» »

Izpit za avto - 17 let

Izpit za avto - 17 let

«
1
2 3

Napoleon II ::

Živijo, moj brat je star 17 let oz. februarja bo 18. let. Zanima me, če gre zj delat pa še pred februarjem vse konča. Lahko potem februarja sam dvigne izpit? Al so pol še kake komplikacije?
  • zaklenil: Mavrik ()

CleanPower ::

kere maš ti. a ne veš da lahko izpit delaš že z 16 leti?

bluefish ::

kere maš ti. a ne veš da lahko izpit delaš že z 16 leti?
In seveda si pri 16ih dovolj zrel za vožnjo, kajne?

Gwanaroth ::

Jaz sem leta 2002 pred dopolnjenim 18. rojstnim dnem odvozil vse ure vožnje (komisijski inkluziv), naredil cpp, prvo pomoč, zdravniški pregled.

Na dan r.d. sem pisal republiške, 2 dni zatem pa še glavna vožnja.

Verjetno je zdaj isto.
Lights often keep secret hypnosis..

;-) ::

Jaz sem nardil isto.

Nemoreš met izpitne pred 18 če greš toti reden izpit delat. Tisti za 16letnike pa se mi zdi bedarija.

blackbfm ::

Prav veliko pred 18. letom se ne splača it delat..ti bodo v avtošoli nabijali ure (ker se ti itak ne mudi)..potem pa še dodatne ure da vadiš pred glavno..pa še dodatne če padeš..in na koncu se ti lahko zgodi da imaš 3x več ur kot je povprečno.

TekO ::

Ne vem kaj se pritožujete, zakon je tak da lahko voziš avto s spremljevalcem že pri 16ih in nima to veze s tem kar on sprašuje.

Napoleon II, ima 2 možnosti, da gre delati za v spremstvu spremljevalca ali pa "navadno". Glede na to da je do tega le še pol leta, se pomojem nekako najbolj splača da gre delati "navadno". Kakšen mesec ali dva še počaka potem pa naredi zdravniški pregled, prvo pomoč, CPP na avtošoli, začne z urami vožnje in naredi društvenega. Šele ko dopolni 18 let pa se lahko prijavi na republiški CPP (oz. moj kolega se je prijavil tudi že 2 dni prej le pisati je verjetno potrebno ko si že 18), in nato še glavna vožnja.

Pa še komentar na vse offtopic poste zgoraj: nekateri so že pri 16ih sposobni za vožnjo, medtem ko drugim prepotenežem to ne uspe niti pri 25ih.
Ideas are bulletproof.

__Devil__ ::

kere maš ti. a ne veš da lahko izpit delaš že z 16 leti?


lahko delaš ja, ampak mora bit poleg POLNOLETNA oseba.

bluefish ::

Ne le polnoletna vendar tudi z določeno dobo izpita.

__Devil__ ::

ok za to nevem.

Tilen ::

Polnoletna je automatično, ker mora imeti 3 leta izkušenj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

blackbfm ::

Pred 18. je škoda živcev, časa in denarja. A je res tok težko počakat tiste pol leta al pa leto res ne štekam. Za tisto leto, dve si kupiš en skuter pa je. Pa res zanimiv da večina k jih poznam, ki so pri 18ih naredil izpit jih res fura tko bedasto da kr res ni.

koyotee ::

In poleg vsega, mora bit spremljevalec iz ožjega sorodstva. Z najmanj 5let vozniški ižkušenj. Correct me, if i'm wrong.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Napoleon II ::

@TekO hvala to me je zanimalo, ne namerava voziti pred 18... ampak bi rad kmalu po 18. No hvala, mu bom rekel naj se prijavi, ko bo konec dopustov. Hvala vsem.

CleanPower ::

ne vem kaj mate tolk prot delanju izpita pri 16-ih. to da ti nabijajo ure ni res. v tistih dveh letih lahko ti že dobiš veliko občutka za avto in veliko prevoženih kilometrov.

kmetek ::

Čim bolj zelen na cesto, da se bo postavil pred pičkam, potem pa driftat gta 4 pa kako nesrečo narest, a ne? Starši potem nič krivi? :D
ASUS P5K-E // E8400 Q746A519
G.Skill F2-8000CL5D-4GBPQ
LC 550W GP// XV 9600GT

Zgodovina sprememb…

* izbrisal: Gandalfar (danes ob 00:27:54)
* ustvaril: kmetek (včeraj ob 22:17:21)

jaz mam čas, moderatorji ga imate vi?

Kaj imamo proti? NEZRELOST MULARIJE, to imamo proti.

CleanPower ::

kaj ti ni jasno? sej so starši zraven

blackbfm ::

to da ti nabijajo ure ni res

Seveda ja:)) Sploh v tem času...

S 16imi nimaš kej delat za volanom. Sploh pa to da se mora nekdo s tabo furat je skrajno debilno..


v tistih dveh letih lahko ti že dobiš veliko občutka za avto in veliko prevoženih kilometrov.

Spet en bulšit..v dveh letih dobiš občutek za avto če vsaj parkrat na teden sam pelješ avto, ne pa nekaj občasno s spremljevalcem.

CleanPower ::

S 16imi nimaš kej delat za volanom.

kaj potem dela človek z 19-imi v formuli 1? misliš da je z 18-imi prvič vozil avto?

šernk ::

S 16imi nimaš kej delat za volanom.

kaj potem dela človek z 19-imi v formuli 1? misliš da je z 18-imi prvič vozil avto?


na cesti DA! vse ostalo se pa dogaja na dirkališču kar je velika razlika in žal tisti ki vozijo v F1 imajo druge možgane kot pa 16letni mulci, ki bi radi šli 190 skozi naselje. moje mnenje je, da ko človek začne cenit lastno življenje se ga lahko šele spusti za volan, dokler pa je pomembno da si car pred drugimi...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bluefish ::

S 16imi nimaš kej delat za volanom.

kaj potem dela človek z 19-imi v formuli 1? misliš da je z 18-imi prvič vozil avto?
Heh, že ta primerjava pove dosti o mentaliteti nekaterih.

Sploh pa vozniki F1 pričnejo z vožnjo gokarta in ne z divjanjem po cesti brez izpita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

DOOM_er ::

dirkanje pa vožnja avtomobila po cesti sta popolnoma druga stvar. Je reku enkrat Alan Prost da ga je groza vozt avto, zaradi nasprotnega prometa prometnih znakov itd.
Robots will steal your job. But that's OK

klemen91 ::

Lp
Polnoleten bom decembra pa me zanima, če je prekmalu če že ta mesec začnem s cppjem (ne da se mi med šolo hodit na predavanja ob 4ih popoldne). Zdravniški pregled in prvo pomoč imam že narejeno.

Pa še zanima me koliko prej pred 18em letu je pametno začti z vožnjo.

biokill ::

Ti se kakšne 3 mesece pred rojstnim dnevom prijavi, da boš že prej ccpje naredil pa nekaj ur vožnje. Da ne boš potem čakal preveč za končno vožnjo.Če boš šel delat takole, boš imel verjetno izpit kakšne 2.3 tedne po rojstnem dnevu..

Nejc Pintar ::

Joj, joj, očitno je tukaj nekaj prepotentnežev, ki mislijo da so že odrasli in da so vsi mulci pri 16ih prepotentni. Verjetno vsi vi to sklepate po sebi.

Pa v dveh letih se da kar nekaj izkušenj nabrat, če voziš vsaj 1x tedensko. Toliko, da se kdaj pa kdaj lahko izvlečeš iz kakšne situacije.
Lahko je biti prvi, če si edini!

bluefish ::

Verjetno vsi vi to sklepate po sebi.
Ne, po statistiki.

Nejc Pintar ::

Verjetno vsi vi to sklepate po sebi.
Ne, po statistiki.

Statistiki česa?
Po statistiki so še najbolj prepotentni vozniki nemških vozil, po možnosti s tablico LJ, veliko bolj kot mladi vozniki. Pa ne pravim, da ni mladih voznikov ki so prepotentni, ampak nikakor ne moreš prepotentne voznike omejit samo na tiste ki imajo pod 25 let in ne moreš rečt, da so vsi pod 25 let prepotentni.

Poglej raje katerih voznikov je več pijanih, pa ti bo precej jasno o prepotentnosti.

Če se oziraš na statistiko nesreč pa logično, da mladi povzročijo več nesreč, ker pač nimajo izkušenj in ker so avtošole tako v kurcu, da se ti učiš vozit šele potem ko si na cesti.
Lahko je biti prvi, če si edini!

blackbfm ::

Avtošola pa naj bo še tako dobra te nikakor ne more naučit vozit v tistih par 10 urah..oni so tam da ti dajo neke osnove, to je pa vse.

Mehmed ::

Verjetno vsi vi to sklepate po sebi.
Ne, po statistiki.


V edini statistiki na to temo, ki sem jo videl pred leti, so se precej bolje odrezali 16-letniki oz. te, ki so zaceli z izpitom pri teh letih. Ker pac pri 18-ih, ko smejo prvic sami na cesto imajo leto vec izkusenj od nekoga, ki je izpit delal pri 18-ih.
Da bi bili pri 17-ih z enakim tecajem, kot je za polnoletne in odraslo osebo, praviloma starsem v avtu, na cesti bolj objestni od samega 18-letnika je malo verjetno.
Ce pa komu uspe z matkinim avtom in njo ob sebi ga tiscat 190, lepo zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

Meizu ::

Verjetno vsi vi to sklepate po sebi.
Ne, po statistiki.

Hočeš reči, da so pa 18 letniki že gotovo dovolj zreli za na cesto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Ciklamen ::

Tako kot vsi 16 letniki niso zreli za cesto, tako tudi vsi 18 letniki definitivno niso zreli za cesto, sam sem star 18 let in vem, da še se moram mnogo naučit da bom izpilil vožnjo do "potankosti". Zato tudi ne delam bedarij (vsaj ne nepotrebnih), tako kot to počnejo mnogi drugi. Če tako pogledaš, marsikateri 30 letnik ni zrel za cesto, tudi tak z 30 letnimi izkušnjami se najde kak ki ni popolnoma zrel za cesto. Tako pač je, odvisno je od človeka kako se zaveda stanja na cestah, da ni sam in da ne more delat bedarij.

Vsaj tako jaz mislim.
- End of the Post ->

imagodei ::

Kakorkoli želite nadebudni mladci to obračat, dejstvo je, da ogromno nesreč povzročijo prav mladi (fantje) tam do 24 leta. Testosteron, dober avto, zraven v avtu kolegi ali pa fejst punca, pa pomanjkanje izkušenj...

Link

Pri 16 letih pač ne gledaš na posledice. Fajn je pritisnit gas in začutit pospešek, živel boš tako ali tako večno. Zato je pač nekaj resnice v tem, da 16-letniki niso dovolj zreli.

Jaz bi to sicer reševal z drugačnimi omejitvami:
- do 18. leta lahko voziš samo tiste mini avtomobile za dve osebi, ki so v bistvu registrirani pod rumenimi tablicami in uvrščeni pod kolo z motorjem (prostornina <=49ccm, hitrost ne presega 45 km/h na ravni cesti)
- do 21. leta oz. dokler si voznik začetnik, s podobno omejitvijo, kot jo imamo za motorje - se pravi v moči motorja in omejenem razmerju kW/kg. Nekaj v tem smislu, da lahko voziš samo avtomobile do 50 konjev.

S švoh motorjem bi verjetno redko kdo šel prehitevat v škarje, nabral bi si pa vozniške izkušnje.
- Hoc est qui sumus -

Ciklamen ::

imagodei, kaj koli bi naredil bi se našli kalibri ki bi delali takšne stvari, tega ne moreš nikoli izkoreniniti, pa če se nevem kako trudiš, to je dejstvo.
- End of the Post ->

Steinkauz ::

imagodei, pacienti ostanejo pacienti, ni važno kolk stari ;)

Jst že od 18 leta dokej po omejitvah vozim (50/100/140), seveda prilagodim hitrosti cesti, ter razmeram, se pa ne afnam z avtom in prhitujem, tam kje ni pametno.

black ice ::

Nekaj v tem smislu, da lahko vozijo samo avtomobile do 50 konjev.
S švoh motorjem bi verjetno redko kdo šel prehitevat v škarje, nabral bi si pa vozniške izkušnje.

Teoretično se to lepo sliši. V praksi pa bolj težko uresničljivo. Si predstavljaš primer revne družine z nezaposleno materjo, oče pa ima majhno plačo, toliko da preživijo. Imajo en star avto s 60 ks, sine je ravno naredil izpit, končal SŠ  in se hoče zaposliti. Oče avta ne potrebuje, ker se vozi s sodelavci, sine pa se ne more zaposliti, ker ne sme voziti avta s 60ks ampak < 50 ks (bus pa ne pelje pravočasno, da bi sine prišel na delovno mesto).

Z drugo povedjo se popolnoma strinjam. Omejitev kot je na Hrvaškem (do 88kw do 24. oz. 25. leta) bi lahko precej spremenila. Ne bi bilo več: "Oči mi posodiĹĄ BMWja, ker gremo s prijatelji na pijačo?" in podobnih. Čeprav je že 88 kw kar precej. :|

Drugače pa: obvezen tečaj varne vožnje v roku enega leta od opravljenega izpita (tako kot v Avstriji - tam se mi zdi da moraš opraviti še nekaj dodatnih stvari, ne samo tečaj varne vožnje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

Binji ::


S švoh motorjem bi verjetno redko kdo šel prehitevat v škarje, nabral bi si pa vozniške izkušnje.

Tukaj predvidevaš, da bi se vsi bali to delat, pa verjemi da ni tako;) Vsaj vsake tolko vidim koga prehitevat s kakim Golf 2 dizel (oz podobno) v škarje in ovinek... Pa ne delajo tega samo mladi.

edit: pa tisto s tistim pol avtom/pol mopedom res ni ravno resitev... Edino ce bi dobil ob zakljucku izpita enega gratis :)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

bluefish ::

Glede tečaja varne vožnje se že nekaj govori, da naj bi postal obvezen.

imagodei ::

Ciklamen,

ja, samo če ne more tišat na gas in se kosat z enim Audijem po avtocesti, potem ne bo dirkal. Zanašat se na ljudi je flawed by definition. Rajši narediš tako, da se v osnovi ne da.

Ista fora je npr. s parkiranjem: postaviš železne količke tam, kjer je cona za kolesarje in pešce, pa z avtomobilom ne moreš parkirat npr. na kolesarsko stezo.

To je, če te zanima rešitev. Če te pa zanima, kako kasirat, pa postaviš enega redarja za vogal, pa čaka, da kdo narobe parkira in mu zakasira.

Ista fora pri omejitvah. Lahko omejiš konje, mogoče celo blokado hitrosti daš na 130, pa rešiš vsaj nekaj življenj, ali pa zamahneš z roko, češ da itak nič ne pomaga, pa šteješ mrtve.
- Hoc est qui sumus -

Ciklamen ::

imagodei, vse lepo in prav, ampak to stane, blokade stanejo, in kdo ti bo to kril?

Država prav gotovo ne bo krila stroškov, vsaj 100% ne.

Je pa res ja, saj vsako življenje šteje, to imaš prav, ampak ne glede kak avto boš dal v roke človeku, ki ima pred seboj samo hitrost in adrenalin, bo delal bedarije ne glede na to kaj vozi. Tega si eni pač ne bodo dali dopovedat pa če jim pištolo držiš na glavo.
- End of the Post ->

black ice ::

@imagodei: Zakaj se pa podobno kot pri nas ne dogaja tudi v Avstriji? Ni potrebe po velikih kaznih, omejitvah per kw ipd. Ker je tam kultura vožnje popolnoma drugačna. V Avstriji greš preko prehoda za pešce pa ti bo voznik avtomobila takoj ustavil, pa naj se mu še tako mudi. Kako je pri nas? Po možnosti te zbije z avtomobilom, samo da zgrabi zeleno na semaforju.

imagodei ::

Steinkauz, Black ice, Binji

statistika pravi, da je v letu 2008 bilo 2.296 povzročiteljev prometnih nesreč, starih od 18-24 let (to je 6-letni razpon). Ista statistika pravi, da je bilo v letu 2008 le 3.292 povzročiteljev v starostni skupini 24-34 let (10-letni razpon). IOW, v starostni skupini 18-24 to pomeni porazdelitev cca 383 povzročiteljev iste starosti (npr. 18-19 let, 19-20 let...), v starostni skupini 24-34 pa to pomeni 329 povzročiteljev iste starosti (npr. 24-25 let, 25-26 let...). Za ostale starostne skupine si lahko izračunate sami.

Očitno s starostjo nivo bebastega obnašanja na cesti pada. Ne govorim o tem, da 30-letnih budal, ki prehitevajo v škarje, ni. Niti ne govorim, da ni možno, da se 40-letni voznik z 20+ leti izkušenj skensla tako "kvalitetno", kot 18-letnik, ki ima 2 meseca izkušenj. To ni point. Point je, da je med mladimi več prometnih nesreč in da k temu gotovo prispeva testosteron, pomanjkanje izkušenj in nepremišljenost.

Druga razlaga, mogoče malo zlobna (ampak ne popolnoma za odpisat) je pa sledeča: ker se v starostni skupini 18-24 let ubije precejšenj del nepopravljivih divjakov, jih v starostno skupino 24-34 pride toliko manj in ima posledično ta skupina boljšo statistiko.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

black ice> "Teoretično se to lepo sliši. V praksi pa bolj težko uresničljivo. Si predstavljaš primer revne družine z nezaposleno materjo, oče pa ima majhno plačo, toliko da preživijo. Imajo en star avto s 60 ks, sine je ravno naredil izpit, končal SŠ in se hoče zaposliti. Oče avta ne potrebuje, ker se vozi s sodelavci, sine pa se ne more zaposliti, ker ne sme voziti avta s 60ks ampak < 50 ks (bus pa ne pelje pravočasno, da bi sine prišel na delovno mesto)."

Jah, vemo za primere, ko človeku zasežejo avto, ker so ga dobili pri prometnem prekršku. Čez 2 tedna ima novega, za 200 EUR.

Cene rabljenih avtomobilov danes so jako nizke. Seveda, če ni nov, je toliko manj varen. Ampak trdno stojim za tem, da največkrat ubija še vedno testosteron in slaba presoja, ne pa kvaliteta pleha. Če je avto tehnično izpraven, ni take panike.

So pa še druge rešitve. Oče lahko proda avto in kupi švohnejšega. Lahko se da na obstoječega blokado.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Ciklamen> "imagodei, vse lepo in prav, ampak to stane, blokade stanejo, in kdo ti bo to kril?
Država prav gotovo ne bo krila stroškov, vsaj 100% ne."


Hm, mogoče pa bo vsaj subvencionirala? Če se naredi eno verodostojno raziskavo, s katero se dokaže, da bo na leto porabila 10 mio EUR manj za odpravljanje posledic prometnih nesreč, bi mogoče del tega denarja namenila za subvencioniranje blokad?


Ciklamen> "Je pa res ja, saj vsako življenje šteje, to imaš prav, ampak ne glede kak avto boš dal v roke človeku, ki ima pred seboj samo hitrost in adrenalin, bo delal bedarije ne glede na to kaj vozi. Tega si eni pač ne bodo dali dopovedat pa če jim pištolo držiš na glavo."

Jah, saj eni bodo parkirali na pločnik tudi, če bodo na njem cvetlični lončki - jih bo pač zbil (pa sebi avto). Takemu res ne moreš pomagat. Večina pa pač ne. Ne vem, zakaj se gleda na to, da bo npr. 5% bedakov še vedno prehitevalo v škarje, tudi če bodo imeli 40 kW motor pod pokrovom? Zakaj se ne gleda, da jih 95% ne bo?
- Hoc est qui sumus -

black ice ::

imagodei se strinjam, da je 18-24 let najbolj rizična skupina. Ravno zato pa zagovarjam obvezen tečaj varne vožnje, kjer je potrebno vse udeležence pošteno (če se tako izrazim) prestrašiti. Nekaj teorije, slike nesreč, prikaz kaj se zgodi pri določeni hitrosti, na koncu pa še prikaz na poligonu, da vsak vidi kako to poteka v resnici.

Zakaj prestrašiti udeležence? Zato, da se "streznijo" in ugotovijo, da niso sami na cesti; če vozijo v avtomobilu še sopotnike pa še toliko bolj. Ker v primeru nesreče ne odgovarjajo samo zase ampak tudi za sopotnike.

By the way: sam trenutno delam izpit za avto in tudi spadam v to rizično skupino (18-24). Priznam, da je dober občutek ko te zaradi hitrosti "zalepi" na sedež, vendar ne odobravam nevarne vožnje. Raje sem zato da zgradijo en avtodrom pa se tam "nadirkaš", brez ogrožanja drugih. Seveda je avtodrom za Slovenijo misija nemogoče.

imagodei ::

black ice> "Zakaj se pa podobno kot pri nas ne dogaja tudi v Avstriji? Ni potrebe po velikih kaznih, omejitvah per kw ipd. Ker je tam kultura vožnje popolnoma drugačna. V Avstriji greš preko prehoda za pešce pa ti bo voznik avtomobila takoj ustavil, pa naj se mu še tako mudi. Kako je pri nas? Po možnosti te zbije z avtomobilom, samo da zgrabi zeleno na semaforju."

Ja, saj - razlog več, zakaj postopat tako, kot predlagam jaz. Če je kultura voznikov premajhna in navkljub zagroženim kaznim parkirajo na pločniku, se pač naredi tako, da je to nemogoče - namontira se količke.

Samo pri nas je fundamentalno zjeban sistem in se pač rajši kasira. Enako tudi z radarji: postavlja se jih tja, kjer je fajn pregled in policist lahko dobro kasira, ne pa tja, kjer se dejansko dogajajo nesreče. Brihtne buče bi že leta nazaj postavile stacionarne radarje/kamere na takšne odseke in par 100 norcem poslale domov položnice z njihovimi slikicami, pa bi se hitrosti umirile.

Ampak zakaj, če lahko na ta način služimo? Slovenci smo sicer geniji-NOT v izdelovanju dolgoročnih planov in izračunov. Se nam zdi ceneje, če kasiramo zaradi prekrškarjev, kot pa če bi preprečili nesreče in bi v bistvu prihranili najbrž desetine, če ne stotine milijonov EUR, ki gredo sedaj v bolnišnična zdravljenja, rehabilitacije invalidov, sodne stroške, izvedence, socialne pomoči, invalidnine... Da ne omenjamo, koliko je posredne škode, zato ker truma invalidov ne pač ne more več biti 100% produktivnih.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

black ice> "imagodei se strinjam, da je 18-24 let najbolj rizična skupina. Ravno zato pa zagovarjam obvezen tečaj varne vožnje, kjer je potrebno vse udeležence pošteno (če se tako izrazim) prestrašiti. Nekaj teorije, slike nesreč, prikaz kaj se zgodi pri določeni hitrosti, na koncu pa še prikaz na poligonu, da vsak vidi kako to poteka v resnici."

Nimam nič proti temu in sem v neki drugi temi že tudi to zagovarjal. Ampak, če to idejo postaviva ob bok moji ideji, da je treba omejit kW in dat blokado na top speed za mlade voznike: za to tvojo idejo lahko enako, kot za mojo, rečeva, da nekaterim idiotom ne bi nič pomagala. Še vedno bi noreli po cestah, vozili slalom po Celovški ali po avtocestah, prehitevali v škarje.

Pri moji ideji je prednost to, da motor enostavno ne zmore. Seveda niso problematični samo mladi vozniki, je pa največ mladih problematičnih. In če nek problematičen mladi voznik vidi pred sabo novega Audija, on pa sedi v očkovem Bemflnu, ga gre sedaj kamot prehitevat s 100 km v nepregleden ovinek, kjer je omejitev 60. Če bo imel pa 40 kW, ga pa tudi dohajat ne bo mogel.
- Hoc est qui sumus -

Binji ::

imagodei: se strinjam s tabo bolj ali manj v vsem, kar si rekel. Samo se mi pa zdi, da so bolj pomembni vzgoja voznikov in sprememba miselnosti (recimo res s treningi varne voznje ali kot imajo na Finskem... trening voznje ponoci, trening obvladovanja avta...) kot pa neke hude omejitve, blokade,...
Dokler se miselnost ne spremeni, bi bil kaksen tak ukrep verjetno sicer res potreben, ampak ni pa IMO resitev. V enih primerih bi delovala (nekako.. se vedno se da noret s 40kW avtom, samo malo dlje traja, da pride do hitrosti in se vedno lahko gre v ovinek pri 100 prehitevat), v drugih pa sploh ne (tvoj primer v mestih). In kdo pravi, da se ne bi sel nek 21-letnik, ki so mu koncno sneli blokado iz samega veselja, ker ga sedaj lahko "pritisne" v prvem ovinku ovit okoli drevesa?

edit: Pa ne govorim na pamet.. ko sem bil sam 18 sem poznal (in se vozil z) dosti ljudmi, ki so imeli avto v rangu 40kW in vem kako idiotsko se da vozit tudi s takim avtom. In ja.. na zalost sem tudi jaz imel kdaj kaksne prebliske.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

Ciklamen ::

imagodei> Ne vem, zakaj se gleda na to, da bo npr. 5% bedakov še vedno prehitevalo v škarje, tudi če bodo imeli 40 kW motor pod pokrovom? Zakaj se ne gleda, da jih 95% ne bo?

Ker tistih 5% dela probleme, ne ostalih 95%. Zato ne gledamo po tistih, ki problemov ne delajo.

Aja, pa da ne boš mislil da imam kaj koli proti tebi, sploh nimam, in te bi podprl pri tej odločitvi, ampak vedno je še treba gledati na "negativne" strani preloga :)

Ampak, morda je 40kW malo preveč radikalno, saj s takšno mašino se po AC ne moreš pelat 130, če pa že pa moreš res pritisnit na gas, kar pa potem spet pripelje do ogromne porabe itd.
- End of the Post ->

ShowDown ::

Nehajte bluzit. Marsikdo ima izpit 10 let pa ni za na cesto. Čisto odvisno, če je človek zainteresiran za vožnjo in če ima vse OK v glavi. Če ti je vožnja zgolj premikanje iz točke A na točko B, si težko dober voznik. Jaz voznikov ne ločim na stare in mlade, ampak na dobre in slabe. Upam pa si trditi, da imajo starejši vozniki veliko slabšo kulturo vožnje. Nekateri ljudje enostavno niso sposobni dobro voziti avta in pika.

@Napoleon II: Brat se naj pri avtošoli javi konec tega leta in bo do februarja imel izpit. Če seveda ni eden izmed tistih...;)

imagodei ::

Ciklamen> "Ker tistih 5% dela probleme, ne ostalih 95%. Zato ne gledamo po tistih, ki problemov ne delajo."

Ne - govorim o množici ljudi, ki sedaj divjajo in prehitevajo v škarje. Če jim daš 40kW avto in/ali blokado, jih bo velika večina (npr. 95%) začela vozit kolikor toliko normalno, 5% pa jih bo nadaljevalo z nevarno prakso.

Seveda bo tudi tistih 95% imelo kdaj slab dan ali pa bo želelo mal prej priti na cilj, ampak v osnovi se ljudje počasi naučimo... In če ne gre z 50-100 v dveh sekundah, pač ne bomo tiščali prehitevat, ko gre nasproti avto.


Ciklamen> "Ampak, morda je 40kW malo preveč radikalno, saj s takšno mašino se po AC ne moreš pelat 130, če pa že pa moreš res pritisnit na gas, kar pa potem spet pripelje do ogromne porabe itd."

Kako ne? To je cca 55 KM, toliko imajo pa osnovne izvedenke manjših avtomobilov: Clio, Punto...
- Hoc est qui sumus -
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15410657 (8010) Mavrik
»

Izpit pri 16 letih in pol (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
635451 (4336) Doman
»

Izpit za avto, nov zakon (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5724299 (23397) blue96
»

predlog glede ubijanja mladih po cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1015571 (2137) footprint
»

Izpit za avto pri 21-ih!?!?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
676806 (3642) ||_^_||

Več podobnih tem