» »

avtomobilizem

avtomobilizem

kripton ::

Nujno bi rabo nekaj podatkov a avtomobilih. Delam seminarsko (program za firmo), ki vsebuje bazo podatkov. Program naj bi bil pripravljen za uporabo v kateri koli avto trgovini. (Samo ne za rabljena vozila)

No zdaj pa rabim nekaj vaše pomoči.

1. Recimo, da obstaja ena firma (recimo Integra, ki prodaja Roverje), a prodaja samo eno firmo vozil ali je možno, da jih prodaja več? Recimo še BMW zraven?

2. Kateri parametri so pomembni pri prodaji vozil? Čim več prosim! Od motorja, števila valjov, tipa, karoserije, št. vrat, oblika, barva, dodatna oprema, pospešek..... aja in na ktere skupine bi jih lahko delili. Mišljeno recimo=> Motor: prostornina, št. valjev....

3. Recimo, da imamo več Roverjev v prodaji (200, 400, 75...). A je možno, da bodo imeli v različnih modelih (np. 200, 400, 75..) enake motorje (to se vse govori nasplošno)?

4. Rabim kak primer kako naj bi zgledal recimo neki avto, ki ga prodaja neka firma. (Narejen po točki 2 in 3)

5. Ve kdo kaki domači naslov od kake firme, ki prodaja avtomobile preko interneta? Ali pa vsaj to, da jih lahko poiščeš in si o njih prebereš?

--------dovolj bo za enkrat-------

Lahko ste pa sigurni, da bom še kaj vprašal.

Aja pa prosim ne mi pisat, da se itak vse najde na internetu, ker nekaj sem že tak našel, samo me zanima, če mi še lahko kdo od vas pomaga na kak drugi način.

Za vse odgovore se že vnaprej zahvaljujem!

Aja.. pa ni treba zdaj na vse točke odgovorit! Pač na tiste, ko jih veste.

Ajde
Drugače pa sumim tudi od hišnika ženo...

Microsoft ::

Nekaj o avtih imaš tukaj: klik


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

cryptozaver ::

Obstajajo prodajalci ki zastopajo vec razlicnih avtomobilskih firm. Recimo summit motors zastopa: Ford, Jaguar in mislim da tudi Volvo. Tehnounion je vcasih zastopal Rover in BMW ...

Tudi to drzi da za razlicen model avta tovarne uporabljajo enake motorje. Recimo VW: 1.4i za polo in golf...

Naredis pac relacijsko bazo podatkov. V eno tabelo das firme v drugo motorje, v retjo modele, v cetrto drzave proizvajalke, v peto prodajalce in tako dalje. Ostale pomembne parametre pa bos nasel kar na netu.

SkIDiver ::

Kar se tiče okoli motorjev je prva delitev na dizelske in bencinske motorje. Ti pa so lahko enovrstni, V motorji in boxer motorji.

Enovrstni imajo 3, 4 ali 5 valjev. Na vsak valj lahko prideta 2, 3 ali 4 ventili. Če se ne motim tudi celo 5 lahko!

V motorji ali dvovrstni imajo valje razporejene na vsako stran v obliki črke V. Tu imaš V4, V6, V8, V10 in V12. Če vzameš na primer V12 motor ima na vsaki strani 6 valjev in na vsak valj lahko spet pride od 2, 3, 4 ali 5 ventilov.

Boxer motorji imajo dva valja. Ta dva sta postavljena ležeče na levo in desno stran. Imata lahko spet od 2 do 5 ventilov na valj. Ti motorji so se drugač uporabljali v Alfah (modela in letnika ne vem). Danes so izven mode. Uporabljajo se največ samo še pri motociklih.

Pomembna razvrstitev pri dizelskih in bencinskih motorjih bi bila po mojem mnenju poraba goriva na 100km. Namreč vse več danes narod kupuje predvsem nepožrešne motorje. Z izjemo dedcev, ki imajo debele denarnice, ki se mu rahlo kreše za 5 ali 6 litrov več na 100km.

Potem pa seveda tudi oprema vozila; serijska/dodatna, barva, ročni/avtomatski menjalnik, varnost, št. vrat in še in še.

Glavna delitev bi bila po moje najbolj smiselna v dveh delih. Po prvem oblika oz namen karoserije ter v tem sklopu število vrat in v drugem vrsta in različica motorja. Recimo bmw model 3. Potem imaš limunzino, podaljšano limunzino in kabriolet(mislm da ima svoj razred). Vsak ima potem možno število vrat. Za primer vzamemo limunzino z 4 vrati. Potem izbiramo motor. Bencinski ali dizelski. Pa se odločmo za bencinskega. Potem imaš pa na izbiro različno paleto motorjev. Od recimo 1.6 do 3.0. Po izbiri motorja pa se nadaljuje pri opremi vozila. Poleg osnovne opreme še recimo avtomatska klima, alaram, centralno zaklepanje, daljinsko zaklepanje, usnje, ogrevanje sedežev, barva vozila, potovalni računalnik, varnostna oprema (air bagi, aktivni varnostni pasovi, ESP, ABS, sistem proti zdrsavanju pogonskih koles), menjalnik, električne šipe, strešno okno, ogrevanje vzvratnih ogledal, multifunkcijski volan, vrsta sedežev(imaš lahko navadne, športne, ...), vrsta podvozja(mehko, normalno, trdo, ...) in seveda še in še.

Glavna je oblika karoserije, št. vrat in motor. Potem sledi pa oprema v osnovnem modelu oz osnovna oprema ter potem možnost razne dodatne opreme.

U glavnem velka stvar zna bit to:)

profii ::

nekaj glede poxer motorjev:
uporabljajo se še v porschejih in subarujih (inpreza wrx sti >:D)
men osebno je ta zasnova motorja še najbolj všeč.
pa naj obudim še vanglerjev motor (al kaj je že).

lp

zlabo ::

Enovrstni imajo 3, 4 ali 5 valjev. Na vsak valj lahko prideta 2, 3 ali 4 ventili. Če se ne motim tudi celo 5 lahko!

popravek:- enovrstni imajo lahko tudi 6 valjev:P

Boxer motorji imajo dva valja. Ta dva sta postavljena ležeče na levo in desno stran. Imata lahko spet od 2 do 5 ventilov na valj. Ti motorji so se drugač uporabljali v Alfah (modela in letnika ne vem). Danes so izven mode. Uporabljajo se največ samo še pri motociklih.

boxer motorji imajo tudi 4 valje. Uporablja jih Subaru, primer je impreza wrx sti, ima 4 valjni boxer motor. Enga poznam ki ima legacy 2.0 z boxer motorjem;)

Pa pri vseh motorjih je pomembna tudi postavitev (prečno, vzdolžno)

Mogoče bi med vrste motorjev lahko uvrstil tudi Wankel, sicer ga ima zaenkrat samo Mazda RX-8, samo mislim, da bo mazda še kar nekaj avtov s takim motorjem naredila8-)

Pa pri motorjih se navaja tudi moč(kW), navor(Nm),itd.

Pa pri karoseriji, so osnovni podatki dimenzije (dolžina, višina, širina, medosna razdalja...)
Pa dimenzije gum se tud navajajo

To je sam dodatek k SkIdiver-jevu postu, upam da ne zamerš:P
Naj še kdo kaj doda, to je sam nahiter:)


LP, zlabo

kripton ::

Najlepša hvala, da se tak trudite! Zaj me pa še ostalo zanima. Relacijske povezave... kolko tabel in ktere vse bi naredo...

aja pa še nekaj me zanima.. A ve kdo, če gre na winXP Access 97 naložit?
Ker mam nekaj težav glede tega. Če bom pa seminarsko delal z Accessom 2002 (oziroma sem že probal) mi pa samo začetek seminarske pride 8 mb od dovoljenih 5mb!

zlabo ::

profii: med pisanjem mojega posta si me prehitel:D Pa iste stvari sva mislila:P

LP

profii ::

telepatija :)
razlike v obajvi je 5min sam si ti mal daljše besedilo napisal

zlabo ::

Telepatija, ja8-O
Ja pa vmes sem brskal po netu, pregledoval pošto in jedel pico:D

Relacijske tabele? A to je tisto z razdaljami med kraji:8) Kaj je že to?:\

LP

flipflop ::

kripton,jst mam na XP-jih naložen Access 97,tak da dela.

SkIDiver ::

zlabo enovrstnega 6 valjnega pa še nisem zasledil.

Za boxer motorje mi sploh ni potegnilo, da bi imel lahko tud 4 valje al pa še več. Sem se omejil na alfo katera je mela 2.

MI_KO ::

Enorstni 6 valjnik ima recimo mercedes 320 (je mel, ker gan iveč) in mislim da volvo S80 (kolk kubikov ne vem!), slednji prečno postavljenega.

Še ena opomba:
Kaj nebi ti raje pri kakšnem naročniku povprašal, kaj sploh potrebujejo. Ker konec koncev bodo oni tisti, ki bodo uporabljali program!

Drugače pa:
Znamka
Model
Vrsta Karoserije
Vrsta Motorja
Bencin/Dizel
Kw/PS
Oprema
Cena

Več mislim da v eni tabeli ne rabijo. Za posamezne avtomobile, se pravi ko klikneš na model pa čimveč podatkov.

jRk0 ::

btw, enake motorje ima tudi vec razlicnih avtomobilskih firm. Iz istega koncerna naprimer...

1.9 TDI motor, pa zdaj 2.0 TDI majo audiji, VW-ji, seati, skode...
pa kaksne 1.8T pa tako naprej. to le poglej malo:)

toyota ma svoje VVTI motorje, honda VTEC in tko:)
You fuck up once, you loose two teeth.

PersonaRudis ::

...You'll find horizontally opposed engine in every Subaru. Its compact engine in every Subaru. Its compact size and lower center of gravity make it easy to place optimally in the chassis for balanced handling. Low height means a low hood line for enhanced visibility. And high rigidity and nearly vibration-free performance make it the perfect choise for sports sedan. You'll find this type of engine from one other manufacturer – Porsche.
The difference is: while we've remained trude to this layout, they tried V8 an in-line four cylinder designs as well. But now, every Porsche has a boxer engine like ours...

Citirano iz kataloga za Subaru Imprezo WRX 2002
>:D

Vmes je minilo leto 2002,2003 in 2 meseca iz leta 2004. Porsche je nardil vmes nekaj Porscheju podobnih modelov, ki pa imajo take motorje:
Carrera GT - V10
Cayenne V6 - V6
Cayenne Turbo,S - V8

CX20RE ::

Sem so moral registrirat, ker ste naredili en precej lep fuck up iz vseh podatkov ;)

Enovrstni imajo 3, 4 ali 5 valjev. Na vsak valj lahko prideta 2, 3 ali 4 ventili. Če se ne motim tudi celo 5 lahko!


Obstajajo tudi vrstni 6-valjniki. V bistvu je straight six najboljša kombinacija, saj je popolnoma uravnotežen in ima zelo miren tek. V neki drugi temi sem videl, da te zanima mercedes 300D. Če se gre za typ124 ima tak motor. Drugače pa po vrstnih šestvaljnikih najbolj slovi BMW. Zdi se mi, da ta koncept uporabljajo pri motorjih med dvema in štirimi litri prostornine(Za zadnjo cifro nisem prepričan). V teoriji ga po kultiviranosti prekaša samo V-12, kar sta pa v bistvu dva združena vrstna šestvaljnika.
5 ventilov na valj v svojih motorjih uporablja VW group. ''Slavni'' 1.8T bencinar recimo spada med njih.


Boxer motorji imajo dva valja.


Ja, če so montirani na motorju ali v spačku :) Alfe so bile 4valjne, prav tako hrošči, porscheji, citroeni GS in velika večina Subarujev, samo SVX ima 3.3 litrskega 6-valjnega boxerja. Tudi boxer je zelo dobro uravnotežen, problem je samo, da ima malo čuden zvok.



Wankla trenutno izdeluje samo Mazda, prav tako je imela nekaj let nazaj primat tudi nad Millerjevim motorjem, ki pa ni bil nikoli naprodaj pri nas in ne vem, če je sploh še v proizvodnji. Wankla tepe vzdržljivost in poraba, je pa v bistvu zelo enostaven (ni ventilov odmične gredi...), ima velikansko specifično moč in ne proizvaja vibracij, Miller ima pa dobrih 10% boljši izkoristek kot klasični ottov motor, vendar je precej bolj kompiciran. Če smo že pri raritetah, je matra sredi 70ih proizvedla nekaj U8 motorjev za svojo mureno, vendar je podobno kot razvoj evropskih wanklov (med drugim) pokopala naftna kriza. Tukaj se gre za dva vzporedna vrstna štirivaljnika, ki se jima glavne gredi združijo pred sklopko.

PersonaRudis ::

...Ja, če so montirani na motorju ali v spačku :) Alfe so bile 4valjne, prav tako hrošči, porscheji, citroeni GS in velika večina Subarujev, samo SVX ima 3.3 litrskega 6-valjnega boxerja. ..

Daj mi prosim povej za kakega modernega Porscheja, ki ima 4 valje, in slučajno ne 6. Pa naj bo bokser.:D

kripton ::

hm... a ste slučajno opazli, da bi ta tema mogla bit vsaj malo osredotočena na mojo seminarsko? O motorjih vem zdaj dovolj....:D

CX20RE ::

Ga ni:D
Porscheji so nažalost izven mojega interesnega območja, saj ni dnarja. Vsaj za novejše.:'(

CX20RE ::

Tvoja seminarska:

1. Po novem zakonu lahko prodaja katerikoli znamko, ponavadi je pa tako, da se v istih štacunah prodajajo znamke istega lastnika. Summit motors fordove, Porche slovenija vW group(samo kje je lamborghini :) ), po novem renault še nissane...

2.specifična moč, navor, gume, platišča blablabla.....pojdi na stran kakega zastopnika in lepo prepiši.

3. Da. MOžno je celo, da imajo avtomobili istih znamk enako zasnovo vse mehanike (Golf IV, octavia, Leon?, A3)

4. glej 2

5. Vsi slovenski zastopniki imajo domače strani. Drugače si ne zaslužijo, da sploh še kakšen avto prodajo :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20540222 (19521) pi pawr
»

Izbira motorja avtomobila

Oddelek: Na cesti
171881 (932) hojnikb
»

Izraz "male glave" motorja avta....?

Oddelek: Na cesti
101571 (1052) WizzardOfOZ
»

Najboljši avtomobil!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598455 (6978) El Nino
»

Največji motor na svetu

Oddelek: Znanost in tehnologija
337982 (7191) madmitch

Več podobnih tem