Forum » Na cesti » išče se nov "družinski" avto
išče se nov "družinski" avto
cvalsr ::
Raptor, daj malce BERI preden tumbaš o kratkih vožnjah - delal bo 150 km na dan po avtocesti ...
matobeli ::
Za 75km avtoceste v eno smer je čisto vseeno kaj furaš, sam da je dovolj velik za potrebe in dovolj varen.
Je pa vprašnje kje se furaš teh 75km, če je to zjutraj po štajerki proti ljubljani vzameš vse možno kar si lahko privoščiš.
Če se furaš iz Ljubljane ven, ali pa sploh ne greš mimo ljubljane, je pa precej vseeno.
Bencin+plin, glede pogonskega goriva praktično najcenejša opcija.
Ne pozabit tudi na dejstvo da bencin ne bo celo večnost po 1eur/litr.
Je pa vprašnje kje se furaš teh 75km, če je to zjutraj po štajerki proti ljubljani vzameš vse možno kar si lahko privoščiš.
Če se furaš iz Ljubljane ven, ali pa sploh ne greš mimo ljubljane, je pa precej vseeno.
Bencin+plin, glede pogonskega goriva praktično najcenejša opcija.
Ne pozabit tudi na dejstvo da bencin ne bo celo večnost po 1eur/litr.
m0LN4r ::
Druzinski za 150km na dan in regionalke?
1. Pa to vzames Dizel karavana v vsakem primeru. Nov avto je res drazji, ampak bo imel garancijo, kar zna vcasih, dandanes zelo redko, priti prav.
2. Octavia Karavan, Golf Karavan, Leon karavan, Passat Karavan itn. odvisno od budgeta in kaj ti je vsec, z tistimi milimetri razlike se ne ukvarjaj prevec, avto bos gledal in vozil ti, vsak dan.
Kaj ti bo avto, ki ti ni vsec, 20-25k ni malo dnara, zato ti je stvar naj tudi vsec.
3. Kaksno dodatno opremo zares rabis, pa moras pri sebi premislit. Ce bo to avto, ki se ga ne bo sparalo, ga se bo praskalo na vseh vogalih, zunaj, znotraj, potem je boljse cim manj vsega. Tempomat pa naj bo v vsakem primeru. Vse ostalo pa je stvar okusa.
4. Ce karavana napolnis, prtljaznik, stiri osebe, zraven bi pa rad kak tovornjak v guzvi na regionalki prehitel, glej nekaj okol 150 konjev. Pac da ma dovolj konjev glede na kilazo, da prehitevanja ne bodo trajala pol minute.
1. Pa to vzames Dizel karavana v vsakem primeru. Nov avto je res drazji, ampak bo imel garancijo, kar zna vcasih, dandanes zelo redko, priti prav.
2. Octavia Karavan, Golf Karavan, Leon karavan, Passat Karavan itn. odvisno od budgeta in kaj ti je vsec, z tistimi milimetri razlike se ne ukvarjaj prevec, avto bos gledal in vozil ti, vsak dan.
Kaj ti bo avto, ki ti ni vsec, 20-25k ni malo dnara, zato ti je stvar naj tudi vsec.
3. Kaksno dodatno opremo zares rabis, pa moras pri sebi premislit. Ce bo to avto, ki se ga ne bo sparalo, ga se bo praskalo na vseh vogalih, zunaj, znotraj, potem je boljse cim manj vsega. Tempomat pa naj bo v vsakem primeru. Vse ostalo pa je stvar okusa.
4. Ce karavana napolnis, prtljaznik, stiri osebe, zraven bi pa rad kak tovornjak v guzvi na regionalki prehitel, glej nekaj okol 150 konjev. Pac da ma dovolj konjev glede na kilazo, da prehitevanja ne bodo trajala pol minute.
Tak odnos, kot ga umaš do omejitev, ga imaš tudi do avta150 za srednjevelikega dizla z dolgimi prestavami ni nobeno teranje.
.....dejmo terat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
150km/h po avtocesti ni teranje za praktično noben avto, še mali mestni avti gredo toliko brez večjih težav.
Avte itak ubija mestna vožnja, ne AC.
Avte itak ubija mestna vožnja, ne AC.
WizzardOfOZ ::
Zakaj pa goniš, če je omejitev 130?
Tak odnos, kot ga umaš do omejitev, ga imaš tudi do avta
.....dejmo terat.
Res je, meni pleh ne pomeni dosti. Nisem slovencelj, ki trdi da avto pa pes morata bit nemška.
Ne vem, na relaciji Lj-Praga-Lj sem prišel s porabo pod 6l, avtocesta 140, ostalo po omejitvah. Po občutku bi rekel, da ima tudi po AC solidno porabo.
Pol je nekje tam tam s porabo 1.6 NA bencinarja. Kaj pa če se gužvaš v kolonah po ljubljani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TOP ::
Pooblascen servis? Imas se vedno tovarnisko garancijo? Premalo podatkov dajes.
Tarifa ki sem jo dal je direkt od pooblascenca za avto, ki ni vec garanciji
Ti res nabijaš tele cene v nebo in uradni servis imaš tudi druge servise,ki so na pol cene.Za tak denar ti pride servis na BMW na uradnem ne pa za en Pasat star 5 let.
hojnikb ::
Turbodizla 2.0TDI boš za nameček vozil na servis vsakih 15kkm, turbobencinarja 1.5TSI na 30kkm.
Če si takšen žid, da servisiraš avto na 30kkm, je bolje da nimaš ne enga ne drugega, ampak vzameš 1.2 16v cliota
Zakaj bi moral servisirat vsakih 10k km?
Sam recimo delam točno dvojne km v primerjavi s predpisanim.
Čaki, nisem imel enega problema zaradi tega.
Vse je odvisno od voznika....kako avto pelje, ploh zjutraj ob zagonu.
Zato ker bo olje zanič po 15-20kkm, that's why. Lahk pa seveda delaš tut 100kkm na menjavo olja, sam ne potem jokat, ko boš doživel kaj takšnega
Olje bo zanič...pa večje traparije še nisem slišal.
Pa ti sploh veš, ne veš, ampak vseeno......po koliko km pri določeni temp. olje postane zanič.
Spet nakladaš, da sam sebi verjameš.
Kje si pa to sliko najdu?
Opiši problem, točno s podatki in z opisom, natančnim, kaj se je dejansko dogajalo, da je olje tako gosto, itn....
Jemlješ sliko iz konteksta, da si nabijaš ego, kako pameten si in kako zelo se spoznaš na olje.
No, ne spoznaš se, ker, če bi se, ne bi kvasil takih traparij.
Človek ti pove, da naredi 20-40k km, ti pa nabija#, da naj delamo 100k...malo se zamisli.
ce kdo nima pojma, nimas ti. Daj enkrat na analizo olje, ki si ga vozil 30kkm (tolk k priproca proizvajalc) in porocaj o rezultatih.
Ali pa teardown motorja, na katerem se je naredil ekvivalent miljona kilometrov z skrajsanimi intervali menjav. Itd itd...
Najlazje je delat z anekdotnimi dokazi "meni z 30-40kkm med menjavami ni nikol zaribal" itd..
Dejstvo je, da je olje po 30kkm, sploh ce so v igri se mestne voznje, prakticno zanic. In potem folk joka, k jim unici ojnicne lezaje, ali motor pije olje ali ropotajo lifterji itd...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
Olje izgubi viskoznost. In potem ne maže tako kot bi moralo.
Na enem izmed terencev sem imel napisano da se menja olje na 15.000 kilometrov, ampak v primeru večje obremenitve pa na 7.500 kilometrov. In vožnja v kolonah se šteje za večjo obremenitev motorja (napis v navodilih avtomobila).
Na enem izmed terencev sem imel napisano da se menja olje na 15.000 kilometrov, ampak v primeru večje obremenitve pa na 7.500 kilometrov. In vožnja v kolonah se šteje za večjo obremenitev motorja (napis v navodilih avtomobila).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
MadIggy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj pa goniš, če je omejitev 130?
Tak odnos, kot ga umaš do omejitev, ga imaš tudi do avta
.....dejmo terat.
Res je, meni pleh ne pomeni dosti. Nisem slovencelj, ki trdi da avto pa pes morata bit nemška.
Ne vem, na relaciji Lj-Praga-Lj sem prišel s porabo pod 6l, avtocesta 140, ostalo po omejitvah. Po občutku bi rekel, da ima tudi po AC solidno porabo.
Pol je nekje tam tam s porabo 1.6 NA bencinarja. Kaj pa če se gužvaš v kolonah po ljubljani.
Če ga primerjam s prejšnjo Kio ProCeed 1.4 n/a porabi cca 1l manj, evo ga: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Še disclaimer, da spadam med nedeljsske voznike, praktično ves čas vozim s tempomatom.
Kar se tiče servisnega intervala sem od treh različnih mehanikov (Opel,VW in Toyota) slišal isti nasvet, servisirat na 15k če hočeš imet avto dolgoročno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadIggy ()
gimnazija123 ::
Koliko bedarij se tu prebere
Prvo kot prvo, velik servis za Passata B8 ne bi smel biti čez 500EUR. Še pooblaščenec te ne bo obral za več kot 600EUR, če boš koristil akcijo Vedno Vredno, kjer so za starejša vozila cene s popusti.
OP če boš gledal nova vozila iz VAG koncerna ti podaljšano jamstvo velja tudi ob servisnem intervalu na 30k km. 150km avtoceste na dan pri 250 delovnih dneh je 37500+še neka malenkost in si na 40k km. Servis boš torej delal pri podaljšanem intervalu 30k vsakih 9 mesecev in če boš avto imel za tam 6,7 let in ga potem menjal bi vsaj jaz delal servise na 30k dokler imaš veliko avtocestne vožnje.
Ta čas ti bo že zdržal brez težav + zakaj bi si ti delal dvojne stroške zato, da bo 2. lastnik imel avto v top formi? 95% kupcev rabljenih zanima samo in izključno cena in po par letih pri prodaji tistega servisiranega na 15k ne boš prodal za nič višjo ceno, še za en redni servis razlike ne boš dobil pri prodaji v primerjavi s tistim, ki je bil servisiran na 30k. Plus tega ne kupuješ BMW-jevega polizdelka N47, B47, kjer skrajšan servisni interval in izklapljanje start stopa dejansko blagodejno vpliva na življenjsko dobo verige, da bi te bilo strah, da bo vse skupaj odletelo pred 200k km. V zadnjih 2eh letih sem prodajal 2 nadstandardno vzdrževana avta, servisirana na interval 10k km, same daljše relacije, kratkih voženj sploh ni bilo, hladen lepo vožen, segret je bil normalno uporabljan in ne ujčkan, tudi proti rdečemu polju, da se je predihal, vroč nikoli ugasnjen, startstop od prvega dneva izklopljen, nikoli matran v nizkih obratih.. Vsi mehanski deli obeh avtov v nulo. Za oba se je dobilo isto, kot če bi bila servisirana na 30k km in mehansko v kur** pa malo našminkana za prodajo. Za povprečnega Franca, ki kupi rabljano Octavio pač še vedno šteje samo letnik, prevoženi kilometri, cena pa da avto solidno izgleda.
Kasneje, ko se boš pa začel voziti krajše relacije po regionalki pa pač primerno prilagodiš interval na 15k km in je. Dokler imaš pa samo avtocesto brez mestne vožnje pa menjuj na 25-30k km pa je. Sicer pa kako to, da vsi uvoženčki, ki imajo 150k prevoženih km in ravno 5 opravljenih servisov potem še večina naklepa v naslednjih 10ih letih brez večjih problemov 200k km (potem pri 2. lastniku se olje običajno menjuje na 15k, če smo fer). Bo več škode na motorju, če se bo teralo hladnega, ugašalo vročega pri izletu na pumpo iz AC, pa matranje na nizkih obratih, ko se že cel avto trese.
V kolikor pa boš kupil in vozil 10 let/300k km pa servisiraj od novega na 15k interval in je.
Drugače pa iz prve roke - pri hiši je nova Octavia karavan, ki jo vozi partnerica. 2.0 TDI 115 konjev in 300Nm navora z ročnim menjalnikom. V izboru je bila pa Octavia ali pa Passat 2017.
Oba karavana, Octavia 1370kg vs. Passat 1430 kg(podatki iż Auto-data.net.
Avto gre za povprečnega uporabnika super. Po občutku če pospešuješ in šaltaš malo pred 3000rpm gre Octavia podobno kot malenkost težji Passat 150KM. Navora 300Nm (1600-2500rpm) proti 340Nm (1750-3000rpm) in moč 115KM (2750-4250rpm) napram passatu 150 (3500-4000). Če pa gres pogledat kak graf moči in navora pa vidiš, da so številke pri recimo 2800 rpm za cca 10% v korist Passata (125KM pri teh obratih), kar pa ob malenkost težjem vozilu v praksi potem dejansko izpade enako. In kdaj sploh vidiš, da kdo dizla šalta pri 3000 rpm. Večina ljudi, ki sem jih imel priložnost spremljati šaltajo že pri 2000, tako, da v praksi pri normalni vožnji in šaltavanju pri 2500 si na istem kot s Passatom kar se tiče zmogljivosti.
6 stopenjski ročni menjalnik pa ima pri obeh pri hitrosti 130km/h cca 2000rpm in je motor čisto tiho pri tej hitrosti. Na Škodi sva tudi doplačala 112EUR za dvojno akustično zasteklitev in tako je tudi piš vetra pri višjih hitrostih precej nezaznaven, najbolj se dejansko sliši izpod kolotekov in gum.
Drugače pa navora imaš dovolj za vsak avtocestni klanec. Z vožnjo striktno po omejitvah se poraba giblje pod 4,5 z mało občutka si na 4 (v kolikor ne voziš v gužvi, kolone). Poraba Ptuj – Mali Lošinj in nazaj z cca 65% kilometrov po avtocesti je npr. 5,2, hitrost na ac med 150-160. Od začetka in zadnjih 6000km pa mislim, da je 4.8.
Do prejšnjega tedna sem pa bil lastnik prejšnje generacije Octavie 2013 1.2 TSI 105KM. Nobenega problema v vseh 8ih letih, poraba na tank je bila v celotnem lastništvu parkrat nad 6,5 večinoma pa okrog 6. Delale so se daljše relacije po regionalkah in cca 30% AC. Ista pot kot prej omenjena na Lošinj pa poraba 6,6-6,8 hitrost 145-150, v kak daljši klanec pa včasih moraš dati v 5. prestavo, če imaš bolj naložen avto (pač z obrati na 3000 bo v vsak klanec držal hitrost).
1.0 TSI in 1.5 TSI nista slaba motorja. 1.0 TSI je za svoje konje kar živ, sploh v manjši karoseriji. Tudi v Octaviji bi se pomoje dalo shajati z njim brez problema v kolikor se v avtu vozi samo ena oseba. Za 1.5 TSI z ročnim menjalnikom se občasno še zasledi, da tudi pri letnikih 2019 ljudje poročaju o cukanju pri speljevanju in nizkih obratih. V primerjavi s TDI-jem je pa servis skoraj pol cenejši. Pooblaščenec za Škodo Kaas Avto na Ptuju nam nobenega rednega servisa za TSI-ja z vsemi filtri ni računal čez 130EUR, ponavadi okrog 100EUR. Velik servis s strani proizvajalca za TSI-je ni predpisan (zasledijo se informacje o 5let/120k km oz. Do 10let/240k km). Svetuje se vizualni pregled jermena od 6ega leta dalje in menjava po potrebi. Jaz ga v 100k km in 8ih letih nisem menjal. Imaš pa vseeno krajšo prestavno razmerje kot pri TDI-ju, 3000rpm imaš pri cca 144km/h.
Focus ni slab avto, podvozje izvrstno in lega v ovinkih boljša od konkurence, ga pa po mojem mnenju tępe previsoka cena + meni osebno ne sede notranjost.
Mogoče še Honda Civic v kolikor te ne moti vesoljska oblika. Za 23,5 dobiš lepo naloženega 1.5 turbobenciranja z 182 konji. Prve verzije bi naj imele težave z gorivom v olju, sedaj bi naj po trditvah prodajalca bilo to rešeno. Na spletu se še vedno zasledijo informacje, da ni porihtano. Ga je pa kupil žlahtnik letos poleti in avta ne more prehvaliti, v ovinkih na nivoju Focusa, motor je kar živ in tudi luknje pobira podvozje izvrstno. Prostora sicer manj kot v Octaviji in prisiljen si imeti krajši interval servisiranja pa še cena rednega servisa je vsaj 200EUR.
Passatov imaš v SLO toliko, da lahko dejansko izbiraš barvo. Servisiranje ni nekaj drago, delov je ogromno, šraufati ga zna vsak. Ergo active sedeži v Passatu so recimo boljši od teh v Octaviji. All in all je pa vse odvisno od tebe in kar ti bo po testni vožnji odgovarjalo in tvojih financ (imaš 20 tisočakov v gotovini ali bo vse na leasing. Pri Škodi pač ne dobiš popusta na MPC in na końcu financiranja plačaš celotno MPC +1 obrok v vrednosti 1% vozila, ki pade pod stroške odobritve leasinga. V bistvu sicer dobiš popust, ampak ravno toliko, da se pokrijejo obresti in na końcu plačaš celotno MPC.. Srečno z nakupom!
Prvo kot prvo, velik servis za Passata B8 ne bi smel biti čez 500EUR. Še pooblaščenec te ne bo obral za več kot 600EUR, če boš koristil akcijo Vedno Vredno, kjer so za starejša vozila cene s popusti.
OP če boš gledal nova vozila iz VAG koncerna ti podaljšano jamstvo velja tudi ob servisnem intervalu na 30k km. 150km avtoceste na dan pri 250 delovnih dneh je 37500+še neka malenkost in si na 40k km. Servis boš torej delal pri podaljšanem intervalu 30k vsakih 9 mesecev in če boš avto imel za tam 6,7 let in ga potem menjal bi vsaj jaz delal servise na 30k dokler imaš veliko avtocestne vožnje.
Ta čas ti bo že zdržal brez težav + zakaj bi si ti delal dvojne stroške zato, da bo 2. lastnik imel avto v top formi? 95% kupcev rabljenih zanima samo in izključno cena in po par letih pri prodaji tistega servisiranega na 15k ne boš prodal za nič višjo ceno, še za en redni servis razlike ne boš dobil pri prodaji v primerjavi s tistim, ki je bil servisiran na 30k. Plus tega ne kupuješ BMW-jevega polizdelka N47, B47, kjer skrajšan servisni interval in izklapljanje start stopa dejansko blagodejno vpliva na življenjsko dobo verige, da bi te bilo strah, da bo vse skupaj odletelo pred 200k km. V zadnjih 2eh letih sem prodajal 2 nadstandardno vzdrževana avta, servisirana na interval 10k km, same daljše relacije, kratkih voženj sploh ni bilo, hladen lepo vožen, segret je bil normalno uporabljan in ne ujčkan, tudi proti rdečemu polju, da se je predihal, vroč nikoli ugasnjen, startstop od prvega dneva izklopljen, nikoli matran v nizkih obratih.. Vsi mehanski deli obeh avtov v nulo. Za oba se je dobilo isto, kot če bi bila servisirana na 30k km in mehansko v kur** pa malo našminkana za prodajo. Za povprečnega Franca, ki kupi rabljano Octavio pač še vedno šteje samo letnik, prevoženi kilometri, cena pa da avto solidno izgleda.
Kasneje, ko se boš pa začel voziti krajše relacije po regionalki pa pač primerno prilagodiš interval na 15k km in je. Dokler imaš pa samo avtocesto brez mestne vožnje pa menjuj na 25-30k km pa je. Sicer pa kako to, da vsi uvoženčki, ki imajo 150k prevoženih km in ravno 5 opravljenih servisov potem še večina naklepa v naslednjih 10ih letih brez večjih problemov 200k km (potem pri 2. lastniku se olje običajno menjuje na 15k, če smo fer). Bo več škode na motorju, če se bo teralo hladnega, ugašalo vročega pri izletu na pumpo iz AC, pa matranje na nizkih obratih, ko se že cel avto trese.
V kolikor pa boš kupil in vozil 10 let/300k km pa servisiraj od novega na 15k interval in je.
Drugače pa iz prve roke - pri hiši je nova Octavia karavan, ki jo vozi partnerica. 2.0 TDI 115 konjev in 300Nm navora z ročnim menjalnikom. V izboru je bila pa Octavia ali pa Passat 2017.
Oba karavana, Octavia 1370kg vs. Passat 1430 kg(podatki iż Auto-data.net.
Avto gre za povprečnega uporabnika super. Po občutku če pospešuješ in šaltaš malo pred 3000rpm gre Octavia podobno kot malenkost težji Passat 150KM. Navora 300Nm (1600-2500rpm) proti 340Nm (1750-3000rpm) in moč 115KM (2750-4250rpm) napram passatu 150 (3500-4000). Če pa gres pogledat kak graf moči in navora pa vidiš, da so številke pri recimo 2800 rpm za cca 10% v korist Passata (125KM pri teh obratih), kar pa ob malenkost težjem vozilu v praksi potem dejansko izpade enako. In kdaj sploh vidiš, da kdo dizla šalta pri 3000 rpm. Večina ljudi, ki sem jih imel priložnost spremljati šaltajo že pri 2000, tako, da v praksi pri normalni vožnji in šaltavanju pri 2500 si na istem kot s Passatom kar se tiče zmogljivosti.
6 stopenjski ročni menjalnik pa ima pri obeh pri hitrosti 130km/h cca 2000rpm in je motor čisto tiho pri tej hitrosti. Na Škodi sva tudi doplačala 112EUR za dvojno akustično zasteklitev in tako je tudi piš vetra pri višjih hitrostih precej nezaznaven, najbolj se dejansko sliši izpod kolotekov in gum.
Drugače pa navora imaš dovolj za vsak avtocestni klanec. Z vožnjo striktno po omejitvah se poraba giblje pod 4,5 z mało občutka si na 4 (v kolikor ne voziš v gužvi, kolone). Poraba Ptuj – Mali Lošinj in nazaj z cca 65% kilometrov po avtocesti je npr. 5,2, hitrost na ac med 150-160. Od začetka in zadnjih 6000km pa mislim, da je 4.8.
Do prejšnjega tedna sem pa bil lastnik prejšnje generacije Octavie 2013 1.2 TSI 105KM. Nobenega problema v vseh 8ih letih, poraba na tank je bila v celotnem lastništvu parkrat nad 6,5 večinoma pa okrog 6. Delale so se daljše relacije po regionalkah in cca 30% AC. Ista pot kot prej omenjena na Lošinj pa poraba 6,6-6,8 hitrost 145-150, v kak daljši klanec pa včasih moraš dati v 5. prestavo, če imaš bolj naložen avto (pač z obrati na 3000 bo v vsak klanec držal hitrost).
1.0 TSI in 1.5 TSI nista slaba motorja. 1.0 TSI je za svoje konje kar živ, sploh v manjši karoseriji. Tudi v Octaviji bi se pomoje dalo shajati z njim brez problema v kolikor se v avtu vozi samo ena oseba. Za 1.5 TSI z ročnim menjalnikom se občasno še zasledi, da tudi pri letnikih 2019 ljudje poročaju o cukanju pri speljevanju in nizkih obratih. V primerjavi s TDI-jem je pa servis skoraj pol cenejši. Pooblaščenec za Škodo Kaas Avto na Ptuju nam nobenega rednega servisa za TSI-ja z vsemi filtri ni računal čez 130EUR, ponavadi okrog 100EUR. Velik servis s strani proizvajalca za TSI-je ni predpisan (zasledijo se informacje o 5let/120k km oz. Do 10let/240k km). Svetuje se vizualni pregled jermena od 6ega leta dalje in menjava po potrebi. Jaz ga v 100k km in 8ih letih nisem menjal. Imaš pa vseeno krajšo prestavno razmerje kot pri TDI-ju, 3000rpm imaš pri cca 144km/h.
Focus ni slab avto, podvozje izvrstno in lega v ovinkih boljša od konkurence, ga pa po mojem mnenju tępe previsoka cena + meni osebno ne sede notranjost.
Mogoče še Honda Civic v kolikor te ne moti vesoljska oblika. Za 23,5 dobiš lepo naloženega 1.5 turbobenciranja z 182 konji. Prve verzije bi naj imele težave z gorivom v olju, sedaj bi naj po trditvah prodajalca bilo to rešeno. Na spletu se še vedno zasledijo informacje, da ni porihtano. Ga je pa kupil žlahtnik letos poleti in avta ne more prehvaliti, v ovinkih na nivoju Focusa, motor je kar živ in tudi luknje pobira podvozje izvrstno. Prostora sicer manj kot v Octaviji in prisiljen si imeti krajši interval servisiranja pa še cena rednega servisa je vsaj 200EUR.
Passatov imaš v SLO toliko, da lahko dejansko izbiraš barvo. Servisiranje ni nekaj drago, delov je ogromno, šraufati ga zna vsak. Ergo active sedeži v Passatu so recimo boljši od teh v Octaviji. All in all je pa vse odvisno od tebe in kar ti bo po testni vožnji odgovarjalo in tvojih financ (imaš 20 tisočakov v gotovini ali bo vse na leasing. Pri Škodi pač ne dobiš popusta na MPC in na końcu financiranja plačaš celotno MPC +1 obrok v vrednosti 1% vozila, ki pade pod stroške odobritve leasinga. V bistvu sicer dobiš popust, ampak ravno toliko, da se pokrijejo obresti in na końcu plačaš celotno MPC.. Srečno z nakupom!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gimnazija123 ()
HotBurek ::
Evo, če se ponuja, zakaj pa ne.
Predlagal bom... Seveda! BMW. In to E90.
Evo:
- BMW E90 320d LCI karavan
- 4x4 (xDrive)
- 185k prevoženih
- 184PS (ta močnejša mašina od 163/177/184)
Nakupna cena: 9000€
Uvoz, homologacija, DMV, tehnični: 1000€
Veriga: 1000€
Komplet fedri/amortizerji: 1000€
Komplet zimskih gum: 500€ (valda se boš pozimi fural na original 18 col felgah, halo)
Menjava displeja na večjega: 500€ (iz biznis na professional)
Vgradnja PDC spredaj: 500€
Skupi: 13.500€
To je okvirna in lepo napihnjena cena. Ostane ti še 6500€.
S takim avtom se boš peljal, kot je treba, hkrati se boš prezentiral kot pravi gospod. Spraviš ga do 350k, če je treba. Potem spet servisi.
Razmišlji predvsem kaj želiš z denarjem dosežt, in manj kater letnik avta bi imel.
Če greš in dejansko kupiš tak avto, te bodo imel za norca. Je pa res, da so norci tisti, ki premikajo svet, in ne ovce.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Predlagal bom... Seveda! BMW. In to E90.
Evo:
- BMW E90 320d LCI karavan
- 4x4 (xDrive)
- 185k prevoženih
- 184PS (ta močnejša mašina od 163/177/184)
Nakupna cena: 9000€
Uvoz, homologacija, DMV, tehnični: 1000€
Veriga: 1000€
Komplet fedri/amortizerji: 1000€
Komplet zimskih gum: 500€ (valda se boš pozimi fural na original 18 col felgah, halo)
Menjava displeja na večjega: 500€ (iz biznis na professional)
Vgradnja PDC spredaj: 500€
Skupi: 13.500€
To je okvirna in lepo napihnjena cena. Ostane ti še 6500€.
S takim avtom se boš peljal, kot je treba, hkrati se boš prezentiral kot pravi gospod. Spraviš ga do 350k, če je treba. Potem spet servisi.
Razmišlji predvsem kaj želiš z denarjem dosežt, in manj kater letnik avta bi imel.
Če greš in dejansko kupiš tak avto, te bodo imel za norca. Je pa res, da so norci tisti, ki premikajo svet, in ne ovce.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
m0LN4r ::
Lepo napisano, prakticno se z vsem strinjam, celo pa prvim delom, kratko in jedrnato. Vse ostalo pa bo odvisno od okusa.
Koji kurac bos si delal dvojne stroske za 2. lastnika, res je.
Gimnazija kaj pa za boga je dvojna zasteklitev? Kok tezji je potem avto?
Dizla vozit pod 5 litri na dolge relacije, na nasih pocasnih cestah ni nobena znanost. Tako, da moj glas gre za dizla. Celo pa, ce bos vecino casa vozil prazen avto.
Drugace pa obstaja se ena stvar, ki je noben ni omenil, nekaj v tem smislu:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Porabi 2-3 Litre manj, kot enako mocan bencinar, ce ga vozis 3/4 casa normalno in 1/4 casa malo vec prehitevas. 10L vs. 7L povprecno.
Koji kurac bos si delal dvojne stroske za 2. lastnika, res je.
Gimnazija kaj pa za boga je dvojna zasteklitev? Kok tezji je potem avto?
Dizla vozit pod 5 litri na dolge relacije, na nasih pocasnih cestah ni nobena znanost. Tako, da moj glas gre za dizla. Celo pa, ce bos vecino casa vozil prazen avto.
Drugace pa obstaja se ena stvar, ki je noben ni omenil, nekaj v tem smislu:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Porabi 2-3 Litre manj, kot enako mocan bencinar, ce ga vozis 3/4 casa normalno in 1/4 casa malo vec prehitevas. 10L vs. 7L povprecno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS: Hot burek, tole ti povem iz prve zivec gori, vse kar okol 200kkm gre dol, ko nekaj ne stima vec z avtom ali je zvozen ali nekaj zajebava itn. Bivsa lizing vozila, katera se niso sparala, niti posteno servisirala. To se zrihta na hitro pred prodajo, da se vse sveti. Po enem letu ti pa cela armaturka sveti, pa skripa vse zivo na podvozju.
Ce ze pol privat od nekoga, ki to ni dobil kot sluzbeno lizing vozilo.
Besede prodajalca take avtohise, ne moje.
Ce ze pol privat od nekoga, ki to ni dobil kot sluzbeno lizing vozilo.
Besede prodajalca take avtohise, ne moje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Evo, če se ponuja, zakaj pa ne.Ne, to je avto, ki so ga odrabili gospodje, vrgli v smeti kamor spada, ne pa da si gospod če ga kupiš. Če bi premikal svet, ali pa vsaj svojo rit, bi si to kupil novo po naročilu.
Predlagal bom... Seveda! BMW. In to E90.
Evo:
- BMW E90 320d LCI karavan
- 4x4 (xDrive)
- 185k prevoženih
- 184PS (ta močnejša mašina od 163/177/184)
Nakupna cena: 9000EUR
Uvoz, homologacija, DMV, tehnični: 1000EUR
Veriga: 1000EUR
Komplet fedri/amortizerji: 1000EUR
Komplet zimskih gum: 500EUR (valda se boš pozimi fural na original 18 col felgah, halo)
Menjava displeja na večjega: 500EUR (iz biznis na professional)
Vgradnja PDC spredaj: 500EUR
Skupi: 13.500EUR
To je okvirna in lepo napihnjena cena. Ostane ti še 6500EUR.
S takim avtom se boš peljal, kot je treba, hkrati se boš prezentiral kot pravi gospod. Spraviš ga do 350k, če je treba. Potem spet servisi.
Razmišlji predvsem kaj želiš z denarjem dosežt, in manj kater letnik avta bi imel.
Če greš in dejansko kupiš tak avto, te bodo imel za norca. Je pa res, da so norci tisti, ki premikajo svet, in ne ovce.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
gimnazija123 ::
Lepo napisano, prakticno se z vsem strinjam, celo pa prvim delom, kratko in jedrnato. Vse ostalo pa bo odvisno od okusa.
Koji kurac bos si delal dvojne stroske za 2. lastnika, res je.
Gimnazija kaj pa za boga je dvojna zasteklitev? Kok tezji je potem avto?
Dizla vozit pod 5 litri na dolge relacije, na nasih pocasnih cestah ni nobena znanost. Tako, da moj glas gre za dizla. Celo pa, ce bos vecino casa vozil prazen avto.
Drugace pa obstaja se ena stvar, ki je noben ni omenil, nekaj v tem smislu:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Porabi 2-3 Litre manj, kot enako mocan bencinar, ce ga vozis 3/4 casa normalno in 1/4 casa malo vec prehitevas. 10L vs. 7L povprecno.
Pojma nimam koliko je avto težji. Akustična zasteklitev izgleda tako kot na tem linku. Poglej spodnji del slike kjer se lepo vidi rob stekla - 2 stekli sta skupaj zalepljeni.
Taip4n ::
gimnazija123 je izjavil:
Za 1.5 TSI z ročnim menjalnikom se občasno še zasledi, da tudi pri letnikih 2019 ljudje poročaju o cukanju pri speljevanju in nizkih obratih.
Tnx za izčrpen odgovor. Mogoče veš ali je pri DSG-ju enako? Vozil sem testnega 2.0 TDI 150konjev DSG in je bil kar OK. Mogoče malo zamika zaradi menjalnika, ko pohodiš do podna. Čakam še na 1.5 TSI DSG, da vidim kako se pelje.
Diesel mi zaradi cca. 15k km na leto ravno ne diši preveč. Do šihta se bo ravno segrel. Tole cukanje v 1.5 mi pa še manj diši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Taip4n ()
m0LN4r ::
Mogoče malo zamika zaradi menjalnika, ko pohodiš do podna.Kje pa si pohodil plin? Pri 1500 obratih? Pri 150 konjih, 1500kg+ in pod 2000 obrati ne pricakovati cudeznega poskoka, nema veze al TSI al TDI, bo treba saltat eno nizje al pa imeti v Sport mode.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
gimnazija123 ::
gimnazija123 je izjavil:
Za 1.5 TSI z ročnim menjalnikom se občasno še zasledi, da tudi pri letnikih 2019 ljudje poročaju o cukanju pri speljevanju in nizkih obratih.
Tnx za izčrpen odgovor. Mogoče veš ali je pri DSG-ju enako? Vozil sem testnega 2.0 TDI 150konjev DSG in je bil kar OK. Mogoče malo zamika zaradi menjalnika, ko pohodiš do podna. Čakam še na 1.5 TSI DSG, da vidim kako se pelje.
Sem vozil Golfa 8 s tem motorjem, ker tudi sam menjujem avto. 1.5 eTSI z DSG-jem ni nič cukal pa je bil hladen, ko sem ga prižgal. Avto je bil čez noč zunaj in sem ga zjutraj prižgal še pri -1. Zamik/odzivnost DSG-ja se da naknadno rešiti s preprogramiranjem. Gre pa s tem posegom garancija/jamstvo. Iz tovarne pride pač bolj eko naštiman, da moraš dejansko konkretno stisniti za menjavo nižje in še takrat ti vrže dol za 2 ali 3 prestave, ko si sam hotel, da bi ti šaltal samo za eno. Pač menjava prestav na žalost ni premosorazmerna s tem koliko potisneš pedal proti podnu. Se pa menjalnik "uči" in se tebi kot vozniku sproti prilagaja.
Drugače pa tudi kar sem prebiral informacije je večinoma kangaroo effect bil omenjen pri ročnem menjalniku tako, da se pri DSG-ju ne bi sekiral glede tega. Bolj je problem kako dolgo nameravaš imeti vozilo. Avtomat DQ200, ki je v vozilih z do 250Nm navora je na bolj slabem glasu in je ročni bolj ziher izbira v kolikor kupuješ za 8-10 let. Po drugi strani je pa partnerica na 4000 prevoženih km že menjala ročni menjalnik (na briskoda in motor talk de forumih se omenja več teh primerov). Menjalnik pri nekaterih primerkih enostavno ne gre lepo v tretjo prestavo oz. pri nekaterih iz tretje v četrto. Menjaš recimo iz 2. v 3. in na pol hoda iz N v 3. se šalthebl dejansko ustavi kot da bi že bilo v prestavi in moraš še močneje pritisnit, da porineš naprej v dejansk oprestavo. Če se pa vsedeš v tak avto in se začneš peljati pa daš v tretjo ti enostavno vrže ven iz prestave, ti si pa že mislil, da je v prestavi, ker je bilo naenkrat toliko upora. Pri nama je pa bil dodatno še problem, ker ko je dala do konca v 3. prestavo in spustila kuplungo se je zaslišalo žrmlanje zobnikov. Zasledil sem, da se to pojavlja na 1.5 TSI-jih in 2.0 TDI-jih, menjalnik je pa novi iz leta 2019 - VAG-ov MQ281 (do 340Nm navora prenese). Ampak to ni panike, pač zamenjajo v garanciji, itak se pojavi že takoj pri novem. Ni pa prijetna izkušnja pljuniti 25 jurjev za avto in ga takoj peljati na servis..
Netrunner ::
Si bom malo sposodil temo za par vprašanj.
Kaj še vedno velja da so določene znamke dobre, določenih pa se je bolje izogibat? Recimo včasih je VW veljal za dobrega proizvajalca, v današnjih časih pa slišim precej kritik. Po drugi strani pa škode precej hvalijo kar ni logično če pa so del VW in uporabljajo iste dele ipd ?
Vem da japonci še vedno veljajo za dober nakup (mazda, honda, toyota). Kje so pa kaj francozi danes? Po enis trani slišim graje renojev, po drugi jih hvalijo. Za peugeot nevem kako je. Prastari citroeni so bili dobri, potem so imeli kar nekaj škatel. Kako je kaj citroen danes ?
Glede na ceno bi si mislil da so kaki audi in BMW dobri avtomobili vendar ko pogledaš kako statistiko pokvarljivosti niso za se hvalit.
Na kaj je treba pazit pri nakupu danes? Kolega pravi da danes se ne gleda več znamke ampak serijo določenega avtomobila saj vsakdo enkrat zaserje in drugič mu uspe. A to drži ?
Kaj še vedno velja da so določene znamke dobre, določenih pa se je bolje izogibat? Recimo včasih je VW veljal za dobrega proizvajalca, v današnjih časih pa slišim precej kritik. Po drugi strani pa škode precej hvalijo kar ni logično če pa so del VW in uporabljajo iste dele ipd ?
Vem da japonci še vedno veljajo za dober nakup (mazda, honda, toyota). Kje so pa kaj francozi danes? Po enis trani slišim graje renojev, po drugi jih hvalijo. Za peugeot nevem kako je. Prastari citroeni so bili dobri, potem so imeli kar nekaj škatel. Kako je kaj citroen danes ?
Glede na ceno bi si mislil da so kaki audi in BMW dobri avtomobili vendar ko pogledaš kako statistiko pokvarljivosti niso za se hvalit.
Na kaj je treba pazit pri nakupu danes? Kolega pravi da danes se ne gleda več znamke ampak serijo določenega avtomobila saj vsakdo enkrat zaserje in drugič mu uspe. A to drži ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
m0LN4r ::
Zato, ker je to vse baba cula baba rekla. Meni ni jasno kako ljudje saltajo, da imajo take probleme. Se z kurac menjalnikom, ce imas obcutek se da lepo saltat in vozit, samo skuzit ga moras. Od Felicije pa do 300 konjskih rocnih.
Vecja verjetnost je, da bos na internetu za nek avto, ki se je prodal 100x vec kot drugi tudi 100x vec slabega slisal, kot o enem ki se je prodal parkrat, ker ljudje smo pac taksni, da o slabih izkusnjah rajsi pisemo na internetu, kot o dobrih.
Kolega tut ful hvali citroena, da je kao robusten. Ja samo en pove pa, da je ze prakticno vsak srauf na njem menjal, niti motor vec ni "orginal" - tak to ljudje trosijo zgodbice naokoli.
O slabih stvareh pa najvec znajo povedati tisti, ki tega avta sploh niso imeli ali pa so imeli samo eno slabo izkusnjo. Na podlagi ene izkusnje pac ne mores soditi po celi seriji.
Prakticno so pa avti stancani vsi isto, razlika je samo v tem kako dobri so v enem sedezi, kak je kje kak predal premisljeno nepremisljeno postavljen, ali ima vsak 3 razlicne gumbe na armaturki ali pa ima 9 razlicnih oblik gumbo nametano iz vseh moznih kitajskih dizajnov.
Potem pa pride zraven sodobna elektronika, moderna poraba, bolj kot je nekaj gladko (recimo menjalnik) bolj bo komplicirano sestavljen, bolj se bo kvaril.
Pr podvozju isto, bolj kot je kompleksno boljse je za vozit, bo pa 10x vec stvari za popravljat. Zdaj pa se drkajo z emisijami, pa nevemkaj in potem to sranje zjebe cel avto.
Niso pa avti iz papirja, ce si normalen uporabnik, bo avto zdrzal brez problema 10 let in 200.000km najmanj, ce pa ne pa si pac imel smolo ali pa je problem med volanom in sedezem.
Nema veze kaksna znamka, stancajo vsi in na ceno gledajo vsi. Prodati in zasluziti tudi morajo, no razen Tesle...
Na kaj je treba pazit pri nakupu danes?Garancija, vse ostalo je larifari.
Vecja verjetnost je, da bos na internetu za nek avto, ki se je prodal 100x vec kot drugi tudi 100x vec slabega slisal, kot o enem ki se je prodal parkrat, ker ljudje smo pac taksni, da o slabih izkusnjah rajsi pisemo na internetu, kot o dobrih.
Kolega tut ful hvali citroena, da je kao robusten. Ja samo en pove pa, da je ze prakticno vsak srauf na njem menjal, niti motor vec ni "orginal" - tak to ljudje trosijo zgodbice naokoli.
O slabih stvareh pa najvec znajo povedati tisti, ki tega avta sploh niso imeli ali pa so imeli samo eno slabo izkusnjo. Na podlagi ene izkusnje pac ne mores soditi po celi seriji.
Prakticno so pa avti stancani vsi isto, razlika je samo v tem kako dobri so v enem sedezi, kak je kje kak predal premisljeno nepremisljeno postavljen, ali ima vsak 3 razlicne gumbe na armaturki ali pa ima 9 razlicnih oblik gumbo nametano iz vseh moznih kitajskih dizajnov.
Potem pa pride zraven sodobna elektronika, moderna poraba, bolj kot je nekaj gladko (recimo menjalnik) bolj bo komplicirano sestavljen, bolj se bo kvaril.
Pr podvozju isto, bolj kot je kompleksno boljse je za vozit, bo pa 10x vec stvari za popravljat. Zdaj pa se drkajo z emisijami, pa nevemkaj in potem to sranje zjebe cel avto.
Niso pa avti iz papirja, ce si normalen uporabnik, bo avto zdrzal brez problema 10 let in 200.000km najmanj, ce pa ne pa si pac imel smolo ali pa je problem med volanom in sedezem.
Nema veze kaksna znamka, stancajo vsi in na ceno gledajo vsi. Prodati in zasluziti tudi morajo, no razen Tesle...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Drug fenomen je, ko si nekdo po 15 letih. Torej Passatu iz leta 2003 kupi novo Skodo 2019, ja pa normalno, da je to zanj svetlobna leta, ce so pa vmes res minila leta in leta. Kakrsen koli avto bi si kupil 15+ let pozneje bi blo isto.
Pac to je tist efekt, ko si navajen na neko letnico, pol pa naredis preskok 15 let v prihodnost. Pol sele vidis kake konkzerve so se delale 20 let nazaj.
Pac to je tist efekt, ko si navajen na neko letnico, pol pa naredis preskok 15 let v prihodnost. Pol sele vidis kake konkzerve so se delale 20 let nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
hojnikb ::
Evo, če se ponuja, zakaj pa ne.
Predlagal bom... Seveda! BMW. In to E90.
Evo:
- BMW E90 320d LCI karavan
- 4x4 (xDrive)
- 185k prevoženih
- 184PS (ta močnejša mašina od 163/177/184)
Nakupna cena: 9000€
Uvoz, homologacija, DMV, tehnični: 1000€
Veriga: 1000€
Komplet fedri/amortizerji: 1000€
Komplet zimskih gum: 500€ (valda se boš pozimi fural na original 18 col felgah, halo)
Menjava displeja na večjega: 500€ (iz biznis na professional)
Vgradnja PDC spredaj: 500€
Skupi: 13.500€
To je okvirna in lepo napihnjena cena. Ostane ti še 6500€.
S takim avtom se boš peljal, kot je treba, hkrati se boš prezentiral kot pravi gospod. Spraviš ga do 350k, če je treba. Potem spet servisi.
Razmišlji predvsem kaj želiš z denarjem dosežt, in manj kater letnik avta bi imel.
Če greš in dejansko kupiš tak avto, te bodo imel za norca. Je pa res, da so norci tisti, ki premikajo svet, in ne ovce.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Morš bit extra extra extra debiln, da vržeš v E90 13 jurjov pa da ni 335i. Za tak denar se dobi že F31 (glede na to da išče karavane) in razn ketne (če vzameš pred 2015) nerabiš tikat nič.
E90 kupiš pa al za par jurjov in goniš dokler ni ekonomska totalka ali pa kupiš 335i za užitek med vikendi. Vse kar je pa vmes, je pa kurjenje denarja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Raptor F16 ::
Kaj še vedno velja da so določene znamke dobre, določenih pa se je bolje izogibat? Recimo včasih je VW veljal za dobrega proizvajalca, v današnjih časih pa slišim precej kritik. Po drugi strani pa škode precej hvalijo kar ni logično če pa so del VW in uporabljajo iste dele ipd ?
Pljuva ravno tist ki drugega kot starih avtov ni vozil.
Ko sem jaz kupil novo osmico sem od vseh slišal vse možne napake ki so jih oni halucinirali a avto so mogoče videli samo na YouTube...
Zdaj ko se že pol leta vozim si mislim, keri kreteni... Dejansko. Zaradi takih ljudi na koncu labilni ljudje kupijo neko bedarijo ki jim jo je muka vozit, nato pa pljuvajo tisto kar so si že od začetka želeli da kompenzirajo faljen nakup.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Tako to je najbolj pomembno, kupi si to kar ti je vsec, pa ce bo to vesoljski, zenski, pederuski dizajn in 13 razlicnih gumbov
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Vsak avto bo crknil, če ga ne boš redno servisiral.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Netrunner ::
Saj za motor se ne sekiram da bi crknil, bolj me skrbijo druge reči. Npr. kolega je ped 3 leti kupil novo suzuki vitaro in načeloma je zelo zadovoljenm razen tega da je precej glasna na AC in da armatura škripa in zadnja polica se trese oz. nekaj podobnega.
Ne bi rad naletel na nekaj kjer je stalno treba neke malenkosti urejat.
Ne bi rad naletel na nekaj kjer je stalno treba neke malenkosti urejat.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Raptor F16 ::
Saj za motor se ne sekiram da bi crknil, bolj me skrbijo druge reči. Npr. kolega je ped 3 leti kupil novo suzuki vitaro in načeloma je zelo zadovoljenm razen tega da je precej glasna na AC in da armatura škripa in zadnja polica se trese oz. nekaj podobnega.
Ne bi rad naletel na nekaj kjer je stalno treba neke malenkosti urejat.
Sej vem da me bodo spet požrl ampak če nočeš eksperimentirat pač vzameš Golfa ali pa vsaj Megana.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Pri nas je tastar kupil novo škodo octavio leta 2003. Vozil jo je 12 let. Avto je imel par napak, ampak.... 2015 je kupil enako škodo, samo model s 4x4 pogonom. Po dveh tednih se je že pritoževal, da jajca bolj škripajo, kot je prej 12 let stara škoda. Pri 60k je odtrgalo vodno pumpo (ki je plastična). Sej so mu zamenjal pod tovarniško garancijo, ampak slab priokus ostaja. Lansko leto mu je pa odletel zadnji diferencial. Samo material 3kEUR. Avto še nima 120k kilometrov.
Vedno sem imel stara jajca od avtov. Mi jih je zanimivo šraufat, pa ni mi problem nič popravit. So poceni, pa če sam pošraufaš, tudi poceni za vzdrževanje. Nekje 25 let (če ne več) vozim 4x4 avtomobile, pa se mi še ni zgodilo, da bi mi odletel zadnji diferencial. Sem doživel, da je komu odletel, ampak na terenu v čudnih položajih, na sipinah v puščavi,..., ne pa na asfaltnih cestah na osebnem vozilu, kjer bi vozil normalno. Pa ne bi nič rekel, če bi bil stari kak norc za volanom. Ampak vozi počasi penzionersko (ker je v penzionu),...
Vedno sem imel stara jajca od avtov. Mi jih je zanimivo šraufat, pa ni mi problem nič popravit. So poceni, pa če sam pošraufaš, tudi poceni za vzdrževanje. Nekje 25 let (če ne več) vozim 4x4 avtomobile, pa se mi še ni zgodilo, da bi mi odletel zadnji diferencial. Sem doživel, da je komu odletel, ampak na terenu v čudnih položajih, na sipinah v puščavi,..., ne pa na asfaltnih cestah na osebnem vozilu, kjer bi vozil normalno. Pa ne bi nič rekel, če bi bil stari kak norc za volanom. Ampak vozi počasi penzionersko (ker je v penzionu),...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
MadIggy ::
Si bom malo sposodil temo za par vprašanj.
Kaj še vedno velja da so določene znamke dobre, določenih pa se je bolje izogibat? Recimo včasih je VW veljal za dobrega proizvajalca, v današnjih časih pa slišim precej kritik. Po drugi strani pa škode precej hvalijo kar ni logično če pa so del VW in uporabljajo iste dele ipd ?
Vem da japonci še vedno veljajo za dober nakup (mazda, honda, toyota). Kje so pa kaj francozi danes? Po enis trani slišim graje renojev, po drugi jih hvalijo. Za peugeot nevem kako je. Prastari citroeni so bili dobri, potem so imeli kar nekaj škatel. Kako je kaj citroen danes ?
Glede na ceno bi si mislil da so kaki audi in BMW dobri avtomobili vendar ko pogledaš kako statistiko pokvarljivosti niso za se hvalit.
Na kaj je treba pazit pri nakupu danes? Kolega pravi da danes se ne gleda več znamke ampak serijo določenega avtomobila saj vsakdo enkrat zaserje in drugič mu uspe. A to drži ?
Će ti je vseeno za zadnjo modo se najbolj splača kupiti model tik pred novo generacijo. Ker se skozi leta pokažejo in sproti odpravljajo razne serijske napakice, tako kot se zdaj npr. dogaja z famoznimi touch-screen v Golf 8 in bratskih avtomobilih. Pa še bistveno cenejši so, jaz sem maja kupil Octavio odhajajoče generacije za 15k.
Enako je z motorizacijo. Danes lahko še vedno kupiš atmosferskega bencinarja z zasnovo izpred 20 let, ki bo verjetno preživel ostale dele avtomobila, ali pa zajahaš zadnji val in upaš na najboljše :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadIggy ()
m0LN4r ::
Saj za motor se ne sekiram da bi crknil, bolj me skrbijo druge reči. Npr. kolega je ped 3 leti kupil novo suzuki vitaro in načeloma je zelo zadovoljenm razen tega da je precej glasna na AC in da armatura škripa in zadnja polica se trese oz. nekaj podobnega.
Ne bi rad naletel na nekaj kjer je stalno treba neke malenkosti urejat.
Prvo se slisi, kot napacna izbira motorja za AC, ali pa avto ni aerodinamicen, nevemo kaj je glasno, drugo se pa slisi kot design flav, kot recimo pri hjundaju nezascitena vzratna kamera, ki je skos zasrana. Se zgodi, ampak to nima dosti veze s kvaliteti, to ugotovis na prvi testni voznji, ce mas glavo tam kjer treba.
Ampak nekateri niso picajzli in jim take stvari sploh ne padejo na pamet, ker gledajo stevilke na papirju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pri nas je tastar kupil novo škodo octavio leta 2003. Vozil jo je 12 let. Avto je imel par napak, ampak.... 2015 je kupil enako škodo, samo model s 4x4 pogonom. Po dveh tednih se je že pritoževal, da jajca bolj škripajo, kot je prej 12 let stara škoda. Pri 60k je odtrgalo vodno pumpo (ki je plastična). Sej so mu zamenjal pod tovarniško garancijo, ampak slab priokus ostaja. Lansko leto mu je pa odletel zadnji diferencial. Samo material 3kEUR. Avto še nima 120k kilometrov.
Vedno sem imel stara jajca od avtov. Mi jih je zanimivo šraufat, pa ni mi problem nič popravit. So poceni, pa če sam pošraufaš, tudi poceni za vzdrževanje. Nekje 25 let (če ne več) vozim 4x4 avtomobile, pa se mi še ni zgodilo, da bi mi odletel zadnji diferencial. Sem doživel, da je komu odletel, ampak na terenu v čudnih položajih, na sipinah v puščavi,..., ne pa na asfaltnih cestah na osebnem vozilu, kjer bi vozil normalno. Pa ne bi nič rekel, če bi bil stari kak norc za volanom. Ampak vozi počasi penzionersko (ker je v penzionu),...
Dvomim, da se to dogaja kr vsem. Skripalo je tudi meni, dokler je avto bil nov in suh, ko se je pa cez cajt nabrala v njem drek in prah, vec ne skripa nic. Pa namazat in naspricaz je treba nove avte, ker so spranje 5x tanjse in ozje kot 15 let nazaj.
Seveda na jugecu ne more skripat ce lahko med armaturko prst porines.
Probaj silicon spray po spranjah mal pihnit, ves skripanja slisal ne bos nikoli.
Kje pa se majo kak star model, ki ti ga prodajo z tovarnisko garancijo? Ne pa tistim drekom od jamstva?Si bom malo sposodil temo za par vprašanj.
Kaj še vedno velja da so določene znamke dobre, določenih pa se je bolje izogibat? Recimo včasih je VW veljal za dobrega proizvajalca, v današnjih časih pa slišim precej kritik. Po drugi strani pa škode precej hvalijo kar ni logično če pa so del VW in uporabljajo iste dele ipd ?
Vem da japonci še vedno veljajo za dober nakup (mazda, honda, toyota). Kje so pa kaj francozi danes? Po enis trani slišim graje renojev, po drugi jih hvalijo. Za peugeot nevem kako je. Prastari citroeni so bili dobri, potem so imeli kar nekaj škatel. Kako je kaj citroen danes ?
Glede na ceno bi si mislil da so kaki audi in BMW dobri avtomobili vendar ko pogledaš kako statistiko pokvarljivosti niso za se hvalit.
Na kaj je treba pazit pri nakupu danes? Kolega pravi da danes se ne gleda več znamke ampak serijo določenega avtomobila saj vsakdo enkrat zaserje in drugič mu uspe. A to drži ?
Će ti je vseeno za zadnjo modo se najbolj splača kupiti model tik pred novo generacijo. Ker se skozi leta pokažejo in sproti odpravljajo razne serijske napakice, tako kot se zdaj npr. dogaja z famoznimi touch-screen v Golf 8 in bratskih avtomobilih. Pa še bistveno cenejši so, jaz sem maja kupil Octavio odhajajoče generacije za 15k.
Enako je z motorizacijo. Danes lahko še vedno kupiš atmosferskega bencinarja z zasnovo izpred 20 let, ki bo verjetno preživel ostale dele avtomobila, ali pa zajahaš zadnji val in upaš na najboljše :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Dvomim, da se to dogaja kr vsem. Skripalo je tudi meni, dokler je avto bil nov in suh, ko se je pa cez cajt nabrala v njem drek in prah, vec ne skripa nic. Pa namazat in naspricaz je treba nove avte, ker so spranje 5x tanjse in ozje kot 15 let nazaj.
Seveda na jugecu ne more skripat ce lahko med armaturko prst porines.
Probaj silicon spray po spranjah mal pihnit, ves skripanja slisal ne bos nikoli.
Če vedo da bo škripalo, bi to lahko že v tovarni našprical.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
europeeaner ::
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
krho ::
europeeaner je izjavil:
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
Jest bi vzel Toyoto.. sam 27k ne dam za avto...
Sam sm potem kupil Octavio 1.4/150KM DSG letnik 2016 (pred facelift) za dobrih 13k
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
MadIggy ::
europeeaner je izjavil:
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27kEUR, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
Za v mesto in okolico je hibrid najboljša izbira, sploh v kombinacijo z radarskim tempomatom ki zna sam ustavit in speljat. Mislim, da ima 2.0 mal manjši prtljažnik od preostalih, ker ima večje baterije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadIggy ()
WizzardOfOZ ::
Kolk stane pa golf avtomatik s 7,9 sekundami do 100 in porabo pod 5 v mestu?
Ne obstaja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
krho ::
Tole, kar je linkal MadIggy je res. Sem probal in bil navdušen. Še vedno, pa ne opraviči to cene 27k.. če hočeš ene usrane parking senzorje. (Če doplačaš za njih, pol sam piska, in nič ne kaže na zaslonu, ker je vgradnja aftermarket.)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
WizzardOfOZ ::
europeeaner je izjavil:
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
Imaš še par hibridov v tem razredu. Malo večji od toyote je subaru XV hybrid (plugin hybrid), hyundai kona je pa po moje tam tam po velikosti, pa malo cenejša.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Nakladaš. Je kr na nivoju toyote.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Buggy ::
... sploh v kombinacijo z radarskim tempomatom ki zna sam ustavit in speljat.
dokler ni zunaj snega ali cesa podobnega, ko radar vec ne dela in se tako razvajani vozniki zacnejo v rit zabijat. V avtu moras slediti prometnem toku, pomagala so zgolj za primere ko/ce kaj spregledas.
Sparkxl ::
Sem 2016 kupil octavio za enake potrebe kot autor teme. Po skoraj 5 letih lastništva lahko rečem da je avto super in več kot odlično služi svojemu namenu.
Kupil sem limuzino, ker karavan je grd in tisti prostor več še nikoli nismo pogrešali. Za na morje pa je truga na strehi.
Kupil sem bencinarja, ker dizl smrdi in ropota. TSI je tako miren, da ko stoji sploh ne veš da je vklopljen. To ne velja za 1.0 tsi. Tudi strošek lastništva je komedija, ker servisi so skoraj zastojn proti 2.0 tdi.
Glede na to, da nisem vzel slovenske klasike, 2.0 tdi karavan, me je tak avto stal 4k€ manj. Zato sem se odločil da vzamem avtomatika, da se peljem kot gospod. Avto je stal točno 20k€
Kupil sem limuzino, ker karavan je grd in tisti prostor več še nikoli nismo pogrešali. Za na morje pa je truga na strehi.
Kupil sem bencinarja, ker dizl smrdi in ropota. TSI je tako miren, da ko stoji sploh ne veš da je vklopljen. To ne velja za 1.0 tsi. Tudi strošek lastništva je komedija, ker servisi so skoraj zastojn proti 2.0 tdi.
Glede na to, da nisem vzel slovenske klasike, 2.0 tdi karavan, me je tak avto stal 4k€ manj. Zato sem se odločil da vzamem avtomatika, da se peljem kot gospod. Avto je stal točno 20k€
europeeaner ::
Hvala za predloge do zdaj.
Ali se se dobi iz zaloge novega solidno opremljenega Golfa 7.5 1.5 TSI DSG?
Kaj pa novi Leon ali Scala?
Ali se se dobi iz zaloge novega solidno opremljenega Golfa 7.5 1.5 TSI DSG?
Kaj pa novi Leon ali Scala?
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nakladaš. Je kr na nivoju toyote.
Zate, ki ti je še subaru dober v notranjosti in udoben, najbrž res ni razlike.
Benny123 ::
europeeaner je izjavil:
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
To gledaš najdražjo corollo z lexus pogonom stari.. To je proti Vagu 1.5 tsi sigurno boljši avto, pa čeprav ti lahk fanatiki od vaga se na glavo postavijo.
europeeaner je izjavil:
Kaj bi ki priporočali za avto, ki bi se uporabljal po Ljubljani in okolici, zraven pa potem še kaki izleti.
Gledam Toyoto Corollo Hatchback 2.0 Hybrid oprema vsaj Style, ki pride cca 27k€, ali pa kaj od VAG grupe 1.5 TSI z DSG.
Kaj bi mi svetovali, glede na vaše izkušnje? Toyota ni več poceni kot je včasih bila v tem razredu.
To gledaš najdražjo corollo z lexus hybridnim pogonom 4 generacije stari.. To je proti Vagu 1.5 tsi sigurno boljši avto, pa čeprav ti lahk fanatiki od vaga se na glavo postavijo.
Pa še eco kredit lahk vzamep brez pologa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
Blinder ::
1.5 TSI z DSG je pa pogon od Bugattija stari
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
D3m ::
Kakšne so kaj izkušnje z 1.5 TSI motorji? Nekje sem bral, da naj bi cukali pri nizkih obratih in so potem naredili software update?
Kolega je mehanik na poblaščenem servisu, pravi da so z 1.5 TSI težave in ga zase ne bi vzel. Nasprotno pa zelo pohvalijo 1.0 TSI. Jaz bi vzel Corollo hibrid, samo je za 20k verjetno ne boš dobil. Druga izbira pa Octavia.
Aja. Čudno na uradnem pa, da ni problema z 1.5 TSI.
|HP EliteBook|R5 6650U|
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nakladaš. Je kr na nivoju toyote.
Zate, ki ti je še subaru dober v notranjosti in udoben, najbrž res ni razlike.
Pa si sedel v navadni koni al v hibridu? Ker navadna je še enkrat cenejša in se pozna tudi na kvaliteti materialov v notranjosti. Hibrid je kr dobro izdelan. Elektro kona je pa sploh par razredov višje.
Zdej boš pa rekel, da je toyota kej boljša v notranjosti kot subaru? Če obe znamki stikala istega proizvajalca uporabljata, pa iste komponente v notranjosti. Sebi v skledo pljuvaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vw motorji in zanesljivost vw/škoda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17318 (7574) | c23po |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21283 (6682) | jest10 |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62959 (35524) | urkoman |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44540 (33979) | Sparkxl |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 99101 (71506) | jero_no1 |