» »

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje!

1 2
3
4

m0LN4r ::

MG ZS EV je se vedno 2x drazji od Polo VI TSI oz. stane za 160.000km bencina vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

Ministrski sincek kupi 500+ konjskega elektrikasa za 100k, komunajzarji ga castijo 6k za nakup, zastojn cestna taksa, zastojn voznja. You fucking kidding me? Ce jaz jutri kupim in registriram 500 konjskega na CNG vrednega 5k morm letno placat 500e cestnine? Kdo tu koja je*e?

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

In kaj potem ce je na desettisoce? Kolk je v slo folka ki se komaj prebija iz meseca v mesec?


Kaj ima to veze koliko je folka ki se prebija iz meseca v mesec? Pač jim bomo prepovedali da drugim smradijo rakotvorne izpuste pod nos in jim uničujejo zdravje, za karr nimajo nobene pravice, HKRATI pa njih to ne bo stano nič več, ker jih bomo podučili kako se pravilno uporablja avto z DPF tako da ni problemov z zabijanjem filtra. Simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

m0LN4r ::

Zdaj smo prisli do zakljucka, da revezi odstranjujejo DPF ? Hahahaha, kaksne klobase :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

Valvoline je izjavil:

Ministrski sincek kupi 500+ konjskega elektrikasa za 100k, komunajzarji ga castijo 6k za nakup, zastojn cestna taksa, zastojn voznja. You fucking kidding me? Ce jaz jutri kupim in registriram 500 konjskega na CNG vrednega 5k morm letno placat 500e cestnine? Kdo tu koja je*e?


Prav je da je tako kot je, ker državo nekdo ki stane dizla zaradi posledic onasnaževanja stane več, kot nekdo ki vozi EV-ja tudi če upoštevaš subvencijo. Če ti kaj ni prav, pa še ti kupi električnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj smo prisli do zakljucka, da revezi odstranjujejo DPF ? Hahahaha, kaksne klobase :)


To je Valvorine naumil. Vse samo z namenom da lahko zagovarja svoja zgrešena stališča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Aston_11 ::

Subvencij je zmanjkalo.

stara mama ::

Erik39 je izjavil:


Kakih 100 ljudi, v sloveniji vozi na desetsisoče vozil brez DPF-ja.

Zdaj ga pa že konkretno kakaš.
Lahko te hude številke kako podpreš?
Pa ne mi spet rečt, da poznaš dvajset tisoš ljudi in da se "spoznaš"

m0LN4r ::

Sej ti je lepo napisal, dva mesca nazaj.

Ne, ti nisi razumel, ne jaz. MG ZS EV terenec je velik in močan. Stane pa enako kot dizelski terenec.
Zdaj pa se povej koliko stane najcenejsi MG ZS kot ICE.

PS:
Se vedno ni EVja, ki bi za tako malo denarja ponujal tako veliko: DACIA DUSTER.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Erik39 ::

stara mama je izjavil:

Erik39 je izjavil:


Kakih 100 ljudi, v sloveniji vozi na desetsisoče vozil brez DPF-ja.

Zdaj ga pa že konkretno kakaš.
Lahko te hude številke kako podpreš?
Pa ne mi spet rečt, da poznaš dvajset tisoš ljudi in da se "spoznaš"


Da lahko. Poglej koliko je avtomobilov v Sloveniji, koliko je dizlov, tam ene pol miljona, če je sam 10 % teh dizlov odstranilo DPF je to 50.000 takih. Če je sam 2 % odstranilo DPF je to 20.000 takih. Med mojimi znanci je takih z odstranjem DPF 50 %....

In kakšne dokaze imaš ti da jih je 100?

Aston_11 ::

Ko bo moj dpf riknil, ga bom zamenjal. Razen če me ne bo mehanik prepričal, da se odstrani to frdamano reč.

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

MG ZS EV je se vedno 2x drazji od Polo VI TSI oz. stane za 160.000km bencina vec.


MG ZS EV je terenec, ni niti prmerljiv tvojemu polu. Za primerljiv avto MG ZS EV ni praktično nič dražji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Valvoline ::

Vrhunski konunajzarski celniki EUja, so folk ter industrijo navlekl na dizle. Zdaj bi pa njihovo napako in debilizem taisti komunajzarji popravljal z nasim denarjem?

m0LN4r ::

Med mojimi znanci je takih z odstranjem DPF 50 %....
To so debate na nivoju gostilne po vsaj gajbi piva. Pa da se jst grem na isti nivo.

Ti imas 100 znancev in 50% z odstranjenim DPF. Jaz poznam 1000 ljudi z 0% odstanjenimi DPF. Mindblown.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

Khm...
.... Cas je da polnenje EV ponoci na smrdljiv TESev strom postane kaznjivo dejanje....
;((

Aston_11 ::

Koliko časa rabiš za napolniti baterijo, ki je prazna, če porabiš minuto in pol za priklop EV v garaži in ali je moralno polniti na elektriko, ki prihaja iz smrdljivega in rakotvornega TEŠ-a?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

m0LN4r ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

MG ZS EV je se vedno 2x drazji od Polo VI TSI oz. stane za 160.000km bencina vec.


MG ZS EV je terenec, ni niti prmerljiv tvojemu polu. Za primerljiv avto MG ZS EV ni praktično nič dražji.
Vem. Polo VI je veliko boljsi, lepsi avto, za pol manj cene. Enako velik samo nizji, sodoben, zanesljiv, preverjen in se pelje tudi 180 brez problema. Pa se cenejse gume grejo gor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

Koliko časa rabiš za napolniti baterijo, ki je prazna, če porabiš minuto in pol za priklop EV v garaži in ali je moralno polniti na elektriko, ki prihaja iz smrdljivega in rakotvornega TEŠ-a?
Zaradi TES jaz sploh ne uporabljam nic na elektriko razen prenosnika, ker me pece slaba vest drugace. Kaj sele zaradi nuklearnih odpadkov, radioaktivne vode itn.

Se enkrat: DACIA DUSTER nov 11k solidno opremljen. Razlika pa gre v gorivo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Erik39 ::

Valvoline je izjavil:

Khm...
.... Cas je da polnenje EV ponoci na smrdljiv TESev strom postane kaznjivo dejanje....
;((


Tudi če bi EV polnil SAMO z tešom (pa ga ne, ker ponoči delujo tudi drugi elektrarne), bi bilo to za okolje še vedno bolje od bencinarjev in dizlov ker:

1. ima elektrarna veliko boljše filtre
2. termoelektrarna ne osnažuje mest, kjer je koncentracija onasnaževanja daleč najbolj problematična (zaradi količine ljudi in visokih koncentracij svinarije v zraku ki se ne razredči tako kot na obširnem podeželju)
3. termoelektrarna in filanje EV skupaj ima še vedno večji izkoristek kot dizel ali bencinar.

m0LN4r ::

Nisi uposteval, da se delavci TESa vozijo z dizli v sluzbo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

m0LN4r je izjavil:

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

MG ZS EV je se vedno 2x drazji od Polo VI TSI oz. stane za 160.000km bencina vec.


MG ZS EV je terenec, ni niti prmerljiv tvojemu polu. Za primerljiv avto MG ZS EV ni praktično nič dražji.
Vem. Polo VI je veliko boljsi, lepsi avto, za pol manj cene. Enako velik samo nizji, sodoben, zanesljiv, preverjen in se pelje tudi 180 brez problema. Pa se cenejse gume grejo gor.


1.MG ZS EV in polo VI TSI nista niri priblićno primerljiva, ne po moči motorja, ne po velikosti.
2. tudi če bi bila primerljiva (pa nista niti najmanj) ti 5 jurjev razlike v nabavni ceni nikoli ne prinese 160.000 km goriva, ampak samo 60.000, kar je samo cca 3 leta vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:

2. termoelektrarna ne osnažuje mest, kjer je koncentracija onasnaževanja daleč najbolj problematična (zaradi količine ljudi in visokih koncentracij svinarije v zraku ki se ne razredči tako kot na obširnem podeželju)
Tudi Anhovo ne onesnažuje, pravijo v dolini.

Valvoline ::

Eup je 23k, up 1.0 bencin cca 10k (v akciji okrog 9), up na cng 12k (v akciji je bil tudi 10k).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...!%20E%20up%20%20ZALOGA
Subvencije se seveda pobira na drevesih.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

TE izpuscajo tudi ultra nevarhih radioaktivnih delcev, med njim tudi najbolj nevarni cezij.

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

Valvoline je izjavil:

Eup je 23k, up 1.0 bencin cca 10k (v akciji okrog 9), up na cng 12k (v akciji je bil tudi 10k).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...!%20E%20up%20%20ZALOGA
Subvencije se seveda pobira na drevesih.


Ne drži. Kot se povedal in kot je povedal uporabnik Letalec se je E-upa polno opremljenega dobilo za 13,5k, z osnovno opremo pa za 12k. Tudi če bi upošteval ceno 22,9k ti po subveciji pride 15,9k, kar pomeni da večjo razliko v nabavni ceni prineseš notri v 4 letih. V nadaljne 10 letih prišparaš 15 do 20 jurjev, napram bencinarju/dizlu.

Valvoline je izjavil:

TE izpuscajo tudi ultra nevarhih radioaktivnih delcev, med njim tudi najbolj nevarni cezij.


Zelo majhne količine da. Še vedno veliko boljše kot 1 miljon avtov z svojimi izpuhi ki jih ena termoelektrarna teš6 nadomesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Valvoline ::

In, na katerem drevesu rastejo te subvencije?

Gregor P ::

Ma Dacia Spring za 10 jurjev pa roka:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Pa dejte pustite te E-UPe ze enkrat. To so precenjeni malcki, pa kdo bo dal za tak avto vec kot 10k.

Za nadaljno debato se vzame za primerjavo osnovni model DACIE Duster. To je vsaj nekaj, kar je upravicenih 10k.

Enako velik EV pa stane kolko?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WizzardOfOZ ::

Erik39 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

MG ZS EV je se vedno 2x drazji od Polo VI TSI oz. stane za 160.000km bencina vec.


MG ZS EV je terenec, ni niti prmerljiv tvojemu polu. Za primerljiv avto MG ZS EV ni praktično nič dražji.


MG ZS EV ni t od terenca. To je clio, samo mal so ga od tal dvignili in nič drugega. In ja za 25k je izredno drag, ker za ta denar dobiš 3 dacie sandero stepway, ki je enako velik in enako visok avto.

m0LN4r ::

MG ZS EV ni t od terenca. To je clio, samo mal so ga od tal dvignili in nič drugega. In ja za 25k je izredno drag, ker za ta denar dobiš 3 dacie sandero stepway, ki je enako velik in enako visok avto.
Se mi zdi da smo podobno napisali ze vsaj 5x, ampak Erik tega ne vidi. Verjetno je z njegovim brskalnikom nekaj narobe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Erik39 ::

Prakticno, ko bo cena Elektrike okol 30 centov, zravn bos pa placal se trosarino. Bos se prvih 30 let z upostevanjem nabavne cene vozil enako drago, kot s sodobnim dizlom, ki pa ni omejen na dolgocasnih 130kmh...


Spet ta mit o 7x ceneje?
Moja zena porabi manj kot 6eur dizla za 100km, avto pa stane 15.000evrov nov. Elektrika pa me stane 30 centov (ajd v sloveniji vam se vedno senkajo elektriko) na KW, enako prostoren EV pa stane 30k.

Za 15k razlike v ceni pa je dovolj za 250.000km dizla. Hmmmm


Prakticno, ko bo cena Elektrike okol 30 centov


Ko in če bo slučajno kdaj cena elektrike iz omrežja 3x dražja kot je sedaj, bo tudi takrat bencin po 4 evre na liter, bodi kar brez skrbi. Plus to da vedno lahko proizvajaš elektriko s sončnimi celicami na domači strehi za 2 centa na kwh in se voziš skoraj zastonj.

Bos se prvih 30 let z upostevanjem nabavne cene vozil enako drago, kot s sodobnim dizlom


Niti približno. Z električnim se voziš veliko ceneje.

ki pa ni omejen na dolgocasnih 130kmh


Večina EV-jev ni omejena na 130 km na uro. Tesle imajo končno hitrost 261 km na uro (če jo boš probaval doseči, se boš verjetno v postopku ubil :D).

Moja zena porabi manj kot 6eur dizla za 100km, avto pa stane 15.000evrov nov.


Z električnim bi te pa stalo pa 1,3 € na 100 km polnjeno čez noč na poceni štrom.

ajd v sloveniji vam se vedno senkajo elektriko


Ti si v Nemčiji. Si se pač odločil da boš tam. Z vsemi prednostmi in slabostmi. Sam si vedel v kaj se spuščaš...še vedno lahko prideš nazaj v Slovenijo. Nemčija ima pač zgrešeno politiko kar se tiče generacije štroma: zapira recimo nuklearke, kar je strokovno totalna neumnost.

Spet ta mit o 7x ceneje?


Ni mit, je resnica. Napisal sem od 5 do 7x ceneje. Vožnja EV-ja filanega čez noč je 1,3 €‚na 100 km, pri bencinarju pa je kumot poraba 7 litrov, kar je 9,1 €‚ pri običajni ceni bencina. Torej se da prit na 7 kratno razliko.

Za 15k razlike v ceni pa je dovolj za 250.000km dizla.


S tem da je pri masikateri model EV-ja stane ENAKO kot dizelski ekvivalnet (MG ZS EV terenec, ali pa Volkswagen E-up, pa še bodo novi modeli v prihodnjih letih ko se to razširi). S tem da si pozabil povedat da 15 k razlike je brez subvencije, s subvencijo je razlike samo še 9 k, kar skupaj z servisi prineseš notri v petih letih. In še enkrat: pri določenih modelih ni celo NIČ razlike med električno in dizelsko vrjanto avtomobila. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

m0LN4r ::

Torej se enkrat, EV velikosti Dacie Sandero/Duster stane trenutno koliko?
- Ne rabmo 100 vrstic klobase.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:

kar skupaj z servisi prineseš notri v petih letih. In še enkrat: pri določenih modelih ni celo NIČ razlike med električno in dizelsko vrjanto avtomobila. :))
Tale matematika pa ne pije vode.

feryz ::

Erik39 je izjavil:

Večina EV-jev ni omejena na 130 km na uro. Tesle imajo končno hitrost 261 km na uro (če jo boš probaval doseči, se boš verjetno v postopku ubil :D).
Kaj pa naj bi bilo to!? Zakaj točno naj bi to bilo tako? Tu se vidi tvoja kredibilnost.

BTW, vsak poskuša doseči 261 km/h. Enim se zalomi pri 100 km/h, drugim se avto zablokira pri 250 km/h. Meni skoraj vsak dan, pri 250 km/h. Da bi se pa zaradi tega v postopku ubil, mi je pa nekaj novega. Mogoče sem se že, pa nisem niti porajtal.

Erik39 ::

Aston_11 je izjavil:

Erik39 je izjavil:

kar skupaj z servisi prineseš notri v petih letih. In še enkrat: pri določenih modelih ni celo NIČ razlike med električno in dizelsko vrjanto avtomobila. :))
Tale matematika pa ne pije vode.


Če delaš 20k km na leto, drži vodo. Če delaš povprečno kilometrov (ne pozabi v povprečju so notri tudi dedki ki gredo samo do trgovine z avtom), potem dobiš notri v slabih sedmih letih. Avto imaš lahko 15 let vsaj, če le hočeš.

m0LN4r ::

Vožnja EV-ja filanega čez noč je 1,3 €‚na 100 km, pri bencinarju pa je kumot poraba 7 litrov, kar je 9,1 €‚ pri običajni ceni bencina.
Jaz pa nevem zakaj ignoriras repliko, kjer sem ti lepo napisal, da sem pri nakupu novega vozila v primerjavi z EVjem pri nabavni ceni v primerjavi z enako velikim avtom prisparal toliko, da bom prvih 10 let porabil za voznjo 0 (nula) evrov, kar bi ti rad da porabim za nabavo drazjega EV.
In ja zadeva je boljsa od te dvignjene kitajske cungalunga ladjice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Erik39 je izjavil:

kar skupaj z servisi prineseš notri v petih letih. In še enkrat: pri določenih modelih ni celo NIČ razlike med električno in dizelsko vrjanto avtomobila. :))
Tale matematika pa ne pije vode.


Če delaš 20k km na leto, drži vodo. Če delaš povprečno kilometrov (ne pozabi v povprečju so notri tudi dedki ki gredo samo do trgovine z avtom), potem dobiš notri v slabih sedmih letih. Avto imaš lahko 15 let vsaj, če le hočeš.

Nope, servis delam 1x letno.

m0LN4r ::

Kdor bo uporabi google bo videl da lažeš.
Meni google pravi, da je to med Sanderotom in Dusterjem. Samo za 2x visjo ceno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Ok, torej je velik toliko kot Renault Captur (ki je pa dvignjen clio na podvozju od cliota). Captur stane 14k. Še vedno lahko narediš 200k kilomtrov, da prideš na ceno MG-ja.

in to je zate velik avto?

m0LN4r je izjavil:

Kdor bo uporabi google bo videl da lažeš.
Meni google pravi, da je to med Sanderotom in Dusterjem. Samo za 2x visjo ceno.


Duster je svetlobna leta naprej.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Dobro no, dejte mir s tem dpf, to je mlatenje mrtvega konja, z dizlom je itak konec.

m0LN4r ::

DUSTER FTW, se vidi da se ga zanalasc ignorira v debati z EV in DPF, s takimi EV manipulatorji se ne splaca debatirat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

stara mama ::

Erik39 je izjavil:


Ko in če bo slučajno kdaj cena elektrike iz omrežja 3x dražja kot je sedaj, bo tudi takrat bencin po 4 evre na liter, bodi kar brez skrbi. Plus to da vedno lahko proizvajaš elektriko s sončnimi celicami na domači strehi za 2 centa na kwh in se voziš skoraj zastonj.

A si ti resen al se zajebavaš???
Tiste celice na tvoji strehi boš porabil za TV in računalnik, bognedaj da prižgeš pečico.
Za tvoj avto polnit, ti bo pa elektriko prispevala cela vas. Kako se bojo pa oni vozli?
Si kdaj potegnil številke skupaj? Si že kdaj slišal, s kakšnim tokom moraš polnik 50kWh baterijo, da jo napolniš čez noč?

feryz ::

Doma bo polnil s takim tokom, kot ga ima doma. To in nič več.
Drugače bo pa do pumpe skočil. Baje bo vsaka pumpa imela po 10 kosov 100 do 200 kW priključkov. In vsi bodo polnili s takim tokom. Zlahka.

stara mama ::

Za take potrebe bojo dodali dizel agregat brez DPFa

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Si že kdaj slišal, s kakšnim tokom moraš polnik 50kWh baterijo, da jo napolniš čez noč?

Odvisno kolk od teh 50kwh si danes porabil.

Erik39 ::

stara mama je izjavil:

Erik39 je izjavil:


Ko in če bo slučajno kdaj cena elektrike iz omrežja 3x dražja kot je sedaj, bo tudi takrat bencin po 4 evre na liter, bodi kar brez skrbi. Plus to da vedno lahko proizvajaš elektriko s sončnimi celicami na domači strehi za 2 centa na kwh in se voziš skoraj zastonj.

A si ti resen al se zajebavaš???
Tiste celice na tvoji strehi boš porabil za TV in računalnik, bognedaj da prižgeš pečico.
Za tvoj avto polnit, ti bo pa elektriko prispevala cela vas. Kako se bojo pa oni vozli?
Si kdaj potegnil številke skupaj? Si že kdaj slišal, s kakšnim tokom moraš polnik 50kWh baterijo, da jo napolniš čez noč?


Sem resen. Govoriš nesmisle. Električni avto za povprečno letno kilometrino narest porabi 2500 kWh. Vsak inštaliran kilovat sončne elektrarne na strehi ti da 1100 kWh na leto. Torej za en EV rabiš 2,3 kW inštalirane moči. (2500/1100=2,3). Vsak kvadratni meter celic ti proizvede 0,2 kW moči. Za 2,3 kW sončno elektrarno rabiš 11,5 kvadratnih metrov celic, kar je površina 4,6 metra x 2,5 metra. Komut gre to na streho. Kumot. In še velik placa ostane.

Si kdaj potegnil številke skupaj? Si že kdaj slišal, s kakšnim tokom moraš polnik 50kWh baterijo, da jo napolniš čez noč?


Da sem. Ne polniš vedno cele 50 kWh baterije, ker ne porabiš vsak dan 300 km dosega. Tudi če bi porabil vsak dan 300 km dosega, bi bil tok manjši kot je pri vžgani indukcijskem kuhališču z štirimi kuhalniki.

Erik39 ::

feryz je izjavil:

Doma bo polnil s takim tokom, kot ga ima doma. To in nič več.
Drugače bo pa do pumpe skočil. Baje bo vsaka pumpa imela po 10 kosov 100 do 200 kW priključkov. In vsi bodo polnili s takim tokom. Zlahka.



S tem da miljone ljudi že polni doma svoje EV-jez tokom sušilnika za lase in jim po pokrije vse potrebe po vožnji. Nič ne boš do pumpe skočil, razen če doseg 500 km, kolikor je dosega z 70 kWh baterijo ni zadosti. Da vsi bodo lahko polnili z takim tokom, zlahka. Drži.

feryz ::

Kaj ste spet navalili s temi štromarji?
Meni so EGR ventil menjali pred 3 tedni. Hudič je, ker avto niti ne ve, da ne dela. Edino ko ga nabiješ do kraja, začne jamrati napako motorja. Če bi vozil po predpisih, ne bi do penzije opazil, da ne dela.
Sicer pa se pridružujem nekaterim. Sam ne poznam osebe, ki bi šla to namerno odstranjevati iz avta. Čeprav tukaj trdijo, da se to množično dogaja.

Glugy ::

zmaugy je izjavil:

Erik39 je izjavil:

Znano je da ogromna količina lastnikov dizlov da odstranit filter trdih delcev (DPF), del ki je potreben da avtomobil dosega emisijske norme in se sploh lahko prodaja. Tako se emisije škodljivih in dokazano rakotvornih trdih delcev iz izpuha povečajo tudi za 100 krat. Nasrkamo pa vsi pa vsi z svojim zdravljem, zato ker se enim lolekom ne da avta normalno vzdrževat. Na tehničnih pregledih pa tega ne preverjajo..

K pisanju me je spodbudil tale post v eni drugi temi:

evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.


Čas je da da se to začne preverjati in da se začnejo talati mastne kazni za uničevanje zdravja!

WHO: 'Diesel exhaust fumes cancerous'

https://www.nhs.uk/news/cancer/who-dies...

Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer

https://scienceblog.cancerresearchuk.or...

Kaj si vi mislite o takih?

..


Problem je, ker se policajem in ostalim enostavno j*be za takšno kretene, ki za svojimi Audiji iz dojčlanda ustvarjajo dimno zaveso. Verjetno imajo tudi kakšni od njih takšne avte.
Definitivno bi takšne kante bilo treba spravit s ceste in jih lastnikom zaplenit in poslat na uničenje.



Problem je da se naši policaji ne upajo. Sej si vidu kaj so nardil ko je blo treba policijsko uro v Fužinah izvrševat. Folk je bil zuni in je spodil policaje stran.

In pol pričakuješ od teh boječih slovenskih policajev da bodo razne bogate/vplivne audi/bmw in druge lastnike sankcioniral za odstranitev filtra trdih delcev. Sanjaš! Žal imamo premehko policijo ( pa ne mislm zdej da bi blo treba imet ameriško da vse strelja za brezveze pa ne zna deeskalirat situacije na miren način ) . Ampak da se res vse preganja povsod kar ni po pravilih. Tud če se stopi na žul vpilvnim ljudem. Sam to ni sam problem policaja ampak predvsem nadrejenega ki mora stat za policajem!!

Aston_11 ::

Skratka moj dizel je še vedno FTW. 900+ km in še ostaja za enih 30 km juica. Na bateriji z 200 km dosega bi vsak dan moral kabel priklapljati.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658034 (45871) m0LN4r
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625423 (19325) krneki0001
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958608 (52934) Jackass

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198606 (158768) BigWhale
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28882547 (77262) D3m

Več podobnih tem