Forum » Loža » Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe
Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe
Cveto ::
Dejstvo: pri avtu z toliko km pozabi na kakršnekoli pravne poti, tožbe itd... Stvari se iztrošijo in pri teh km je takih večina stvari. Morda bi šlo edino za akumulator, pa še tam lahko reče da je pač tak, kot se pričakuje po toliko km. Prodajalci so sicer pokvarjeni (če je bil še omrežna skupina 03 je to pr ej pravilo kot izjema) in služijo s tem, da prodajo klump za koliko ga pač uspejo. Passat pri teh km bi sicer moral biti še kar ok, je pa logično pričakovati menjavo akumulatorja, tudi turbina je pri teh km ponavadi že slaba, enako podvozje, amortizerji, sedeži, sklopka če še ni bila menjana, izpušni sistem in tako naprej. Če ima avto sploh toliko km. Passati znajo imeti še veliko več in dejansko bi razen zgoraj navedenih zadev avto moral še biti ok.
Tako da lahko zapelješ nekam, kjer znajo pogledat in naj preverijo, koliko km ima. Če ugotoviš, da jim ima več, lahko morda kaj dosežeš, čeprav se bo verjetno samo izgovoril, da ni vedel.
Lahko pa menjaš turbino (500-600 eur), akumulator (70eur) in daš preveriti vsaj podvozje in zavore. In se kolikor tolikov miru voziš naprej.
Naprej je pač odvisno od tega, kakšno srečo boš imel. Slej kot prej postanejo stroški ekonomsko neupravičeni. Kar je tudi razlog, zakaj so avti pri teh km tako poceni. In zakaj recimo nekdo da 5x več za solidnega rabljenega in tudi 10x več za novega, Ker pač nima volje igrati loterije in nima časa hoditi okoli mehanikov.
Tako da lahko zapelješ nekam, kjer znajo pogledat in naj preverijo, koliko km ima. Če ugotoviš, da jim ima več, lahko morda kaj dosežeš, čeprav se bo verjetno samo izgovoril, da ni vedel.
Lahko pa menjaš turbino (500-600 eur), akumulator (70eur) in daš preveriti vsaj podvozje in zavore. In se kolikor tolikov miru voziš naprej.
Naprej je pač odvisno od tega, kakšno srečo boš imel. Slej kot prej postanejo stroški ekonomsko neupravičeni. Kar je tudi razlog, zakaj so avti pri teh km tako poceni. In zakaj recimo nekdo da 5x več za solidnega rabljenega in tudi 10x več za novega, Ker pač nima volje igrati loterije in nima časa hoditi okoli mehanikov.
val46 ::
Evo tony1...si mu dal idejo in povod, da bo še zaradi akumulatorja težil prodajalki
Sicer je pa res ja, da čisto možno, da se je to zgodilo kar ti praviš, ampak skoraj da dvomim. Sam, če bi že prodajal avto in bi vedel, da je akumulator v k***cu, ne vem če bi toliko tvegal, da bi ravno takrat, ko bi kupec prišel na probno vožnjo, crknil. Akumulator je nov cca 100€, v primeru prodaje avtomobila, ga dobiš pa rabljenega za par piv kje na kakem odpadu. Raje tako, kot reskirat, da bi ravno ob ogledu crknil.
In ja, glede OP vprašanja...če je z novim akumulatorjem se že tolk vozil okrog in normalno vžiga, potem je stari bil pač fuč. In ni kriv alternator. Če bi bil alternator, mu tudi novega ne bi polnilo in bi v dveh, treh dneh normalne uporabe, bil prazen.
Sicer je pa res ja, da čisto možno, da se je to zgodilo kar ti praviš, ampak skoraj da dvomim. Sam, če bi že prodajal avto in bi vedel, da je akumulator v k***cu, ne vem če bi toliko tvegal, da bi ravno takrat, ko bi kupec prišel na probno vožnjo, crknil. Akumulator je nov cca 100€, v primeru prodaje avtomobila, ga dobiš pa rabljenega za par piv kje na kakem odpadu. Raje tako, kot reskirat, da bi ravno ob ogledu crknil.
In ja, glede OP vprašanja...če je z novim akumulatorjem se že tolk vozil okrog in normalno vžiga, potem je stari bil pač fuč. In ni kriv alternator. Če bi bil alternator, mu tudi novega ne bi polnilo in bi v dveh, treh dneh normalne uporabe, bil prazen.
MadMax ::
Meni sta že dva akumulatorja crknila tako da ju je po hitrem postopku kap.
1. zavergla (skoraj) normalno,
2. komaj zavergla,
3. ne obrne več.
S tem da še pri 1. ne bi za nazaj opazil da ni bilo več čisto ok če se ne bi vse skupaj zgodilo v pol ure, pa še to poleti, s tem da sta bila 2. in 3. pri ogretem motorju in po 10min "stanja", torej pri vžigu najmanj obremenjen aku kar lahko.
Stara pa le kako leto prek garancije...
Ampak ja, dajmo vseeno prodajalca/prodajalko linčat, ker ni preventivno menjal/a akumulatorja z novim tik pred prodajo. Adijo pamet...
1. zavergla (skoraj) normalno,
2. komaj zavergla,
3. ne obrne več.
S tem da še pri 1. ne bi za nazaj opazil da ni bilo več čisto ok če se ne bi vse skupaj zgodilo v pol ure, pa še to poleti, s tem da sta bila 2. in 3. pri ogretem motorju in po 10min "stanja", torej pri vžigu najmanj obremenjen aku kar lahko.
Stara pa le kako leto prek garancije...
Ampak ja, dajmo vseeno prodajalca/prodajalko linčat, ker ni preventivno menjal/a akumulatorja z novim tik pred prodajo. Adijo pamet...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
tony1 ::
nokia6310 ::
Meni sta že dva akumulatorja crknila tako da ju je po hitrem postopku kap.
1. zavergla (skoraj) normalno,
2. komaj zavergla,
3. ne obrne več.
S tem da še pri 1. ne bi za nazaj opazil da ni bilo več čisto ok če se ne bi vse skupaj zgodilo v pol ure, pa še to poleti, s tem da sta bila 2. in 3. pri ogretem motorju in po 10min "stanja", torej pri vžigu najmanj obremenjen aku kar lahko.
Stara pa le kako leto prek garancije...
Ampak ja, dajmo vseeno prodajalca/prodajalko linčat, ker ni preventivno menjal/a akumulatorja z novim tik pred prodajo. Adijo pamet...
Skoraj natančno tako je bilo pri meni.
1. zavergla normalno motor se vžge presenetljivo hitro zato sem sklepal da bo akumulator še dolgo časa dober,
2. komaj zavergla s tem da pred tem ni bilo nikakršnih znakov,
3. ne obrne več.
To se je zgodilo v roku pol ure.
Zdaj se že nekaj dni vozi z novim akumulatorjem popolnoma normalno, vžge vedno iz prve.
Sploh ne gre za to, da bi hotel prodajalko linčat. Ampak za to, da avto ni skladen s tistim kakor se je oglaševal. Če piše v oglasu brezhiben brez posebnosti pa tak ni, je to zame najmanj laž, če ne že goljufija. Pri tej zadevi kot sem že napisal gre za serijo zanimivih naključij:
1. Turbina začne žvižgat kako uro po prvi vožnji. Po vaše je to naključje, kar ni nemogoče je pa zelo malo verjetno.
2. Jermeni so tik pred zamenjavo, kar mi je prodajalec/ka zamolčal.
3. Obrabljene sprednje puše.
4. Potrebna ličarska dela kar mi je tudi prodajalec zamolčal.
5. Pozna se kapljica Olja zgleda da nekje po malo kaplja. NI veliko, ni pa nič. Če že potem bi mogoče za to lahko rekel da prodajalec/ka za to ni vedel/a.
6. Zanič akumulator tudi tega mi prodajalec/ka pred nakupom ni povedal pa je še najbolj verjetno da je za to vedel/a.
Zimonem ::
Saj pravim tožba! Vsaj za 10keurov. Toliko te bo prišlo. Pustimo da nisi pogledal niti servisne knjižice.
nokia6310 ::
Če bi želel ta avto prodat naprej imam samo dve možnosti:
1. Da ga prodam naprej tako kot so ga meni in da kupcu zamolčim vse stvari ki sem jih odkril.
2. Da mu za vse napake povem in ga prodam za bistveno nižjo ceno.
3. Da ga sploh ne prodajam.
1. Da ga prodam naprej tako kot so ga meni in da kupcu zamolčim vse stvari ki sem jih odkril.
2. Da mu za vse napake povem in ga prodam za bistveno nižjo ceno.
3. Da ga sploh ne prodajam.
nokia6310 ::
Saj pravim tožba! Vsaj za 10keurov. Toliko te bo prišlo. Pustimo da nisi pogledal niti servisne knjižice.
Sploh nisem človek ki bi se mi dalo s tem ukvarjat pa hodit po sodiščih. Če se le da rešujem kakršnekoli spore po mirni poti. Tudi tu bi si želel da bi bilo tako. Zame bi bil popolnoma sprejemljiv kompromis: Obnova turbine, kritje stroškov novega akumulatorja in jermenov, pa bi bil čisto zadovoljen.
Zimonem ::
Napake so po tvojem posluhu. Da je pa avto znucan se vidi pa po letniku , kilometrih in servisni dokumentaciji. ne pa po tvojem posluhu in priložnostnih mehanikih. Tako ali drugače je pa avto svoje odvozil. Lahko še kar nekaj, ali pa je na koncu. Po nakupu to ugotavljat je ...
Potem bi bila prodajna cena bistveno drugačna.
Saj pravim tožba! Vsaj za 10keurov. Toliko te bo prišlo. Pustimo da nisi pogledal niti servisne knjižice.
Sploh nisem človek ki bi se mi dalo s tem ukvarjat pa hodit po sodiščih. Če se le da rešujem kakršnekoli spore po mirni poti. Tudi tu bi si želel da bi bilo tako. Zame bi bil popolnoma sprejemljiv kompromis: Obnova turbine, kritje stroškov novega akumulatorja in jermenov, pa bi bil čisto zadovoljen.
Potem bi bila prodajna cena bistveno drugačna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
nokia6310 ::
Napake so po tvojem posluhu. Da je pa avto znucan se vidi pa po letniku , kilometrih in servisni dokumentaciji. ne pa po tvojem posluhu in priložnostnih mehanikih. Tako ali drugače je pa avto svoje odvozil. Lahko še kar nekaj, ali pa je na koncu. Po nakupu to ugotavljat je ...
Ne bo držalo. Napake niso po mojem posluhu, ker je napake potrdil avtomehanik ki že 25 let popravlja samo nemški program med katerega spada tudi VW. Sem tudi sam razmišljal o tem da bi šel na uradni servis in zahteval uraden pregled ampak bi ga moral plačat.
Zimonem ::
Ne bo držalo, ker se od originalne objave pojavljajo novi, in novi mehaniki. nihče pa ti ni povedal kdaj je bil nazadnje zamenjan jermen in to ziher piše. Ti pa še vedno ne veš.
mr_chai ::
imel si vse šanse, da se pred nakupom pozanimaš v kakšnem stanju je vozilo. Kupil si nekaj na slepo, sedaj pa sam nosi posledice. In naj ti bo to šola za naprej. Če se ne spoznaš, ga pelješ k mehaniku na temeljit pregled.
nokia6310 ::
imel si vse šanse, da se pred nakupom pozanimaš v kakšnem stanju je vozilo. Kupil si nekaj na slepo, sedaj pa sam nosi posledice. In naj ti bo to šola za naprej. Če se ne spoznaš, ga pelješ k mehaniku na temeljit pregled.
Saj sem že nekaj strani nazaj omenil, da sem bil nekaj dni pred nakupom na hitrem Petrolovem servisu na Letališki ravno zaradi tega, da me nebi kaj presenetilo in mi razen tega da bo potrebno zamenjat jermen niso ničesar drugega povedali. KO sem bil pozneje v Celju na tehničnih pregledih pa so mi povedali še ostale stvari katerih prej nisem vedel.
val46 ::
No, potem si za jermen vedel in ne vem še zakaj pol nabijaš, da bi ti prodajalka morala za to povedati? Če so ti že par dni pred nakupom to povedali, bi se takrat moral obrniti na prodajalko in ji povedat, da bo potrebna menjava in če pogojno zaradi tega, kaj spusti ceno. Če tega nisi naredil, si si popolnoma sam kriv. Kar se turbine tiče, smo ti tudi povedali, morda se tebi samo zdi, da piska, pa četudi piska, ni to krivda prodajalke, ker kot smo ti že stokrat povedali, piskajoča turbina ni nujno okvarjena turbina! Glede akumulatorja pa...zakaj bi bila to krivda prodajalke? Tebi je normalno vžigal in potem ni več hotel vžgat. Ugotovil si(z novim akumulatorjem, ki ti že par dni dela), da ni problem v alternatorju, ampak da je baterija bila res fuč. Tega verjemi da tudi prodajalka ni vedela. Ker če je baterija fuč, jo tudi s polnjenjem ne moreš toliko zbudit, da ti po par km probne vožnje, ne bi spet crknila. Pa še to morda 1x ali 2x, potem tudi ponovno polnjenje ne bi več pomagalo. Glede karoserije in raznih pikic in rje, si pa si popolnoma sam kriv, ker 1. tega nisi opazil pri ogledu avtomobila in 2.ker sploh pričakuješ od 12 let starega avta s toliko prevoženimi kilometri, da bo njegova zunanjost kot nova! O obrabljenih sprednjih pušah, pa sploh ne bom govoril. To je isto, kot da bi rekel, da so zavorne ploščice potrebne zamenjave. Ja in? Sej nisi kupil novega avta in tudi če ti je prodajalka to zamolčala, ni nujno, da je to vedela. Tudi jaz teh stvari ne vem, dokler mi tega ne povedo na tehničnih ali moj mehanik, ob rednem servisu, ko mi tudi to preveri. Pa imam verjetno več znanja in posluha za avtomobile, kot ta tvoja prodajalka. Glede tiste pikice olja pa...dobro preglej, ker ni nujno, da pušča kje pri motorju, morda pušča iz kake polosovine ali menjalnika. In spet, kot si(vsaj za eno stvar) ugotovil, če res ne kaplja na polno, ni nujno, da je prodajalka za to vedela. Nihče se ne uleže pod avto 1x na teden, samo zato, da bi preveril, če kje kaj pušča. Sploh pa ne, če ima namen ta avto v kratkem prodat!
zobnik ::
Se spomnem enga volvota pred leti, pogledal pod avto mastno od olja vse do zadnjih koles, torej cel podvozje od olja, sem rekel ženski, da full pušča olje in da avto nima samo 230 jurjev prevoženih. Moj ima 290.000km, preteran 1000x pa suho spodaj. Saj lahko da je spustilo kako tesnilo, tesnilna masa pa se to doma porihta sam ne grem spet to delat kot pred leti na ibizi 2003, dol karter, namazal in nazaj.
Zobati jermen na svojem ne bom nikol več menjal. Menjan pri 160.000km v drugo sedaj ima avto 290.000km, jermen sodeč po menjavi star 6-7-8 let.
Zobati jermen če so ob vgradni dal kvaliteten bo tud 200.000km zdržal, problem so šponarji tist tam pa ne zdrži 200.000km, ker prej začne opeltat in ga unič in zato tud jermen preskoč, ga strga...
Zobati jermen na svojem ne bom nikol več menjal. Menjan pri 160.000km v drugo sedaj ima avto 290.000km, jermen sodeč po menjavi star 6-7-8 let.
Zobati jermen če so ob vgradni dal kvaliteten bo tud 200.000km zdržal, problem so šponarji tist tam pa ne zdrži 200.000km, ker prej začne opeltat in ga unič in zato tud jermen preskoč, ga strga...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Utk ::
Kapljica olja, ali pa cela špura ali pol bloka mastnega, ni nič takega, da bi se popravljalo, če bi bil to avto še v garanciji. Za 12 let star avto je to omembe nevredno in če bi meni kdo zarad tega hotel nižat ceno ga bi poslal od koder je prišel.
Jermen bo že zdržal, vodna pumpa pa težko.
Zobati jermen na svojem ne bom nikol več menjal. Menjan pri 160.000km v drugo sedaj ima avto 290.000km, jermen sodeč po menjavi star 6-7-8 let.
Jermen bo že zdržal, vodna pumpa pa težko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
val46 ::
Ma sej tud jst v primeru zobnika, ki se vozi s cliotom vrednim 200€, tudi ne bi menjaval zobatega jermena. Naj se pelje, dokler se pelje. Na avto vreden 200€ delat velik servis za 500€+ ni ravno računica.
nokia6310 ::
Saj nikdar nisem napisal da pričakujem da mora bit avto s 372.000 prevoženimi kilometri kot nov. Za jermen sem si mislil da ga bo potrebno zamenjat. Nisem pa vedel da že tako kmalu. Pa saj eno stvar človek še spregleda pa si misli dobro vzamem v zakup. Ampak tu je res preveč stvari na kupu. Kar se tiče akumulatorja spet ista zgodba crkne ravno 6 dni po nakupu. Če zamenjam turbino pa jermen bom mel potem mir? Al je še kaj takega kar lahko crkne?
kriptobog ::
Crkne lahko karkoli. 12 let star avto s toliko kilometri je pac jama brez dna. Moral bi ga dobiti zastonj ali pa za simbolicno ceno, da bi se ti splacalo toliko vlagati v njega.
Buggy ::
@nokia6310: tole je zadnje kar ti lahko recem. Uzivaj v avtu kakrsen je, ne isci problemov ker jih bos nasel tudi pri noven in se drzi rednih servisev. Pa avta ne sparaj...je zgolj skupek kovine in plastike,ki jo kupis kjerkoli, tvoje zivljenje pa je eno in ga ne zapravljaj z nesmiselnimi problemi, ker je vec drugih.
val46 ::
Saj nikdar nisem napisal da pričakujem da mora bit avto s 372.000 prevoženimi kilometri kot nov. Za jermen sem si mislil da ga bo potrebno zamenjat. Nisem pa vedel da že tako kmalu. Pa saj eno stvar človek še spregleda pa si misli dobro vzamem v zakup. Ampak tu je res preveč stvari na kupu. Kar se tiče akumulatorja spet ista zgodba crkne ravno 6 dni po nakupu. Če zamenjam turbino pa jermen bom mel potem mir? Al je še kaj takega kar lahko crkne?
A še nisi jermena menjal? Ti prav iščeš probleme, da ti še kaj drugega crkne?
nokia6310 ::
@nokia6310: tole je zadnje kar ti lahko recem. Uzivaj v avtu kakrsen je, ne isci problemov ker jih bos nasel tudi pri noven in se drzi rednih servisev. Pa avta ne sparaj...je zgolj skupek kovine in plastike,ki jo kupis kjerkoli, tvoje zivljenje pa je eno in ga ne zapravljaj z nesmiselnimi problemi, ker je vec drugih.
To si pa zelo lepo napisal. Bom vzel na znanje.
nokia6310 ::
Saj nikdar nisem napisal da pričakujem da mora bit avto s 372.000 prevoženimi kilometri kot nov. Za jermen sem si mislil da ga bo potrebno zamenjat. Nisem pa vedel da že tako kmalu. Pa saj eno stvar človek še spregleda pa si misli dobro vzamem v zakup. Ampak tu je res preveč stvari na kupu. Kar se tiče akumulatorja spet ista zgodba crkne ravno 6 dni po nakupu. Če zamenjam turbino pa jermen bom mel potem mir? Al je še kaj takega kar lahko crkne?
A še nisi jermena menjal? Ti prav iščeš probleme, da ti še kaj drugega crkne?
Ne še, ker manjka še cca 8.000 km do intervala. Seveda bi bilo pametno to narediti prej preventivno. Mi je pa ena zadeva zanimiva pa si je ne znam razložit: Kako to, da v trgovinah stane tovarniško obnovljena turbina cca 1000 eur pri specializiranih ponudnikih ki obnavljajo turbine pa samo 350? Zakaj takšna razlika? Pa nekateri dajo enako 12 mesečno garancijo na turbino kot tisti, ki jih prodajajo v trgovinah z avtodeli. Mehanik mi je rekel, da je odlično podjetje Top turbo d.o.o. v Teharjah ki obnavlja turbine. Drugo je CSS Turbo CSS Tehnologije d.o.o. ki menda ponuja tudi nadomestno vozilo v času obnove ali zamenjave turbine. Tretje pa turbine.si. Ima kdo s katerimkoli od naštetih podjetij izkušnje?
val46 ::
Prvič zato, ker v trgovini pač kupiš novo/renovirano turbino in je to to, pri specializiranih ponudnikih, takoimenovanih servisih, ti pa povečini vzamejo staro turbino, ki jo dajo nato obnovit za drugega lastnika, tebi pa pač vgradijo drugo že renovirano. Pa še marže imajo trgovci ponavadi večje. Glede samih podjetji, ki se s tem ukvarjajo, ti pa ne znam pomagat, ker jih ne poznam. Morda bo kdo drug več vedel. Tisto glede 8000km do menjave jermena pa...ne se preveč igrat in čakat zadnji kilometer, da ne bo potem prepozno. Pri tolk kilometrih, je 8kkm P.dim. Seveda če ga imaš namen menjat. Če ga nimaš, pol je vseeeno.
tony1 ::
Turbine ne obnavljaj na zalogo, ker to ni smiselno ne tehnično in ne cenovno. Še posebej je ne menjaj brez presoje mehanika, da je zares fuč. Turbina lahko žvižga cela leta, pa ji zato nič ne manjka.
mihec87 ::
Haha ti nebi menjal jermena ker je še 8k km do menjave, a od lastnika avta pa to pričakuješ...
UkrFTW! ::
nokia6310 ::
Al je še kaj takega kar lahko crkne?
Pri passatu ? Jaz sem menjal vsake dva meseca nekaj, potem sem se po letu dni naveličal in ga prodal dalje.
Baterija, elektro zavore, kar naprej nekaj. Pa je imel proti tvojemu 100 kkm manj.
Če kupiš avto s takimi km, diši po odpadu.
Po odpadu? Če bi bilo to res nebi naredil že 5.000 km.
Ne da hočem čakat na zadnji kilometer. Samo po intervalu je približno toliko še do velikega servisa. Moram se pripravit na to. Kar se pa prodajalke tiče oni so vedeli da je jermen za zamenjat, pa niso hoteli zaradi tega niti malo znižat cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
GupeM ::
Utk ::
Če bi od vsakega rabljenega avta odštel kaj vse je treba zamenjat, bi morali prodajalci za večino nekomu doplačat, da ga odpelje. To ne gre tako. Zato pa je že v štartu cenejši od novega.
kriptobog ::
Al je še kaj takega kar lahko crkne?
Pri passatu ? Jaz sem menjal vsake dva meseca nekaj, potem sem se po letu dni naveličal in ga prodal dalje.
Baterija, elektro zavore, kar naprej nekaj. Pa je imel proti tvojemu 100 kkm manj.
Če kupiš avto s takimi km, diši po odpadu.
Po odpadu? Če bi bilo to res nebi naredil že 5.000 km.
Ne da hočem čakat na zadnji kilometer. Samo po intervalu je približno toliko še do velikega servisa. Moram se pripravit na to. Kar se pa prodajalke tiče oni so vedeli da je jermen za zamenjat, pa niso hoteli zaradi tega niti malo znižat cene.
'Zakaj bi nizali ceno? Pac ne kupis, ce ti ni ok. Ce ne bi ti kupil bi to itak slo v izvoz na Balkan...
val46 ::
In ja. V prvem postu si lepo napisal, da je bila cena ugodna. Se pravi, nisi takrat niti preveril, če in kdaj bo za zamenjat jermen(torej v par postih lažeš, da si to vedel) ali pa lažeš, da ti je bila cena ugodna. Kaj zdaj? Eno z drugim ne gre, sorry. Če pa zate vseeno gre, pol ne jokat in zamenjaj tisti jermen in bo mir. Ne vem kaj se imaš pripravljat v to. Pelješ k mehaniku, on vse nabavi, menja, ti plačaš in si srečen naslednjih cca 120000km. No, glede jermena. Itak v tem času bo še veliko ostalega za zamenjat, pa glede na km, ki jih ta avto ima, dvomim, da jih bo toliko še naredil. Sploh zaradi lastnika, ker zgleda nima pojma kaj vse je potrebno menjat in kdaj. Ko je enkrat prepozno, je prepozno.
nokia6310 ::
Kdaj bi bilo jermen za menjat, kolk km po nakupu?
Cca 13.000. Sem pa pred dvema dnevoma dobil pisni odgovor prodajalke v katerem vse zahtevke po odpravi napak zavrača. Sklicuje se na to, da sem kupil 12 let star avto in ne novega, da sem si ga pred nakupom večkrat ogledal, da je bil pred nakupom pregledan s strani hitrega Petrolovega servisa in da niso ugotovili nobenih napak razen tega, da bo potrebno v kratkem menjat zobati jermen. Zdaj pa imam vprašanje: Ali s tem ko je vozilo pred nakupom pregledano s strani nepooblaščenega servisa potrošnik izgubi pravico do uveljavljanja skritih napak katere se pokažejo po pregledu servisa? Glede turbine pa prodajalka piše, da je govorila s svojim serviserjem kateri ji je povedal, da piskanje turbine ni nič takšnega, in da se s takšno turbino lahko vozim še nekaj let oz. nekaj tisoč kilometrov. Meni je moj mehanik ko sem ga točno to vprašal rekel: Lahko ti gre jutri, lahko bo delala še nekaj let tega nihče ne ve.
nokia6310 ::
In ja. V prvem postu si lepo napisal, da je bila cena ugodna. Se pravi, nisi takrat niti preveril, če in kdaj bo za zamenjat jermen(torej v par postih lažeš, da si to vedel) ali pa lažeš, da ti je bila cena ugodna. Kaj zdaj? Eno z drugim ne gre, sorry. Če pa zate vseeno gre, pol ne jokat in zamenjaj tisti jermen in bo mir. Ne vem kaj se imaš pripravljat v to. Pelješ k mehaniku, on vse nabavi, menja, ti plačaš in si srečen naslednjih cca 120000km. No, glede jermena. Itak v tem času bo še veliko ostalega za zamenjat, pa glede na km, ki jih ta avto ima, dvomim, da jih bo toliko še naredil. Sploh zaradi lastnika, ker zgleda nima pojma kaj vse je potrebno menjat in kdaj. Ko je enkrat prepozno, je prepozno.
Na začetku res nisem preveril ker sem prodajalki zaupal in ker sem mislil, da je še nekaj kilometrov do zamenjave (več kot jih dejansko je). Sploh ker so mi ves čas zatrjevali kako redno je bil vzdrževan. Cena je bila ugodna glede na ostale enakega letnika in glede na veliko slabše stanje v kakršnem so bili ostali kar pa ne pomeni da je bila ugodna glede na to koliko bo še potrebno dati na njega da bo avto varen in da bo še nekaj časa zdržal. Če bi vse to vedel pred nakupom ga zagotovo nebi kupil. Kdo pa bi kupil nekaj, kar že v štartu ni ugodno? Od kod vam ideja da ta avto ne bo mogu naredit še 200.000 km če bo redno vzdrževan? Pelje se res odlično tu nimam pripomb.
tony1 ::
13.000 km do menjave zob. jermena je precej veliko, povprečen Slo voznik toliko naredi v enem letu, nedeljski voznik pa morda šele v dveh. Noben prodajalec ne bo šel na zalogo (oziroma za dobro ime) takega posega delati vnaprej.
Zamenjati švoh akumulator (čeprav gre lahko za cca. 100 EUR) stroška se bi tudi meni (če bi bil prodajalec) zdela pozitivna gesta dobre volje (in bi tak strošek pri avtu za 4 jurje požrl), zobatega jermena, pa ne bi šel menjati, ker to stane 5x več, kar je pravzaprav 10% cene avta.
Še nekaj moraš razumeti, pri kulturi prodaje/nakupa rabljenega avta: pred prodajo vsakdo odlaga kakšen večji strošek in precej splošno sprejeto je, da bo treba po nakupu rablj. avta nekaj vložiti vanj. Tipičen primer je npr., da je treba kupiti oba nova kompleta gum (ker sta tista zraven avta le še za pol ali eno sezono) ali pa ravno "veliki" servis.
(Najboljše avte kar sem jih kupil so bili ravni taki pred "velikim" servisom, za prodajalca je bila to motivacija za prodajo, zame pa dober nakup, ker, roko na srce, če je največja/najdražja napaka na avtu nekaj, kar lahko mehanik poštima za 500 EUR, je to pravzaprav zelo poceni. Klinc, avto je strošek... Raje šparaj živce.)
Zamenjati švoh akumulator (čeprav gre lahko za cca. 100 EUR) stroška se bi tudi meni (če bi bil prodajalec) zdela pozitivna gesta dobre volje (in bi tak strošek pri avtu za 4 jurje požrl), zobatega jermena, pa ne bi šel menjati, ker to stane 5x več, kar je pravzaprav 10% cene avta.
Še nekaj moraš razumeti, pri kulturi prodaje/nakupa rabljenega avta: pred prodajo vsakdo odlaga kakšen večji strošek in precej splošno sprejeto je, da bo treba po nakupu rablj. avta nekaj vložiti vanj. Tipičen primer je npr., da je treba kupiti oba nova kompleta gum (ker sta tista zraven avta le še za pol ali eno sezono) ali pa ravno "veliki" servis.
(Najboljše avte kar sem jih kupil so bili ravni taki pred "velikim" servisom, za prodajalca je bila to motivacija za prodajo, zame pa dober nakup, ker, roko na srce, če je največja/najdražja napaka na avtu nekaj, kar lahko mehanik poštima za 500 EUR, je to pravzaprav zelo poceni. Klinc, avto je strošek... Raje šparaj živce.)
val46 ::
Kdaj bi bilo jermen za menjat, kolk km po nakupu?
Cca 13.000. Sem pa pred dvema dnevoma dobil pisni odgovor prodajalke v katerem vse zahtevke po odpravi napak zavrača. Sklicuje se na to, da sem kupil 12 let star avto in ne novega, da sem si ga pred nakupom večkrat ogledal, da je bil pred nakupom pregledan s strani hitrega Petrolovega servisa in da niso ugotovili nobenih napak razen tega, da bo potrebno v kratkem menjat zobati jermen. Zdaj pa imam vprašanje: Ali s tem ko je vozilo pred nakupom pregledano s strani nepooblaščenega servisa potrošnik izgubi pravico do uveljavljanja skritih napak katere se pokažejo po pregledu servisa? Glede turbine pa prodajalka piše, da je govorila s svojim serviserjem kateri ji je povedal, da piskanje turbine ni nič takšnega, in da se s takšno turbino lahko vozim še nekaj let oz. nekaj tisoč kilometrov. Meni je moj mehanik ko sem ga točno to vprašal rekel: Lahko ti gre jutri, lahko bo delala še nekaj let tega nihče ne ve.
Še enkrat ti bom povedal, ker zgleda, da ne sam da slabo vidiš(bereš), ampak tudi slabo slišiš(razumeš)! Kake skrite napake bi ti uveljavljal? Piskanje turbine? Piskanje ti je bilo že stokrat povedano, da ne pomeni okvara turbine, ampak pač samo piskanje. Ti je povedal že tvoj mehanik, pa od prodajalke po novem tudi, da taka turbina lahko dela še leta! In skrito napako lahko uveljavljaš le v primeru, da stvar ni funkcionalna in ne opravlja svojega dela kot mora. Tvoja turbina ga, ker si še sam povedal, da se avto lepo pelje. Če turbina ne bi delala kot mora, tega sigurno ne bi napisal. Druga "napaka" je kaj? To da si moral menjati akumulator? to je potrošni material in spet težko dokažeš, da je pri prejšnjem lastniku bil že obrabljen oz izpraznjen. Kako lahko mi vemo, da ga nisi ti uničil z poslušanjem muzike na dvorišču? morda z pozabljenimi prižganimi lučmi, ali morda kaj tretjega? Pa to niti nima nobene veze, ker aku je cca 100€ in še enkrat-POTROŠNI MATERIAL! Kaj bi še ti dal pod skrite napake? To da moraš menjati jermen po 13000km??? Saj se zajebavaš verjetno a? Bodi srečen, če ti ga še ni utrgalo, ker pri rabljenih avtih je vedno riziko, če in kdaj je dejansko bil menjan. To bi ti že iz preventive moralo biti v glavi, da ga menjaš. Sploh če kupiš avto z namenom ga uporabljat še vsaj kake 3,4 leta od nakupa. Pa če resnično upaš, da je teh 13000km do menjave jermena realnih, pol si tud lahko še srečen, ker kot so ti že drugi povedali, 13000km je precej. Ob neki normalni uporabi je to za cca leto vožnje. Morda celo več, ali pa malo manj, ampak 13000km ne narediš v enem mesecu, če ravno nisi trgovski potnik, ki bi dobesedno živel v avtu. Kar zate verjamem da nisi. Torej, kake skrite napake bi ti kjerkoli prijavljal? Pikice od kamenčkov? Malo rje po blatnikih? ... ? Dej, porihtej si ta avto, da ti bo služil naslednjih nekaj let in ne nabijaj več tu gor v zvezi z njim, ker nisi več zanimiv, niti smešen.
delavec44 ::
Boga prodajalka. Da ugodno ceno, potem se mora pa še ukvarjati. Jaz bi takega kupca že davno blokiral.
Čakam samo še, da sliši kakšnega črička v vratih. Potem bo pa konec.
Čakam samo še, da sliši kakšnega črička v vratih. Potem bo pa konec.
nokia6310 ::
@Val46: Kako lahko mi vemo, da ga nisi ti uničil z poslušanjem muzike na dvorišču?
Od kod ta negativizem to mi nikoli ne bo jasno. A če bi dal jaz prodajalki faik denar bi bil pa kriminalec? Razumete kaj hočem povedat? Ona meni lahko proda avto v katerega je in bo potrebno vlagat in to ob prodaji zamolči, jaz pa ji moram dat denar taprav, v redu neponarejen? Vsem tistim ki tko razmišljate da to da prodaš avto v katerega bo potrebno vlagat par 1000 eur da bo vzdržen še za nekaj časa in da s tem ni nič narobe ker tako pač je bi prav privoščil da se vam nekaj podobnega zgodi pa ne zdej napisat da se vam ne bo in da se vam ne more, ker tega nihče ne ve. Akumulator je crknil točno tri dni po nakupu, pa nisem poslušal ne radija niti niso bile pozabljene prižgane luči. Radio ima funkcijo da se tudi ko je prižgan pri ugasnjenem avtu čez cca 20 min sam ugasne. Takšna je tovarniška nastavitev. Ker kolikor je že avto star toliko pa še ni, da nebi imel opozorilnega piska v primeru da so luči prižgane ko se odprejo voznikova vrata. Naključje? Kaj pa vem.
Tony1, od 09.09.2022 do danes smo s tem avtom naredili že več kot 6.000 km. Podobno bo tudi mesečno povprečje.
Od kod ta negativizem to mi nikoli ne bo jasno. A če bi dal jaz prodajalki faik denar bi bil pa kriminalec? Razumete kaj hočem povedat? Ona meni lahko proda avto v katerega je in bo potrebno vlagat in to ob prodaji zamolči, jaz pa ji moram dat denar taprav, v redu neponarejen? Vsem tistim ki tko razmišljate da to da prodaš avto v katerega bo potrebno vlagat par 1000 eur da bo vzdržen še za nekaj časa in da s tem ni nič narobe ker tako pač je bi prav privoščil da se vam nekaj podobnega zgodi pa ne zdej napisat da se vam ne bo in da se vam ne more, ker tega nihče ne ve. Akumulator je crknil točno tri dni po nakupu, pa nisem poslušal ne radija niti niso bile pozabljene prižgane luči. Radio ima funkcijo da se tudi ko je prižgan pri ugasnjenem avtu čez cca 20 min sam ugasne. Takšna je tovarniška nastavitev. Ker kolikor je že avto star toliko pa še ni, da nebi imel opozorilnega piska v primeru da so luči prižgane ko se odprejo voznikova vrata. Naključje? Kaj pa vem.
13.000 km do menjave zob. jermena je precej veliko, povprečen Slo voznik toliko naredi v enem letu, nedeljski voznik pa morda šele v dveh. Noben prodajalec ne bo šel na zalogo (oziroma za dobro ime) takega posega delati vnaprej.
Zamenjati švoh akumulator (čeprav gre lahko za cca. 100 EUR) stroška se bi tudi meni (če bi bil prodajalec) zdela pozitivna gesta dobre volje (in bi tak strošek pri avtu za 4 jurje požrl), zobatega jermena, pa ne bi šel menjati, ker to stane 5x več, kar je pravzaprav 10% cene avta.
Še nekaj moraš razumeti, pri kulturi prodaje/nakupa rabljenega avta: pred prodajo vsakdo odlaga kakšen večji strošek in precej splošno sprejeto je, da bo treba po nakupu rablj. avta nekaj vložiti vanj. Tipičen primer je npr., da je treba kupiti oba nova kompleta gum (ker sta tista zraven avta le še za pol ali eno sezono) ali pa ravno "veliki" servis.
(Najboljše avte kar sem jih kupil so bili ravni taki pred "velikim" servisom, za prodajalca je bila to motivacija za prodajo, zame pa dober nakup, ker, roko na srce, če je največja/najdražja napaka na avtu nekaj, kar lahko mehanik poštima za 500 EUR, je to pravzaprav zelo poceni. Klinc, avto je strošek... Raje šparaj živce.)
Tony1, od 09.09.2022 do danes smo s tem avtom naredili že več kot 6.000 km. Podobno bo tudi mesečno povprečje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
nokia6310 ::
NO zdaj pa še moja filozofija kako bi jaz prodajal avto kaj bi povedal kupcu? Povedal bi mu v kakšnem stanju je avto, kaj vse je bilo zamenjano in predvsem kaj bo potrebno menjat. Potem pa se naj kupec odloči ali bo tak avto kupil ali ne. Nebi pa nikomur prodal avta pri katerem bi vedel da ko ga bo odpeljal mu bo šel akumulator ali pa karkoli drugega seveda ob predpostavki, če bi vedel za to. Razumem pa, da ljudje to delajo. Ampak naj delajo če hočejo. Samo potem naj to prej kupcu povejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
delavec44 ::
Za takšno kilometrino 72k letno se kupi nov avto.
In ja, da vložiš 1000€ v rabljen avto po nakupu je prej standard kot neobičajno.
In ja, da vložiš 1000€ v rabljen avto po nakupu je prej standard kot neobičajno.
tony1 ::
"Tony1, od 09.09.2022 do danes smo s tem avtom naredili že več kot 6.000 km. Podobno bo tudi mesečno povprečje."
a) Zdaj pa si žal izpade neresen oz. neveden, za tako OGROMNO količino kilometrov se kupi nov avto, preprosto zato, ker rabiš zanesljiv avto in ker si preprosto ne moreš privoščiti, da bo avto stal pri mehaniku saj ga očitno ves čas rabiš.
To je cca. 8k km mesečno oziroma 100k km na leto. Takšne kilometrine se ne dela z zgunacnim passatom, ki je šel že 10x okrog Zemlje... Daj ga no srat, no.
b) 6k km v enem mesecu, očitno brez težav? Ne nas hecat, in avto se še pelje, še kar brez težav? Kupil si odličen avto. Daj ga no srat zdaj s tem jamranjem, no.
"Ona meni lahko proda avto v katerega je in bo potrebno vlagat in to ob prodaji zamolči, jaz pa ji moram dat denar taprav, v redu neponarejen?"
Žal mi je, popolnoma si izgubil kompas. To nima smisla. V VSAK avto je treba vlagati, v novega npr. ker je treba kupiti še komplet zimskih felten in gum. Nekaj boš na vzdrževanju pri novem prišparal, boš pa plačal 100% cene zanj.
V starega, ki je stal le še 20% boš seveda dal več za mehankarijo. To je popolnoma normalno in razmišljanje, da je rabljen avto neke sorte free lunch, moraš spremeniti, ker ne pije vode.
Mimogrede: vsak avto stane, rabljen ali nov, hitro stane 2 jurja na leto. Pri novem imaš toliko izgube vrednosti, pri rabljenem pa vzdrževanja. Avto je strošek, in zastonj vožnje ne bo z nobenim.
a) Zdaj pa si žal izpade neresen oz. neveden, za tako OGROMNO količino kilometrov se kupi nov avto, preprosto zato, ker rabiš zanesljiv avto in ker si preprosto ne moreš privoščiti, da bo avto stal pri mehaniku saj ga očitno ves čas rabiš.
To je cca. 8k km mesečno oziroma 100k km na leto. Takšne kilometrine se ne dela z zgunacnim passatom, ki je šel že 10x okrog Zemlje... Daj ga no srat, no.
b) 6k km v enem mesecu, očitno brez težav? Ne nas hecat, in avto se še pelje, še kar brez težav? Kupil si odličen avto. Daj ga no srat zdaj s tem jamranjem, no.
"Ona meni lahko proda avto v katerega je in bo potrebno vlagat in to ob prodaji zamolči, jaz pa ji moram dat denar taprav, v redu neponarejen?"
Žal mi je, popolnoma si izgubil kompas. To nima smisla. V VSAK avto je treba vlagati, v novega npr. ker je treba kupiti še komplet zimskih felten in gum. Nekaj boš na vzdrževanju pri novem prišparal, boš pa plačal 100% cene zanj.
V starega, ki je stal le še 20% boš seveda dal več za mehankarijo. To je popolnoma normalno in razmišljanje, da je rabljen avto neke sorte free lunch, moraš spremeniti, ker ne pije vode.
Mimogrede: vsak avto stane, rabljen ali nov, hitro stane 2 jurja na leto. Pri novem imaš toliko izgube vrednosti, pri rabljenem pa vzdrževanja. Avto je strošek, in zastonj vožnje ne bo z nobenim.
tony1 ::
NO zdaj pa še moja filozofija kako bi jaz prodajal avto kaj bi povedal kupcu? Povedal bi mu v kakšnem stanju je avto, kaj vse je bilo zamenjano in predvsem kaj bo potrebno menjat. Potem pa se naj kupec odloči ali bo tak avto kupil ali ne. Nebi pa nikomur prodal avta pri katerem bi vedel da ko ga bo odpeljal mu bo šel akumulator ali pa karkoli drugega seveda ob predpostavki, če bi vedel za to. Razumem pa, da ljudje to delajo. Ampak naj delajo če hočejo. Samo potem naj to prej kupcu povejo.
To je sicer lepo v teoriji, ampak za to najprej rabiš znanje. In da ne bo zamere, glede na to temo se je izkazalo da niti ti, najboljšim namenom navkljub, nimaš dovolj znanja o motoroznanstvu. Poleg tega pa vsak prodajalec težko predvidi kaj vse bo šlo z 12 let staro rabljeno stvarjo še narobe.
Definicija skrite napake to upošteva, ko pravi, da so to napake za katere je prodajalec vedel pred prodajo. Kako naj človek ve, da bo na avtu nekaj čez 6 dni ckrnilo? Brezhibno se lahko izgovori, da ni vedel. Kaj je resnica pa bo morda povedal šele na smrtni postelji...
Skratka, nehajmo že delati iz muhe slona, ti pa nam daj besedo, da boš za 100k km / leto šel drugič po nov avto. Tudi stroškovna matematika ti bo pokazala, da se to najbolj splača. Kje je šele tista, ki sešteje prišparane živce...
connel ::
Dripec, nehaj kupovati vozila z ogromno kilometri, s katerimi boš delal ogromno kilometrov, vlagal pa ne bi nič. Iz tega kar si do sedaj povedal je jasno samo to, da bi rad nategnil prodajalko.
Utk ::
Če si naredil 6000 km brez problemov, je to najboljši dokaz, da z avtom ni nič narobe. 13,000 do jermena, jebemti, kaj bi pa še rad, to je še cel servisni interval. Zakaj ga bi nekdo menjal en servis prej?
Utk ::
Meni je moj mehanik ko sem ga točno to vprašal rekel: Lahko ti gre jutri, lahko bo delala še nekaj let tega nihče ne ve.
To bi bilo enako res tudi če turbina ne bi nič piskala.
r00k ::
Nokia, ti tu govoriš kako bi kot vesten prodajalec povedal nevem katere vse stvari o avtu. Kaj pa kot vesten kupec ? Te ni nič brigalo koliko km je do velikega servisa ? Glede na to, da niti servisne knjige nisi pogledal mislim da je odgovor jasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: r00k ()
val46 ::
7 polnih strani enega pisanja, pa OP razen sam sebe ni nikogar prepričal, da ima prav. Morda mu je pa res treba predlagat civilno tožbo do te prodajalke. Ga bo sodišče in sodni izvedenci, nenazadnje pa tudi odvetniki potem prepričali, da ni imelo smisla se s takimi zadevami ukvrajati. Sam, če gre v to, pol ne bo denarja niti za benzin, kaj šele za menjavo jermena in podobnih zadev, ki jih bo potrebno menjati. Ampak, če že on nam priželi imeti tako "nesrečo" z novim rabljenim avtom, pol mu pa tudi jaz lahko to želim. Ampak OP, naj ti povem, da mi, no vsaj jaz, take "nesreče" sigurno ne bom imel ob nakupu, prvič zato, ker ko kupujem avto, se že pred nakupom dobro informiram kaj kupujem, predvidevam v naprej dodatne stroške, predvsem pa, sem na to pripravljen in ne mislim še cel mesec po nakupu "jokat" po forumih, kako me je nekdo nategnil. Predvsem zato, ker tebe te ni nategnil nihče, nategnil si se kvečjemu sam.
Tavečja cvetka je pa resnično to, da ob predpostavki, da OP namerava delat cca 7-10kkm na mesec, kar nanese preko 100000km na leto, gre model kupovat 12 let starega passata z 370kkm na števcu! Za take kilometre(katere sicer dvomim, da jih OP resnično prevozi), se kupi nov avto. Že zaradi tega, da si gvišen na cesti in če avto resnično toliko potrebuješ, potem ne kupiš ene stare škatle, ki bo več pri mehanikih, kot na cesti.
Tavečja cvetka je pa resnično to, da ob predpostavki, da OP namerava delat cca 7-10kkm na mesec, kar nanese preko 100000km na leto, gre model kupovat 12 let starega passata z 370kkm na števcu! Za take kilometre(katere sicer dvomim, da jih OP resnično prevozi), se kupi nov avto. Že zaradi tega, da si gvišen na cesti in če avto resnično toliko potrebuješ, potem ne kupiš ene stare škatle, ki bo več pri mehanikih, kot na cesti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13535 (6458) | link_up |
» | Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29964 (18594) | Mato989 |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19828 (16618) | Klemzz |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50540 (26843) | krneki0001 |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90097 (55641) | lucky13 |