» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
16 / 16
»
»»

Zulf ::

Celoletne gume so eno sranje, slabe pozimi in poleti.
Pomoje so edino za folk ki se vozi zelo pazljivo, počasi, še posebej skozi ovinke.

Gregor P ::

Pa za kakšen drugi, tretji avto ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Grimnir3 ::

Zulf je izjavil:

Celoletne gume so eno sranje, slabe pozimi in poleti.
Pomoje so edino za folk ki se vozi zelo pazljivo, počasi, še posebej skozi ovinke.


Pa so res?
Lani ali predlani sem zasledil prvi test takih gum, ki so bile ocenjene kot dobre. Kot največja slabost je bila navedena hitra obraba.

Torej točno nekaj takega kar bi šlo na drugi avto za mestno vožnjo.

https://www.amzs.si/motorevija/test/pne...

Vse manj kompromisov: prvič doslej ena od preskušenih celoletnih pnevmatik dosegla skupno oceno dobro oziroma zelo priporočljivo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

Ales ::

Bolje kot govoriti na pamet bi bilo pogledati kak test, ja. Celoletne gume niso več tisto, kar so bile pred leti, vsaj tistih nekaj boljših modelov ne - Michelin, Goodyear, Hankook. V suhem in mokrem so primerljive z letnimi, v snegu nič dosti slabše od zimskih.

Grimnir3 ::

Pohvale si zasluži tudi Pirellijeva celoletna pnevmatika cinturato all season SF2, ki je kot edina med 16 preskušenimi celoletnimi pnevmatikami dobila oceno dobro za varnostne lastnosti. Najbolje od vseh se je namreč obnesla v poletnih, zimskih in mokrih voznih razmerah, boljšo skupno oceno pa ji je preprečilo razmeroma majhno predvideno število prevoženih kilometrov. Za tiste voznike, ki ne prevozijo veliko kilometrov, je Pirellijeva pnevmatika zagotovo odlična izbira.


Točno te gume sem jaz dal na drugi avto ki na leto naredi kakih 6k kilometrov.

gruntfürmich ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in ....

Kaj pa AWD?

Zulf je izjavil:

Celoletne gume so eno sranje, slabe pozimi in poleti.
Pomoje so edino za folk ki se vozi zelo pazljivo, počasi, še posebej skozi ovinke.

...govorijo ljudje ki so zabiti, živijo 20 let zadaj, niso pogledali nobenega testa in niso še vozili z celoletnimi gumami
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

JanK je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Zarad tistih 10-20% (ce se prav spomnim nekih testov) daljse zavorne poti na celoletni vs zimski pa res me rabis ostati doma.

Tole je precej napacno razmisljanje. Hitrost pri zaviranju ne pada linearno, temvec s korenom razdalje. Z drugimi besedami, relativno najvecji del hitrosti se izgubi pri zadnjem delu ustavljanja. Tukaj sta grafa ustavljanja pri dobrem pojemku 1g in pri slabsih pojemkih, ki podaljsajo zavorno pot za 10% in 20%, pri 50 in 130 km/h

 50km/h

50km/h



 130km/h

130km/h



20km/h je kriticna hitrost za resne poskodbe pescev https://road-safety.transport.ec.europa..., pri 50km/h pa se izvajajo testi EuroNCAP. Kaj ostane od avtomobila pri tej hitrosti verjetno ni treba razlagati.

Mnogo raje dam v povprecju par 100 EUR na leto za najboljse letne in zimske pnevmatike iz testov, kot da riskiram nekaj 1000 EUR popravilo (recimo luci, radar in UZ senzorji).

Blodnje nevednežev.
Razlike med celoletnimi in namenskimi gumami so v povprečju 5%.
Ampak tu so primerjave med najboljšimi.
Kam bi šele prišli, da bi gledali 4 leta stare letne/zimske gume neke srednje znamke napram najboljšim celoletnim?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

D3m ::

Nov test.



Nokian Seasonproof 2 izgleda odlično za svoj denar.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Ales ::

Tukaj so podatki iz tega testa zgoraj: Best SUV All Season Tyres for 2025.

Vidim, da je Hankook Kinergy 4S2 še vedno med najboljšimi izbirami, kar je kul, ker sem jih pred kratkim nabavil. Izkušnje so zaenkrat OK, le glasne se mi zdijo.

buttcrack ::

tudi mene "navdaja z optimizmom", kupil sem jih pa zato, ker drugih CL ni bilo v tej dimenziji :D

Zulf ::

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in ....


...govorijo ljudje ki so zabiti, živijo 20 let zadaj, niso pogledali nobenega testa in niso še vozili z celoletnimi gumami

Prej bi reku 50%!

Zgleda da spadaš v folk, ki se vozi po jajcah.
Razlika med letno-zimsko gumo in letno je kot noč in dan, takoj ko zaviješ v ovinek. Letna zagrabi, dočim letno-zimska zdrsne, se spodvije po podlagi, ko da so iz dreka.

Tko kot sem reku, te gune so sam za zelo počasne, preveč previdne voznike, al pa recimo za zimski čas, ko ni snega pa poledic.

Magic1 ::

Ti si itak car, vožnja na max non stop. Zjutraj namontiraš zimske gume, da greš pri nuli v službo. Po službi pa hitro menjat na letne gume, da lahko pri 20°C divjaš domov. Vsak ima svoje sanje, ti pač sanjaš da si Šumaher. Samo glej, da ne ogrožaš drugih...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WizzardOfOZ ::

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in ....

Kaj pa AWD?


Bom popravil. Na štirikolesnih pogonih se vsake gume rotirajo med 7 in .....
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gruntfürmich ::

Zulf je izjavil:

Prej bi reku 50%!

Zgleda da spadaš v folk, ki se vozi po jajcah.
Razlika med letno-zimsko gumo in letno je kot noč in dan, takoj ko zaviješ v ovinek. Letna zagrabi, dočim letno-zimska zdrsne, se spodvije po podlagi, ko da so iz dreka.

Tko kot sem reku, te gune so sam za zelo počasne, preveč previdne voznike, al pa recimo za zimski čas, ko ni snega pa poledic.

razlika med letno/zimsko in celoletno je 5%, bebo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

WizzardOfOZ je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in ....

Kaj pa AWD?


Bom popravil. Na štirikolesnih pogonih se vsake gume rotirajo med 7 in .....

v mojih navodili piše da na 5000km.
pa misliš da ima to smisel?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

D3m ::

Ales je izjavil:

Tukaj so podatki iz tega testa zgoraj: Best SUV All Season Tyres for 2025.

Vidim, da je Hankook Kinergy 4S2 še vedno med najboljšimi izbirami, kar je kul, ker sem jih pred kratkim nabavil. Izkušnje so zaenkrat OK, le glasne se mi zdijo.


Mene je pa Nokian presenetil.

Pa za isto ceno, kot Hankook.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Zulf ::

Magic1 je izjavil:

Ti si itak car, vožnja na max non stop. Zjutraj namontiraš zimske gume, da greš pri nuli v službo. Po službi pa hitro menjat na letne gume, da lahko pri 20°C divjaš domov. Vsak ima svoje sanje, ti pač sanjaš da si Šumaher. Samo glej, da ne ogrožaš drugih...


Ne, mam 2 avta. en je za na šiht in ja, ma pozim letno-zimske gor, drug je pa za gušt , pa ma skoz letne.
pa šumaher ne bi bil, ker je bil debil. Hodim pa na piste tiščat, ja.

Zulf ::

gruntfürmich je izjavil:

Zulf je izjavil:

Prej bi reku 50%!

Zgleda da spadaš v folk, ki se vozi po jajcah.
Razlika med letno-zimsko gumo in letno je kot noč in dan, takoj ko zaviješ v ovinek. Letna zagrabi, dočim letno-zimska zdrsne, se spodvije po podlagi, ko da so iz dreka.

Tko kot sem reku, te gune so sam za zelo počasne, preveč previdne voznike, al pa recimo za zimski čas, ko ni snega pa poledic.

razlika med letno/zimsko in celoletno je 5%, bebo.



Daj ne palamudi, več kot 5% je razlika že med boljšo in cenejšo LETNO gumo!
Pa ne bi ti zdej še rad razlagu kaj narediš z zimsko gumo ko ga žgeš po AC polet na morje, pa ne mislim sam na obrabo. pol se pa čudi folk ko po dežju drsi ko po ledu...

energetik ::

Zulf je izjavil:

Daj ne palamudi, več kot 5% je razlika že med boljšo in cenejšo LETNO gumo!
Pa ne bi ti zdej še rad razlagu kaj narediš z zimsko gumo ko ga žgeš po AC polet na morje, pa ne mislim sam na obrabo. pol se pa čudi folk ko po dežju drsi ko po ledu...

Ja, ful ga žgeš med DE/AT/NL turisti v avtodomih in prikolicah. Ne ga srat, kaj pa se guma nuca, če voziš naravnost po AC? Kvečjemu se nuca v mestu in regionalni ovinkasti vožnji.
In ravno to je smisel, da gumo zamenjam po 3 letih zaradi profila, ne pa da jo imam staro 6 let še vedno z 6mm profila in jo mečem stran zaradi starosti. In to 2 para (letni/zimski), ker sta oba stara z ogromno profila.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Na 4x4 avtu se vsake gume rotirajo med 7 in ....

Kaj pa AWD?


Bom popravil. Na štirikolesnih pogonih se vsake gume rotirajo med 7 in .....

v mojih navodili piše da na 5000km.
pa misliš da ima to smisel?


5k km je mogoče malo pretirano, ima pa nek smisel. Obseg gum naj bi bil čim bolj enak, da komponente delajo brez napetosti.

En tak primer: Če je obseg enega para koles manjši, bo razlika udarila na sredinski diferencial, ker bo manjši par koles za isto razdaljo naredil več obratov, to pomeni, da se bo izhod iz diferenciala na tisti par koles vrtel hitreje. (to je seveda delo diferenciala). Tukaj problem nastane na starejših terencih, ki nimajo sredinskega diferenciala, ampak togo sklenjeno povezavo s T-členom.

Bo pa v tvojem primeru to zaznal tudi računalnik. Na vsaki polosovini so ponavadi magnetki, ki ABS senzorju javljajo število obratov polosovine. Sedaj pa vprašanje, kako so rešili pri ABS-u v tvojem modelu. Sam računalnik (njegov protizdrsni sistem), če zazna, da se eno kolo vrti hitreje (zavrti v prazno), ABS blokira tisto kolo, da se moč prenese na kolo, ki se ne vrti v prazno. Kar pomeni, da bi v končni fazi ABS lahko tudi kako kolo blokiral zaradi tega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zulf ::

energetik je izjavil:

Zulf je izjavil:

Daj ne palamudi, več kot 5% je razlika že med boljšo in cenejšo LETNO gumo!
Pa ne bi ti zdej še rad razlagu kaj narediš z zimsko gumo ko ga žgeš po AC polet na morje, pa ne mislim sam na obrabo. pol se pa čudi folk ko po dežju drsi ko po ledu...

Ja, ful ga žgeš med DE/AT/NL turisti v avtodomih in prikolicah. Ne ga srat, kaj pa se guma nuca, če voziš naravnost po AC? Kvečjemu se nuca v mestu in regionalni ovinkasti vožnji.
In ravno to je smisel, da gumo zamenjam po 3 letih zaradi profila, ne pa da jo imam staro 6 let še vedno z 6mm profila in jo mečem stran zaradi starosti. In to 2 para (letni/zimski), ker sta oba stara z ogromno profila.

Car, kok tisoč/leto pa delaš da maš letno-zimske za 3 leta? Kak pa držijo po snegu pa dežju 3.je leto?

Mel sm neke savine LZ, pa so ble čez 2 leti drsalnica po dežju, so otrdile ko plastika, pol pa Hankook Kinergy 4S2 in nove so ble po suhem mehke ko drek, v letu jih je tok požrlo da se v snegu ne bi upu tut v najmanjši klanec.
Ajd, ne rečem da niso dobre za enega penzjonista na primorskem, ki letno naredi manj kot 5jurjev...

Ni mi jasno kak nekdo ne dojame da ne more bit ena zmes in en profil super sa vse temperature, sneg, suho cesto...

D3m ::

Koliko hitro si jih pa obrabil 4S2?
|HP EliteBook|R7 8840U|

Zulf ::

Mislim da po cca 8k so mele po stedini samo še 5mm, po robovih pa še manj.
Za poleti jih ne bi priporočal, ne rečem pa za čez jesen, zimo, pomlad, tam kjer skoraj ni snega. To je za blage zime in ne vroča poletja...

Alfa Dog ::

Ja ker pri nas so zime take, da imas vsak dan vsaj 10 cm snega na cesti.... NOT

Zadnji dve leti so bile ZL gume na 2. avtu: vse ok, vozila zena in vozil jaz, sli na smucanje in na morje. Oktobra dobi ZL gume tudi 1. avto.

Tehnologija in kemija sta napredovali, zime so vse bolj mile. Ocitno se da narediti gume za cel spekter temperatur. Saj verjetno se kdo spomni da se je vcasih pred zimo zamenjalo motorno olje s tistim zimskim, ki ni postalo gosto kot marmelada pri 0 stopinj. No, baje ze par let tega ni potrebno vec delat, ker ...
««
16 / 16
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16711775 (7566) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
647284 (5532) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5311162 (9348) ZveeZ
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16839617 (34514) GenZNPC
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
299542 (8750) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem