Forum » Na cesti » nakup rabljenega avtomobila
nakup rabljenega avtomobila
SkIDiver ::
O ja pa še kako stran tudi od novejših oz. zadnjih motorjev, zabija se jim dpf filter zaradi katerega začne naraščati pritisk v izpušnem delu turbine, v kateri se posledično uničijo ležaji...
A ti vsaj približno veš kako deluje DPF filter, kako se regenerira, kdaj, zakaj, kakšno olje je potrebno uporabljati pri motorju z DPF-jem, itd, itd, itd...?
Če folk kupuje dizla, da bo mastno prihranil za dnevne vožnje v dolžini 10-20km je posledica očitna. Pa preden bo pritisk narastel bo motor že začel izvajat prisilno regeneracijo. Če pa še ta ne uspe se bo vrgel v fail safe mode in je treba na servis, da sprožijo prisilno regeneracijo. Vsaka zadeva pa spet ne crkne tako hitro kot si ti predstavljaš.
destiny ::
Še ena možnost je pa nakup v Nemčiji v fabrškem programu prodaje za rabljena vozila. Mercedes npr ima program Junge Sterne, kjer prodajajo na pooblaščenih servisih servisirana dobro ohranjena vozila z največ 120k km, na vozilo dobiš 2 leti vseevropske garancije, poleg tega pa imaš en teden časa da vozilo vrneš, če z njim nisi zadovoljen. BMW in Audi imata pomoje tudi nekaj podobnega, ampak se nisem poglabljel, ker sam kupujem C klaso. Iskalnike po rabljenih vozilih boš našel na nemških straneh proizvajalca. Za MB greš na http://www.mercedes-benz.de in potem Gebrauchtfahrzeugsuche, izbereš Junge Sterne, model vozila, max starost vozila, dodatno opremo... So pa nekoliko dražji od vozil brez garancije.
lukass ::
O ja pa še kako stran tudi od novejših oz. zadnjih motorjev, zabija se jim dpf filter zaradi katerega začne naraščati pritisk v izpušnem delu turbine, v kateri se posledično uničijo ležaji...
A ti vsaj približno veš kako deluje DPF filter, kako se regenerira, kdaj, zakaj, kakšno olje je potrebno uporabljati pri motorju z DPF-jem, itd, itd, itd...?
Če folk kupuje dizla, da bo mastno prihranil za dnevne vožnje v dolžini 10-20km je posledica očitna. Pa preden bo pritisk narastel bo motor že začel izvajat prisilno regeneracijo. Če pa še ta ne uspe se bo vrgel v fail safe mode in je treba na servis, da sprožijo prisilno regeneracijo. Vsaka zadeva pa spet ne crkne tako hitro kot si ti predstavljaš.
Človek pa še kako dobro vem :) a ti veš da je izupušni del turbine (vetrnica) med izpušnim kolektorjem in dpf filtrom :))) iin če je dpf zanič da lahko posledično še turbina odpove??? :)
Map ::
Jaz se na kilometre sploh ne bi oziral. Avto ima lahko 50.000 ali 100.000 km, pa bo znucan zaradi kratkih voženj, recimo po mestu, lahko pa ima 200.000+ km in je kot nov, ker je vožen na daljše vožnje, recimo 100km+ na eno stran v službo.
Kakšen je motor? Če je 1.9tdi nimaš kaj skrbet, ker iz izkušenj vem da zdrži ogromno. Tudi 3.0 so kar dobri motorji. Sploh pa so danes že motorji zelo dodelani in skoraj nima kaj crknit, če redno menjaš olje.
Kakšen je motor? Če je 1.9tdi nimaš kaj skrbet, ker iz izkušenj vem da zdrži ogromno. Tudi 3.0 so kar dobri motorji. Sploh pa so danes že motorji zelo dodelani in skoraj nima kaj crknit, če redno menjaš olje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Map ()
SkIDiver ::
CMpunk ::
az se na kilometre sploh ne bi oziral. Avto ima lahko 50.000 ali 100.000 km, pa bo znucan zaradi kratkih voženj, recimo po mestu, lahko pa ima 200.000+ km in je kot nov, ker je vožen na daljše vožnje, recimo 100km+ na eno stran v službo.
Res je, sem vozil na poligonu amzs vw polota s 14.000km, pa je nekaj podvozje škripalo. Res pa da tam se preizkuša avto na meji njegovih sposobnosti.
MeGreat ::
@lukass Pa se ti zavedaš da ko je dpf zabasan se turbina še počasneje vrti kot ponavadi, se pravi bi to moralo kvečjemu pozitivno vplivati na turbino. Problem je ker nekateri majstri vrtajo luknje čez dpf, takrat pa se lahko turbina prehitro zavrti. Rešitev je da se vstavi ustrezno dušilko v izpuh + preprogramira se ecu in imaš avto brez dpf..
Stric ima 1.5 dci z dpfjem, naredil je v dveh letih 60 000km. Po avtocesti je njegova hitrost cca 80-90km/h na uro, torej res zelo počasi. Po mestu vozi skoraj vedno pod štandgasom ..
Nobenih problemov z dpfjem
Stric ima 1.5 dci z dpfjem, naredil je v dveh letih 60 000km. Po avtocesti je njegova hitrost cca 80-90km/h na uro, torej res zelo počasi. Po mestu vozi skoraj vedno pod štandgasom ..
Nobenih problemov z dpfjem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MeGreat ()
lukass ::
@lukass Pa se ti zavedaš da ko je dpf zabasan se turbina še počasneje vrti kot ponavadi, se pravi bi to moralo kvečjemu pozitivno vplivati na turbino. Problem je ker nekateri majstri vrtajo luknje čez dpf, takrat pa se lahko turbina prehitro zavrti. Rešitev je da se vstavi ustrezno dušilko v izpuh + preprogramira se ecu in imaš avto brez dpf..
Stric ima 1.5 dci z dpfjem, naredil je v dveh letih 60 000km. Po avtocesti je njegova hitrost cca 80-90km/h na uro, torej res zelo počasi. Po mestu vozi skoraj vedno pod štandgasom ..
Nobenih problemov z dpfjem
Ti očitno ne razumeš da ima VW probleme z regeneracijo!!!!!!!!!!! crkovanje senzorjev kateri merijo pritisk pred dpf in za dpf OK!?!?!?!?? regeneracija se ne izvede, pride do ustvarjanja pritiska v izpušnem delu, posledično pride ja zaradi tega ker se turbina počasneje vrti do nepravilne mešanice zraka in goriva, torej začne se nabirati vedno več saj-umazanije, ki pa zapacajo vetrnico in te saje povzročijo da vetrnica-turbo ni več zbalansiran in začne tovčt po ležajih.... daj malo logike prosim uporabljaj, ne gledat tako ozko....
MeGreat ::
Hja če je VW za en kurac pa kaj naj rečem, zna biti :). Samo ni čisto tako, v firmi imamo 10 škod tdi z dpfjem in do zdaj je imela le ena problem pri 300 000km z dpf-jem.
Ti itak ne razumeš da imajo novi dpf-ji peti injektor, ki gorivo brizga direktno v izpuh in s tem se lahko regeneracija izvede tudi pri mestni vožnji. Včasih pa se je to delalo le preko podaljšanega vbrizga, tam so pa bili problemi
Ti itak ne razumeš da imajo novi dpf-ji peti injektor, ki gorivo brizga direktno v izpuh in s tem se lahko regeneracija izvede tudi pri mestni vožnji. Včasih pa se je to delalo le preko podaljšanega vbrizga, tam so pa bili problemi
lukass ::
Hja če je VW za en kurac pa kaj naj rečem, zna biti :). Samo ni čisto tako, v firmi imamo 10 škod tdi z dpfjem in do zdaj je imela le ena problem pri 300 000km z dpf-jem.
Ti itak ne razumeš da imajo novi dpf-ji peti injektor, ki gorivo brizga direktno v izpuh in s tem se lahko regeneracija izvede tudi pri mestni vožnji. Včasih pa se je to delalo le preko podaljšanega vbrizga, tam so pa bili problemi
Aha čakej, stric pa zihr nima petega injektorja pa mu kr dela dpf ane.... Slaba zasnova sistema žal...
MeGreat ::
Renojevi dpf-ji imajo tudi peti injektor. Vsi novi dpfji imajo to, stari pa res niso meli in tisti so se kvarili.
No mogoče se bodo tudi novi začeli čez par let, nikoli se ne ve
No mogoče se bodo tudi novi začeli čez par let, nikoli se ne ve
Spajky ::
... peti injektor, ki gorivo brizga direktno v izpuh ...To ni avto, to je ww2 leteča raketa/avion = V1 na poti nad London
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
lukass ::
lukass ::
black ice ::
SkIDiver ::
lukass ::
Poznam 4 ljudi ki imajo dotični motor!!! vendar se ne upiram na poznanstva ipd. ampak na izkušnje ;) vsi vozijo mešani cikel(od avtoceste do regionalk), so pa to avtomobili letnika 2006-2011, trije imajo passata, četrti pa je pred kratkim zamenjal passata za audija(2011), zaenkrat nima problemov z audijem vendar ti lahk povem, da je ta audi skoraj nepremičnina ker stalno stoji na parkirišču :) ostali trije imajo vsi probleme z DPF jem in turbino, posledično se na turbini nabirajo, zaradi slabega izgorevanja goriva, saje ki pa dekalibrirajo turbino, dva sta dala turbino že spucat in preventivno pregledat (enemu sledu menjava DPF zaradi zabasanosti, drugi pa to rešuje z prisilno regeneracijo), tretjega po vsej verjetnosti to še čaka oz. ima redne obiske servisov, ta tretji je zamenjal že senzorje za pretok izpušnih plinov pri DPF filtru, ker se mu regeneracija sploh ni sprožila po nekaj 3kkm (so pa ugotovil da ti senzorji ne delujejo ko so menjali vztrajnik+sklopko, mmmm zanimivo, vztrajnik sklopka--->2.0TDI :))) ), menjali so mu tudi senzor na tlačni cevi turbine (avto je po nekaj kilometrih vožnje odhajal v safe mode) sedaj sumijo še na konec turbine ker avtomobil ne daje več prave moči :) evo pa smo tam :)
Aston_11 ::
Jaz sem menjal senzor razlike tlaka na 2.0 g6 l.2009, koliko časa ni delal, nimam pojma, smo pa nato spremenili režim vožnje, tako da sedaj tedensko dela cca 600 km po Ac. Kje ima 5 injektor in ali ga ima, pa pojma nimam.
MeGreat ::
Ne ti stari letniki nimajo petega injektorja. To je od 2011, pa še za vw nisem glih ziher če ga ma. Renault ga ma ker ga oglašuje
In zakaj ta folk ne da lepo odstraniti tega dpf sranja (odprejo dpf vstavijo dušilko, preprogramirajo ecu). . strošek cca 500e in imaš rešeno
In zakaj ta folk ne da lepo odstraniti tega dpf sranja (odprejo dpf vstavijo dušilko, preprogramirajo ecu). . strošek cca 500e in imaš rešeno
SkIDiver ::
Zanimivo. Poznam kar nekaj 2.0 TDI-jev pa nihče ni imel takšnih težav z DPF-jem. Je pa res, da vsi delajo kilometre za katere so namenjeni in ne mestne ter primestne vožnje.
DPF je problem, če se ne regenerira kot bi se moral. Prvotni sistemi brez petega injektorja so glede regeneracije bolj zahtevni, ker zahtevajo nekaj pogojev, da se regeneracija temeljito izvede in izvede se redkeje kot pri sistemih s petim injektorjem.
Vztrajnik pa nima veze z 2.0 TDI. So imeli tudi 1.9 TDI-ji dvomasne vztrajnike, ki so odpovedovali. Tudi TDCi, HDI, DCi, ... imajo dvomasne vztrajnike. Pri enih odpovejo prej, pri drugih kasneje. Največ je odvisno od voznika.
DPF je problem, če se ne regenerira kot bi se moral. Prvotni sistemi brez petega injektorja so glede regeneracije bolj zahtevni, ker zahtevajo nekaj pogojev, da se regeneracija temeljito izvede in izvede se redkeje kot pri sistemih s petim injektorjem.
Vztrajnik pa nima veze z 2.0 TDI. So imeli tudi 1.9 TDI-ji dvomasne vztrajnike, ki so odpovedovali. Tudi TDCi, HDI, DCi, ... imajo dvomasne vztrajnike. Pri enih odpovejo prej, pri drugih kasneje. Največ je odvisno od voznika.
lukass ::
Ne ti stari letniki nimajo petega injektorja. To je od 2011, pa še za vw nisem glih ziher če ga ma. Renault ga ma ker ga oglašuje
In zakaj ta folk ne da lepo odstraniti tega dpf sranja (odprejo dpf vstavijo dušilko, preprogramirajo ecu). . strošek cca 500e in imaš rešeno
Hmmmm, poznam primer ko se je DPF mašil, nato so DPF odstranili in kmalu ugotovili da je motor hin (DPF se je mašil zaradi olja, ki ga je motor tako rekoč pil, vendar v majhnih količinah - 1 deci na 5-10kkm)... DPF spet ni tako slaba stvar(trdi delci ipd...), vendar ko se začne DPF mašit se je potrebno vprašat zakaj se maši, zdej al je to zarad načina vožnje ali pa mogoče kaj drugega, tako kot je bilo v zgoraj opisanem problemu....
Tole je sedaj moje osebno mnenje: Kupujemo dizle da se poceni vozimo, vendar nihče ne pogleda malo naprej, da so sestavni deli dizelskega motorja veliko bolj podvrženi okvaram kot deli bencinskih motorjevm in z novejšimi bencinskimi motorji se že da primerljivo glede na porabo vozit napram dizlom. Nihče pa očitno ne ve, da ima dizelsko gorivo 15-20% večjo energijsko gostoto na kilogram mase napram bencinu, in torej če ti dizel pije 5l/100 km, bencinar pa 6l/100km sta si dizelsko gorivo ter bencin primerljiva (vsak vidi samo litre, noben pa ne energijske gostote na kilogram mase).
Pozabite dizle!!! bencin, hibrid, EV so prihodnost.
trololo2 ::
Nihče pa očitno ne ve, da ima dizelsko gorivo 15-20% večjo energijsko gostoto na kilogram mase napram bencinu, in torej če ti dizel pije 5l/100 km, bencinar pa 6l/100km sta si dizelsko gorivo ter bencin primerljiva (vsak vidi samo litre, noben pa ne energijske gostote na kilogram mase).
Primerja se energijska gostota na volumen, energijsko gostoto/kg imata oba praktično isto. Na volumen pa je razlika 10%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trololo2 ()
lukass ::
Nihče pa očitno ne ve, da ima dizelsko gorivo 15-20% večjo energijsko gostoto na kilogram mase napram bencinu, in torej če ti dizel pije 5l/100 km, bencinar pa 6l/100km sta si dizelsko gorivo ter bencin primerljiva (vsak vidi samo litre, noben pa ne energijske gostote na kilogram mase).
Primerja se energijska gostota na volumen, energijsko gostoto/kg imata oba praktično isto. Na volumen pa je razlika 10%.
Dobro, potem pa kurilna vrednost :) če ti bo kaj bolj jasno :) in ne 15% je razlike :)
lukass ::
A na bencinski plačamo na kurilno vednost (al karkoli se bosta zmenla) al na liter?
Zaenkrat ne, to razliko se plača zaenkrat samo pri uvozu avtomobila (dizel/bencin) ali kako naj rečem DMV, in pa ja nafta je zaenkrat subvencionirana, po letu 2018 pa žal ne bo več tako :) :) pa spet vsak na bencinsko pomisli :S dej pomisl na dražjein bolj kvarljive dele dizla?!
vorantz ::
Na to sem ciljal...me ne zanimajo dizl vs benz debate
Nihče pa očitno ne ve, da ima dizelsko gorivo 15-20% večjo energijsko gostoto na kilogram mase napram bencinu, in torej če ti dizel pije 5l/100 km, bencinar pa 6l/100km sta si dizelsko gorivo ter bencin primerljiva (vsak vidi samo litre, noben pa ne energijske gostote na kilogram mase).
lukass ::
Na to sem ciljal...me ne zanimajo dizl vs benz debate
Nihče pa očitno ne ve, da ima dizelsko gorivo 15-20% večjo energijsko gostoto na kilogram mase napram bencinu, in torej če ti dizel pije 5l/100 km, bencinar pa 6l/100km sta si dizelsko gorivo ter bencin primerljiva (vsak vidi samo litre, noben pa ne energijske gostote na kilogram mase).
Sej se bo kmal obrnil vse ;) aja drugače MAZDA skyactive bencinski motor, ima manjšo porabo kot moj dizelaš z enako konji :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lukass ()
trololo2 ::
trololo2 ::
Kalorično vrednost na kilogram ima bencin celo ~7% večjo kot nafta... Mešaš pojme in lepiš kar ene številke.
Relevantno za debato je pa edino energijska gostota na volumen (MJ/l), ker plačujemo na liter in ta je v prid nafti 10-11% in ne 15-20% kar si ti napisal.
Relevantno za debato je pa edino energijska gostota na volumen (MJ/l), ker plačujemo na liter in ta je v prid nafti 10-11% in ne 15-20% kar si ti napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trololo2 ()
LeQuack ::
Jaz samo upam da bo država enrkat nehala sponzorirat dizel, kot to dela že leta in je zaradi višjih trošarin bencin dražji.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Relanium ::
Jaz samo upam da bo država enrkat nehala sponzorirat dizel, kot to dela že leta in je zaradi višjih trošarin bencin dražji.
In zdaj smo pa šoferji dizlov krivi da se bencinarji vozite dražje?
Seveda, če v tej državi ni vsaj nekdo za nekaj kriv, potem ni vredu, jaoooo....
PS: js nebi rekel da je karkoli pri gorivu subvencionirano, je samo ...malo manj obdavčeno (pozabljate na dejansko ceno goriv)
Relanium ::
PPS: Če si pa tako srčno želiš cenejšega bencina in podražitve dizla, boš potem pripravljen sprejeti podražitev ostalih storitev in izdelkov zaradi višjih stroškov pridelave in transporta?
Plačal boš v vsakem primeru, ampak sam pa ne boš kriv nikoli, ane?
Vedno bo kriva država, vozniki dizlov, tovornjakarji, trgovci, Janša in pa žabe v ribniku.
Plačal boš v vsakem primeru, ampak sam pa ne boš kriv nikoli, ane?
Vedno bo kriva država, vozniki dizlov, tovornjakarji, trgovci, Janša in pa žabe v ribniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
Utk ::
Da, plačali bomo v vsakem primeru, samo da zdaj tisti, ki vozite dizla, neupravičeno plačujete manj. In če vi manj, moramo drugi več. A ni to logično? Zato ni zate solata v trgovini nič dražja, ker plačaš manj trošarine pri dizlu.
Relanium ::
Da, plačali bomo v vsakem primeru, samo da zdaj tisti, ki vozite dizla, neupravičeno plačujete manj. In če vi manj, moramo drugi več. A ni to logično? Zato ni zate solata v trgovini nič dražja, ker plačaš manj trošarine pri dizlu.
Pa kdo ti pravi, da moraš bencinarja furat? Avtomobilska indutrija??
Maš vsaj 3 alternative...
Čista zaplankana mentaliteta: Če men krava crkne.....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
lukass ::
Pa sej bo kmalu tu tisto leto ko ne bo več subvencij pa da vidmo voznike dizlov kako se bodo razburjali ;) imam dizla, pa se ne bom razburjal ker bom kmalu šel nazaj na bencin
Relanium ::
Men pa dol visi na kaj se bom fural, samo da bo najugodneje.
Jokanje prepuščan pa bolj neprilagodljivim.
Jokanje prepuščan pa bolj neprilagodljivim.
Utk ::
Subvencionirajo se stvari, ki se hočejo vzpodbujat, električni avti, itd., ne pa usrani in strupeni dizel.
Če je zate to iznajdljivost, si pa res ubogi.
Sicer se pa vozim na plin. Vseeno mi gre pa na živce subvencioniranje dizla, ker ni enega pametnega razloga za to, še neumnega se je težko spomnit. Po celi EU, ne samo Sloveniji.
Če je zate to iznajdljivost, si pa res ubogi.
Sicer se pa vozim na plin. Vseeno mi gre pa na živce subvencioniranje dizla, ker ni enega pametnega razloga za to, še neumnega se je težko spomnit. Po celi EU, ne samo Sloveniji.
Relanium ::
Res poka prav debilne
No Utk (in ostali proti dizlom), pokažite mi en primerek traktorja, bagra ali pa tovornjaka da je na bencin, plin ali elektriko ter da presega dizla po zmogljivostih in porabi.
Res, človek se zamisli kaj vse prebere na forumu...
No Utk (in ostali proti dizlom), pokažite mi en primerek traktorja, bagra ali pa tovornjaka da je na bencin, plin ali elektriko ter da presega dizla po zmogljivostih in porabi.
Res, človek se zamisli kaj vse prebere na forumu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14448 (12110) | spirit |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23664 (20647) | rajc123 |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61781 (55166) | bluefish |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15782 (14368) | Blinder |
» | Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21610 (17584) | vorantz |