Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
Nostradamus_ ::
Podpiram v smislu, da naj se denar, ki bi ga namenili za subvencije, rajši nameni za nov železniški križ in za subvencioniranje cestnega javnega prometa. Dejansko bi s tem lahko na veliko bolj vzdržen način dosegli tako zmanjšanje lokalnih kot tudi emisij na nivoju države.
Tistih par miljonov subvenciji ni niti za 1 km železniške proge in ni niti prdec v primerjavi z tem koliko bi stal nov železniški križ (ene 10 miljard, ali če hočeš z drugimi besedami: 10 tisoč miljonov). Aston: raziskave so jasne, dizli so zelo škodljivi za zdravlje, še bolj od cigaret. Poleg tega deluje osnenažen zrak na vse ljudi, cigareti pa samo na tiste, kateri se po lastni volji ODLOČIJO kaditi. Na onesnažen dan ko ni vetra in se zgosti svinarija v zraku ima zrak ekvivalenten učinek kot 63 pokajenih cigaret na dan. To je samo kar se saj tiče, dizlovi izpuhi so škodljivi še zaradi vseh drugih rakotvornih snovi poleg saj.
Dejansko bi s tem lahko na veliko bolj vzdržen način dosegli tako zmanjšanje lokalnih kot tudi emisij na nivoju države.
Niti slučajno. Tistih par miljonov subvencij za električne avte ne bi bilo zadosti niti za 1 km proge. Suma sumarum z podporo električnim avtom zmanjšamo emisije bolj na en vložen evro. Se pa strinjam da je treba elektrificirati proge na slovenskem železniškem omrežju, ampak z parimi miljoni ki gredo za dubvencijie električnim avtom ne bi dosti naredili pri progah, bi rabil kar konkretno večji znesek.
Kdor bo čez15-20 let rabil avtomobil za lokalne vožnje, bo električnega lahko dobil poceni tudi brez subvencije. Do takrat pa naj si ga kupi sam ali uporablja obstoječega, saj so povsem legalni.
Subvencije pospešijo prehod na avtomobile ki zdravlju škodijo 10x manj od dizlov. Brez njih bo prehod počasnejši, nastala škoda za zdravlje ljudi zaradi dizlov pa večja.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
KAVINSKY ::
Nostradamus_ je izjavil:
Električna kona tehta samo 20 kg več od dizelske Kona vrjante.
To se mi je zdelo malo bučke in sem šel gledati podatke.
Kona, 4x4, 1.6crdi automatik res tehta samo 20kg manj kot električna kona z prednjim pogonom in manjšo baterijo.
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Električna kona tehta samo 20 kg več od dizelske Kona vrjante.
To se mi je zdelo malo bučke in sem šel gledati podatke.
Kona, 4x4, 1.6crdi automatik res tehta samo 20kg manj kot električna kona z prednjim pogonom in manjšo baterijo.
Niso bučke, pri koni z manjšo baterijo je razlike med električno in dizelsko kono 25 kg, pri koni z večjo baterijo pa 142 kg, Je teža relativno precej podobna.
Električna Kona manjša baterija;1535 kg
Električna Kona večja baterija;1760 kg
Dizelska kona : 1510 kg kg
Razlike je od 25 kg do 250 kg (odvisno od izvedbe), kar se praktično nič ne pozna na obremenitvi ceste.
https://www.auto-data.net/en/hyundai-ko...
https://ev-database.org/car/1239/Hyunda...
https://ev-database.org/car/1204/Hyunda...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.To boš sigurno našel podatke. Koliko Ljubljanskega zraka moraš podihati, da spraviš v pljuča toliko svinjarije kot s 1 cigaretom?
Torej?
Valvoline ::
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.To boš sigurno našel podatke. Koliko Ljubljanskega zraka moraš podihati, da spraviš v pljuča toliko svinjarije kot s 1 cigaretom?
Torej?
Sem že odpisal. Poglej za nazaj.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Podpiram v smislu, da naj se denar, ki bi ga namenili za subvencije, rajši nameni za nov železniški križ in za subvencioniranje cestnega javnega prometa. Dejansko bi s tem lahko na veliko bolj vzdržen način dosegli tako zmanjšanje lokalnih kot tudi emisij na nivoju države.
Tistih par miljonov subvenciji ni niti za 1 km železniške proge in ni niti prdec v primerjavi z tem koliko bi stal nov železniški križ (ene 10 miljard, ali če hočeš z drugimi besedami: 10 tisoč miljonov). Aston: raziskave so jasne, dizli so zelo škodljivi za zdravlje, še bolj od cigaret. Poleg tega deluje osnenažen zrak na vse ljudi, cigareti pa samo na tiste, kateri se po lastni volji ODLOČIJO kaditi. Na onesnažen dan ko ni vetra in se zgosti svinarija v zraku ima zrak ekvivalenten učinek kot 63 pokajenih cigaret na dan. To je samo kar se saj tiče, dizlovi izpuhi so škodljivi še zaradi vseh drugih rakotvornih snovi poleg saj.
Dejansko bi s tem lahko na veliko bolj vzdržen način dosegli tako zmanjšanje lokalnih kot tudi emisij na nivoju države.
Niti slučajno. Tistih par miljonov subvencij za električne avte ne bi bilo zadosti niti za 1 km proge. Suma sumarum z podporo električnim avtom zmanjšamo emisije bolj na en vložen evro. Se pa strinjam da je treba elektrificirati proge na slovenskem železniškem omrežju, ampak z parimi miljoni ki gredo za dubvencijie električnim avtom ne bi dosti naredili pri progah, bi rabil kar konkretno večji znesek.
Kdor bo čez15-20 let rabil avtomobil za lokalne vožnje, bo električnega lahko dobil poceni tudi brez subvencije. Do takrat pa naj si ga kupi sam ali uporablja obstoječega, saj so povsem legalni.
Subvencije pospešijo prehod na avtomobile ki zdravlju škodijo 10x manj od dizlov. Brez njih bo prehod počasnejši, nastala škoda za zdravlje ljudi zaradi dizlov pa večja.
Novih avtov je cca 70000 na leto. Krat 6000 je 420 milijončkov. To res ni veliko v primeru železniške infrastrukture in lahko tudi rečeš, da itak ni toliko keša za subvencije, potem je pa itak brez veze se s tem ukvarjat, ker gre očitno zgolj za subvencioniranje bogatejšega sloja prebivalstva z denarjem VSEH davkoplačevacev.
Nekaj milijonov za financiranje nedobičkonosnih avtobusnih linij je veliko bolj učinkovit način zniževanja emisij kot par električnih avtov na leto.
Investicije industrije v tehnologijo so že dovolj velike, da ne potrebujejo več, da jih financirajo državni proračuni, ker jih ne bojo več opustili, denar naj se rajši usmeri v javni promet. Ker 15 letnik se ne more peljati s svojim avtom v šolo, lahko gre pa na avtobus v eni vasi, iz katere drugače avtobus ne vozi, ker je premalo potnikov. Kultura uporabe javnega prevoza se mora ojačati, ker javni prevoz je seveda daleč bolj učinkovit od enega voznika na eno Teslo.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ ::
EV brez 80-100kwh baterijo je neuporaben. To pa pomeni dodatna teza najmanj 500kg-1 tono.
Kako ti neumno primerjaš. Prvič ni nikoli eno tono, ampak je 500 kg za EV ki ima 500 km dosega. Drugič pa res da imaš 500 kg težko baterijo, amapk je pa zato električni motor za 300 kg lažji, pa še rezervoarja nimaš in goriva notri (70 kg) pa avspuha tudi ne, pa katalizatorja tudi ne, pa vseh filtrov in ventilov tudi ne. Suma sumarum je razlike samo ene 25 do 250 kg.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
EV brez 80-100kwh baterijo je neuporaben. To pa pomeni dodatna teza najmanj 500kg-1 tono.
Kako ti neumno primerjaš. Prvič ni nikoli eno tono, ampak je 500 kg za EV ki ima 500 km dosega. Drugič pa res da imaš 500 kg težko baterijo, amapk je pa zato električni motor za 300 kg lažji, pa še rezervoarja nimaš in goriva notri (70 kg) pa avspuha tudi ne, pa katalizatorja tudi ne, pa vseh filtrov in ventilov tudi ne. Suma sumarum je razlike samo ene 25 do 250 kg.
Vsega tega nimaš, pa je še vedno težja krava. Nič čudnega, da teslam vse poka. Niso marcedezi.
Nostradamus_ ::
Nisi v številkah. 1 cigaret vs ljubljanski zrak. Trdiš sicer, daje za umreti zaradi vseh dizlov v LJ. Torej? Pa če prišteješ zraven še bencinarje, toplarno, skiroje...
Sem v številkah:
The health risk of living along a major freeway in Amsterdam is, compared to a counterfactual situation with ‘clean’ air, equivalent to 10 daily passively smoked cigarettes..
Pri ljublani je nekaj podobnega, stem da je zdravlje ljudi zaradi onesnaženega zraka veliko večje, ker zrak vdihava vsa populacija ljubljane, cigaretni dim pa samo 25 % tiste populacije ki se tako odloči.
Air pollution in perspective: Health risks of air pollution expressed in equivalent numbers of passively smoked cigarettes
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Nostradamus_ je izjavil:
EV brez 80-100kwh baterijo je neuporaben. To pa pomeni dodatna teza najmanj 500kg-1 tono.
Kako ti neumno primerjaš. Prvič ni nikoli eno tono, ampak je 500 kg za EV ki ima 500 km dosega. Drugič pa res da imaš 500 kg težko baterijo, amapk je pa zato električni motor za 300 kg lažji, pa še rezervoarja nimaš in goriva notri (70 kg) pa avspuha tudi ne, pa katalizatorja tudi ne, pa vseh filtrov in ventilov tudi ne. Suma sumarum je razlike samo ene 25 do 250 kg.
Vsega tega nimaš, pa je še vedno težja krava. Nič čudnega, da teslam vse poka. Niso marcedezi.
Razlika je od 25 do 250 kg med električno in dizelsko Kono (odvisno od velikosti baterije). Čez par let bo razlika 0 kg, ker se v povprečju energijska gostota baterij glede na statistkike izboljša za 5 do 10 % na leto, kar pomeni da rabiš 5 do 10 % manj teže za isto kapaciteto in to vsako leto je toliko manj, razvoj baterij pač gre naprej.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
Nisi v številkah. 1 cigaret vs ljubljanski zrak. Trdiš sicer, daje za umreti zaradi vseh dizlov v LJ. Torej? Pa če prišteješ zraven še bencinarje, toplarno, skiroje...
Sem v številkah:
The health risk of living along a major freeway in Amsterdam is, compared to a counterfactual situation with ‘clean’ air, equivalent to 10 daily passively smoked cigarettes..
Pri ljublani je nekaj podobnega, stem da je zdravlje ljudi zaradi onesnaženega zraka veliko večje, ker zrak vdihava vsa populacija ljubljane, cigaretni dim pa samo 25 % tiste populacije ki se tako odloči.
Air pollution in perspective: Health risks of air pollution expressed in equivalent numbers of passively smoked cigarettes
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Jaz bi Ljubljano ali Amsterdam v številkah. Vsaj statistiko, če že dejstev ne.
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Nisi v številkah. 1 cigaret vs ljubljanski zrak. Trdiš sicer, daje za umreti zaradi vseh dizlov v LJ. Torej? Pa če prišteješ zraven še bencinarje, toplarno, skiroje...
Sem v številkah:
The health risk of living along a major freeway in Amsterdam is, compared to a counterfactual situation with ‘clean’ air, equivalent to 10 daily passively smoked cigarettes..
Pri ljublani je nekaj podobnega, stem da je zdravlje ljudi zaradi onesnaženega zraka veliko večje, ker zrak vdihava vsa populacija ljubljane, cigaretni dim pa samo 25 % tiste populacije ki se tako odloči.
Air pollution in perspective: Health risks of air pollution expressed in equivalent numbers of passively smoked cigarettes
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Jaz bi Ljubljano ali Amsterdam v številkah. Vsaj statistiko, če že dejstev ne.
Dobil si dejstva. Preberi jih :)
Onesnaženost zraka ubije več ljudi kot kajenje (kar pa jih ne ubije, jim pa poslabša kvaliteto življenja)
https://www.dostop.si/onesnazenost-zrak...
Air pollution in perspective: Health risks of air pollution expressed in equivalent numbers of passively smoked cigarettes
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Kot bi pokadili 50 cigaret na dan: 'New Delhi je postal plinska celica'
https://www.24ur.com/novice/svet/new-de...
Še to: ljubljana je izredno onesnaženo področje kar se tiče onesnaženosti zraka, koncentracije na večino dni daleč presegajo dovoljene meje.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Od vseh okoljskih dejavnikov, ki vplivajo na zdravje ljudi, je onesnažen zrak največji problem. Epidemiološke raziskave dokazujejo, da le-ta pomembno negativno vpliva na zdravje ljudi. Na osnovi rezultatov raziskav so ocenili, da v Evropi vsako leto umre 40.000 do 130.000 ljudi za posledicami izpostavljenosti onesnaženemu zraku. Ne smemo pozabiti, da smo tudi mi del te Evrope. Škodljivi vplivi na zdravje se, kot je znano množijo, poleg onesnaženega zraka lahko zdravje bistveno poslabša še kajenje, pri katerem se tudi sproščajo škodljivi trdi delci.
Dokazano je, da imajo delci naslednje vplive na zdravje:
-povzročajo vnetje na mestu vstopa v telo, torej v sapniku, pljučih (kronično vnetje ima za posledico zmanjšanje pljučnih funkcij in nastanek kronične obstruktivne bolezni - KOPB, kar je sicer veljalo predvsem za bolezen kadilcev, vendar tudi nekadilci zbolevajo za KOPB);
-pri astmatikih poslabšajo simptomatiko in sprožijo astmatični napad;
-povečajo sprejeme v bolnišnicah zaradi boleznimi dihal, srca ožilja ter povečajo umrljivost;
-povzročajo sistemsko vnetje, spremembo krvnega tlaka, motnje srčnega ritma in posledično večjo umrljivost;
-povzročajo vnetje v srčni mišici, kar vodi v srčno popuščanje;
povzročajo in pospešujejo nastanek ateroskleroze;
-povečano tveganje za nastanek krvnih strdkov:
-zmanjšana sposobnost prenosa kisika;
-zadnje raziskave pa govorijo tudi o tem, da najfinejši delci, ki prodrejo neposredno v možgane, povzročajo Parkinsonovo in Alzheimerjevo bolezen, so rakotvorni, mutageni in povzročajo poškodbe organov.
Če imate občutek, da so se vaše kronične zdravstvene težave v zadnjem času poslabšale, imate prav! Potrebno je poudariti, da v zrak pa tudi v zaprtih prostorih ni bistveno drugačen od tistega zunaj, pa tudi v avtomobilu ne.
Na spodnji sliki je ponazorjena primerjava med debelino pisarniškega papirja A4, premerom človeškega lasu ter velikostmi delcev PM10 in PM2,5
Kaj lahko ukrenemo, da bo zrak čistejši?
Logično je, da vsak razumen občan pomisli, kaj pa lahko on naredi, da bo zrak čistejši. Glede na to, da je problem prekomerne onesnaženosti prisoten predvsem v zimskem času, je razumljivo, da je vzrok kurjenje energentov za ogrevanje in pripravo tople vode. Ogrevanju se seveda ne bomo odpovedali, saj bi tvegali še katere druge zdravstvene težave. Od nas pa je odvisno, kako se bomo ogrevali.
Na prvem mestu je izbira okolju primernejšega energenta in učinkovite kurilne naprave. Idealno bi bilo ogrevanje s pomočjo solarne energije, vendar o tem verjetno zelo redko kdo razmišlja. Bolj ozaveščeni pa morda razmišljate ali se celo ogrevate s pomočjo toplotne črpalke. V Mariboru imamo dobro pokritost mesta z daljinskim ogrevanjem in plinskim omrežjem. Oba sistema sta iz vidika delcev že optimalni rešitvi. Slabše možnosti ogrevanja so uporaba ekstra lahkega kurilnega olja in drv, še posebej, če so peči stare in imajo velike izpuste in slabe izkoristke. Najslabša varianta pa je kurjenje premalo suhega lesa in kakršnih koli odpadkov. Tu mislimo na vse vrste plastične in sestavljene embalaže (plastenke, plastificiran papir, časopis, plastične krožnike, kozarčke,....), odsluženega stanovanjskega pohištva, stavbnega pohištva (okna, vrata, iverke,...). Te vrste odpadki ob kurjenju sproščajo zelo strupene pline. Ni čudno, če kdo reče, da se iz sosedovega dimnika vali gost črn dim, verjetno kuri odpadke! Ima prav. En sosed lahko neznosno onesnaži zrak celi soseski. Ne nazadnje je kurjenje teh materialov celo kaznivo. Ob pravilnem kurjenju se iz dimnika skoraj ne kadi.
Torej dragi občani, ko boste razmišljali o svoji kurilni napravi, morda jo zamenjate za sodobno prej, preden vam stara čisto odpove. Ob tem pa pomislite tudi, kakšen energent bi bil okoljsko boljši od tega, ki ga uporabljate danes. Sploh pa odpadke predajte podjetju Snaga, ta načeloma ve kako z njimi.
Zakaj vse to? Da ne bomo spet kdaj čepeli v zaprtih, neprezračenih stanovanjih in čakali, da veter razpiha delce, ki smo jih povzročili mi sami. Da bomo mirne vesti gledali sokrajane, ki gredo tudi v zimskem času na zdrav sprehod in rekreacijo. In ne pozabite, tudi vaši hišni ljubljenčki trpijo zaradi onesnaženega zraka, morda celo bolj kot vi, le povedati vam tega ne znajo!
ČE JE VELJAL PREGOVOR: "STRUP JE V MALIH DOZAH", BI DANES LAHKO REKLI "STRUP JE MALIH DELCIH"!
PA NE POZABITE NA VELIKE DOZE VITAMINA C!
Viri:
Medobčinski urad za varstvo okolja in ohranjanje narave, januar 2017
Slovenska zveza za javno zdravje, okolje in tobačno kontrolo, Projekt ˝NVO varujejo naše zdravje˝."
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
KAVINSKY ::
Nostradamus_ je izjavil:
Razlika je od 25 do 250 kg med električno in dizelsko Kono (odvisno od velikosti baterije). Čez par let bo razlika 0 kg, ker se v povprečju energijska gostota baterij glede na statistkike izboljša za 5 do 10 % na leto, kar pomeni da rabiš 5 do 10 % manj teže za isto kapaciteto in to vsako leto je toliko manj, razvoj baterij pač gre naprej.
Lepo sem ti napisal, kje je samo 25kg razlike v teži. Zaradi 4x4 pogona, kateri tehta nad 200kg. Tvoja električna Kona je v takem primeru težka "samo" 225kg (mala baterija) ali 450kg (velika baterija) več.
Nostradamus_ ::
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
rdecaluc ::
To je naša kultura vožnje. Si je kdo od vas pogledal postopek gašenja požara električnega avtomobila? Celoten avto morajo za par dni potopit v kontejner z vodo, oz. počakat da zgori do konca kar je seveda zelo eko.
Vozim veliko po cesti in letos sem videl 3 požare električnih avtomobilov, ker so zaprli celo avtocesto in počakali da zgori do konca, saj gasilska brigada ni imela na voljo prave opreme.
Avtomobili z ICE so iz tega vidika precej varnejši.
Nostradamus_ ::
Ah, spet ta tipo, ki 10x prilima eno in isto in ne odgovori na vprašanja/kritike drugih ljudi, al pa zaradi "uradnih virov" še vedno kriči svoje nebuloze...
Kar sem napisal so dejstva, ki so potrjena z znanstvenimi raziskavami, nebuloze pa si povedal samo ti. Če misliš da več veš od vseh svetovnih znanstvenikov, ki se z tem ukvarjajo celo svoje življenje, ti povem da se GLOBOKO MOTIŠ (si hodeči Dunning Kruger, zgooglaj kaj to pomeni, nimaš pojma kaj govoriš). Na vprašanja in kritike sem že odgovoril, želiš da ti še enkrat skopiram odgovore, ali si vsaj toliko spodoben da boš sam našel?
Dunning%E2%80%93Kruger effect @ Wikipedia
Si je kdo od vas pogledal postopek gašenja požara električnega avtomobila? Celoten avto morajo za par dni potopit v kontejner z vodo, oz. počakat da zgori do konca kar je seveda zelo eko.
Avtomobili z ICE so iz tega vidika precej varnejši.
To ni res, električni avtomobili so 11x varnejši glede vžiga kot bencinski glede na statistike! Glede gašenja tudi ni res, novejše metode zajemajo gašenje z peno in prahom. Gasilci so o novih metodaš že informirani.
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Nostradamus_ ::
https://airqualitynews.com/2020/03/09/a...
http://woodsmoke.3sc.net/woodheater-car...
Kaj pa zdaj?
Mešaš pojme. PRrva študija glede gum je bila že ovržena s strani strokovnjakov, kar sem ti objasnil že vsaj 10x na tem forumu, ti pa vedno znova privlečeš neke zadeve ki so bile s strani strokovnjakov ovržene. Kot drugič delcev gum je manj količinsko kot delcev dizlovih izpuhov, poleg tega so delci dizlovih izpuhov kancerogeni, delci gum pa ne. Poleg tega dizlovi izpuhi vsebujejo še vse sorte drugo zdravju škodljivo svinarijo poleg sajastih delcev. Glede kurilnih naprav velja podobno, delcev od kurilnih naprav je v tem primeru več, vendar so manj škodljivi od delcev dizlovih izpuhov. Poleg tega dizlovi izpuhi vsebujejo še vse sorte drugo zdravju škodljivo svinarijo poleg sajastih delcev.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Ne bi raje odpr temo *resnica o ogrevanju na trda goriva* ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
Studija je ovrzena v tvoji glavi. Resnica pa je da EV svinja podobno, ce ne vec z trdimi delci.
Ni res, študija je bila s strani strokovne javnosti ovržena:
Non-exhaust PM emissions from electric vehicles
Victor R.J.H. Timmers a, *
, Peter A.J. Achten b
a University of Edinburgh, Edinburgh EH8 9YL, UK
b INNAS BV, 15 Nikkelstraat, 4823 AE Breda, Netherlands
http://www.soliftec.com/NonExhaust%20PM...
Mešaš pojme. Dizelski in bencinski avti ne samo da spustijo več delcev v zrak od električnih, spustijo tudi mnogo bolj škodljive delce in poleg delcev še tone ostale za zdravje izredno škodljive svinarije: NOx (dušikovi oksidi), SOx (žveplovi oksidi), ozon, CO (ogljikov monoksid), aromatske rakotnovne ogljikovodike (benzen) ipd. Sem pogledal vse sem pogledal, že leta in leta nazaj in vsak dan dopolnjujem znanje na tem področju. Dejstvo je da so dizlovi izpuhi bolj škodljivi za zdravje, tudi če je ene komponente (to so saje) več pri trdih gorivih, to potrjujejo znanstvene študije in strokovnjaki, ki so dizlove izpuhe klasificirali kot rakotvorne številka 1, medtem ko kurilne naprave niso klasificirane kot rakotvorne.
PM 2.5 ni nevaren?
Ne, se je tebi? Seveda je nevaren, ampak Pm 2,5 od dizlov je nevaren mnogo bolj kot PM 2,5 od gum ali kurilnih naprav. Poleg tega dizlovi izpuhi vsebujejo še vse sorte drugo zdravju škodljivo svinarijo poleg PM 2,5.
Ne bi raje odpr temo resnica o ogrevanju na trda goriva ?
Tudi to pride na vrsto. Je pa treba vedeti da so dizli bolj škodljivi za zdravje od peči na trda goriva, dizlovi izpuhi so dokazano rakotvorni in povzročajo motnje spomnina in dopaminskih centrov in s tem depresijo, izpusti pri kurjenju na trda goriva pa so škodljivi precej manj.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
rdecaluc ::
Seznanjen sem s postopkom pri nas in ta še ni dober, pravtako ni dobra naša kultura vožnje. Ko enkrat zagori baterija ne pomaga gašenje s peno ali prahom, ker se vedno vžge nazaj. Zato je uradna pot trenutno da celoten avtokobil potopijo v vodo
Mal se zamisli kdo je tvoje občinstvo in kje živi. Električni avtomobili in njihove baterije so v primeru požara bolj nevarni kot vozila z ICE.
Nostradamus_ ::
Men je vseeno za ameriške razmere. Zanimajo me predvsem naše.
Od kje si naredil tako neumen zaključek da se pri nas električni pa vžigajo vsaj enajstkat več? Situacija je podobna v Sloveniji.
saj ne pove nič o načinu gašenja
Način gašenja je z peno in prahom, običajni postopki že dolgo znani.
niti o tem kolikšno je razmerje med ICE in EV.
Na prevoženih miljardo kilometrov je verjetnost da se vžge bencinski avto 11x višja glede na statistike. Ker imaš izračunano na enoto kilometrov, je vseeno koliko je enih in drugih ker je to v izračuno upoštevano:
That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
Ko enkrat zagori baterija ne pomaga gašenje s peno ali prahom, ker se vedno vžge nazaj
Ni res. Z ustreznim prahom se nič ne vžge nazaj.
Mal se zamisli kdo je tvoje občinstvo in kje živi. Električni avtomobili in njihove baterije so v primeru požara bolj nevarni kot vozila z ICE.
Zamisli se ti nad sabo da razpečuješ mite o električnih avtih, zaradi česar bo umrlo precej več ljudi kot bi jih sicer. Ne boš verjel, zabada baterijo z nožem: uuu kako je nevarno... NOT!! Bolj nevarno je 50 litrov bencina pod ritjo, bencin vsebuje tudi veliko več energije.
https://www.facebook.com/watch/?v=45603...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
rdecaluc ::
Zgleda veš več kot naša in avstrijska gasilska brigada, čestitke. Ne širim mitov, baterijo je dosti težje pogasit kot bencin.
"Od kje si naredil tako neumen zaključek da se pri nas električni pa vžigajo vsaj enajstkat več? Situacija je podobna v Sloveniji."
Tega nisem rekel. To je tvoj logical fallacy
Prav tako se obnašaš kot da je Tesla edina firma EV na svetu. Oni so vodilni, gotovo boljši od ostalih, niso pa edini.
Ne narobe razumet. Jst podpiram EVje, ampak zraven tega bomo moral nadgradit tudi vse ostalo - gasilsko opremo, infrastrukturo polnilnih postaj in pa ceno.
Nostradamus_ ::
Zgleda veš več kot naša in avstrijska gasilska brigada, čestitke. Ne širim mitov, baterijo je dosti težje pogasit kot bencin.
Oboje se da relativno enostavno pogasit. To kar vem jaz, ve tudi naša in avstrijska gasilska brigada.
Tega nisem rekel. To je tvoj logical fallacy
Ni res, ni fallacy, to si posredno med vrsticami rekel ko si rekel da "tebe ne zanima stanje v Amreriki, ampak stanje v SLoveniji". Pizda a v sloveniji se pa avti kej več kurjo kot v amerikiki al kaj? Dej ga no srat.
Prav tako se obnašaš kot da je Tesla edina firma EV na svetu.
Ni res, se ne obnašam tako. Teslini avtomobili so trenutno najboljši za svojo ceno, spodbujam pa tudi vse ostale proizvajalce pri proizvodnji električnih avtov.
Oni so vodilni, gotovo boljši od ostalih, niso pa edini.
Definitivno, in tudi nikoli nisem rekel da so edini.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Ah, spet ta tipo, ki 10x prilima eno in isto in ne odgovori na vprašanja/kritike drugih ljudi, al pa zaradi "uradnih virov" še vedno kriči svoje nebuloze...
Kar sem napisal so dejstva, ki so potrjena z znanstvenimi raziskavami, nebuloze pa si povedal samo ti. Če misliš da več veš od vseh svetovnih znanstvenikov, ki se z tem ukvarjajo celo svoje življenje, ti povem da se GLOBOKO MOTIŠ (si hodeči Dunning Kruger, zgooglaj kaj to pomeni, nimaš pojma kaj govoriš). Na vprašanja in kritike sem že odgovoril, želiš da ti še enkrat skopiram odgovore, ali si vsaj toliko spodoben da boš sam našel?
Dunning%E2%80%93Kruger effect @ Wikipedia
Si je kdo od vas pogledal postopek gašenja požara električnega avtomobila? Celoten avto morajo za par dni potopit v kontejner z vodo, oz. počakat da zgori do konca kar je seveda zelo eko.
Avtomobili z ICE so iz tega vidika precej varnejši.
To ni res, električni avtomobili so 11x varnejši glede vžiga kot bencinski glede na statistike! Glede gašenja tudi ni res, novejše metode zajemajo gašenje z peno in prahom. Gasilci so o novih metodaš že informirani.
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...
Kaj, a zdaj bi pa nankrat primerjal z bencinskimi avti? A ni tema dizel?
Javni prevoz je veliko bolj učinkovit in ekološki kot en potnik na eno Teslo. Nehajmo subvencionirat ta drag luksuz in porabimo ta denar za subvencioniranje slabše zasedenih avtobusnih linij.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Nostradamus_ ::
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Zmaugy: stvari dajem v perspektivo in povem statistično dejstvo, da je verjetnost da se vžge bencinski avto več kot 10x večja (glede na Švedsko študijo celo 20x večja) kot da se vžge električni. V švedski študiji so ugotovili da se vžge en na 20 tisoč električnih avtov in 1 na tisoč avtov na notranje izgorevanje. Več v videu spodaj:
Da ne gledam zdaj tega videa. To so samo avtomobili, ki so udeleženi v nesrečah ali na splošno vsi avtomobili?
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
rdecaluc ::
Če v nesreči pride do poškodbe baterije bo zaradi narave li-ionskih baterij večja možnost vžiga.
A sploh gledaš kaj linkaš?
Gejspodar ::
Nostradamus_ je izjavil:
POGLEJ VIDEO: da ti skrajšam gledanje: poglej ga od 3:10 naprej in ga glej 1 minuto.
Še vedno so podatki nepopolni in tvoja "študija" super duper youtube videa ne dokaže ničesar.
1:1511 za ICE avtomobile - tukaj so všteti vsi požigi, ki verjemi, da jih v ZDA ni malo. Lahko kar pogledaš situacijo zadnjih par mesecev. Hint: 2015 so bili tudi "protesti" v Baltimoru.
Prav tako ti pade cifra za EV avtomobile - "švedska študija" je vzela v zakup izključno in samo Telse. Teh številk že samo na podlagi tega ne moreš primerjati, da ne bi smrdelo po oglaševalskem stuntu.
Nostradamus_ ::
Ženska sama pove da se v primeru nesreče električni avti raje vžgejo tudi ure in dneve po nesreči.
Če v nesreči pride do poškodbe baterije bo zaradi narave li-ionskih baterij večja možnost vžiga.
A sploh gledaš kaj linkaš?
Seveda pogledam vse kar linkam, tvoji zaključki pa so napačni. Ženska pove da se električni avti lahko vžgejo ob nesreči ure in dneve po nesreči, vendar ŠE VEDNO je pogostost za električni požar 20x MANJŠA pri električnem avtu. Kot sem že prej napisač: V švedski študiji so ugotovili da se vžge en na 20 tisoč električnih avtov in 1 na tisoč avtov na notranje izgorevanje.
Če v nesreči pride do poškodbe baterije bo zaradi narave li-ionskih baterij večja možnost vžiga.
Ne večja od verjetnosti vžiga ob nesreči pri bencinskem avtomobilu. Pri obeh ICE in EV pa je verjetnost vžiga relativno zelo zelo majhna.
Nostradamus_ je izjavil:
POGLEJ VIDEO: da ti skrajšam gledanje: poglej ga od 3:10 naprej in ga glej 1 minuto.
Še vedno so podatki nepopolni in tvoja "študija" super duper youtube videa ne dokaže ničesar.
1:1511 za ICE avtomobile - tukaj so všteti vsi požigi, ki verjemi, da jih v ZDA ni malo. Lahko kar pogledaš situacijo zadnjih par mesecev. Hint: 2015 so bili tudi "protesti" v Baltimoru.
Prav tako ti pade cifra za EV avtomobile - "švedska študija" je vzela v zakup izključno in samo Telse. Teh številk že samo na podlagi tega ne moreš primerjati, da ne bi smrdelo po oglaševalskem stuntu.
Če ti nekdo zažge avtomobil se ti bo bencinski lažje vnel kot električni. Probaj vržt šibico zraven bencina in vidi kaj bo. Zdaj pa to isto naredi zraven baterije.
1:1511 za ICE avtomobile -
Ne zmišljuj si podatkov. Vžge se en električni na 20 tisoč električnih avtov in vžge se 1 en ICE na tisoč ICE avtov (dizli+bencinarji).
"švedska študija" je vzela v zakup izključno in samo Telse.
Tudi pri ostalih proizvajalcih ni stanje nič drugačno.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Nostradamus_ je izjavil:
Če ti nekdo zažge avtomobil se ti bo bencinski lažje vnel kot električni. Probaj vržt šibico zraven bencina in vidi kaj bo. Zdaj pa to isto naredi zraven baterije.
Popolnoma irelevantno in preusmerjaš pozornost s tvoje zmote.
Bi te pa rad videl izpostavit 21700 baterijo (isto kot v Teslah) dovolj visoki temperaturi Thermal runaway pri Li-Ion je veliko veliko bolj nevaren kot pa vžig bencina.
rdecaluc ::
To da je manjša verjetnost za vžig med normalnim delovanjem je že super in ženska tudi pove razlige zakaj.
Nisem pa tega spraševal. Mene zanimajo samo nesreče.
Nostradamus_ ::
Teh številk že samo na podlagi tega ne moreš primerjati, da ne bi smrdelo po oglaševalskem stuntu.
Lahko, ker je verjetnost za vžig podobna ali gre za Teslo ali pa za ID3 Volkswagen.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Nostradamus_ je izjavil:
Teh številk že samo na podlagi tega ne moreš primerjati, da ne bi smrdelo po oglaševalskem stuntu.
Lahko, ker je verjetnost za vžig podobna ali gre za Teslo ali pa za ID3 Volkswagen.
Linkaj študijo. Takoj. Ne verjamem. Lažeš.
Nostradamus_ ::
Kje maš statistiko nesreč EV in požarov?
To da je manjša verjetnost za vžig med normalnim delovanjem je že super in ženska tudi pove razlige zakaj.
Nisem pa tega spraševal. Mene zanimajo samo nesreče.
Bencinski in dizelski požari so pogostejši in mnogo bolj nevarni od električnih:
However, when compared to the flammability of gasoline, Li-ion batteries pose a far lower risk of fire or explosions. In cases of vehicular fires that were the result of damaged Li-ion batteries, the fire was limited to the area where the batteries were contained before it could be extinguished. In cases of vehicle fires that were the result of spilled gasoline or damaged fuel-delivery components, the fire tended to spread to other parts of the vehicle before it could be contained, and those fires also required more effort from firefighters to extinguish.
https://www.allenandallen.com/are-elect...
"In all, NHTSA concluded that the likelihood of passenger injuries in crashes involving electric vehicles is actually slightly lower, meaning that they are safer to passengers, than those involving vehicles with gasoline and diesel engines."
Nostradamus_ je izjavil:
Teh številk že samo na podlagi tega ne moreš primerjati, da ne bi smrdelo po oglaševalskem stuntu.
Lahko, ker je verjetnost za vžig podobna ali gre za Teslo ali pa za ID3 Volkswagen.
Linkaj študijo. Takoj. Ne verjamem. Lažeš.
Sem že. Lažeš ti.
It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars. Da bi se vozniki Tesel kaj manj zaletavali od ICE voznikov pa ni verjetno. Zaletavajo se tesle enako pogosto kot ICE avti, s tem da je požarov manj na miljardo prevoženih kilometrov.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Nostradamus_ je izjavil:
Sem že. Lažeš ti.
Nisi ne. V prejšnji temi kakšne 2 tedna nazaj si 10x zalimal isto sliko, tukaj pa ne želiš "še enkrat" zalimati študije ognjevarnosti ID3 ter Tesla avtomobilov? Nekaj smrdi.
It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
Tole so Tesline besede - marketinški stunt.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Gejspodar ()
Nostradamus_ ::
V prejšnji temi kakšne 2 tedna nazaj si 10x zalimal isto sliko, tukaj pa ne želiš "še enkrat" zalimati študije ognjevarnosti ID3 ter Tesla avtomobilov? Nekaj smrdi.
O čem bluziš, si me zamešal s kom.
Tole so Tesline besede - marketinški stunt.
S tem da nimaš nobenih dokazov za svoje trditve. S tem da vse ostale študije podpirajo navedbe tesle, ne tvojih.
https://ri.diva-portal.org/smash/get/di...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Tesla claims. Tud VW je claimu, da imajo njihovi dizli manjše izpuste. Razumeš?
S tem da nimaš nobenih dokazov za svoje trditve. S tem da vse ostale študije podpirajo navedbe tesle, ne tvojih.
Ne da nimam dokazov, dvomim v relevantnost študij. Nikjer nisem ničesa trdil, razen v nevarnost Li-Ionskih požarov oz. thermal runawaya in seveda tvojega grgranja nebuloz.
O čem bluziš, si me zamešal s kom.
Boš rekel, da to nisi ti?
Masaker: Moderatorji brišejo z viri in raziskavami podprte odgovore, laži drugega uporabnika pa pustijo
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
POGLEJ VIDEO: da ti skrajšam gledanje: poglej ga od 3:10 naprej in ga glej 1 minuto.
Iz tega videa lahko sklepam zgolj to, da se večkrat vžge ICE vozilo kot električno. Ampak kolikokrat več ICE vozil pa se vozi po cestah? Hence koliko krat večja je verjetnost prometne nesreče, v kateri se bosta zaletela dva ICEa in se bo kakšen vžgal?
Po drugi strani pa niso vsa ICE vozila enaka, dizel je manj vnetljiv od bencina. In tema so dizli, ane?
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Nostradamus_ ::
Tesla claims. Tud VW je claimu, da imajo njihovi dizli manjše izpuste. Razumeš?
Ti nimaš nobenega dokaza da tesla laže, ŠE VEČ: vsi drugi viri in študije od neodvisnih inštitutov pravijo da ne laže. Štekaš?
Nostradamus_ je izjavil:
POGLEJ VIDEO: da ti skrajšam gledanje: poglej ga od 3:10 naprej in ga glej 1 minuto.
Iz tega videa lahko sklepam zgolj to, da se večkrat vžge ICE vozilo kot električno. Ampak kolikokrat več ICE vozil pa se vozi po cestah? Hence koliko krat večja je verjetnost prometne nesreče, v kateri se bosta zaletela dva ICEa in se bo kakšen vžgal?
Zgleda ti osnovno razumevanje dela težave: česa od spodaj navedenega iz videa ven ne razumeš:
V švedski študiji so ugotovili da se vžge en na 20 tisoč električnih avtov in 1 na tisoč avtov na notranje izgorevanje.
Boš rekel, da to nisi ti?
Kot vidiš nisem.
Ne da nimam dokazov, dvomim v relevantnost študij. Nikjer nisem ničesa trdil, razen v nevarnost Li-Ionskih požarov oz. thermal runawaya in seveda tvojega grgranja nebuloz.
Nimaš dokazov da svoje pomisleke. Nebuloze si napisal ti, ne jaz, jaz sem zapisal z raziskavami potrjena dejstva.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Če ti nekdo zažge avtomobil se ti bo bencinski lažje vnel kot električni. Probaj vržt šibico zraven bencina in vidi kaj bo. Zdaj pa to isto naredi zraven baterije.
Popolnoma irelevantno in preusmerjaš pozornost s tvoje zmote.
Bi te pa rad videl izpostavit 21700 baterijo (isto kot v Teslah) dovolj visoki temperaturi Thermal runaway pri Li-Ion je veliko veliko bolj nevaren kot pa vžig bencina.
Z moje strani ni nobene zmote, jaz sem napisal dejstva. Motiš se. Motiš se tudi da je trermal runaway pri Liion bolj nevaren kot vžig bencina: preveri kaj piše, piše da nimaš prav:
"However, when compared to the flammability of gasoline, Li-ion batteries pose a far lower risk of fire or explosions. In cases of vehicular fires that were the result of damaged Li-ion batteries, the fire was limited to the area where the batteries were contained before it could be extinguished. In cases of vehicle fires that were the result of spilled gasoline or damaged fuel-delivery components, the fire tended to spread to other parts of the vehicle before it could be contained, and those fires also required more effort from firefighters to extinguish."
https://www.allenandallen.com/are-elect...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Kot vidiš nisem.
Lažeš kot pes teče.
Dokler se ne naredi študije, kjer se direktno primerja podobne številke avtomobilov (hint: na Švedskem je bilo 2015 samo 4765 EV avtomobilov).
https://www.allenandallen.com/are-elect...
Citati s spletne strani neke odvetiške pisarne niso relevantni.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Gejspodar ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Tesla claims. Tud VW je claimu, da imajo njihovi dizli manjše izpuste. Razumeš?
Ti nimaš nobenega dokaza da tesla laže, ŠE VEČ: vsi drugi viri in študije od neodvisnih inštitutov pravijo da ne laže. Štekaš?
Nostradamus_ je izjavil:
POGLEJ VIDEO: da ti skrajšam gledanje: poglej ga od 3:10 naprej in ga glej 1 minuto.
Iz tega videa lahko sklepam zgolj to, da se večkrat vžge ICE vozilo kot električno. Ampak kolikokrat več ICE vozil pa se vozi po cestah? Hence koliko krat večja je verjetnost prometne nesreče, v kateri se bosta zaletela dva ICEa in se bo kakšen vžgal?
Zgleda ti osnovno razumevanje dela težave: česa od spodaj navedenega iz videa ven ne razumeš:
V švedski študiji so ugotovili da se vžge en na 20 tisoč električnih avtov in 1 na tisoč avtov na notranje izgorevanje.
Boš rekel, da to nisi ti?
Kot vidiš nisem.
Leta 2019 je bilo na svetu 1% električnih avtov na cestah. Se pravi da je bilo v večini prometnih nesreč, v katerih se je lahko avto vžgal, udeleženo ICE vozilo. Torej je logično, da je večja verjetnost, da se vžge ICE vozilo, če je EVjev v prometu samo za vzorec.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Nostradamus_ ::
Kot vidiš nisem.
Lažeš kot pes teče.
Dokler se ne naredi študije, kjer se direktno primerja podobne številke avtomobilov (hint: na Švedskem je bilo 2015 samo 4765 EV avtomobilov).
https://www.allenandallen.com/are-elect...
Citati s spletne strani neke odvetiške pisarne niso relevantni.
Jebote ej si glup ko noč. Lažeš ti, ne jaz. ZAKAJ BI RABIL enako število avtomobilov če, pa je vzore zadosti velik za relevantno analizo. Od 20 tisoč električnih se vžge 1 električni, od 20 tisoč ICE pa se jih vžge 20. Kapiš?
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Gejspodar ::
Nostradamus_ je izjavil:
Kdor 40 misli od 2 miljona prodanih Teslinih vozil ovira oz. argument proti električnim vozilom, med tem ko se na vsaka 2 miljona ICE vozil vžge vsaj 800 vozil, ta narobe misli.
Tole nima popolnoma nobenega smisla. Vsaj ne prvi stavek.
Brez mentalne gimnastike bi morali primerjati ICE avtomobile istega leta izdelave z EV istega leta izdelave. Vse drugo je samo megla.
Jebote ej si glup ko noč. Lažeš ti, ne jaz. ZAKAJ BI RABIL enako število avtomobilov če, pa je vzore zadosti velik za relevantno analizo in od 20 tisoč električnih se vžge in električni od 20 tisoč ICE pa se jih vžge 20. Kapiš?
Ne razumeš osnov statistike. Vzorec EV je premajhen in bo vedno kazal v slabost ICE, ker so lahko rezultati prirejeni. 20K proti več milijonov ni fer primerjava.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Gejspodar ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 253745 (2110) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16087 (15266) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23916 (21799) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33564 (30095) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24478 (22515) | bluefish |