» »

vw motorji in zanesljivost vw/škoda

vw motorji in zanesljivost vw/škoda

1
2
»

cekr ::

99ghetto99 je izjavil:

Z motorji 1.4 TSI, so same težave. Pokanje batov, raztegovanje ketne, vžigne tuljave... Tako da priporočam velik izogib tem motorjem.

Je že narejeno čez 200.000 km pa ni nobenih težav z 1.4 TSI.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cekr ()

Sparkxl ::

Saj za tsi na splošno velja enako kot za avtomatike: največ težav z njimi imajo tisti, ki jih nimajo

WizzardOfOZ ::

Pri 1.4 tsi je važno redno servisiranje, pa pri velikem servisu je treba pazit, da so deli kvalitetni, tudi če je zato servis malo dražji.

jero_no1 ::

gimnazija123 je izjavil:

Cenovni rang 17 do 20k. to že dobiš praktično novo Octavio karavana. Že v prejšnjo generacijo (tudi v hatchbacka - preverjeno) gre celotno kolo ob podrtih sedežih. Za cca 22 dobiš karavana 2.0 tdi s 115 konji, led luči so serijsko, dodatki po želji, na voljo imaš brezobrestno financiranje.


Dobro reklamo ima Škoda o brezobrestnem financiranju :) Brezobrestno je le v primeru, če nimaš niti jurja za polog, sicer pa če imaš vsaj 40% za polog, se da z 'navadnim' financiranjem dobiti avto precej ceneje (ampak ne pri vseh prodajalcih).


Sicer pa on topic: vozim Superba 2017 TDI 150 DSG. Nobenih posebnih težav do 80k km, razen že omenjene vodne črpalke (crknila pri 60kk km). Olja pa žre vedno manj, kar mi je nekako logično, saj se bo motor počasi 'ulavfal'. Na začetku se mi je že nekje pri 11k km po servisu prižgala lučka, vlil notri 1l olja in je blo. Mislim, da pred zadnjem servisom se mi je prižgala šele malo pred 14k km. In ni potrebe, da imaš seboj kanto olja, kot je nekdo pisal. Če boš naredil še 50 ali 100 km po tistem, ko se ti prižge lučka, ne bo nič narobe. Če greš pa na daljšo pot (npr. 1000km) je pa itak splošno priporočilo, da se preveri nivo vseh tekočin v motorju.
Morda še ena glede nakupa - Passatov je malo morje, ker je to zelo priljubljen avto v DE (od koder jih pride večina k nam) in lahko naletiš na svašta, Superbov je manj in zato morda malo bolj držijo ceno.

99ghetto99 ::

Imate srečo s tem 1.4 TSI motorjem, še dobro da je tako. Imam prijatelje na uradnem servisu in se te motorje popravlja kot po tekočem traku s že prej omenjenimi problemi. V družini imamo avto s tem motorjem, ki ima žal vse te probleme.

jest10 ::

Začni za štart ločiti med starim 1,4 tsi s ketno in novejšim z jermenom.

cekr ::

jest10 je izjavil:

Začni za štart ločiti med starim 1,4 tsi s ketno in novejšim z jermenom.


Moj je s ketno pa ni nobenih problemov. Je pa treba ločit po moči (150KS, 175KS...) in seveda kakšno vozilo je sploh.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Sparkxl ::

Saj nikjer ne piše da bo vsak imel te probleme. Ampak res je treba ločit med tistim s ketno in tistim na jermen.

Vidiš pri tdi teh dilem ni, tam potrošni material kot je egr, turbina,..., crkne na vsakemu, samo vprašanje časa :)

cekr ::

Je še večja dilema, kot da nekaj crkne oz. je treba zamenjat.
Kje in kdaj ti crkne?
Če ti doma v garaži, ni neke hude krize. Pokličeš pa pridejo iskat.
Da ti pa nekje bogu za hrbtom, ko si lahko sploh vesel, da te pridejo iskat v doglednem času.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

WizzardOfOZ ::

Lahko dobiš avto, ki ima preference odlične, narejen je bil pa minuto pred odhodom delavcev na praznik, kjer so šli nazaj na balkan za par tednov. S takim avtom bo vse narobe, enaki primerki narejeni v drgačnem terminu pa skoraj nimajo napak.

iso2000 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Lahko dobiš avto, ki ima preference odlične, narejen je bil pa minuto pred odhodom delavcev na praznik, kjer so šli nazaj na balkan za par tednov. S takim avtom bo vse narobe, enaki primerki narejeni v drgačnem terminu pa skoraj nimajo napak.

Ravno takšnega imam izgleda trenutnega. Zato se oziram za menjavami...

cekr ::

Imaš lahko napako v materialu, ki jo lahko kljub superduper kontroli ne moreš odkrit. Lahko se pa take napake predvidijo pri konstruiranju in se naredi vse močneje. Samo tega nihče ne počne več. Predrago.
Danes so napake filigranske in vse deluje na meji. To ni yugo, kjer si dobil kot bonus še odgriznjen burek ali pa Renault19, kjer je vse zamakalo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

kandelabr ::

Kako bi se obnesel passat 2011 2.0 103kw s dsg. Kakšne so realne cene za tak avto z 180k km? Kje biti SPLOH pozoren?
kandelabrštanga

c23po ::

To sem vozil srečnih 400.000 km. Redni servisi. Sčasoma so začele zafrkavati drobnarije: mehanizem zapiranja vrat, pregorevanje zadnjih luči zaradi korozije kontaktov, občasna odpoved turba pri hladni mašini (zaženeš na novo in težava izgine). Skratka, za 50.000 km/leto je zadeva postala sitna, drugače sanjska kombinacija.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119275 (4674) jest10
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12318395 (14930) WizzardOfOZ
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146740 (12132) hojnikb
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359382 (31947) urkoman
»

Nakup Passat-a l. 2006

Oddelek: Na cesti
375192 (4316) -valvoline-

Več podobnih tem