» »

Izpit za avto - 17 let

Izpit za avto - 17 let

1 2
3
»

Infinity ::

Whatever.

Dejstvo je, da se pri večjih brzinah lažje ubiješ ali močno poškoduješ. Lažje ubiješ ali poškoduješ drugega. Skratka, pri višjih hitrostih težje obvladamo vozilo. Narejeni smo za hitrosti do 20 km/h.

Z izkušnjami, defenzivno vožnjo in zavedanjem odgovornosti se da varno vozit tudi 130+, ampak pri 16, 18, 20 pa pač nimaš izkušenj. Ideja pa je, da od 16. leta do npr. 21. leta postopoma pridobiš izkušnje in nato lahko še vrsto let voziš močnejša vozila. Ja, v 4-ih letih lahko prevoziš že kar nekaj kilometrov. Predvsem, če jih preživiš.


Točno tako. Sam sem u svojih skoraj 2 letih od kar imam izpit naredil že slabih 70k km in to z polotom z 55KM. S tem sem si privozil marsikatero izkušnjo, pa vseeno vem, da nisem popoln in da marsikatere situacije nažalost še nisem sposoben obvladat.

P.S.: dosedaj brez nesreče in kazni =) "knok-knok" (na leseno mizo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Infinity ()

T0RN4D0 ::

Mja, po drugi strani pa lahko v 4 letih ne prevoziš tudi nobenega kilometra. Pa še vedno trdim da so ti konji in hitrost neumnost. Kaj a do 21 leta najbolš da folku prepoveš avtoceste. Al pa do 24. Pa normalne avtomobile, ker leta gospodovega 2009 ma že vsaka mikrokanta čez tono, in 50 konjski motorčki pač niso več popularni. Omenil si še omejevanje pospeškov, to bi bla sploh pametna. Da če slučajno že zajebeš kakšno situacijo lahko samo stojiš in gledaš kako se avto nikamor ne premakne. :\

Ljudje smo si preveč različni, da bi kr pavšalno dodajal še ene omejitve. Ene osnovne omejitve so, se pravi 18 let, dovolj brihtn da spacaš cpp in dovolj spreten da opraviš izpitno vožnjo. Bi ti pa v razmislek vrgel tole kost- Marsikdo gre po osnovni šoli na 3 ali celo 2 letni program in po tem delat. Se pravi, pri 16, 17 že delajo. Drugi imajo pri teh letih že otroke, družine... Tretji, pa še deset let kasneje živijo pri starših, hodijo v šolo, si še v življenju niso oprali perila, hodili v službo in podobne banalnosti. Fizično so pa sploh eni celo življenje leseni, da o različnih reakcijah v kriznih situacijah ne govorim.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

BlueX ::

Živjo

Zanima me sledeče: če grem pri 16, 5 delati izpit za avto s spremljevalcem, ga naredim pri 17, ali imam že takrat izpit za 50ccm ali pa ga dobim šele, ko naredim glavno vožnjo pri 18 letih??

Bellatrix ::

Skoraj zagotovo dobiš za 50ccm pri 18.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

gokky ::

@domen66: Kolikor vem, voziš s spremljevalcem od dopolnjenega 17. vsaj do 18 in ne več kot do 18,5 leta. Vožnjo s spremljevalcem začneš po "društvenem izpitu" in ne prej kot dopolniš 17 let. Šele po dopolnjenem 18. letu lahko greš delat izpit (CPP in izpitno vožnjo) in šele po opravljenem izpitu imaš vse ugodnosti opravljenega izpita (tudi priznano do 50ccm).

;-) ::

Infinity je izjavil:

Whatever.

Dejstvo je, da se pri večjih brzinah lažje ubiješ ali močno poškoduješ. Lažje ubiješ ali poškoduješ drugega. Skratka, pri višjih hitrostih težje obvladamo vozilo. Narejeni smo za hitrosti do 20 km/h.

Z izkušnjami, defenzivno vožnjo in zavedanjem odgovornosti se da varno vozit tudi 130+, ampak pri 16, 18, 20 pa pač nimaš izkušenj. Ideja pa je, da od 16. leta do npr. 21. leta postopoma pridobiš izkušnje in nato lahko še vrsto let voziš močnejša vozila. Ja, v 4-ih letih lahko prevoziš že kar nekaj kilometrov. Predvsem, če jih preživiš.


Točno tako. Sam sem u svojih skoraj 2 letih od kar imam izpit naredil že slabih 70k km in to z polotom z 55KM. S tem sem si privozil marsikatero izkušnjo, pa vseeno vem, da nisem popoln in da marsikatere situacije nažalost še nisem sposoben obvladat.

P.S.: dosedaj brez nesreče in kazni =) "knok-knok" (na leseno mizo)


Jaz imam izpit 3 leta in pol. Prevoženih ocenjujem tam 300.000km . Moram priznat pri prvih dveh sem bil najbolj pameten in najbolj nepremišljen, mislil sem da je vsak ovinek "moj" in samo gledal kolk zvozim kerega. Potem se je "norost" še celo malo stopnjevala z nakupom francoskega jajčeka z 2.0 motorjem -ta mi je dal po pii*** par lepih kazni in se me je nekot prijelo. Sedaj mi je dosti 1.4 motor z 100konji in malo porabo. Na avto ne gledam več samo kolk "potegne" in kak gre ampak udobnost in čimmanjše stroške. Visoke kazni za prekoračene hitrosti in alkohol pa veselo pozdravljam! Za alkohol bi še lahko nekoliko višje bile zaradi mene takoj pri 0.24 odvzem izpita in avto na surovino.

St235 ::

;-): To veš, da odgovarjaš na dve leti star post?

Izpit za 50 ccm, dobiš ko opraviš kompleten izpit, torej po 18 letu in glavni vožnji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

;-) ::

pa še res :)

koyotee ::

;-) je izjavil:

Infinity je izjavil:

Whatever.

Dejstvo je, da se pri večjih brzinah lažje ubiješ ali močno poškoduješ. Lažje ubiješ ali poškoduješ drugega. Skratka, pri višjih hitrostih težje obvladamo vozilo. Narejeni smo za hitrosti do 20 km/h.

Z izkušnjami, defenzivno vožnjo in zavedanjem odgovornosti se da varno vozit tudi 130+, ampak pri 16, 18, 20 pa pač nimaš izkušenj. Ideja pa je, da od 16. leta do npr. 21. leta postopoma pridobiš izkušnje in nato lahko še vrsto let voziš močnejša vozila. Ja, v 4-ih letih lahko prevoziš že kar nekaj kilometrov. Predvsem, če jih preživiš.


Točno tako. Sam sem u svojih skoraj 2 letih od kar imam izpit naredil že slabih 70k km in to z polotom z 55KM. S tem sem si privozil marsikatero izkušnjo, pa vseeno vem, da nisem popoln in da marsikatere situacije nažalost še nisem sposoben obvladat.

P.S.: dosedaj brez nesreče in kazni =) "knok-knok" (na leseno mizo)


Jaz imam izpit 3 leta in pol. Prevoženih ocenjujem tam 300.000km . Moram priznat pri prvih dveh sem bil najbolj pameten in najbolj nepremišljen, mislil sem da je vsak ovinek "moj" in samo gledal kolk zvozim kerega. Potem se je "norost" še celo malo stopnjevala z nakupom francoskega jajčeka z 2.0 motorjem -ta mi je dal po pii*** par lepih kazni in se me je nekot prijelo. Sedaj mi je dosti 1.4 motor z 100konji in malo porabo. Na avto ne gledam več samo kolk "potegne" in kak gre ampak udobnost in čimmanjše stroške. Visoke kazni za prekoračene hitrosti in alkohol pa veselo pozdravljam! Za alkohol bi še lahko nekoliko višje bile zaradi mene takoj pri 0.24 odvzem izpita in avto na surovino.


lol, v 1.4 jajčkih, pa je lah mercedes al pa bmw pač ni udobja, pa da ga jebeš
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

;-) ::

Bistvo je da vožnja ni utrujajoča, da je dobra izolacija da ne ruži vse okol. Sedeži so rahlo školjkasti (niso nek višek tehnologije, so pa ok), naslon za roko je ravno na pravem mestu z pravo višino, pred njim 2 predala za pijačo (do sedaj nisem mel nikoli kam dat flaše in je nadležno), števci Optitron dovolj svetli tudi pri močnem soncu, nizki stroški vzdrževanja, mala poraba to je dost kaj en študent rabi.. vse ostalo je preseravanje.

Z bmw-ji sploh serijo 3 pa nebi primerjal ;) tam maš noge v višini zadnjične odprtine.

Mavrik ::

Preveč ste že zašli z originalne teme.
The truth is rarely pure and never simple.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15410657 (8010) Mavrik
»

Izpit pri 16 letih in pol (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
635451 (4336) Doman
»

Izpit za avto, nov zakon (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5724299 (23397) blue96
»

predlog glede ubijanja mladih po cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1015571 (2137) footprint
»

Izpit za avto pri 21-ih!?!?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
676806 (3642) ||_^_||

Več podobnih tem