» »

Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe

Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe

val46 ::

Vidim, da pojma nimaš o nakupu avtomobilov in kaj to prinese s sabo, če hočeš kolikor toliko imeti naslednjih nekaj let "mir". Pri nakupu starega avtomobila s toliko prevoženimi kilometri, je servis nuja. NUJA, razumeš? In to ne mislim samo menjava olja in oljnega filtra, ampak v primeru da gre za avtomatika, še vsaj olje v menjalniku, jermen in vodna pumpa s vsemi napenjalci, pa vsaj še filter klime in filter kabine. To je nuja. Tako da, ob nakupu enega takega avtomobila, imej pripravljenih še vsaj enih 1000€ za te stroške v samem štartu. Če tega nimaš, potem išči avtomobil, ki je v štartu za tega jurja cenejši. To je itak problem pri vseh ali pa vsaj pri večini takih kot si ti OP. Vsi bi se radi vozili z avti "višjega"cenovnega razreda, ni pa denarja niti za redne servise, kaj šele za kak potrošen material za zamenjat. Še dobro da zberete skupej za tehnični in zavarovanje. Aja, sej to se dobi itak na 12 obrokov!

Čakam sam še da boš začel "jokat", da so gume ble pr koncu in jih ubožček moraš menjat, da ti policaji ne bodo kazni pisali!

Horas ::

nokia6310 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

No ja glede na to, da sem drug avto iskal od marca naprej pa da so bili drugi še v veliko slabšem stanju nekateri pa tudi v nekoliko boljšem je bil ta zadnja izbira. Ja res pričakujem, da bo delal še 200.000 km. Zakaj pa jih nebi? Nek taksist ima ali pa je imel Mercedesa letnik 2002 ki je naredil z njim milijon kilometrov. Avto se drugače lepo pelje in je res lepo ohranjen. Prejšnji lastniki so lepo skrbeli za njega. Ampak dilema je zdaj: Če nekdo nekomu proda nekaj pa ve oz. se zaveda da ima stvar napako je to uradno pregonljivo? To je isto kot bi jst nekomu prodal računalnik pa bi vedel da ne dela tako kot bi moral čeprav na testu nebi pokazal nekih napak. Kaj pa rabim za tožbo? Odvetnika, uradnega cenilca, strošek tožbe? Verjetno bi kak uradni servis podal kako bolj relavantno poročilo. Ampak ok. Če se osredotočim zgolj na turbino: Ali je piskanje turbine znak da gre h koncu? Koliko časa se s tako še lahko varno vozim?

Zakaj si potem ravno tega kupil, ce tako dobro ves kateri so v veliko slabsem in kateri v nekoliko boljsem stanju?
Zdaj pa jamras o posledicah svoje odlocitve?

Te je prodajalec silil v nakup?
Probal si in kupil.
Privat, rabljeno, staro, kaj tocno pricakujes, da se bo zgodilo?

Ni denarja za avto in ni denarja za popravila, kolko jaz vidim. Kupil bi nekaj cenejsega in ostali del zadrzal za morebitna popravila.

Mogoce pa prodajalceva kristalna krogla ni delovala najbolje, pa tvoja tudi ne. Pritozi se na soncni upravi, da nisi vedel, da kupujes staro rabljenko karjolo od privat osebe.

Kupil sem ga zato, ker je bil ta skoraj edini in v tem trenutku še najboljši od vseh ki sem jih videl do zdaj. Da ne pišem kaj vse je bilo narobe pri drugih. Klima ni delovala, preveč rjasti so bili, pri nekaterih se je tapeciran strop kar povesil, pri drugih je bilo opaziti da so preveč obrabljeni in premalo čuvani pa dvakrat precenjeni. Eden je bil iz nemčije in ni imle zgodovine. Pri drugem ki je bil tudi iz nemčije so bili sileni blokov zanič. Pri enem highline-u je bilo takoj treba menjat olje v avtomatskem menjalniku, zadnji feder je bil počen kar je potrdil mehanik, pa zamenjat bi bilo potrebno sprednje diske in ploščice in še zunanjo manšeto. Strošek cca 600 eur. Osnovna cena tega je bila 6.200 eur pa smo že na 6.800 eur brez stroškov zavarovanja in registracije. Nočem da bi ispadlo kot da iščem popoln avto, ker takega ni in ga nikoli ne bo razen če bi kupil novega. Mi je pa zoprno da moram že takoj na začetku tolk vlagat v njega.



stvar je tudi da si se zapičil v eno znamko in model. je treba gledat širše in si pustit več odprtih vrat. za isti dnar bi sigurno dobil kakšnega v boljšem stanju, ampak firma ti ni po godu bila?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

zobnik ::

bambam20 je izjavil:

zobnik je izjavil:




clio z drugo gre skoraj 100 in 6000 obratov +,


Tole ne verjamem, da bi 75 konjski clio bil zmožen v drugi prestavi doseči hitrost 100 km/H. Nima tako dolgih prestavnih razmerij. Mogoče ti števc laže za 30 km/H. To so ene tvoje pravljice. Tega ni sposoben niti BMW-ja, pa ima dolga prestavna razmerja..


90 gre z drugo prevrjeno potem sam še cuka. S tretjo gre 120.

cvalsr ::

:))
Zaradi taksnih hlodov dandanes je najboljse enostavno it v avtohiso in zamenjati staro za novo in imas mirno zivljenje. Od tistega jurja tudi ne bos bolj bogat oz. reven.

Ja, hlodov, kot si ti. Ja zakaj pa potem ti nisi tako naredil, trol?

zobnik ::

Prodaš normalno in v pogodbi dopišeš svoje avto pregledan in kupljen po sistemu vidno-kupljeno, to pred podpisom seznaniš kupca in ko podpiše je zadeva 99,9% zaključena.
Kdor se pa hoče tožit in spodbijat klavzolo vidno-kupljeno takega bi moral v kak gnojnico namočt.

nokia6310 ::

val46 je izjavil:

Vidim, da pojma nimaš o nakupu avtomobilov in kaj to prinese s sabo, če hočeš kolikor toliko imeti naslednjih nekaj let "mir". Pri nakupu starega avtomobila s toliko prevoženimi kilometri, je servis nuja. NUJA, razumeš? In to ne mislim samo menjava olja in oljnega filtra, ampak v primeru da gre za avtomatika, še vsaj olje v menjalniku, jermen in vodna pumpa s vsemi napenjalci, pa vsaj še filter klime in filter kabine. To je nuja. Tako da, ob nakupu enega takega avtomobila, imej pripravljenih še vsaj enih 1000€ za te stroške v samem štartu. Če tega nimaš, potem išči avtomobil, ki je v štartu za tega jurja cenejši. To je itak problem pri vseh ali pa vsaj pri večini takih kot si ti OP. Vsi bi se radi vozili z avti "višjega"cenovnega razreda, ni pa denarja niti za redne servise, kaj šele za kak potrošen material za zamenjat. Še dobro da zberete skupej za tehnični in zavarovanje. Aja, sej to se dobi itak na 12 obrokov!

Čakam sam še da boš začel "jokat", da so gume ble pr koncu in jih ubožček moraš menjat, da ti policaji ne bodo kazni pisali!

Za enkrat za gume še ne vem. Vem pa nekaj drugega: Ko sem se popoldan ob 15:20 hotel odpeljat ispred bloka se avto ni več vžgal. Klical sem asistenco in so ugotovili, da je akumulator zanič. Mehanik mi je povedal ne samo da je zanič ampak tudi to, da sploh ni bil pravilen za ta avto v njem. Mogu bi bit 72 A bil pa je 64 A. Upam samo, da ni še alternator zanič. To se bo pa itak v nekaj dneh pokazalo. Res katastrofa kaj naj rečem.

zobnik je izjavil:

Prodaš normalno in v pogodbi dopišeš svoje avto pregledan in kupljen po sistemu vidno-kupljeno, to pred podpisom seznaniš kupca in ko podpiše je zadeva 99,9% zaključena.
Kdor se pa hoče tožit in spodbijat klavzolo vidno-kupljeno takega bi moral v kak gnojnico namočt.

Kaj pa če v pogodbi takšne klavzule ni?

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

No, tole z zanic akumulatorjem je pa grdo, se strinjam. Na avtu za 4 jurje bi se spodobilo, da vsaj tako osnovna stvar kot je akumulator, dela kot je treba.

cvalsr ::

tony1, ti še ni kapnilo, da je trol?
Čakam informacijo, da se mu je 2 dni po nakupu spraznil rezervoar za gorivo - ali lahko zahteva od prodajalca, da mu ga napolni?

mr_chai ::

Pa desni blinker mu je crknu, ker prejšnji lastnik ni dolival blinkerfluid.

val46 ::

Ja, sam spet...večja verjetnost da crkne akumulator, kot pa v prvem postu OP govori o turbini. Ampak po drugi strani, kdo ve, kaj vse je OP pustil ponoči prižgano, da se je spraznil? In kako da ni tvoj mehanik ob ogledu avtomobila že takrat opazil, da je akumulator "prešvoh"? Akumulator je pač še ena stvar več, ki je potrošni material. Pri 12 let staremu avtu z 370kkm+ ravno ne moreš pričakovat, da je nov. Razen če ti prodajalec trdi, da ga je menjal pred par tedni al pa meseci. Tista izjava, da za gume še ne veš, pa spet nam pove, koliko se na avte razumeš. Ker vsakdo, ma res vsakdo, ki kupuje avto druge roke, bo tudi to pogledal in preveril. Ker če so slabe, je to takoj v štartu vsaj enih 400€ še za dat na avto. Pri tej ceni, je to 10% vrednosti avtomobila.

Op, ti svetujem, ker vidim da resnično nimaš "sreče" s tem avtom, da ga prodaš naprej in pozabiš. Ne boš prvi in najbrž ne zadnji, ki je kdaj imel nesrečo z nakupom rabljenega avta. Pri nakupu naslednjega, se pa malo bolj informiraj, kaj se je z njim dogajalo, kaj vse je že blo menjano in kaj lahko pričakuješ, da bo po nakupu potrebno urediti.

nokia6310 ::

cvalsr je izjavil:

tony1, ti še ni kapnilo, da je trol?
Čakam informacijo, da se mu je 2 dni po nakupu spraznil rezervoar za gorivo - ali lahko zahteva od prodajalca, da mu ga napolni?

Ni noben trol. Nažalost je res. Mehanik mi je povedal da je minimalna možnost, da alternator ne fila dovolj akumulatorja in da se je zato spraznil. Kar se pa goriva tiče je pa tako: Rečeno mi je bilo, da je v tanku še za četrt rezervarja goriva. Ko sem se pripeljal do Trojan pa se je že prižgala rezerva. Grdo se mi zdi prodajat nekaj ko že veš, da je vse na koncu in da bo potrebno vse zamenjat. Če pa že to prodajaš pa prej povej kako in kaj. Ampak če bi prodajalec to prej povedal takega avta nihče nebi kupil razen mogoče kod za rezervne dele in ne po takšni ceni kot si jo je prodajalec zamislil.

val46 je izjavil:

Ja, sam spet...večja verjetnost da crkne akumulator, kot pa v prvem postu OP govori o turbini. Ampak po drugi strani, kdo ve, kaj vse je OP pustil ponoči prižgano, da se je spraznil? In kako da ni tvoj mehanik ob ogledu avtomobila že takrat opazil, da je akumulator "prešvoh"? Akumulator je pač še ena stvar več, ki je potrošni material. Pri 12 let staremu avtu z 370kkm+ ravno ne moreš pričakovat, da je nov. Razen če ti prodajalec trdi, da ga je menjal pred par tedni al pa meseci. Tista izjava, da za gume še ne veš, pa spet nam pove, koliko se na avte razumeš. Ker vsakdo, ma res vsakdo, ki kupuje avto druge roke, bo tudi to pogledal in preveril. Ker če so slabe, je to takoj v štartu vsaj enih 400€ še za dat na avto. Pri tej ceni, je to 10% vrednosti avtomobila.

Op, ti svetujem, ker vidim da resnično nimaš "sreče" s tem avtom, da ga prodaš naprej in pozabiš. Ne boš prvi in najbrž ne zadnji, ki je kdaj imel nesrečo z nakupom rabljenega avta. Pri nakupu naslednjega, se pa malo bolj informiraj, kaj se je z njim dogajalo, kaj vse je že blo menjano in kaj lahko pričakuješ, da bo po nakupu potrebno urediti.

Danes zjutraj sem bil na tehničnem pregledu čisto preventivno iz radovednosti ker me je zanimalo kaj bodo povedali. Rekli so mi, da je avto tehnično popolnoma ispraven. Gume so nove lanski letnik. Napake ki so jih ugotovili pa so bile samo tri: Vidna je bila kapljica olja mehanik mora preverit kje pušča in zakaj. Potrebno bo zamenjat zadnji brisalec ker je ta izrabljen, in sprednje puše ki so ravno tako izrabljene.

Zgodovina sprememb…

Stikalo ::

Haha, sem vprašal svojega mehanika, kaj bi bilo za zamenjati pri mojem 12 let starem avtu, ki sem sem ga takrat imel v lasti. Se je začel smejati in naštevati še in še. Je rekel pač, pri tako starem avtu menjaš najnujnejše stvari, drugače pa bolje da kupiš novega, ker je pri starem pol stvari za mejati.

Pač ljudje prodajo avto po 10+ let, ko so z njim sami problemi. Last minute prodaja je sigurno 12 let, tam je meni osebno resna magična meja, ko se je vozila za znebiti. Sploh z 370kkm. Mogoče bi bilo bolje da bi kupil 7 let starega z 400kkm.


Če turbina žvižga še ne pomeni da je zanič. A avto nima moči? A turbina zahode ko na hitro spustiš gas? Baje pri teh VAG avtomobilih ne crkne turbina katastrofalno.

zobnik ::

ene 5 let nazaj šel v Ajdovščino gledat audija a3 1.9 tdi, mislim da l.2002, s 480.000km na števcu.
Dala bi mi ga takrat za 800 evrov. Avto vožen med Ajdovščino in LJ. Če bi dobil prevoz do tja bi ga vzel. Drugače večinoma na avtu lahko sam zamenjam, razen motorju nebi generalno delal, ker kot prvo so stroški takoj čez 500 sam material.

Danes bi tak audi prišel vsaj 2000 evrov, cene so šle za 100% gor. Upam sam da se trg z rabljenimi avti sesuje pa naj gledajo kup železja pred bajto, eni imajo tud po 5-6 avtov pred hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

nokia6310 ::

Stikalo je izjavil:

Haha, sem vprašal svojega mehanika, kaj bi bilo za zamenjati pri mojem 12 let starem avtu, ki sem sem ga takrat imel v lasti. Se je začel smejati in naštevati še in še. Je rekel pač, pri tako starem avtu menjaš najnujnejše stvari, drugače pa bolje da kupiš novega, ker je pri starem pol stvari za mejati.

Pač ljudje prodajo avto po 10+ let, ko so z njim sami problemi. Last minute prodaja je sigurno 12 let, tam je meni osebno resna magična meja, ko se je vozila za znebiti. Sploh z 370kkm. Mogoče bi bilo bolje da bi kupil 7 let starega z 400kkm.


Če turbina žvižga še ne pomeni da je zanič. A avto nima moči? A turbina zahode ko na hitro spustiš gas? Baje pri teh VAG avtomobilih ne crkne turbina katastrofalno.

Avto za enkrat ima moč. Kaj pomeni če turbina zahode ko na hitro spustiš gas? Kako bi moralo to zgledat? Turbina pri nizkih obratih žvižga. Ko so obrati višji pa ne.
Mehanik akumulatorja najprej ni gledal ker ga je zanimala turbina in ker takrat ni mel časa. Sploh si pa nisem mislil, da je z njim kaj narobe.
Včeraj sem bil še pri ličarju na viču. Ko je začel naštevat sprednja havba, zadnji odbijač, blatnik bo treba menjat, rja na strehi, rja nad sprednjo šipo, rja na notranji strani havbe pa še naprej je našteval sem mu reku naj mi naredi predračun. Tako na roko je reku: Ja to bi prišlo če ga želimo dati v stanje dobro zelo na grobo cca 2000 eur.
Kar se pa tožbe tiče je pa tako: sodna taksa cca 400 eur za vložitev tožbe, stroški odvetnika cca 200 eur mnenje izvedenca cca 1300 eur. Ampak to je samo vložitev tožbe. Za ta denar mam novo turbino, nov jermen, pa še nekaj stroškov ličanja si lahko pokrijem.

kingsix ::

Wow tip kupi staro razvoženo kanto in pričakuje kot da je avto nov.

Noro.

Poznam ljudi, ki so kupili 3-4 leta star avto višjega razreda (q7, mb e...) in so imeli v roku nekaj tednov težave s turbino, menjalnikom... Pa noben ni jokal in obtoževal prodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Utk ::

12 let star passat je tako rjav in tega nihče ni opazil prej?

borut_p ::

Al pa to da je tank prazen. Kak lahka to spregledas in potem ocitas?

val46 ::

Ok, na samem začetku, sem res mislil, da je OP sam še en "nesrečnež" pri nakupu rabljenega avta, pa morda malo neveden in preveč optimističen, pri 12 let starem avtu z 370kkm. Ampak zdej, zdej mi je pa jasno, da samo lapa in trola. Ker tolk butast pa res ne moreš bit! Pa se mi sploh ne da naštevat, zakaj tako mislim, ker menda vsak kolikor toliko normalno razgledan človek, to že ve.

m0LN4r ::

nokia6310 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

No ja glede na to, da sem drug avto iskal od marca naprej pa da so bili drugi še v veliko slabšem stanju nekateri pa tudi v nekoliko boljšem je bil ta zadnja izbira. Ja res pričakujem, da bo delal še 200.000 km. Zakaj pa jih nebi? Nek taksist ima ali pa je imel Mercedesa letnik 2002 ki je naredil z njim milijon kilometrov. Avto se drugače lepo pelje in je res lepo ohranjen. Prejšnji lastniki so lepo skrbeli za njega. Ampak dilema je zdaj: Če nekdo nekomu proda nekaj pa ve oz. se zaveda da ima stvar napako je to uradno pregonljivo? To je isto kot bi jst nekomu prodal računalnik pa bi vedel da ne dela tako kot bi moral čeprav na testu nebi pokazal nekih napak. Kaj pa rabim za tožbo? Odvetnika, uradnega cenilca, strošek tožbe? Verjetno bi kak uradni servis podal kako bolj relavantno poročilo. Ampak ok. Če se osredotočim zgolj na turbino: Ali je piskanje turbine znak da gre h koncu? Koliko časa se s tako še lahko varno vozim?

Zakaj si potem ravno tega kupil, ce tako dobro ves kateri so v veliko slabsem in kateri v nekoliko boljsem stanju?
Zdaj pa jamras o posledicah svoje odlocitve?

Te je prodajalec silil v nakup?
Probal si in kupil.
Privat, rabljeno, staro, kaj tocno pricakujes, da se bo zgodilo?

Ni denarja za avto in ni denarja za popravila, kolko jaz vidim. Kupil bi nekaj cenejsega in ostali del zadrzal za morebitna popravila.

Mogoce pa prodajalceva kristalna krogla ni delovala najbolje, pa tvoja tudi ne. Pritozi se na soncni upravi, da nisi vedel, da kupujes staro rabljenko karjolo od privat osebe.

Kupil sem ga zato, ker je bil ta skoraj edini in v tem trenutku še najboljši od vseh ki sem jih videl do zdaj. Da ne pišem kaj vse je bilo narobe pri drugih. Klima ni delovala, preveč rjasti so bili, pri nekaterih se je tapeciran strop kar povesil, pri drugih je bilo opaziti da so preveč obrabljeni in premalo čuvani pa dvakrat precenjeni. Eden je bil iz nemčije in ni imle zgodovine. Pri drugem ki je bil tudi iz nemčije so bili sileni blokov zanič. Pri enem highline-u je bilo takoj treba menjat olje v avtomatskem menjalniku, zadnji feder je bil počen kar je potrdil mehanik, pa zamenjat bi bilo potrebno sprednje diske in ploščice in še zunanjo manšeto. Strošek cca 600 eur. Osnovna cena tega je bila 6.200 eur pa smo že na 6.800 eur brez stroškov zavarovanja in registracije. Nočem da bi ispadlo kot da iščem popoln avto, ker takega ni in ga nikoli ne bo razen če bi kupil novega. Mi je pa zoprno da moram že takoj na začetku tolk vlagat v njega.

To je normalno, je treba menjat al kaj sanjaris? Jaz menjam olje po potrebi sam, diske ploscice tudi. A to se zdaj pricakuje od zgonjene karjole, da bo kr vse novo? Potem kupi nov avto no.
Pa tudi tam ti lahko poci feder cez dva dni, odvisno v kaksno luknjo se zapeljes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Po prebranem smatram, da je to OP-ov prvi avto. :D

Ali se motim?
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

cvalsr je izjavil:

:))
Zaradi taksnih hlodov dandanes je najboljse enostavno it v avtohiso in zamenjati staro za novo in imas mirno zivljenje. Od tistega jurja tudi ne bos bolj bogat oz. reven.

Ja, hlodov, kot si ti. Ja zakaj pa potem ti nisi tako naredil, trol?

Sem.

OP,

si preveril brisalce, ce so novi ali jih bo treba se pred zimo menjat? Naslednjic se zmeni za testno voznjo v dezju ali pa pejt v avtopralnico pa sprobaj se to. Zihr je zihr, da te ne nategne s starimi brisalci.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

connel ::

Če se dobro spomnim, je OP slep kajne?
Če si šel sam gledat, nehaj to početi.
Če je šel nekdo s tabo ali namesto tebe, pošlji ga nekam v 3pm in naj ti on povrne stroške za popravila.
Kot tretje pa, niti ni tako slabo za staro garo z ogromno kilometri, pri tako starih kripah pač moraš vzeti v zakup (IN TO SI ZAPOMNI), da boš imel popravila.

zobnik ::

Akumulator je lahko tud švohnejši kot orginal. Najcenej ga boš dobil v okolici Kranja, v eni kmetijski trgovini.

Utk je izjavil:

12 let star passat je tako rjav in tega nihče ni opazil prej?


Kak je šele 15-17 let str avto tam maš lahko stroškov še in še. Zato pa te cene kot so sedaj rabljenih so občutno previsoke.
ena ibiza stara 15 let pa 2000 evrov, bencinar, halooo...več kot 1000 evrov nikol

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Leko ::

connel je izjavil:

Če se dobro spomnim, je OP slep kajne?

Potem mi tukaj marsikaj ni jasno!
Kdo je šel zraven gledat ta avto, ob nakupu?
Kdo vozi ta avto?
...

nokia6310 ::

val46 je izjavil:

Ok, na samem začetku, sem res mislil, da je OP sam še en "nesrečnež" pri nakupu rabljenega avta, pa morda malo neveden in preveč optimističen, pri 12 let starem avtu z 370kkm. Ampak zdej, zdej mi je pa jasno, da samo lapa in trola. Ker tolk butast pa res ne moreš bit! Pa se mi sploh ne da naštevat, zakaj tako mislim, ker menda vsak kolikor toliko normalno razgledan človek, to že ve.

Kako butast?
V kolikor bi napake ki sem jih naštel naknadno že ugotovil nebi zdaj pisal o njih niti takšnega avta nebi kupil.

Leko je izjavil:

connel je izjavil:

Če se dobro spomnim, je OP slep kajne?

Potem mi tukaj marsikaj ni jasno!
Kdo je šel zraven gledat ta avto, ob nakupu?
Kdo vozi ta avto?
...

Ko sem ga šel gledat je šel zraven drug kolega kateremu zaupam. Kaj ti ni jasno?
V prometnem dovoljenju imam upisanega uporabnika kateri avto dejansko tudi vozi. Seveda vozi tudi mene kadar so takšne potrebe z moje strani. Ampak to ne spremeni dejstva da je z avtom narobe vse kar sem naštel.

Zgodovina sprememb…

Stikalo ::

pusti avto tak kot je, vozi dokler dela. Računaj pa da je s takim avtom 1000€ letno za servise. To je to. Kar crkne se zamenja. Lej avto bo že naslednje leto star 13 let, torej, če ga imaš 2-3 leta da bo star 15 let je to noro dobro. Kdor ti pa pravi da bi štrihtal 12 let staro kanto je pa itak nor. Zna pa biti da je bil zaleten, avti ne rjavijo kar tako.

nokia6310 ::

Passati tega letnika imajo takšno "bolezen". NI prvi in ni edini ki pri teh letih rjavi. Edini problem je v tem, da mi prodajalka tega pred nakupom ni povedala. Saj ni katastrofalno Je pa toliko kolikor pač je in strošek popravila je tak, kakršen je.

val46 ::

Aja, si vedel, da imajo pasati tega letnika tako "bolezen"? In nisi preveril ob nakupu? In zdaj je kriva prodajalka, ker ti tega ni povedala? Ma ti sploh prebereš za sabo, kaj si napisal? Al tudi tega ne vidiš in piše nekdo drug po tvojih navodilih?

Sicer pa, malo rje še ne pomeni, da je avto za na odpad, ali da je ga potrebno celotno obnovit in na novo barvat. Glede na km, sem skoraj da prepričan, da bo prej motor "zaribal" pa v menjalniku kak zobnik odletel, kot pa da bi zgnil od rje. Tako da OP, če ga kljub vsemu imaš namen še imet in se z njim okrog vozit, ti predlagam, da raje svoj denar posvetiš tem delom, kot pa temu, da ne bo kake pikice rje na površini!

Sam kot sem že povedal, zate rabljeni avti enostavno niso. Pač, če kupiš 12 let star avto s toliko prevoženimi kilometri, resnično ne moreš in ne smeš pričakovati, da bo kot nov. Verjamem da ti ga prodajalka ni prodajala kot novega. Ker če ti ga je in si kljub samo tema dvema podatkoma(letnik in kilometri) ji to verjel, pol...no, pol si kar sem že napisal. Butast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Utk ::

Res težko tu kaj napisat, da ne bi človeka užalil, sploh glede na to, da je slep. Ampak đizus no, kako kolega ni videl, da je avto rjav? Če je res TOLIKO rjav. Akumulator če avto vžge, je pač dobar, kako lastnik naj ve, da ni dober. Če avto ni vžgal (normalno), to tudi slep človek zasliši. Še lažje. Turbina, jebiga, občasno najbrž zapiska, za lastnika je to lahko normalno, ker se to pojavi počasi in vse bolj. Gume...škoda komentirat sploh. Puše so potrošni material, to nimaš kaj. Dokler ne gre nekdo gledat, težko kaj opazi, lastnik pač ne pelje avto ne pregled vsega, in akumulatorja, vsake 3 mesece. Zakaj pa bi. Sploh če gre čez tehničnega normalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Zimonem ::

Po vsemu napisanem sodeč ti prodajalka dolguje vsaj 10taužent evrov.
Vprašanje je le ali si res dobil pasasta ne pa kak jugo koral 45.

val46 ::

Zimonem je izjavil:

Po vsemu napisanem sodeč ti prodajalka dolguje vsaj 10taužent evrov.
Vprašanje je le ali si res dobil pasasta ne pa kak jugo koral 45.


Sej vrednost bi bila nekje tam tam v današnjih časih, edini problem bi bil, ker ne bi bil 2010 letnik, pa 372kkm bi tud težko mel ;) Malo offtopic...

Zimonem ::

Ah glede na to kaj je prejšnja lastnica vse zamolčala , je vse možno!!!!

nokia6310 ::

val46 je izjavil:

Aja, si vedel, da imajo pasati tega letnika tako "bolezen"? In nisi preveril ob nakupu? In zdaj je kriva prodajalka, ker ti tega ni povedala? Ma ti sploh prebereš za sabo, kaj si napisal? Al tudi tega ne vidiš in piše nekdo drug po tvojih navodilih?

Sicer pa, malo rje še ne pomeni, da je avto za na odpad, ali da je ga potrebno celotno obnovit in na novo barvat. Glede na km, sem skoraj da prepričan, da bo prej motor "zaribal" pa v menjalniku kak zobnik odletel, kot pa da bi zgnil od rje. Tako da OP, če ga kljub vsemu imaš namen še imet in se z njim okrog vozit, ti predlagam, da raje svoj denar posvetiš tem delom, kot pa temu, da ne bo kake pikice rje na površini!

Sam kot sem že povedal, zate rabljeni avti enostavno niso. Pač, če kupiš 12 let star avto s toliko prevoženimi kilometri, resnično ne moreš in ne smeš pričakovati, da bo kot nov. Verjamem da ti ga prodajalka ni prodajala kot novega. Ker če ti ga je in si kljub samo tema dvema podatkoma(letnik in kilometri) ji to verjel, pol...no, pol si kar sem že napisal. Butast.

Ja vedel sem, da Passati tega letnika znajo na določenih koncih rjavet. Mogoče je pa ličar pretiraval ker hoče zaslužit. Ne avto ni bil prodajan kot nov niti tega nisem pričakoval. Moram pa se popravit glede akumulatorja: Tisti ki ga je menjal mi ni dal točnega podatka. Čisto pravi je bil 64 amperski.

val46 ::

Zdej je še ličar mogoče kriv? Pa mehanik, ki ti ni dal pravega podatka...prej prodajalka...kdo bo naslednji, ki bo česarkoli "kriv"? Si preveril, če ti ni tudi vulkanizer kaj narobe povedal in tudi gume ne štimajo? Jst bi na tvojem mestu šel še preverit, da ni prejšnja lastnica vozila na kurilno olje namesto na dizel, ker to ti carina lahko ugotovi tudi za kako leto nazaj veš...še posebno če ni bil menjan filter za gorivo. Še to se pozanimaj, da ne boš imel dodatnih problemov kasneje!

GupeM ::

Kriva je banka, ki mu je dala kredit.

UkrFTW! ::

Smo že prišli do zaključka, da stara jajca so _stara_ jajca, staro pa pomeni, da je zgolj naključje, da z nekim delom ni ena ali več stvari narobe?

Rja pri starih jajcih? Ne popravljaš, naslednja postojanka bo namreč odpad z rjo ali pa brez nje.

Zimonem je izjavil:

Ah glede na to kaj je prejšnja lastnica vse zamolčala , je vse možno!!!!

Kot da bi 20 letnici, ki poroči 100 letnika, zamolčal, da je 100 letnik (brez da bi našteval še vse napake, ki jih ima).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW! ()

zobnik ::

tony1 ::

OP: 12 let starega avta, pravzaprav nobenega avta, ki je stal 4 jurje, se ne izplača barvati. Še za 200 eur stroška ne, kaj šele za 2000 eur, kar je polovica vrednosti avta.

Vozi ta avto 5 let in tista 2 jurja prihrani za mehankarijo, bo mnogo bolje.

Buggy ::

Mislim da je OP dobil vec kot zadosti informacij, zal ne takih, ki bi jih zelel.
Kakorkoli, glede na okoliscine mu sitaucije ne gre zameriti, vseeno pa je to lekcija za prihodnje, ceprav mislim da je OP kupil ze par avtomobilov. Kar je mene zmotilo je to trenutno aktualno tozarjenje vsakogar vsepovsod za vsak drek, nihce pa del odgovornosti ne prevzema nase. Sej nismo menda postali druzba nesposobnezev, ki jim mora dobro placan odvetnik iskat zadoscenje? Se mora res vsaka bedasta praksa amerov preseliti k nam z vecletnim delayem? A se res ne znamo nicesar naucit iz tega oz. ne vidimo kam rinemo na tak nacin?

scythe ::

nokia6310 je izjavil:

Passati tega letnika imajo takšno "bolezen". NI prvi in ni edini ki pri teh letih rjavi. Edini problem je v tem, da mi prodajalka tega pred nakupom ni povedala. Saj ni katastrofalno Je pa toliko kolikor pač je in strošek popravila je tak, kakršen je.



Si se mogoče vprašal, če mogoče ni prodajalka vedla? Nekateri vozijo avtomobile samo to avtomehanika in do tehničnega pregleda, dejanskega stanja podvozja in ostalih stvari pa ne vedo dokler ne crkne. To ni nobena skrita napaka ali pa kaj podobnega.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

profii ::

scythe je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Passati tega letnika imajo takšno "bolezen". NI prvi in ni edini ki pri teh letih rjavi. Edini problem je v tem, da mi prodajalka tega pred nakupom ni povedala. Saj ni katastrofalno Je pa toliko kolikor pač je in strošek popravila je tak, kakršen je.



Si se mogoče vprašal, če mogoče ni prodajalka vedla? Nekateri vozijo avtomobile samo to avtomehanika in do tehničnega pregleda, dejanskega stanja podvozja in ostalih stvari pa ne vedo dokler ne crkne. To ni nobena skrita napaka ali pa kaj podobnega.



Točno to! Za marsikoga dokler nekaj stran od avta ne pade je še "k novo".

zobnik ::

Tak k moj, za mene je še vedno ko nov, pa gori lučka za motor, zjutraj k ga vžgem zaškrta štarter, pa ko stojim pred semaforjem pokadi plav, da se zadnjih luč od druzga avta ne vidi....avto 100% odslužil za na razgradnjo, 288.000km in to 1.2 motor. Ampak za sfu*at ga do konca bo še dobr.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

nokia6310 ::

val46 je izjavil:

Zdej je še ličar mogoče kriv? Pa mehanik, ki ti ni dal pravega podatka...prej prodajalka...kdo bo naslednji, ki bo česarkoli "kriv"? Si preveril, če ti ni tudi vulkanizer kaj narobe povedal in tudi gume ne štimajo? Jst bi na tvojem mestu šel še preverit, da ni prejšnja lastnica vozila na kurilno olje namesto na dizel, ker to ti carina lahko ugotovi tudi za kako leto nazaj veš...še posebno če ni bil menjan filter za gorivo. Še to se pozanimaj, da ne boš imel dodatnih problemov kasneje!

Ni nobene potrebe po sarkazmu. Sem radoveden kaj bi ti naredil če bi se tebi to zgodilo. Pa ne zdaj napisat da se ti nebi moglo. Vsakemu se lahko vse zgodi. Omenil sem že, da mi na Petrolovem hitrem servisu niso povedali, da je slab akumulator, da je vidna kapljica olja spodaj se pravi nekje pušča in da so sprednje puše obrabljene. Ko sem bil nekaj dni pozneje na tehničnem pregledu so mi povedali za te napake razen akumulatorja. Kar se tiče gum sem napisal da so v redu. Po kakšnem vrstnem redu bi vi menjali stvari turbina jermen? Kaj od tega prej? Ali je najboljše zamenjat kar oboje naenkrat? Še nekaj me zanima: Prejšnji akumulator je bil zanič. Zdaj mam novega mislim da se mu reče Vesna. Ko so iz avtovleke nafilal akumulator toliko da se je avto vžgal je po nekaj vžigih spet crknil. Bal sem se že, da alternator nebi filal akumulatorja. zdaj ko je nov, teh težav ni. Zdaj me pa zanima: V kolikem času se akumulator med vožnjo do konca napolni? A je možno da je akumulator toliko istrošen da mu tudi alternator ne pomaga?

nokia6310 ::

zobnik je izjavil:

Tak k moj, za mene je še vedno ko nov, pa gori lučka za motor, zjutraj k ga vžgem zaškrta štarter, pa ko stojim pred semaforjem pokadi plav, da se zadnjih luč od druzga avta ne vidi....avto 100% odslužil za na razgradnjo, 288.000km in to 1.2 motor. Ampak za sfu*at ga do konca bo še dobr.

Kako boš pa potem tehničnega naredu če ti gori lučka za motor?

streki ::

Črni izolirni trak bo nalimal,lučka ne gori več :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: streki ()

zobnik ::

nokia6310 je izjavil:

zobnik je izjavil:

Tak k moj, za mene je še vedno ko nov, pa gori lučka za motor, zjutraj k ga vžgem zaškrta štarter, pa ko stojim pred semaforjem pokadi plav, da se zadnjih luč od druzga avta ne vidi....avto 100% odslužil za na razgradnjo, 288.000km in to 1.2 motor. Ampak za sfu*at ga do konca bo še dobr.

Kako boš pa potem tehničnega naredu če ti gori lučka za motor?


če gor lučka za motor tehnični vsak avto naredi če le plin štimajo, itak sem pa maja delal tehnični

nokia6310 ::

Glede filanja akumulatorja mi ni še nihče pojasnil kako je to mogoče, da se nov akumulator fila star se pa ne? A je dejansko možno da sem naletel ravno na moment ko je bil akumulator popolnoma zanič? Kako to, da ko so mu z asistenco za silo dali toliko elektrike ravno toliko da je avto vžgal se je s prenosnim polnilcem še dal toliko napolnit z alternatorjem od avta pa ne? Po nekajkratnih vžigih je pa crknil? Če bi bil alternator zanič se nebi mogel vozit že par dni, ker tudi če je akumulator nov nebi toliko časa zdržal. Koliko časa pa sploh lahko zdrži nov akumulator ne da bi se polnil v primeru, da bi bil dejansko alternator zanič? Kar se pa tiče prižgane lučke za motor pa nevem kje so ti ga spustili čez. Kakšna lučka pa gori? Rumena, rdeča?

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

Seveda lahko fašeš ravno takšen trenutek. Še posebej ker se je avto prodajal, pa ga je mogoče več ljudi prišlo pogledat, pa se je pogosto dajalo kontakt, na kratko vžigalo in tako naprej... Pa je to stres za (star) akumulator.

Sicer je tudi meni na Puntu pred leti povsem lepo delal akumulator. Brez enega znaka, da bo odpovedal. Enkrat sem pa zvečer moral pri punci prespat, ker ni dal nobenega znaka življenja več, ko sem hotel domov zvečer ...

nokia6310 ::

Potem si mel še srečo. Saj pri meni je bila podobna situacija. Avto se ni hotel vžgati več ko je bil parkiran pred blokom. Pred tem pa akumulator ni kazal popolnoma nikakršnih znakov da bo mrknil. Še prav začuden sem bil kako na hitro se je avto vžgal. Pri prejšnjem Passatu ki ma zdaj že tretji akumulator notr od kar ga imam ker mi je prejšnji zdržal samo dve leti je bilo dostikrat slišat da se težje zaganja. Nikoli pa ni bilo tako slab, da se nebi zagnal. Imam še eno vprašanje glede turbin: Katero turbino priporočate Borgwarner ali Nissens? V mislih imam ti dve: Turbina Borgwarner 600181, ali Nissens 93079. Ti dve pašeta v Passata.

tony1 ::

Končno si malo več napisal, tako da je bolj razumljivo: "Glede filanja akumulatorja mi ni še nihče pojasnil kako je to mogoče, da se nov akumulator fila star se pa ne? A je dejansko možno da sem naletel ravno na moment ko je bil akumulator popolnoma zanič? Kako to, da ko so mu z asistenco za silo dali toliko elektrike ravno toliko da je avto vžgal se je s prenosnim polnilcem še dal toliko napolnit z alternatorjem od avta pa ne? Po nekajkratnih vžigih je pa crknil?"

Da, to so tipični znaki zanič akumulatorja, ta akumulator je imel eno celico slabo, prodajalec ga je pa pred prodajo napolnil s polnilcem. Avto s takim akumulatorjem bo cca. 5x še vžgal, nato pa ne več. Tudi sam sem že kupil takšen avto, in akumulator je zdržal točno dan in pol. Naslednji dan sem ga popoldne - 100 km od doma - že lepo vžigal s porivanjem, in nato sem se spet lahko pripeljal do doma in naslednji dan do avtoelektrikarja... Možnost, da se je to zgodilo naključno je zelo majhna, zato sem tudi napisal, da je ta zadeva z akumulatorjem grda reč.

Skratka, v takem primeru najprej zamenjaj akumulator z novim. Če je res kaj narobe z alternatorjem (pa najverjetneje ni) boš to videl v slabem tednu dni dnevnih voženj z avtom, ko bo akumulator spet prazen. Če pa težav ne bo boš s tem vedel, da alternator ni bil vzrok težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14213535 (6458) link_up
»

Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22429961 (18591) Mato989
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9919827 (16617) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15450509 (26812) krneki0001
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32690089 (55633) lucky13

Več podobnih tem