Forum » Loža » Resnica o škodljivosti dizla
Resnica o škodljivosti dizla
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
200 km je pri MG5 ki je električni avto za male denarje (amapak izredno kakovostno narejen glede na vse reviewarje ki so ga vozili) v najslabših možnih razmerah na avtocesti in to pozimi. Vedi da je tudi to dovolj, ker glede na statistike ljudje 99 % voženj opravijo krajših od 200 km, če rabiš enkrat ali dvakrat na leto se zapeljati kam dalj, dahko dofilaš v 20 minutah na hitri polnilnici na poti. Za 2x na leto it is not such a big deal kokr ti zmotno misliš da je. Vprašaj kateregakoli lastnika ki ga je vozil pa ti bo povedal. Res je da moraš 2x na leto čakati po 20 minut, vendar zato prišparaš 2490minut na leto glede na bencinarja ker se ti ni treba peljati na bencinsko črpalko ampak samo kabel vtakneš notri v domači garaži in imaš zjutraj nafilanega. Bencinar mora pa ene 2x na mesec na črpalko, vsakič porabi ene 10 minut da pride tja, napolni, čaka v vrsti, plača in gre domov. Tudi če upoštevaš na eno tankanje samo 5 minut je to še vedno 2 uri na leto zgubljenih na črpalki. Če gledaš iz tega stališča res na leto zgubiš 0,75 ure na hitrih polnilnicah z električnim, vendar zato prišpraš 2 do 4 ure na leto ker ti ni treba obiskovati črpalk.
Ne vem zakaj meni najedaš s statistiko, če je jasno, da je zame avto z dosegom 200 km v katerih koli razmerah nesprejemljiv? To ni ravno pametno početje.
Če si car salesman, potem si en takšen nasilen in najslabše vrste. Za prodajat avte ovcam.
Zato ker večina ljudi samo misli da vsak dan dela po 200 km, v resnici pa ne. Avto ima dosega 200 km samo v najslabših razmerah pozimi na avtocesti, drugače ga ima veliko več. In tudi 200 km se zadosti za 99 % ljudi, če spadaš med ta 1 %, potem pač kupi električni avto z večjim dosegom, jih je dosti takih ki imajo 400 do 500 km dosega, tudi pozimi na avtocesti.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Se kaj? Stevilke so zagotovo podobne pr novem mgju.
Pa jebote kolikorat ti moraš še povedat da sta MG ZS EV terenec in MG5 karavan različna avta z različno aerodinamiko in različnimi porabami:
sem že zapisal tole (pa si spregledal:)
Ne govoriva o istih avtih, ti govoriš o MG ZS EV, ki je terenec z slabo aerodinamično obliko in posledično večjim zračnim uporam pri višjih hitrostih, jaz pa govorim o MG5 električnem karavanu. To sta različna avta, popolnoma različna.
Drugače pa poraba MG ZS EV ni taka kot si napisal, tle jo ima 11,2 kWh na 100 km pri 80 km/h. Če voziš 120 km/h (med 120 km/h in 130 km/h je velika razlika v porabi) pa imaš 21.8 kWh porabe samo. In tudi 200 km se zadosti za 99 % ljudi, če spadaš med ta 1 %, potem pač kupi električni avto z večjim dosegom, jih je dosti takih ki imajo 400 do 500 km dosega, tudi pozimi na avtocesti.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
zmaugy ::
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Jaz nisem nic napisal, to so stevilke iz testa, poglej si video do konca. ID3 1st ima manj k 170kmh dometa pri 130kmh pozimi, ne da se mi spet brskat po spletu, sam si bos najso.
Česa ne razumeš: to kar si ti prilimal iz testa je za MG ZS EV terenca. Kar pa ti jst govorim je MG5 KARAVAN! To sta različna avta! Kaj ne zastopiš? ID3 z največjo baterijo ima pa pozimi 320 km realnega dometa, ne pa toliko kot si ti napačno napisal. Realni dometi ID.3 z največjo baterijo so:
Real Range Estimation:
City - Mild Weather * 660 km
Highway - Mild Weather * 415 km
Combined - Mild Weather * 520 km
City - Cold Weather * 440 km
Highway - Cold Weather * 320 km
Combined - Cold Weather * 380 km
https://ev-database.org/car/1203/Volksw...
In če se pelješ 150 km/h rabiša pa prikolico z baterijami zadaj vozit.
150 km/h z prikolico ne smeš peljati. "Največja dovoljena hitrost pri vleki prikolice je 100 km/h". Se vidi da nikoli v življenju še nisi vlekel prikolice da sanjaš o 150 km/h s prikolico. japajade.
PRi največji dovoljeni hitrosti pri vleki prikolice imaš z Teslo še vedno 300 km dometa. https://avto-magazin.metropolitan.si/na...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Slopek ::
Mi je pa sestrična razlagala, kako so se vozili na Korčulo. Ne bom o tem, ampak katastrofa glede polnjenja in so bili na poti praktično cel dan. V one smeri. Lastniku se je kar mešalo, ko je nekdo svojo teslo pustil priklopljeno in zavzel edino polnilno mesto. So ga klicali, ampak.......
Nostradamus_ ::
Jaz sem ti podal stevilke za id3 1st, tist z *srednjo* baterijo. ID3 max 77kw je 10k drazji. Brezveze je z tabo debatirat, se takoj vidi da avto v zivljenju nisi povohal.
Ni res. Ti si podal številke z ID3 za najmanjšo baterijo pa še tam si za 30 km napisal premalo. Nabaviš takega z tako veliko baterjo kot rabiš (realno rabi, ne namišljeno rabiš). Motiš se o ID3 in motiš se o meni.
ID3 z največjo baterijo ima realne dosege:
City - Mild Weather * 660 km
Highway - Mild Weather * 415 km
Combined - Mild Weather * 520 km
City - Cold Weather * 440 km
Highway - Cold Weather * 320 km
Combined - Cold Weather * 380 km
https://ev-database.org/car/1203/Volksw...
ID3 z srednjo baterijo ima realne dosege:
City - Mild Weather * 515 km
Highway - Mild Weather * 320 km
Combined - Mild Weather * 400 km
City - Cold Weather * 340 km
Highway - Cold Weather * 250 km
Combined - Cold Weather * 290 km
https://ev-database.org/car/1300/Volksw...
ID3 z najmanjšo baterijo ima realne dosege (ta različica še ni v prodaji, pride šele naslednje leto) :
City - Mild Weather * 420 km
Highway - Mild Weather * 260 km
Combined - Mild Weather * 325 km
City - Cold Weather * 275 km
Highway - Cold Weather * 200 km
Combined - Cold Weather * 235 km
https://ev-database.org/car/1127/Volksw...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Sam kupim vedno 2-3 leta star avto za 15k. Trenutno vw touran. Ko pride na trg tako velik avto, za tak denar, ki me bo peljal vsaj 500km tudi pozimi, bom verjetno presedlal. Pred tem pa ne.
Mi je pa sestrična razlagala, kako so se vozili na Korčulo. Ne bom o tem, ampak katastrofa glede polnjenja in so bili na poti praktično cel dan. V one smeri. Lastniku se je kar mešalo, ko je nekdo svojo teslo pustil priklopljeno in zavzel edino polnilno mesto. So ga klicali, ampak.......
Novega tako velikega električnega dobip za 21 jurjev. Ti pa si za 3 leta staro garo dal ne kaj dosti manj.
Ne bom o tem, ampak katastrofa glede polnjenja in so bili na poti praktično cel dan.
To velja samo če so imeli enega predpotopnega električnega starega kot zemlja z nizkimi htrostmi polnjenja kot so bile pred desetimi leti. Dandanes se ti električni dofila za 300 km v 20 minutah, čas potovanja pa je praktično identičen bencinarju.
Električni avti imajo po 500 km dosega in lahko potuješ tudi kam dlje (napolni se čez noč v domači garaži z samo 10 sekund dela da vštekaš kabel notr). Če rabiš še it kam dlje od 500 km imaš javne polnilnice, ki ti dopolnijo napolnijo avto v 15 minutah. Byorn Nyland je delal teste in če potuješ v kraj 1000 km stran porabiš z električnim avtom samo 9 ur 50 minut, z bencinskim pa 9 ur 25 minut. Torej je razlike manj kot pol ure če je razdalja 1000 km. Če je razdalja manj kot 500 km (kar je 364 dni v letu ponavadi, razen kadar greš na dopust), potem je razlike 0 minut. Poleg tega z električnim avtom ti ni treb obiskovati bencinskih črpalk, kar ti prihrani 2 uri časa na leto.
Potovanje na 1000 km oddaljeno lokacijo z električnim avtom v manj kot 10 urah
Ista pot z bencinskim avtom pa traja podobno časa (9 pa pol ure cca):
Polnilnih mest pa je dandanes na tisoče, look:
https://www.plugshare.com/
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Jaz nisem nic napisal, to so stevilke iz testa, poglej si video do konca. ID3 1st ima manj k 170kmh dometa pri 130kmh pozimi, ne da se mi spet brskat po spletu, sam si bos najso.
Česa ne razumeš: to kar si ti prilimal iz testa je za MG ZS EV terenca. Kar pa ti jst govorim je MG5 KARAVAN! To sta različna avta! Kaj ne zastopiš? ID3 z največjo baterijo ima pa pozimi 320 km realnega dometa, ne pa toliko kot si ti napačno napisal. Realni dometi ID.3 z največjo baterijo so:
Real Range Estimation:
City - Mild Weather * 660 km
Highway - Mild Weather * 415 km
Combined - Mild Weather * 520 km
City - Cold Weather * 440 km
Highway - Cold Weather * 320 km
Combined - Cold Weather * 380 km
https://ev-database.org/car/1203/Volksw...
In če se pelješ 150 km/h rabiša pa prikolico z baterijami zadaj vozit.
150 km/h z prikolico ne smeš peljati. "Največja dovoljena hitrost pri vleki prikolice je 100 km/h". Se vidi da nikoli v življenju še nisi vlekel prikolice da sanjaš o 150 km/h s prikolico. japajade.
PRi največji dovoljeni hitrosti pri vleki prikolice imaš z Teslo še vedno 300 km dometa. https://avto-magazin.metropolitan.si/na...
Dvojno nisi razumel pointa?
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Statični podatki SO dejstva.Niso.
Kaj pa je drugega statistično podatek kot pa zabeleženo dejstvo celotne populacije izdelka? Seveda je dejstvo. Odrasti.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Jaz nisem nic napisal, to so stevilke iz testa, poglej si video do konca. ID3 1st ima manj k 170kmh dometa pri 130kmh pozimi, ne da se mi spet brskat po spletu, sam si bos najso.
Česa ne razumeš: to kar si ti prilimal iz testa je za MG ZS EV terenca. Kar pa ti jst govorim je MG5 KARAVAN! To sta različna avta! Kaj ne zastopiš? ID3 z največjo baterijo ima pa pozimi 320 km realnega dometa, ne pa toliko kot si ti napačno napisal. Realni dometi ID.3 z največjo baterijo so:
Real Range Estimation:
City - Mild Weather * 660 km
Highway - Mild Weather * 415 km
Combined - Mild Weather * 520 km
City - Cold Weather * 440 km
Highway - Cold Weather * 320 km
Combined - Cold Weather * 380 km
https://ev-database.org/car/1203/Volksw...
In če se pelješ 150 km/h rabiša pa prikolico z baterijami zadaj vozit.
150 km/h z prikolico ne smeš peljati. "Največja dovoljena hitrost pri vleki prikolice je 100 km/h". Se vidi da nikoli v življenju še nisi vlekel prikolice da sanjaš o 150 km/h s prikolico. japajade.
PRi največji dovoljeni hitrosti pri vleki prikolice imaš z Teslo še vedno 300 km dometa. https://avto-magazin.metropolitan.si/na...
Dvojno nisi razumel pointa?
Pointa nisi razumel ti, ne jaz. 150 km/h z prikolico ne smeš it, tako početje je tudi zelo nevarno in tega ljudje v praksi ne počnejo. Največja hitrost za vožnjo z prikolico je 100 km/h. Tesla ima pri tej hitrosti če vlečeš prikolico še vedno cca 300 km dometa.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Ker nikoli avta ni imel gleda neke imaginarne stevilke. Na papirju tudi moja astra pije 3.7l na 100km.
Mah, tale tema so smeti, EPP za kitajce v najboljšem primeru.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Ker nikoli avta ni imel gleda neke imaginarne stevilke. Na papirju tudi moja astra pije 3.7l na 100km.
Motiš se o meni. Katero astro imaš da ima tako imaginarno nizko porabo?
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Pointa nisi razumel ti, ne jaz. 150 km/h z prikolico ne smeš it, tako početje je tudi zelo nevarno in tega ljudje v praksi ne počnejo. Največja hitrost za vožnjo z prikolico je 100 km/h. Tesla ima pri tej hitrosti če vlečeš prikolico še vedno cca 300 km dometa.
OMG...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Pointa nisi razumel ti, ne jaz. 150 km/h z prikolico ne smeš it, tako početje je tudi zelo nevarno in tega ljudje v praksi ne počnejo. Največja hitrost za vožnjo z prikolico je 100 km/h. Tesla ima pri tej hitrosti če vlečeš prikolico še vedno cca 300 km dometa.
OMG...
OMG zate ne zame. Še vedno ne dojameš..
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Nostradamus_ ::
Ker nikoli avta ni imel gleda neke imaginarne stevilke. Na papirju tudi moja astra pije 3.7l na 100km.
Dosegi ki sem jih prilepil az električne so IZ PRAKSE stestirano! Tvoja astra pa če je nova (od 2017 do 2020 letnik) pije povprečno 5,61 litra. https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Če pa je stara pa še več.
No daj že objavi telefonsko za avte naročat, da boš izpolnil smisel tele EPP teme.
Ne prodajam avtov, motiš se o meni. :) Sem pa inženir in vem da so električni avti tehnično superiorni. Boljši pospeški, mnogo boljša krivulja moči in navora, ki je vedno na razpolago, 5 do 7 krat cenejša vožnja na kilometer, 4x večji izkoristek avtomobila.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
https://www.auto-data.net/en/opel-astra...
3.5l na papirju
Važno je kaj porabi v praksi. Vse kar sem jaz do sedaj napisal za električne so bili podatki iz prakse.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Ne prodajam avtov, motiš se o meni. :) Sem pa inženir in vem da so električni avti tehnično superiorni. Boljši pospeški, mnogo boljša krivulja moči in navora, ki je vedno na razpolago, 5 do 7 krat cenejša vožnja na kilometer, 4x večji izkoristek avtomobila.
Škoda, ker nam vse te benefite dozirajo po kapljicah. Moji posti niso nasprotovanje EVjem, ampak protest proti temu nadrkavanju s super premium visokimi cenami za kolikor toliko spodbno alternativo ICE avtom.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Nostradamus_ ::
Praksa kaze 30kwh/100km pri 130kmh
Praksa kaže 23 kWh pri 130 km/h: Tesla model 3:
Praksa kaže 21,8 kWh pri 120 km/h (pozimi testirano ko je mraz in rabiš ogrevanje kabine):
https://tbtp-ev.github.io/tesla-model-3...
Nostradamus_ je izjavil:
Ne prodajam avtov, motiš se o meni. :) Sem pa inženir in vem da so električni avti tehnično superiorni. Boljši pospeški, mnogo boljša krivulja moči in navora, ki je vedno na razpolago, 5 do 7 krat cenejša vožnja na kilometer, 4x večji izkoristek avtomobila.
Škoda, ker nam vse te benefite dozirajo po kapljicah. Moji posti niso nasprotovanje EVjem, ampak protest proti temu nadrkavanju s super premium visokimi cenami za kolikor toliko spodbno alternativo ICE avtom.
Sam sem že večkrat povedal da bi električni avti brez subvencij lahko stali popolnoma enako kot dizelski, ker je PROIZVODNA cena ŽE DANES enaka (enako dragi so za narest). V prihodnosti bodo cene seveda padle, cena se bo čez nekaj let izenačila, še par let kasneje pa bodo električni tudi v trgovini cenejši od dizelskih.
Danes je pa tako da kar se tiče cene v trgovini so par jurjev dražji po subvenciji pri večini modelov, pri nekaterih modelih pa je cena po subvenciji enaka kot za dizelski model.
Ampak je pa treba povedat to, da ti električni avto prišpara 30 jurjev v 15 letih na račun goriva in servisov, in tudi če ga plaćaš v trgovini recimo 5 jurjev več za električnega kot bi za dizla, si še vedno 25 jurjev v plusu, prišpraš 25 jurjev z električnim kokr če bi pa kupil dizla.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
LightBit ::
Nostradamus_ ::
Nostradamus je verjetno robot. Vztrajno ponavlja isto in ne praktično nič ne odgovori (v stilu ja, ne, ja, ne).
Hahah ti pa si smešen :D Seveda kakšno stvar napišem večkrat če pa ljudje vedno znova in znova povprašujejo isto stvar, mojih odgovorov za nazaj pa ne preberejo (so leni k fuks).
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Praksa kaze 30kwh/100km pri 130kmh
Praksa kaže 23 kWh pri 130 km/h: Tesla model 3:
Praksa kaže 21,8 kWh pri 120 km/h (pozimi testirano ko je mraz in rabiš ogrevanje kabine):
https://tbtp-ev.github.io/tesla-model-3...
Nostradamus_ je izjavil:
Ne prodajam avtov, motiš se o meni. :) Sem pa inženir in vem da so električni avti tehnično superiorni. Boljši pospeški, mnogo boljša krivulja moči in navora, ki je vedno na razpolago, 5 do 7 krat cenejša vožnja na kilometer, 4x večji izkoristek avtomobila.
Škoda, ker nam vse te benefite dozirajo po kapljicah. Moji posti niso nasprotovanje EVjem, ampak protest proti temu nadrkavanju s super premium visokimi cenami za kolikor toliko spodbno alternativo ICE avtom.
Sam sem že večkrat povedal da bi električni avti brez subvencij lahko stali popolnoma enako kot dizelski, ker je PROIZVODNA cena ŽE DANES enaka (enako dragi so za narest). V prihodnosti bodo cene seveda padle, cena se bo čez nekaj let izenačila, še par let kasneje pa bodo električni tudi v trgovini cenejši od dizelskih.
Danes je pa tako da kar se tiče cene v trgovini so par jurjev dražji po subvenciji pri večini modelov, pri nekaterih modelih pa je cena po subvenciji enaka kot za dizelski model.
Ampak je pa treba povedat to, da ti električni avto prišpara 30 jurjev v 15 letih na račun goriva in servisov, in tudi če ga plaćaš v trgovini recimo 5 jurjev več za električnega kot bi za dizla, si še vedno 25 jurjev v plusu, prišpraš 25 jurjev z električnim kokr če bi pa kupil dizla.
Popravek: Tesla model 3 porabi 23 kWh pri 150 km/h, ne pri 130 km/h. Pri 130 km/h porabi 19 kWh (ima 72,5 kWh baterijo in z njo naredi 380 km, kar je 72,5kWh / 3,8 = 19 kWh na 100 km). Graf iz testa v praksi je na 5:28 v videu. Pri 120 km/h pa je poraba samo 17,5 kWh na 100 km.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Air pollution & the brain: Subchronic diesel exhaust exposure causes neuroinflammation and elevates early markers of neurodegenerative disease
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Diesel engine exhaust accelerates plaque formation in a mouse model of Alzheimer's disease
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Scientists find evidence of link between diesel exhaust, risk of Parkinson's
https://medicalxpress.com/news/2020-05-...
Link between diesel exhaust and risk of Parkinson's discovered
https://neurosciencenews.com/parkinsons...
Diesel exhaust linked to magnetic particles in our brains and Alzheimer's Disease
http://www.movingforwardnetwork.com/201...
Dizli povzročajo RAKA, dokazano, svetovna zdravstvena organizacija pravi da dizlovi izpuhi nedvoumno definitivno povzročajo raka:
Diesel Exhaust Causes Lung Cancer
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Dizlovi izpuhi povzročajo srčne in možganske KAPI, dokazano:
Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...
Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...
Velika verjetnost je da dizlovi izpuhi tudi pri človeku povzročijo tudi motnje na dopaminskem sistemu, kar privede do depresije, poskusi na miših že kažejo na to:
Effect of prenatal exposure to diesel exhaust on dopaminergic system in mice
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Velika verjetnost je da povzročajo aksiozne motnje, motnje spomina in vnetne procese tudi pri človeku, poskusi na mižih že kažejo da to:
Prenatal exposure to diesel exhaust particles causes anxiety, spatial memory disorders with alters expression of hippocampal pro-inflammatory cytokines and NMDA receptor subunits in adult male mice offspring
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
KAVINSKY ::
Nostradamus_ je izjavil:
Dizli povzročajo zmanjševanje možganskih sposobnosti in Alzhaimerjevo bolezen, dokazano:
Ja, vidimo, da ti en laufa v garaži
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Dizli povzročajo zmanjševanje možganskih sposobnosti in Alzhaimerjevo bolezen, dokazano:
Ja, vidimo, da ti en laufa v garaži
Mi ne. Kar sem napisal pa so dejstva podprta z znanstvenimi raziskavami, ker jaz si ne zatiskam oči pred resnico tako kot to delaš ti, pa najsi bo resnica še tako slaba. Tudi jaz bi si želel da bi bili dizli super kul in zdravlju prijazni in vse. Pa niso! Ravno obratno je: zelo škodljivi so. Imamo na volju novejše boljše tehnologije: električne avte, ki so zdravju 10x manj škodljivi od dizlov.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Nostradamus_ ::
So marsikatere zadeve, navade/razvade k so miljionkrat bolj rakotvorne, kajenje, alkohol, umetna hrana, razne tablete itn..
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.
To o dizelski izpustih je navadno natolcevanje in lovljenje carovnic,
Ni res, to da so dizlovi izpuhi izredno škodljivi je znanstveno potrjeno dejstvo.
en domac dimnik v obratovanju svinja vec kot 10.000 avtov skupaj.
Ni res.
Svinjajo tudi EV z rakotvornimi delci pri obrabljanju gum in asfalta, k je 3x vecja zarad teze.
Ni res da svinjajo več, amapk svinjajo dosti manj. Delci obrabljenih gum niso rakotvorni, delci dizlovih izpuhov pa so rakotvorni. Teža EV-jev in navadnih avtov pa je skoraj identična, s tem je enaka tudi obraba asfalta. EV tudi ne skoraj generirajo delcev pri zaviranju, ker zavirajo elektromagnetno brez stika zavorne ploščice z diskom (v 90 % primerov, razen ko je zaviranje v sili, takrat se vklopita obe zavori). Ene zavorne ploščice pri EV-ju zdržijo 10x dlje časa kot pri dizlu ali bencinarju.
5.000 km mesečno: Slovenec je audija zamenjal s teslo #video
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/audija...
"Predstavljamo pa vam zgodbo dnevnega službenega migranta, ki je za vsakodnevno pot iz Celja v Ljubljano in nazaj svojega dizelskega audija zamenjal za rabljeno teslo model S. Za "gorivo" namesto 400 zdaj nameni le še 100 evrov mesečno. Kljub skoraj 200 tisoč prevoženim kilometrov ima njegova tesla še vedno originalne zavorne diske in ploščice, kar je predvsem posledica učinkovite rekuperacije električnih avtomobilov in s tem manj obremenjenih zavor."
BMW_i3_277_tisoc_kilometrov_z_originalnimi_zavorami
https://www.avto-fokus.si/Novice/BMW_i3...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
KAVINSKY ::
Nostradamus_ je izjavil:
Kljub skoraj 200 tisoč prevoženim kilometrov ima njegova tesla še vedno originalne zavorne diske in ploščice, kar je predvsem posledica učinkovite rekuperacije električnih avtomobilov in s tem manj obremenjenih zavor."
Na mojem Golfu sem jih zadaj moral menjati, ker so začeli rjaveti. Po 15 letih in občasnih 30+ tisoč kilometrih letno. Večina avtocesta in rahlo nad omejitvami. Izjemna rekuperacija.
Valvoline ::
Nostradamus_ je izjavil:
So marsikatere zadeve, navade/razvade k so miljionkrat bolj rakotvorne, kajenje, alkohol, umetna hrana, razne tablete itn..
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.
To o dizelski izpustih je navadno natolcevanje in lovljenje carovnic,
Ni res, to da so dizlovi izpuhi izredno škodljivi je znanstveno potrjeno dejstvo.
en domac dimnik v obratovanju svinja vec kot 10.000 avtov skupaj.
Ni res.
Svinjajo tudi EV z rakotvornimi delci pri obrabljanju gum in asfalta, k je 3x vecja zarad teze.
Ni res da svinjajo več, amapk svinjajo dosti manj. Delci obrabljenih gum niso rakotvorni, delci dizlovih izpuhov pa so rakotvorni. Teža EV-jev in navadnih avtov pa je skoraj identična, s tem je enaka tudi obraba asfalta. EV tudi ne skoraj generirajo delcev pri zaviranju, ker zavirajo elektromagnetno brez stika zavorne ploščice z diskom (v 90 % primerov, razen ko je zaviranje v sili, takrat se vklopita obe zavori). Ene zavorne ploščice pri EV-ju zdržijo 10x dlje časa kot pri dizlu ali bencinarju.
5.000 km mesečno: Slovenec je audija zamenjal s teslo #video
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/audija...
"Predstavljamo pa vam zgodbo dnevnega službenega migranta, ki je za vsakodnevno pot iz Celja v Ljubljano in nazaj svojega dizelskega audija zamenjal za rabljeno teslo model S. Za "gorivo" namesto 400 zdaj nameni le še 100 evrov mesečno. Kljub skoraj 200 tisoč prevoženim kilometrov ima njegova tesla še vedno originalne zavorne diske in ploščice, kar je predvsem posledica učinkovite rekuperacije električnih avtomobilov in s tem manj obremenjenih zavor."
BMW_i3_277_tisoc_kilometrov_z_originalnimi_zavorami
https://www.avto-fokus.si/Novice/BMW_i3...
Trenutno v slo EV kupujejo drzavni paraziti parkirani v ju/js. Poleg tega da jih je za 3/4 odvec, prejemajo za 50% previsokih plac, se zastoj voznjo jih mormo castit. Golazen komunajzarska !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
r3dkv1c4 ::
Dopovejte si, da je to največja svinjarija na tem planetu.
Je Tesla rešila problem avstrijca, ki je poslal svojo zgoreno Teslo v kontejnerju z 80m3 vode, čez lužo?
Samo na kup jih mečejo....ker jih ne znajo razgradit.
In vi temu pravite eko....wtf
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Spock83 ::
Praksa kaze 30kwh/100km pri 130kmh
Pri meni 20kW/100km
Pozimi pa 25kW/100km. Če spustim hitrost na 110km/h je tudi 20kWh/100km. Izguba časa za 100km pot je zanemarljiva.
Kako veš, da so EVji na pravi poti? Ko je toliko proti postov in to v cel otaki temi, ki naj se ne bi pisalo preveč o EVjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Kljub skoraj 200 tisoč prevoženim kilometrov ima njegova tesla še vedno originalne zavorne diske in ploščice, kar je predvsem posledica učinkovite rekuperacije električnih avtomobilov in s tem manj obremenjenih zavor."
Na mojem Golfu sem jih zadaj moral menjati, ker so začeli rjaveti. Po 15 letih in občasnih 30+ tisoč kilometrih letno. Večina avtocesta in rahlo nad omejitvami. Izjemna rekuperacija.
Si pač izjema (ali pa lažeš). Dejstvo je da se zavorne pločice pri EV-jih obrabijo veliko kasneje kot pri ICE avtomobilih.
Nostradamus_ je izjavil:
So marsikatere zadeve, navade/razvade k so miljionkrat bolj rakotvorne, kajenje, alkohol, umetna hrana, razne tablete itn..
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.
To o dizelski izpustih je navadno natolcevanje in lovljenje carovnic,
Ni res, to da so dizlovi izpuhi izredno škodljivi je znanstveno potrjeno dejstvo.
en domac dimnik v obratovanju svinja vec kot 10.000 avtov skupaj.
Ni res.
Svinjajo tudi EV z rakotvornimi delci pri obrabljanju gum in asfalta, k je 3x vecja zarad teze.
Ni res da svinjajo več, amapk svinjajo dosti manj. Delci obrabljenih gum niso rakotvorni, delci dizlovih izpuhov pa so rakotvorni. Teža EV-jev in navadnih avtov pa je skoraj identična, s tem je enaka tudi obraba asfalta. EV tudi ne skoraj generirajo delcev pri zaviranju, ker zavirajo elektromagnetno brez stika zavorne ploščice z diskom (v 90 % primerov, razen ko je zaviranje v sili, takrat se vklopita obe zavori). Ene zavorne ploščice pri EV-ju zdržijo 10x dlje časa kot pri dizlu ali bencinarju.
5.000 km mesečno: Slovenec je audija zamenjal s teslo #video
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/audija...
"Predstavljamo pa vam zgodbo dnevnega službenega migranta, ki je za vsakodnevno pot iz Celja v Ljubljano in nazaj svojega dizelskega audija zamenjal za rabljeno teslo model S. Za "gorivo" namesto 400 zdaj nameni le še 100 evrov mesečno. Kljub skoraj 200 tisoč prevoženim kilometrov ima njegova tesla še vedno originalne zavorne diske in ploščice, kar je predvsem posledica učinkovite rekuperacije električnih avtomobilov in s tem manj obremenjenih zavor."
BMW_i3_277_tisoc_kilometrov_z_originalnimi_zavorami
https://www.avto-fokus.si/Novice/BMW_i3...
Trenutno v slo EV kupujejo drzavni paraziti parkirani v ju/js. Poleg tega da jih je za 3/4 odvec, prejemajo za 50% previsokih plac, se zastoj voznjo jih mormo castit. Golazen komunajzarska !
Motiš se. In tudi ti lahko kupiš električnega če hočeš.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Zakaj vsi poveličujete usrane Tesle,
Ker so trenutno najboljši električni avtomobili objektivno gledano:
namenoma ne pišete o največji problematiki e-vozil,
Kaj misliš z problematiko e-vozil, spet kakšne mite tako kot ostali nasprotniki? Jaz pišem o vsem, o dobrih in slabih straneh EV-jev in dobre strani daleč prevagajo.
nabijate o ekoloških vozilih in oh in sploh.
Ni nobenega nabijanja o ekološkosti. To da so električni avtomobili bolj ekološko je tehnično dejstvo, podprto z znanstvenimi študijami.
pa ne moremo mimo razgrajevanja e-celic, baterij,
Razgrajevanje celic ni problematično, obrati za to že obstajajo. Ko bodo količine jih bo še več. Težko podjetje za razgrajevanje preživi z 3 baterijami razgrajenimi na leto, rabiš vsaj ene 100 baterij avtomobilov na leto razgraditi da si profitabilen in lahko plačaš delavce. Ko bo električni avtomobilov več, bodo tudi količine baterij za razgradnjo večje in bo podjetij, ki se bodo lahko ukvarjala z razgradnjo več.
Dopovejte si, da je to največja svinjarija na tem planetu.
Si nimamo kaj dopovedat, ker to ni res. DOkazano ni res. Tisti ki je v zmoti tukaj si ti, ne jaz.
Samo na kup jih mečejo....ker jih ne znajo razgradit.
Ni res. Poglej video zgoraj.
In vi temu pravite eko....wtf
Ker SO veliko bolj eko kot bencinarji in dizli in to vključno z proizvodnjo, uporabo in razgradnjo baterij.
Praksa kaze 30kwh/100km pri 130kmh
Pri meni 20kW/100km
Pozimi pa 25kW/100km. Če spustim hitrost na 110km/h je tudi 20kWh/100km. Izguba časa za 100km pot je zanemarljiva.
Kako veš, da so EVji na pravi poti? Ko je toliko proti postov in to v cel otaki temi, ki naj se ne bi pisalo preveč o EVjih.
TOčno tako, ljudje jokajo ko jim nekdo poskuša odvzeti dizelsko igračo, s katero zastrupljajo sebe in druge (kar ne vidijo v svoji zaslepljenosti in navezanosti na tradicijo in stare navade). Prihodnost je električna, to vam bodo povedali vsi strokovnjaki.»Prihodnost je električna,« je prepričan predsednik uprave skupine BMW Harald Krüger.
https://avto.finance.si/8931249/Pri-BMW...
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Znanstvene razkave, ki to jasno črno na belem dokažejo, imate v prvem postu te teme:
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.
Fantje in punce dajte se bolj posvetiti razpravljaju o škodljivih učinkih dizla, komentirajte podane raziskave in tako dalje, ne toliko pisat in spraševat o EV, ta tema je primarno namenjena škodljivim učinkom dizelskih izpuhov.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Nostradamus_ ::
Vemo da je dizel škodljv. Če si že tako zagnan, poskrbi da bodo prepovedani.
Bodo kmalu prepovedani tudi v Sloveniji:
Po letu 2030 nič več novih avtomobilov na notranje izgorevanje.
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Bencinske in dizelske motorje bodo počasi prepovedali, velika britanija jih je že od leta 2030 naprej, Slovenija načrtuje podobno. Leta 2025 pride EURO7 standard, ki ima meje za onesnaževanja tako stroge, da za ta standard avtomobilski proizvajalci svarijo, da bo efektivno prepovedal dizelske in bencinske motorje. Več sveži, ravnokar frišni novici slovenske odaje Avtomobilnost:
Avtomobilska industrija opozarja na konec motorjev z notranjim zgorevanjem
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln...
""Z uvedbo načrtovanega standarda EU-7 bo Evropska komisija dejansko prepovedala avtomobile z motorji na notranje zgorevanje od leta 2025 naprej," besede vodje nemškega Združenja avtomobilske industrije Hildegarda Müllerja navaja nemška tiskovna agencija."
"Že prihodnji emisijski standard Euro 7 bi lahko bil poguben za klasične motorje na notranje zgorevanje, opozarjajo pri VDA."
Motorjem na notranje izgorevanje so šteti dnevi.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
link_up ::
Nostradamus_ je izjavil:
Teža tesle z največjo baterijo pa ni več kot 3 tone, kot je omejitev tega specifičnega mostu, temveč je zvagano točno 2380 km, je Bjorn stehtal:
https://tbtp-ev.github.io/tbtp-results-...
kaj tri tone? Kaj jim dogaja? A zaradi baterij, motorjev? To je absolutno pretezko...naj grejo nazaj risat dizajn z drugimi materiali.
LightBit ::
Jaz naslednjega z veseljem kupim električnega, če najdem primernega.
Dokler bo Up in Clio enak, ne bo šlo. Tudi nisem ljubitelj "nemškega inženiringa", tako da je potrebna večja izbira.
zmaugy ::
Nostradamus_ je izjavil:
Izpuhi dizlov (in bencinarjev) dokazano povzročajo raka, kapi, infarktne in še mnogo drugih bolezni, ter zmanjšujejo možganske sposobnosti ljudi ki so jim izpostavljeni (tudi Alzheimerjevo bolezen), so bile delane obsežne študije na to temo. Čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine kamor tudi spadajo! Imamo v modernem času na voljo boljše tehnologije (boljše za denarnico uporabnika, za perfomanse uporabnika in boljše za okolje).
Razkave imate v prvem postu te teme:
WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine! kamor tudi spadajo.
Še odgovor na zadnji post:
Z uvedbo dizla je je močno povečala produkcija hrane. Tako zaradi obdelave kot zaradi transporta. Parkinson in rak sta pa bolezni starejših populacij. To tvoje nebuloze je je kot da je šuštar mat rešitev za šah.
Produkcija hrane se ni povečala zaradi dizla kot takega, ampak se je povečala zaradi možnosti strojne obdelave (ki za se lahko poganjajo tudi na elektriko ali bencin). Parksinson in rak sta seveda bolezni starejših generacij, ker se je skozi leta samo akumulirali škodljivi učinki onananževanja, skozi leta pa upada sposobnost mehanizma telesa ki skrbi da se rak ne pojavi. Nebuloze si povedal samo ti, jaz sem napisal dejstva, ki jih potrujejo tudi vse znanstvene raziskave. Prihodnost avtomobilizma je električna, to ti lahko pove vsak strokovnjak, deleži elektičnih vozil se naglo večajo.
Podpiram v smislu, da naj se denar, ki bi ga namenili za subvencije, rajši nameni za nov železniški križ in za subvencioniranje cestnega javnega prometa. Dejansko bi s tem lahko na veliko bolj vzdržen način dosegli tako zmanjšanje lokalnih kot tudi emisij na nivoju države.
Ne razumem zakaj naj bi naš davkoplačevalski denar financiral razvoj Tesle in ICE proizvajalcev, ta denar naj gre rajši v NAŠO infrastrukturo.
Kdor bo čez15-20 let rabil avtomobil za lokalne vožnje, bo električnega lahko dobil poceni tudi brez subvencije. Do takrat pa naj si ga kupi sam ali uporablja obstoječega, saj so povsem legalni.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Nostradamus_ ::
Nostradamus_ je izjavil:
Teža tesle z največjo baterijo pa ni več kot 3 tone, kot je omejitev tega specifičnega mostu, temveč je zvagano točno 2380 km, je Bjorn stehtal:
https://tbtp-ev.github.io/tbtp-results-...
kaj tri tone? Kaj jim dogaja? A zaradi baterij, motorjev? To je absolutno pretezko...naj grejo nazaj risat dizajn z drugimi materiali.
Ni tri tone tudi pri najtežji Tesli ne, ampak 2380 kg, stehtano. Električna kona tehta samo 20 kg več od dizelske Kona vrjante.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Aston_11 ::
Nostradamus_ je izjavil:
Ni res. Niso te naštete zadeve bolj rakotvorne. Dejstvo je da če imaš več škodljivih stvari ti bolj škoduje kot če jih imaš manj. DIzli+alkohol az človeka je slabše kot samo alkohol in tako dalje.To boš sigurno našel podatke. Koliko Ljubljanskega zraka moraš podihati, da spraviš v pljuča toliko svinjarije kot s 1 cigaretom?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 253081 (1446) | hojnikb |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16059 (15238) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23908 (21791) | hojnikb |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33520 (30051) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24458 (22495) | bluefish |