» »

predlog glede ubijanja mladih po cestah

predlog glede ubijanja mladih po cestah

1
2
3

frenk ::

vins: ti pa še nis bil na dirkališču ane:D...dej mi ti povej kje majo dirkališče z ravno cesto|O

undefined ::

Jest se nikoli ne usedem za volan z namenom, da bi dirkal. Jest moram nekam prit in tam pridem čim hitreje se pač da in medtem seveda tudi občasno pospešim. Ko pa se mi gre zgolj za samo vožnjo in sprostitev, pa grem na avtocesto in tam nažgem do konca... ne rabim pa nekega otročjega adrenalina in ego-boosta (kot nekateri), da bi šel na neke ozke vijugaste ceste prehitevat nedeljske voznike in poslušat škripajoče gume, sploh ne. :)

Tody ::

učeri po dnevniku/24 ur so kazali iste posnetke tega benfnla in neki svet za preventiva al kaj jest vem je predlagal da bi mulci že pri 16 vozil pri 17 lahko delal društvenega in do 18 vozil v spremstvu nekoga ki ima izpit. Ideja je tko tko. Mi je pa všeč da so rekl da po izpiti po parih mescih moreš pridit nazaj in greš še na eno vožnjo+ trening varne vožnje da vidiš kaj doživiš v ovinku mokre ceste in kaj narest pri 130 kmh ko ti nekdo uleti na prehitevalni pas.

Daedalus ::

Če obstajajo kategorije za motorje, how come da jih ni za avte:\ Pač mladi voznik do 60KM, malo starejši do 100KM pol pa naprej...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IceIceBaby ::

Tody, nekaj podobnega sem jaz napisal, in zgleda da tudi drugi razmišljajo podobno. Nevem, meni se zdi ta način neprimerno boljši od zdajšnjega.

Iceman, mogoče ne gre pri vseh za večanje ega al pa dokazovanje kdo ma večjega. Jaz recimo v vožnji uživam. Ampak je res da nemorš kr naenkrat vozit hitro in varno. Isto ne morš it vozit smuka če neznaš smučat al pa skakat z akrobatskim padalom če nimaš dost izkušenj. Problem je v tem da vsak ki dobi v roke izpit misli da zna avto vozit in da so posledice pri nesrečah lahko precej hujše kot pri smučanju.

Btw...dirkališče v sloveniji imamo. Pred kratkim je bil organiziran track day na mobikrogu, prijava je bla pa 3000 sit če se ne motim. To je malenkost ki si jo lahko privošči vsak ki ima avto. Dirkališče baje res ni najboljše ampak je pa, in letos sta bla 2 track daya, mogoče še kakšen pade. Drugo leto jih bo sigurno že več.

Dedalus, pomoje bi bla to slaba varjanta. Kaj če ma fotr doma avto z več kot 100 konji, še enega avtomobila pa ne misli kupit sam za mulca ? Tako mu samo odžira dragocene izkušnje in namesto da bi pri 20 letih že imel za sabo nekaj km bo šele začel vozit ko si bo lahko starega jugeca nabavu.
Drugo so pa pocket rockets. AX GT ima recimo "samo" 90 konjev in cca 700kg. Power/weight ratio je isti kot pri kakšnem bmw 325, pa smo na istem. Pa tudi z avtomibili ki imajo samo 45 konjev se da divjat in vozit neumno.

Zgodovina sprememb…

frenk ::

kst: ja dirkališče vem da mamo ampak ni zastonj...torej zakaj bi nekdo plačval če lahko divja po cesti...isto kot s piratskimi igrami:D

iskra ::

Dedalus: beri kst :D pr nas doma imamo 106 in 70 konjski avto ... in zdej? Fotr ne da tolarja za nov avto in jst lahko samo sanjam kako bom polagal punce u autu u grmih >:D

Dirkališče je dobra ideja samo rata boooring k odpelješ en par krogov k je prekratko.

Daedalus ::

Ma ja, če češ punce polagat v avtu si svojga kupi, ne pa fotrovem uničuješ amortizerje>:D

Sicer se pa dobro zavedam, da neke omejitve ne bojo pomagale, post sem napisal zgolj zato, da vidim odziv folka. Ljudje bi pač mogli začeti drugače razmišljat - sam to so pa že spet eni dolgoročni procesi, ki ne bojo dali rezultatov jutri. Če bi pa nekdo uporabil kombinacijo kratkoročnih pa sredjeročnih in dolgoročnih prijemov, bi se pa situacija popravila, samo čez par let. Največji problem je IMHO domnevna "varnost" avtov, ko se folk preveč zanaša na zadeve kot so airbagi, ABS in podobno. Sam ko se nekdo pribije čelno nekam, je to bol slaba tolažba. Pa še taka tehnika ne more odtehtati neumnosti, ki jih folk počne na cesti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IceIceBaby ::

iskra, si že vozu na progi kdaj ? Verjemi da je dost bolj zabavno kot na cesti, tudi po parih krogih. Cena track daya je pa smešno nizka (če bi ble igre po 3k tut dvomim da bi se kdo trudil s piratskimi kopijami). V angliji zadeve stanejo tudi po 100 funtov (cca 35k sit) pri nas pa dobrih 3k. Tko da kdor se hoče zdivjat ima možnost.

Glede P106 in punc pa mislim da nebi smelo bit težav. Najbolj udobno res ni, ampak če mal sedeže skombiniraš pa zadnjo klop podreš lahko kej ugodnega pričakuješ :)

Dedalus, se podpišem pod tvoj zadnji post. Za resnično izboljšanje pomaga samo premik v glavah ljudi. Kar pa je pomoje utopično pričakovat. Sploh v sloveniji kjer nisi dec če ga vsake 2 ure ne daš 2 deci na zob.
ABSi pa airbagi in ESPji so pa res slaba tolažba. Vozniku lahko velik pomagajo v kritičnih situacijah, ampak ko se zaneseš na elektroniko je pa konc.

||_^_|| ::

MadMax: to so slike BMWja v katerem sta umrla dva mlada fanta pred nekaj dnevi. (v MS se mi zdi).¸

Aja pa še neki; največja napaka se mi zdi to, da ko gre družina nekam na izlet al pa kamorkol že da ne vozi najmlajši voznik v družini. Pr nas je odkar mam izpit tko da vedno jst vozim, pa ni važno kam. In tko se pridobivajo dragocene izkušnje. Ne razumem pa fotrov ki ne zaupajo lastnemu sinu/hčerki volana.

Thrivial ::

Icy: odvisno od subjekta. V vsakem primeru pa ni nihce tu govoril iz policijskega vidika, ampak izkljucno iz lastnega. Ce si mislil, tako bi moral na/pripisati. Ccc...

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...

flipflop ::

@kst: a to lahko greš kadarkoli,pa je za cel dan 3k plačat? Al je kej na število krogov omejeno,avto,karkoli?

IceIceBaby ::

ni kadar koli. Organizirana srečanja so, če te zanima greš lahko na mobisux v avtomobilizem pogledat in se prijaviš, ravno zdej za 19.10. potekajo prijave. Jaz sicer v tej režiji še nisem bil ker je trenutno avto v delu :( ampak ponavadi krogi niso omejeni, vstopnina pa seveda šteje za en avto. Sicer je vse odvisno od organizatorja, ampak zaenkrat mislim da ni potrebno drugega kot avto, nobene čelade ali druge športne opreme.

T0RN4D0 ::

moje skromno mnenje: pametno bi blo zgradit/uredit proge, kjer bi se lahko ljudje 'znoreli', brez da bi koga ogrožali.

Sam to bi mogl bit wredu zrihtano, in prktično zastonj... kar pa je že probljem:\

pa drink & drive je kr problem ja- sploh jst k sm na dolenskem, čeprow se kr ne morem načudit,

kak lahk eni zmer iz gostilne domov zvozjo, pa čeprov glih komi še stojijo:\ :D


or the american style: just blame everything on TNFS & muviz:D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Tody ::

--Ne razumem pa fotrov ki ne zaupajo lastnemu sinu/hčerki volana.
Odgovor je preprost EGOIZEM.

Dirkališča nebi kej dost pomagala saj tisti ki so mu všeč ovinki odnašanje riti idt. ne bo zadovoljen samo z eno progo oz tedensko dozo dirkanja ampak se spet pokaže" lejte kero mašnino mam jest prlepleno na cesto 130 čez vse ovinke"

BigWhale ::

V P106 se da _marsikaj_ pocet, ne rabis se niti nekaj blazno trudit, samo sprednja zica das maximalno nazaj...

.. pazit je potrebno edino to, da ne ustavis na kakem strmem klancu z nosom navzdol, sploh ce je to travnik. Potem je treba it ven porivat..

... avto namrec... ;>

undefined ::

Čimveč jih je treba pobit (povozit), pa čimveč novih narest (pospešeno razmnoževanje). Sex & kill. Le tako gre lahko evolucija naprej dosti hitreje, kot gre danes. Thomas bi se menda s to tezo celo strinjal. >:D

||_^_|| ::

Ice: hudiča, sploh ne vem več kdaj se zajebavaš pa kdaj ne>:D

snow ::

Alternative dirkanju po cesti:

Gokart. Za začetek je dovolj recimo električni v BTCju, mogoče kakšen bencinski kje...lahko bi pa si kupu dirkalnega 125cc, ki ima pospeške okoli 3s do 100km/h ter končno čez 200km/h. Pa po zaprtem dirkališču.

Na cesti me je osebno najbolj strah drugih voznikov, ker včasih res ne veš kdo ti bo skočil pred tebe.


Kazni... po moje nebi nič kaj pomagale. Kako kazen boš dal bedaku, ki bo prej ves čas vozil po omejitvah, potem pa enkrat znori in gre kamikaze vožnjo ter ubije sebe in še nekoga. Kaj boš takemu.

Plakati... ja naj krvave plakate gledajo otroci, ki se vozijo zraven skrbnih staršev, ki vozijo po predpisih. Jea? ;((
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

DavidJ ::

Nekaj časa so bile ob avtocestah postavljene table v stilu: "Živjo, divjak. Mi čakamo." Na plakatu so bili narisani krokrarji. Kar creepy, če si vedel, kakšen namen imajo.

Največji krivci za prometne nesreče so vozniki, ki se vozijo pri 70, pa naj bo omejitev 50 ali 90. Zaradi takšnih folk dostikrat prehiteva v škarje in nesreča je zelo blizu. Sošolca so vrgli na izpitu, ker se je peljal 80, kjer je bila cesta ravna in pregledna, in ga je nekdo prehiteval v škarjice. On je bil kriv za to situacijo.

Voznikom, vsem ne le mladim, manjka strpnosti. Ni avtošole, ki bi te to naučila. To je stvar vzgoje posameznika.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

undefined ::

> Sošolca so vrgli na izpitu, ker se je peljal 80, kjer je bila cesta ravna in pregledna, in ga je nekdo prehiteval v škarjice.

To pa prvič slišim. Namreč jaz sem tud v avtošoli vedno rad stisnil, namesto 90 sem ponavadi šel blizu 100. :D
Seveda me je inštruktor vedno opozarjal, da grem prehitro in naj grem raje 80, pa sem mu takoj nazaj povedal tisto, kar je on meni na začetku vožnje - vedno je 10% (hitrostne) tolerance, tudi pri policajih, ko ti pišejo kazen. Ampak on je še vedno vztrajal "bolj počas, počas... pa previdno." :)

[SkA] ::

Hm..jez bi mogoče svojo misel začel s mislijo mojega učitelja vožnje

"Problematični niso vozniki, ki so ravnokar dobili izpit, temveč tisti, ki imajo
izpit že nekaj časa in so prevozili med 10.000 in 20.000 kilometrov. Takrat je nadutost
nad obvladovanjem vozila na višku in nesreča se rada zgodi".

Baje da to potrjuje tudi statistika.

Kar se tiče kazni, mislim da bi dvig kazni in pa "futuristični video nadzor prometa" najbolje
zaobvladal trenutno situacijo.

Ne strinjam se z izjavo, da bi bilo najbolje če bi tudi pri avtomobilih podali enak zakon kot
je pri motorjih (torej limit na moč motorja). Dejstvo je da je uporabnost motorja pri različnih močeh
za namene prevoza enaka. Nisem pa še srečal karavana ali limuzine ki bi jo poganjal, recimo, 1.2l motor.

Avto pač ni motor.

Veliko je tudi govora o mladih neizkušenih voznikih. Je kriva hitrost ali mlad voznik? Ima mogoče kdo
statistične podatke o tem, koliko je bila starost voznika, ki je bil udeležen v prometni nesreči, ki
jo je povzročila prevelika hitrost. Pomojem se prevelikokrat povezuje mlade voznike z napakami "dirkačev"
v splošnem.

Še večja bedarija po mojem mnenju pa je zadnje sprejeti zakon o zavarovanju vozil, ki "prisili" v to,
da za zavarovanje avtomobila v primeru, ko ga bo vozil tudi voznik, ki ima izpit manj kot 3 leta, plačate
dodatnih 20% na ceno zavarovanja. Lepo, da država skrbi za posle naših zavarovalnih hiš. Ko bi enak trud
vložila tudi v preprečevanje prmetnih nesreč, bi bilo vse lepo in prav. Več efekta bi pomojem dosegli z kakšnim
zakonom, ki bi predpisal nujno izobraževanje o osnovah gradnje cest in njihovih primernostih. Voziti po cesti za katero
je predpisana največja dovoljena hitrost 50km/h z hitrostjo 80-100 km/h je idiotizem prve stopnje razen če
res dobro poznaš cesto. Idiotizem druge stopnje pa je nadutost, ki nastopi pri poznavanju ceste...
Voziti 200 km/h po ljubljanski obvoznici ni užitek. Cesta temu enostavno ni primerna (ovinki, kvaliteta vozišča,
, širina vozišča...). Govorim o tistem delu, ki je klase ceste rezervirane za motorna vozila, ne avtocesti. Vprašanje je samo a te sreča prej pamet ali prometna nesreča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

Darko ::

Očitno ste tukaj sami mlečni. Zakaj sploh divjat po cesti? Kaj nimate punc? Sprostitev? Pha. Očitno vas dajejo hormoni. V Ameriki ljudje uporabljajo ceste samo za prevoz (razen izjem) in ne divjajo. Če se jim mudi se pač jezijo ampak ne divjajo. Tam so križišča dveh štiripasovnic, ki imajo znake Stop na vseh straneh. Kdor prvi pripelje v križišče, gre prvi naprej. In to funkcionira. Ker so ljudje tako vzgojeni. Mi pa nismo. Ne mi srat s tem, da so počasni nevarni, ker silijo druge v prehitevanje. Ste kdaj na sprehodu (to je za sprostitev) odrivali starejše počasne v stran ali ste počakali, da ste lahko šli lepo mimo? Enostavno se je treba navaditi na to, da se peljete počasi. To pride z leti, pa ko ugotoviš, da je seks boljši kot hitra vožnja. In da dekleta sploh ne uživajo, ko voziš hitro ampak jih je kvečjemu strah. Pa slabo jim postaja ob premetavanju levo desno v ovinkih in naprej nazaj pri prestavljanju. Saj ni treba skopati asfalta pri vsakem semaforju, ker je čez 100m naslednji. Opazujte sopotnika pri vaši vožnji. kako mu kima glava, se opira z nogami ali celo drži z rokami, da ga ne premetava.

Pa še to: V NY so začeli pijane voznike obravnati kot morilce. Mislim, da bi to tudi pri nas vsaj malo zaleglo. SIcer pa vsi mislijo, kako trezni so. Kupite se alkotest (cca 14KSIT ali pa si izračunajte promile na netu. Začudili se boste. Sin je zatrjeval, kako ni možno, da je njegov kolega napihal 1,35% ker je bil čisto normalen (prej je malo plesal po robnikih in znakih), so pa spili 2 litra 30% pijače (5 ljudi).

Sicer pa se mi dozdeva, da z avtomobili in hitrostjo rešujemo svoje zavrte komplekse in to je najnevarnejše.

LP Darko

frenk ::

darko:tole si pa čist u temo brcnu:D...ti ne razumeš tebi drugačnih...vsak ma pač svoj veselje in to je treba spoštovat:|...in nismo vsi taki kot uni mulci k bi sam gume kurl in podobno...da se pa punce bojijo hitre vožnje pa ni res...bojijo se nevarne vožnje:)

||_^_|| ::

Darko: preveč posplošuješ:)

||_^_|| ::

V glavnem, jst sm še vedno za krvave plakate in zgleda da vsi ostali tudi. Nihče nima nič proti, ali pač?

frenk ::

mene nebi motil...mogoče bi motil sam kšno staro mamco, ampak dirkačev pa ziher ne:D

BigWhale ::

Darko ima v bistvu precej prav.... :)

V ameriki to res deluje, pri nas pa ne bi, ker bi vsi hotli bit v kriziscu prvi... :P Prevec balkansko... Pa ne samo da pri nas ne bi delovalo, marsikje drugje tudi ne bi. :)

IceIceBaby ::

Darko, definitivno so nekateri počasni vozniki nevarni. Mogoče maš srečo da jih na cesti ne vidiš, ali se pa ne voziš prav dosti. Večinoma so to vozniki ki gledajo izključno naprej, vozijo 70 neglede na pogoje (v mestu, po luknjasti cesti, v križišču čez rdečo...) in nasplošno ne jebejo prometa. Takih ljudi je dosti, vsak dan srečam kakšnega podobnega.

Drugač jaz ne podpiram divjanja. Podpiram pa to da se voznike vzgaja v smeri da se čim več naučijo o vožnji in avtomobilih. Če ne veš kako multipraktik deluje je veliko večja možnost da boš prste v mlinček vtaknu. Isto velja pri avtomobilih. Če neveš kako se avto obnaša in če nimaš izkušenj s kritičnimi situacijami je velika verjetnost da boš odreagiral napačno. In pri nas avtošole v smeri učenja vožnje ne naredijo nič. Treba je poznat znake in se v križiščih znajdit pa smernike morš met non stop vklopljene pa nardiš izpit.

Ampak. Divjanje ni isto kot hitra vožnja. Jaz če grem vozit sem že povedal da grem zvečer ponavad ko ni avtomobilov. Tudi ob 4h zjutraj sem že bil. Pol si izberem cesto ki ni prometna pa vedno sem sam v avtu, ker če se že razbijem nočem nobenga sabo vzet. Pač mi je to hobi, tko kot tebi sprehodi. Pa tudi dosti bolj nevarno ni kot sprehod, samo če malo pretuhtaš.

Vice ::

Hmm to "ameriško" križišče ki ima povsod stop znake je pri nas v bistvu krožišče kjer namesto stop znaka visi trikotnik, pravila pa so ista, tisti, ki prvi pride v "križišče" prvi spelje in to deluje tudi pri nas.
Mar ni tako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vice ()

BigWhale ::

Vice, ne ni tako, v krozni promet se lahko odpeljes, tam je obrnjen trikotnik, ki ti ne zapoveduje ustavljanja. V Ameriki imajo stop znak in tam se moras ustavit. V kroziscu imajo prednost vozila, ki so ze v krogu in jih moras pocakat.

undefined ::

Obrnjen trikotnik preprosto pomeni, da nimaš prednosti vendar ob prostem prometu lahko spelješ brez ustavljanja. Stop znak pomeni, da ustaviš in se prepričaš o stanju v vsakem primeru. :)

DavidJ ::

Že skoraj praviloma sta ta dva znaka uporabljena s strani cestarjev ravno obratno. Kjer je cesta pregledna in kjer se lahko kamot prepričaš o prometu na glavni cesti, bo skoraj zagotovo stal znak stop. Obrnjen trikotnik pa je navadno postavljen tam, kjer bi bilo najbolj varno imeti semafor.

Darko, če je omejitev 90 in cestišče dopušča povsem varno vožnjo pri tej hitrosti, je edino pravilno, da se voznika, ki dela neupravičeno kolono na cesti, kaznuje. A si predstavljaš situacijo z nepreglednim ovinkom, katerega je že prevozil nekdo s 40 km/h. Za njim se pelje nekdo popolnoma legalnih 90. Situacija je, kot če bi bila na tem odseku omejitev 50, "tapočasni" voznik bi pa parkiral avto sredi ceste.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DavidJ ()

undefined ::

> Že skoraj praviloma sta ta dva znaka uporabljena s strani cestarjev ravno obratno. Kjer je cesta pregledna in kjer se lahko kamot prepričaš o prometu na glavni cesti, bo skoraj zagotovo stal znak stop. Obrnjen trikotnik pa je navadno postavljen tam, kjer bi bilo najbolj varno imeti semafor.

Popolnoma res, ja. Sem opazil že dosti podobnih bedarij. :)

> Darko, če je omejitev 90 in cestišče dopušča povsem varno vožnjo pri tej hitrosti, je edino pravilno, da se voznika, ki dela neupravičeno kolono na cesti, kaznuje. A si predstavljaš situacijo z nepreglednim ovinkom, katerega je že prevozil nekdo s 40 km/h. Za njim se pelje nekdo popolnoma legalnih 90.

Traktor ponavadi vozi tam okoli 40, pa ga še nikoli nisem imel težavo (na cesti z omejitvijo 90) prehitet. Plus tega se mi zdi smešno, da bi ga šel kaznovat. :))

> Situacija je, kot če bi bila na tem odseku omejitev 50, "tapočasni" voznik bi pa parkiral avto sredi ceste.

Nisem še videl avta, ki bi parkiral sredi ceste. :)

Thrivial ::

>Darko, če je omejitev 90 in cestišče dopušča povsem varno vožnjo pri tej hitrosti, je edino pravilno, da se voznika, ki dela neupravičeno kolono na cesti, kaznuje. A si predstavljaš situacijo z nepreglednim ovinkom, katerega je že prevozil nekdo s 40 km/h. Za njim se pelje nekdo popolnoma legalnih 90. Situacija je, kot če bi bila na tem odseku omejitev 50, "tapočasni" voznik bi pa parkiral avto sredi ceste.

V Nemciji poznajo kar visoke kazni za pametnjakovice, ki na AC na prehitevalnem pasu cijazijo 120 km/h... :)

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...

ABX ::

Nesposobni vozniki naj se vozijo okoli z busi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

undefined ::

> Nesposobni vozniki naj se vozijo okoli z busi.

Alternativa so seveda še vlaki in taxiji. :)

Tody ::

Da ne govorimo o kolesih in rikšah ki jih pri nas seveda ni ampak to je že druga zgodba :))

Binji ::

Se strinjam da je najhuje ko mladi vozniki mislijo, da je znanje varne voznje kako it xxkm/h (namesto tega vstavi katerikoli 2 stevilki z enko odspredej) skozi naselje. Sem bil tudi sam tak sam sem zdej (2 nesreci, obe sicer pri 10km/h) doosti manj. Se zavedam da se lahko zgodi KARKOLI (in se mi tudi je ze precej). Ne mislim pa niti govort da sm neki dober voznik ker vem da nisem. Sam skoda ker rabi clouk sam za to ugotovt pol leta voznje. Na zacetku itak vsi vse obvladajo.

Tisti tecaj varne voznje je pa super ideja. Kolko to sploh stane?


Se glede voznikov ki vozijo na pregledni in na nepregledni cesti 60-70km/h - OBUP!
Samo kaze da ne poznajo avta in zdrave pameti. Sem srecal ze zensko (cca 70let) ki je pred mano vozila 10-20km/h na cisto normalni cesti. Nisem niti vedu al nej dam v 2. al ne. Je pa to vozila sam ene pol km - sla na cesto pred mano in do enga zdravstvenga doma. To zame pomeni sam da ne obvlada avta niti toliko da bi menjala.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

undefined ::

> Sem bil tudi sam tak sam sem zdej (2 nesreci, obe sicer pri 10km/h) doosti manj.

Kaj se ti je pa zgodilo? Sicer pa te nesreče največ poučijo, da le niso hujše. :)

> Tisti tecaj varne voznje je pa super ideja. Kolko to sploh stane?

Ja, zanimivo bi blo skoz dat en tak mini-test. Al pa tisto, ko voziš mimo kegljev, pa nobenega ne smeš zbit... tisto se mi zdi še najbolj, ko moraš ugotovit meje svojega avtomobila... ker ko si začetnik, maš občutek, da je avto pol večji (desno in spredaj) kot pa je v resnici. Zajebano zna bit tudi, ko preideš iz avto-šolskega servo volana na obični volan - parkirat se lahko učiš popolnoma znova. :)

> Sem srecal ze zensko (cca 70let) ki je pred mano vozila 10-20km/h na cisto normalni cesti. Nisem niti vedu al nej dam v 2. al ne.

LOL! Prehitet je nisi mogel? :)

> To zame pomeni sam da ne obvlada avta niti toliko da bi menjala.

Ali pa se le ni upala it hitreje? Kaj veš kakšne fobije doživljajo stari ljudje. :)

ali3n ::

Prej ste spraševali za šole varne vožnje - pri nas sta dve šoli:
- BMW trening voznikov v varni vožnji (Brane Legan) - Mobi krog (Cerklje) - 33.000 sit
vozi se bmw, trening ma štiri poglavja, traja pol dneva


- Trening varne vožnje Brane Küzmič - Ljubečna in Novo mesto... 30.000 sit
vozi se Audi, VW, Seat, Škoda; celodnevni tečaj: predavanje, kosilo, vaje: zaviranje z in brez ABS, vijuganje, zaviranje z izogibanjem, vaje za obvladovanje drsečega vozila

vir.: Družinski delničar, številka 76, oktober 2003, stran 14

pogoj pri obeh: vozniško dovoljenje za avtomobil
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

undefined ::

Hah, 30k SIT za pol dneva... dobri so. Ampak mene za ta denar ne bodo vidli. :)

Binji ::

30K pri avtu je bl malo...eno manjse kleparstvo. Kaj pa ksn kontakt?

IceMan glede one tastare: se je ustulla pred mene lih u kriziscu, pol je biu lih en ovink, pol pa itak nism vedu kam tocnu morm it in sm mogu malu okuli gledat da ne bi poleg nje se mojga cilja prehitu:D
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

||_^_|| ::

Na finskem majo hude treninge varne vožnje po ledu&snegu. Če mi bojo finance dopuščale bom 100% enkt šu gor. Tele slovenske varjante tut niso slabe, pa nihče ni tok pametn da bi mu to škodl. Upam da mi bo ratal tut na to it.

flipflop ::

link

In to naj bi bila kazen? Morali bi mu vzeti vozilo,izpit (vsaj za ene 5 let,če ga dobijo prej,pa za stalno),pa še denarno kazen kak miljon ali dva,po možnosti še zapor za 2 ali 6 mesecev,na njegove stroške. Se ne bi več nikol tk hitr vozil,pa še pijan zraven.

Freelancer ::

To, da bos zdaj lahko delal izpit ze s sestnajstimi tudi ni najboljsa resitev (res da bos moral voziti v spremstvu ne-mladega voznika do 18. leta ampak vseeno - temu se da izognit).
Folk pac ne razmislja z glavo... nima izkusenj in divja po cestah (po moznosti zadet), ko pa pride do situacije pa ne ve kako obvladat vozilo in boom.
Ena lepa zgodbica o nepazljivosti:
Dezuje. Vozilo A zadnje v koloni caka na zeleno luc v semaforju. Mladi voznik s spuscenim unotom in dvema pickama na zadnjem zicu pripelje ze itak prehitro (se za izkusenega voznika). Prizge se zelena luc, od pogleda na semafor in ker je videl zeleno, je vozil lepo naprej. Ni pa gledal na cesto - kolona se se ni zacela premikat. Voznik v vozilu A pogleda v ogledalo in zivcno isce kam bi lahko zapeljal - ampak prepozno, itak pa ni imel kam v tako kratkem casu. Potnik v vozilu A zaslisi cviljenje, se hoce obrnit in pogledat kaj se dogaja, takrat pa poci. Tip v unotu je pohodil bremze do konca, tako da so kolesa samo se blokirala, avto pa je zanasalo na vse mogoce smeri. Butnil je v vozilo A pod cudnim kotom, tako da je bilo skoraj popolnoma neposkodovano, uno pa je bil totalka sesut. In pol je bil ves nesrecen, ker je bil to njegov prvi avto. Hja, jebat ga... Aja pa nasprotni pas je bil frej, tko da bi on lahko kolono samo obvil :>
Ja, pol je bla pa se storija glede kuponcka, ker on bi se rad zmenil nekak drugac, ne... mislm jao...

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

@Freelancer:
Enkrat se že odloči če boš kritiziral mlade ali neizkušene voznike. Ker če premaknejo mejo za vozniški izpit na npr. 30 leto, po tisti ko bo 30 prvič sedel za volan prav tako neizkušen kot je zaj pri 18.
The truth is rarely pure and never simple.

Freelancer ::

Js sm samo reku, da 16 let po moje ni pametno. Naj ostane tako, kot je. Clovek pri tridesetih ni tako nepremisljen kot pri sestnajstih.

Zgodovina sprememb…

mspiller ::

Hja ... zanimivo, glede kazni ce vozis pijan. Sem kak teden nazaj sel ven z namenom pit in sem zaradi tega sel lepo s kolesom. Nakar me policaj ustavi na poti domov, in bom zaradi tega dubil isto kazen, ker sem napihal, kot ce bi vozil z avtomobilom. Ceprav je moje osebno mnenje, da je voznja s kolesom ni enaka voznji z avtomobilom. Kaj lahko sploh naredim?

Glede tecaja varne voznje, gut zadevca ... sem ze razmislu da bi su, se posebi ko sem vidu reportazo po tv iz finske za ucenje voznje na ledu. Zanimiva zadeva, polna adrenalina, pa se poucna. Recmo ucenje normalnega folka kako pravilno izvest na ledu 360 z rocno. Pa se ni panike ce te vrze s ceste ... :)

Thrivial ::

Kazen za pijanost na kolesu je sploh smesna. Seveda ti bodo nekateri pametnjakovici tukaj poskusili dopovedati, da si popolnoma enako nevaren pijan na kolesu, kot pijan v avtomobilu. Bistvo se vseeno ostaja enako.

Moras pac ohraniti minimalno stopnjo prisebnosti, vedno imeti prizgani obe luci, pa jo bos precej bolje odnesel. Jaz v 3 letih se nisem imel problemov, pa sem policaje ze srecal ene parkrat(tok, tok...). :)

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10718713 (15657) Mare2
»

Napredni simulator vožnje za izboljšanje varnosti v cestnem prometu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6914542 (12955) solatko

Izpit za avto - 17 let (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11014351 (9750) Mavrik
»

Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45727072 (20277) Tilen
»

Vozniki začetniki samo do 1,2?

Oddelek: Loža
342295 (1894) IceIceBaby

Več podobnih tem