» »

Uveljavljanje stvarne napake na Mimovrste

Uveljavljanje stvarne napake na Mimovrste

RoccoLoco ::

Pred malo več kot enim letom sem na mimovrste kupil pametno uro Xiaomi Stratos. Ura je sicer vodoodporna, vendar mi je med plavanjem "odplaknilo" zaščitno steklo na spodnji strani, ki pokriva senzor. Voda je vdrla v uro in od takrat je ni več mogoče vklopiti.
Takoj sem preveril na mimovrste kjer je navedeno, da je trajanje garancije 1 leto. Na internetu sem zasledil naslednje:
Garancija za stvarno napako
Koliko časa velja zakonska garancija za nove in rabljene izdelke?
Za nove izdelke velja 2 leti in za rabljene 1 leto.

Ker gre zelo očitno za stvarno napako, kakšne so moje možnosti pri uveljavljanju le-te? Vem da je načeloma breme dokazovanja po 1 letu na strani stranke. Ure sicer ni poškodovana na tem delu...
Ima kdo izkušnje iz prve roke z uveljavljanjem stvarne napake pri Mimovrste, bi mi prišlo zelo prav.

Comandante ::

Mimovrste so cigani.

Kupili kavni avtomat Philips za 350e, iz skatle ni delal. Spakiramo isti dan nazaj v skatlo, nesemo na prevzemno mesto, kjer z zadevo niso hoteli imeti nic. Hoteli so nas napotiti na servis, ces da je stroj v garanciji, in nam tiscali v podpis obrazec za uveljavljanje garancije. Malo morgen. Za stvarno napako oni se kao niso slisali. Ok, gremo domov s strojem.

Klicemo na podporo strankam, nas isto poskusajo nategniti z garancijo. Ker se ni dalo nic zmeniti, raje napisemo mail (pisno je pri teh zadevah vedno bolje) s citati zakona o varstvu potrosnikov. Se kar so se delali butaste.

Omenimo odvetnika, in zadeva je bila v roku pol ure resena, kupnina pa vrnjena (na istem prevzemnem mestu, kjer malo prej se niso slisali za stvarno napako).

Nocem ti jemati upanja, ampak tezko bos kaj dosegel. Naslednjic zadevo kupi na Amazonu, ki je resna firma in se ne gredo taksnih balkanskih mahinacij.

twom ::

Uveljavljanje stvarne napake...
stvarna napaka se uveljavlja pri trgovcu, kjer je izdelek kupljen, ne nujno v isti poslovalnici

Jasno napiši da uveljavljaš stvarno napako, v roku in na predpisan način, natančno opiši napako in kaj želiš (vračilo kupnine, popravilo, delno vračilo kupnine zaradi zmanjane uporabnosti, zamenjavo izdelka z novim), vendar samo eno od tega.

V primeru da te zavrnejo, samo podaj prijavo na inšpekcijo.

twom ::

v roku pomeni pred potekom dveh let od nakupa in prej kot v dveh mesecih, ko je napaka odkrita

TOP ::

Ti mal preveri če je res vodoodporna in do koliko metrov.

Ja zdej vidim je vodoodporna do 50m sam ti je garancija potekla.Lahko probaš sam se bodo zgovarjali na potek garancije in težko ti bo uspelo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

smacker ::

Stvarna napaka je napaka, ki je prisotna že ob nakupu. To da je po preteku garancije nekaj spustilo, ni stvarna napaka.

RoccoLoco ::

smacker je izjavil:

Stvarna napaka je napaka, ki je prisotna že ob nakupu. To da je po preteku garancije nekaj spustilo, ni stvarna napaka.

Lahko se sklicujem na to, da lepilo očitno ni bilo dovolj kakovostno, zaradi česar je stvar odletela.

Taip4n ::

smacker je izjavil:

Stvarna napaka je napaka, ki je prisotna že ob nakupu. To da je po preteku garancije nekaj spustilo, ni stvarna napaka.


Stvarna napaka je napaka, ko izdelek ne deluje za to kar je bil namenjen. Namen ure je, da ti prikazuje čas (pustimo smartwatch itd.). Če osnovna funkcija ne deluje je to stvarna napaka. Če kupiš luč in neha svetiti je to stvarna napaka.
Če ti na ekranu ure crkne par pikslov to ni stvarna napaka, ker lahko še vedno uporabljaš stvari za katere je bila namenjena. Vprašanje je potem pri smartwatch-u kaj se zgodi če npr. crkne Wifi modul. V tem primeru dvomim, da je stvarna napaka ker lahko uro še vedno uporabljaš za to kar je bila namenjena samo pač Wifi ne dela.

Isto piše tudi na Mimovrste:
https://www.mimovrste.com/stvarna-napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

Torej, ekran ne deluje. Posledično ure ni mogoče normalno uporabljati.

Jaz se nebi kej preveč skliceval na stvari, ura ne deluje, uveljavljam stvarno napako, denar nazaj, drugače inšpekcija. Isto v ostalih trgovinah, vedno bi ti poturili neke bone. Ja gospod, denarja pa ne vračamo. Vsi dobro vejo, da maš ti pravico da se odločiš kako in kaj, redko kdo pa se krega z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()

smacker ::

No super, boš mu ti spisal dopis ;)

Magic1 ::

Ti kar uveljavlji stvarno napako, nihče ti tega ne more preprečit. Lahko pa ti povem prihodnost 99% verjetno. V desetih dneh boš dobil obvestilo, da se stvarna napaka zavrne zaradi xyz razloga. Nato ti preostane, da greš v tožbo, kjer boš moral dokazati, da gre za stvarno napako. Veliko sreče pri tem.
Magic

celje ::

Po preteku garancije? :) veliko srece. Pa napisi kaj in kako.

Taip4n ::

smacker je izjavil:

No super, boš mu ti spisal dopis ;)


Ti mu boš pa kupil novo, bo imel na koncu dve pa bo lahko eno prodal... ;)

janezvalva ::

RoccoLoco je izjavil:

... Ura je sicer vodoodporna, vendar mi je med plavanjem "odplaknilo" zaščitno steklo na spodnji strani, ki pokriva senzor. Voda je vdrla v uro...

verjetno si Xiaomi vodoopdpornost razlaga drugače kot ti
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

profii ::

janezvalva je izjavil:

RoccoLoco je izjavil:

... Ura je sicer vodoodporna, vendar mi je med plavanjem "odplaknilo" zaščitno steklo na spodnji strani, ki pokriva senzor. Voda je vdrla v uro...

verjetno si Xiaomi vodoopdpornost razlaga drugače kot ti


Na koncu bo povedal da je bil v jacuzziju na 40°c..... Potem je pa Mimovrste kriv...

cvick ::

To je feler te ure, da odpade steklo in vdre voda (je bilo dosti primerov).
Meni se je isto zgodilo pa jo nisem imel nikoli v vodi. Sem si roke umil, pa se je začela ura segrevati in ko sem jo snel z roke je steklo na senzorju odpadlo.
A nimajo stvari kupljene pri nas dvoletno garancijo?

RoccoLoco ::

profii je izjavil:

janezvalva je izjavil:

RoccoLoco je izjavil:

... Ura je sicer vodoodporna, vendar mi je med plavanjem "odplaknilo" zaščitno steklo na spodnji strani, ki pokriva senzor. Voda je vdrla v uro...

verjetno si Xiaomi vodoopdpornost razlaga drugače kot ti


Na koncu bo povedal da je bil v jacuzziju na 40°c..... Potem je pa Mimovrste kriv...

Kakšne neumnosti kvasite, gre za športno uro in med beleženjem aktivnosti imaš tudi plavanje, tako da lepo prosim zadržite svoje možganske umetnine zase...

TOP ::

RoccoLoco je izjavil:

profii je izjavil:

janezvalva je izjavil:

RoccoLoco je izjavil:

... Ura je sicer vodoodporna, vendar mi je med plavanjem "odplaknilo" zaščitno steklo na spodnji strani, ki pokriva senzor. Voda je vdrla v uro...

verjetno si Xiaomi vodoopdpornost razlaga drugače kot ti


Na koncu bo povedal da je bil v jacuzziju na 40°c..... Potem je pa Mimovrste kriv...

Kakšne neumnosti kvasite, gre za športno uro in med beleženjem aktivnosti imaš tudi plavanje, tako da lepo prosim zadržite svoje možganske umetnine zase...

Ti pa mal preberi prej,kolk ma kaj garancije preden tukaj sprašuješ.kaj ne bi bilo bolje da kontaktiraš mimovrste pa poveš tvojo zgodbo,boš prej zvedu kako in ka,kot pa tukaj.Dejstvo je,da je garancija potekla na teh Kitajskih jajčkah maš pa se ve zakaj 1 leto garancije.Probaj pa boš videl,kaj se bo zgodilo.

Lonsarg ::

"Kvaliteta izdelave" v smislu vzdržljivosti je stvar garancije in ne stvar stvarne napake, stvarna napaka je samo če je nekaj tako nekvalitetno da ne deluje že ob nakupu. Za uspešno uveljavljanje stvarne napake bi ti moral dokazati da tudi če bi prvi dan po nakupu šel plavat da se bi to zgodilo, kar pa bo bolj težko za izvest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Ales ::

Lonsarg je izjavil:

"Kvaliteta izdelave" v smislu vzdržljivosti je stvar garancije in ne stvar stvarne napake, stvarna napaka je samo če je nekaj tako nekvalitetno da ne deluje že ob nakupu. Za uspešno uveljavljanje stvarne napake bi ti moral dokazati da tudi če bi prvi dan po nakupu šel plavat da se bi to zgodilo, kar pa bo bolj težko za izvest.

To seveda ne drži. Stvarna napaka se komot lahko pojavi tudi po večkratni oz. dolgotrajni uporabi in sploh ni nujno, da bi se morala manifestirati takoj na začetku. Komot imaš lahko napako v materijalu ali sestavi, ki se pojavi šele po ne vem koliko mesecih, prisotna pa je iz tovarne. In to je stvarna napaka.

Ampak kakor je napisal Magic1, težava bo dokazovanje.

Lonsarg ::

Ja res se lahko pojavi kasneje, nisem rekel da je čas ali sama uporaba problem. Definitivni pa se ne sme pojaviti zaradi obrabe ker je redna obraba del garancije in ne stvarne napake.

To da zaščitno steklo dol pade boš težko koga prepričal da ni obraba. Še po 6 mescih ne kaj šele po enem letu ko še breme dokazovanja nate pade.

darkolord ::

Obraba česa?? Ta del je točno 0 podvržen obrabi.

twom ::

smacker je izjavil:

Stvarna napaka je napaka, ki je prisotna že ob nakupu. To da je po preteku garancije nekaj spustilo, ni stvarna napaka.

Med garancijskim popravilom in stvarno napako je razlika samo v načinu uveljavljanja in kdo krije stroške. Več info pa na zps...

smacker je izjavil:

No super, boš mu ti spisal dopis ;)
Lahko tudi jaz, 5 minut dela z vklopom in izkolpom računalnika in iskanjem uradnega naslova mimovrste za v glavo dokumenta...

Magic1 je izjavil:

Ti kar uveljavlji stvarno napako, nihče ti tega ne more preprečit. Lahko pa ti povem prihodnost 99% verjetno. V desetih dneh boš dobil obvestilo, da se stvarna napaka zavrne zaradi xyz razloga. Nato ti preostane, da greš v tožbo, kjer boš moral dokazati, da gre za stvarno napako. Veliko sreče pri tem.

Lepo polje dopis na inšpekcijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

twom ::

Lonsarg je izjavil:

"Kvaliteta izdelave" v smislu vzdržljivosti je stvar garancije in ne stvar stvarne napake, stvarna napaka je samo če je nekaj tako nekvalitetno da ne deluje že ob nakupu. Za uspešno uveljavljanje stvarne napake bi ti moral dokazati da tudi če bi prvi dan po nakupu šel plavat da se bi to zgodilo, kar pa bo bolj težko za izvest.

Še enkrat, razlika med garancijsko napako in stvarno je samo v načinu uveljavljanja (in kdo krije stroške, zato so trgovci na stvarno napako tako alergični ker gre iz njihovega žepa in nategujejo nevedne kupce). Še enkrat, več na zps, imajo lepo razloženo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

darkolord ::

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.

twom ::

darkolord je izjavil:

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.
Res je, velika razlika je, samo čisto nič v sami napaki! Ok?

Sicer ti pa tudi garancijsko napako lahko zavrnjo in se potem lahko hebeš..., npr vdori vode v smartphone, ki jih serviserji vidijo po indikatorjih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

Lonsarg ::

twom je izjavil:

darkolord je izjavil:

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.
Res je, velika razlika je, samo čisto nič v sami napaki! Ok?
Saj jaz nisem govoril o napaki, govoril sem o vzroku napake. Če je vzrok napake da si eno zadevo tako dolgo drajsal dokler ni crknilo pač ni stvarna napaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Ales ::

Lonsarg je izjavil:

twom je izjavil:

darkolord je izjavil:

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.
Res je, velika razlika je, samo čisto nič v sami napaki! Ok?
Saj jaz nisem govoril o napaki, govoril sem o vzroku napake. Če je vzrok napake da si eno zadevo tako dolgo drajsal dokler ni crknilo pač ni stvarna napaka.

Pri taki obrabi tudi garancijski zahtevek ne bi bil upravičen.

Vsi v tej temi smo nekako sklepali, da ne gre za tovrstno obrabo temveč za napako izdelka.

Saj pravim, dokazovanje bo problem. Dvomim, da bi kdo dejansko šel v pravdo za tole in prav na to bodo računali.

twom ::

Lonsarg je izjavil:

twom je izjavil:

darkolord je izjavil:

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.
Res je, velika razlika je, samo čisto nič v sami napaki! Ok?
Saj jaz nisem govoril o napaki, govoril sem o vzroku napake. Če je vzrok napake da si eno zadevo tako dolgo drajsal dokler ni crknilo pač ni stvarna napaka.
Če se izdelek pokvari med normalno uporabo lahko uveljavljaš garancijo ali stvarno napako. Če je prišlo do okvare zaradi napačne uporabe ti ne bojo priznali ne eno ne drugo. Potem imamo še normalno obrabo, npr gume, kjer ti v primeru okvare povrnejo samo neobrabljen del.

In še enkrat, za neko napako lahko enkavredno uveljavljaš stvarno napako ali garancijsko popravilo.

Tako nevedni kupci nov aparat iz katerega se pokadi pri prvem priklopu (sem dobil tak ojačevalec na servis) nesejo izdelek v garancijsko popravilo, namesto nazaj v trgovino po zamenjavo za novega (stvarna napaka)

Velikokrat tudi slišim ljudi sanjat o 8 dneh. To ne obstaja...

Riff ::

kaj pa ko nabaviš elektrićni skiro pa ima ta že od začetka težave z vklopom/izklopom pa izbiro spodne osvetlitve ( različen barve)

Comandante ::

Riff je izjavil:

kaj pa ko nabaviš elektrićni skiro pa ima ta že od začetka težave z vklopom/izklopom pa izbiro spodne osvetlitve ( različen barve)

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Seveda te bodo poskusali nategniti, ne se pustit. Ce bodo trmasti omeni zvezo potrosnikov, pa preberi si relevantne clene zakona o varstvu potrosnikov.

twom ::

Comandante je izjavil:

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Lahko uveljavljaš tudi garancijo ;), rok za popravilo je 45 dni...

Groot ::

twom je izjavil:

Comandante je izjavil:

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Lahko uveljavljaš tudi garancijo ;), rok za popravilo je 45 dni...


V tem primeru nikakor ne pristati na uveljavljanje garancije, ker boš s tem samo nategnil samega sebe.

Comandante ::

twom je izjavil:

Comandante je izjavil:

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Lahko uveljavljaš tudi garancijo ;), rok za popravilo je 45 dni...

Ja, to hoce podjetje ki ti je klump prodalo. Tvoja naloga je, da jim na licu mesta na telefonu pokazes pdf ZVPot, clen ki definira stvarno napako. Tako jim je ze v startu jasno, da te bodo tezko nategnili z garancijo.

Zgodovina sprememb…

Ales ::

Comandante je izjavil:

Riff je izjavil:

kaj pa ko nabaviš elektrićni skiro pa ima ta že od začetka težave z vklopom/izklopom pa izbiro spodne osvetlitve ( različen barve)

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Seveda te bodo poskusali nategniti, ne se pustit. Ce bodo trmasti omeni zvezo potrosnikov, pa preberi si relevantne clene zakona o varstvu potrosnikov.

Vse drži, ampak Zveza potrošnikov nima blage veze s tem, razen da ti bodo skušali prodati članstvo in potem morda dati kak nasvet, ima pa Tržni inšpektorat.

UganiKdo ::

twom je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

twom je izjavil:

darkolord je izjavil:

Če smo natančni, je med njima precej velika razlika.
Res je, velika razlika je, samo čisto nič v sami napaki! Ok?
Saj jaz nisem govoril o napaki, govoril sem o vzroku napake. Če je vzrok napake da si eno zadevo tako dolgo drajsal dokler ni crknilo pač ni stvarna napaka.
Če se izdelek pokvari med normalno uporabo lahko uveljavljaš garancijo ali stvarno napako. Če je prišlo do okvare zaradi napačne uporabe ti ne bojo priznali ne eno ne drugo. Potem imamo še normalno obrabo, npr gume, kjer ti v primeru okvare povrnejo samo neobrabljen del.

In še enkrat, za neko napako lahko enkavredno uveljavljaš stvarno napako ali garancijsko popravilo.

Tako nevedni kupci nov aparat iz katerega se pokadi pri prvem priklopu (sem dobil tak ojačevalec na servis) nesejo izdelek v garancijsko popravilo, namesto nazaj v trgovino po zamenjavo za novega (stvarna napaka)

Velikokrat tudi slišim ljudi sanjat o 8 dneh. To ne obstaja...


Seveda obstaja 8 dnevni rok in sicer ravno pri stvarni napaki. Velja pa to kar si zapisal prvih sest mesecev,potem je dokazno breme pri stvarni napaki na potrosniku in je bistveno tezje uveljavljat stvarno napako kot garancijo.

Ales je izjavil:

Comandante je izjavil:

Riff je izjavil:

kaj pa ko nabaviš elektrićni skiro pa ima ta že od začetka težave z vklopom/izklopom pa izbiro spodne osvetlitve ( različen barve)

Ce iz skatle ne dela je to stvarna napaka, in jo uveljavi.

Seveda te bodo poskusali nategniti, ne se pustit. Ce bodo trmasti omeni zvezo potrosnikov, pa preberi si relevantne clene zakona o varstvu potrosnikov.

Vse drži, ampak Zveza potrošnikov nima blage veze s tem, razen da ti bodo skušali prodati članstvo in potem morda dati kak nasvet, ima pa Tržni inšpektorat.

Ko mine sest mesecev je vse kar bo naredil ispektor glede stvarne napake, to da te bo usmeril na civilno tozbo kjer bos oral ti dokazat da greza stvarno napako. Prvih sest esecev je stvarna napaka super zadeva, potem pa je garancija bistveno bolj ucinkovita

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

misek ::

Comandante je izjavil:

pa preberi si relevantne clene zakona o varstvu potrosnikov.
Kaj bo bi kdo napisal kakšne izvlečke?

Mr_Globus ::

Izvleček? Vse člene prebereš v 2 minutah. Zakon o varstvu potrošnikov od 37. člena dalje...

Drugače po 6 mesecih ti skoraj nobeden ne bo priznal stvarne napake... Breme izvedenca je pa na tebi. Do 6 mesecev pa se smatra da je bila napaka prisotna že ob nakupu, zato vedno raje uveljavljaš stvarno napako, ker je rok ugoditve krajši oz. se lahko odločiš za vrnitev kupnine. Morejo pa v vsakem primeru pisno odgovoriti v 8 dnevih, sicer se smatra da so napako priznali.

Riff ::

hvala vsem tulk damal vem pr čem sem :), ja v najslabšem primeru gre prek garancije sm pol mal dle traje vse skupaj :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
21049163 (14036) cyberwarfare
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
386341 (2692) DePalmo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
467063 (5759) next3steps
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27050707 (45501) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7617692 (16232) St235

Več podobnih tem