Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
jatode ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
Kar pomeni da jih 80 % ostane. In to velja za Ameriko kjer je bencin skoraj zastonj. V Evropi pa velja da ostane 99 %.
Kar uživaj v svojem EV. Jaz bom na bencinu dokler se ga bo dalo kupit.
10 let še, potem bo prodaja novih prepovedana v Sloveniji. https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
codeMonkey ::
Da ne boste mislili fantje.
Audi e-tron ima tudi top speed 160 km/h
ne skrbi, zdajle on sigurno googla neke specifikacije da bi ti pokazal kontra.
Ne more, ker ima samo Teslo.
Bom jaz :P E-tron je SUV (nekoliko nizje v tabeli), medtem ko ima najboljsi cas za EV na Bjornovem testu E-tron GT, ki gre do 250 km/h ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
jatode ::
Jaz blazno rad z avtom potujem hudo daleč. Varianta 8.000-10.000 km v 14 do morda 21 dneh daleč.
Tudi v dežele kjer je 1 bencinska črpalka vsakih morda 250 do 500 kilometrov. EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Ti potuješ 8.000-10.000 km v 14 do morda 21 dneh daleč. 99,9 % ljudi tega ne dela. Sicer pa to zmore tudi električni avto: 2781 km v enem dnevu. Torej v 4 dnevih lahko narediš tako razdaljo ki si jo ti delal 21 dni.
EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Motiš se. Ravno obratno je, če živiš v mestu ne delaš veliko kilometrov. Pri EVju je tako da več kilometrov ko delaš, bolj se splača. Prav tako marsikdo v mestu nima možnosti polnjenja, na podeželju ima to možnost vsak.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Jaz sem sposoben narediti več ampak ne gre za to. Gre za to da 99,9 % ljudi ne dela takih razdalj kot ti, statistično.
Vsak EV ima pospeške boljše od 140 konjskega bencinarja.
Debata je irelevantna in otročja.
EV ima celo boljše pospeške od 900 konjskega bencinarja. Minuta 16:13. Glej in se čudi:
ma ja, tole ni debata ampak flame-war navdušenca brutalno dragih EV, ki jih primerja z dizelskimi avti ki stanejo nekje med 30 in morda 50.000 EUR.
Če rabiš proper terenca za po blatu in offroad potem kupiš Ford F150 LIGHTNING electric, ali pa Teslo Cybertruck takrat ko bo zunaj. Velika večina pa SUVe ne uporabljajo za offroad, ampak jih kupijo ker se sedi visoko in podobne bedarije.
rofl, ti pa nisi rovtar, drugač ne bi te neumnosti napisal.
Ni neumnost, poglej offroad teste za Ford F150 LIGHTNING electric. Ford je sam rekel da je njihov električni Ford najboljši Ford kar so ga naredili doslej, ne glede na vrsto pogona.
Idioti so tisti ki v 2021 kupijo dizla.
Dizelskih motorjev sploh ni več možno dobit pri večini proizvajalcev. Vsi kupijo bencin ali bencinski hibrid.
Je videt da nisi kupoval avta v zadnjem času ali sploh nikdar.
Vem to in to je tudi prav. Dizel je mrtev, bencin pa tudi v bližnji prihodnosti.
Zakaj bi jo pustil?
Ker, ko omenim, da imajo EVji omejitev končne hitrosti privlečeš na plano Teslo in s tem zavajaš ljudi.
:)
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
predstavljaj si da bi bli vsi idioti in vsi kupili električne avte.
Na relaciji 1000 km bi vsi avti rabili 30 minut za polnenje baterij.
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
kaos.
Niti podrazno. 1000 kilometrske relacije ljudje skoraj nikoli ne delajo, morda enkrat na 5 let v povprečju. Idioti so tisti ki v 2021 kupijo dizla. 99 % polnjenja poteka doma na domači vtičnici čez noč.
Jaz po avtocesti vozim minimalno 170. Še en razlog da ne maram elektro kante.
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Slab izgovor. :)
ID.3 je top 160 km/h, kar je več tvegaš požar.
Ni res, nobenega požara ne tvegaš. ID.3 je res 160 km/h, je pa zato Tesla 260 km/h.
Samo če imaš hišo in če imaš pri hiši možnost polnenja EV.
Tako je, 80 % ljudi ima možnost polnjenja doma po statistikah.
Jaz nimam nobenega namena zidati zunanjo polnilno postajo za avto, garaže pa nimam
Polnilna domača postaja stane komaj 500 EUR. Od slovenskega proizvajalca z garancijo:
https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-a...
Če ni polnilna postaja lepo zazidana pod nadstreškom ali v garaži pa je narejeno po cigansko in tega nočem videt.
Da se jo postavit zelo estetsko. Na hišo ali pa na steber.
Jaz blazno rad z avtom potujem hudo daleč. Varianta 8.000-10.000 km v 14 do morda 21 dneh daleč.
Tudi v dežele kjer je 1 bencinska črpalka vsakih morda 250 do 500 kilometrov. EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Ti potuješ 8.000-10.000 km v 14 do morda 21 dneh daleč. 99,9 % ljudi tega ne dela. Sicer pa to zmore tudi električni avto: 2781 km v enem dnevu. Torej v 5 dnevih lahko narediš tako razdaljo ki si jo ti delal 21 dni.
EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Motiš se. Ravno obratno je, če živiš v mestu ne delaš veliko kilometrov. Pri EVju je tako da več kilometrov ko delaš, bolj se splača. Prav tako marsikdo v mestu nima možnosti polnjenja, na podeželju ima to možnost vsak.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Jaz sem sposoben narediti več ampak ne gre za to. Gre za to da 99,9 % ljudi ne dela takih razdalj kot ti, statistično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
jatode ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
To pomeni da vsaka peta Tesla ki jo vidite na cesti si želi da bi imela vašega bencinarja.
Let that sink in for a bit.
Popolnoma narobe. Ti praviš 80 % ljudi nikoli več ne bo povohalo bencinarja, kar velja za vse električne avtombobile v Ameriki (ne samo za Tesle). Če gledemo samo Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče potem je delež ljudi ki ne bo nikoli povohalo bencinarja 99 % (podobno visok delež je v Evropi kjer je drag bencin). Ker jasno je da je uporabniška izkušnja voznikov Tesle boljša kot pa uporabniška izkušnja povprečnega voznika električnega (boljši doseg, mreža Teslinih superchargerjev kjer samo priklopiš brez kartic, pospeški so boljši ipd.).
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
Jasno je tudi da dražji kot je bencin, bolj ljudje hočejo električne avtomobile (ti si dal link iz Amerike kjer je bencin skoraj zastonj glede na njihove visoke plače), kljub temu da je bencin zastonj se kar 80 % ljudi odloči da ne bodo nikoli več povohali bencinarja. V Evropi kjer je bencin drag je zadeva še boljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
D3m ::
Ni res, nobenega požara ne tvegaš.
Zato, ker je blokada narejena na 160 km/h. :)
Drugače pa ne skrbi. Ima toplotno črpalko za hlajenje in gretje baterije. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
codeMonkey ::
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
D3m ::
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Definiraj uporabniške izkušnje.
TheBlueOne ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
In Porsche...
jatode ::
Ni res, nobenega požara ne tvegaš.
Zato, ker je blokada narejena na 160 km/h. :)
Drugače pa ne skrbi. Ima toplotno črpalko za hlajenje in gretje baterije. :)
Ne drži, ni razlog kakršenkoli požar, razlog da je pri ID.3 blokada na 160 km/h je večja poraba energije pri višjih hitrostih (moč zračnega upora eksponetno narašča z hitrostjo z tretjo potenco, kar je nekaj kar večini populacije ni jasno). Seveda pa marsikateri električni avto moćno preseže to hitrost, Tesla gre celo do 320 km/h (model S), ter 263 km/h pri cenejšem modelu 3. Tudi druge znamke poleg Tesle moćno presegajo 160 km/h (Audi E-tron in Taycan gresta okoli 250 km/h). Sicer pa te hitrosti tako ali tako v praksi nimajo veze, kajti maksimalna dovoljena hitrost na avtocesti je 130 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
codeMonkey ::
TheBlueOne je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
In Porsche...
In Audi e-tron GT :)
jatode ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS, E-tron GT in Porche še vedno precej slabša od Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Tesla Fanboy. Bo pisal hvalospeve Tesli ne glede na debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Unchancy ::
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
1. Imam dizla. V bistvu imamo dva enakovredna dizla doma, oba velika, relativno nova.
2. 170 grem minimalno po avtocesti. Rajši 180-190. Doseg elektro jajčk se pri takšni hitrosti zmanjša na doseg kosilnice.
O udobju rajši ne bi, v tem cenovnem rangu so na elektriki dosegljive zgolj kante.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
jatode ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
eventyrer ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Hint, bencinskih črpalk je več.
Drops mic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Tesla Fanboy. Bo pisal hvalospeve Tesli ne glede na debato.
Niti podrazno nisem Tesla fanboy, zaenkrat je Tesla vodilna, ko in če ne bo več, bom jaz prvi ki bom to povedal.
Aston_11 ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Ker ti gre statistika slabo, velja to samo v primeru vedno polnega tanka elektrike. Če tega ni, bo v praksi 1x tedensko ali bolj pogosto el. tank treba polniti izven reda. Vendar ker si to ti, in ker si očitno neke vrste avtist, je znano, da imaš neverjetno sposobnost odmišljanja problemov, ki motijo tvoj logičen sklep. Irealno torej in neživljenjsko. FDV pač ni nek presežek faksa.
eventyrer ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Ker ti gre statistika slabo, velja to samo v primeru vedno polnega tanka elektrike. Če tega ni, bo v praksi 1x tedensko ali bolj pogosto el. tank treba polniti izven reda. Vendar ker si to ti, in ker si očitno neke vrste avtist, je znano, da imaš neverjetno sposobnost odmišljanja problemov, ki motijo tvoj logičen sklep. Irealno torej in neživljenjsko. FDV pač ni nek presežek faksa.
Bogi revež niti pomislit ne more kaj se zgodi ko enkrat zvečer pozabiš EV vklopit v elektriko in imaš naslednji dan 10% baterije na voljo za v 50-100 km oddaljeno službo.
V glavnem z zagovorniki EV rad debatiram. Z jatodom nikakor ker ima način debatiranja fanboya. Zagovarja Tesle, ki jih nima in jih ne more kupit in jih zagovarja zgolj na podlagi nekih youtube videov.
Bedna debata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
1. Imam dizla. V bistvu imamo dva enakovredna dizla doma, oba velika, relativno nova.
2. 170 grem minimalno po avtocesti. Rajši 180-190. Doseg elektro jajčk se pri takšni hitrosti zmanjša na doseg kosilnice.
O udobju rajši ne bi, v tem cenovnem rangu so na elektriki dosegljive zgolj kante.
Seveda je jasno da se motiš, Tesla ima pri 180 km/h še vedno 250 km dosega, stestirano. 5:30 na posnetku, pri 120 km/h pa kar 450 km dosega:
V cenovnem rangu moraš upoštevati vse stroške, tudi stroške bencina in servisov kajti tudi to plačaš (ali ti to mama plača morda?). Če upoštevaš vse stroške so električni avtomobili precej cenejši.
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Hint, bencinskih črpalk je več.
Drops mic.
Polnilnih mest za električne avtomobile je več, kajti polnilno mesto je lahko vsaka gospodinjska vtičnica, teh pa je samo v Sloveniji 10 milijonov. Tudi javnih postaj bo kmalu več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Aston_11 ::
eventyrer ::
jatode ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Ker ti gre statistika slabo, velja to samo v primeru vedno polnega tanka elektrike. Če tega ni, bo v praksi 1x tedensko ali bolj pogosto el. tank treba polniti izven reda. Vendar ker si to ti, in ker si očitno neke vrste avtist, je znano, da imaš neverjetno sposobnost odmišljanja problemov, ki motijo tvoj logičen sklep. Irealno torej in neživljenjsko. FDV pač ni nek presežek faksa.
Ne, statistika mi gre dobro. Tank elektrike je poln vsako jutro ker se je napolnil čez noč. Možnost polnjenja čez noč ima 80 % slovencev. V prihodnosti ko bodo še polnilnice pred bloki blizu 100 %. Če nimaš možnosti polnjenja doma, potem o električnem avtomobilu ne razmišljaj če hočeš biti bolj kumot kot sedaj z naftnim. Nisem avtist in ne odmišljam nobenih problemov, povedal sem ti tako kot je. Nimam fdvja.
Sumim da je jatode pač prodajalec tesel (oziroma nekih električnih avtomobilov) in tule samo vadi avtomatizirane odgovore s katerimi proba kupce prepričat da naj kupijo električen avto.
Motiš se, ne prodajam ničesar. Je pa dejstvo da znam videti da je prihodnost avtomobilizma električna, kar nekateri niste sposobni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Unchancy ::
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
1. Imam dizla. V bistvu imamo dva enakovredna dizla doma, oba velika, relativno nova.
2. 170 grem minimalno po avtocesti. Rajši 180-190. Doseg elektro jajčk se pri takšni hitrosti zmanjša na doseg kosilnice.
O udobju rajši ne bi, v tem cenovnem rangu so na elektriki dosegljive zgolj kante.
Seveda je jasno da se motiš, Tesla ima pri 180 km/h še vedno 250 km dosega, stestirano. 5:30 na posnetku, pri 120 km/h pa kar 450 km dosega:
V cenovnem rangu moraš upoštevati vse stroške, tudi stroške bencina in servisov kajti tudi to plačaš (ali ti to mama plača morda?). Če upoštevaš vse stroške so električni avtomobili precej cenejši.
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Hint, bencinskih črpalk je več.
Drops mic.
Polnilnih mest za električne avtomobile je več, kajti polnilno mesto je lahko vsaka gospodinjska vtičnica, teh pa je samo v Sloveniji 10 milijonov. Tudi javnih postaj bo kmalu več.
Na doseg 250 km se samo nasmehnem, pri hitrosti 120 km/h na avtocesti si pa pulim lase, če traja dlje kot minuto.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Aston_11 ::
Tank elektrike je poln vsako jutro ker se je napolnil čez noč.Kaj blodiš? Tank elektrike se sam popolnoma nič ne napolni čez noč. Noč ni sprožilec polnjenja tanka elektrike. Jebenti FDV, prav nič ne razumete.
Nimam fdvja.Potem čisto na pamet bluziš. Kar nekaj. Skiro v hiši, brez fdv-ja, pa kao nek poznavalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
jatode ::
Seveda je jasno da se motiš,In da se ti zmišljuješ in daješ idealne podatke. TOrej polna baterija, nič snega, nič gužve, brez klime, po možnosti polna baterija od telefona, da doda nekaj žusa. V realnosti se pa voziš s skirojem in baterije ne polniš redno, razen če si avtist.
Motiš se, nič si ne zmišljujem, povedal sem ti realne podatke. Polna baterija je vsak dan ker se napolni čez noč. V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje. Noben ni rekel brez klime, tudi pozimi z ogrevanjem je doseg še vedno več kot zadosten za vsakodnevne vožnje (za zimsko smučanje če greš kam zelo daleč pa tudi 20 minutni postanek na polnilnici ni tak big deal kot si ti predstavljaš).
eventyrer ::
Motiš se, ne prodajam ničesar. Je pa dejstvo da znam videti da je prihodnost avtomobilizma električna, kar nekateri niste sposobni.
Mah seveda se motiš, to so zgolj sanje ljudi preteklih 100 let. Realnost še vedno smrdi po bencinu.
To, da se motiš je povsem samoumevno in logično. Motiš se.
Polna baterija je vsak dan ker se napolni čez noč.
aha, polni pa jo kar svetloba lune avtomatično?
[V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje.
morda leta 3000.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Aston_11 ::
eventyrer ::
WizzardOfOZ ::
V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje.
Že danes vse seva. V prihodnosti bo pa še bolj, če boš povsod brezžično polnil. Pa ti veš kako slabo je to za človeka?
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
jatode ::
Ne drži, ni razlog kakršenkoli požar
In ti si praviš inženir. :)
Jasno je da se ne spoznaš, dejstvo je da ID.3 ima zadosten praznilni tok v baterijah da bi ohranjal precej večjo hitrost kot je sedaj blokada na 160 km/h. Razlog je večja poraba energije pri višji hitrosti. Logika Volkswagna ki je naredil ta model je pač da bodo kupci bolj zadovoljni če bodo vozili 130 km/h in bo doseg večji, kot pa da jih da možnost da vozijo hitreje in je doseg manjši. Če je pa ta logika Volkswagna pravilna pa je nova debata, jaz bi rekel da ni. Tesla jim to dokazuje.
WizzardOfOZ ::
Mislim, na fdv-ju očitno štartajo z domnevo, da se izpita ne da pasti.
Tam lahko padeš samo po stopnicah. Zato jim sedaj delajo faks, kjer ne bo stopnic.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
eventyrer ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mislim, na fdv-ju očitno štartajo z domnevo, da se izpita ne da pasti.
Tam lahko padeš samo po stopnicah. Zato jim sedaj delajo faks, kjer ne bo stopnic.
Pa še to zgolj namerno ko želiš nekoga nečesa obtožiti. Recimo kak nasproten spol or smth.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS, E-tron GT in Porche še vedno precej slabša od Tesle.
Torej v tem primeru ti tvoj argument glede polnjenja doma ne ustreza vec?
Sicer pa, mislis mogoce na mrezo polnilnic, ki se odpira za vse?
BTW, kako se da v Nemciji to lepo urediti:
As the finishing touches are put on Giga Berlin, officials in Germany are asking Tesla to open up the Supercharger network to other automakers.
The request was made by the Federal Transport Minister Andreas Scheuer. In an interview with Neue Osnabrücker Zeitung (NOZ), Scheuer said he has been in direct contact with Tesla over the matter.
vir
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
D3m ::
Logika Volkswagna ki je naredil ta model je pač da bodo kupci bolj zadovoljni če bodo vozili 130 km/h
Narobe.
Logika VW je v kompromisu materialov, ki so na voljo. :)
Utk ::
As the finishing touches are put on Giga Berlin, officials in Germany are asking Tesla to open up the Supercharger network to other automakers.
Zakaj, če so hitre polnilnice itak brez veze?
Musk je že davno nazaj povabil vse, da se priključijo superchargerjem. Bojo pa morali izpolnit kak pogoj.
Torej v tem primeru ti tvoj argument glede polnjenja doma ne ustreza vec?
Nekateri rabijo eno, nekateri drugo, nekateri oboje. Če se voziš po avtocesti, ne moreš imet BEV, ker ga ne moreš polnit v 10. štuku. Če se voziš po mestu, nočeš dat 60 jurjev za teslo. Pač odvisno kak izgovor rabiš, da BEV ni zate.
codeMonkey ::
Musk je že davno nazaj povabil vse, da se priključijo superchargerjem. Bojo pa morali izpolnit kak pogoj.
Ne zavajaj. Musk je ponudil, da se prikljucijo, na njegov zaprt sistem, ampak v zameno za prosto uporabo patentov. In to v casu, ko se je izdelal mednarodni standard za to zadevo :)
In zakaj pogoj? A denar ni dovolj: https://insideevs.com/news/522126/tesla...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
jatode ::
Kanta je tvoj bencinar, električni je superioren njemu. 170 km/h da greš po avtocesti? Tudi z večino električnih lahko greš toliko in še precej več.
1. Imam dizla. V bistvu imamo dva enakovredna dizla doma, oba velika, relativno nova.
2. 170 grem minimalno po avtocesti. Rajši 180-190. Doseg elektro jajčk se pri takšni hitrosti zmanjša na doseg kosilnice.
O udobju rajši ne bi, v tem cenovnem rangu so na elektriki dosegljive zgolj kante.
Seveda je jasno da se motiš, Tesla ima pri 180 km/h še vedno 250 km dosega, stestirano. 5:30 na posnetku, pri 120 km/h pa kar 450 km dosega:
V cenovnem rangu moraš upoštevati vse stroške, tudi stroške bencina in servisov kajti tudi to plačaš (ali ti to mama plača morda?). Če upoštevaš vse stroške so električni avtomobili precej cenejši.
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS še vedno precej slabša od Tesle.
aha torej razpoložljivost polnilnic je kar na lepem važna. Zanimivo.
Je važna za dolga potovanja izven dosega avtomobila (v praksi enkat na leto pri večini ljudi).
Hint, bencinskih črpalk je več.
Drops mic.
Polnilnih mest za električne avtomobile je več, kajti polnilno mesto je lahko vsaka gospodinjska vtičnica, teh pa je samo v Sloveniji 10 milijonov. Tudi javnih postaj bo kmalu več.
Na doseg 250 km se samo nasmehnem, pri hitrosti 120 km/h na avtocesti si pa pulim lase, če traja dlje kot minuto.
250 km dosega je pri hitrosti 180 km/h, toliko običajni ljudje ne vozijo v praksi. Pri 130 km/h kolikor je omejitev je stestiranega dosega 410 km/h, poglej si teste na Youtubu in se čudi. Tako 250 km, kot 410 km pa je več kot zadosti za vse vsakodnevne vožnje, zelo redko rabiš daljši doseg (morda 1x na leto ko greš na dopust), takrat pač uporabiš 20 minutni postanek na polnilnici, it is not a big deal.
Tank elektrike je poln vsako jutro ker se je napolnil čez noč.Kaj blodiš? Tank elektrike se sam popolnoma nič ne napolni čez noč. Noč ni sprožilec polnjenja tanka elektrike. Jebenti FDV, prav nič ne razumete.
Nimam fdvja.Potem čisto na pamet bluziš. Kar nekaj. Skiro v hiši, brez fdv-ja, pa kao nek poznavalec.
Ti se kar zajebavaj. Ko prideš domov kabel priključiš v avto, vzame ti samo 10 sekund. Kmalu bo zadeva brezžična, torej zapelješ v garažo in se polnjenje avtomatsko prične. FDV pri tebi, ne pri meni. Imam fakulteto iz tehničnega področja.
120-kW Wireless Charging Proves 97% Efficient
https://insideevs.com/news/340478/120-k...
Wireless Charging At 120kW By Electromagnetic Induction
https://cleantechnica.com/2018/11/06/wi...
Motiš se, ne prodajam ničesar. Je pa dejstvo da znam videti da je prihodnost avtomobilizma električna, kar nekateri niste sposobni.
Mah seveda se motiš, to so zgolj sanje ljudi preteklih 100 let. Realnost še vedno smrdi po bencinu.
To, da se motiš je povsem samoumevno in logično. Motiš se.
Polna baterija je vsak dan ker se napolni čez noč.
aha, polni pa jo kar svetloba lune avtomatično?
[V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje.
morda leta 3000.
Ne, ne motim se. Prepoved za nove bencinske avtomobile je v Sloveniji postavljena na leto 2030, v celotni Evropski uniji pa na 2035. Motiš se ti. Če danes ne vidiš da gre celotna avtomobilska industrija v smer električnih avtomobilov, potem si pač slep.
Sicer pa saj ne prepoveduje samo EU, tudi države same prepovedujejo: Norveška že leta 2025, Slovenija leta 2030 in še mnoge druge države.
Poleg tega pa tudi vsi večji proizvajalci SAMI napovedujejo konec proizvodnje in prodaje naftnih avtomobilov:
Audi zadnji izdan naftni avtomobil 2026, konec prodaje 2033:
https://www.motorauthority.com/news/113...
https://www.reuters.com/business/autos-...
Audi to end combustion engine production in 2033 - only EVs to be launched from 2026
https://www.evo.co.uk/audi/204138/audi-...
Stellantis ( Jeep, Chrysler, Fiat, Peugeot, Citroen in Opel) 2025:
https://apnews.com/article/europe-techn...
Ford 2030:
Ford to go all-electric in Europe by 2030
https://www.bbc.com/news/business-56084...
Volkswagen 2035:
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Fiat 2030:
https://www.motorauthority.com/news/113...
General motors 2035:
https://www.nbcnews.com/business/autos/...
Volvo 2030:
https://www.cbsnews.com/news/volvo-gas-...
https://www.media.volvocars.com/global/...
"There is no long-term future for cars with an internal combustion engine," said Henrik Green, Volvo's chief technology officer."
https://apnews.com/article/volvo-electr...
Ni prihodnosti za nafne avtomobile, to je dejstvo.
aha, polni pa jo kar svetloba lune avtomatično?
Ne, polni jo polnilna postaja v tvoji hiši. Vsa kar rabiš je 10 sekund da kabel vštekaš. Kmalu še tega ne bo treba in bo brezžično.
morda leta 3000.
120 kW brezžično polnjenje že obstaja in to tako z 97 % izkoristkom. Še nekaj let in bo to tudi v komercialnih avtomobilih.
Polna baterija je vsak dan ker se napolni čez noč. V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje.Kot da bi razlagal otroku. Kako po tvoje se baterija sama napolni čez noč? In kaj če se ne? Mislim, na fdv-ju očitno štartajo z domnevo, da se izpita ne da pasti.
Kar zajebavaj se iz sebe, sem ti že povedal da se motiš. Nimam FDVja, ne sklepaj po sebi.
Noben ni rekel brez klime, tudi pozimi z ogrevanjem je doseg še vedno več kot zadosten za vsakodnevne vožnje
TVOJO vsako dnevno vožnjo. Očitno še nisi videl rush-hourja na avtocesti zjutraj ko se ljudje vozijo do 100 km daleč v službo vsak dan.
Ne, vsakodnevno vožnjo 98 % ljudi! 100 km ni noben problem za EV. Poglej statistike statističnega urada. 98 % ljudi se vozi pod 300 km v službo, kar ni noben problem za električne avtomobile, kajti današnji modeli imajo po 500 km dosega (že naslednje leto pa je napovedan model z 1000 km dosega, googlaj NIO ET7).
Dnevna mobilnost potnikov, 2017
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
NEW MODELS
2022 Nio ET7 revealed for China with 1000km electric range
https://www.drive.com.au/news/2022-nio-...
WizzardOfOZ je izjavil:
V prihodnosti bo to celo brezžično polnjenje.
Že danes vse seva. V prihodnosti bo pa še bolj, če boš povsod brezžično polnil. Pa ti veš kako slabo je to za človeka?
Ni, ker je sevanje omejeno samo v 15 centimeterskem gapu med polnilnico in induktivnim sprejemnikom na dnu avtomobila, človek ne pride blizu. Sicer pa zaradi mene tudi če kabel ostane, 10 sekund ne bo nobenega konec. Sploh zato ker je 10 sekund precej manj kot 5 minutni postanek na bencinski črpalki.
WizzardOfOZ je izjavil:
Mislim, na fdv-ju očitno štartajo z domnevo, da se izpita ne da pasti.
Tam lahko padeš samo po stopnicah. Zato jim sedaj delajo faks, kjer ne bo stopnic.
Ne sklepaj po sebi. Na FDVju nisem nikoli bil. Imam tehnični faks.
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Tesle ki so najboljši električni avtomobili kar se uporabniške izkušnje tiče
Ce cisto zanemaris Mercedes EQS :)
Ne, mreža polnilnic in enostavnost polnjenja je za Mercedes EQS, E-tron GT in Porche še vedno precej slabša od Tesle.
Torej v tem primeru ti tvoj argument glede polnjenja doma ne ustreza vec?
Sicer pa, mislis mogoce na mrezo polnilnic, ki se odpira za vse?
BTW, kako se da v Nemciji to lepo urediti:
As the finishing touches are put on Giga Berlin, officials in Germany are asking Tesla to open up the Supercharger network to other automakers.
The request was made by the Federal Transport Minister Andreas Scheuer. In an interview with Neue Osnabrücker Zeitung (NOZ), Scheuer said he has been in direct contact with Tesla over the matter.
vir
Lej vsekakor obstajajo tudi drugi električni avtomobili poleg Tesle ki imajo ravno tako v redu uporabniško izkušnjo (oziroma bodo meli po tem ko jim bo Tesla omogočila da se bodo lahko polnili na njihovih polnilnicah). Kar sem ti hotel povedati je samo to da je povprečno zadovoljstvo povprečja vseh električnih avtomobilov manjše kot pa povprečno zadovoljstvo lastnikov Tesle, ker pač obstajajo razni stari NIssan Leafi ki se počasi polnijo in podobno. Argument o polnjenju doma še vedno drži za 98 % ljudi, za 2 % ljudi ki pogosto delajo 500 kilometrske in večje razdalje pa je pomembnost javnih polnilnic večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Aston_11 ::
jatode ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Aston_11 ::
98 % ljudi se vozi pod 300 km v službo, kar ni noben problem za električne avtomobile,Z ICE lahko greš večkrat po 300 in to ponoviš recimo v istem dnevu večkrat. Če hočeš. Če ti je želja. Če nisi vezan na nek 10 sekundni kabel, ki je kot sidro za čez noč.
Seveda ne in seveda se ne. Preberi kaj piše. Piše da ti rabiš 10 sekund da priklopiš kabel. :) No pa saj vem da trolaš.
Kaj bom s 10 sekund priklopljenim kablom? Še pozna se ne. Trolaš ti, ko pišeš, da je to dovolj. Ni. Po 10 sekundah ga lahko nazaj ven iztakneš, čisto vseeno je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Unchancy ::
250 km dosega je pri hitrosti 180 km/h, toliko običajni ljudje ne vozijo v praksi. Pri 130 km/h kolikor je omejitev je stestiranega dosega 410 km/h, poglej si teste na Youtubu in se čudi. Tako 250 km, kot 410 km pa je več kot zadosti za vse vsakodnevne vožnje, zelo redko rabiš daljši doseg (morda 1x na leto ko greš na dopust), takrat pač uporabiš 20 minutni postanek na polnilnici, it is not a big deal.
Res ne bi razglabljal, kaj počnejo teoretični "običajni ljudje". Meni je napisano pomembno in si ne bom pustil vzeti brez boja.
You can take my diesels from my cold dead hands!
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
karafeka ::
Če danes ne vidiš da gre celotna avtomobilska industrija v smer električnih avtomobilov, potem si pač slep.
Poleg tega pa tudi vsi večji proizvajalci SAMI napovedujejo konec proizvodnje in prodaje naftnih avtomobilov:
Celotna avtomobilska industrija gre v smer podražitve čisto vsega kar je povezano z avti. Cene avtov, elektrike, goriva, rezervnih, potrošnih delov. Jaz si take prihodnosti ne želim. Ne da si tega ne bi mogel privoščiti, ampak napredek (inovacije) bi moral biti ravno obraten, da se boljše stvari dela ceneje, ne pa da na vsakem koraku lupijo kupce.
Aston_11 ::
Aston_11 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 251402 (13045) | DamijanD |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15988 (15167) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23871 (21754) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33429 (29960) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24424 (22461) | bluefish |