Če se jajcaš ti morda celo rata. Ampak kljub temu študije kažejo da vozniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje svojih vozil kot vozniki vozil na naftne derivate. MANJ ČASA, ne več. Tako kažejo študije: konkretno imam v mislih študijo Consumer Reports. Da nafilaš električni avto rabiš 5 sekund da vtakneš kabel ko prideš domov. TO je mnogo manj ko 5 do 10 minut na črpalk za bencinarja. Ja na roadtripih morda malenkost več, ampak zato v vsakdanjem življenju toliko manj, na letni ravni z električnim avtom PRIŠPARAŠ ČAS glede na avto na naftne derivate.

Zato ker se stromarji jajcajo, se ne pomeni da se ostali isto. Hudica na 500km+ poteh prehitevam stromarje, ki se jajcajo po avtocesti z 100ish.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Saj zato pa je EV najbolj idealno polnit doma, na službenem mestu. Polnjenje na hitrih javnih polnilnicah je ob konicah lahko prava zmešnjava :)

m0LN4r ::

Da nafilaš električni avto rabiš 5 sekund da vtakneš kabel ko prideš domov.
V najbolj optimalnem primeru. A to se steje, ko si ze stopil iz avta in imas kabel ze v roki ane? Se mi je zdelo.
Zadnjic sem enga gledal, je storasto vstekaval kable 5 minut. Sem se sam smejal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

V najbolj optimalnem primeru.

V 99 % primerih. FIlanje doma čez noč.

A to se steje, ko si ze stopil iz avta in imas kabel ze v roki ane? Se mi je zdelo.

Ne. 5 sekund je razlika v času med bencinarjem in električnim avtom. Bencinarja parkiraš. Električnega parkiraš in 5 sekund da kabel zabašeš notri (kabel je na stojalu 1 meter stran v garaži). To je bilo štopano s strani ustvarjalev oddaje Avtomobilost, želiš da ti najdem link, ali znaš sam?

Evo od 1:39 naprej. Manj kot 6 sekund (leva slika za domačo polnilnico).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

TO je mnogo manj ko 5 do 10 minut na črpalk za bencinarja.
Pa ni ne. 5 minut je 9,6 sekund na dan na mesec. Tok rabis da najdes luknjo za vstekat. Plus krat dva da zjutraj odstekas in pospravis lepo.

Kje ti vidis 5 sekund is beyond me.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nejc_nejc ::

Ocitno, so vsi tvoji filmcki, na nivoju wikipedije in oddaje Avtomobilnost:|:))

Holedino ::

6 sekund od 1:39 do 1:45. Sekunda gor ali dol. Dalo bi se tudi v 3 sekundah. Šteje se od takrat ko iztopiš iz avtomobila do takrat ko vštekaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Ja seveda. TOP SHOP ! Ti si ziher delal 20 let na top shop oddaji. Trikrat pritistni "en, dva, tri" in imate cebulo nasekljano.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Študije kažejo da vozniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje svojih vozil kot vozniki vozil na naftne derivate. MANJ ČASA, ne več. Tako kažejo študije: konkretno imam v mislih študijo Consumer Reports. Da nafilaš električni avto rabiš 5 sekund da vtakneš kabel ko prideš domov. TO je mnogo manj ko 5 do 10 minut na črpalk za bencinarja. Ja na roadtripih morda malenkost več, ampak zato v vsakdanjem življenju toliko manj, na letni ravni z električnim avtom PRIŠPARAŠ ČAS glede na avto na naftne derivate. Tako da nima veze kolk se ti zdej tlele kurčiš, dejstvo je da je predpostavka da lastniki električnih vozil porabijo več časa za polnjenje od lastnikov naftnih vozil NAPAČNA. Pika.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

6 sekund od 1:39 do 1:45. Sekunda gor ali dol. Dalo bi se tudi v 3 sekundah. Šteje se od takrat ko iztopiš iz avtomobila do takrat ko vštekaš.

Ti kr izvajaj konjske dirke vsak dan dvakrat. To ze vemo, da si cuden. Pazi da ne pades, verjetnost je 30x vecja kot z ICEjem, kjer je to mal bolj lagano in na komot vseskup.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Zato ker se stromarji jajcajo, se ne pomeni da se ostali isto. Hudica na 500km+ poteh prehitevam stromarje, ki se jajcajo po avtocesti z 100ish.

Ne rabiš se jajcat s štromarjem, vsaj z modernim štromarjem ne (kakšen Nissan Leaf iz leta 2011 ki je imel kot nov 120 km dosega, tam se pa moraš jajcat, to pa drži). Moderni štromar, recimo Tesla ima 400 km IZMERJENEGA dosega pri 130 km/h.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Študije kažejo da vozniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje svojih vozil kot vozniki vozil na naftne derivate. MANJ ČASA, ne več. Tako kažejo študije: konkretno imam v mislih študijo Consumer Reports. Da nafilaš električni avto rabiš 5 sekund da vtakneš kabel ko prideš domov. TO je mnogo manj ko 5 do 10 minut na črpalk za bencinarja. Ja na roadtripih morda malenkost več, ampak zato v vsakdanjem življenju toliko manj, na letni ravni z električnim avtom PRIŠPARAŠ ČAS glede na avto na naftne derivate. Tako da nima veze kolk se ti zdej tlele kurčiš, dejstvo je da je predpostavka da lastniki električnih vozil porabijo več časa za polnjenje od lastnikov naftnih vozil NAPAČNA. Pika.
5 sekund? Konjske dirke ti pravim, pa ne slisis.
Jaz rabim 27 sekund + 15 sekund, da vtaknem.

Holedino je izjavil:

Zato ker se stromarji jajcajo, se ne pomeni da se ostali isto. Hudica na 500km+ poteh prehitevam stromarje, ki se jajcajo po avtocesti z 100ish.

Ne rabiš se jajcat s štromarjem, vsaj z modernim štromarjem ne (kakšen Nissan Leaf iz leta 2011 ki je imel kot nov 120 km dosega, tam se pa moraš jajcat, to pa drži). Moderni štromar, recimo Tesla ima 400 km IZMERJENEGA dosega pri 130 km/h.

Ja pa nima 400km, ce uporabis 3s pospeske in se vozis 130+kmh niti 200 jih nima. Ves kaj je Autobahn? Tam so tesle za tovornjaki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Blackouti so povsem realen scenarij za prihajajoco zimo. Ne bo dovolj stroma ne za toplotne crpalke se manj za ev klump. Stavim da bo zimska veselica. Svabski ekofasisti se ne dajo, nukic ne bodo ponovno odprli, kurili tudi ne bil. They are fucked,

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ne bo blackoutov, ker bodo omejili filanje EVjev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

6 sekund od 1:39 do 1:45. Sekunda gor ali dol. Dalo bi se tudi v 3 sekundah. Šteje se od takrat ko iztopiš iz avtomobila do takrat ko vštekaš.

Ti kr izvajaj konjske dirke vsak dan dvakrat. To ze vemo, da si cuden. Pazi da ne pades, verjetnost je 30x vecja kot z ICEjem, kjer je to mal bolj lagano in na komot vseskup.


Ti si čuden ker si vesel da te naftna podjetja takole ožemajo, ne jaz. Jaz se vozim 10x ceneje. ;) Na Consumer reports študiji niso upoštevali 5 sekund, ampak povprečni čas ki je potreben da lastnik vtakne kabel. In dobili so rezultat da lastniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje, kot vozniki naftnih vozil.

m0LN4r ::

Jaz se vozim 10x ceneje. ;)
Jaz pa z 100x vecjim uzitkom. Jebiga. Si 90x na slabsem.

PS: Moje sozalje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Uvajajo se tarife vezane na porabo. Spanija bo prva, do 480kwh na mesec za gospodinjstvo redna cena, vse cez pa ekponencna rast cene na porabljen kwh.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

6 sekund od 1:39 do 1:45. Sekunda gor ali dol. Dalo bi se tudi v 3 sekundah. Šteje se od takrat ko iztopiš iz avtomobila do takrat ko vštekaš.

Ti kr izvajaj konjske dirke vsak dan dvakrat. To ze vemo, da si cuden. Pazi da ne pades, verjetnost je 30x vecja kot z ICEjem, kjer je to mal bolj lagano in na komot vseskup.


Ti si čuden ker si vesel da te naftna podjetja takole ožemajo, ne jaz. Jaz se vozim 10x ceneje. ;) Na Consumer reports študiji niso upoštevali 5 sekund, ampak povprečni čas ki je potreben da lastnik vtakne kabel. In dobili so rezultat da lastniki električnih vozil letno porabijo 60 % MANJ časa za polnjenje, kot vozniki naftnih vozil.

Ne to niso lastniki elektricnih vozil, to so bili fanatiki elektricnih vozil, ki so si montirali polnilnico en meter vstran od avta in nikoli nikjer drugje ne rabijo parkirat. Pac suznji EVjev, its a lifestyle.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

Pa saj se nikamor ne vozi.....mogoce v sluzbo in nazaj. Za kaj vec pa zgubi en dan priprav, da sploh kam pride.

m0LN4r ::

Jaz bom zdal izdal skrivnost o tem, kje se on vozi:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Blackouti so povsem realen scenarij za prihajajoco zimo. Ne bo dovolj stroma ne za toplotne crpalke se manj za ev klump. Stavim da bo zimska veselica. Svabski ekofasisti se ne dajo, nukic ne bodo ponovno odprli, kurili tudi ne bil. They are fucked,


Ne fantaziraj, nobenih blackoutov ne bo, ti bom konec zime še enkrat povedal da si se motil. Očitno ne veš da električni avto porabi 4 do 6 MANJ energije na kilometer (tank to wheel izkoristek). Drugače pa bolj se ti splača naftno skuriti v termoelektrarni in tako pridobljeno elektriko nafilati v električni avto in s odpadno toploto ogrevati stanovanja v okolici elektrarne, kot pa naftno točiti direktno v dizelski avto. Pa tudi če je izkoristiš odpadne toplote, še vedno z ISTO količino nafte narediš 2x več kilometrov če z nje delaš elektriko in se voziš z električnim avtom, kot pa da bi jo natankal v avto na naftne derivate. Torej 2x manj nafte rabiš za isto razdaljo narediti, toplota za ogrevanje stanovanj pa je tako rekoč free. Elektrarna na nafto ima 50 % izkoristek, izkoristek eletričnega avtomobila je 89 %, izkoristek električne mreže pa 96,5 % (velja za Slovenijo). Torej skupni izkoristek če bi naftno kuril v termoelektrarni in filal z tem štromom električni avto je 43 %. Izkoristek naftnega avtomobila POVPREČNI pa je samo 20 %.




Pa ne samo 2x več kilometrov, tudi ljudem ne onesnažuješ direkt pod nos, direktno v središčih velikih mest (V Ljubljani recimo, velike elektrarne pač niso v središčih mest, avtomobili na naftne derivate pa so..). Torej ne samo da moraš za isto število narejenih kilometrov skuriti 2x manj nafte, tudi ne kuriš strupene nafte ljudem direkt pod nos, kar je ključnega pomena. Meritve namreč kažejo da so znotraj mest koncentracije strupenih dušikovih oksidov zaradi izpuha avtomobilov tudi po 500 krat višje kot na podeželju..

Torej tudi če bi samo z nafte delali elektriko, bi jo rabili 2x manj kot pa če bi to nafto točili v avtomobile (to kar sedaj delamo). Po vrhu vsega pa seveda ni treba vse elektrike delati samo iz nafte, lahko jo delamo tudi iz sonca, vetra, vode ipd ipd. Statistika pravi da kar 95 % vse elekrike proizvedemo sami in 0 % nafte proizvedemo sami. SAMOOSKRBA JE KLJUČNA ZADEVA, tako na ravni države, kot na ravni posameznika. Tudi na ravni posameznika lahko elektriko zase s sončno elektrarno sam delaš, nafte pa pač ne moreš. Torej pri električnem avtu si SAMOOSKRBEN, pri naftnem avtu pa si ODVISEN od drugih. In vsi vemo kako je ko si odvisen od držav z nafto (recimo Rusije..).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Valvoline je izjavil:

Uvajajo se tarife vezane na porabo. Spanija bo prva, do 480kwh na mesec za gospodinjstvo redna cena, vse cez pa ekponencna rast cene na porabljen kwh.

Si majstru odgovoril, na zastavljeno vprašanje....
Čakam še drugi odgovor, sicer je statisticni, kar je težje.

Holedino ::

Uvajajo se tarife vezane na porabo. Spanija bo prva, do 480kwh na mesec za gospodinjstvo redna cena, vse cez pa ekponencna rast cene na porabljen kwh.


1. Vir?!
2. Tudi naf 480 kWh na mesec ne bo cena krat 10. Ker če bi bila krat 10, potem bi se cena vožnje izenačila z naftnim avtomobilom. V praksi pa je takšna progresivna obdavćitev ranga 1,2 krat več (20 % več), ne pa 10x več (1000 % več).
3. SOnčna elektrarna in si neodvisen on cene elektrike iz omrežja in se voziš tako rekoč praktično zastonj (filaš jo iz viškov za gospodinjstvo).

m0LN4r je izjavil:

Jaz bom zdal izdal skrivnost o tem, kje se on vozi:


Debil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Ok vsi imamo EV. Pozabil si na fakturni oddelek.:|
Aja, ne veš kdo to je?

Holedino ::

s1m0n je izjavil:

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti



To je IZJEMNO redek prizor v praksi. Lastniki električnih vozil ti povejo da so v 3 letih lastništva morali 10 minut čakat samo enkrat v lajfu. Sam povem. Vprašaj na skupini EV vozila Slovenije in boš videl. IN kar spomnimo se ko je šel bencin gor in je folk tudi po 2 URI čakal na bencinsko črpalko!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Tisti k porabijo velik stroma lahko pricakujejo cene 50c-1e na kwh za prekomerno obremenitev omrezja. Vseeno ce se fila ponoci ali podnevi.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne prevozi 1200 brez bencinske.??
Prevozi prevozi, ce se pa 110 peljem pa še več, žal je tako.

Itak je brezveze s tabo diskutirat, še na dva preprosta vprašanja mi ne znaš odgovotiti, vsaj poskušat.


Seveda znam, sem ti že vse odgovoril. Če pa imaš še kakšno vprašanje, pa na dan z njim!

Valvoline je izjavil:

Tisti k porabijo velik stroma lahko pricakujejo cene 50c-1e na kwh za prekomerno obremenitev omrezja.


Vir je pa tvoja rit ane!? Dej ne zmišljuj si! Stvari vlečeš iz globin svoje riti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Sam poisci. Za gospodinjstva s porabo cez 1000kwh na mesec se pripravlja dinamicni tarifnik vezan na povprecne cene na borzah + seveda prispevke ter penali za obremenitev omrezja. Na hrvaskem se ze uvaja neki podobnega, kmalu bo vsepovsod.

Holedino ::

Sicer pa kdo je tak glup da fila na AC stromarja za zlatarske cene. Pa sedijo v avtu kot nek debil. Vsak dan jih vidim. Grem tankat ICEja, skocim se v lidl ali pa mekica po hrano in vidim loleke v tesli se kr sedijo notr in cakajo na lepse case.

Suznji stromarja.


Suženj si ti pri svojem bencinarju, ker "pol plače" daješ za svoj avto. Prav tako si suženj, ker na letni ravni porabiš 60 % VEČ časa za filanje svojega bencinarja, kot pa bi porabil če bi si lastil električnia avto, študije so jasne (beri zgoraj). Na hitri polnilnici štromarja filaš samo takrat ko ne gre drugače (na dolgih potovanjih ko je dnevna razdalja večja od dosega avtomobila), drugače filaš doma, ker je doma 7x ceneje. Visoka moč pač stane. Počasno filanje preko noči je čisto druga liga.

Valvoline je izjavil:

Sam poisci. Za gospodinjstva s porabo cez 1000kwh na mesec se pripravlja dinamicni tarifnik vezan na povprecne cene na borzah + seveda prispevke ter penali za obremenitev omrezja. Na hrvaskem se ze uvaja neki podobnega, kmalu bo vsepovsod.


NE! TI SI Trdil da bo tarifa 50 centov do 1 EUR na 1 kWh, medtem ko je kristalno jasno da si se zlagal, NOBEN vir tega ne potrdi, NOBEN!

Za gospodinjstva s porabo cez 1000kwh na mesec se pripravlja dinamicni tarifnik vezan na povprecne cene na borzah + seveda prispevke ter penali za obremenitev omrezja. Na hrvaskem se ze uvaja neki podobnega, kmalu bo vsepovsod.


Spet blodnje. VIR?!

VIIIRRR?!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Še sedaj ni dojel poante o fakturiranju. Ja kaj nej, mu ne morem narisat v cad obliki, mi slotech tega preko tipkovnice direkt, ne omogoča....

Holedino ::

Ves kaj je Autobahn? Tam so tesle za tovornjaki.

Vem kaj je Autobahn, Tesla je pa samo tista za tovornjaki ki ji paše bolj počasi vozit (bi enako vozila počasi tudi v bencinarju). Ne vem zakaj bi kdo vozil za tovornjaki, če je pa pri hirosti 130 km/h IZMERJENIH 400 km dosega.

nejc_nejc je izjavil:

Še sedaj ni dojel poante o fakturiranju. Ja kaj nej, mu ne morem narisat v cad obliki, mi slotech tega preko tipkovnice direkt, ne omogoča....


Še zdej nisi dojel poante o kvantni mehaniki. Še zdej nisi dojel poante o rdečih češnjah. Še zdej nisi dosel poante o vesolskih marsovcih. Še zdej niso dosel poante o "zmisli si eno X random stvar". Dej model, give me a break.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

https://dubrovackiportal.hr/vijesti/evo...
To je sele zacetek. In prav je da se uvede tarifiranje vezano na porabo, takoj crtas 100% kriptomininga, EV paraziti bodo prispeval kolk tolk pravicni delez.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Ko boš znal med vrsticami brat, se boš osvobodil grenhornstva.

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ti moras vsake 1,5 ure nekaj jest, pit in na wc? Nebi sel rajsi k zdravniku, ker to ni normalno.


Ne, ne rabim. Je pa dejstvo da vozit 4 ure brez prestanka ni zdravo, še manj pa varno. Celo pri POKLICNIH voznikih tovornjakov je z zakonom predpisano da RABIJO narediti 45 minutni postanek vsakih 4,5 ure vožnje. In to s poklicni vozniki. Pri navadnih voznikih se priporoča postanke na 1,5 do 2 uri.

Saj pravim marsikaj se priporoca. Tudi redno odstranjevanje pacientov s foruma, kot je Holedino.

Po dobrih stirih urah sem jaz z ICEjem na cilju, brez postanka 500km v enem susu. Saj bomo pol pocivali doma.
Ne jokaj, kot da se nihce ne vozi 4+ ur v enem kosu. Pac moras ven iz mehurcka stopit.



Pacient si ti, ne jaz. TI SI TISTI ki ga naftna podjetja ožemajo in da "pol plače" samo za avte in "njihovo pijačo". 500 km v enem šusu naredi tudi Tesla z 82 kWH baterijo. Brez da bi počival na poti. Ja, 99 % ljudi v dizlih/bencinarjih ne vozi 4 ure brez prestanka za malico in WC, to je dejstvo.

nejc_nejc je izjavil:

Ko boš znal med vrsticami brat, se boš osvobodil grenhornstva.


Že znam brat med vrsticami. Si en navaden bullshitar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

Valvoline je izjavil:

https://dubrovackiportal.hr/vijesti/evo...
To je sele zacetek. In prav je da se uvede tarifiranje vezano na porabo, takoj crtas 100% kriptomininga, EV paraziti bodo prispeval kolk tolk pravicni delez.

Ne vem, ce zna hrvaščino čitat, sicer bo pa translejtov.

Potem, mi pa odgovori na temo statistike in prispodobo o ribah.
Ce boš najdu, si nasmetil zgodbo do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

Valvoline ::

Na hrvaskem ni tak hudo, stavim pa da se bo kmalu po celotni eu mocno obdavcila vsa poraba stroma cez 500kwh/mesec za gospodinjstva. Tisti k bodo vlekl cez 1000kwh bodo obdavceni tako da se bo kadilo, 1e na kwh minimum. In prav je da bo tako.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

https://dubrovackiportal.hr/vijesti/evo...
To je sele zacetek. In prav je da se uvede tarifiranje vezano na porabo, takoj crtas 100% kriptomininga, EV paraziti bodo prispeval kolk tolk pravicni delez.


Tvoj lasten vir jasno pokaže da SI LAGAL! Govoril si da bo 1 kWh 0,5 do 1 EUR! Jasno ti piše da gospodinjstva ki bodo porabila do 2500 kWH, bodo plačala MEGAVATNO URO po 59 e (torej 0,059 EUR na kWh), tista ki bodo pa porabila nad pa 88 EUR na kWh, kar je 0,088 EUR na kWH. Torej 9 CENTOV na kWh, ne pa 50 do 100 centov kot si ti trdil! In to je samo na Hrvaškem in še to samo 1. oktobra do 31. marca letos. Veš koliko je poraba na 100 km pri 9 centov na kWh? 1,5 EUR na 100 km. DIzel pa 10 EUR.

1e na kwh minimum. In prav je da bo tako.

hahahhaha, kok si glup, tole so tvoje fantazije (mokre sanje). Če te bi skrbele cene elektrike, bi si že postavil sončno elektrarno in svoj štrom prideloval SAM in se vozil skoraj zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

https://dubrovackiportal.hr/vijesti/evo...
To je sele zacetek. In prav je da se uvede tarifiranje vezano na porabo, takoj crtas 100% kriptomininga, EV paraziti bodo prispeval kolk tolk pravicni delez.


Tvoj lasten vir jasno pokaže da SI LAGAL! Govoril si da bo 1 kWh 0,5 do 1 EUR! Jasno ti piše da gospodinjstva ki bodo porabila do 2500 kWH, bodo plačala MEGAVATNO URO po 59 e (torej 0,059 EUR na kWh), tista ki bodo pa porabila nad pa 88 EUR na kWh, kar je 0,088 EUR na kWH. Torej 9 CENTOV na kWh, ne pa 50 do 100 centov kot si ti trdil! In to je samo na Hrvaškem in še to samo 1. oktobra do 31. marca letos. Veš koliko je poraba na 100 km pri 9 centov na kWh? 1,5 EUR na 100 km. DIzel pa 10 EUR.

V nemciji se redna cena giba med 30-50c kwh. Dodaj na to se penale za 50-100% pa si tam. Pocakaj se kak mesec kmalu bo pr nas tudi neki podobnega, se ze pripravljajo tarifniki. Ko se bo zadeva se bolj zategnila te bo tapravo tarifiranje. BTW iz 60 na 90 je 50% podrazitev.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Aja ne bo nasel odgovorov. Pri statistiki je vecina clankov v celofan zavita, pri ribah mora pa se kaj drugega prebrat.

s1m0n ::

Holedino je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti



To je IZJEMNO redek prizor v praksi. Lastniki električnih vozil ti povejo da so v 3 letih lastništva morali 10 minut čakat samo enkrat v lajfu. Sam povem. Vprašaj na skupini EV vozila Slovenije in boš videl. IN kar spomnimo se ko je šel bencin gor in je folk tudi po 2 URI čakal na bencinsko črpalko!!


Pri nas mogoče res..., a v sezoni dopustov stalnica (posebej nemčija)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Holedino ::

V nemciji se redna cena giba med 30-50c kwh.

50 centov? Ne. 30 centov za gospodinjstva? JA. 18 centov za podjetja? Ja. AMpak elektrika v Nemčiji je draga (najdražja na svetu) zaradi tega ker so leta 2005 do 2010 izdatno subvencionirali takrat še izredno drage obnovljive vire energije. Pogodbe so se sklepale za 20 let vnaprej. Danes so obnovljivi viri NAJCENJŠI vir energije. Vendar Nemci še vedno plačujejo grehe za nazaj, ker pač pogodbe trajajo 20 let vnaprej. Več tukaj:
https://www.engineeringnews.co.za/artic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejc_nejc ::

In pozimi, bodo iz sončnic filali vse skupaj.

Holedino ::

s1m0n je izjavil:

Holedino je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Vrste na bencinskih niso nek problem... So in bodo pa pri EV polnilnicah.
 Spominek iz te 1200km dolge poti

Spominek iz te 1200km dolge poti



To je IZJEMNO redek prizor v praksi. Lastniki električnih vozil ti povejo da so v 3 letih lastništva morali 10 minut čakat samo enkrat v lajfu. Sam povem. Vprašaj na skupini EV vozila Slovenije in boš videl. IN kar spomnimo se ko je šel bencin gor in je folk tudi po 2 URI čakal na bencinsko črpalko!!


Pri nas mogoče res..., a v sezoni dopustov stalnica (posebej nemčija)


Lahko bi vedel da se tele Tesle tipično polnijo samo okrog 20 minut in da ni treba da jih filaš na Teslinih polnilnih postajah (torej največ tolk boš počakal), lahko greš tudi na polnilne postaje drugih podjetij ki so prazne. No sej tudi Tesline so prazne 99 % časa.

nejc_nejc je izjavil:

In pozimi, bodo iz sončnic filali vse skupaj.


Če sistem predimenzioniraš za 4 do 5x lahko (postaviš 5x več solarnih panelov). Ali pa takrat uporabljaš druge vire, recimo lesno kogeneracijo (peč ki ti poleg toplote proizvaja še elektriko). Ali pač tisto razliko kar manjka samo pozimi nadomestiš iz omrežja v času "off peak hours" ko je elektrika še posebej poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

1kwh iz ove klumpa zahteva 1kwh iz dino sprdeka backup. Torej 30e mwh + 1000e mwh /2 = 500e za mhw, tolk je realna cena obnovljivih blodenj, zdaj pac k ni vec pocen ruskega plina ter koksa.

Zgodovina sprememb…

Holedino ::

Valvoline je izjavil:

Holedino je izjavil:

Valvoline je izjavil:

https://dubrovackiportal.hr/vijesti/evo...
To je sele zacetek. In prav je da se uvede tarifiranje vezano na porabo, takoj crtas 100% kriptomininga, EV paraziti bodo prispeval kolk tolk pravicni delez.


Tvoj lasten vir jasno pokaže da SI LAGAL! Govoril si da bo 1 kWh 0,5 do 1 EUR! Jasno ti piše da gospodinjstva ki bodo porabila do 2500 kWH, bodo plačala MEGAVATNO URO po 59 e (torej 0,059 EUR na kWh), tista ki bodo pa porabila nad pa 88 EUR na kWh, kar je 0,088 EUR na kWH. Torej 9 CENTOV na kWh, ne pa 50 do 100 centov kot si ti trdil! In to je samo na Hrvaškem in še to samo 1. oktobra do 31. marca letos. Veš koliko je poraba na 100 km pri 9 centov na kWh? 1,5 EUR na 100 km. DIzel pa 10 EUR.

V nemciji se redna cena giba med 30-50c kwh. Dodaj na to se penale za 50-100% pa si tam. Pocakaj se kak mesec kmalu bo pr nas tudi neki podobnega, se ze pripravljajo tarifniki. Ko se bo zadeva se bolj zategnila te bo tapravo tarifiranje. BTW iz 60 na 90 je 50% podrazitev.


iz 60 na 90 EUR na MWh pomeni da je cena šla iz 1 EUR na 100 km na 1,5 EUR na 100 km. Ja panika res hahah. Dizel pa 10 EUR na 100 km.

Valvorine: spet trolaš (ali pa blodiš).

nejc_nejc je izjavil:

Aja ne bo nasel odgovorov. Pri statistiki je vecina clankov v celofan zavita, pri ribah mora pa se kaj drugega prebrat.

Kakšne odgovore želiš? POvej in ti bom odgovoril. Sicer načeloma ne podpiram lenobe in lahko se pozanimaš tudi sam, ampak papki tega ne znajo in takrat jim moram imformacije najti jaz. Ker sami ne znajo. Jebiga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Valvoline ::

To je sele zacetek, tistih 90e za prekomerno porabo je brez dajatev kmalu bo to 500e just wait n see. Na zahodu pa 1000e, tolk kot bo peak borzna cena. Nekdo bo moral placat.

Zgodovina sprememb…

««
5 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708250777 (12420) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128603 (88668) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68165194 (45034) gruntfürmich
»

rabljen poceni ev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19130786 (25591) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633379 (29910) bluefish

Več podobnih tem