» »

Resnica o škodljivosti dizla

Resnica o škodljivosti dizla

««
5 / 22
»»

Nostradamus_ ::

Kot jaz vidim, so uporabna da se prestavi lokacija izpustov iz mest na elektrarne, kar je načeloma uporabno, sploh če je povečanje porabe energije tako nizko kot smo izračunali.


EXACTLY :)

Na podeželju pa ne vidim smisla.


Zakaj ne? Dosega imajo električni po 500 km, to je dovolj za ljudi na podeželju, to je dovolj za 99 % Slovencev.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

IL_DIAVOLO ::

99% ljudi na podezeljih nima 50k teoretik.

Nostradamus_ ::

Po mojem mnenju bo EV dosegel nek tržni delež in se tam ustalil kot še ena opcija med bencinom, dizlom in LPG ali CNG. Izbrali ga bodo tisti, ki bodo izkoristili njegove prednosti in se sprijaznili ali pa izognili slabosti.


Strokovnjaki pravimo (jaz in drugi strokovnjaki) da se motiš, po napovedih bo delež električnih vozil naraščah, čez 10 let, bo tudi v Sloveniji več kot polovica novoprodanih avtov električnih, čez 15 let pa se predvideva da že 80 % vseh novnoprodanih avtov. Na norweškem imajo že danes 60 % novoprodanih avtov električnih.

https://electrek.co/2020/10/01/electric...

https://www.electrive.com/2020/10/04/el...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

zmaugy ::

In temeljijo na izvozu fosilnih goriv. Nice.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Nostradamus_ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

99% ljudi na podezeljih nima 50k teoretik.


Ne rabiš imeti 50k za EV, ga dobiš tudi za isto ceno kot bencinarja/dizla. MG5 karavan za 21 jurjev, ter Volkswagen E-up za 12 jurjev (za ljudi ki kupujejo Cliota za 12k). Ali pa Volkwagen ID3 za 24 jurjev osnovna verzija.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

IL_DIAVOLO ::

500km dosega...

Vice ::

Vse te primerjave ki jih popate samo kažejo na to, da če se hočem peljati za isti denar bom pri EV plačal za isto ceno veliko manj udobja kot ga ponuja nek "bencinar". Ful super saj je elektrika ful poceni in se "zastonj vozi". Ne vem zakaj potem mora sosed za svoj EV, da ga lahko doma fila, več plačevati za ustrezen prikjuček, skoraj toliko kot mene pride en tank. Aja vsak računa samo ceno štroma in ne ustrezne prikjučine. Gledam EV forume in omenjajo servise... Glej ga zlomka, da se ti slučajno kdo ne butne v avto. Komplikacije pri delih, okvare... si zaželiš, da bi imel Yugota. Potem pa gledam te primerjave vpliva na okolje kako naj razgradnja baterije nebi nič vplivala samo hudiča zakaj potem ti dokumenti omenjajo politko, ki bi morala zagotavljati ustrezno rokovanje, da nebi bilo toliko vpliva na onesneževanje, toksičnost... Na koncu pa, da je CO2 pri EV več v celotnem ciklu...
Ne rečem, da v EV ni prihodnosti. Danes so žal samo en neuporaben gadget nič drugega. Z razvojem tehnologije, in ustreznimi ukrepi pa vrjamem, da se bo to hitro spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

LightBit ::

Nostradamus_ je izjavil:

Volkswagen E-up za 12 jurjev (za ljudi ki kupujejo Cliota za 12k).

To ni primerljvo.

Nostradamus_ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

500km dosega...


Da, 400 do 500 km dosega. Nekateri celo več kot 600 km.







LightBit je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Volkswagen E-up za 12 jurjev (za ljudi ki kupujejo Cliota za 12k).

To ni primerljvo.


Je kr primerljivo, oba opravljata funkcijo malega mestnega avtomobila povsem dobro.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

IL_DIAVOLO ::

Vidim, da še kar mešaš pojme.

Nostradamus_ ::

bom pri EV plačal za isto ceno veliko manj udobja kot ga ponuja nek "bencinar".


Ni res. Primer recimo MG ZS EV terenec, udobje enako kot pri dizelskem terencu, premium notranjost in vse. Tole je zapisal en ko je stestiram MG ZS EV na forumu Ensvet:

Danes peljal ZSja. Spdoben avto, notranjost na nivoju nemških avtov (brez heca), udoben, zasloni pregledni, gumbe pogruntaš v dveh minutah, ko pohodiš gas, se motor odzove in te malo prilepi (ok, daleč od Tesle, a vseeno skoči), nekih generalnih pripomb nimam. Je pa vožnja SUVovska, avtu se pozna teža in ni za priganjanje čez ovinke, ampak bolj umirjeno vožnjo. Bil sem pozitivno presenečen nad videnim in mislim, da zna najti kar nekaj slovenskih kupcev v prihodnosti.

Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis.

https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=21&t=...

Ali pa poglej ta video:



IL_DIAVOLO je izjavil:

Vidim, da še kar mešaš pojme.


Jih ne.

. Ne vem zakaj potem mora sosed za svoj EV, da ga lahko doma fila, več plačevati za ustrezen prikjuček, skoraj toliko kot mene pride en tank.


Mešaš pojme. Če govoriš o polnilnici v domači garaži stane jurja in jo imaš za skos in skos filaš po ceni 1,3 EUR na 100 km (tudi na domači gospodijski vtičnici lahko filaš po toliko). Če pa govoriš o javnih polnilnih postajah pa se te uporablja samo takrat če ti dosega zmanjka tisti dan, in ti ga skoraj nikoli ne, ker imaš po 400 do 500 km dosega. Glede na statistike je 99,9 % voženj pod 400 km.

Gledam EV forume in omenjajo servise... Glej ga zlomka, da se ti slučajno kdo ne butne v avto.


Za sevis je podkrbljeno, ni težav tukaj.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Na koncu pa, da je CO2 pri EV več v celotnem ciklu..


Ni. CO2 je manj pri celotnem ciklu pri EV-ju. Veliko manj, to kažejo najnovejše študije in izračuni. Sploh pa CO2 ni glavna stvar in glavni problem. Glavni problem so ostala onasnaževala ki so dejasnko direktno zdravlju škodljiva (kar spuščajo dizla in bencinarji, elektrane pa veliko manj), CO2 direktno ni škodljiv (v koncentracijah ki so v ozračju), ampak povzroča samo efekt tople grede.

dokumenti omenjajo politko, ki bi morala zagotavljati ustrezno rokovanje


Baterije se že razgrajujejo, v prihodnsti bo obratov še več, samo da pridejo količine (ker sedaj jih ni), da podjetje za reciklažo dobi eno baterijo na mesec ni zadosti da bi preživelo in plačalo plače delavcem, rabiš vsaj 100 baterij na mesec.



Danes so žal samo en neuporaben gadget nič drugega.


Motiš se.

Ne rečem, da v EV ni prihodnosti.


Res je, električni avtomobili so prihodnost avtomobilizma, to kažejo vse napovedi in statistike.

"Prihodnost je električna," je prepričan predsednik uprave skupine BMW Harald Krüger.
https://avto.finance.si/8931249/Pri-BMW...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Vice ::

Nostradamus_ je izjavil:


. Ne vem zakaj potem mora sosed za svoj EV, da ga lahko doma fila, več plačevati za ustrezen prikjuček, skoraj toliko kot mene pride en tank.


Mešaš pojme. Če govoriš o polnilnici v domači garaži stane jurja in jo imaš za skos in skos filaš po ceni 1,3 EUR na 100 km (tudi na domači gospodijski vtičnici lahko filaš po toliko). Če pa govoriš o javnih polnilnih postajah pa se te uporablja samo takrat če ti dosega zmanjka tisti dan, in ti ga skoraj nikoli ne, ker imaš po 400 do 500 km dosega. Glede na statistike je 99,9 % voženj pod 400 km.


Niti ne. Govorim o ustreznem elektičnem prikjučku (o nobeni polnilnici, o nobeni ceni štroma...) Ali po domače o spremembi paketa za električno energijo, ki je bil potreben izkjučno zaradi EV.

Tebi mogoče udobje nekega MG ZS EV z neko splošno predpostavko dizelskega terenca ustreza. Jaz hočem točno določeno opremo. Gledam poljubne konfiguratorje pri proizvajalcih in vidiš, da celo ista znamka isto vozilo v E izvedbi ali bencin izvedbi ne moreš imeti iste opreme, vsak dodatni drek ima drugo ceno... Wau... in vseh teh malenkosti "statistike" ne upoštevajo.

Nostradamus_ je izjavil:

Na koncu pa, da je CO2 pri EV več v celotnem ciklu..


Ni. CO2 je manj pri celotnem ciklu pri EV-ju. Veliko manj, to kažejo najnovejše študije in izračuni. Sploh pa CO2 ni glavna stvar in glavni problem. Glavni problem so ostala onasnaževala ki so dejasnko direktno zdravlju škodljiva (kar spuščajo dizla in bencinarji, elektrane pa veliko manj), CO2 direktno ni škodljiv (v koncentracijah ki so v ozračju), ampak povzroča samo efekt tople grede.

dokumenti omenjajo politko, ki bi morala zagotavljati ustrezno rokovanje


Baterije se že razgrajujejo, v prihodnsti bo obratov še več, samo da pridejo količine (ker sedaj jih ni), da podjetje za reciklažo dobi eno baterijo na mesec ni zadosti da bi preživelo in plačalo plače delavcem, rabiš vsaj 100 baterij na mesec.



Danes so žal samo en neuporaben gadget nič drugega.


Motiš se.

Ne rečem, da v EV ni prihodnosti.


Res je, električni avtomobili so prihodnost avtomobilizma, to kažejo vse napovedi in statistike.

"Prihodnost je električna," je prepričan predsednik uprave skupine BMW Harald Krüger.
https://avto.finance.si/8931249/Pri-BMW...


Če boš bolje spal.... Nimam namena prepričevati prepričanih. Jaz ne gledam samo meni priljubljenih grafov in dejstev. Realnost je žal veliko bolj žalostna okoli EV vozil. A cilj je pa isti ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

Nostradamus_ ::

Govorim o ustreznem elektičnem prikjučku (o nobeni polnilnici, o nobeni ceni štroma...) Ali po domače o spremembi paketa za električno energijo, ki je bil potreben izkjučno zaradi EV.


NE rabiš spremembe električnega prikljuka. EV lahko preko noči filaš z 2 kW, kar je moč enega prižganega likalnika.

Jaz hočem točno določeno opremo.


Pri MG ZS EV dobiš vse vključeno: avtomatični cruse control, gretje sedežev in volana ipd. vse premuim zadeva dobiš vključene.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Vice ::

Nostradamus_ je izjavil:

Govorim o ustreznem elektičnem prikjučku (o nobeni polnilnici, o nobeni ceni štroma...) Ali po domače o spremembi paketa za električno energijo, ki je bil potreben izkjučno zaradi EV.


NE rabiš spremembe električnega prikljuka. EV lahko preko noči filaš z 2 kW, kar je moč enega prižganega likalnika.


Ja in Teslo preko USBja na prenosniku. Samo Apple mora biti.

Nostradamus_ ::


Če boš bolje spal.... Nimam namena prepričevati prepričanih. Jaz ne gledam samo meni priljubljenih grafov in dejstev.


Jaz gledam vse grafe in dejstva in overall je ev boljši nakup za veliko večino ljudi.

A cilj je pa isti ;)


To je pa fanj ;)

Vice je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Govorim o ustreznem elektičnem prikjučku (o nobeni polnilnici, o nobeni ceni štroma...) Ali po domače o spremembi paketa za električno energijo, ki je bil potreben izkjučno zaradi EV.


NE rabiš spremembe električnega prikljuka. EV lahko preko noči filaš z 2 kW, kar je moč enega prižganega likalnika.


Ja in Teslo preko USBja na prenosniku. Samo Apple mora biti.


Česa ne razumeš? Če filaš z močjo enega prižganega likalnika (2 kW) napolniš v 10 urah (čez noč) 20 kWh, kar je za 130 km, oziroma 910 km na teden. In povprčni slovenec pa naredi samo 41 km na dan in samo 287 km na teden. Torej je zadosti.

Ampak da ne boš še naprej kar nekaj nabijal neumnosti: recimo da filaš z močjo 7 kW, to je moć indukcije z štirimi kuhališči in to pri vseh gospodinjstvih deluje brez spremembne priključka. 7 kW pri 10 urah filanja je 70 kWh, kar je za 500 km vsak dan ;)
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Bencinske in dizelske motorje bodo počasi prepovedali, velika britanija jih je že od leta 2030 naprej, Slovenija načrtuje podobno. Leta 2025 pride EURO7 standard, ki ima meje za onesnaževanja tako stroge, da za ta standard avtomobilski proizvajalci svarijo, da bo efektivno prepovedal dizelske in bencinske motorje. Več v novici slovenske odaje Avtomobilnost:

Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Utk ::

Haha, tak okoljevarstvenik, pa vozi dizla, in to redno 1000 km poti, in to hitro, kar tako za hec. Sej ne rečem, da je prepovedano, samo tolk, da vemo, s kom imamo opravka v kteri drugi temi.

Nostradamus_ ::

Za nove v temi, da boste lažje sledili: Utk z zgornjim postom misli Zmaugyja. https://slo-tech.com/forum/t775598/p693...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

bbbbbb2015 ::

Nostradamus_ je izjavil:

Kar sanjaj naprej, električni avti bodo vedno vsaj 3x cenejši od vodikovih, ker preprosto porabijo 3x manj energije za isto razdaljo. Vodikovi avtomobili so ravno tako gnani na elektriko, samo da najprej tri četrtine energije vržejo stran v obliki različnih konverzij, električni skoraj nič ne vržejo stran. In zmeraj bo veljalo da so 4 enote elektrike(=vodikovi avti) vedno dražje od ene enote elektrike (=električni avti).


Osebno sem za to, da se začnejo uporabljati avti, ki niso ICE (bencin, diesel). Že zato se mi zdi uporaba smiselna, ker sedaj gre ogromno dnarja npr. na Bližnji vzhod, kjer se utapljajo v denarju, kupujejo orožje in sploh so vir napetosti.

Vendar...

Zaenkrat ni alternative dizlu, ki mora prepotovati 500+ km. Električni avti imajo slabost, ker se s kapaciteto baterij ovečuje teža avta. Zapovrh imajo Li-ion baterije kar nekaj težav, ki jih še niso odpravili. Berem, da se v Ameriki Chevrolet Bolt vžiga in da so sedaj zmanjšali maksimum, do katerega je možno napolniti baterijo. Baterije tudi izgubljajo na kapaciteti. Tesla je *omilila* problem s hlajenjem baterij, ni ga pa odpravila. Problem so tudi globoki cikli, ki povzročajo "igle" na mikro nivoju, ki predirajo membrane in povzročajo vžige baterij. Osebno si Li-ion avta ne bi upal dati v garažo.

Vodikovi avti (ta hip) res niso rentabilni. Vendar so sedaj novi načini proizvodnje vodika, na licu mesta na pumpi in način proizvodnje ni elektroliza, ampak neka membranska zadeva, ki ima višji izkoristek. Vodik pa ima še nekaj drugih minusov, predvsem je pošteno eksploziven, težko ga je hraniti. Je tudi hudo koroziven pod pritiskom. Ampak tudi tu so rešitve, hramba v obliki amonijaka oz. spojine med dušikom in vodikom. Zaenkrat je ta dušiko-vodikova spojina uporabna pri nekih baterijah, ki hranijo elektriko sončnih celic.

Čisti električni avti bodo predvsem zanimivi za primestno vožnjo. Razvoj gre naprej in jaz vodikovih avtov ne bi kar odpisal.

Zgodovina sprememb…

Oberyn ::

Nostradamus_ je izjavil:

"Stroški in škode zaradi rabe fosilnih goriv znašajo v Sloveniji 1,1 milijarde evrov na leto, poslušamo pa velike pripombe zaradi 143 milijonov subvencij za obnovljive vire in kogeneracije"

Kakšno povezavo ima to z dizli, o katerih govoriš v tej temi?

Fosilna goriva so: dizel + bencin + letalsko gorivo + ladijsko gorivo + kurilno olje za ogrevanje + premog za TE6.
Dizel je: osebni potniški avtomobili + kompleten javni prevoz + ves tovorni promet + vsa gradbena mehanizacija + vsa kmetijska mehanizacija.
Torej škoda 1,1 milijarde evrov se ne nanaša na osebne potniške dizle, o katerih govoriš.
Na osebne potniške dizle se nanaša 0,0x te navedene škode. Ali mogoče 0,00x?
Al sem mogoče kaj zgrešil?

w0mbat ::

dejmo raje nek artifact k bo CO2 lovil ugotovit kot to delat.

Oh wait, bodočnost itak ni več upanja.. Namesto nahranit otroke v afriki, so se šli spremembo spola, podporo lgbt in ostale gluposti. Ma fuck off cela ta bodočnost retardirana in socjalni mediji in vse skup. Ne bo mi manjkala ko me pobere 2070

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Haha, tak okoljevarstvenik, pa vozi dizla, in to redno 1000 km poti, in to hitro, kar tako za hec. Sej ne rečem, da je prepovedano, samo tolk, da vemo, s kom imamo opravka v kteri drugi temi.


Trenutno se vozim malo, ker je korona, ane. Drugače pa v bolj neekoloških letih več kot 50k km na leto. Boljše z dizlom kot z V8 bencinarjem - kar se tiče okolja in denarnice.
Sem pa prvi za električarje, samo naj se mi nehajo zajebavat. In potem ti prodajajo neke “SUV” jajčke ali pa kvazi golfa brez vsega, notr je videt kot diskont trgovina, itak da nima ničesar, cena sitnica, čez 30 jurjev in pod 300 km dosega (recimo ioniq). Kona ima več dosega, vse ostalo je pa že prej opisano. Avto mi je videt odvraten, itak da je premajhen za udobno vožnjo.
Potem rodi VW po dolgem rojevanju ID3, avto je notri videt cenen, paket opreme max je čez 49 jurjev (ja, namesto unih ogabnih feltn so ene malo bolj apetitlih). Pazi to, sedež nastavljiv po višini, dol bom padel, luksuz, “6+1” zvočnikov, wow, trga gate. Toplotna črpalka doplačilo (všteto v ceno). Doseg 420 km ali nekaj takšnega. Seveda če so planeti in zvezde v pravi poravnavi. Jajček mali. Pa če se navežem na tistega Audija, ki sem ga linkal, ne bom ravno zadrževal diha pri VAG električarjih.
Ne stojte ga srat....
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Nostradamus_ ::

Kakšno povezavo ima to z dizli, o katerih govoriš v tej temi?


To ima veliko povezavo z dizli.

Dizel je: osebni potniški avtomobili + kompleten javni prevoz + ves tovorni promet + vsa gradbena mehanizacija + vsa kmetijska mehanizacija.
Torej škoda 1,1 milijarde evrov se ne nanaša na osebne potniške dizle, o katerih govoriš.


Drži, to so fosilna goriva. In nisem nikjer trdil da je 1,1 miljarde škode na leto v Sloveniji nanaša samo na potniške dizle, amapak se nanaša na vsa fosilna goriva, katerih precejšnji del so potniški dizli.

Na osebne potniške dizle se nanaša 0,0x te navedene škode. Ali mogoče 0,00x?


Je kar tam okoli 15 %. Torej cca 15 % od 1,1 miljarde škode ki jo povzročijo fosilna goriva na leto v Sloveniji odpade na potniške dizle, kar pomeni da potniški dizli pozvročijo 165 miljonov škode na leto.

Že zato se mi zdi uporaba smiselna, ker sedaj gre ogromno dnarja npr. na Bližnji vzhod, kjer se utapljajo v denarju, kupujejo orožje in sploh so vir napetosti.


Definitivno. To se premalokrat omenja, tudi to je še en zelo dober razlog za EV-je.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Zaenkrat ni alternative dizlu, ki mora prepotovati 500+ km


Za potnike ki vsak dan delajo več kot 500 km res ni alternative dizlu. Za potnike, ki pa več kot 500 km naredijo samo enkrat ali dvakrat na leto in takih je 99 % Slovencev, pa so EV-ji primerni. Hitra polnilnica ti omogoči dofilati za 300 dodatnih kilometrov v 20 minutah, to je lih zadost da greš na WC in poješ Frutabelo ko se voziš na dopust.

Zapovrh imajo Li-ion baterije kar nekaj težav, ki jih še niso odpravili. Berem, da se v Ameriki Chevrolet Bolt vžiga in da so sedaj zmanjšali maksimum, do katerega je možno napolniti baterijo


To ni režava Li-ionskih baterij na splošno, ampak je težava konstrukcije baterijskega sklopa pri tem specifičnem modelu. Tako kot so se litijoneske baterije vžgale samo pri Samsung Galaxy Note 7, pri vseh ostalih miljavžnt proizvjalcih pa se niso.

Baterije tudi izgubljajo na kapaciteti


Da, res je da izgubljajo na kapaciteti, vendar izredno malo, samo okoli 1 % na leto ali še manj. To pomeni da imaš po 20 letih še vedno 80 % začetnega dosega.

Vir: https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/l...


Tesla je "omilila" problem s hlajenjem baterij, ni ga pa odpravila.


Nima hlajenja baterij samo Tesla. Poleg tega hlajenje baterij sploh ni nujno (je fanj če je, ni pa nujno). Nova generacija baterij, se skoraj nič ne stara tudi če jih ne hladiš: primer za to so novi Nissan Leafi, nimajo hlajenja in imajo degradacije baterije komaj 0,8 % na leto (manj kot 1 %). To pomeni po 20 letih imaš še vedno 84 % dosega, ni tle problema.

Problem so tudi globoki cikli, ki povzročajo "igle" na mikro nivoju, ki predirajo membrane in povzročajo vžige baterij.



To ni problem, ker je del spodnje kapacitete zaklenjene s strani proizvajalca in avto prazni do varne meje sam od sebe (ne moreš iti pod to mejo).

Osebno si Li-ion avta ne bi upal dati v garažo.


Ne bodi paranoičen. Električni avto ima 11x manjšo možnost da se vžge kot bencinski, to potrjujejo statistike:

"Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."

https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...

Vodikovi avti (ta hip) res niso rentabilni.


Tudi nikoli ne bodo. Tudi če bi imela ta čudežna menbranska zadeva 100 % izkoristek (kar ni možno), še vedno vodikovi avti niso rentabilni in smiselni, ker imaš 20 % izgub pri stiskanju (ali še več pri utekočinjenju vodika), ter nato imaš gorivno celico ki ti samo 50 % energije da ven od tiste ki si jo vložil notri (ostalo so izgube v obliki toplote). Tako da ven če bi res imel imaginarno menbransko zadevo (ki si si jo kar izmilsil), bi še vedno skupni izkoristek bil samo 40 % pri električnih avtih pa je 85 %.

Vodik pa ima še nekaj drugih minusov, predvsem je pošteno eksploziven, težko ga je hraniti. Je tudi hudo koroziven pod pritiskom.


Točno tako. Problem je pojav imenovan vodikova krhkost, molekule vodika prodirajo v kristalne zgradbe kovin in druge materiale in jih naredijo krhke. To predstavlja nevarnost za eksplozijo rezervoarja vodika, ki je pod 700 bari. Za primerjavo: avtomobilska pnevmatika ima samo okoli 2 bara, pa vsi vemo da je hudič će jo raznese. Sedaj si pa predstavljaj 350 krat večji tlak in to z vnetljivim in eksplozivnim plinom. Ni luštn an.

Ampak tudi tu so rešitve, hramba v obliki amonijaka oz. spojine med dušikom in vodikom. Zaenkrat je ta dušiko-vodikova spojina uporabna pri nekih baterijah, ki hranijo elektriko sončnih celic.


Z temi rešitvami boš imel ceno vodikovega avta 10x višjo od trenutnih dizelskih in nihče ga ne bo kupil (morda kakšen miljarder malo za foro, ostali pa ne).


Čisti električni avti bodo predvsem zanimivi za primestno vožnjo.


Električni avti bodo zanimivi da zamenjajo 95 % celotnega voznega parka.

Razvoj gre naprej in jaz vodikovih avtov ne bi kar odpisal.


Jaz pa bi jih. Z strokovnim premislekom in študiranjem zadeve v podrobnosti ti kot strokovnjak povem, da električni avtomobili niso smiselni in se nikoli ne bodo uveljavili. Isto pravijo vsi strokovjaki, preberi recimo Volkswagnove inženirje kaj pravijo: isto kot jaz

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

w0mbat je izjavil:

dejmo raje nek artifact k bo CO2 lovil ugotovit kot to delat.

Oh wait, bodočnost itak ni več upanja.. Namesto nahranit otroke v afriki, so se šli spremembo spola, podporo lgbt in ostale gluposti. Ma fuck off cela ta bodočnost retardirana in socjalni mediji in vse skup. Ne bo mi manjkala ko me pobere 2070


Da osnansnaževanja dizlov ki dokazano pozroča raka, srčne in možganske kapi, alzhaimerjevo bolezen, motnje razpoloženja in depresijo, ter manjšanje možganskih sposobnosti primeraš z LGBT sranjem je skrajno neokusno in čist pure WRONG. Prvo je resen problem, drugo je pa bedarija. Odrasti.

Boljše z dizlom kot z V8 bencinarjem - kar se tiče okolja in denarnice.


Voljše z bencinarjem kar se tiče okolja kot z dizlom. Še 10x boljše pa z električnim (tudi kar se tiče denarnice bi teh 50 tisoč km na leto naredil veliko ceneje).

Za dizel na leto za 50 tisoč km daš:

500 x 7l/100 km x 1,3 €/l = 4550 €

Za elektriko bi za isto razdaljo dal:
400 x 1,3€/100 km = 520 € za polnenjenje doma
+ 100 x 17 kWh x 0,18 €/kWh = 306 € za javne polnilnice. Skupaj 826 €

Cca 4000 € na leto bi prišparal z električnim. V 20 letih je to 80 tisoč evrov. Tebi ko delaš veliko kilometrov se električni splača še bolj. Več kilometrov kot delaš, bolj se splača.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Sem pa prvi za električarje, samo naj se mi nehajo zajebavat. In potem ti prodajajo neke "SUV" jajčke ali pa kvazi golfa brez vsega, notr je videt kot diskont trgovina, itak da nima ničesar, cena sitnica, čez 30 jurjev in pod 300 km dosega (recimo ioniq). Kona ima več dosega, vse ostalo je pa že prej opisano. Avto mi je videt odvraten, itak da je premajhen za udobno vožnjo.


Nabavi MG5 električnega karavana potem,stane 21 jurjev po subvenciji. Notranjost pa je iz dobrih materialov in lepo narejena.

Potem rodi VW po dolgem rojevanju ID3, avto je notri videt cenen, paket opreme max je čez 49 jurjev (ja, namesto unih ogabnih feltn so ene malo bolj apetitlih).


ID3 je osnovna verzija po subvenciji 24 jurjev, verzija z največjo baterijo za 450 km vožnje pa je 34 jurjev po subvenciji ki jo dobiš od države (40 jurjev pred).

Jajček mali.


ID.3 ni majhen avto. Imaš pa tudi večje, kot pravim MG5 za 21 jurjev.

Overall length 4544mm
Overall width inc. mirrors 2059mm
Width exc. mirrors 1818mm
Height exc. roof rails 1513mm
Height inc. roof rails 1536mm
Wheelbase 2665mm
Front Track 1558mm
Rear Track 1553mm



Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

zmaugy ::

Evo ti ID3 max:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Cena preko 49 jurjev. Pa mislim da nima toplotne črpalke ampak eno fensi farbico.

4,54 m dolžine tega MGja? Medosna 2,665 m? To je veliko za ljudi, ki so vajeni Leafa ali cliota. Sorry, očitno nisi naredil veliko "dolgih" kilometrov po avtocesti, drugače ne bi takih stvari pisal.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Nostradamus_ ::

Cena preko 49 jurjev. Pa jebo ej: pozabi si odštet 6500 € subvencije. In to je nadražja verzija. Za 38 jurjev raje kupi Teslo model 3.

Evo ti ID3 za 30 jurjev, kar je 24 jurjev po subveniji:
https://www.autoevolution.com/news/2020...

Evo ti Id3 za 30 jurjev po subvenciji:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

zmaugy ::

Nostradamus_ je izjavil:

Cena preko 49 jurjev. Pa jebo ej: pozabi si odštet 6500 € subvencije. In to je nadražja verzija. Za 38 jurjev raje kupi Teslo model 3.

Evo ti ID3 za 30 jurjev, kar je 24 jurjev po subveniji:
https://www.autoevolution.com/news/2020...

Evo ti Id3 za 30 jurjev po subvenciji:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.
Kje imaš Teslo 3 za 38 jurjev?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Nostradamus_ ::

zmaugy je izjavil:

Evo ti ID3 max:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Cena preko 49 jurjev. Pa mislim da nima toplotne črpalke ampak eno fensi farbico.

4,54 m dolžine tega MGja? Medosna 2,665 m? To je veliko za ljudi, ki so vajeni Leafa ali cliota. Sorry, očitno nisi naredil veliko "dolgih" kilometrov po avtocesti, drugače ne bi takih stvari pisal.


Razvajen si u pozdu mater. Sam to ti loh rečem. Če MG5 avto ni velik, pol nevem kaj ti je, pa kaj ti prevažaš sabo 5000 litrov vina vsak dan al kaj da rabiš tako velike avte. MG5 karavan je velik avto, po avtocesti pa se taki avti peljejo lepo, poglej rewieve.

zmaugy je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Cena preko 49 jurjev. Pa jebo ej: pozabi si odštet 6500 € subvencije. In to je nadražja verzija. Za 38 jurjev raje kupi Teslo model 3.

Evo ti ID3 za 30 jurjev, kar je 24 jurjev po subveniji:
https://www.autoevolution.com/news/2020...

Evo ti Id3 za 30 jurjev po subvenciji:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.
Kje imaš Teslo 3 za 38 jurjev?


Tukaj na uradni Teslini strani, cena je 44 jurjev, po odšteti subvenciji je to pod 38 jurjev.

https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.


Česa nisi razumel, primer ki si ga dal ti ki stane 49 jurjev in je POLNO opremljena verzija do obisti (luksuzna verzija) stane po subvenciji samo 49-6,5 = 43,5 jurjev. Štekaš sedaj? Ampak za ta denar daje za 38 jurjev vzemi Teslo model 3. MG5 mal oskubljeno verzijo dobiš za 21 jurjev za 24 jurjev pa dobiš polno opremejeno verzijo "EXclusive", poglej si (odštej 6,5 jurja subvencije od cene):

https://mg.co.uk/mg5-ev/
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

zmaugy ::

Nostradamus_ je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Evo ti ID3 max:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Cena preko 49 jurjev. Pa mislim da nima toplotne črpalke ampak eno fensi farbico.

4,54 m dolžine tega MGja? Medosna 2,665 m? To je veliko za ljudi, ki so vajeni Leafa ali cliota. Sorry, očitno nisi naredil veliko "dolgih" kilometrov po avtocesti, drugače ne bi takih stvari pisal.


Razvajen si u pozdu mater. Sam to ti loh rečem. Če MG5 avto ni velik, pol nevem kaj ti je, pa kaj ti prevažaš sabo 5000 litrov vina vsak dan al kaj da rabiš tako velike avte. MG5 karavan je velik avto, po avtocesti pa se taki avti peljejo lepo, poglej rewieve.


Medosna razdalja, prostornost vozniškega prostora, udobje in ugodje pomenijo razliko med tem, da si po ali med vožnjo crknjen za umret ali pa ne - sploh če delaš dosti km. In da se sploh imaš voljo vsest v avto. Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.
Pa če imaš sopotnike na zadnjih sedežih vsak cm šteje tudi zanje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Nostradamus_ ::

Medosna razdalja, prostornost vozniškega prostora, udobje in ugodje pomenijo razliko med tem, da si po ali med vožnjo crknjen za umret ali pa ne - sploh če delaš dosti km.


Ne. Glavno vlogo pri temu ali si crknjen ali ne ima vzmetenje.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Pa če imaš sopotnike na zadnjih sedežih vsak cm šteje tudi zanje.


Ima Mg5 ogromno placa zadi za noge. Poglej je tredstavljeno tudi to, že ene parkrat sem ti zalimal ta video, pa ga obviously nisi pogledal (ker če bi ga, pol ne bi spraševal in problematiziral prostora za noge)..

Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Predvsem poglej del od 6:15 naprej, kjer govori kako kakovostno je narejen.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

zmaugy ::

Nostradamus_ je izjavil:


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.


Česa nisi razumel, primer ki si ga dal ti ki stane 49 jurjev in je POLNO opremljena verzija do obisti (luksuzna verzija) stane po subvenciji samo 49-6,5 = 43,5 jurjev. Štekaš sedaj? Ampak za ta denar daje za 38 jurjev vzemi Teslo model 3. MG5 mal oskubljeno verzijo dobiš za 21 jurjev za 24 jurjev pa dobiš polno opremejeno verzijo "EXclusive", poglej si (odštej 6,5 jurja subvencije od cene):

https://mg.co.uk/mg5-ev/

ID3 ga ne bi kupil tudi če bi bilo 10000 EUR subvencije.

Ko sem kupoval letos še Tesle ni bilo v Si in so bile cene vesoljske. Bi pa (če bi) vzel long range model, če bi danes kupoval, bi ga pogledal.
58620 EUR, minus 6000 subvencije.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

w0mbat ::

zmaugy je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.


Česa nisi razumel, primer ki si ga dal ti ki stane 49 jurjev in je POLNO opremljena verzija do obisti (luksuzna verzija) stane po subvenciji samo 49-6,5 = 43,5 jurjev. Štekaš sedaj? Ampak za ta denar daje za 38 jurjev vzemi Teslo model 3. MG5 mal oskubljeno verzijo dobiš za 21 jurjev za 24 jurjev pa dobiš polno opremejeno verzijo "EXclusive", poglej si (odštej 6,5 jurja subvencije od cene):

https://mg.co.uk/mg5-ev/

ID3 ga ne bi kupil tudi če bi bilo 10000 EUR subvencije.

Ko sem kupoval letos še Tesle ni bilo v Si in so bile cene vesoljske. Bi pa (če bi) vzel long range model, če bi danes kupoval, bi ga pogledal.
58620 EUR, minus 6000 subvencije.

58.000 evrov za avto na elektriko, kateri te lahko ubije z miljon možnih napak itd. .. WTF? Pa kaj si nek rockafeller?

meni pride slabo samo da preberem to cifro 58k, to je pol nepremičnine.

zmaugy ::

Nostradamus_ je izjavil:

Medosna razdalja, prostornost vozniškega prostora, udobje in ugodje pomenijo razliko med tem, da si po ali med vožnjo crknjen za umret ali pa ne - sploh če delaš dosti km.


Ne. Glavno vlogo pri temu ali si crknjen ali ne ima vzmetenje.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Pa če imaš sopotnike na zadnjih sedežih vsak cm šteje tudi zanje.


Ima Mg5 ogromno placa zadi za noge. Poglej je tredstavljeno tudi to, že ene parkrat sem ti zalimal ta video, pa ga obviously nisi pogledal (ker če bi ga, pol ne bi spraševal in problematiziral prostora za noge)..



1. Zato so pa najbolj udobni avti kratke radirke in ne dolge limuzine.
2. Ne če moraš vmes stati in polniti baterijo, voziti počasneje, da se ne izprazni...
3. Nikoli ne bom kupil tega avta, tako da ne bom gledal tega videa.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

w0mbat je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.


Česa nisi razumel, primer ki si ga dal ti ki stane 49 jurjev in je POLNO opremljena verzija do obisti (luksuzna verzija) stane po subvenciji samo 49-6,5 = 43,5 jurjev. Štekaš sedaj? Ampak za ta denar daje za 38 jurjev vzemi Teslo model 3. MG5 mal oskubljeno verzijo dobiš za 21 jurjev za 24 jurjev pa dobiš polno opremejeno verzijo "EXclusive", poglej si (odštej 6,5 jurja subvencije od cene):

https://mg.co.uk/mg5-ev/

ID3 ga ne bi kupil tudi če bi bilo 10000 EUR subvencije.

Ko sem kupoval letos še Tesle ni bilo v Si in so bile cene vesoljske. Bi pa (če bi) vzel long range model, če bi danes kupoval, bi ga pogledal.
58620 EUR, minus 6000 subvencije.

58.000 evrov za avto na elektriko, kateri te lahko ubije z miljon možnih napak itd. .. WTF? Pa kaj si nek rockafeller?

meni pride slabo samo da preberem to cifro 58k, to je pol nepremičnine.


Mah, to bi bil trenutek slabosti, če bi me avto res impresioniral. Ampak zelo dvomim. Ker tele električni avti so po mojem podobno kot so bile kvarc ure pred 40 leti. Danes za večji denar kupiš mehansko, kvarc je pa v vsemu sranju, pa čeprav je bolj natančen od mehanske in bolj praktičen, nima nobene cene.
Drugače je rabljen dizel z vsemi bonbončki lahko nekaj 10 jurjev cenejši in bolj racionalna odločitev.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

Recimo tale je pol cenejši od Tesle, ki bi meni bila morda ok:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

w0mbat ::

zmaugy je izjavil:

Recimo tale je pol cenejši od Tesle, ki bi meni bila morda ok:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

lepa lepa mazda. pazi se občutkov in pazi na denar. Sam sem v 2020 okoli avtov spušil kakih 15.000€ , ker sem bil zabit ko tele. No nikoli še nism mel tok dnarja kot 2020 , bo vsaj šola za naprej.
50k za kak RS Audi 2ge roke, kaka fajn mečka, mejbi ajde. Za Električnega pa bi mi blo žal prvo sekundo vožnje z njim. Da ne govorimo da so tesliči tako grdi da bi jih z bejzbol palco lemal po havbi kok so grdi.
Tehnologija in vse je čisto na začetku razvoja, ti si pa poskusni zajček ki bo nakazal 50k € tistemu psihopatu od elona in njegovi ženi.

Vice ::

Nostradamus_ je izjavil:


Če boš bolje spal.... Nimam namena prepričevati prepričanih. Jaz ne gledam samo meni priljubljenih grafov in dejstev.


Jaz gledam vse grafe in dejstva in overall je ev boljši nakup za veliko večino ljudi.

A cilj je pa isti ;)


To je pa fanj ;)

Vice je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Govorim o ustreznem elektičnem prikjučku (o nobeni polnilnici, o nobeni ceni štroma...) Ali po domače o spremembi paketa za električno energijo, ki je bil potreben izkjučno zaradi EV.


NE rabiš spremembe električnega prikljuka. EV lahko preko noči filaš z 2 kW, kar je moč enega prižganega likalnika.


Ja in Teslo preko USBja na prenosniku. Samo Apple mora biti.


Česa ne razumeš? Če filaš z močjo enega prižganega likalnika (2 kW) napolniš v 10 urah (čez noč) 20 kWh, kar je za 130 km, oziroma 910 km na teden. In povprčni slovenec pa naredi samo 41 km na dan in samo 287 km na teden. Torej je zadosti.

Ampak da ne boš še naprej kar nekaj nabijal neumnosti: recimo da filaš z močjo 7 kW, to je moć indukcije z štirimi kuhališči in to pri vseh gospodinjstvih deluje brez spremembne priključka. 7 kW pri 10 urah filanja je 70 kWh, kar je za 500 km vsak dan ;)


Ti očitno ne razumeš, da paketi se v 99% ne spreminjajo zaradi kW a ti še kar nabijaš nepomembne podatke. Bog ne daj, da se ti zgodi nočna mora ko ti ponudnik štroma izklopi polnenje zaradi preobremenjenosti omrežja, kot je to sedaj stalnica v EU. No pa saj je po novem v EU plan da boš čez par let ko bo mobilnost na višku lahko dokupil poseben paket, ki ti bo omogočal polnenje ob ustreznih urah. Lepo da se mora človek prilagajat vozilu. Primerjave delaš za dizle, ki kurijo lih tok da ne 10l, da lahko primerjaš grafke nove tesle z 20 let starim golfom. Tehnologija je šla krepko naprej tudi pri navadnih vozilih. Danes bencinarji kurijo tudi pod 4 litre ne dizli... bencinarji. Žal je danes še dejstvo, da je še prevelika masa uporabnikov, ki pravijo, da jih EV več stane kot navadno vozilo - bereš forume o e-vozilih ima občutek, da so to bolj fanatiki, da pri vseh problemih, ki jih imajo vztrajajo. In kot sem že rekel verjamem, da se bo to v prihodnosti spremenilo, mora se, a žal je kukavičjih jajc preveč. Da daš 50k zato, da tebi pleh narekuje življenje, enim sede meni ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

LightBit ::

Nostradamus_ je izjavil:

LightBit je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Volkswagen E-up za 12 jurjev (za ljudi ki kupujejo Cliota za 12k).

To ni primerljvo.


Je kr primerljivo, oba opravljata funkcijo malega mestnega avtomobila povsem dobro.


Siddh ::

E-up se direktno primerja z twingom, ki ima po novem tudi električno verzijo. Nov clio je že skoraj tako velik kot prvi megan ali pa kak golf 4. generacije.


Siddh ::

jest10 je izjavil:

Siddh je izjavil:


Tisti, ki zagovarjate preklop na EV, ste se prepričani če slovensko energetsko omrežje to prenese?
100 km vožnje z EV porabi 15 kWh iz baterije.
Slovenci prepotujemo v povprečju 7200 km letno od tega 84 % razdalje z osebnimi avtomobili. To znese 6048 kilmetrov prevoženih z avtom na leto na prebivalca. Če bi vse osebne avtomobile menjali za EV bi s tem porabil slovenec na leto 907.2 kWh energije za vožnjo. To še treba povečati za vsaj 10 % zaradi izgub pri polnjenju itd. in dobimo 998 kWh na leto. Pomnožimo to z 2,081 milijona prebivalcev in dobimo 2,077 GWh porabljene el. energije v enem letu za vožnjo slovencev z osebnimi avtomobili.

Slovenija je v letu 2019 porabila 13.775,681 GWh električne energije, proizvedla pa 15.224,354 GWh.

S preklopom na EV bi se tako naša letna poraba električne energije povečala na 13.777,758 kar znaša povečanje za 0.015 %. In ja, tudi mene je ta številka presenetila, vbistvu komaj verjamem in sem prepričan da sem se nekje zmotil. Super bi bilo če nekdo drug te številke preveri, ker se mi zdi res premali odstotek.


Jp si se zmotil. Narobe si upošteval decimalke proizvodnje in porabe.
Recimo:
Leta 2016 smo v Sloveniji proizvedli 15.550 GWh


. - pika je ločilo tisočic, število pa ima decimalno vejico. Tukaj se nisem zmotil. Zmotil sem se pri množenju letne porabe človeka in števila prebivalcev. zmnožil sem 998 kWh * 2 milijona in predpostavil da so to kar GWh, vmes pa izgubil faktor 1000.
Prepozno je že bilo včeraj za računanje.

Če se popravim to znese 998.000 Wh * 2.081.000 prebivalcev = 2.076,838 GWh za vožnjo avto avtomobilov v enem letu v Sloveniji.
Torej se poraba poveča na 15.852,519 GWh oz. poveča za 15,07 %. Tako bi tudi pri trenutnih razmerah proizvodnje porabili več energije kot jo proizvedemo. 15 % pa ni več zanemarljiv delež. Potrebne bi bile spremembe v omrežju ter sami proizvodnji.
Recimo NEK je lani proizvedel 5.530 GWh (pettisoč petstotrideset), če bi pa neprestano delal z polno močjo pa bi lahko proizvedel 6.097 GWh na leto, tako da razlike NEK sam ne more spraviti skozi.


KAVINSKY ::

Siddh je izjavil:

E-up se direktno primerja z twingom, ki ima po novem tudi električno verzijo. Nov clio je že skoraj tako velik kot prvi megan ali pa kak golf 4. generacije.


To so oni posebni Up-i, kateri so bili enkrat v razprodaji zalog znižani na 12 jurjev (z eko-subvencijo). In sedaj kar sanja, da si ga lahko vsak kupi? Jaz bi tudi Teslo za 30 jurčkov, pa Radeona RX 6800 za 470$ MSRP :))

Dobro ga trola, sploh ne morem prebrati ali misli resno, ali ga trola.

Sheteentz ::

Takoj kupim električarja, ko bom lahko dobil 10 let staro rabljeno električno limuzino v rangu Citroena C5 z adaptivnim podvozjem in nadstandardno opremo, z dosegom več kot 500 kilometrov z enim polnjenjem, za ceno cca 5 jurjev.

Do takrat me pa štrom ne bo videl. Da pa dam celo bogastvo za nekaj, kar dnevno 23 ur čaka v garaži ali na parkirišču, a ste nori?

Nostradamus_ ::

15 % pa ni več zanemarljiv delež. Potrebne bi bile spremembe v omrežju ter sami proizvodnji.


15 % je precej zanemarljiv delež če upoštevaš da ti to poganja vse osebne avtomobile v Sloveniji. Za primerjavo polovica ene jedrske elektrarne proizvede teh 15 %, torej polovica ene jedrske elektrarne lahko poganja vse avtomobile v Sloveniji. Že danes imamo zadosti proizvodnih kapacitet, da lahko proizvodnjo povečamo za 15 % če bi se to hotelo (to se ne dela, ker je se včasih, ko je štrom v tujih državah poceni na trgu, bolj splača štrom kupovati, kot pa proizvajati z lastnimi elektrarnami in to tudi delamo. Ampak lahko bi ga kupovali in še proizvajali če bi bila poraba in bi kumot že danes zadostili tem 15 %.

Še izračun da samo ena polovica ene jedrske elektrarne lahko poganja vsa osebna vozila v Sloveniji.

Moč manjše jedrske elektrarne je 700 MW. Deluje cca 350 dni v letu, v ostalem času se izvaja remont (servis), to pomeni da na leto proizvede:

350 dni x 700 MW x 24 ur = 5880000 MWh = 5880 GWh, kar je 2x več kot bi porabili vsi avtomobili v Sloveniji če bi bili električni.

Sheteentz je izjavil:

Takoj kupim električarja, ko bom lahko dobil 10 let staro rabljeno električno limuzino v rangu Citroena C5 z adaptivnim podvozjem in nadstandardno opremo, z dosegom več kot 500 kilometrov z enim polnjenjem, za ceno cca 5 jurjev.

Do takrat me pa štrom ne bo videl. Da pa dam celo bogastvo za nekaj, kar dnevno 23 ur čaka v garaži ali na parkirišču, a ste nori?


Situacija je pri rabljenih avtomobilih slabša kot pri novih. Pa vendar tudi z rabljenim električnim avtom prišparaš več 2 jurja stroškov na leto na gorivu in servisih (če se voziš povprečno kilometrino), kar pomeni da v 15 letih prišparaš 30 jurjev. Ti daš za starega Citroena C5 5 jurjev, za 2018 Nissan Leafa skoraj novega daš pa 12 jurjev. Razlike je 7 jurjev. To razliko prineseš notri v prej kot 4 letih. Torej z električnim rabljenim Nissan Leafom prišparaš 30 jurjev v 15 letih, tudi če odšteješ 7 jurjev razlike v nabavni ceni, si še vedno prišpraral 23 jurjev.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

LightBit je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

LightBit je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Volkswagen E-up za 12 jurjev (za ljudi ki kupujejo Cliota za 12k).

To ni primerljvo.


Je kr primerljivo, oba opravljata funkcijo malega mestnega avtomobila povsem dobro.




Pritljažnik je pri obeh dovolj velik za futer ki ga kupit in ostalo tako da oba avta enako dobro opravljata funkcijo malega mestnega avtomobila, za kar sta namenjena.

w0mbat je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:


Pa kaj mi nuca subvencija in najdražja verzija, če je še zmeraj opulen kot špajza za metle.


Česa nisi razumel, primer ki si ga dal ti ki stane 49 jurjev in je POLNO opremljena verzija do obisti (luksuzna verzija) stane po subvenciji samo 49-6,5 = 43,5 jurjev. Štekaš sedaj? Ampak za ta denar daje za 38 jurjev vzemi Teslo model 3. MG5 mal oskubljeno verzijo dobiš za 21 jurjev za 24 jurjev pa dobiš polno opremejeno verzijo "EXclusive", poglej si (odštej 6,5 jurja subvencije od cene):

https://mg.co.uk/mg5-ev/

ID3 ga ne bi kupil tudi če bi bilo 10000 EUR subvencije.

Ko sem kupoval letos še Tesle ni bilo v Si in so bile cene vesoljske. Bi pa (če bi) vzel long range model, če bi danes kupoval, bi ga pogledal.
58620 EUR, minus 6000 subvencije.

58.000 evrov za avto na elektriko, kateri te lahko ubije z miljon možnih napak itd. .. WTF? Pa kaj si nek rockafeller?

meni pride slabo samo da preberem to cifro 58k, to je pol nepremičnine.


Tesla so luksuzni avtomobili. Tako kot je ferrari luksuzni avtomobil z ustrezno temu primerno ceno. Če hočeš poceni in dober električni avtomobil vzemi MG5 karavana za 21 jurjev po subvenciji. Klik: https://mg.co.uk/mg5-ev/

Glede ubijanja: dokazano je da je vožnja z avtopilotm 6x bolj varna od vožnje povprečnega voznika. In ni nujno da uporabljaš avtopilota, če ga nočeš in si paranoičen, ga lahko NE. In v vsakem trenutnku lahko prevzameš nadzor nad vozilom. Tako da tvoji izgovori so iz riti prinešeni.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Nostradamus_ ::

Glede vseh možnih napak: Tesle so res imeli manjše napake pred leti, kot je bil pannel gap, to pomeni da je bilo med paneli kkšn milimeter razlike od panela do panela. Povsem estetska zadeva, ki niti ni toliko moteča če ne gledaš ornk. Ampak to je bilo včasih, danes Tesle teh napak nimajo več.

zmaugy je izjavil:

Nostradamus_ je izjavil:

Medosna razdalja, prostornost vozniškega prostora, udobje in ugodje pomenijo razliko med tem, da si po ali med vožnjo crknjen za umret ali pa ne - sploh če delaš dosti km.


Ne. Glavno vlogo pri temu ali si crknjen ali ne ima vzmetenje.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Če se pripeljem 500 km daleč na sestanek in nočem zapravit dva dni za to, je važno s čim se pripeljem, da sem na sestanku prave volje in koncentracije.


V električnem ne rabiš nič več časa da prideš do sestanka ki je 500 km stran. Z enakim udobjem in koncentracijo.

Pa če imaš sopotnike na zadnjih sedežih vsak cm šteje tudi zanje.


Ima Mg5 ogromno placa zadi za noge. Poglej je tredstavljeno tudi to, že ene parkrat sem ti zalimal ta video, pa ga obviously nisi pogledal (ker če bi ga, pol ne bi spraševal in problematiziral prostora za noge)..



1. Zato so pa najbolj udobni avti kratke radirke in ne dolge limuzine.
2. Ne če moraš vmes stati in polniti baterijo, voziti počasneje, da se ne izprazni...
3. Nikoli ne bom kupil tega avta, tako da ne bom gledal tega videa.


Vse tri naštete zadeve so na dejstvih NEutemeljeni pomisliki (neracionalni pomisleki, ki niso res). Če si se že vnaprej odločil da nečesa ne boš kupil, čeprav nimaš za to nobenega tehnega razloga, potem to vse pove o tebi.
Hipatij ima tiča in testise. Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).
Admini trolanje hipatija tolerirajo (dajte si duška).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()
««
5 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 444 45 46 47 )

Oddelek: Na cesti
2328187199 (565) Gambino
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16313573 (12752) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220904 (18787) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627925 (24456) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921061 (19098) bluefish

Več podobnih tem