» »

Londonski vozniki pospešeno menjujejo dizelska vozila

1
2
»

DamijanB ::

Ja, ampak se vedno se mi zdi da pretiravas. Druzine in starejsi obstajajo tudi v mestu in jih niti ni tako malo.
Ko bos spravil 150.000 ljubljancanov na kolesa, potem lahko sele pametujes drugim, kako se vozijo brezveze z avtom do sluzbe v LJ.


Ne, ne pretiravam. Kaj imajo starejši tukaj? Če so toliko stari da še lahko vozijo avto, potem lahko tudi kolo (tako kažejo tudi izkušnje z Nizozemske in podobnih držav, celo VEČ starejše populacije in upokojencev kolesari kot pa ljudi srednjih let, vendar je tudi pri ljudeh srednjih let procent visok). Isto je z družinami: veliko večino časa se ljudje vozijo SAMI v avtomobilu in takrat bi lahko uporabili kolo. Pa saj avtomobili ne bodo prepovedani, samo plačat boš mogel če boš hotel z avtom v mestu, kar bo naredilo to možnost malo manj atraktivno, ravno toliko da bo velik del ljudi presedlal na alternative in bo problem rešen. Sicer pa se da tudi otroke prevažati na kolesu, če pa so dovolj stari da vozijo svoje kolo pa se lahko vozijo tudi z svojim kolesom.

Potem predlagam, da teh 300.000 odjavi za zacetek svoje avte ali jih prizge samo za relacije nad 15km ven iz mesta.


Odjavi svoje avte ravno ne, se pa strinjam z predlogom da jih uporabijo samo za relacije izven mesta.

AliRes ::

Kaj potem, če so večino časa sami v avtu. Saj se ne peljejo s tvojim avtomobilom. Kaj bi naslednje prepovedal? Športno aktivnost in tuširanje? Nimaš pravice svinjati vodo. Fašistom materiala ne zmanjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AliRes ()

m0LN4r ::

Če so toliko stari da še lahko vozijo avto, potem lahko tudi kolo
Zresni se. Kolo je samo tok dobro, dokler se ne razmeces nerodno in zlomis kolk in pristanes na vozicku. Je med tem in avtom ogromna razlika.
Vzem si cas pred kaksno bolnico ali laboratorijem, da bos videl v kaksnem stanju se ljudje pripeljejo tja z avtom, ker z kolesom se nebi mogli, razen ce si delas neke iluzije in se mal, pa te bo avto pripeljal marsikam sam, le sedeti bos moral in pritiskati gumbe.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DamijanB ::

feryz je izjavil:

DamijanB je izjavil:

Cena na kilovat je glavni problem jedrske energije (je 5x dražja od vodne energije).
Daleč najdražja je tista, ki je nimaš. Če ne verjameš, probaj.

Sicer pa je cena štroma politično in ne tržno nastavljena. Zato je pri nas sončni štrom nekajkrat dražji od jedrskega pri nas.


Štrom boš imel tudi če ne postaviš jedrske, imamo v Sloveniji obilo vodne energije, ki jo lahko skombiniramo skupaj z lesno biomaso, soncem, vetrom, bioplinom in geotermalno energijo. Nove sončne imajo tudi v nekajkrat CENEJŠI štrom od štroma nove jedrske (pustimo tiste sončne izpred 10 let ko je še obstajal subvencioniran odkup električne energije z strani države, danes tega ni več) .

AliRes ::

Štrom je precej dražji kot je bil pred leti. In kaj bomo z odpadnimi baterijami, če se bo ves svet vozil s takšnimi avtomobili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AliRes ()

m0LN4r ::

samo plačat boš mogel če boš hotel z avtom v mestu,
A bodo tudi prebivalci metropole, ki se sedaj fijakajo po kavicah in marsicem tudi placali? Baje jih je vec kot 100.000 ki se fijakajo za brezveze.
A ze skacejo mescani, ki se vozijo z avtom od veselja?

Pa tej so se najhujsi, ker se z hladnim ICE motorjem na kratke relacije fijakajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gus5 ::

Invictus je izjavil:

Sam občinarji so leni in glupi, Zoki je pa tudi izgubil svoj zagon... Leta pač...
Očitno Zoki ne izgublja zagona, saj je je LJ najbolj zelena evropska prestolnica. Kljub temu pa bi lahko v MOL naredili še več. Lahko bi razširili obstoječo cono brez motornega prometa. Čist zrak v zdravem telesu. 8-)

joze67 ::

že zdaj pa je jasno, da Londončanom ni vseeno kakšen zrak dihajo. Iz prometa je v zadnjih petih letih šlo kar 128.000 dizelskih vozil, to je 15% znižanje, kar je več kot 6-krat večji upad kot v preostalih delih Združenega kraljestva.

Lari fari. Če bi jim bilo kaj mar (kakšen zrak dihajo), bi teh vozil že davno pred tem ne kupili. Menjajo, ker je vožnja postala predraga.

m0LN4r ::

Ker je to pac novi hajp industrije. Prevec dobri so bli dizli, pa vec ni bilo ta prave projekcije gospodarske rasti, tak da je treba na novo celemu svetu prodat nov klump, ki se ga bo spet menjalo cez 5-10 let, ker bo prisel ven se novejsi boljsi klump itn.
No zdaj majo vsaj proizvajalci kaj za delat, pa hipiji in politika jih podpirajo.

Mogoce pa je res prav cajt it v Berlin na tekoci trak, baje zelo dobro placajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hruske ::

Dizli preveč dobri? Zato ljudem svetujejo, da naj motorja ne pustijo prižganega v zaprtih prostorih, ker potem vso dobrino zadržijo v prostoru, zase, ane? /sarcasm
Rad imam tole državico. <3

MasterTade ::

Damijan a misliš da tisti, ki se vozijo v Lj. dnevno uživajo? Si ne predstavljam dnevne migracije tja iz mojega kraja, pa je le 25-30 minut stran ko ni zastojev (zjutraj po navadi so). Namesto cestnin naj se raje preselijo kakšne stvari iz glavnega mesta da se decentralizira malo + naj se začne uvajat delo od doma za tiste, ki lahko
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

MasterTade je izjavil:

Namesto cestnin naj se raje preselijo kakšne stvari iz glavnega mesta da se decentralizira malo

To smo že imeli. Tovarno v vsaki vasi, Pošto v Mariboru in DARS v Celju. Izkaže se, da ... ni učinkovito. Kot se danes radi vprašajo anglosaksonski mediji, ko govoijo o Kitajski: "But at what cost?" Tovarne so odgovorni lastniki pozaprli ob prvi priložnosti, DARS v Celju goji fikuse, no, Pošta pa je menda res v Mariboru.

6bt9hmDwY ::

joze67 je izjavil:

Izkaže se, da ... ni učinkovito.

Če je globalno distribuirano sodelovanje s firmami v Palo Alto, Austinu in Frankfurtu učinkovito, v Sloveniji pač ne more biti, normalno.

zeleni ::

starfotr je izjavil:

Razgradnja vozil, ki so še povsem uporabna in vozna je pa smotrna in narava kar ploska od navdušenja.

Zaračunavanje je neumnost. Če bi si želeli čisti zrak bi prepovedali vozila. Ne pa da nabijajo višje cene. Torej, če plačaš lahko svinjaš. Torej, če imaš denar, ti je vse odpuščeno.


Zakaj pa ne? Pri veliko stvareh je lahko ali bi lahko bilo tako. Če plačaš, bomo mi poskrbeli za tvojo svinjarijo.
Lahko bi bil doma popolnoma brez zabojnikov. Vrgel bi smeti na vrt. Za pravo ceno, ti pošljemo zaposlenega ali tri, če je treba in bojo pobrali vsako smet posebej.
Če plačaš še več, dobiš enega ali tri, ki bojo tam 24/7, da ne bo papirček na travici čakal cel teden.

Kdor si tega ne more ali noče privoščiti, mu ponujamo cenejso varianto - zabojnike.


Glede razgradnje se strinjam. Vprašanje, če je smotrno nekaj predčasno odpisati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zeleni ()

ginekk ::

joze67 je izjavil:

MasterTade je izjavil:

Namesto cestnin naj se raje preselijo kakšne stvari iz glavnega mesta da se decentralizira malo

To smo že imeli. Tovarno v vsaki vasi, Pošto v Mariboru in DARS v Celju. Izkaže se, da ... ni učinkovito. Kot se danes radi vprašajo anglosaksonski mediji, ko govoijo o Kitajski: "But at what cost?" Tovarne so odgovorni lastniki pozaprli ob prvi priložnosti, DARS v Celju goji fikuse, no, Pošta pa je menda res v Mariboru.


Po tej logiki ni učinkovito imet nobene podružnice tuje firme v Sloveniji, vse naj imajo na enem mestu. In vendarle ni tako, ker znanje in inovacije, nasvezadnje tudi strošek delovne sile se geografsko ves čas spreminja. Jaz sem službeno selil razne skupine vsakih dve leti v povprečju, od Evrope v Afriko in Azijo in zdaj spet nazaj.

Po drugi strani tudi ni učinkovito imet večino državne uprave v Ljubljani, takoj ko večina tam zaposlenih ni blizu Ljubljane. Oziroma lahko s politično odločeno decentralizacijo celo kolesje obrneš vzvratno. S stališča ljubljanskega prometa je pa še najmanj učinkovito zasedat stare stavbe v strogem centru, najmanj na obrobje bi jih lahko prestavili.

joze67 ::

6bt9hmDwY je izjavil:

joze67 je izjavil:

Izkaže se, da ... ni učinkovito.

Če je globalno distribuirano sodelovanje s firmami v Palo Alto, Austinu in Frankfurtu učinkovito, v Sloveniji pač ne more biti, normalno.

Palo Alto je sredi Silicijeve doline, skupaj 3,5M ljudi. Greater Austin ima 2,5M prebivalcev. Frankfurt ima 1M prebivalcev sam, 5M v metro območju.
Domžale imajo 12k prebivalcev, Apače 543. Tako, za primerjavo.

6bt9hmDwY ::

joze67 je izjavil:

6bt9hmDwY je izjavil:

joze67 je izjavil:

Izkaže se, da ... ni učinkovito.

Če je globalno distribuirano sodelovanje s firmami v Palo Alto, Austinu in Frankfurtu učinkovito, v Sloveniji pač ne more biti, normalno.

Palo Alto je sredi Silicijeve doline, skupaj 3,5M ljudi. Greater Austin ima 2,5M prebivalcev. Frankfurt ima 1M prebivalcev sam, 5M v metro območju..

Odlično, res, s temi behemoti lahko zelo učinkovito sodeluješ tudi iz Apač (tudi iz Haloz). Aja TI nisi iz prave branže? Jah, lej, prekvalificiraj se, da boš dovolj učinkovit.

joze67 je izjavil:

Domžale imajo 12k prebivalcev, Apače 543. Tako, za primerjavo.

Slaba primerjava, se je že dalo videti, da se da marsikaj narediti od doma, ne pa samo stokati, je pa res, da ne štancajo vsi šravfov...

Ni učinkovito... Zadnji naj ugasne luč.

Ghost7 ::

Kaj pa če bi se meščani preselili na vas, kjer ni tolk prometa?


Je čist zrak, pa vsake tolk časa mal po mešanici kravjega dreka z vodo zadiši - ki pa ne vsebuje NoX.


Mal vs drk*am meščane :P
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

hruske ::

Ghost7 je izjavil:

Kaj pa če bi se meščani preselili na vas, kjer ni tolk prometa?

Kje je point, če potem dnevno migriraš v službo za nekom, ki ima dizla in ravno tako dihaš NOx?

Emisij se bo treba znebit ne glede na to kje so, ker: bodisi so v mestu, kjer je veliko ljudi, bodisi so na cestah, kjer se veliko ljudi pelje mimo.
Rad imam tole državico. <3

6bt9hmDwY ::

Ghost7 je izjavil:

Kaj pa če bi se meščani preselili na vas, kjer ni tolk prometa?

Ne, naj kar ostanejo v mestih, že dovolj zgage naredijo na obali, ne rabijo še na deželi :-)

Zgodovina sprememb…

antonija ::

Kako naj ostanejo v mestih, c ebi pa radi imeli vec sihtov izven ljubljane?

Ce grejo sluzbe ven, dobite za sosede BTCjcke. Pick your poison.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

6bt9hmDwY ::

Jaz osebno jih nič ne rabim, naj kar ostanejo, kjer so, kar se tiče mene, lahko dajo kakšen zid okrog in se zaprejo not
:))

Navija se (tudi kot protiutež upravičenih očitkov onesnaževanja zaradi migrantov) za razpršitev delovnih mest po precej večjem območju, kar bi, verjetno, prineslo tudi razvoj periferije, recimo... Kar je danes veliko bolj enostavno kot kadarkoli prej, kar sva že polemizirala z gospodom Jožetom, delo na daljavo, recimo, je za nekatere panoge zelo dobrodošlo, za nekatere pa sploh ni mogoče, mindset se je malenkost spremenil med covid lockdowni, gre bolj za ocenitev narejenega, ne prisotnosti, spet pa je odvisno od oblike sodelovanja, pri čemer zaposlitev ni edina, niti najboljša. Imaš pa norce tudi po covid lockdownih, normalno.

Evo, to vam mladina pošilja.

m0LN4r ::

Koliko EVjev je treba prodat, da se efekt priblizno izenaci, ko en gori par dni in spusca strupene snovi med pozarom?
Po moznosti vzge pred blokom pod balkonom.

al boknedaj vge v -3 etazi garazne hise.

al boknedaj vge v -3 etazi garazne hise.

al boknedaj vge v -3 etazi garazne hise.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Ghost7 ::

Stari čak zej. Zej si se ga zaj*b*l...
Zdej bo statistik, ko dreka, da kolk procentov in kolk tisočev na let ICEjev zgori. In se prepričeval, da res prov vidš, če res primerjamo balon z miljardo mulekoul in drug balon z 10.000 mulekul :D ). Da je taka razlika, da tud matematka pregori. :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Promet na cestah poleti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
525541 (4630) [D]emon
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16334905 (30504) Invictus
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23142737 (35981) krneki0001
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55637453 (23361) moowy123

Več podobnih tem