» »

Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal"

Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal"

1
2
3

Markus386 ::

Ja včasih je en, včasih pet. Včasih še kak takratek vmes. Jaz pravim samo, da takrat v tem času je verjetnost, da boš pihal, praktično 0, in to ni dobro.

LeQuack ::

Stari maček je izjavil:

Problem denarnih kazni pri nas je to, da niso vezane na premoženjsko stanje.


Zato pa bi morale biti vse kazni v obliki časa, recimo v urah družbenokoristnega dela. Ker 200 ur dela bo enako prizadelo človeka ne glede na premoženjsko stanje. Seveda v takšni koruptivni državi kot je naša to ne deluje.
Quack !

FiReFTW ::

Ja, je kar dosti ljudi ki jim je cas zelo pomemben, in bi jim taka kazen bila izjemno nelagodna.
Pa se odvzem vozniske bi mogla bit kazen z 2 letno prepovedno voznje avtomobila.

Nekdo je omenil da bi vseeno se naprej gako pijani vozli ampak osebno pa dvomim, mislim da bi vsi tisti ki so malo bolj pametni videli da bi bilo zelo nespametno tvegat z tako ekstremno kaznijo.

Slo bi jim ogromno casa za delo za kero niso placani in je nocejo opravljat polek tega pa nebi mogli vozit 2 leti, ogromno ljudi nujno rabi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FiReFTW ()

zuz3k ::

če ne bi blo te teme sploh ne bi vedu d je bil postojnski župan nabit :) ne bi si mislu.
me pa preseneča da blo na 24ur, mislm pa da se ne spodobi za župana in da sploh ne bi smel it z avtom domov prej bi mislu
Life is a psychological game.

dope1337 ::

Alencica je izjavil:

Kaj pa si mislil?
Vozniska kultura+mega druzbena toleranca do alkoholizma = coolest state in the jungle

Se enkrat vam osvezim spomin na mariborske vstaje. Ljudje so sli na ceste zaradi radarja, ki nadzoruje spostovanje CPP. CPP se moramo drzat, ker smo na cesti. Koliko bi radar in obcina zasluzila, ce bi - KAR BI ITAK MORALI!!! - vozili vozniki po omejitvi in po predpisih? 0 eur/leto! Koliko bi zdrv. blagajana prihranila, ce bi bilo 0 prometnih nezgod s telesnimi poskodbami???? Moja teza je, da ce bi vsi ampak res vsi in vsak udelezenc spostoval in vozil tocno po CPP bi prisparali toliko, da bi lahko financirali miljardo obrokov malic in kosil osnovnosolskih otrok.


Ljudje so sli na ulice, ker so bili radarji postavljeni na nelogicne lokacije (beri: namesto okolice sol ter nevarnih odsekov, so jih postavili tja, kjer so bile dejanske "hitrostne pasti" ter so kasirali prekoracitve reda 6% nad omejeno hitrostjo).

Me zamima, ce bi bila za kontrolo vedno in povsod (npr vsakrsna prevozena polna crta se kasira na pune, tudi recimo, ko se krizisce razcepi na levi/srednji/desni pas in zelis zaradi sprostitve prometa za seboj in obenem NEoviranja nasprotnega prometa, prevoziti polno crto za 1cm) fasistka ena.

Neka toleranca pa le mora biti, saj pa nismo stroji u 3pm.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

joze67 ::

Zakaj so šli Štajerci na ulico, je težko reči; razlag je, kolikor je pogledov na te stvari. Ostaja pa dejstvo, da trenutna ureditev (hude kazni, malo nadzora) praktično ne prenese ponujene stopnje avtomatizma, ker se matematično upanje kazni bistveno poveča.

mmcmmc je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

vožnja pod vplivom alkohola ni takšen big dil kot ga želijo režimski mediji ter abstinenčni psihopati prikazat.


Ni big dil dokler se ti en pijan voznik ne zaleti v avto ali pa huje. Potem pa je big dil.

V resnici je precej vseeno, ali se ti zaleti en pijan ali en trezen.

tomazic89 je izjavil:

Tudi jaz vcasih (sicer precej redko) spijem pivo, ali kozarec vina pa vseeno vozim. Ampak jaz se, predno zazenm avto vprasam slednje: Si bom odpustil ce zdaj zbijem cloveka in ga naredim invalida? Ce je odgovor ne, ne vozim. Simple as that..

Tole je malce težko razumeti. A ko si trezen, se tega ne vprašaš, ali je takrat odgovor vedno "da (, bom)"? V tem primeru ti C2H5OH v zmernih količinah znatno izboljša značaj.

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Hitrost ne ubija, kar ti lahko povedo vozniki motornih vozil na nujnih vožnjah, neobvladanje situacij in vozila, pač. Če misliš, da bolje voziš pod gasom, kot trezen, ti bo statistika s celega sveta pokazala, da se motiš.
malo si poglej statistiko in zdravo pamet, pa boš videl koliko več nesreč je pri previsoki hitrosti; pa še to je veliko nesreč razvrščeno pod kategorijo alkohol namesto pod pravilno kategorijo 'previsoka hitrost'. in normalen folk ko je pijan ne bo divjal; divjaki pa divjajo ko so trezni in ko so pijani.
če bomo spravili trezne divjake iz ceste, bodo pijani naredili 10× manj nesreč kot sedaj, nesreč pri 'previsoki hitrosti', katerih je že sedaj veliko več (3× ??) kot nesreč pod vzrokom 'alkohol' pa skoraj ne bi bilo...

dope1337 je izjavil:

Alencica je izjavil:

Kaj pa si mislil?
Vozniska kultura+mega druzbena toleranca do alkoholizma = coolest state in the jungle

Se enkrat vam osvezim spomin na mariborske vstaje. Ljudje so sli na ceste zaradi radarja, ki nadzoruje spostovanje CPP. CPP se moramo drzat, ker smo na cesti. Koliko bi radar in obcina zasluzila, ce bi - KAR BI ITAK MORALI!!! - vozili vozniki po omejitvi in po predpisih? 0 eur/leto! Koliko bi zdrv. blagajana prihranila, ce bi bilo 0 prometnih nezgod s telesnimi poskodbami???? Moja teza je, da ce bi vsi ampak res vsi in vsak udelezenc spostoval in vozil tocno po CPP bi prisparali toliko, da bi lahko financirali miljardo obrokov malic in kosil osnovnosolskih otrok.


Ljudje so sli na ulice, ker so bili radarji postavljeni na nelogicne lokacije (beri: namesto okolice sol ter nevarnih odsekov, so jih postavili tja, kjer so bile dejanske "hitrostne pasti" ter so kasirali prekoracitve reda 6% nad omejeno hitrostjo).

Me zamima, ce bi bila za kontrolo vedno in povsod (npr vsakrsna prevozena polna crta se kasira na pune, tudi recimo, ko se krizisce razcepi na levi/srednji/desni pas in zelis zaradi sprostitve prometa za seboj in obenem NEoviranja nasprotnega prometa, prevoziti polno crto za 1cm) fasistka ena.

Neka toleranca pa le mora biti, saj pa nismo stroji u 3pm.

toleranca je samo za bedake.
se strinjam da slovenski predpisi so delani s strani totalnih idiotov, vendar je res tudi druga plat, da so delani ZA totalne idiote.

in vstaja v MB se ni šla proti represiji, spoštovanje človekovih pravic, ljudskost ali podobne fore, šlo se je izključno za slovensko nespoštovanje pravil, katera drhali niso po godu !
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Država rab evre, ne pa da bi 200 ur obdelal zaradi tega ker so te dobil pijanga.

shadeX ::

Postojnski župan Igor Marentič, ki mu je policija zaradi vožnje pod vplivom alkohola pred dobrimi tremi tedni začasno odvzela vozniško dovoljenje, od danes dalje lahko spet sede za volan. Tako je včeraj odločila sodnica na okrajnem sodišču v Postojni.


To je bilo pa hitro :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Markus386 ::

če bomo spravili trezne divjake iz ceste, bodo pijani naredili 10× manj nesreč kot sedaj, nesreč pri 'previsoki hitrosti', katerih je že sedaj veliko več (3× ??) kot nesreč pod vzrokom 'alkohol' pa skoraj ne bi bilo...


No no... refleksi pijanega človeka vemo, kaki so. Pa vsi vemo za kak primer kakega lokalnega pijanca, ki mu ni ratalo obdržati avta "na ravni liniji", pa je podrgnil celo linijo parkiranih avtomobilov ob cesti.

In ne vem zakaj ne bi mogli kontrolirati obojega? Radarji za hitrost, alkotesti za alkohol. Razen na nekaj "standardnih" lokacijah je verjetnost, da te pri čemurkoli od tega dobijo, minorna.

gruntfürmich ::

seveda je potrebno kontrolirati oboje, samo povdarjam da je že sedaj razmerje nesreč 3× več v prid previsokih hitrosti (če se pravilno spomnim), in vse napore vlagati v omejevanje alkohola je idiotija vredno slovenije.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Markus386 ::

Seveda ne samo alkohol, ampak v popoldanski konici naprimer, hitrost ponavadi ni problem, in namesto da ob 15.30h stoji radar na celovški, kjer je povprečna hitrost 5km/h, bi lahko tam delali hitre alkoteste. Lizika, ustaviš na postaji, hiter pih, hvala lepa, adijo. Sploh ker lahko dajo avomatski radar, ki dela precej samostojno brez operaterja.

tomazic89 ::

joze67 je izjavil:


tomazic89 je izjavil:

Tudi jaz vcasih (sicer precej redko) spijem pivo, ali kozarec vina pa vseeno vozim. Ampak jaz se, predno zazenm avto vprasam slednje: Si bom odpustil ce zdaj zbijem cloveka in ga naredim invalida? Ce je odgovor ne, ne vozim. Simple as that..

Tole je malce težko razumeti. A ko si trezen, se tega ne vprašaš, ali je takrat odgovor vedno "da (, bom)"? V tem primeru ti C2H5OH v zmernih količinah znatno izboljša značaj.


Ce sem trezen, vem, da bom vozil po najboljsih sposobnostih in moj reakcijski cas in dojemanje okolice je v 'normalnem' stanju. In ja. Ce bi trezen zbil otroka, ki bi izza grma stekel na cesto bi si lazje odpustil, kot ce bi spil 5 pirov. V slednjem primeru bi se namrec vprasal: "bi morda zaviral pravi cas, ce bi bil trezen?".
Ali bi bilo mozno zabremzati pravi cas ali ne, pa tu sploh nima bistvenega pomena.

solatko ::

gruntfürmich - Ti si eden tistih, ki ne ločijo pojma velika hitrost in neprilagojena hitrost - vsaka nesreča je posledica neprilagojene hitrosti, tudi, če je v okviru omejitve, nesreč, ki se zgodijo zaradi velike hitrosti, statistično ne obravnavajo, tako, da tvoja trditev o 3x več nereč zaradi prehitre vožnje ne drži, drži pa verjetno trditev, da je 3x več nesreč zaradi neprilagojene hitrosti.

Hitra vožnja (nalašč ne omenjam hitrosti, ker pojem hitre vožnje lahko zajema vse hitrosti od 0 do n, odvisno od terena na katerem se kakršno koli vozilo premika, ni povzročila še nobene prometne nesreče, pač pa to povzroči razmeram ali znanju voznika, tehničnem stanju vozila, sposobnostih predvidevanja,......... neprimerna hitrost! Lahko je veliko nižja od omejitve, katera je tudi splošna kategorija in ne odraža pogoja za varno hitrost, ker je vse odvisno od upravljalca vozila in velikokrat izrednega stanja na cesti.

Če nek voznik vozi hitro, veliko čez omejitev, sicer je pa voznik rešilca, policist, gasilec in ni na nujni vožnji, je za predvidevat, da je vseeno bolj varen, kot voznik, ki pri hitrosti pod omejitvijo, tipka po telefonu, se ukvarja z mulcem na zdnjem sedežu,...... ali, če je pod vplivom opojnih substanc.

Bistvo varne vožnje je način, pri katerem lahko vozilo v vsaki situaciji varno ustaviš, to pa je lahko na določenem odseku ceste tudi pri 300km/h - na youtube imaš filmčke, ko so slovenski motoristi, čisto varno preživeli, precej nevarne načine divjanja po slovenskih cestah pri tej hitrosti.

To naj ti bo v poduk, da ne boš trdil, da prehitra vožnja dviguje število nesreč!
Nesreče namreč povzroča neprilagojena hitrost.

Tudi tisti kombi, ki je v predoru peljal preko dvesto in so ga ujele kamere, je to vožnjo preživel pa tisti okoli njega, tudi.
Delo krepa človeka

urbybaby ::

Berem na 24kur, da je samo 16 točk dobil? A ni v takem primeru 18 točk?
------
Kamena doba se ni končala, ker bi zmanjkalo kamenja...

K0l1br1 ::

Na 24kur sem razbral, da si župan misli, da bo dobil 16 točk in 1200 EUR kazni. Vendar, glede na potek postopka, je bil pri sodnici samo glede obravnave ugovora zoper sklep o začasnem odvzemu vd. Ker je dal tudi predlog za začasno vrnitev, je najbrž umaknil ugovor zoper sklep, sodišče pa mu je začasno vrnilo vd. Na naslednjem naroku se bo obravnaval sam prekršek, torej vožnja pod vplivom alkohola. Sodišče mu bo tam izreklo, če bo min, 18 kt in 1200 EUR globe. Nato sledi pritožba. nato sledi sklep VS. Nato sledi obvestilo ministrstva, ki vodi evidenco točk, nato sledi obvestilo ministrstva sodišču, da je dosegel 18 kt, nato mu bo sodišče odvzelo vd. Nato bo imel možnost predlagati, da se odvzem vd začasno zadrži.

Razen če kakšnega sredstva ni uporabil, potem bo krajše, vendar 16 kt ne gre skozi.

zmaugy ::

shadeX je izjavil:

Po tistem threadu sodeč je naša država "pravna" ravno tam kjer ni potreba. OP-ju tiste teme so že enkrat odvzeli izpit zaradi alkohola, sedaj so mu že v drugič (in ga je dobil nazaj).

Svašta. Komaj čakam vikend, da se ga nasekam na kolegovem žuru, prevoza seveda nimam in bom šel s svojim avtom. Ka bo delalo.


Po pomoti pritisnil Predlagaj izbris.

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

To naj ti bo v poduk, da ne boš trdil, da prehitra vožnja dviguje število nesreč!
Nesreče namreč povzroča neprilagojena hitrost.
ne se preveč zapletat okoli izrazov; nima smisla, niti ni point debate ker jo prestavljaš v drugo smer; sploh pa imaš narobe. PRE-hitro je pač prehitro, nisi sposoben se izzogniti nesreči, če do tega pride. prav tako kot neprilagojena
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

shintaro ::

sem o temu že nekaj krat računal statistiko in statistika pri temu kaže ZELO slabo.

V 2 letih, so me samo 3x ustavili. Skoraj 20.000 km

Torej bi lahko teoretično vozil pijan oziroma nad limitom, vsakič razen 3x ko so me ustavili in to je okoli 720 dni vožnje oz cca 18.000 kilometrov . Če ne bi naredil nesreče in bi vozil 'normalno' (da ne bi kdo klical da sm pijan)

Kar hočem povedat je ,da je potrebno za alkoholizirane voznike ugotovit nek boljši način kot pa šopat Ruleto ..
sem že bral o nekih testih za alko predn vžgeš avto (če ne ne vžge) za tiste k so jih dobili že pijane, kot sankcija. In realno je to dobra ideja.

Tudi zaradi te statistike, katero vsak pozna.. Jih dosti upa da jih ne bodo dobili, se upa riskirat in dosti krat jih ne dobijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

shadeX ::

V 2 letih, so me samo 3x ustavili. Skoraj 20.000 km


Mene niso že ene 4 leta. V tem času bi lahko skoz vozil pijan, če se seveda prej ne bi kam zaletel. Ampak nikoli ne veš..lahko me sedaj čez 15min ko skočim do trgovine.

shintaro ::

shadeX je izjavil:

V 2 letih, so me samo 3x ustavili. Skoraj 20.000 km


Mene niso že ene 4 leta. V tem času bi lahko skoz vozil pijan, če se seveda prej ne bi kam zaletel. Ampak nikoli ne veš..lahko me sedaj čez 15min ko skočim do trgovine.

Ja .. pusti ti to 'lahko me sedaj' .. Fora je v temu k te niso 4 leta.. Torej kakšen je to nadzor? Nikakršen, zato tudi folk kr gre vozit pijan

IL_DIAVOLO ::

Kaksen nadzor bi ti imel? Vsak posameznik mora bit tolko pameten, da ne gre za volan pijan. Drugace bojo pac posledice. Bo pa takrat toliko odgovoren, da bo imel na vesti clovesko zivljenje.

Markus386 ::

gruntfürmich je izjavil:

solatko je izjavil:

To naj ti bo v poduk, da ne boš trdil, da prehitra vožnja dviguje število nesreč!
Nesreče namreč povzroča neprilagojena hitrost.
ne se preveč zapletat okoli izrazov; nima smisla, niti ni point debate ker jo prestavljaš v drugo smer; sploh pa imaš narobe. PRE-hitro je pač prehitro, nisi sposoben se izzogniti nesreči, če do tega pride. prav tako kot neprilagojena


Prehitra vožnja je kar lepo definirana v zakonu, in tudi kazni za njo. Neprilagojena hitrost pa ni, niti ni kazniva sama po sebi, ampak je zgolj pojasnjevalna okoliščina za kaj drugega (nesrečo). Torej če je omejitev 90, ti pelješ 110, si prekoračil omejitev hitrosti, in fašeš kazen. Če je omejitev 90, pelješ 90, in prideš lepo domov, nisi. Če je omejitev 90, sneg, led, pelješ 50, in zletiš z ceste si pa vozil z neprilagojeno hitrostjo (razmeram).

shintaro je izjavil:

shadeX je izjavil:

V 2 letih, so me samo 3x ustavili. Skoraj 20.000 km


Mene niso že ene 4 leta. V tem času bi lahko skoz vozil pijan, če se seveda prej ne bi kam zaletel. Ampak nikoli ne veš..lahko me sedaj čez 15min ko skočim do trgovine.

Ja .. pusti ti to 'lahko me sedaj' .. Fora je v temu k te niso 4 leta.. Torej kakšen je to nadzor? Nikakršen, zato tudi folk kr gre vozit pijan


Gremo ugibat, kaka je verjetnost, da so vaju ustavljali (takrat ko so) ob čudnih večernih urah, in ne čez dan, ko grejo vsi iz služb? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

gruntfürmich ::

Markus386 je izjavil:

Prehitra vožnja je kar lepo definirana v zakonu, in tudi kazni za njo. Neprilagojena hitrost pa ni, niti ni kazniva sama po sebi, ampak je zgolj pojasnjevalna okoliščina za kaj drugega (nesrečo). Torej če je omejitev 90, ti pelješ 110, si prekoračil omejitev hitrosti, in fašeš kazen. Če je omejitev 90, pelješ 90, in prideš lepo domov, nisi. Če je omejitev 90, sneg, led, pelješ 50, in zletiš z ceste si pa vozil z neprilagojeno hitrostjo (razmeram).

a to vas matra, kako je v zakonu določeno. potem pa povejte da ste tako ozkogledni.
in prosim ne mi trditi da četudi pri omejitvi 90kmh, ko sem pri 50kmh zletel iz ceste, nisem vozil prehitro glede na okoliščine ceste...
ker potem boste zanikali osnovno rabo predpone 'pre' in na novo postavljali slovnico. tega pa verjetno nočete, mar ne?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

gruntfürmich je izjavil:


in prosim ne mi trditi da četudi pri omejitvi 90kmh, ko sem pri 50kmh zletel iz ceste, nisem vozil prehitro glede na okoliščine ceste...


Prav imaš.

Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

Tu nekje si kiksnil.

solatko ::

Markus386 - Odkril si toplo vodo! Pišem o hitrosti, kot vzroku za prometno nesrečo - tega ni, je samo prekršek, ki je sankcioniran po zakonu!

Vsaka prometna nesreča pa v globalu pomeni, da voznik ni vozil s prilagojeno hitrostjo, ne glede ali je zato kriv led na cesti, prekratka varnostna razdalja, nenaden skok pešca ali živali pred vozilo, izlet iz ovinka,..........

Mare2 - to definicijo sem jaz napisal v zgornjem postu, čemu ponavljanje, brez kakšne dodane vrednosti?
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:


Mare2 - to definicijo sem jaz napisal v zgornjem postu, čemu ponavljanje, brez kakšne dodane vrednosti?


Tvoja definicija ni ista, je pomanjkljiva. Manjka ... in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste... itd.

kar je bistveno. Sama hitrost sama po sebi je le en element. Zaradi takih definicij je pa toliko nesreč. :)

DexterBoy ::

Kaj ko bi mi vsi skupaj do zadnjega v popolnosti PRENEHALI voziti? Pa bi jahali konje in osle? Toliko nebuloz pa že dolgo ne v tako malo postih...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

St235 ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Ti si eden tistih, ki ne ločijo pojma velika hitrost in neprilagojena hitrost - vsaka nesreča je posledica neprilagojene hitrosti, tudi, če je v okviru omejitve, nesreč, ki se zgodijo zaradi velike hitrosti, statistično ne obravnavajo, tako, da tvoja trditev o 3x več nereč zaradi prehitre vožnje ne drži, drži pa verjetno trditev, da je 3x več nesreč zaradi neprilagojene hitrosti.

Hitra vožnja (nalašč ne omenjam hitrosti, ker pojem hitre vožnje lahko zajema vse hitrosti od 0 do n, odvisno od terena na katerem se kakršno koli vozilo premika, ni povzročila še nobene prometne nesreče, pač pa to povzroči razmeram ali znanju voznika, tehničnem stanju vozila, sposobnostih predvidevanja,......... neprimerna hitrost! Lahko je veliko nižja od omejitve, katera je tudi splošna kategorija in ne odraža pogoja za varno hitrost, ker je vse odvisno od upravljalca vozila in velikokrat izrednega stanja na cesti.

Če nek voznik vozi hitro, veliko čez omejitev, sicer je pa voznik rešilca, policist, gasilec in ni na nujni vožnji, je za predvidevat, da je vseeno bolj varen, kot voznik, ki pri hitrosti pod omejitvijo, tipka po telefonu, se ukvarja z mulcem na zdnjem sedežu,...... ali, če je pod vplivom opojnih substanc.

Bistvo varne vožnje je način, pri katerem lahko vozilo v vsaki situaciji varno ustaviš, to pa je lahko na določenem odseku ceste tudi pri 300km/h - na youtube imaš filmčke, ko so slovenski motoristi, čisto varno preživeli, precej nevarne načine divjanja po slovenskih cestah pri tej hitrosti.

To naj ti bo v poduk, da ne boš trdil, da prehitra vožnja dviguje število nesreč!
Nesreče namreč povzroča neprilagojena hitrost.

Tudi tisti kombi, ki je v predoru peljal preko dvesto in so ga ujele kamere, je to vožnjo preživel pa tisti okoli njega, tudi.


Se v veliki meri strijnam, vendar je vseeno potrebno razumeti tudi to, da večja hitrost pomeni večjo nevarnost (oziroma verjetnost nesreče) in tudi hujše posledice. Zato ni dopustno spregledat dejstva, da obstajajo omejitve hitrosti, ki so zgolj skupno dogovorjena še sprejemljiva tveganja. Čisto fizikalno ni mogoče zanikat dejstva, da če je edina spremenljivka hitrost potem počasneje pomeni varneje. Se pa strinjam, da hitrost sama po sebi praviloma nikoli ni edina spremenljivka.

Je pa treba razumet, da vožnja pod vplivom alkohola ni sprejemljiva ne glede na to kako varno si posameznik domišlja, da vozi, ne glede na pogostost policijskih kontrol in ne glede na število nesreč v preteklosti. Enako velja za hitrost.

gruntfürmich ::

https://www.policija.si/images/stories/...

po statistiki bi rekel, da vsakemu ki povzroči prometno nesrečo ki je zabeležena dajo pihat. in če je alkoholiziranih 10% vseh povzročiteljev, najpogostejši vzrok pa 'neprilagojena' hitrost, je lovljenje alkoholiziranih ljudi pljunek v obraz, mazanje oči, pretepanje slamnatega moža, skratka dejstvo da smo slovenci narod divjakov BREZ alkohola.
imho...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IL_DIAVOLO ::

Spij 2 pira in se pelji po omejitvah ali pa se pelji "po svoje" in trezen, pa bos takoj videl kaj je bolj nevarno.

Mare2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Spij 2 pira in se pelji po omejitvah ali pa se pelji "po svoje" in trezen, pa bos takoj videl kaj je bolj nevarno.


A je kdo že stestiral, koliko pira lahko spiješ, da je še OK? Polovico, celga...? :)

Invictus ::

gruntfürmich je izjavil:


po statistiki bi rekel, da vsakemu ki povzroči prometno nesrečo ki je zabeležena dajo pihat. in če je alkoholiziranih 10% vseh povzročiteljev, najpogostejši vzrok pa 'neprilagojena' hitrost, je lovljenje alkoholiziranih ljudi pljunek v obraz, mazanje oči, pretepanje slamnatega moža, skratka dejstvo da smo slovenci narod divjakov BREZ alkohola.
imho...

Saj veš, kaj pomeni neprilagojena hitrost? To ne pomeni, da se ne pelješ po pravilih. Pomeni samo, da si se peljal kao prehitro, ker je to ocenil policaj, ki je komaj izdelal osnovno šolo, in se mu o fiziki ne sanja nič. Samo hitro bi rad zaključil poročilo.

Alkohol je problem. Velik. Sam tistih pijancev tako ne ustavi nič, niti odzem VD, niti zaplemba avta. Pač najdejo nekje neko neregistrirano kripo in ajde dalje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

A je kdo že stestiral, koliko pira lahko spiješ, da je še OK? Polovico, celga...? :)


Na prazen/poln želodec, moški, ženska, kilaža, vajenost pitja? Kaj pomeni OK? Da voziš trezen (0.0) da napihaš pod dovoljeno mejo (več od 0.0)?

Preveč spremenljivk, da bi lahko na pamet govoril in če nekaj velja zame, sploh ne pomeni da tudi za nekoga drugega. Okvirno zase lahko povem, da če spijem 0.5l pive na prazen želodec ga bom zagotovo fejst čutil (tja do 25minut).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

https://www.policija.si/images/stories/...

po statistiki bi rekel, da vsakemu ki povzroči prometno nesrečo ki je zabeležena dajo pihat. in če je alkoholiziranih 10% vseh povzročiteljev, najpogostejši vzrok pa 'neprilagojena' hitrost, je lovljenje alkoholiziranih ljudi pljunek v obraz, mazanje oči, pretepanje slamnatega moža, skratka dejstvo da smo slovenci narod divjakov BREZ alkohola.
imho...


od kje si si potegnil teh 10%?

dejstvo so žal drugačna. V primerih nesreč z smrtnim izidom je bilo v preteklosti tudi 40% povzročiteljev alkoholiziranih. Zadnja leta smo okrog 30% ampak to je še vedno izjemno visoka številka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zavajon ::

gruntfürmich je izjavil:


in vstaja v MB se ni šla proti represiji, spoštovanje človekovih pravic, ljudskost ali podobne fore, šlo se je izključno za slovensko nespoštovanje pravil, katera drhali niso po godu !

Najbrž si s tem mislil na nespoštovanje pravil s strani sodnikov, ki navadnemu državljanu odvzamejo izpit, če napiha 1.5, če pa to isto stori politik, pa ne ;)

St235 ::

zavajon je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:


in vstaja v MB se ni šla proti represiji, spoštovanje človekovih pravic, ljudskost ali podobne fore, šlo se je izključno za slovensko nespoštovanje pravil, katera drhali niso po godu !

Najbrž si s tem mislil na nespoštovanje pravil s strani sodnikov, ki navadnemu državljanu odvzamejo izpit, če napiha 1.5, če pa to isto stori politik, pa ne ;)

Vir? ali spet jokanje na sporedu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zavajon ::

Včeraj so na RTVSLO objavili, da sodišče postonjskemu županu ni odvzelo vozniškega dovoljenja, čeprav je napihal 1,7.

St235 ::

aha, pojma nimaš o čem govoriš in pač jokaš. se mi je zdelo.

drugače imaš pa v tej temi to že lepo razloženo, pa je očitno lažje jokat kot brat.

gruntfürmich ::

St235 je izjavil:

od kje si si potegnil teh 10%?

dejstvo so žal drugačna. V primerih nesreč z smrtnim izidom je bilo v preteklosti tudi 40% povzročiteljev alkoholiziranih. Zadnja leta smo okrog 30% ampak to je še vedno izjemno visoka številka.


2015: vsi povzročitelji: 15.379; Alkoholizirani povzročitelji: 1.514.
smtnih izzidov je pri alkoholiziranih 30%, telesnih poškodb pri alkoholiziranih < 10%. ta velika razlika je morda posledica dejstva da so očitno umirali pri alkoholu ljudje v polnih avtih, ki so se peljali iz fešt...
skratka hudo pretirana stigmatizacija pijanih voznikov, kateri še zdaleč niso glavni faktor na nevarnih slovenskih cestah. ampak ker je več kot očitno lažje lokalne pijančke ustavljat izza bifejev od njihove poti do doma in jim talat kazni, kot pa loviti divjake in se bost z njimi po sodiščih in odvetnikih, je stanje katastrofalno.
folk pa zabeban in živčen kot je, krivdo vali na alkohol...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

St235 ::

ne bluzi. koga brigajo fender benderji?

dokler tretino nesreč s smrtnim izzidom povzročijo pijani vozniki in tako pobijejo par 30-40 ljudi na leto je to izjemno velik problem varnosti v prometu. Bistveno večji kot kakroli drugega.

M-XXXX ::

St235 je izjavil:

ne bluzi. koga brigajo fender benderji?

dokler tretino nesreč s smrtnim izzidom povzročijo pijani vozniki in tako pobijejo par 30-40 ljudi na leto je to izjemno velik problem varnosti v prometu. Bistveno večji kot kakroli drugega.

Da ne bo pomote, ne podpiram vožnje v pijanem stanju:

Ampak 30-40 ljudi na leto.
Ukrepov, drame, dela, ljudi kot da bi jih pobili pa miljon.

V resnici pa stvari, ki so faktor 10x100x1000x "nevarnejše" pa se zganja opazno manj drame, namenja manj sredstev, kadra,...

Saj veste na kaj ciljam....

gruntfürmich ::

St235 je izjavil:

ne bluzi. koga brigajo fender benderji?

dokler tretino nesreč s smrtnim izzidom povzročijo pijani vozniki in tako pobijejo par 30-40 ljudi na leto je to izjemno velik problem varnosti v prometu. Bistveno večji kot kakroli drugega.

ne bluzi.
ubija previsoka hitrost.
pijanega folka je vsak dan na cestah ogromno, med vikendom še več, pa velika večina lepo varno (seveda počasi) prispe domov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

joze67 je izjavil:

Zakaj so šli Štajerci na ulico, je težko reči; razlag je, kolikor je pogledov na te stvari. Ostaja pa dejstvo, da trenutna ureditev (hude kazni, malo nadzora) praktično ne prenese ponujene stopnje avtomatizma, ker se matematično upanje kazni bistveno poveča.

mmcmmc je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

vožnja pod vplivom alkohola ni takšen big dil kot ga želijo režimski mediji ter abstinenčni psihopati prikazat.


Ni big dil dokler se ti en pijan voznik ne zaleti v avto ali pa huje. Potem pa je big dil.

V resnici je precej vseeno, ali se ti zaleti en pijan ali en trezen.

tomazic89 je izjavil:

Tudi jaz vcasih (sicer precej redko) spijem pivo, ali kozarec vina pa vseeno vozim. Ampak jaz se, predno zazenm avto vprasam slednje: Si bom odpustil ce zdaj zbijem cloveka in ga naredim invalida? Ce je odgovor ne, ne vozim. Simple as that..

Tole je malce težko razumeti. A ko si trezen, se tega ne vprašaš, ali je takrat odgovor vedno "da (, bom)"? V tem primeru ti C2H5OH v zmernih količinah znatno izboljša značaj.

Ob idealni vožnji brez prisotnosti alkohola krivda ne bo tvoja. Idealna vožnja pod vplivom alkohola ne obstaja in je krivda de facto na tvoji strani.

Kar zna pomagati, je boljša preventiva, več nadzora, ureditev prometa in kaznovanje še s čem drugim kot samo s kešom.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

St235 je izjavil:

ne bluzi. koga brigajo fender benderji?

dokler tretino nesreč s smrtnim izzidom povzročijo pijani vozniki in tako pobijejo par 30-40 ljudi na leto je to izjemno velik problem varnosti v prometu. Bistveno večji kot kakroli drugega.

ne bluzi.
ubija previsoka hitrost.
pijanega folka je vsak dan na cestah ogromno, med vikendom še več, pa velika večina lepo varno (seveda počasi) prispe domov.


normalno, da je 30% voznikov, ki povzroči nesrečo s smrtnim izidiom pod vplivom alkohola je povsem irelavantno in ni vredno omembe.

Invictus ::

St235 je izjavil:


normalno, da je 30% voznikov, ki povzroči nesrečo s smrtnim izidiom pod vplivom alkohola je povsem irelavantno in ni vredno omembe.

Vprašanje je tudi, koliko voznikov pod vplivom alkohola je povzročilo manjše nesreče, pa niso dobili za pihat.

Ker ne vem, če to ravno počnejo kar vse povprek.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Zupan je baje dobil 18 kazenskih tock(govorilo se je o 16 pikah) in avtomatski odvzem izpita.

St235 ::

o 16 pikah je sanjal župan, vendar za to ni pravne podlage.

GrX ::

Zanimivo... Naši župani, ga pa kar na veliko sračkajo po cestah. Pa večina ima očitno probleme z alkoholom.

Mare2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zupan je baje dobil 18 kazenskih tock(govorilo se je o 16 pikah) in avtomatski odvzem izpita.


Jaz nimam uradnih podatkov.

http://www.24ur.com/novice/slovenija/ne...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vožnja pod vplivom alkohola (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8215972 (13289) St235
»

Napihal in pridržan (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19026990 (22583) St235
»

Kazni za vožnjo pod vplivom alkohola

Oddelek: Loža
84095 (3657) algo
»

Kazen ob vinjeni vožniji

Oddelek: Loža
314601 (3779) BigWhale
»

Vožnja pod vplivom alkohola - Voznik začetnik!!!

Oddelek: Loža
4313229 (12265) gzibret

Več podobnih tem