Forum » Loža » Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil
Prodaja avtomobila, kupcu je po 2000km crknil
Utk ::
V zakonu tudi piše, da je stvarna napaka obstajala v trenutku predaje kupcu. Nič ne piše o tem, da mora obstajat v trenutku predaje iz tovarne prodajalcu.
Mato989 ::
V zakonu tudi piše, da je stvarna napaka obstajala v trenutku predaje kupcu. Nič ne piše o tem, da mora obstajat v trenutku predaje iz tovarne prodajalcu.
Seveda, samo stvarna napaka ni takrat ko crkne potrošni material ali pa zariba bat ker ni olje bilo zamenjano =) ali pa odpove zavroni cilinder čez 3 ovinke ko kupiš 15 let star avto
stvarna napaka je napaka v produktu ki je nastala MED IZDELAVO, recimo če bi pisalo v specifikacijah da ima telefon BLUETOOTH, oni bi ga pa pozabli vgradit, to je stvarna napaka... če pa ti prodaš rabljen telefon in mu čez 10 dni crkne BLUETOOTH pa to NI STVARNA NAPAKA niti ni garancije na to.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Če mu čez 10 dni crkne bluetooth se šteje, da mu je crknil, ker že v štartu ni bil prav narejen, razen če prodajalec dokaže nasprotno, pri rabljenem pa, da že v štartu ni prav delal. In ta dokaz ni "serviser", ampak izvedenec, in izvedenec bo težko reku, da je normalno, da nekaj crkne čez 10 dni. Če prodajate tak krep, da normalno crkuje v pol leta, potem to rešite s proizvajalcem, ne pa na račun strank.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Če mu čez 10 dni crkne bluetooth se šteje, da mu je crknil, ker že v štartu ni bil prav narejen, razen če prodajalec dokaže nasprotno, pri rabljenem pa, da že v štartu ni prav delal. In ta dokaz ni "serviser", ampak izvedenec, in izvedenec bo težko reku, da je normalno, da nekaj crkne čez 10 dni. Če prodajate tak krep, da normalno crkuje v pol leta, potem to rešite s proizvajalcem, ne pa na račun strank.
Narobe, to ni stvarna napaka, lahko pa se greš pravdat, garantirano boš pušnil... če je bil naret 10 let nazaj in je delal 10 let potem je to to, tudi GARANCIJE ni več ob prodaji rabljenega blaga starega 10 let... saj pravim sanjajte naprej teoretiki v praksi pač ne deluje tako.
Govorimo o 10 let starem avtu seveda, če crkne bluetooth to ni stvarna napaka če je 10 let delal...
Izvedenec pride k serviserju in nas je vprašal kaj mi mislimo o tem in večinoma je bilo tako kot je rekel serviser, če pa meniš drugače pa sprobaj. Nismo še izgubili nobene tožbe na servisu elektronskih naprav... nimate šans navadni plebsi proti servisu, lahko potunkajo telefon v vodo pa rečejo da je bil stik s tekočino pa si zaključil pri vseh izvedencih na Svetu, ker nikoli ne boš dokazal da prej ni bilo notri vode ko si ga ti mel, preprosto servis reče, da ni nujno da takoj crkne takrat pač je, konec igre.
Zdaj pa te pustim sanjarjenju, ziher si bil par let serviser in vodja reklamacij v trgovini da to vse veš!
Stvarna napaka pri prodaji rabljenega PRODUKTA starega 10 let ali več je praktično nemogoče dokazljiva... težko boš dokazal da je nekaj stvarna napaka če je prej 10 let delalo oz. nisi imel ti v lasti da bi lahko rekel da ne dela.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Pri rabljeni stvari se gleda stvarna napaka ob trenutku prodaje, ne pa proizvodnje.
S slovenskimi serviserji se pa seveda ne ukvarjem, ker niti ne kupujem pri nas več praktično ničesar. Ste tudi lepo s kolegom pokazala zakaj.
S slovenskimi serviserji se pa seveda ne ukvarjem, ker niti ne kupujem pri nas več praktično ničesar. Ste tudi lepo s kolegom pokazala zakaj.
Mato989 ::
Pri rabljeni stvari se gleda stvarna napaka ob trenutku prodaje, ne pa proizvodnje.
S slovenskimi serviserji se pa seveda ne ukvarjem, ker niti ne kupujem pri nas več praktično ničesar. Ste tudi lepo s kolegom pokazala zakaj.
HAHAHAHAHAHA, torej hočeš rečt da se stvarna napaka gleda forever če se na 2 leti preproda rabljen artikel?
Nehaj nabijat no, pokaži par primerov teh silnih priznanih stvarnih napak pri 15 let rabljenem avtomobilu ali grafični kartici prodani na bolhi... pol mi pa še pokaži izvedenca ki bo rekel da je nekaj stvarna napaka ko v klavzuli piše videno kupljeno pri avtomobilu... gremo da vidim te silne primere.
Da vam olajšam
VSL sodba in sklep II Cp 1717/2001
Če stranka pristane na določilo "videno-kupljeno", potem je jamčevanje za stvarne napake zoženo na dejanski stan, ko je napaka skrita, prodajalec pa je zanjo vedel, a jo je kupcu zamolčal.
Torej če vpišeš v pogodbo da se prodaja po principu VIDENO - KUPLJENO pomeni da lahko kot kupec uveljavljaš do prodajalca stvarno napako samo če je to dejansko hkrati tudi SKRITA NAPAKA torej moraš dokazat da je PRODAJALEC za napako vedel pa jo je zamolčal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
HAHAHAHAHAHA, torej hočeš rečt da se stvarna napaka gleda forever če se na 2 leti preproda rabljen artikel?
To si ti iz tega napačno povlekel, ampak nič čudnega. Za serviserja, ki rešuje reklamacije, pa ne pozna zakona o tem.
Mato989 ::
HAHAHAHAHAHA, torej hočeš rečt da se stvarna napaka gleda forever če se na 2 leti preproda rabljen artikel?
To si ti iz tega napačno povlekel, ampak nič čudnega. Za serviserja, ki rešuje reklamacije, pa ne pozna zakona o tem.
no torej mi povej kako se gleda STVARNA NAPAKA na primeru OPja ki je prodal avto star ŽNJ let... njemu pa je crknil motor po 2000 km... in da napišeš v pogodbo da se prodaja po načinu videno - kupljeno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Sodišče prve stopnje je zaključilo, da toženec odgovarja za stvarno napako na avtomobilu, kljub v pogodbi vsebovani klavzuli videno - kupljeno, ker je skladno z drugim odstavkom 466. člena OZ ugotovilo, da je bila tožencu napaka znana, pa o tem tožnice ni obvestil.
7. Ne drži pritožbena navedba, da je sodišče prve stopnje zaključilo, da je bila tožencu napaka znana, na podlagi dejavnosti, ki jih ima toženec kot samostojni podjetnik registrirane v AJPES-u. Sodišče je obrazložilo, da sicer drži, da se običajno vse registrirane dejavnosti ne izvajajo, vendar kljub temu je večina dejavnosti toženčevega s. p. povezana z mehaničnim delom oziroma delom z avtomobili, zato toženca ni mogoče šteti za laika.
http://www.sodnapraksa.si/?q=id:2015081...
HAHAHAHAHAHA, torej hočeš rečt da se stvarna napaka gleda forever če se na 2 leti preproda rabljen artikel?
To si ti iz tega napačno povlekel, ampak nič čudnega. Za serviserja, ki rešuje reklamacije, pa ne pozna zakona o tem.
no torej mi povej kako se gleda STVARNA NAPAKA na primeru OPja ki je prodal avto star ŽNJ let... njemu pa je crknil motor po 2000 km... in da napišeš v pogodbo da se prodaja po načinu videno - kupljeno
Če prodaja fizična oseba potem ni tega. Ampak ti si vmes vpletel pooblaščene serviserje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Ja saj pravim, dokazat je potrebno da je napaka ZNANA in jo je zamolčal... če mu ni znana zanjo NE ODGOVARJA... to jaz govorim pa se eni ne strinjajo.
Medtem ko je pri nakupu NOVE naprave prodajalec(običajno prevali na serviserja) dolžan prvih 6 mesecev dokazat da napake ob prodaji ni bilo...
Medtem ko je pri nakupu NOVE naprave prodajalec(običajno prevali na serviserja) dolžan prvih 6 mesecev dokazat da napake ob prodaji ni bilo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Mato989 ::
Če prodaja fizična oseba potem ni tega. Ampak ti si vmes vpletel pooblaščene serviserje.
ja in saj drži enako... če stranka po 1 letu prinese prodajalcu nazaj nek artikel in UVELJAVLJA stvarno napako in pol prodajalec VEDNO pošlje na servis in če pooblaščeni serviser reče da nekaj NI STVARNA NAPAKA, potem mora STRANKA DOKAZAT da je ta napaka bila že od začetka...
Noben izvedenec ne bo rekel da je, kar tako na lepe oči, ampak pridejo običajno izvedenci tudi v pooblaščen servis kjer mu zadevo predstavijo serviserji in vodja servisa.... do zdaj se še ni zgodilo da ko je servis rekel da nekaj ni stvarna napaka (pri telefonu) da je izvedenec dal kontra mnenje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
darkolord ::
(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
Mato989 ::
Če je prodajalec firma, mu je napaka avtomatsko znana.
Govorimo o fizični osebi seveda, to je tudi OP
(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
Ja razen če napišeš videno kupljeno =) Potem se to prenese na kupca, razen za napake katere je prodajalec VEDEL in je zamolčal, kar pa je potrebno dokazat.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
Govorimo o fizični osebi seveda, to je tudi OP
Za OP-a je jasno, da nima kaj odgovarjat. Zato ne vpletaj serviserjev, ker nimajo nič s tem.
do zdaj se še ni zgodilo da ko je servis rekel da nekaj ni stvarna napaka (pri telefonu) da je izvedenec dal kontra mnenje...
To veliko pove o izvedencih in serviserjih. Prvi nimajo pojma, drugi ste pa itak goljufi, ki namakate telefone v vodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Raptor F16 ::
Take daš na forum za antireklamo.-...pol pa spet jokajo kak nimajo zadost posla....zakaj ga nimajo pa sami vejo.
Ne, take prijaviš zastopniku potem te pa kličejo da umakneš izjavo češ da ti bodo zrihtali zadevo pa neke promo bedarije.
Garancija jih stane samo časa ne pa materiala. S tem se logistično ukvarja koncern. Ampak po pogodbi morajo te stvari zrihtat. Če kršijo pogodbe se jim lahko odvzame pooblastilo za uradni servis znamke. Problem je v tem da so lastniki problematičnih pooblaščenih servisov ljudje ki se jim delat ne da. Pooblaščen servis je samo privat firma ki ima sklenjeno pogodbo s proizvajalcem prek katere dobi ugodnosti, material, pooblastilo, naziv itd. Da pa ima pravico do pooblaščenega izvajanja dejavnosti mora zagotavljati da so delavnice dovolj velike, majo urejeno skladišče, postopke itd.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Aston_11 ::
Jao. Ti kumbaja si pa res totalen trot. Vsakodnevno se ukvarjam z garancijskimi popravili, stvarnimi napakami itd. Za stvarno napako na proizvodu nikoli ne more biti kriv uporabnik, niti če stvar napačno uporablja. Stvarna napaka, je napaka, ki je obstajala ali nastala iz proizvodnje ali sestave stroja, torej iz tovarne.. Lahko je bila napaka na liniji, ali pri sestavi. Na tako napako kupec proizvoda ne more vplivati. Stvarna napaka pomeni da je stroj napačno zasnovan ali napačno sestavljen, kar pa pomeni avtomatsko krivdo proizvajalca. Nekdo, ki se ne ukvarja s tem, pa je zanj velikokrat vse stvarna napaka, taka "garancijska" popravila se vedno zavrne.
No ja, v primeru, ko gumijast čoln zalepi kupec, ki ga potem proda naprej, odgovarja, če zalepljeno popusti in je po možnosti še zagotavljal, kako je fajn zalepil. Proizvajalec s tem seveda nima nič.
UganiKdo ::
Če mu čez 10 dni crkne bluetooth se šteje, da mu je crknil, ker že v štartu ni bil prav narejen, razen če prodajalec dokaže nasprotno, pri rabljenem pa, da že v štartu ni prav delal. In ta dokaz ni "serviser", ampak izvedenec, in izvedenec bo težko reku, da je normalno, da nekaj crkne čez 10 dni. Če prodajate tak krep, da normalno crkuje v pol leta, potem to rešite s proizvajalcem, ne pa na račun strank.
Narobe, to ni stvarna napaka, lahko pa se greš pravdat, garantirano boš pušnil... če je bil naret 10 let nazaj in je delal 10 let potem je to to, tudi GARANCIJE ni več ob prodaji rabljenega blaga starega 10 let... saj pravim sanjajte naprej teoretiki v praksi pač ne deluje tako.
Zdaj ali si samo neskončno zabit ali pa po si pokvarjen prasec, ki uživa v laganju in nategovanju ne vem, je pa zgoraj napisano idiotizem, da glava peče. Okvare in stvarna napake se NE izključujejo.
Sem imel konkreten priemr dve leti nazaj, vprašanje če nisem celo na tebe naletel, glede na to da je serviser prodajal podobne buče. Po dveh mesecih uporabe crkne HI-FI komponensta. Pošljem prodajalcu, stvarna napaka vračilo kupnine. Dobim odziv nazaj, da mi na podalgi menenja servisa, da gre za okvaro, ki jo je potrebno odpraviti v okviru garancijskega popravila zavračajo stvarno napako. Zraven mnenje servisa v katerem bedak tvojeg kova pametuje o tem, da je prišlo do okvare in da se okvare popravlja v okviru garancisjkega popravila. Ker gre za okvaro in ne stvarno napako se moj zahtevek zavrača.
Fast forward dva meseca naprej je TIRS ugotovil seldeče:
Prodajalec in ne servis odloča o priznanju stavrne napake. Lahko se opre na mnenje servisa ampak odločitev in odgovornost je njegova.
Servis lahko poda mnenje glede napake nima pa pooblastil, da bi odločal o tem ali katere pravice bo uveljavljal kupec.
Ker je iz mnenja servisa nedvoumno, da izdelek ni deloval in ker je izdelek mlajši od šest mesecev je to avtomatično stvarna napaka saj se šteje, da je izdelek imel napako ob prodaji (ni potrebno dodatno dokazovanje kupca). Obrazložitev servisa, da je to potrebno reševati v okviru garancije je nepravilno, saj ima kupec vso pravico da sam odloča ali bo uveljavljal stvarno napako ali garancijo.
Odločitev: kazen za prodajalca in odgovorno osebo ter navodilo, da se izpolni zahteva kupca.
darkolord ::
Mato989 ::
Če mu čez 10 dni crkne bluetooth se šteje, da mu je crknil, ker že v štartu ni bil prav narejen, razen če prodajalec dokaže nasprotno, pri rabljenem pa, da že v štartu ni prav delal. In ta dokaz ni "serviser", ampak izvedenec, in izvedenec bo težko reku, da je normalno, da nekaj crkne čez 10 dni. Če prodajate tak krep, da normalno crkuje v pol leta, potem to rešite s proizvajalcem, ne pa na račun strank.
Narobe, to ni stvarna napaka, lahko pa se greš pravdat, garantirano boš pušnil... če je bil naret 10 let nazaj in je delal 10 let potem je to to, tudi GARANCIJE ni več ob prodaji rabljenega blaga starega 10 let... saj pravim sanjajte naprej teoretiki v praksi pač ne deluje tako.
Zdaj ali si samo neskončno zabit ali pa po si pokvarjen prasec, ki uživa v laganju in nategovanju ne vem, je pa zgoraj napisano idiotizem, da glava peče. Okvare in stvarna napake se NE izključujejo.
Sem imel konkreten priemr dve leti nazaj, vprašanje če nisem celo na tebe naletel, glede na to da je serviser prodajal podobne buče. Po dveh mesecih uporabe crkne HI-FI komponensta. Pošljem prodajalcu, stvarna napaka vračilo kupnine. Dobim odziv nazaj, da mi na podalgi menenja servisa, da gre za okvaro, ki jo je potrebno odpraviti v okviru garancijskega popravila zavračajo stvarno napako. Zraven mnenje servisa v katerem bedak tvojeg kova pametuje o tem, da je prišlo do okvare in da se okvare popravlja v okviru garancisjkega popravila. Ker gre za okvaro in ne stvarno napako se moj zahtevek zavrača.
Fast forward dva meseca naprej je TIRS ugotovil seldeče:
Prodajalec in ne servis odloča o priznanju stavrne napake. Lahko se opre na mnenje servisa ampak odločitev in odgovornost je njegova.
Servis lahko poda mnenje glede napake nima pa pooblastil, da bi odločal o tem ali katere pravice bo uveljavljal kupec.
Ker je iz mnenja servisa nedvoumno, da izdelek ni deloval in ker je izdelek mlajši od šest mesecev je to avtomatično stvarna napaka saj se šteje, da je izdelek imel napako ob prodaji (ni potrebno dodatno dokazovanje kupca). Obrazložitev servisa, da je to potrebno reševati v okviru garancije je nepravilno, saj ima kupec vso pravico da sam odloča ali bo uveljavljal stvarno napako ali garancijo.
Odločitev: kazen za prodajalca in odgovorno osebo ter navodilo, da se izpolni zahteva kupca.
Ja seveda, saj sem napisal če je mlajši od 6 mesecev pol je tako, ker pa ti butelj ne prebiraš vsega, pa ti jaz povem da to ne velja če preprodaš 10 let staro napravo ali avto...
V tem tvojem primeru je to ok, prodajalec seveda lahko odloči drugače ampak prodajalec v 99,99999% sledi mnenju servisa ker ni usposobljen za odločanje drugače za minimalca =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
6 mesecev od prodaje, ne od izdelave.
NE, če napišeš VIDENO KUPLJENO prevzame kupec nase vse stvarne napake, daj si preberi sodno prakso!
TIRS tudi navaja sledeče
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...
Stvarna napaka:
Uveljavljanje
Za vsak izdelek, ki ga je potrošnik kupil od podjetja.
Nehajte sanjat da lahko kar tako uveljavljaš stvarno napako od prodajalca 10 let stare naprave ali avta kjer napišeš v pogodbo "videno kupljeno"
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
darkolord ::
ČE v izključiš odgovornost za stvarne napake, potem ja. Ampak po defaultu je za stvarne napake odgovoren tudi prodajalec 10 let starih rabljenih jajc.
Stvarne napake poleg ZVPot ureja tudi OZ (iz katerega so tudi zgoraj citirani členi), ki ureja tudi pogodbena razmerja med dvema fizičnima osebama, zato tisti link na TIRS tukaj ni relevanten.
Stvarne napake poleg ZVPot ureja tudi OZ (iz katerega so tudi zgoraj citirani členi), ki ureja tudi pogodbena razmerja med dvema fizičnima osebama, zato tisti link na TIRS tukaj ni relevanten.
Mato989 ::
ČE v izključiš odgovornost za stvarne napake, potem ja. Ampak po defaultu je za stvarne napake odgovoren tudi prodajalec 10 let starih rabljenih jajc.
Stvarne napake poleg ZVPot ureja tudi OZ (iz katerega so tudi zgoraj citirani členi), ki ureja tudi pogodbena razmerja med dvema fizičnima osebama, zato tisti link na TIRS tukaj ni relevanten.
V vsako prodajo se napiše da se prodaja po sistemu videno kupljeno, če to ne napišeš si DEBIL prve klase in si to vse zaslužiš...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20262 (9728) | BadgerSkin |
» | Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 37112 (25396) | zobnik |
» | Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21070 (11507) | bambam20 |
» | Garancija na rabljene avtomobileOddelek: Na cesti | 7535 (6876) | Redkvica |