Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
eventyrer ::
Na koncu je itak pomembna zgolj uporabnost avtomobila. Nobeni pospeški, noben izgled avta, noben luksuz.
Dokler se električnih avtov ne da polniti če ne živiš v lastni hiši z garažo ali zunanjim električnim priključkom in dokler ni zagotovljeno da lahko z električnim avtom v enem dnevu prideš iz Kopra v Maribor in nazaj v Koper je električen avto precej neuporaben za uporabo kot "edini avto pri hiši".
Kdor pa ima denra za nakup RIMACa (ki bo najbrž daleč najboljši avto na svetu), pa si najbrž lahko privošči še kakšno Pando kot dodaten avto.
Dokler se električnih avtov ne da polniti če ne živiš v lastni hiši z garažo ali zunanjim električnim priključkom in dokler ni zagotovljeno da lahko z električnim avtom v enem dnevu prideš iz Kopra v Maribor in nazaj v Koper je električen avto precej neuporaben za uporabo kot "edini avto pri hiši".
Kdor pa ima denra za nakup RIMACa (ki bo najbrž daleč najboljši avto na svetu), pa si najbrž lahko privošči še kakšno Pando kot dodaten avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Jaz tudi lahko skočim 10 metrov v višino, če hočem. Ampak nočem.
Ne moreš. Električni avto pa te pusti zadaj na semaforju če hoče.
Električarji so neudobna jajca s trdim vzmetenjem in visoko inercijo. Teža 300 kg višja od ICE ekvivalentov.
Niti podrazno. Kaj ima veze če je električni 300 kg težji (dostikrat še to ni če ne izbereš verzije z največjo baterijo)? Dirkalni krog še vedno odpelje hitreje. V vsakdanju uporabi je prehitevanje z električnim avtom otročje lahko, sekunda in si mimo.
Cene smešne, doseg smešen, izbor vozil je pa v glavnem SUV kante.
1. Cene: res je da v povprečju kar se nakupne cene tiče stanejo več, vendar je strošek lastništva veliko nižji zaradi 8x cenejšega goriva in servisov. Obstajajo pa tudi poceni električni avtomobili. Najbolj prodajan električni avto na svetu te nov stane samo 4 jurje. Povprečna nakupna cena se bo izenačila v parih letih glede na projekcije (je pa že danes cenejši če šteješ gorivo+servisi+nakupna cena).
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
2.Ti si smešen, doseg je pri današnjih modelih tudi po 500 km, kar je več kot zadosti za normalno uporabo (sploh zato ker je možnost hitrega 15 minutnega polnjenja), prihodnje leto pride na trg model z 1000 km dosega (Nio ET7).
3.Izbor je precejšen, na izbiro imaš 183 različnih modelov, od SUVOV do limozin, celo karavan se najde notri. Bo pa z leti se število modelov še povečalo.
https://ev-database.org/#sort:path~type...
jatode ::
Kaj vam pomaga pospešek, če je končna hitrost EV 165 Km/h :)
Končna je 263 km/h pri Tesli model 3 P, ter 320 km/h pri Modelu S plaid. Končno hitrost omejujejo samo nekateri proizvajalci, nekateri pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Kaj vam pomaga pospešek, če je končna hitrost EV 165 Km/h :)
Končna je 263 km/h pri Tesli model 3 P, ter 320 km/h pri Modelu S plaid. Končno hitrost omejujejo samo nekateri proizvajalci, nekateri pa ne.
Kar je uporabno zgolj na dirkališču, recimo Nurburgringu, pa še tam te bo najbrž prehitel nek profesionalni dirkač ki se zabava v 20 let stari Seat Ibizi ali pa VW Lupotu, ti pa boš molil da ne boš počohal ograje ker brutalno močnega električnega avta itak nisi sposoben obvladat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Moj ogromni dizel s 1000 km dosega je prehitel tri tesle, ki so se furale kot po jajcah na avtocesti. Kaj jim koristijo teoretični pospeški, če si ne upajo pospešit, ker drugače se bo treba ustavit na polnilnici in zagonit pol ure.
Jasno je da nimaš pojma, Tesle ti še nisi vozil niti za minuto! :) Realnega dosega tudi pri naglih pospeševanjih je preko 400 km, pri bolj umirjeni vožnji pa 500 km. Vse to je več kot zadosti za vsakodnevno uporabo.
zagonit pol ure.
Jasno je da lažeš. Tesle se nafilajo za dodatnih 300 km (do 60 %) v samo 15 minutah.
Tesla Model 3 Long Range- V3 Supercharging 250kW - 2% to 100% - How fast can it charge?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Jasno je da lažeš. Tesle se nafilajo za dodatnih 300 km (do 60 %) v samo 15 minutah.
Tesla Model 3 Long Range- V3 Supercharging 250kW - 2% to 100% - How fast can it charge?
samo če imaš hudo močno vtičnico na voljo.
Kje dafuq misliš da boš dobil 250 kW linijo? Ali pa morda 5 takih linij da boš 5 Tesel hkrati polnil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Jasno je da lažeš. Tesle se nafilajo za dodatnih 300 km (do 60 %) v samo 15 minutah.
Tesla Model 3 Long Range- V3 Supercharging 250kW - 2% to 100% - How fast can it charge?
samo če imaš hudo močno vtičnico na voljo.
To so javne polnilne postaje, vtičnico se pa uporablja doma pri filanju čez noč kjer je vseeno če se napočni v 15 minutah ali pa v 8 urah, važno je da je zjutraj polna.
eventyrer ::
Kje misliš da boš dobil javno polnilno postajo ki zmore tako moč?
Si sploh predstavljaš kako brutalno močna linija je to?
Pričakuješ da bodo postavili take hitre polnilne postaje na Jesenicah, Ljubljani, Mariboru, Kopru, Novemu mestu in še kje vmes? Resno?
Si sploh predstavljaš kako brutalno močna linija je to?
Pričakuješ da bodo postavili take hitre polnilne postaje na Jesenicah, Ljubljani, Mariboru, Kopru, Novemu mestu in še kje vmes? Resno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Kje dafuq misliš da boš dobil 250 kW linijo? Ali pa morda 5 takih linij da boš 5 Tesel hkrati polnil?
Marsikod še precej več dobiš, Slovenske polnilnice Ionity imajo celo 350 kWh.
eventyrer ::
Kje dafuq misliš da boš dobil 250 kW linijo? Ali pa morda 5 takih linij da boš 5 Tesel hkrati polnil?
Marsikod še precej več dobiš, Slovenske polnilnice Ionity imajo celo 350 kWh.
Bravo, v Kopru in v Ljubljani jo imaš in ena je na glavni cesti proti Reki za tujce ki potujejo čez našo državo. Hudo uporabno ja.
jatode ::
Kje misliš da boš dobil javno polnilno postajo ki zmore tako moč?
Tako je, dejstvo je da boš dobil.
Si sploh predstavljaš kako brutalno močna linija je to?
Seveda si. Očitno še nisi videl porabnikov večjih od tvoje gospodinjske pečice.
Pričakuješ da bodo postavili take hitre polnilne postaje na Jesenicah, Ljubljani, Mariboru, Kopru, Novemu mestu in še kje vmes? Resno?
Vsekakor. Marsikod po Sloveniji so že 350 KW Ionity polnilnice (Tesla se trenutno polni samo 250 kW).
eventyrer ::
jatode ::
Kje dafuq misliš da boš dobil 250 kW linijo? Ali pa morda 5 takih linij da boš 5 Tesel hkrati polnil?
Marsikod še precej več dobiš, Slovenske polnilnice Ionity imajo celo 350 kWh.
Bravo, v Kopru in v Ljubljani jo imaš in ena je na glavni cesti proti Reki za tujce ki potujejo čez našo državo. Hudo uporabno ja.
Ne, hitrih polnilnic imaš po Sloveniji mnogo. https://www.plugshare.com/
Marsikod po Sloveniji so že 350 KW Ionity polnilnice (Tesla se trenutno polni samo 250 kW).
ne laži. 3 imaš na neuporabnih lokacijah.
Ne lažem, lažeš ti, polnilnic 350 kW Ionity imaš 4, ne pa 3. Dokaz da lažeš.
https://ionity.eu/#
Imaš pa ostalih hitrih polnilnic blizu 50 v Sloveniji. In število se povečuje iz meseca v mesec.
https://www.plugshare.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
D3m ::
Moj ogromni dizel s 1000 km dosega je prehitel tri tesle, ki so se furale kot po jajcah na avtocesti. Kaj jim koristijo teoretični pospeški, če si ne upajo pospešit, ker drugače se bo treba ustavit na polnilnici in zagonit pol ure.
Jasno je da nimaš pojma, Tesle ti še nisi vozil niti za minuto! :) Realnega dosega tudi pri naglih pospeševanjih je preko 400 km, pri bolj umirjeni vožnji pa 500 km. Vse to je več kot zadosti za vsakodnevno uporabo.
zagonit pol ure.
Jasno je da lažeš. Tesle se nafilajo za dodatnih 300 km (do 60 %) v samo 15 minutah.
Tesla Model 3 Long Range- V3 Supercharging 250kW - 2% to 100% - How fast can it charge?
Pusti Teslo. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
jatode ::
Kaj vam pomaga pospešek, če je končna hitrost EV 165 Km/h :)
Končna je 263 km/h pri Tesli model 3 P, ter 320 km/h pri Modelu S plaid. Končno hitrost omejujejo samo nekateri proizvajalci, nekateri pa ne.
Kar je uporabno zgolj na dirkališču, recimo Nurburgringu, pa še tam te bo najbrž prehitel nek profesionalni dirkač ki se zabava v 20 let stari Seat Ibizi ali pa VW Lupotu, ti pa boš molil da ne boš počohal ograje ker brutalno močnega električnega avta itak nisi sposoben obvladat.
Seveda se motiš. Ravno električni avtomobili so izredno uporabni v praksi na cesti pri prehitevanju. ;) Glede Nurburgringa pa električni avtomobili dosegajo ene najboljših časov (Rimac Nevera je celo na prvih mestih).
Moj ogromni dizel s 1000 km dosega je prehitel tri tesle, ki so se furale kot po jajcah na avtocesti. Kaj jim koristijo teoretični pospeški, če si ne upajo pospešit, ker drugače se bo treba ustavit na polnilnici in zagonit pol ure.
Jasno je da nimaš pojma, Tesle ti še nisi vozil niti za minuto! :) Realnega dosega tudi pri naglih pospeševanjih je preko 400 km, pri bolj umirjeni vožnji pa 500 km. Vse to je več kot zadosti za vsakodnevno uporabo.
zagonit pol ure.
Jasno je da lažeš. Tesle se nafilajo za dodatnih 300 km (do 60 %) v samo 15 minutah.
Tesla Model 3 Long Range- V3 Supercharging 250kW - 2% to 100% - How fast can it charge?
Pusti Teslo. :)
Zakaj bi jo pustil?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Ionity map na googlu kaže samo 3 polnilnice v Slovenmiji. Na spletni strani ki si jo dal pa mi zemljenvid ne dela niti v FF niti v Chromu.
irelevantno, dosegajo jih s profi vozniki ne z jatodami.
Zate je na Nurburgringu prav vseeno ali imaš Rimaca ali Fiat Tipota.
Debata o "pospeških" je smešna fantje.
Kaj vam pomaga pospešek, če je končna hitrost EV 165 Km/h :)
Končna je 263 km/h pri Tesli model 3 P, ter 320 km/h pri Modelu S plaid. Končno hitrost omejujejo samo nekateri proizvajalci, nekateri pa ne.
Kar je uporabno zgolj na dirkališču, recimo Nurburgringu, pa še tam te bo najbrž prehitel nek profesionalni dirkač ki se zabava v 20 let stari Seat Ibizi ali pa VW Lupotu, ti pa boš molil da ne boš počohal ograje ker brutalno močnega električnega avta itak nisi sposoben obvladat.
Seveda se motiš. Ravno električni avtomobili so izredno uporabni v praksi na cesti pri prehitevanju. ;) Glede Nurburgringa pa električni avtomobili dosegajo ene najboljših časov (Rimac Nevera je celo na prvih mestih).
irelevantno, dosegajo jih s profi vozniki ne z jatodami.
Zate je na Nurburgringu prav vseeno ali imaš Rimaca ali Fiat Tipota.
Debata o "pospeških" je smešna fantje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Očitno je da še nisi videl pospeškov električnih avtomobilov.
Smo vozili električne gokarte tak, da vemo.
Gokard ni enako avto.
Itak da sem že testiral. In ko sem se vsedel nazaj v svojega dizla, sem bil vesel, da se nisem odpeljal z električno SUV kanto domov.
Če smo že pri vrednostnih sodbah: kanta je dizel, električni je superioren dizelski kanti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Očitno je da še nisi videl pospeškov električnih avtomobilov.
Smo vozili električne gokarte tak, da vemo.
Gokard ni enako avto.
Itak da sem že testiral. In ko sem se vsedel nazaj v svojega dizla, sem bil vesel, da se nisem odpeljal z električno SUV kanto domov.
Če smo že pri vrednostnih sodbah: kanta je dizel, električni je superioren dizelski kanti.
Samo čas bo pokazal če so električni SUVi res uporabni za tipično SUV uporabo (vožnja po blatu, slabih cestah, zasneženih hribih), vleka težkih prikolic ali pa so uporabni zgolj za parkiranje pred Cankarjevim domom, za dejansko rabo SUVa pa bodo ljudje kupovali še Fiat Pando.
Teža EV je nekam visoka da bi si sploh drznil pomislit da bi s tem sploh probal zapeljat v blato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Unchancy ::
V mojem kraju imam več kot eno bencinsko, v krogu 20 km sploh ne vem koliko jih je. Za doseg 1000 km nafilam dizel notri v minuti. In ne rabim investirat še v polnilno postajo doma, ampak imam to outsourcano.
Teslo nabijem nekam.
Teslo nabijem nekam.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
eventyrer ::
V mojem kraju imam več kot eno bencinsko, v krogu 20 km sploh ne vem koliko jih je. Za doseg 1000 km nafilam dizel notri v minuti. In ne rabim investirat še v polnilno postajo doma, ampak imam to outsourcano.
Teslo nabijem nekam.
Tako baje misli večina ljudi ki kupi električen avto. Edino s hibridi, ki se sami polnijo so zadovoljni.
jatode ::
Moj ogromni dizel s 1000 km dosega je prehitel tri tesle, ki so se furale kot po jajcah na avtocesti. Kaj jim koristijo teoretični pospeški, če si ne upajo pospešit, ker drugače se bo treba ustavit na polnilnici in zagonit pol ure.
Spet ta 1000 kilometrski doseg ki ga v praksi ne rabiš. Električni avto lahko 1000 kilometrsko razdaljo VKLJUČNO z časom polnjenja naredi v 9 urah in 35 minutah, bencinski avto pa isto traso v 9 urah in 25 minutah, razlika je zanemarljiva, sploh glede na to da 1000 kilomersko turo narediš enkrat na par let ali pa še to ne.
Audi e-tron GT Sets New Record In Bjørn's 1,000 Km Challenge
https://insideevs.com/news/510678/audi-...
D3m ::
Zakaj bi jo pustil?
Ker, ko omenim, da imajo EVji omejitev končne hitrosti privlečeš na plano Teslo in s tem zavajaš ljudi.
:)
|HP EliteBook|R5 6650U|
jatode ::
Očitno je da še nisi videl pospeškov električnih avtomobilov.
Smo vozili električne gokarte tak, da vemo.
Gokard ni enako avto.
Itak da sem že testiral. In ko sem se vsedel nazaj v svojega dizla, sem bil vesel, da se nisem odpeljal z električno SUV kanto domov.
Če smo že pri vrednostnih sodbah: kanta je dizel, električni je superioren dizelski kanti.
Samo čas bo pokazal če so električni SUVi res uporabni za tipično SUV uporabo (vožnja po blatu, slabih cestah, zasneženih hribih), vleka težkih prikolic ali pa so uporabni zgolj za parkiranje pred Cankarjevim domom, za dejansko rabo SUVa pa bodo ljudje kupovali še Fiat Pando. Cena električnih je kljub večji nakupni ceni nižja kar se stroškov lastništva tiče.
Teža EV je nekam visoka da bi si sploh drznil pomislit da bi s tem sploh probal zapeljat v blato.
Če rabiš proper terenca za po blatu in offroad potem kupiš Ford F150 LIGHTNING electric, ali pa Teslo Cybertruck takrat ko bo zunaj. Velika večina pa SUVe ne uporabljajo za offroad, ampak jih kupijo ker se sedi visoko in podobne bedarije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
ma ja, tole ni debata ampak flame-war navdušenca brutalno dragih EV, ki jih primerja z dizelskimi avti ki stanejo nekje med 30 in morda 50.000 €.
rofl, ti pa nisi rovtar, drugač ne bi te neumnosti napisal.
Če rabiš proper terenca za po blatu in offroad potem kupiš Ford F150 LIGHTNING electric, ali pa Teslo Cybertruck takrat ko bo zunaj. Velika večina pa SUVe ne uporabljajo za offroad, ampak jih kupijo ker se sedi visoko in podobne bedarije.
rofl, ti pa nisi rovtar, drugač ne bi te neumnosti napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Cena Audi e-tron GT?
Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
začenjam sumiti da imamo debato z nekim najstnikom, ki je navdušen nad dragimi avti.
lp
lp
jatode ::
začenjam sumiti da imamo debato z nekim najstnikom, ki je navdušen nad dragimi avti.
lp
Niti podrazno. ;) Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. ;) Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
predstavljaj si da bi bli vsi idioti in vsi kupili električne avte.
Na relaciji 1000 km bi vsi avti rabili 30 minut za polnenje baterij.
kaos.
Evropska električna infrastruktura ne zmore takega napora. Ni možno. To je možno zgolj na Norveškem kjer imajo elektrike tolk da ne vedo kam z njo.
lp, fajn zagovarjaj EV še naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Zakaj bi jo pustil?
Ker, ko omenim, da imajo EVji omejitev končne hitrosti privlečeš na plano Teslo in s tem zavajaš ljudi.
:)
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
predstavljaj si da bi bli vsi idioti in vsi kupili električne avte.
Na relaciji 1000 km bi vsi avti rabili 30 minut za polnenje baterij.
kaos.
Niti podrazno. 1000 kilometrske relacije ljudje skoraj nikoli ne delajo, morda enkrat na 5 let v povprečju. Idioti so tisti ki v 2021 kupijo dizla. 99 % polnjenja poteka doma na domači vtičnici čez noč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Idioti so tisti ki v 2021 kupijo dizla.
Dizelskih motorjev sploh ni več možno dobit pri večini proizvajalcev. Vsi kupijo bencin ali bencinski hibrid.
Je videt da nisi kupoval avta v zadnjem času ali sploh nikdar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Evropska električna infrastruktura ne zmore takega napora. Ni možno. To je možno zgolj na Norveškem kjer imajo elektrike tolk da ne vedo kam z njo.
lp, fajn zagovarjaj EV še naprej.
Jasno je da se motiš:
If Gas Cars Are Banned, Can The Grid Handle Electric Cars?
Ne pozabi da 99 % polnjenja poteka lepo počasi doma preko noči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Unchancy ::
Zakaj bi jo pustil?
Ker, ko omenim, da imajo EVji omejitev končne hitrosti privlečeš na plano Teslo in s tem zavajaš ljudi.
:)
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Tudi mnogo cenejši električni avtomobili imajo še vedno odličen rezultat okoli 10 ur. Da rabiš pol ure več za 1000 kilometrsko potovanje ki ga opraviš enkrat na par let ni noben big deal. ;)
predstavljaj si da bi bli vsi idioti in vsi kupili električne avte.
Na relaciji 1000 km bi vsi avti rabili 30 minut za polnenje baterij.
kaos.
Niti podrazno. 1000 kilometrske relacije ljudje skoraj nikoli ne delajo, morda enkrat na 5 let v povprečju. Idioti so tisti ki v 2021 kupijo dizla. 99 % polnjenja poteka doma na domači vtičnici čez noč.
Jaz po avtocesti vozim minimalno 170. Še en razlog da ne maram elektro kante.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
D3m ::
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Slab izgovor. :)
ID.3 je top 160 km/h, kar je več tvegaš požar.
|HP EliteBook|R5 6650U|
eventyrer ::
Evropska električna infrastruktura ne zmore takega napora. Ni možno. To je možno zgolj na Norveškem kjer imajo elektrike tolk da ne vedo kam z njo.
lp, fajn zagovarjaj EV še naprej.
Jasno je da se motiš:
If Gas Cars Are Banned, Can The Grid Handle Electric Cars?
Ne pozabi da 99 % polnjenja poteka lepo počasi doma preko noči.
Samo če imaš hišo in če imaš pri hiši možnost polnenja EV.
Jaz nimam nobenega namena zidati zunanjo polnilno postajo za avto, garaže pa nimam.
Če ni polnilna postaja lepo zazidana pod nadstreškom ali v garaži pa je narejeno po cigansko in tega nočem videt.
Takega mnenja je najbrž 99% lastnikov hiš.
Ne zavajam. :) Omejitev na avtocesti je 130 km/h, večina EVjev gre krepko preko tega (tudi ne Tesla modeli).
Slab izgovor. :)
ID.3 je top 160 km/h, kar je več tvegaš požar.
ne skrbi, zdajle on sigurno googla neke specifikacije da bi ti pokazal kontra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
Na koncu je itak pomembna zgolj uporabnost avtomobila. Nobeni pospeški, noben izgled avta, noben luksuz.
Dokler se električnih avtov ne da polniti če ne živiš v lastni hiši z garažo ali zunanjim električnim priključkom in dokler ni zagotovljeno da lahko z električnim avtom v enem dnevu prideš iz Kopra v Maribor in nazaj v Koper je električen avto precej neuporaben za uporabo kot "edini avto pri hiši".
Kdor pa ima denra za nakup RIMACa (ki bo najbrž daleč najboljši avto na svetu), pa si najbrž lahko privošči še kakšno Pando kot dodaten avto.
Pospeški predstavljajo uporabnost avtomobila med prehitevanjem. In ne samo uporabnost, ampak tudi varnost (prej ko prehitiš, prej si nazaj na svojem pasu da ne tvegaš da ti nasproti kdo pripelje). Uporabnost električni avtomobilov se kaže tudi v enostavnosti filanja doma preko noči (nikamor ti ni treba hodit na črpalke), ter v 8x nižji ceni elektrike v primerjavi z nafto na kilometer.
Dokler se električnih avtov ne da polniti če ne živiš v lastni hiši z garažo ali zunanjim električnim priključkom
80 % ljudi v Sloveniji ima možnost polnjenja električnega avtomobila doma, danes. V prihodnosti bo blizu 100 % (ko se inštalirajo počasne polnilnice pred bloke).
dokler ni zagotovljeno da lahko z električnim avtom v enem dnevu prideš iz Kopra v Maribor in nazaj v Koper je električen avto precej neuporaben za uporabo kot "edini avto pri hiši".
To električni avtomobili zmorejo že nekaj let. Dandanes so lahko edini avto pri hiši. Poglej prvo minuto kjer ti pove točno to:
eventyrer ::
Jaz blazno rad z avtom potujem hudo daleč. Varianta 8.000-10.000 km v 14 do morda 21 dneh daleč.
Tudi v dežele kjer je 1 bencinska črpalka vsakih morda 250 do 500 kilometrov. EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Tudi v dežele kjer je 1 bencinska črpalka vsakih morda 250 do 500 kilometrov. EV so neuporabni, razen če živiš samo v mestu.
Če si ti sposoben v 1 dnevu narediti samo nekaj 100 kilometrov ne mislit da si vsi tako ozkogledi kot ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
D3m ::
Da ne boste mislili fantje.
Audi e-tron ima tudi top speed 160 km/h
Ne more, ker ima samo Teslo.
Audi e-tron ima tudi top speed 160 km/h
ne skrbi, zdajle on sigurno googla neke specifikacije da bi ti pokazal kontra.
Ne more, ker ima samo Teslo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
jatode ::
V mojem kraju imam več kot eno bencinsko, v krogu 20 km sploh ne vem koliko jih je. Za doseg 1000 km nafilam dizel notri v minuti. In ne rabim investirat še v polnilno postajo doma, ampak imam to outsourcano.
Teslo nabijem nekam.
To je irelevantno, saj 1000 kilometrov zelo redko narediš v enem dnevu. Električni avto se fila doma čez noč, čas ki ga porabiš za vklop kabla je 10 sekund, ti pa da nafilaš svojega bencinarja pa rabiš vsaj 5 minut, raje 10 minut. (vožnja na črpalko, stanje v vrsti, filanje, stanje v vrsti za plačilo, plačilo, vožnja nazaj).
Za ta benefit da lahko hitreje narediš 1000 kilometrsko tudo (kar v praksi skoraj nikoli ne delaš), seveda celo leto z bencinarjem plačuješ 8 € na 100 km, namesto da bi plačal 1 € na 100 km tako kot pri električnem avtu. Prav tako se voziš ne samo dražje, ampak tudi slabše (slabši pospeški, slabši navor).
Ionity map na googlu kaže samo 3 polnilnice v Slovenmiji. Na spletni strani ki si jo dal pa mi zemljenvid ne dela niti v FF niti v Chromu.
Kaj vam pomaga pospešek, če je končna hitrost EV 165 Km/h :)
Končna je 263 km/h pri Tesli model 3 P, ter 320 km/h pri Modelu S plaid. Končno hitrost omejujejo samo nekateri proizvajalci, nekateri pa ne.
Kar je uporabno zgolj na dirkališču, recimo Nurburgringu, pa še tam te bo najbrž prehitel nek profesionalni dirkač ki se zabava v 20 let stari Seat Ibizi ali pa VW Lupotu, ti pa boš molil da ne boš počohal ograje ker brutalno močnega električnega avta itak nisi sposoben obvladat.
Seveda se motiš. Ravno električni avtomobili so izredno uporabni v praksi na cesti pri prehitevanju. ;) Glede Nurburgringa pa električni avtomobili dosegajo ene najboljših časov (Rimac Nevera je celo na prvih mestih).
irelevantno, dosegajo jih s profi vozniki ne z jatodami.
Zate je na Nurburgringu prav vseeno ali imaš Rimaca ali Fiat Tipota.
Debata o "pospeških" je smešna fantje.
Seveda ni smešna. Pospeški so ključni pri vožnji po običajnih cestah pri prehitevanju. Če so pospeški dobri je nekoga na dvopasovnici možno prehiteti, če pa niso pa ga ni možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Vsak EV ima pospeške boljše od 140 konjskega bencinarja.
Debata je irelevantna in otročja.
Debata je irelevantna in otročja.
jatode ::
V mojem kraju imam več kot eno bencinsko, v krogu 20 km sploh ne vem koliko jih je. Za doseg 1000 km nafilam dizel notri v minuti. In ne rabim investirat še v polnilno postajo doma, ampak imam to outsourcano.
Teslo nabijem nekam.
Tako baje misli večina ljudi ki kupi električen avto. Edino s hibridi, ki se sami polnijo so zadovoljni.
Jasno je da lažeš. Raziskave kažejo da se motiš. Prevod: Ko greš enkrat na elektriko, nikoli več ne greš nazaj: statistike kažejo da man kot 1 % lastnikov električnih avtov pravi da bo še kdaj vozilo bencinarje/dizle.
Once you go electric, you don’t go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
ma ja, tole ni debata ampak flame-war navdušenca brutalno dragih EV, ki jih primerja z dizelskimi avti ki stanejo nekje med 30 in morda 50.000 EUR.
Če rabiš proper terenca za po blatu in offroad potem kupiš Ford F150 LIGHTNING electric, ali pa Teslo Cybertruck takrat ko bo zunaj. Velika večina pa SUVe ne uporabljajo za offroad, ampak jih kupijo ker se sedi visoko in podobne bedarije.
rofl, ti pa nisi rovtar, drugač ne bi te neumnosti napisal.
Električni avto te na dolgi rok stane manj kot tvoj bencinar. Če ne bi bil neumen, potem bi vedel da tudi tvoja dizelska kanta za jurja požre 30.000 EUR več kot bi pa električni avto v 20 letih na račun bencina in servisov. Okoli 10 urne čase dosegajo tudi cenejši električni avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
To pomeni da vsaka peta Tesla ki jo vidite na cesti si želi da bi imela vašega bencinarja.
Let that sink in for a bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
jatode ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
Kar pomeni da jih 80 % ostane. In to velja za Ameriko kjer je bencin skoraj zastonj. V Evropi pa velja da ostane 99 %. Ti pa si prej lagal da jih večina ni zadovoljnih, je pa ravno obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
Kar pomeni da jih 80 % ostane. In to velja za Ameriko kjer je bencin skoraj zastonj. V Evropi pa velja da ostane 99 %.
Kar uživaj v svojem EV. Jaz bom na bencinu dokler se ga bo dalo kupit.
jatode ::
18 do 20% lastnikov EV se takoj po lastninjenju prvega EV vrne nazaj na fosilna goriva.
https://thehill.com/changing-america/su...
https://www.businessinsider.com/electri...
To pomeni da vsaka peta Tesla ki jo vidite na cesti si želi da bi imela vašega bencinarja.
Let that sink in for a bit.
To pomeni da 4 od 5 Tesel ne bo nikoli povohalo več bencinarja. Let that sink in for a bit. In to velja za Ameriko kjer je bencin skoraj zastonj. V Evropi pa velja da ostane 99 %.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
eventyrer ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 252965 (1330) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16046 (15225) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23905 (21788) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33514 (30045) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24453 (22490) | bluefish |