Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
jatode ::
jatode, mešaš hruške in jabolka! Na svetovni ravni je veliko več ladijskega transporta, kar je v Kitajski skoraj 0. Tako da tvoja primerjava ne pije vode.
Ne jih pa ne mešam. Jaz sem samo popravil Valvorina naj ne zavaja z grafom za Kitajsko (kajti marsikdo ki bo nahitro pogledal bo mislil da je graf za cel svet) in sem prilepil graf za cel svet. Ladijski transport predstavlja zelo majhen del CO2 emisij transporta. Tudi če ga odšteješ zadeva ne bo bistveno drugačna. So pa to CO2 emisije, pri emisijah ki so direktno škodljive človeškemu zdravju delajo avtomobili še veliko večjo škodo kajti onesnažujejo najbolj kritična mesta: središča mest).
Oni eDumper si našel edinega na svetu in še ta iz planine vozi rudo v dolino in se mu z regeneracijo to izide! Tako da spet posplošuješ in zavajaš!
Ne posplošujem ni ne zavajam. Ni edini. Res je da vozi rudo v dolino, vendar z večjo baterijo in možnostjo hitrega polnjenja se da narediti tudi vsakega drugega. Kot sem povedal kombajne lahko zaenkrat pustimo da laufajo na dizel kajti zaradi majhnega števila in dejstva da ne onesnažujejo središč mest ne delajo pretirane škode za zdravje. Lahko pa jih predelamo na vodik oziroma v zadnjem stadiju tudi na elektriko. Vendar najprej je treba na elektriko pretvoriti avte in kombije, kajti te je najlažje pretvoriti in tudi največ škode povzročijo.
Resitev za shranjevanje vodika? Amonijak. Dela se ze ogromno na konverzijo vodik/amonijak in obratno, japoncki ze pospeseno delajo na razvoj gorivne celice direkt na amonijak. V bistvu bi lahko amonijak resil problem shranjevanja energije prej in precej cenej kot baterije.
Izkoristek vodika je porazen (pri pretvorbi v amonjak še manjši) in kot tak zato ni primeren za uporabo (3x manjši izkoristek pomeni najmanj 3x večjo ceno pogona, plus posredniki in si na 5x večji ceni, da o večjem onesnaževanju ne govorimo), razen za tiste stvari ki se jih ne da pretvoriti na baterije (velike tovorne kontejnerske ladje in čezoceanska letala).
Battery or fuel cell, that is the question
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
stara mama ::
Resitev za shranjevanje vodika? Amonijak. Dela se ze ogromno na konverzijo vodik/amonijak in obratno, japoncki ze pospeseno delajo na razvoj gorivne celice direkt na amonijak. V bistvu bi lahko amonijak resil problem shranjevanja energije prej in precej cenej kot baterije.
Bere se kot novica o novih revolucionarnih baterijah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
jatode ::
Kitajska je st1 svetovni onesnazevalec z co2 in ostalo, pa se izpuste vztrajno povecuje. Skupaj z ZDA sprdnejo 60% vseh izpustov. Indija tudi z milijardo folka bo v naslednjih letih zagotovo izpuste podeseterila, tak da je zgornji graf kar tisti oz edini res pomemben globalni faktor.
Niti podrazno. Če hočeš videti globalne CO2 emisije moraš gledati graf globalnih CO2 emisij.
Goriva so poceni, draga je drzava. Sploh pa CNG je na borzah prakticno zastojn, preracunano v kwh 3-5x cenejsi k strom. Pa se dokaj obnovljiv vir saj ga narava sproti pridela.
Narobe. Strošek vožnje z CNG je 4,7 EUR na 100 km, z elektriko pa 1,1 EUR na 100 km. Uoštevane realne cene in realne porabe:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.energetika.si/cenik-stisnje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Valvoline ::
stara mama je izjavil:
Resitev za shranjevanje vodika? Amonijak. Dela se ze ogromno na konverzijo vodik/amonijak in obratno, japoncki ze pospeseno delajo na razvoj gorivne celice direkt na amonijak. V bistvu bi lahko amonijak resil problem shranjevanja energije prej in precej cenej kot baterije.
Bere se kot novica o novih revolucionarnih baterijah.
V bistvu se vsi tvoji prispevki berejo tako.
Niti ne, za small scale celoletni backup bi bil amoniak popolna zmaga, ne glede na morebitne izgube pri konverziji. Plus prevazas ga lahko naokrog, tudi za kmetijsko,gradbeno itn mehanizacijo, ladje, letala in podobno. Je pa 1000x bolj varen ter enostaven za skladirat ter transportirat kot vodik.
Kitajska je st1 svetovni onesnazevalec z co2 in ostalo, pa se izpuste vztrajno povecuje. Skupaj z ZDA sprdnejo 60% vseh izpustov. Indija tudi z milijardo folka bo v naslednjih letih zagotovo izpuste podeseterila, tak da je zgornji graf kar tisti oz edini res pomemben globalni faktor.
Niti podrazno. Če hočeš videti globalne CO2 emisije moraš gledati graf globalnih CO2 emisij.
Pol pa jih poisci, ne da se mi. Kitajska je dalec v ospredju st.1, druga je ZDA, Indija napreduje/povecuje izpuste najmanj po 2x letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jatode ::
Pol pa jih poisci, ne da se mi. Kitajska je dalec v ospredju st.1, druga je ZDA, Indija napreduje/povecuje izpuste najmanj po 2x letno.
Ne bit slep, sem ti jih že v tej temi, poglej poste od danes, se vidi da sploh ne bereš in kar nekaj v prazno odgovarjaš. Seveda to so emisije toplogrednih plinov ki niso direktno strupene za človeka (povzročajo pa globalno segrevanje), še več škode avtomobili naredijo pri ostalih strupih (NOx, PM10, benzen ipd.).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Pol pa jih poisci, ne da se mi. Kitajska je dalec v ospredju st.1, druga je ZDA, Indija napreduje/povecuje izpuste najmanj po 2x letno.
Ne bit slep, sem ti jih že v tej temi, poglej poste od danes, se vidi da sploh ne bereš in kar nekaj v prazno odgovarjaš.
Tole je zavajanje. Transportation so večinoma tankarji, tovorne ladje in letala. Nekaj tudi tovornjaki.
Transportation (29 percent of 2019 greenhouse gas emissions) - The transportation sector generates the largest share of greenhouse gas emissions. Greenhouse gas emissions from transportation primarily come from burning fossil fuel for our cars, trucks, ships, trains, and planes. Over 90 percent of the fuel used for transportation is petroleum based, which includes primarily gasoline and diesel.2
'The sixteen largest ships emit the same amount of CO2 as all the world's cars.
'A seagoing container vessel is just as polluting as up to 50 million cars.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Valvoline ::
Evo en zanmiv video, upam da podatki drzijo:
jatode ::
Pol pa jih poisci, ne da se mi. Kitajska je dalec v ospredju st.1, druga je ZDA, Indija napreduje/povecuje izpuste najmanj po 2x letno.
Ne bit slep, sem ti jih že v tej temi, poglej poste od danes, se vidi da sploh ne bereš in kar nekaj v prazno odgovarjaš.
Tole je zavajanje. Transportation so večinoma tankarji, tovorne ladje in letala. Nekaj tudi tovornjaki.
Ne niso. Ni zavajanje, zavajaš ti, sem ti že prej prilepil podatke koliko je toplogrednih plinov od posameznih sektorjev transporta, tri četrt je avtov in tovornjakov ki se jih da brez težav elektrificirati.
eventyrer ::
'A seagoing container vessel is just as polluting as up to 50 million cars.
16 največjih tankarjev toliko onesnaži zrak kot VSI avtomobili na svetu.
16 tankarjev.
Ta tema je postala trapasta veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Kitajska+ZDA+Indija skupaj sprdnejo 60%+ globalnih izpustov. S tem da Indija ze par let ima eksponencno rast.
Evo en zanmiv video, upam da podatki drzijo:
Preveč se osredotočaš na emisije toplogrednih plinov, osredotočat se moraš na strupe ki so direktno stupeni človeku (NOx, PM10, benzen ipd.). Sicer pa obe državi prehajata na obnovljive vire energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Kitajska+ZDA+Indija skupaj sprdnejo 60%+ globalnih izpustov. S tem da Indija ze par let ima eksponencno rast.
Evo en zanmiv video, upam da podatki drzijo:
Preveč se osredotočaš na emisije toplogrednih plinov, osredotočat se moraš na strupe ki so direktno stupeni človeku (NOx, PM10, benzen ipd.). Sicer pa obe državi prehajata na obnovljive vire energije.
Ti samo glej da nikdar več ne kupiš ene same reči, ki je narejena v aziji in jo mora 1 tankar dostaviti v Evropo. S tem boš onesnažil svet toliko kot ga onesnaži 50 MILIJONOV avtomobilov.
Medtem pa nam pokaži kater električen avto voziš. Oziroma če avto sploh lastiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
'The sixteen largest ships emit the same amount of CO2 as all the world's cars.
'A seagoing container vessel is just as polluting as up to 50 million cars.
16 največjih tankarjev toliko onesnaži zrak kot VSI avtomobili na svetu.
16 tankarjev.
Ta tema je postala trapasta veš.
Jasno je da se motiš. Kaj ti neki naklobasaš ali prebereš v virih tipa "Nova lady" ali "Moja Jana" nas ne zanima, kredibilni viri pa so jasni:
https://ourworldindata.org/co2-emission...
eventyrer ::
Tankerji naredijo 790 milijonov metričnih ton CO2 emisij letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Kitajska+ZDA+Indija skupaj sprdnejo 60%+ globalnih izpustov. S tem da Indija ze par let ima eksponencno rast.
Evo en zanmiv video, upam da podatki drzijo:
Preveč se osredotočaš na emisije toplogrednih plinov, osredotočat se moraš na strupe ki so direktno stupeni človeku (NOx, PM10, benzen ipd.). Sicer pa obe državi prehajata na obnovljive vire energije.
Ti samo glej da nikdar več ne kupiš ene same reči, ki je narejena v aziji in jo mora 1 tankar dostaviti v Evropo. S tem boš onesnažil svet toliko kot ga onesnaži 50 MILIJONOV avtomobilov.
Medtem pa nam pokaži kater električen avto voziš. Oziroma če avto sploh lastiš.
Ni res.Vsi svetovni tankerji predstavljajo samo 10,6 % emisij transporta, kar je manj kot 5 % emisij globalno.
Cars, planes, trains: where do CO2 emissions from transport come from?
https://ourworldindata.org/co2-emission...
Carbon dioxide emissions from passenger road transportation worldwide between 2010 and 2020
https://www.statista.com/statistics/110...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
https://theicct.org/sites/default/files...
Ships emitted 932 million tonnes of CO2 in 2015
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
V letu 2015 so laadje ustvarile 915 milijonov metričnih ton CO2.
https://theicct.org/sites/default/files...
Ja prav. In? Avtomobili in tovornjaki skupaj pa 7.5x toliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
V letu 2015 so laadje ustvarile 915 milijonov metričnih ton CO2.
https://theicct.org/sites/default/files...
Ja prav. In? Avtomobili pa 5x toliko.
Dokaži s ekzaktno številko in virom.
eventyrer ::
Valvoline ::
Elektrikasi tudi svinjajo z gumi delci, 3-5x vec kot ice vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jatode ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Ignoranca no pozna meja. Valvorine: ne nabijaj bedarij.
tu ni problem ignoranca temveč tvoje cherry pickanje informacij s katerimi se trudiš dokazati svoj prav.
Vsakič ko ti nekdo odgovori pa svoje mnenje spremeniš (večinoma v takšno kot ga imajo tvoji sogovorniki) da bi spet imel prav.
Ti ne želiš debatirati ampak se z vsemi kremplji trudiš imeti prav.
Zato nihče v tej temi ne želi dejansko debatirati s tabo ampak je samo nek shitstorm postov.
Kje si imel včeraj tele tvoje CO2 podatke? Iz megle si jih potegnil ko ti je zmanjkal municije pri "debatiranju" o bencinskih črpalkah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
tu ni problem ignoranca temveč tvoje cherry pickanje informacij s katerimi se trudiš dokazati svoj prav.
Vsakič ko ti nekdo odgovori pa svoje mnenje spremeniš (večinoma v takšno kot ga imajo tvoji sogovorniki) da bi spet imel prav.
Nabijaš neumnosti, nikoli nisem cherry pickal in nisem nič spremenil mnenja, kar pojdi brat za nazaj.
Ti ne želiš debatirati ampak se z vsemi kremplji trudiš imeti prav.
Zato nihče v tej temi ne želi dejansko debatirati s tabo ampak je samo nek shitstorm postov.
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Kje si imel včeraj tele tvoje CO2 podatke? Iz megle si jih potegnil ko ti je zmanjkal municije pri "debatiranju" o bencinskih črpalkah.
CO2 podatke sem podal danes, ker je šele danes se pojavil Valvorine ki je poskušal zavajati z grafom CO2 iz Kitajske. Ker vsi vemo kaj se zgodi: ljudje pogledajo na hitro, naslova grafa ne preberejo in avtomatsko mislijo da gre za globalne CO2 emijije, ne pa samo za CO2 emisije Kitajske. Če Valvorine ne bi zavajal, potem ne bi bilo nobene potrebe po popravljanju njegovih zavajujočih navedb. Sploh pa pri avtomobilih ni glaven problem CO2, ampak NOx, benzen, PM10, PM1, PM2.5 in ostali strupi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Hitro googlanje ko ti nekdo nekaj napiše, limanje nekih linkov in quotov z namenom zmagati v debati ni debatiranje.
Absolutno vsak debater ve da resnica v vseh debatah ni zgolj tista, ki jo srdito zagovarja. To vejo samo fanboyi.
bbbbbb2015 ::
Sicer pa hibridni (dizel električni) kombajni že obstajajo:
Kot mi je razložil en inženir na vlaku, ko smo nekam šli na nek izlet (z vlakom). Diesel električne lokomotive so v bistvu električne, le da elektromotorje napaja elektro generator, ki ga poganja dieselski (2 taktni) motor. Razlog za to čudno kombinacijo je ta, ker je težko z dieselskim motorjem direktno štartati lokomotivo, ki stoji. Sklopka bi se hitro izrabila.
Verjetno je pri tem kombajnu to isto problem. To sigurno ni kombajn iz Slovenije, verjetno tudi Evrope ne. Ker po širini reza tak stroj ne bi mogel voziti po slovenskih cestah. Drugače pa kombajni so omejeni izključno z močjo svojega motorja. Traktorji recimo, so bolj omejeni s svojo lastno težo in širino gaza, kot oni temu rečejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
jatode ::
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Hitro googlanje ko ti nekdo nekaj napiše, limanje nekih linkov in quotov z namenom zmagati v debati ni debatiranje.
Absolutno vsak debater ve da resnica v vseh debatah ni zgolj tista, ki jo srdito zagovarja. To vejo samo fanboyi.
Vsaka kredibilna debata zahteva vire za svoje trditve, kajti kolega nismo na filofaksu. In vire sem podal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sicer pa hibridni (dizel električni) kombajni že obstajajo:
Kot mi je razložil en inženir na vlaku, ko smo nekam šli na nek izlet (z vlakom). Diesel električne lokomotive so v bistvu električne, le da elektromotorje napaja elektro generator, ki ga poganja dieselski (2 taktni) motor. Razlog za to čudno kombinacijo je ta, ker je težko z dieselskim motorjem direktno štartati lokomotivo, ki stoji. Sklopka bi se hitro izrabila.
Verjetno je pri tem kombajnu to isto problem. To sigurno ni kombajn iz Slovenije, verjetno tudi Evrope ne. Ker po širini reza tak stroj ne bi mogel voziti po slovenskih cestah. Drugače pa kombajni so omejeni izključno z močjo svojega motorja. Traktorji recimo, so bolj omejeni s svojo lastno težo in širino gaza, kot oni temu rečejo.
Tako je, dizelske lokomotive samo napajajo elektromotor.
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Hitro googlanje ko ti nekdo nekaj napiše, limanje nekih linkov in quotov z namenom zmagati v debati ni debatiranje.
Absolutno vsak debater ve da resnica v vseh debatah ni zgolj tista, ki jo srdito zagovarja. To vejo samo fanboyi.
Vsaka kredibilna debata zahteva vire za svoje trditve, kajti kolega nismo na filofaksu.
Hitro googlanje ko greš srat na WC niso kredibilni viri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sicer pa hibridni (dizel električni) kombajni že obstajajo:
Kot mi je razložil en inženir na vlaku, ko smo nekam šli na nek izlet (z vlakom). Diesel električne lokomotive so v bistvu električne, le da elektromotorje napaja elektro generator, ki ga poganja dieselski (2 taktni) motor. Razlog za to čudno kombinacijo je ta, ker je težko z dieselskim motorjem direktno štartati lokomotivo, ki stoji. Sklopka bi se hitro izrabila.
Verjetno je pri tem kombajnu to isto problem. To sigurno ni kombajn iz Slovenije, verjetno tudi Evrope ne. Ker po širini reza tak stroj ne bi mogel voziti po slovenskih cestah. Drugače pa kombajni so omejeni izključno z močjo svojega motorja. Traktorji recimo, so bolj omejeni s svojo lastno težo in širino gaza, kot oni temu rečejo.
Tako je, dizelske lokomotive samo napajajo elektromotor.
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Hitro googlanje ko ti nekdo nekaj napiše, limanje nekih linkov in quotov z namenom zmagati v debati ni debatiranje.
Absolutno vsak debater ve da resnica v vseh debatah ni zgolj tista, ki jo srdito zagovarja. To vejo samo fanboyi.
Vsaka kredibilna debata zahteva vire za svoje trditve, kajti kolega nismo na filofaksu.
Hitro googlanje ko greš srat na WC niso kredibilni viri.
V tem primeru da. In izkoristek takega pogona je večji, poraba goriva pa manjša, da o boljši navorni karakterisitiki motorja sploh ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
stara mama ::
Očitno je lastništvo avtomobila takemu človeku tuje, saj se nima časa niti vozit naokrog in pridobivat IRL izkušnje.
Kakšna je motivacija prepričevat kup neznancev v neko zadevo? Itak je vsak posameznik prepričan v svoj prav in ga tud IRL ne preobrneš zlahka.
@jatode/@steak/@inženir/@kdorkoli_že je pomoje še ni našel smisla življenja, pa svoj čas takole zapravlja na slo-techu, medtem ko življenje drsi mimo njega.
eventyrer ::
V tem primeru da. In izkoristek takega pogona je večji, poraba goriva pa manjša, da o boljši navorni karakterisitiki motorja sploh ne govorimo.
Ne, ni, ker se pretvarjaš da si strokovnjak medtem ko zgolj googlaš in chery pickaš informacije z namenom zmage v debati.
Tvoje blodenje me jezi. Čisto dobro debato o smiselnoisti dizla si sprevrgel v shitstorm o nekih bedastih EV:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sicer pa hibridni (dizel električni) kombajni že obstajajo:
Kot mi je razložil en inženir na vlaku, ko smo nekam šli na nek izlet (z vlakom). Diesel električne lokomotive so v bistvu električne, le da elektromotorje napaja elektro generator, ki ga poganja dieselski (2 taktni) motor. Razlog za to čudno kombinacijo je ta, ker je težko z dieselskim motorjem direktno štartati lokomotivo, ki stoji. Sklopka bi se hitro izrabila.
Verjetno je pri tem kombajnu to isto problem. To sigurno ni kombajn iz Slovenije, verjetno tudi Evrope ne. Ker po širini reza tak stroj ne bi mogel voziti po slovenskih cestah. Drugače pa kombajni so omejeni izključno z močjo svojega motorja. Traktorji recimo, so bolj omejeni s svojo lastno težo in širino gaza, kot oni temu rečejo.
Večji navor elektromotorja je samo ena izmed prednosti dizel-električnega pogona (lokomotiv recimo). Dizelskih lokomotiv praktično ni, praktično vse so dizel-električne. Prednosti je tudi manjša poraba goriva in večja zanesljivost (dizel motor namreč laufa pri konstantni obremenitvi v idealnem območju vrtljajev).
eventyrer ::
predlagam zaklep teme. Jatode se je odločil da nam ne bo več dovolil debatirat.
jatode ::
V tem primeru da. In izkoristek takega pogona je večji, poraba goriva pa manjša, da o boljši navorni karakterisitiki motorja sploh ne govorimo.
Ne, ni, ker se pretvarjaš da si strokovnjak medtem ko zgolj googlaš in chery pickaš informacije z namenom zmage v debati.
Tvoje blodenje me jezi. Čisto dobro debato o smiselnoisti dizla si sprevrgel v shitstorm o nekih bedastih EV:
Ne, se ne pretvarjam. Ni blodenja, shitsorm si produciral ti s svojimi napačnimi imformacijami ki sem jih nato moral popravljati/negirati. Če bi napisal resnične zadeve potem ne bi imel potrebe da bi se sploh oglasil. To kaj je dizel-električni pogon je del moje stroke, tega mi ni treba googlati, nikoli ne cherry pickam imformacij, vedno pogledam celotno sliko in povem tako kot je. :) Vse kar je res ti pritrdim, kar pa ni res te pa popravim, ni tukaj point kdo ima prav, point je kaj je resnica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
fikus_ ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
eventyrer ::
Ne trolam niti podrazno. Vedno se potrudim in napišem strokoven prispevek z argumenti.
Tvoji posti mi pobrejo preveč energije.
Tvoja doktorska disertacija o googlanju informacij da bi nasprotoval dobesedno vsem članom te debate na slo-techu in ugovarjal _vsakomur_ se mi zdi skrajno neprimerna.
Močno si želim debatirati o dizlih in smiselnosti EV ampak iz te debate se moram odstraniti saj me Jatodove laži ki jih povzroča s cherry pickanjem informacij ki jih dobi ob naključnih googlanjih podatkov toliko zjezijo da mi nivo pisanja postov zaradi njega močno pade.
Priporočam da se umaknete tudi vsi ostali saj vas bo Jatode zgolj potegnil v lastno zabavo. Razen če vas to zabava, potem pa uživajte.
lp
jatode ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sicer pa hibridni (dizel električni) kombajni že obstajajo:
Kot mi je razložil en inženir na vlaku, ko smo nekam šli na nek izlet (z vlakom). Diesel električne lokomotive so v bistvu električne, le da elektromotorje napaja elektro generator, ki ga poganja dieselski (2 taktni) motor. Razlog za to čudno kombinacijo je ta, ker je težko z dieselskim motorjem direktno štartati lokomotivo, ki stoji. Sklopka bi se hitro izrabila.
Verjetno je pri tem kombajnu to isto problem. To sigurno ni kombajn iz Slovenije, verjetno tudi Evrope ne. Ker po širini reza tak stroj ne bi mogel voziti po slovenskih cestah. Drugače pa kombajni so omejeni izključno z močjo svojega motorja. Traktorji recimo, so bolj omejeni s svojo lastno težo in širino gaza, kot oni temu rečejo.
Tako je, dizelske lokomotive samo napajajo elektromotor.
Želim debatirati na nivoju, marksikdo tukaj tega ni sposoben, kar se kaže.
Hitro googlanje ko ti nekdo nekaj napiše, limanje nekih linkov in quotov z namenom zmagati v debati ni debatiranje.
Absolutno vsak debater ve da resnica v vseh debatah ni zgolj tista, ki jo srdito zagovarja. To vejo samo fanboyi.
Vsaka kredibilna debata zahteva vire za svoje trditve, kajti kolega nismo na filofaksu.
Hitro googlanje ko greš srat na WC niso kredibilni viri.
Postal sem kredibilne vire, ti pa si kar nekaj napisal en stavek brez enega samega vira. Ko sem te posredno vprašal za vir ga seveda nisi dostavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
stara mama ::
Večji navor elektromotorja je samo ena izmed prednosti dizel-električnega pogona (lokomotiv recimo). Dizelskih lokomotiv praktično ni, praktično vse so dizel-električne. Prednosti je tudi manjša poraba goriva in večja zanesljivost (dizel motor namreč laufa pri konstantni obremenitvi v idealnem območju vrtljajev).
Hudo hudo se motiš, "poznavalec". Bluziš v 3pm!!
Dizel-elektro pogon na lokomotivah (in velikih gradbenih strojih) je iz enega samega razloga: Ne obstaja tako velik in zdržljiv menjalnik!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
jatode ::
stara mama je izjavil:
Večji navor elektromotorja je samo ena izmed prednosti dizel-električnega pogona (lokomotiv recimo). Dizelskih lokomotiv praktično ni, praktično vse so dizel-električne. Prednosti je tudi manjša poraba goriva in večja zanesljivost (dizel motor namreč laufa pri konstantni obremenitvi v idealnem območju vrtljajev).
Hudo hudo se motiš, "poznavalec". Bluziš v 3pm!!
Dizel-elektro pogon na lokomotivah (in velikih gradbenih strojih) je iz enega samega razloga: Ne obstaja tako velik in zdržljiv menjalnik!
Ne motim se, motiš se ti. Majhen procent lokomotiv in velikih gradbenih strojev JE popolnoma dizelskih (ni dizel-električnih), torej tak menjalnik OBSTAJA (večina je pa res dizel-električnih). Predosti dizel električnega pogona so boljša navorna karakteristika, ni potrebe po menjalniku, večja zanesljivost, možnost elektomagnetne zavore (ne obrabljajo se zavorni diski), ter večji izkoristek, vse to so prednosti, kdor trdi da je prednost samo ena se moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
stara mama ::
Ajd, pokaži mi menjalnik enega tovornega dizel vlaka, da vidim to čudo, pol si pa zmagal! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
jatode ::
Diesel locomotive @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
stara mama ::
Jasno je da trolaš, zato te ni za jemati resno.
Glej, kdo se oglaša :)
Za dokončan faks se pričakuje malo več inteligence. Ali je to dandanes končni produkt? Učeni guglarji in troli forumov?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
jatode ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
m0LN4r ::
Vceraj sem se 7:11 ustavil na tankstelli, natocil 40 litrov, placal in 7:14 odpeljal.
Vem neverjetno, za sluzba-dom regionalno je to to naslednjih 900km.
Vem neverjetno, ampak tako je.
Trade Republic 38MVDVXM
Aston_11 ::
TheBlueOne ::
Gratis dobis izgovor, da ne gres kam, ce ti ni. Imas vedno: "Ej sorry, ne morem, moram domov, drugace jutri ne bom imel dosega.". Ali pa lahko polnis pri frendih in se bolj prihranis.
EV je v koncni fazi kot tecna zenska.
Dodatne podobnosti so, da mores vozit pocasi drugace te pusti na cedilu. Ce vozi sam vozi bolj digitalno kot analogno in se 100% drzi predpisov. Rad je pri hisi. Vsak dan bi, da vanj nekaj vtaknes, ti pa s casom noces. Prodjajo ti ga za dolgo obdobje, drugace imas prevelike izgube. Vsak bi si ga izposodil za eno avanturo, nihce ga ne bi imel doma. Drzava vajino zvezo podpira. Ni vazno kako ga teras, nikoli ne krici, se pa utrudi ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
jatode ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
TheBlueOne ::
Meni bi 20 min postanki sli na zivce. Raje delam nadure. Saj sem pogledal tvoje stevilke, jaz bi dosti stal na polnilnicah, ker rad zivim bolj anarhicno v smislu, da mi ni vsak dan biti doma ob 18:00. Pozimi bi jaz kar redno zmrzoval ob polnilnicah ali pa geekal na parkingu, tudi z M3. Ali pa placeval za mocnejsi priklop itn.
Cisto prevec planiranja za nekaj, kar je trenutno brezskrbno. Ni vredno 50.000EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 252877 (1242) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16042 (15221) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23902 (21785) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33509 (30040) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24450 (22487) | bluefish |