» »

Vozniki začetniki samo do 1,2?

Vozniki začetniki samo do 1,2?

||_^_|| ::

Slišal sem da se pripravlja zakon da bi vozniki začetniki samostojno smeli voziti le avto do kubikaže 1200 ccm, avte z večno prostornino motorja pa le ob nadzoru osebe ki ni več voznik začetnik. Zdej me pa zanima če kdo kej ve o temu al so samo buče?

elson2k ::

hm cudna zadeva. nisem se nic slisal na to tematiko, se mi pa postavlja vprasanje, ali to velja le za bencinarje ali tudi za dizle? namrec, po mojem mnenju je recimo twingo 1.2 16V dosti bolj potencialno nevaren za voznika zacetnika od R5 1.6D? ne vem, meni se zdi ta kriterij butast. 8-O

LP

bobby ::

če mene vprašaš,jst bi postavu kriterije za voznike začetnike do 60km in nič več. kazen za neupoštevanje??? najmanj 100k!!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

elson2k ::

pameten predlog :)) podpiram.

LP

R0K ::

Če bo to res, bo moj lajf še dve leti bolj zamorjen :/

Noja. Bomo dal pač turbine gor, menjal odmične gredi, zbrusl kanale. Da o NOSu ne govorim. :)

bobby kako si to mislu? do 60km? misliš moč motorja do 60KM?

Sicer pa sem tudi že jest slišal podobne zgodbice. Da se tut recimo po 10uri zvečer nebi smel samo vozit oz. z eno osebo, k že ima vsaj dve leti izpit. Kriza uglavnem.

IceIceBaby ::

s twingotom ki ma 60konjev se da kr pošteno divjat. Še bolj s kakšnim AXom ki ma tistih slabih 800kg.
Po drugi strani maš pa lahko Audi A6 1.9tdi (pomožnosti 90konjev) ki ma dost slabši power/weight ratio kot omenjini malčki.

Mislim da bi bla taka omejitev čist nesmiselna. Naj bodo kazni za prehitro vožnjo in druge oslarije večje, pa naj začnejo delat kaj na kulturi voznikov. Ker če si "houdre" si lahko enako nevaren z 45 al pa 200 konji.

Pa še to. Vozniki začetniki v večini nimajo takoj denarja da si kupijo avto, večina jih vozi avte od staršev. Kaj bojo pol rekl "fotr, kupi twingota da bom jaz lahko vozu" :)

SmoKey ::

Mene pa zanima če je to res da mora mlad voznik do treh let ne do dveh ( poudarjam ne do dveh let )plačati dražjo zavarovanje za avto kot ostali. Npr. jas imam izpit več kot 2 leti ampak ne še 3 leta pa si kupujem avto in mi je fotr neki moril da je to zdej ful dražji zame to plačevat ker pač še nimam treh let izpita, go figure....:\
Živalsk vrt iz silicijeve doline

bobby ::

ja, mislu sem do 60 konjskih moči. se strinjam glede twingotov in podobno,... omejitev bi bla smiselna recimo za kakšne "frajerčke" k majo komi izpit pa misljo da boga za jajca držijo v očkatovih audijih in tako naprej!! tem "norcem" bi pristrigl perutničke. ni fora o odgovornosti pa to, ampak je fora o neizkušenosti. se najdejo ljudje k znajo fuul dobr avto vozt še predno so izpit naredl ampaj je pa 50% ljudi k misljo, da z izpitom pa vse znajo itd. Fora je v IZKUŠNJAH in o obvladanju kritičnih situacij!! mokra cesta-ah sej mam audija k ma abs, servo asr pa ne vem kaj še vse, in mislijo da se jim ne more nič zgodit polovica jih sploh ne ve, kaj te kratice pomenjo in pri čem ti pomagajo.

med opravljanjem izpita bi uvedu izobraževanje teh kratic in njihov pomen pri vožnji, aja pol pa še vsaj 10 ur treninga varne vožnje!!!! obvezno!!! ni tuki fora v denarju! tist k se bo hotu vozt, predvsem pa varno, bo plačal komplet izpit pa tud če več košta, ampak se bo pa vsaj za 10% varneje vozu!

in še in še,...

Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

bobby ::

to sem tud jst slišu, YuSin sam to se govori že dlje časa. hja bl rizična skupina "ste". 8-)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

IceIceBaby ::

Zavarovanje avtomobila bo dražje za 20% od 1.6.2003 naprej in sicer za voznike ki imajo izpit manj kot 3 leta. Se prav registriraj avto pred junijem al pa počaki da boš mel 3 leta izpit :)

bobby, s tabo se pa čist strinjam. Kolk jih js poznam ko so drugi dan ko so izpit nardil že terali fotrove avtomobile do konca.
Dejstvo je da noben nezna vozit ko izpit dobi. Na izpitu te naučijo kako se skoz križišča vozit niti malo pa ne kako dejansko avto vozit, kaj nardit če te zanese, na kaj je treba po mokri cesti pazit...

Jaz mam že skor 3 leta izpit pa na dan nardim 150km z avtom pa z užitkom vozim pa probam bit skoncentriran pa vse. Ampak še vseen vsak dan vidim kej kar ni blo čist kul, al pa je blo potencialno nevarno itd.

||_^_|| ::

kst: take stvari pridejo z izkušnjami, tega se po mojem mnenju ne da kar tako naučiti.

Po mojem mnenju je vsakršna omejitev glede moči in prostornine motorja brezpredmetna. Če bo kdo hotel početi pizdarije jih bo lahko tudi z yugotom in z njegovimi 45 konji.

Keyser Soze ::

JA omejitev bi morala biti na moči, ali pa na razmerju moč/teža, kar bi bilo najbolj idealno.

Je pa pravilno, saj začetniki brez izkušenj nimajo kaj iskati za volanom avtomobila z 200 ali 300 in več konji. Pa da ne bomo pljuvali samo po začetnikih. Tudi nekateri "izkušeni" niso za takšne avtomobile.

Dokler ljudje ne bomo počistili svojih podstrešij in se začeli zavedati, da "meni se pa to ne more zgoditi" ne velja in da so na cesti tudi drugi, počasnejši, manj sposobni v smislu obvadovanja avtomobila, pa tudi takšne omejitve ne bodo pomagale. Dokler ne bo prevladal zdrava pamet ne bo nič bolje.

Ubiješ se lahko tudi s kolesom, samo znat moraš:D

bostjan11s ::

no na to temo pa moram tud jaz zraven nekaj povedat
potencialno je nevaren vsak za volanom sploh ni nujno, da je začetnik ali stari mojster vožnje
kar se tiče omejitev, to je totalna oslarija, manj konjev to nič ne reši, v veliki meri še sam poslabša zadevo -> prehitevaš pa avto nikamor ne gre->to je nevarno, ne pa sama končna hitrost avta.
ok jaz imam izpit še ne 1 leto za to nisem ravno pravi, da bi vam o nekih izkušnjqah govoril.
Sreča da sem ga delal v Celju, kjer kar precej znanja zahtevajo od bodočih voznikov. Poznam primere, ko po vozniškem v žepu ne upajo nikamor, ker so se tista pravila enostavno napiflali in ni od njih nikakšne fleksibilnosti.
aja da ne bi slučajno kdo rekel, da je vožnja z avtom povezana z kakšno izobrazbo v šoli...
Hmn vsak (po moje) voznik začetnik mora enkrat naletet na neko težavo, nevarno situacijo, čim prej tem bolje, s tem se naučiš nekaj kar te ne bodo mogli v avtošoli nikoli naučiti -> samostojno obvladovanje situacij
Meni osebno se mi zdijo najbolj nevarni vozniki tisti, ki, ko dobijo izpit se nič ne vozijo samostojno, potem pa gremo v diskoteko v soboto zvečer, kolegi so zraven, itaq da moram pokazat kak gre avto......
nič nimam proti hitri vožnji, jaz res uživam, če lahko malo bolj adrenalinsko vozim ampak vedet pa moraš kje je meja.

undefined ::

Absolutno podpiram to idejo!!! :)

Binji ::

Eden najbolj neumnih predlogov kar sem jih slisou
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

bobby ::

ampak boštjan, se boš pa strinjal, da začetek je sigurno v znanju, potem pa izkušnje. nekje je treba začet in po moje je neka omejitev moči motorja pa trning varne vožnje pa dodatna teorija čist na mesti, za začetek. potem pa izkušnje.

kar se tiče omejitev, to je totalna oslarija, manj konjev to nič ne reši, v veliki meri še sam poslabša zadevo -> prehitevaš pa avto nikamor ne gre->to je nevarno, ne pa sama končna hitrost avta.


ni oslarija. če maš ti avto z ne vem 150KM pol ga boš tiščal do konca na prehitevalnem pasu, na vozni pas pa kar pozabi. če maš pa ti švohej avto, moraš pa spremlat promet, se odločat, kdaj prehitet, kdaj ne, ocenit sposobnosti tvojega avta glede na ostale!!! in tuki se začnejo nabirat izkušnje.

Meni osebno se mi zdijo najbolj nevarni vozniki tisti, ki, ko dobijo izpit se nič ne vozijo samostojno, potem pa gremo v diskoteko v soboto zvečer, kolegi so zraven, itaq da moram pokazat kak gre avto......


temu se pa reče popolno napihovanje in neumnost!!

nič nimam proti hitri vožnji, jaz res uživam, če lahko malo bolj adrenalinsko vozim ampak vedet pa moraš kje je meja.



no zato pa začet z malim pa se učit pa pol nadaljevat na že obstoječih izkušnjah!!!

Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Bumbar ::

>ampak vedet pa moraš kje je meja.

Kdo mi lahko odgovori kje je točno ta meja.

Ziga Dolhar ::

"Primerna hitrost" je tretji koren hitrosti, s katero bi si "zaželel" peljat. >:D
https://dolhar.si/

bosstjann ::

osebno mislim da so vozniki ki vozijo prepočas (idioti, mame, ateki, BABE) krivi za več nesreč kot tisti ki vozijo malo prehitro( omejitev 90 mama vozi <75 en pa 90>105)

v primeru v oklepaju je zame mama absolutni krivec ker požre živce vsem za njo

opravičujem se če se kdo počuti užaljenega

bolša rešitev je več kratno preverjanje predpisov recimo enkrat letno cpp+"glavna" zdravniški na 5 let če hočeš vozt

v zgornem primeru ti nič ne pomaga če si pi....
... oduzem izpita ob večkratni kršitvi zaplemba vozila

če berete črno kroniko

iz neznanega razloga zavil na nasproten pas (pijan ali pa živčen zaradi "turista spredaj"
trije mrtvi

vendar kljub kakršnim pravilom bojo še vedno idijoti na cest 150+ skozi naselje itd.

za zgorno izjavo ne prevzemam odgovornosti in če se ne strinjaš z njo je lahko zate ničelna

Vožnjo prilagodi razmeram na cesti!V tujini je drugačna KULTURA vožnje recimo nemci so zelo strpni in prenašajo tudi take "turiste na cesti" čeprav imajo avte z 150+KW!

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

kako že gre...mejo najdemo takrat ko jo prestopimo al nekak tako :)

Drugač pa kot sem že reku. Država bi morala več delat na vozniški kulturi pa na dejanskem izobraževanju in učenju vožnje.
Kaj ti pomaga če maš non stop žmiguce prižgane pa če 3 v ogledalo pogledaš preden zapelješ čez odtok če pa dejansko avtomobila ne obvladaš.

Izpit za avto bi se moral opravljati na poligonu. Mladi vozniki bi po pol leta (3 mesece, že takoj na izpitu, whatever) recimo morali opraviti dodatne teste na poligonu kjer bi se učili reagiranja na nevarne situacije.

V teoriji se tega ni problem naučit, ampak zares se naučiš reagirati šele ko to nekajkrat doživiš, in seveda je bolj varno to na poligonu počet kot pa na cesti.

bobby ::

točn tako KST. zato bi pa uvedu obvezen trening varne vožnje v avtošoli!

osebno mislim da so vozniki ki vozijo prepočas (idioti, mame, ateki, BABE) krivi za več nesreč kot tisti ki vozijo malo prehitro( omejitev 90 mama vozi <75 en pa 90>105)


zato pa si ti tok bl kulturen in strpen in pameten,da pazš in predvidevaš njene možne reakcije! če drugih ne moreš naučit potem bodi ti tolk bl pameten in bolj glej na druge.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

bosstjann ::

OK

obvezen trening ki bi bil za ponavljat verjemte mi da ljudje počasi pozabljajo in izgubljajo reflekse

tejo ::

Ta trening bi bil ok, če ga ne narediš gre izpit papa :D

Pa če še kazni povečajo za 200% pol bi pa mogoče vsaj najrevnejši vozniki bolj spoštovali predpise, bogatim itak dol visi za kazni :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tejo ()

undefined ::

Vsak 1.2 avto gre preko 130 km/h, kaj več še hočete? Največja omejitev pri nas pa je itak 130. Za začetnike več kot dovolj. Se čisto strinjam. Tud za ubit se je dost, če je komu to namen. :)

tejo ::

Ma najboljše da prepovedo vožnjo voznikom začetnikom prvi dve leti po izpitu >:D K tud avti z 1.0 dost letijo da porušiš uno avtobusno postajo z reklamo ob strani. Ka ti pomaga omejitev kubikaže, če z vsakim avtom lahko goniš skoz rdeče, tud skoz ovinke lahko skor po dveh kolesih pelješ, se zabiješ čelno v kerga...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tejo ()

bosstjann ::

diplomacki filter ON

Potrebno je izbolšat kulturo na cesti(tut ke drget ampak to ne spada sem).
V avto šoli te naučijo premalo polovica sošolk tut tankat ne zna, kaj šele ve kaj o varni važnji važno da se ona lahko pele, ma musko, se gleda v ogledalo.
Sošolci pa si sposodjo BMWje od bratov očetov in z njimi frajarjo nov dober avto, pogon zadej... in tako neizkušeni prehitevajo "turiste" itd. in na koncu pokoplejo nekaj soudeležencev v nesreči.
Kdo je kriv?
Oče, Brat?
Država?
Družba?
Turist?
Voznik?

Za UBITE sploh ni važen kdo je kriv tudi če so krivi vsi. Fantje najprej kultura pol bo že šlo. V zgornjem primeru bi mogoče pomagala steza mogoče tut ne.

Če želite res kej narest pol dejte pobudo za referendum (koliko je že 40,000 podpisov ali pa tri poslanske) pa spremente zakon. Samo izjeme bodo še vedno.

IceIceBaby ::

poligon oziroma steza kjer bi se folk lahko izživljal bi pomoje velik pomagala.
Pa to ne tko kot so poligoni od raznig AMZS in podobnih ko te grdo gledajo če se samo mim peleš.

Moral bi bil zastonj (ali za simbolično ceno) poligon na katerem bi lahko vsak vozil. Okrog lepo ena zavita proga na sredini pa skid pad :)
Folk bi se izživljal na poligonu namesto na cesti pa še izkušnje bi pridobival na ta način :) Malo utopično ampak men bi kr pasala taka ureditev.

undefined ::

> Okrog lepo ena zavita proga na sredini pa skid pad :)

A to pomen, da non-stop NFS:PU nabijaš? Ni čudno potem, da je folk tolk proti 1.2 omejitvi, ko bi se rad še v realnosti enako izživljal. :)

IceIceBaby ::

PU ? A je to Porše anlišt ? Tam majo dobro progo ja, sam tist okrog bi moral bit bol zavit ne oval. Drugač js igram Gran turismo 2 pa 3 od simulacij.

Za omejitev mi je itak vseen (ampak se mi pač zdi bedasta ker nebi pripomogla k varnosti) ker mam že skor 3 leta izpit v realnosti se pa ne izživljam na cesti. Sem dokaj umirjen voznik in večinoma po omejitvah vozm. Si poiščem kak parkirplac rajš al pa kej podobnega pa se tam sproščam in nabiram izkušnje ki tut na cesti prou pridejo :)

MI_KO ::

NE bluzite no!

Tega ne bodo naredili ker:
1. Manjši avto = manj varen (velja v 80%)
2. Protestov prodajalcev (manjši avto manj stane = manj provizije, + Bmw in Mercedes nimata spod 1.6)
4. Bli bi unikaten primer v svetu. (+ da hočejo še do 21l narest! - dvomim)
3. Ni razlogov (tud z malim avtom te z ovinka vrže, lahko pijan voziš, pešca zbiješ,...)

Pa ne bluzit da vas ne naučijo kako vozit ipd.
VSAK se je naučil kako mora vozit (PREDPISI), samo jih 99,9% to pozabi ko sedejo sami za volan!

Izkušnje so samo podrejenega pomena. Potrebno je skulirat ( domače za pomirit ) divjake, pijance,...

Binji ::

Hmm bom tako povedou...lihkr sm prsu domov in na poti srecal tipico ki je na ravni cesti (omejitev btw 90) vozila tam 70, ko je prisla do ovinkov pa sem mislil da se bom pripopal notr ker je tako bremzala. In bi jo na ravni cesti prehitu ce ne bi nadpovprecno pametno vozila po sredini ceste (+se malo cikcak). Kljub temu da sem vozil tik za njo.
In tako pridem do krizisca..hoce it levo, vidi da gre avto tam notr ona pa ne da bi sla ven. Neeee...pocaka da gre en avto tistga ku je zavijal prehitevat pol kumej hoce it ven. Toliko da se je ustavla da ni prbila.
Nauk zgodbe: z vsakim avtom se da neumnosti delat, pa ce je 0.2 al pa 16.4
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

undefined ::

> Nauk zgodbe: z vsakim avtom se da neumnosti delat, pa ce je 0.2 al pa 16.4

:D

Jasno, da se da. Za ženske res tu ni razlike. Pri fantih, ki pa dokazujejo na cesti velikost svojega uda, pa še kako je. :)

Thrivial ::

Ce se ne motim, so v ZDA kazni:

a) Zelo visoke

b) Relativne glede na standard prekrskarja!

Posebej relativizacija kazni bi bila izvrsten argument premoznejsim voznikom, da kdaj pogledajo na omejitev in merilnik hitrosti. Kazen 15 kSIT za razmeroma majhno prekoracitev hitrosti delavcu s placo 75 kSIT bi bila potem ekvivalentna kazni 150 kSIT direktorju manjsega podjetja. >:D

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...

||_^_|| ::

Nihče še ni podal konkretnega argumenta v dobro temu zakonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ||_^_|| ()

IceIceBaby ::

Logično, če ga pa ni :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tečaj varne vožnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6831123 (17944) Twixz
»

Voznik začetnik

Oddelek: Loža
397388 (6610) St235

Izpit za avto - 17 let (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11013715 (9114) Mavrik
»

Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29450123 (45515) balocom
»

predlog glede ubijanja mladih po cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1017253 (3819) footprint

Več podobnih tem