» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
17 / 17
»
»»

Magic1 ::

Zakaj pa bi imel celoletno gumo v sibiriji?!? Vroče da ni?!? Spet, mogoče za nekoga, ki ima avto večino v garaži. Poleti je bilo dosti dni nad 35°C, če taktat nekdo malo bolj dinamično vozi, so to čist ektremne temperature za gumo. Pa kot sem rekel, po moje je najbolj problematična delta temperature. Zjutraj okoli nule, popoldne na 20°C+. In tako jojo vsak dan pri nas zelo pogosto. Ravno zato je celoletna primerna. Kako hitro se posamezna guma stara, je vprašanje. Nekatere hitreje, druge počasneje. Ob nakupu pa tega ne moreš vedet.
Samo talent pa lahko misli, da je po treh letih UPORABE, guma v najboljšem stanju.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

blackbfm ::

starost gume bi že zdavnaj bila regulirana, pa očitno stroka, zakonodajalci, proizvajalci niso takega mnenja.. 3 leta stara je za slotek šumaherje prestara, ne morjo varno zvozit do lidla

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Magic1 ::

Bralno razumevanje te matra. Nihče ni rekel, da je guma nujno zanič po treh letih. Lahko je zanič, lahko je pa še čist zadostno dobra. Ti misliš, da ti mora en šlogar povedat, jaz pa pravim, da mora vsak sam preverit v kakšnem stanju so njegove gume. Če tega nisi zmožen, pač menjaš po treh letih in si na safe side.
Lahko si pa debil in se prepričuješ, da je 5 let vožena guma ziher boljša od nove.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

starfotr ::

Tu je neke vrste konflikt interesov. Po eni strani govorijo o tem, da je pravilno skladiščena guma dobra še X let po proizvodnem datumu. Po drugi strani pa, da so gume po 4 letih za v kanto. Jaz sem bolj pristaš druge trditve.

Nihče pri zdravi pametni ne bo kupil X let stare gume iz skladišča. (Tu moram takoj dodat, da ljudje kupujejo tudi rabljene gume, torej trg za stare gume obstaja. Ampak te verjetno niso pri zdravi pameti.)

Danes je vse odvisno od cene. Na lastnosti nihče ne gleda. Samo minimalno zakonsko, kar je nujno.

blackbfm ::

Magic1 je izjavil:

Bralno razumevanje te matra. Nihče ni rekel, da je guma nujno zanič po treh letih. Lahko je zanič, lahko je pa še čist zadostno dobra. Ti misliš, da ti mora en šlogar povedat, jaz pa pravim, da mora vsak sam preverit v kakšnem stanju so njegove gume. Če tega nisi zmožen, pač menjaš po treh letih in si na safe side.
Lahko si pa debil in se prepričuješ, da je 5 let vožena guma ziher boljša od nove.


kakšno bralno razumevanje... čist simpl je, guma je okej do starosti 10 let.. razen če ti pobere profil pod minimum, potem ni več okej

Nihče pri zdravi pametni ne bo kupil X let stare gume iz skladišča.


ja, za isto ceno kot je letošnja sigurno ne

Magic1 ::

Na traktorju je guma še dost dobra po desetih letih, na nobenem avtu v prometu pa ni. Zakonsko je, vendar drsanica na mokrem. To da ti ne opaziš drastične razlike je zaskrbljujoče.
Magic

blackbfm ::

pomoje zato ker vozim normalno

Magic1 ::

Tudi jaz vozim normalno, samo mi ni vseeno ali se bom ustavil v xx metrih ali 2*xx, če se npr. nekaj zgodi na cesti. Samo tebi se itak ne more nič zgodit nepredvidljivega, ti vidiš v prihodnost. Ti se še privezat ne rabiš.
Magic

JanK ::

Tocno tega ljudje ne stekajo. Ja, v n*100,000 km se ni nic zgodilo, ampak to *ne* pomeni, da se ne more jutri. In res se mi pri vseh stroskih za avto zdi ravno pri pnevmatikah najbolj bebavo varcevati.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

blackbfm ::

Magic1 je izjavil:

Tudi jaz vozim normalno, samo mi ni vseeno ali se bom ustavil v xx metrih ali 2*xx, če se npr. nekaj zgodi na cesti. Samo tebi se itak ne more nič zgodit nepredvidljivega, ti vidiš v prihodnost. Ti se še privezat ne rabiš.



a potem tut menjas komplet bremze, zavorne tekočine, mogoce kr glavni cilinder in vse cevke vsako sezono.. ker to tut lahko kaj zarusta, odpove, kaj veš.. ma najbolj da gres kr po nov avto na 2 leti, ziher je ziher

Tocno tega ljudje ne stekajo. Ja, v n*100,000 km se ni nic zgodilo, ampak to *ne* pomeni, da se ne more jutri. In res se mi pri vseh stroskih za avto zdi ravno pri pnevmatikah najbolj bebavo varcevati.


bebavo je menjat gumo ki je na 30% življenjske dobe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

D3m ::

Pa verjetno tudi čevlje in spodnjice. :D

Danes si, jutri te ni.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Magic1 ::

blackbfm je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Tudi jaz vozim normalno, samo mi ni vseeno ali se bom ustavil v xx metrih ali 2*xx, če se npr. nekaj zgodi na cesti. Samo tebi se itak ne more nič zgodit nepredvidljivega, ti vidiš v prihodnost. Ti se še privezat ne rabiš.



a potem tut menjas komplet bremze, zavorne tekočine, mogoce kr glavni cilinder in vse cevke vsako sezono.. ker to tut lahko kaj zarusta, odpove, kaj veš.. ma najbolj da gres kr po nov avto na 2 leti, ziher je ziher

Tocno tega ljudje ne stekajo. Ja, v n*100,000 km se ni nic zgodilo, ampak to *ne* pomeni, da se ne more jutri. In res se mi pri vseh stroskih za avto zdi ravno pri pnevmatikah najbolj bebavo varcevati.


bebavo je menjat gumo ki je na 30% življenjske dobe

A ti resno primerjaš zavorno pot s odpovedjo nečesa? Še nisem doživel, da bi mi zavore odpovedale, ali da volan ne bi zavil. Gume sem pa kar nekajkrat pripravil do tega, da so začele rahlo drset. S slabimi gumami bi verjetno bile kdaj kakšne nezaželene posledice. Samo ti si glavni, sploh ne rabiš gum.
Je pa res, da za zelo defenzivno občasno vožnjo v idealnem vremenu, lahko voziš s čemerkoli. Vendar večina ljudi nima luksuza izbire, kdaj se bodo vozili.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

mtošev ::

Z gumami se ne špara. Celoletne so za babice in dedke ter škrtuhe, ki komaj odplačujejo kredit za avto, pa jim je 500€ na 5 let škoda...

Utk ::

Nimaš pojma. Imam celoletne, pred to zimo bojo 3 leta stare, dobrih 50,000, profila dovolj tudi za zimske, ampak bom zamenjal. Oddelale so 6 sezon, po mokrem ni več to to, dovolj je. So pa stoprocentno boljše kot bi bile zimske ali letne po 6 letih in teh km. So pač stalno bolj frišne.

Nobenih gum še nisem zamenjal zarad pomanjkanja profila. Ampak po 3, 4 sezonah postanejo zanič, letne in zimske. Celoletne so pa držale 6 sezon, in manj let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

blackbfm ::

mtošev je izjavil:

Z gumami se ne špara. Celoletne so za babice in dedke ter škrtuhe, ki komaj odplačujejo kredit za avto, pa jim je 500€ na 5 let škoda...


klošarji menjate gume, moras kupit nov avto.. samo tako si lahko ziher da te ne odnese mokr ovinek do lidla!

gruntfürmich ::

zadnjič sem malo testiral gume po dežju, ven iz enega krožišča, pa me je kar malo zaneslo ko sem stopil po gasu. in to pazi 2 meseca stare gume.
moram zamenjat?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Ja. Asfalt nima veze. Ne more biti asfalt tako slab kot gume.

ZveeZ ::

gruntfürmich je izjavil:

zadnjič sem malo testiral gume po dežju, ven iz enega krožišča, pa me je kar malo zaneslo ko sem stopil po gasu. in to pazi 2 meseca stare gume.
moram zamenjat?

Prej avto, ker prednji pogon ti bo v takih pogojih vedno podkrmaril.

starfotr ::

Magic1 je izjavil:

Zakaj pa bi imel celoletno gumo v sibiriji?!? Vroče da ni?!? Spet, mogoče za nekoga, ki ima avto večino v garaži. Poleti je bilo dosti dni nad 35°C, če taktat nekdo malo bolj dinamično vozi, so to čist ektremne temperature za gumo. Pa kot sem rekel, po moje je najbolj problematična delta temperature. Zjutraj okoli nule, popoldne na 20°C+. In tako jojo vsak dan pri nas zelo pogosto. Ravno zato je celoletna primerna. Kako hitro se posamezna guma stara, je vprašanje. Nekatere hitreje, druge počasneje. Ob nakupu pa tega ne moreš vedet.
Samo talent pa lahko misli, da je po treh letih UPORABE, guma v najboljšem stanju.


Celoletna ni primerna. Je samo kompromis.

Torej, če uporabimo analogijo, celo leto sem oblečen v pulover in dolge hlače. Pozimi me bo zeblo, poleti mi bo vroče. Ampak za neko pomlad in jesen ali pa ob večerih je pa super. Torej to ni ravno idealno, kot želiš prikazat.

blackbfm ::

celoletna super za slovenijo

Utk ::

Sploh se ne spomnem kdaj sem nazadnje po resnem snegu vozil. Najbrž 8 ali pa 10 let nazaj.
Je bilo pa večkrat novembra ali marca 20 stopinj.

mtošev ::

Utk je izjavil:

Sploh se ne spomnem kdaj sem nazadnje po resnem snegu vozil. Najbrž 8 ali pa 10 let nazaj.


Jaz se vsako leto. Večkrat. Z zimskimi gumami.

Utk ::

Fajn. Ampak ker se ti voziš po snegu ne bom jaz zimskih kupoval.

fikus_ ::

Magic1 je izjavil:

Na traktorju je guma še dost dobra po desetih letih, na nobenem avtu v prometu pa ni. Zakonsko je, vendar drsanica na mokrem. To da ti ne opaziš drastične razlike je zaskrbljujoče.


Še večji hec je, da za traktor ni predpisana minimalna globina profila. Sicer vecinna kmetov samih ugotovi da pod 1-2 cm ni za na polje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

EjTi ::

Se ne spomnim videa (en YT kanal je, ki testira gume in je nekdo že prilepil link do enega drugega videa od istega kanala). Takole gredo zavorne poti (zaviranje na suhem; mokrem; snegu):
- letna 37,19m; 28,61m; 37,72m (Hankook Kinergy Eco 2)
- zimska 44,47m; 31,09m; 17,75m (Hankook Winter I RS3)
- celoletna 38,23m; 30,7m; 18,21m (Michelin CrossClimate 2)
Ne vem pa, na katerih temperaturah je bilo merjeno.
Kot pa vidim iz slik, na mokrem letna zavira malenkost bolje od celoletne nad 10°C, pod to temperaturo pa je boljša celoletna. Za na suhem pa so podatki samo do 8°C, tako da ni čisto relevantno.

Taka da malo cenejša (povprečna) letna guma je hitro slabša od kakovostne celoletne. Nisem si pa pogledal (jih iskal in našel) podatkov za poleti, v vročini, za celoletno. Vprašanje, ali je Sava zimska guma pozimi in letna poleti boljša od celoletne. Bi bilo zanimivo videti teste.

Magic1 ::

starfotr je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Zakaj pa bi imel celoletno gumo v sibiriji?!? Vroče da ni?!? Spet, mogoče za nekoga, ki ima avto večino v garaži. Poleti je bilo dosti dni nad 35°C, če taktat nekdo malo bolj dinamično vozi, so to čist ektremne temperature za gumo. Pa kot sem rekel, po moje je najbolj problematična delta temperature. Zjutraj okoli nule, popoldne na 20°C+. In tako jojo vsak dan pri nas zelo pogosto. Ravno zato je celoletna primerna. Kako hitro se posamezna guma stara, je vprašanje. Nekatere hitreje, druge počasneje. Ob nakupu pa tega ne moreš vedet.
Samo talent pa lahko misli, da je po treh letih UPORABE, guma v najboljšem stanju.


Celoletna ni primerna. Je samo kompromis.

Torej, če uporabimo analogijo, celo leto sem oblečen v pulover in dolge hlače. Pozimi me bo zeblo, poleti mi bo vroče. Ampak za neko pomlad in jesen ali pa ob večerih je pa super. Torej to ni ravno idealno, kot želiš prikazat.

In kakšen komnpromis narediš jeseni in spomladi, ko imaš zjutraj 0, popldne pa 20°C? Ali voziš optimalno zimske, ali letne? Mogoče celo menjaš gume na pol dneva, kot jopico?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Še bolj zanimivo bi bilo če bi testirali 2 leti staro celoletno proti 4 leta stari sezonski, eni in drugi.
Celoletne hitreje menjaš, zato so stalno bolj sveže. Si upam trdit da so v povprečju, če bi gledal čez celo uporabno dobo, boljše od specialnih. Ja, specialna je boljša prvo sezono, 2., 3. ni več neke razlike, ker je pač toliko starejša, potem je pa najbrž že konkretno slabša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

V resnici je pa vseeno kaj gledaš, ker je z veliko verjetnostjo 85 % katerihkoli gum zlizanih do konca in čez (že vidiš kovino ipd.).>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZveeZ ::

Jaz imam mesane obcutke kar se tice celoletnih gum.
Sem imel CClimate 2. Ko so bile stare 1 leto ter s prevozenimi cca 20kkm, so se poleti, na mokri podlagi obnasale enako kot zimske. Drsele ze pri nizki hitrosti in podkrmarile.
Ce bi moral izbirati 1 komplet gum za zvozit 2 leti (4 sezone), bi izbral letno. Po izkusnjah je letna na mokri podlagi boljsa od zimske/celoletne ne glede na temperaturo (v pozitivnem obmocju, kar imamo vsaj 300+ dni na leto). Na suhi drzi vsaka nezlizana, snega/ledu pa nisem srecal ze kar nekaj let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()
««
17 / 17
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268602375 (57430) Ghost7
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16711820 (7611) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
647317 (5565) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5311220 (9406) ZveeZ
»

Kombinacija celoletnih in zimskih gum

Oddelek: Na cesti
435537 (3716) LeQuack

Več podobnih tem